استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تصاویر زیباترین سفره عقدهای مجلل

تصاویر زیباترین سفره عقدهای مجلل
به گزارش سایت دوشیزه به نقل از مدآنلاین- شقایق جعفری: رسم و رسوم ما ایرانی‌ها یکی‌ دوتا نیست، به‌ویژه اگر پای پیوندی عاشقانه در میان باشد. از رفت‌وآمدهای خواستگاری تا روز موعود که اصل ماجراست. از همه ترکیبات تقریبا مهم و عرفی بیشتر عروسی‌ها که بگذریم به بخش‌هایی می‌رسیم که بعضی‌ها جدی‌تر و البته لوکس‌تر برگزار می‌شود. نه به این خاطر که خون‌شان رنگین‌تر باشد نه! فقط بیشتر از خیلی‌ها هزینه می‌کنند و دست به جیب می‌شوند. حتما شما هم سر سفره‌های عقد بسیاری حاضر شده‌اید؛ برنامه‌ای که یکی از قسمت‌های جدایی‌ناپذیر عروسی‌های ماست. اما این بار قضیه فرق دارد چون این عروس و دامادهای خوش‌بخت بر سر مجلل‌ترین و خاص‌ترین سفره‌ها به آرزویشان می‌رسند.






پیوند روی آب

سفره عقد روی آب


احتمالا درباره آن شنیده‌اید اما از قدیم گفته‌اند شنیدن کی بود مانند دیدن! این روزها هستند زوج‌هایی که برای گفتن مهم‌ترین «بله» زندگی‌شان، نقشه‌های عجیب و غریب می‌کشند. اما این عجیب نیست، فقط رویایی است. سفره عقدی بی‌نظیر روی آب استخرهای بزرگ که از گلبرگ گل‌های طبیعی پوشیده شده و همه ملزومات یک عقد آسمانی از آب بیرون زده است. البته این ترکیب بسته به سلیقه شما در انتخاب رنگ و جنس شکل می‌گیرد و تمام شب با شمع‌های شناور روی آب می‌درخشد تا شب پیوند شما را ماندگارتر کند.



عقد در گلستان

سفره عقد با گل آرایی

تقریبا اغلب خانم‌ها عاشق گل هستند، پس طبیعی است که برای طراحی سفره چنین روز مهمی به سراغ آن بروند. سفره عقدهایی طراحی، ساخته و پوشیده‌شده با دسته‌گل‌های طبیعی و زیبا که در ساختن یک روز خاطره‌انگیز غوغا می‌کند. برای چیدن این سفره مجلل، چندین هزار شاخه گل صرف می‌شود تا علاوه بر تزیین سفره، همه مسیر ورود عروس و داماد گلباران شود. البته به علاوه فرشی از گل که پیش روی میهمانان حاضر در مراسم عقد تعبیه شده است.

سفره عقد لوکس


خانم شیرازی که یکی از طراحان معروف این‌گونه سفره عقدها است، می‌گوید: «این سبک سفره‌ها را با گل‌ها و هزینه کم‌تر هم می‌شود اجرا کرد اما برخی زوج‌ها می‌خواهند حتی سفره زیر خنچه‌های عقدشان هم از گل‌های طبیعی باشد و خب مسلما به آن شکل، رویایی و پرهزینه‌تر می‌شود.»

نقره‌گون  بدرخشید و نقره هدیه بدهید!

سفره عقد نقره

اگر شما طرفدار سبک‌های سنتی و فاخر هستید، حتما از این طراحی استقبال خواهید کرد. سفره‌های عقدی که همه اجزای آن، روی جایگاه‌های نقره نگین‌کاری‌شده جا خوش کرده است؛ آینه، شمعدان، گلدان، ظروف و صندوقچه‌هایی که برق زیبایی‌شان در سفره‌تان می‌درخشد و با گردنبند‌های مروارید تکمیل می‌شود. این سفره پر از ظروف پرنقش‌و‌نگار نقره‌ای است که چشم هر میهمانی را به خود خیره می‌کند. البته در طراحی این سبک سفره عقد هم عروس و دامادها دخالت مستقیم دارند و برخی زوج‌ها در هنگام دریافت هدایای خود با اهدای یادگاری از جنس نقره به عنوان کادو از میهمان خود قدردانی می‌کنند. در این سفره پرخرج هم از آینه‌کاری برای زیبایی دو چندان کمک گرفته می‌شود و همه چیز به سلیقه زوج‌ها ساخته و اجرا می‌شود.

عقد کردن روی آرامش

سفره عقد آکواریومی

بهتر از این نمی‌شود! این‌که همه چیز برای رسیدن شما به آرزوهای‌تان با آرامش برگزار شود؛ آرامشی که با این سبک تزیین سفره عقد به نهایت خود می‌رسد. سفره پیوندی آکواریومی که زیبایی آن را تا به حال تجربه نکرده‌اید. این سفره عقد که همه اجزای آن کاملا فکرشده طراحی، رنگ‌آمیزی و چیده شده، روی چندین آکواریوم قرار می‌گیرد. تنگ‌های بزرگی که ماهی‌های رنگارنگ آن انرژی این روز بزرگ را برای شما دو چندان می‌کند. طراحان، تزیین این سبک سفره‌های عقد را با استفاده از ظروف بلور بسیار زیبا و گل و شمع‌آرایی کامل می‌کنند و با کمک نورپردازی‌های مدرن به زیبایی رقص ماهی‌ها در آب و انعکاس جنب و جوش‌شان در مراسم شما می‌افزایند. خانم شیرازی مجری این سبک سفره عقدها در محل مورد نظر زوج ها اضافه می‌کند: «ماهی‌های زیبا و رنگارنگی که در این آکواریوم‌ها قرار می‌گیرند قابل تغییر است و در صورت تمایل، افزودن رقص نور همراه با موسیقی هم به جذابیت این سفره عقد هیجان‌انگیز اضافه می‌کند.»

ازدواج روی پر قو

سفره عقد با گل طبیعی

اگر قرار باشد سفره عقدتان را با هزار امید و آرزو بچینید بد نیست طراحی آن را به دست طراحان زبردستی بسپارید که برای‌تان سنگ تمام بگذارند. به‌ویژه عروس‌خانم‌هایی که به دنبال مراسمی متفاوت و رویایی هستند. سفره عقدی مانند این سفره عقد مجلل که با پر طبیعی و آیینه تزیین شده و شکوه فوق‌العاده‌ای به مراسم عقد بخشیده است. این سبک طراحی که از جدیدترین شیوه‌های چیدن این سفره‌های خاطره‌انگیز است تقریبا هزینه زیادی نسبت به سفره‌هایی به شکل مرسوم دارد چرا که تزیین ملزومات قرار گرفته روی این سفره با پر برای چشمگیر بودن زحمت زیادی دارد. به علاوه این موضوع که این سبک سفره‌چیدن به حجم پر تقریبا بالایی نیاز دارد.

رقص با شکوه آب و نور

تزیین سفره عقد با کریستال

اگر بخواهیم به سراغ یکی دیگر از انواع مدل‌های سفره عقدهای پرهزینه این روزها برویم، سفره‌های پرطمطراق طراحی‌شده با شمع، آب و گل است. این سفره عقد با پایه آینه، گل رز سرخ  یا سفید، شمع و کریستال و بلور به همراه آب تزیین شده است که ترکیبی با شکوه و رویایی از رقص نور شمع‌ها و با آب به وجود می‌آورد. این چیدمان که باب پسند زوج‌های متمول زیادی است هم به خاطر تعداد بالای شمع‌های تزیینی و معطر، گل‌های طبیعی هزینه‌بر است و برای عروس و دامادهایی که علاوه بر عروسی لوکس به دنبال سفره عقدی بزرگ و مجلل هستند از سوی مجریان معرفی می‌شود. این سفره از زیبایی و شکوه چیزی کم ندارد، تنها حسابی جیب شاه داماد را خالی می‌کند.


سفره عقد با مجسمه




تاریخ درج: 1394/12/11
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تصاویر زیباترین سفره عقدهای مجلل از مجموع 0 امتیاز