استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

جدیدترین متن کارت دعوت عروسی

جدیدترین متن کارت دعوت عروسی


ما چهارشنبه‌ها قرار است به مسایل زنان بپردازیم که مترقی جلوه کنیم. از ما خواسته شد برای باروری جامعه جوانان را دعوت به ازدواج کنیم. در این زمینه که کاری از دست ما برای جوانان برنمی‌آید، البته می‌توانیم یک نسخه کلی بپیچیم که عزیزان من دودوتا چهارتا کنید می‌بینید که عروسی‌گرفتن و تشکیل خانواده چقدر ‌گران می‌افتد و کلا به زحمتش نمی‌ارزد!









دوشیزه به نقل از شرق گزارش میدهد :
اما امروز برای نوگلان تازه‌شکفته که قصد شکفتن و شکوفه‌دادن (و احیانا پیوندزدن یا قلمه‌زدن) دارند، محتوای یک کارت عروسی را برایتان منتشر می‌کنیم. شما هم می‌توانید از این متن استفاده کنید و عاقبت‌به‌خیر شوید، اگر هم خبری بود، ما را خبر کنید با بچه‌های تحریریه بیاییم یک پلوی عروسی بخوریم و از نزدیک ببینیم واقعا کسی هست الان راست‌راستکی زن بگیرد یا نه.


کارت عروسی
بدین‌وسیله (همین وسیله‌ای که دست‌تان است) به اطلاع عموم (به‌خصوص شما دوست عزیز که در این زمینه سوال داشتی) می‌رساند تمهیداتی اندیشیده شده است که آسایش به خاندان (محل نوشتن اسم عروس) و آرامش به خانواده (محل نوشتن نام داماد) بازگردد. و برای انجام این مهم چه کاری بهتر از اینکه اخلالگران آرامش و برهم‌زنندگان نظم عمومی در دو خانواده جان به‌لب‌رسیده، بروند سر خانه و زندگی خودشان تا آتیش‌شان را جای دیگری بسوزانند؟ به همین‌منظور از شما فامیل دور یا نزدیک، بستگان، وابستگان، همسایگان، کسبه محل، سمساری سر خیابان و همچنین از ممدآقا بقال سر کوچه به صورت رسمی دعوت می‌شود در مجلسی که برای راضی کردن این دو نوگل تازه‌شکفته اما پُرخار؛

عروس‌خانوم دوشیزه سعیده خانوم و ماه‌داماد (شاه‌داماد سابق) فرهادخان...
تدارک دیده شده تا این دو نوگل خندان را بفرستیم بروند حیاط خودشان بازی کنند، حضور به هم برسانید و دلی از عزا و غذا (که توسط یک رستوران درست و حسابی طبخ شده تا بعد از عروسی غر نزنید برنجش دون بود، خورشتش شور بود) دربیاورید.
همچنین مستدعی است از آوردن ساعت دیواری و سرویس لیوان بشکن ایرانی به عنوان هدیه اکیدا خودداری فرمایید. با تشکر.
اینفورمیشن:
مجلس شادی (به دور از لهو و لعب) و فقط مناسب برای پایکوبی و نواختن کف مرتب (به دور از زدن سوت دو انگشتی) با حال و پذیرایی ساده (به دور از نوشیدنی‌های غیرمجاز) روز چندشنبه، چندم اردیبهشت به نشانی تهران، سمت راست از ساعت ٥ عصر تا ١١ شب برقرار است. دیر بیایید شام نرسید مسوولیتش با خودتان است.
 

تاریخ درج: 1394/09/15
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله جدیدترین متن کارت دعوت عروسی از مجموع 0 امتیاز