استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

خط قرمز نمونه کار در آتلیه های عکاسی عروس ایران

خط قرمز نمونه کار در آتلیه های عکاسی عروس ایران
دوشیزه به نقل از حسین صفوی : بعد از کلی کار خوب و پر انرژی که تا دیروقت در آتلیه انجام می دهم ، خواندن کتاب هایی در رابطه با اپتیمایزشن می تواند کلی هیجان انگیز باشد البته یک فنجان قهوه می تواند انرژی مضاعفی دهد .







 اتفاق جالب زمانی افتاد که آنالیزی روی تعداد زیادی از آتلیه های عکاسی انجام دادم نتایج بدست آمده روی سایت های ایرانی بسیار جالب بودمادامی که در آکادمی عکاسان مد برید لس آنجلز هستم از طرز برخورد و احترام عکاسان به دیگر عکاسان لذت می برم مهم نیست کدام عکاس سواد علمی و عملی بیشتری دارد ، احترام و انرژی دادن به یکدیگر تبدیل به وظیفه نا نوشته شده است خب دور از انتظار هم نیست هر روز شاهده پیشرفت روز افزون این صنعت و دیگر صنعت های مد در کشور های غربی هستیم اما با نگاهی اجمالی به سایت ها و آتلیه های عکاسی و فیلمبرداری عروس در ایران متوجه می شویم بخش کمی از اطلاعات ارائه شده در سایت مربوط به خدماتی هست که در رابطه با عروسی ارائه می دهند و بخش زیادی صرف تنفر و خراب کردن دیگر عکاسان می باشد !!!


آتلیه های عکاسی عروسی ایران

تکان دهنده است!! آتلیه های عروس بخشی از متنی که در این گونه سایت قرار داده شده : عکاسی عروس کار بسیار سخت و دقیق و بسیار بزرگی است که نیازمند سالها تحقیق در این رشته اسطوره ای می باشد …زمانی که شما به عنوان مشتری می روید عده ای از عکاسان سعی در نشان دادن نمونه کارها تقلبی دارند …. استفاده از دوربین های حرفه ای کار بسیار حساسی است و…. هنوز برای من سوال است آیا نویسندگان این گونه سایت ها مطلعه نیستند نوشتن از روی خشم و تنفر باعث از دست دادن خوانندگان عزیز سایتشان می شود ؟ در ثانی اگر بخواهیم با مردم رو راست باشیم ، عکاسی عروس هیچ وقت کار پیچیده ای نبوده و نخواهد بود ، فقط کافی است عاشق هم بودن دو عزیز را با دوربین روایت کنید ، حس های واقعی را نشان دهید ، خندیدن های ، گریه کردن ها ، استرس ها و…. ببینید چقدر شیرین و دوست داشتنی هست و ثالثا مانند عکاسی مد خبری از کانسپت ، اسکریپت ، استوری برد و استایلیست و …. نیست . در قسمت دوم نوشته ها هم بعید می دونم کسی بخواهد کار کسی دیگر را به عنوان نمونه کار نشان دهد زیرا با جستجو در گوگل به راحتی میشه متوجه شد که عکس از کدام عکاس است . و اگر ۱% هم این اتفاق بیافتد می توانید خیلی دوستانه با ارسال یک دسته گل زیبا به همراه یک نامه پیوست شده از او بخواهید از کار های شما استفاده نکند . اگر این اتفاق برای من افتد در ابتدا امر خوشحال می شوم کارم را دوست داشته اند و سعی می کنم به آن عزیز تکنیک های عکاسی و اطالعات عکاسی ام را در اختیارش بگذارم. سخن آخر : تو نیکی می کن و در دجله انداز خداوند در بیابانت دهد باز

تاریخ درج: 1394/10/19
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله خط قرمز نمونه کار در آتلیه های عکاسی عروس ایران از مجموع 0 امتیاز