استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

نکاتی مهم در انتخاب اتو بخار

نکاتی مهم در انتخاب اتو بخار
به گزارش دوشیزه به نقل از هوم اپ؛ بسته به مدلی که انتخاب می کنید، اتوهای بخار در مدل های مختلف آمده اند تا به شما در راحت اتو کردن لباس ها کمک کنند. قبل از خرید اتوی خود به راهنمای خرید بهترین اتو بخار توجه کنید تا بهترین اتوی ممکن را مناسب با بودجه خود خریداری کنید.







Anti-calc
anti_calcقابلیت Anti-calc اتوی شما را در مقابل آسیب هایی که به سبب تجمیع کلسیوم به وجود می آید حفظ می کند و آن را تمیز نگه می دارد. همچنین این قابلیت باعث می شود تا اتوی شما برای مدت طولانی تری کار کند.
 
قابلیت ضد چکه (Anti-drip)
anti_dripبا قابلیت ضد چکه، حتی اگر به اشتباه فانکشن های اتو را دست کاری کنید، هیچ چکه ی اضافی و ناخواسته ای از اتوی شما بیرون نخواهد زد. که اگر این اتفاق بیوفتد ممکن است لباس شما را لک کند.
 
قابلیت ضد رسوب (Anti-Scale)
anti_scaleقابلیت ضد رسوب به طور اتوماتیک رسوب های اتو را از بین می برد، بنابراین شما نیازی ندارید تا پاک کننده های گران قیمت را خریداری کنید یا وقت بگذارید تا رسوب ها را پاک کنید. این قابلیت همچنین عمر اتوی شما را بالا می برد.
نکات مهم انتخاب اتوبخار 

گنجایش (Capacity )
capacityگنجایش اتو به مقدار آبی که یک اتو می تواند در خود نگه دارد بستگی دارد. هرچه گنجایش مخزن اتو بیشتر باشد، بهتر است، چرا که مجبور نیستید پشت سر هم مخزن را پر کنید.
 
طول سیم اتو
cord_lengthطول بلند سیم اتو به شما قابلیت مانور بیشتری هنگام اتو کردن لباس ها می دهد و این یک قابلت برای اتو محسوب می شود.

قابلیت جداشدن مخزن آب
water_tankاتوهای بخاری که این قابلیت را دارند بسیار مناسب برای مصرف هستند. دیگر لازم نیست وقتی می خواهید مخزن آب اتو را پر کنید، کل دستگاه را جابجا کنید. فقط کافیست تا مخزن را جدا کرده و پر کنید. پس از آسیب های احتمالی نیز جلوگیری می شود.
 
زمان گرم شدن (Heat up time)

heatup_timeزمان گرم شدن پایین یعنی اینکه نیازی نیست برای مدت طولانی منتظر بمانید تا اتوی شما گرم شود. بخصوص زمانی که برای مهمانی یا قرار کاری عجله دارید. بهترین اتوهای بخار در دو دقیقه گرم می شوند.
 
فشار بخار
pressureدر کل دو نوع اتو بخار وجود دارد : Non-pressurized و Pressurized. نوع Non-pressurized بخاری معادل دو برابر اتوهای قدیمی اما بدون فشار تولید می کند. مدل Pressurized بخار بیشتری تولید می کند که مقدار فشار این نوع اتو بخار به ۵ بار هم می رسد. اتو بخار فشاری، اتو کردن را آسان تر می کند و زحمت کمتری لازم دارد چرا که بخار با فشار در محفظ های پارچه رخنه کرده و پارچه را سریعتر صاف می کند. بهترین اتو بخار فشاری، فشاری معادل با ۵ بار را تولید می کند.
 
کف اتو بخار
sole_plateبرای گرفتن بهترین نتیجه از یک اتو بخار، جنس کف اتو نقش مهمی دارد. کف های سرامیکی بهترین جنس برای اتو های بخار هستند چرا که به راحتی تمیز می شوند، در مقابل خش مقاوم هستند و به راحتی روی لباس سر می خورند.
همچنین طراحی کفی اتو بخار خیلی مهم است. وقتی کف اتو بخار عریض باشد به شما این اطمینان را می دهد که با یکبار کشیدن اتو روی لباس بخش زیادی از آن اتو می خورد. قرار گرفتن سوراخ های خروجی بخار نیز خیلی مهم هستند.
نکات مهم انتخاب اتوبخار

با توجه به راهنمای خرید بهترین اتو بخار که در بالا ذکر شد، شما می توانید بهترین اتوی بخار ممکن را خریداری کنید و سال ها از آن استفاده کنید.

تاریخ درج: 1395/02/19
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله نکاتی مهم در انتخاب اتو بخار از مجموع 0 امتیاز