استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

چرا بهترین آرایشگاه های عروس عمرکوتاهی دارند؟

چرا  بهترین آرایشگاه های عروس  عمرکوتاهی دارند؟

کلا برندهای ایرانی قدمت زیادی ندارند و شاید کارخانجاتی مثل مینو، ارج یا ایران خودرو و چای شهرزاد باشند که می توانند اداعا کنند از قدیمی ترین برندهای ایرانی هستند.
اما در زمینه برندهای خدمات این وضعیت بسیار اسف بار تر است. خدمات در ایران معمولا با برندهای شخصی personal barand ادغام شده و با از بین رفتن شخص برند خدمات هم از بین می رود.





مثلا برندهای پزشکی و درمانی
سالن های زیبایی فرصت های خوبی برای برند شدن و گسترش کسب و کار هستند ولی متاسفانه این فرصت را معمولا نادیده گرفته و اهداف کوتاه مدت را فدای اهداف بلند مدت می کنند و همین می شود که در ظرف یکی دوسال و حداکثر پنج سال نام سالنی برسرزبانها است و بعد هم دیگر خبری از آن نمی شنویم و حتی ممکن است چنان خبرها و شایعه های نا خوشایندی شنیده شود که افراد انکار کنند که روزگاری برای گرفتن وقت از آن سالن سر و دست می شکاندند.
چرا این اتفاق میفتد؟ مگر نه اینکه کسی که در اینکار سرمایه گذاری می کند، انتظار دارد که تا مدتهای طولانی بازده داشته باشد و سرمایه اش بچرخد؟ نگر نه اینکه همواره تلاش می کند تا مشتری ها را راضی نگه دارد و فضا و دکوراسیونش را مطابق مد روز بچیند و ..
همه چیز شیک و مرتب باشد؟

حداقل در تهران هر از چند وقت یک یا چند آرایشگاه برسر زبان میفتند و تمام عروسهای شهر بسته به قیمت یک شکل یک تیپ بیرون میایند که گاهی فکر می کنم نکند داماد اشتباهی ببرد بسکه همه را شبیه بهم درست کرده...
چند وقت بعد که برای عروسی بعدی سراغ می گیری با پوزخندی روبرو می شوی که فلانی!! اون که دیگه کارش تموم شد. از وقتی ... جون از پیشش رفت/معتاد شد/ خودکشی کرد/ رفت خارج/شوهر کرد.و.... دیگه از دور خارج شد.

بهترین آرایشگاه های عروس

نکته همین جاست.

کار توی اکثر آرایشگاه ها قائم به فرد و قائم به یک خدمت می شود.
وقتی آن فرد متخصص از آرایشگاه خارج می شود به هر دلیلی که معمولا یکی از دلایل بالا است، دیگر مدیریت نمی تواند نظر مشتری را تامین کند و چون آرایشگاهش را فقط به همان خدمت شناخته اند کم کم مشتریانش را از دست می دهد.
و اینجاست که برندهای آرایشگاهی به اندازه طول عمر کارکرد فرد متخصصشان عمر می کنند .
راهکار چیست به نظر شما؟

تاریخ درج: 1394/10/19
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله چرا بهترین آرایشگاه های عروس عمرکوتاهی دارند؟ از مجموع 0 امتیاز