استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گزارش میدانی سالن عسل خباز

گزارش میدانی سالن عسل خباز

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه عسل خباز: سمت غرب تهران بویژه سعادت آباد این روزا شده بورس آرایشگاه های عروس که به شدت از لحاظ کیفیت و قیمت باهم رقابت شدیدی دارند، بین آرایشگاه هایی که در سعادت آباد که خوب شناخته شده هستند ارایشگاه عسل خباز رو در حوالی میدان شهرداری بهتون معرفی میکنم.










وقتی به ادرس سالن عسل خباز رفتم ,بعد از ورود به سالن و استقبال مشاور عروس , برای دیدن کار 2 میکاپ آرتیست سالن , به اتاق میکاپ عروس رفتیم 2پکیج عروس تو این سالن زیبایی ارائه میشه اولی شامل : میکاپ وشینیون عروس – ابرو – رنگ ابرو – شیو صورت – اپیلاسیون و پاکسازی صورت . پکیج شماره 2 که شامل خدمات پکیج اول بصورت ویژه و کامل تر .البته قابلیت تغییر تو پکیج ها وجود داره و میشه با هزینه ی, کاشت ناخن رو هم اضافه کرد.
از صحبت های مسئول سالن آرایش عسل خباز متوجه شدم که بعد از بستن قرارداد , عروس میتونه تست میکاپ داشته باشه تا در مورد نوع و سبک آرایش و شینیون روز عروسی , با میکاپ کاربه تفاهم برسن . شما میتونید باهماهنگی قبلی , برای بازدیدعروس به این ارایشگاه عروس برید .
برندهای آرایشی که برای گریم و میکاپ عروس استفاده میشه از : MAC و ESTEE LOUDER هستند .این سالن در روز تا 3 عروس رو میپذیرن و با هماهنگی قبلی , برای پذیرش هر تعداد همراه محدودیتی ندارن. میکاپ معمولی هر ساقدوش و همراه،میکاپ VIP و شینیون همراه عروس هم درصورت درخواست عروس خانمها انجام میدن . معمولا 3 تا 4 ساعت کار هر عروس طول میکشه , برای قرارداد , تهیه ی تاج و سایر مراحل کار تا روز عروسی : باید اول مبلغی بعنوان بیعانه به عروس سرای عسل خباز بدید و تسویه روز عروسی یا روز قبل از آن که برای انجام کارهای خدماتی به سالن میرید انجام میشه قیمت اجاره تاج عروسهاشون نسبتا مناسبه ,اما من چون امکان دیدن عکس ها و مدلهای جدیدتر تو صفحه ی مجازی سالن وجودداشت , آدرس و کارتشون رو گرفتم و قرار شد برای تصمیم گیری در انتخاب آرایشگاه , منتظر شوی عروس آرایشگاه عسل خباز باشم .

تاریخ درج: 1394/11/11
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله گزارش میدانی سالن عسل خباز از مجموع 0 امتیاز