استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین مزون لباس در شهرک غرب

 بهترین مزون لباس در شهرک غرب
 بهترین مزون لباس در شهرک غرب :مزون های لباس در شهرک غرب در کنار تالار ها، ارایشگاه ها و دیگر مجوعه های خدماتی حضور یافته اند تا هم ارائه خدمت کنن و هم تکمیل کننده کار دیگر عزیزان باشند.













در دنیای امروز با رشد بی نظیر مد مزون های منطقه شهرک غرب به طور سالم و با هدف کسب رضایت مشتری در حال رقابت می باشند. در این مقاله به معرفی مزون های لباس شهرک غرب و انواع خدمات آن ها پرداخته شده است. همه ی ما انسان ها کمال گرا هستیم و به دنبال زیبایی و تک بودن . قطعا عروس خانم های زیبا می خواهند بهترین و قشنگ ترین  شب عروسی را داشته باشند و لباس عروسی را بپوشند که منحصر به فرد باشد. دنبال طرح هایی هستند که فقط مختص آن ها باشد شاید بسیاری از دخترخانم های جوان به دنبال طرح هایی از لباس عروس باشند که مختص آن ها دوخته شده باشد و تا به حال هیچ عروسی آن مدل و طرح را نپوشیده باشد.

بهترین مزون های شهرک غرب

خاص و جذاب بودن آرزوی همه ی عروس خانم های زیباست پس به دنبال لباس عروس خاص و جذاب هستند و یکی از برنامه های مهم  مراسم عروسی یافتن بهترین مزون لباس عروس است تا طراحان مزون لباس بتوانند توقعات عروس خانم را به جا بیاورند طراحان حرفه ای وکار بلد می توانند لباس عروسی تحویل مشتریان خود بدهند که از تمام جهات با سلیقه و سبک درخواستی مشتری یکی باشد.  طراحی و طراحان لباس های مزون یک طراح حرفه ای لباس به تمام مد ها وسبک ها واقف است تمام مد و فشن داخلی  و خارجی را پیگیر است و می تواند طبق خواست مشتری و سلیقه ی عروس خانم ها به روزترین طرح برای طراحی لباس عروی ارائه دهد و تمام برندهای داخلی و بین المللی لباس عروس و مجلسی را بشناسند و حتی بتواند هنر و تجربه ی خود را با سلیقه و خواست مشتری تلفیق  کند بهترین خروجی را داشته باشد هر مزون لباس توسط طراح و خیاط خود می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و توانایی طراحان وخیاطان مجموعه می تواند یک مزون لباس را موفق کند و مشتریان زیادی را جذب کند نمونه کارهای ارائه داده شده توسط طراحان و خیاطان مزون لباس نشان دهنده ی هنر و ذوق آن هاست یک مزون لباس عروس موفق برای هر چه جذب بیشتر مشتری و رضایت کامل آن ها باید طبق مد داخل و خارج پیش برود و همیشه لباس های خود را به روز کند طرح ها و مدل های جدید را ارائه دهد و همچنین بتواند طرح های زیبا و منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارد اگر لاکچری گردها به مزونی مراجعه کنند و لباس هایی ببینند و بار دیگر به همان مزون بروند و مدل های قدیمی را ببینند دیگر هرگز به آن مزون مراجعه نخواهند کرد .



همه ی دختر خانم ها به دنبال خاص بودن و منحصر به فرد بودن هستند و همه دختر خانم ها می خواهند با مد پیش بروند و به روز باشند لباس هایی بپوشند که کمتر کسی دیده باشد وکمتر کسی آن طرح را پوشیده باشد در واقع می خواهند به روز باشند وازمدل های قدیمی و تکراری دلزده می شوند.  دختر خانم های جوان به دنبال شیک ترین ها هستند و قطعا مشتری دائم مزون لباسی خواهند شد که همه توقعات را برآورده کند طبق مد پیش برود وطرح های متنوع را ارائه دهد.  در تهران محدوده ی شهرک غرب مزون های موفق بسیار زیادی وجود دارد که خانم های شیک پوش می توانند به آن مزون ها مراجعه کنند و بهترین و زیبا ترین  لباس عروس یا لباس مجلسی  را انتخاب کنند.  همه مزون های شهرک غرب در جریان جدیدترین و به روزترین مدل ها هستند و هم دارای لباس های عروس و مجلسی داخلی هستند و هم دارای لباس هایی با برندهای بین المملی تا بتوانند همه سلیقه ها را پوشش دهند و هم چنین مزون لباس عروس  های موفق درشهرک غرب به جز اینکه لباس هایی با برندهای مطرح داخلی و بین المللی  را ارائه دهند طراحان حرفه ای و کاربلد را استخدام می کنند تا برای شخصی دوزی درخدمت مشتریان خود باشند طراحان حرفه ای شهرک غرب توانایی این را دارند که از طرح های به روز و زیبا الگو بگیرند وآن را با هنر خود تلفیق کنند و لباس عروس نامزدی و مجلسی را به دختر خانم های عزیز تقدیم کنند که با سلیقه های آن ها جور باشد. پس طراح حرفه ای با توجه به خواسته ی مشتری متوجه سبک درخواستی خاص او خواهد شد و منحصرا لباسی برای مشتری خود طراحی خواهد کرد که هیچ مزونی آن لباس را نداشته باشد




چون شخصی دوزی شده است و طبق سلیقه ی فرد مشتری طراحی و نهایتا دوخته شده است طراحان وخیاطان  مزون لباس  حرفه ای در شهرک غرب می توانند با تجربه و سابقه ی کار خود وذهن شفاف درمورد لباس های به روز راهنمایی های لازم را برای انتخاب بهترین طرح و رنگ و سبک به خانم های خوش سلیقه بکنند و به آن ها کمک می کنند تا لباس مورد نظر خود را بیابند یا سفارش دوخت لباس مد نظر خود را بدهند.  طراحان وخیاطان محدوده ی شهرک غرب با رفتار حرفه ای خود می توانند با مشتریان خود صمیمانه برخورد کنند تا مشتریان لباس بتوانند نظرات وپیشنهادات طراح و خیاط مجموعه را بشنوند و خواسته ی خود را درمورد لباس درخواستی خود به راحتی با آنان درمیان بگذارند و برای بیان درخواست خود موذب نیستند.


معرفی مزون های شهرک غرب بسیاری از مزون های شهرک غرب با ارائه بهترین لباس های مجلسی و عروس که هم تولید خودشان هستند وهم برندهای مطرح اروپایی و ترک و عرب و برندهای مطرح را وارد می کنند توانسته اند خانم های شیک پوش شهرک غرب را راضی نگه دارند که برخی از این مزون ها را اینجا نام می بریم:  مزون شاینا گالری -مزون فوزیه -مزون لباس سپید -مزون لباس دریا -مزون نیکا -مزون ابریشم تاب-مزون شیما -مزون دیبا -مزون ماه رویان -مزون رنیوم -مزون جی اند ام -مزون شکیل -مزون پاریس برادیس -مزون فاطیما  -مزون شمس -مزون شاهکار -مزون یاسمن -مزون همیتا-مزون نایس-مزون سیمرغ -مزون مونازون مزون فابرا-مزون ساتین -مزون چمن آرا -مزون گندم -مزون رزا-مزون رجینا-مزون ستاره -مزون حدیث منوچهری -مزون ایران زمین -مزون مهر -مزون فهیمه ؛مزون ونوس پرسه -مزون میناز-مزون صنم -مزون آرشیدا -مزون خاتون 


درادامه با شما هستیم تا مختصری از ویژگی های  چند مورد از مزون های شهرک غرب رو بیان کنیم امیدواریم برای انتخاب بهترین مزون کمک کننده باشد.   .

مزون حدیث منوچهری ارائه دهنده ی خدمات لباس عروس لباس شب و لباس کژوال با جدیدترین 1 طراحی ها می باشد. با تیم خلاق و جوان و هنرمند خود در شهرک غرب خودنمایی می کند طراحان مزون حدیث منوچهری هر طرحی که بخواهید برایتان طراحی می کنند و خیاطان مجموعه با جدیدترین متدهای دوخت آن را می دوزد. اگر دنبال مزونی با پرسنل خوش قول هستید تا در زمان تعیین شده لباس عروس خود را تحویل بگیرید مزون منوچهری انتخاب خوبی است .


. خانه مد فوزیه یکی از مزون های محبوبی است که در شهرک غرب فعالیت دارد. مدیریت خانه ی 2 مد فوزیه توسط خانم فوزیه رمضانی صورت می گیرد که ایشان برگزار کننده ی اولین شوی زنده لباس عروس و لباس مجلسی درسال    در ایران هستند و قریب به 80 سال سابقه کار دارند. اگر 30 به دنبال لباس هایی با طرح های جدید و به روز هستید طراحان خانه مد فوزیه با توجه به سلیقه و اندام و استایل شما زیباترین لباس را طراحی و خلق می کنند. .


مزون لباس رنیوم از مزون های خوب شهرک غرب می باشد که طبق سلیقه و طرح درخواستی نو 3 عروسان بهترین کارها را ارائه می دهند و با پرسنل طراحان و خیاطان هنرمند خود طراحی و دوخت انواع لباس عروسی و لباس مجلسی و لباس شب را انجام می دهند .  .

مزون شاهکار در شهرک غرب خودنمایی می کند با ژورنال های مطرح لباس عروس و لباس نامزدی 4 و انواع لباس مجلسی در خدمت بانوان تهرانی می باشد  .قیمت های مزون شاهکار بسیار مناسب هستند و البته بالاترین کیفیت را از نظر پارچه و طرح و دوخت دارند.  .


مزون گندم در زمینه های لباس های   مجلسی و شب شومیز لباس های اسپرت کت و دامن شلوار 5 مانتو خدمات ارزنده ای ارائه می دهد. خانه ی مد گندم از سال شروع به فعالیت کرده است و 83 وارد کننده ی لباس های برند ترک می باشد. اگر برند پوشی را می پسندید به مزون گندم مراجعه کنید.  .


مزون ایران زمین دارای دو شعبه در شهرک غرب و تجریش می باشد که توسط خانم ها مهنوش 6 تیمور زاده و نرگس حسینیان مدیریت می شوند . مزون ایران زمین جزء مزون هایی است که در زمینه ی مد و پوشاک اسلامی فعالیت های بی نظیری داشته است وکلکسیونی از طرح های مختلف مانتو پالتو انواع لباس عروس و انواع لباس شب و مجلسی را ارائه می دهد و طراحان هنرمند مجموعه هر طرحی که شما بخواهید طبق سلیقه ی شما برایتان آماده می کنند.   .


مزون مهر یکی از مزون های خوب درشهرک غرب به حساب می آید که فروش و عرضه بهترین 7 برندهای مطرح و به روز را انجام می دهد. پرسنل خانه ی مد  مهر   بسیار خوش برخورد هستند ومی توانند به عنوان مشاور درکنار عروس خانم ها باشند تا عروس خانم ها بتوانند بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشند


خانه مد شاینا گالری یکی از مزون های مطرح و خوب شهرک غرب محسوب می شود درخانه مد 8 شاینا گالری انواع لباس عروس لباس مجلسی و اسپرت را می توانید ببینید .به جز لباس کیف کفش و بدلیجات بسیار زیبا هم دارد که ست کردن لباس عروس را با کیف کفش و بدلیجات بسیار راحت شده است  .نو عروس هایی که به دنبال برند پوشی هستند خانه مد شاینا وارد کننده ی برندهای آمریکایی اروپایی وترک می یاشد این مزون باسابقه ی   سال درآمریکا می تواند 10 ساله درایران و 7 انتخاب خوبی برای خرید زیباترین لباس باشد . .


مزون لباس ریتون یکی دیگر از مزون های واقع شده در منظقه شهرک غرب تهران (ناحیه سعادت 9 آباد) است. کادر مجرب و متخصص این مزون تلاش می نماید که در کنار تنوع لباس ها ترکیبی زیبا و جدید از رنگ و طرح پیاده نماید و با مهارت تمام به دوخت لباس اقدام می کند. در این مزون به ارائه انواع مانتو اسپرت، مجلسی، کوتاه، کت دامن و ... اقدام شده است. .


مزون کارینا ، مزونی که در جهت واردات انواع لباس های مورد نیاز شما فعالیت دارد اعم از لباس 12 مجلسی، اسپرت، راحتی، کیف و کفش، زیورالات و حتی لوازم ارایشی بهداشتی و ... . یکی از وارد  تهران، شهرک غرب پذیرای 2کننده های لباس های اورجینال ترک نیز میباشد که در منطقه شماست. پرسنلی حرفه ای در این مزون خدماتی با کیفیت خوب و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهند. در این مزون ست لباس ، کیف و کفش نیز ارائه می شود. شوی دائمی برگزار می نماید که برای میهمانان خود خدماتی هم چون پذیرایی نیز در نظر گرفته اند. مراجعه به ایم مزون با هماهنگی قبلی و گرفتن وقت صورت می گیرد. .


مزون شنیلشا از جمله مزون های لباس واقع در منطقه شهرک غرب تهران است. البته شعبه ای 11 دیگر از این مجموعه نیز در میرداماد واقع گردیده است. تخصص کادر این مجموعه بر روی لباس های خارجی، مارک دار و برند های معتبر جهانی می باشد. جالب است اگر بدانید که نه تنها می توانید به صورت حضوری به این مزون بروید و لباس انتخاب کنید بلکه امکان مشاهده انلاین مدل های لباس را به صورت اینترنتی و غیر حضوری و حتی ثبت خرید نیز دارید. این امکان ویژه شرایطی را برای شما فراهم می کند که با ارامش کامل و بدون احساس هیچ گونه خستگی به انتخاب بهتر لباس ها بپردازید. این مزون در جهت طراحی و دوخت لباس فعالیتی ندارد و صرفا وارد کننده لباس می باشد. اما تیم شنیلشا لباس های وارداتی خود را از برترین، معتبر ترین و شناخته شده ترین برند های جهانی علی الخضوص برند های ترکی و ترکیه انتخاب می کنند. این مزون نه تنها با مد و متد های روز پیش می رود بلکه برای هر فصل انواع لباس و وسایل مورد نیاز را ارائه می دهد. در هر فصل به دنبال هر نوع لباسی که باشید بازدید از این مجموعه خالی از لطف نیست.  
 
تاریخ درج: 1399/03/15
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین مزون لباس در شهرک غرب از مجموع 0 امتیاز