استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی بیست و یک 21

 عمارت باغ تالار تشریفاتی بیست و یک 21
باغ تالار بیست و یک 21 گرمدره خیابان تاج بخش قرار دارد . عمارت 21 یکی از جدیدترین و لوکس ترین باغ های عروسی تهران است که منوی غذا و پذیرایی و امکانات آن با توجه به سلیقه و بودجه عروس داماد قابل تغییر است . آدرس ، تلفن ، اینستاگرام و قیمت باغ 21 در سایت دوشیزه جمع آوری شده است

















باغ عروسی 21 یکی از جدیدترین و لوکس ترین باغ های تهران می باشد که در خرداد سال 1396 در منطقه گرمدره تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. باغ عروسی 21 با معماری منحصر بفرد خود و طراحی اختصاصی برای برگزاری مراسم عروسی همه آنچه را که شما در نظر دارید را برآورده می سازد. فضای سبز منحصر بفرد با ظرفیت 500 میهمانان و سالن پذیرایی عروسی با ظرفیت 300 نفر همراه با بروزترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و صوتی و تصویری می تواند شب به یاد ماندنی را برای مهمانان مراسم عروسی شما به ارمغان آورد.
مشخصات باغ تالار عروسی 21

سال ساخت : 1396
ظرفیت مهمانان : 250 الی 600 نفر
ظرفیت پارکینگ : دارای گنجایش 300 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی 21
کرج، میدان گرمدره، خیابان تاج بخش
قیمت ورودی باغ تالار عروسی 21
25 تا 40 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ عروسی 21

باغ تالار 21 مناسب برای اجرای مراسم در 4 فصل می باشد.طراحی زیبای فضای باغ و حوضچه های چند ضلعی نمای فوق العاده ای را برای ورودی باغ فراهم کرده است.سالن هاو سفره عقد بسیار زیبا این باغ را در لیست تالارهای خوب جای داده و این تالار رده 5 ستاره را در لیست تالارهای گرمدره به خود اختصاص داده است.
تعداد مهمان: 800 ظرفیت پارکینگ: 200
باغ عمارت 21 در سال 1396 در شهر گرمدره افتتاح شد. باغ تالار 21 شامل باغی وسیع و لاکچری با معماری متقارن، پرچین های مازی و استخری زیبا پر از گل های قرمز است و همچنین دارای سالن پذیرایی به ظرفیت 500 نفر می باشد. تالار عروسی 21 دارای خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 300 خودرو است.
یکی از تالارهای بسیار زیبا و بزرگ در منطقه ی گرمدره تهران میتوان باغ تالار عمارت 21 را نام برد.
این عمارت زیبا دارای فضای سنتی برای مهمانان و همچنین استیج رقص و پارکینگ اختصاصی میباشد.

معرفی باغ تالار عروسی 21
باغ تالار عروسی 21 با ظرفیت بالغ بر 300 نفر مناسب برای برگزاری مراسم در چهار فصل سال می باشد.
فضای داخلی باغ تالار عروسی 21 شبیه به باغ های سلطنتی طراحی شده است که همه مهمانان مراسم را مجذوب خود خواهد کرد.
باغ تالار عروسی 21 دارای سفره های عقد بسیار مدرن با دیزاین متناسب است،این مجموعه بهترین تجهیزات پذیرایی، گرمایشی و سرمایشی را داراست و همچنین نورپردازی حرفه ای و متحرک در تمام ساعات مجالس اجرا خواهد شد.
امکانات و سرویس دهی باغ تالار عروسی 21
1- فضای سبز وسیع
2- معماری منحصر به فرد
3- گل آرایی میز مهمانان و...
4- کیفیت و تنوع در غذا و دسرها
5- انتخاب منو با هر بودجه

برای اطلاع از آفرهای باغ تالار عروسی 21 بر روی گزینه درخواست قیمت کلیک کنید.
باغ تالار بیست و یک باغ تالار زیبا و مدرن است که در منطقه گرمدره تهران قرار دارد. باغ تالار عمارت بیست و یک 21 یکی از زیباترین باغ تالارهای تهران به شمار می رود.
از مدرن‌ترین و لاکچری ترین باغ تالارهای تهران باغ تالار عروسی 21 می‌باشد.
آغاز به کار این مجموعه  در سال 1396بوده و در منطقه گرمدره واقع‌شده است.
از ویژگی‌های باغ تالار 21 سبک معماری بی‌نظیر آن می‌باشد، تمامی ملزومات موردنیاز یک مراسم باشکوه و مجلل در دیزاین باغ تالار21 گنجانده‌شده است.
به‌روزترین سیستم‌های صوتی و پخش تصویر، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مناسب فصول سرد و گرم سال و چشم‌انداز یکتای عمارت و باغ ضامن رضایت شما از انتخاب باغ تالار 21خواهد بود.
VIP تشریفات لوکس شهر افتخار دارد تا شما عزیزان را از ابتدا تا انتهای این مسیر همراهی نماید و با خدمات لوکس و
خود، لبخند رضایت را برای شما عزیزان به ارمغان آورد.

مشخصات کلی باغ تالارعروسی
مشخصات باغ تالار عروسی 21
سال ساخت : 1396
ظرفیت مهمانان : 250 الی 600 نفر
ظرفیت پارکینگ : دارای گنجایش 300 خودرو

باغ عروسی 21 یکی از جدیدترین و لوکس ترین باغ های تهران و مناسب برای برگزاری مراسم در چهار فصل می باشد. ظرفیت باغ عروسی 500 نفر و ظرفیت سالن پذیرایی عروسی 300 نفر می باشد. باغ تالار عروسی 21 در خرداد سال 1396 در منطقه گرمدره تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. باغ عروسی 21 با معماری منحصر بفرد خود و طراحی اختصاصی برای برگزاری مراسم عروسی همه آنچه را که شما در نظر دارید را برآورده می سازد.
توضیحات : با دوربین طبقاتی و حوضچه وآب نماهای پراکنده فضای سبز متناسب با همه فصل ها و دیزاین های فضاهای سبز چهار فصل
باغ تالار بیست و یک باغ تالار زیبا و مدرن است که در منطقه گرمدره تهران قرار دارد. باغ تالار عمارت بیست و یک 21 یکی از زیباترین باغ تالارهای تهران به شمار می رود.
باغ تالار بسیار زیبا در گرمدره با شکل هندسی متقارن و پرچین های مازی همانند قصرهای سلطنتی اروپا، این باغ را جزء برترین و لوکس ترین باغ تالارهای تهران کرده است به طوری که هیچ عروسی نیست که در این باغ در رویا های جشن عروسی نباشد زیبای این باغ به گونه‌ای است که هر کس به محض قدم گذاشتن در باغ محو آن می‌گردد حرکت از لابلای حوض های پر از گل قرمز که مهمان ها را از مسیر های مورب به مجموعه تالار می رساند از خاصیت های منحصر این باغ می‌باشد ظرفیت استاندارد این باغ در داخل سالن ۲۵۰ نفر و تا ۳۰۰ نفر نیز گنجایش داخل سالن دارد. همچنین در داخل سالن استفاده و تاکید بر رنگ سفید و حاشیه های با سلیقه و استفاده از دیوار کوب ها و ستون ها به صورتی که فضای داخلی آن بسیار شبیه به کاخ های سلطنتی گشته است. 



تاریخ درج: 1399/02/01
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی بیست و یک 21 از مجموع 0 امتیاز