استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی تاج

 عمارت باغ تالار تشریفاتی تاج
باغ تاج گرمدره با معماری منحصر به فرد چشم هر عروس دامادی را به خود خیره می کند . باغ و عمارت تاج یکی از بهترین تالارهای تشریفاتی با باغ اختصاصی در نزدیکی تهران است . آدرس ، تلفن ، اینستاگرام و قیمت باغ تاج در سایت دوشیزه منتشر شده است













دارای دو سالن با ظرفیت های مختلف، نمایی به شکل تاج پادشاهی، فضای سبز زیبا و آبنماها و آبشارهای جذاب، نورپردازی خاص و منحصر به فرد، دیزاین فضای 4 فصل، سفره خانه سنتی
خرق عادت در نمای بیرونی باغ تالار، عبور از فضاهای کلاسیک و نماهای رومی و ساخت نمایی مشابه تاج پادشاهی، نورپردازی های طلایی و گرم در بیرون از سالن همگی در موفق بودن این باغ تالار عروسی در گرمدره موثر واقع شدند. پس اگر به دنبال مراسمی بیادماندنی،ایده آل ومتفاوت هستید درکنار باغهای دیگر حتما از این مجموعه هم دیدن فرمایید. این باغ تالار عروسی در گرمدره واقع شده است و سال 1395 فعالیت خود را آغاز نمود. عکس ها و نمونه کار این باغ تالار عروسی زیبا را ببینید محال است عاشقش نشوید…
باغ تالار تاج واقع در گرمدره یکی از نوسازترین باغ های عروسی خاص موجود در نزدیکی تهران می باشد. باغ تالار تاج در سال 1393 با شیوه معماری مدرن و با متریال درجه یک برای برگزاری هر چه بهتر مراسم عروسی افتتاح گردید. همچنین این باغ عروسی یکی از مدرن ترین سیستم های تهویه ، خنک کننده و گرم کننده سقفی را داراست که برای برگزاری مراسم در فصول سرد و گرم بسیار حائز اهمیت می باشد.
مشخصات باغ تالار عروسی تاج
سال ساخت : 1393
ظرفیت مهمان : 300 - 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : دارای گنجایش 400 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی تاج
کرج، میدان گرمدره ، خیابان تاج بخش
قیمت ورودی باغ تالار عروسی تاج
8 تا 20 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ تالار تاج

باغ تالار تاج گرمدره یکی از بهترین و مجلل ترین باغ های عروسی تهران است که در منطقه گرمدره قرار دارد. باغ عروسی تاج با ظرفیت 400 میهمان و 100 خودرو به همراه دیزاین و دکوراسیون فوق العاده و امکان پذیرایی از میهمانان جشن عروسی در فضای باز و بسته, تمام مشخصات باغ عروسی برای جشن مجلل و باشکوه را داراست. برای رزور و اطلاعات بیشتر درباره ی این باغ عروسی بی نظیر تماس بگیرید. باغ تاج با ارائه مجلل ترین خدمات عروسی خاطره ای ماندگار برای شما و میهمانانتان و همسرتان میسازد. در پایین این صفحه میتوانید تور مجازی باغ تالار تاج ملاحظه فرمایید.
یکی دیگر از باغ تالارهای منطقه گرمدره باغ تالار تاج می باشد. این باغ تالار با فضای وسیع و زیبا می تواند انتخابی مناسب برای شما به حساب آید.
برخی از شاخصه ها و ویژگی های باغ عروسی تاج می توان به فضای سبز، وسیع و زیبای و محوطه سازی در آن، طراحی و  دیزاین جدید و بروز، آتلیه اختصاصی، آشپزخانه حرفه ای با آشپزهای توانمند ایرانی و اروپایی و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی اشاره نمود٫
در همین رابطه باغ عروسی گرمدره را ببینید.
گالری عکس های باغ تالار تاج گرمدره
اطلاعات این باغ در دست تکمیل می باشد و بزودی عکس های بیشتری از این باغ تالار در سایت قرار داده خواهد شد
این تالار از همان ابتدا توجه همه را به خودش جلب کرد، از مواردی که باعث نام گذاری این تالار و مشهور شدن آن شد،خرق عادت در نمای بیرونی باغ تالار تاج و عبور از فضاهای کلاسیک نماهای رومی و ایجاد نمایی شبیه به تاج پادشاهی نورپردازی های طلایی و گرم در بیرون از سالن می باشد.معروف شدنی که می گوییم منظورمان این است که در کم تر از 1 سال از فعالیتش گوی سبقت را از رقیبان خودش گرفت و در رده ی 1تا5 از بهترین تالارهای عروسی تهران قرار گرفت.
2 سالن پذیرایی با ظرفیت هر طرف 200 نفر پارکینگ داخلی و امکانات دیگر، از تالارهای مجلل عروسی 5 ستاره در کلاس تشریفات به حساب میاد. همین موضوع هم باعث شده این تالار ازجذاب ترین نماهای سالن عروسی در سال 96 به حساب بیاد.
خصوصیات اصلی باغ تالار تاج
از ویژگی های اصلی این باغ تالار سالن بسیار شیک و استفاده صحیح از آینه هست.پارکینگ و محل پارک مهمانان، دقیقا تو ابتدای ورودی یعنی پشت در اصلی قرار داره. بعد از پارک وسایل نقلیه مهمان ها از محل کناری و بیرون سالن به نمای اصلی باغ تالار تاج که همان تاج برافراشته است می رسه، قابل ذکره که قسمت آقایان از خانم ها در فضای لابی جدا میشه.
نقطه ی قوت این باغ تالار تاج هوشمندی معماری بیرونی نماس سالن عروسی هستش که هر شخصی باتماشای عکس های باغ تالار تاج متحیر می کنه.همین موضوع باعث این باغ تالار بیشتر از باغ تالاربه تالار شهرت پیدا کنه.2 یال سالن که قرینه بوده و سالن افراشته در بین و نام گذاری باغ تالار تاج به نام باغ عروسی خیلی هوشمندانه هستش که به محض ورود به جرگه باغ تالارهای عروسی خیلی عالی تجاری سازی شده و چیزی نگذشته که اسمش روی زبان ها جاری شده.این تالار الان توانایی تبدیل شدن به برند تو تشریفات مجالس عروسی رو هم داره.
به جرات می توان گفت مراسم ازدواج یکی از ماندگارترین خاطرات زندگی هر انسان است و هر دختر و پسری از سالها قبل رویای آن شب را در سر می پرورانند و با آن رویاها زندگی می کند.
هنگامی که این مراسم فرا می رسد به دلیل هیجانات و استرس های کاذب، معمولا آن آرزوها به دست فراموشی سپرده می شوند و درپایان علی رغم صرف هزینه های غیرضروری فراوان موجب بروز حسرت عدم تحقق آن رویاها می گردد.
از دلایل بروز چنین اتفاقاتی می توان عدم تجربه کافی، وجود استرس و هیجان در خانواده ها، توجه غیرضروری به نکات پیش پاافتاده و مهمتر از همه عدم توجه کافی به نکات ظریف و نظرات محترم خود عروس و داماد و نزدیکان آنها یا حتی میهمانان می باشد.
موسسه باغ تالار تاج با بیش از 20 سال تجربه در برگزاری مراسم های نامزدی، عقد، عروسی و همچنین همایش های گوناگون اطمینان لازم را به شما عزیزان می دهد که آنچه می خواهید تحقق می یابد و این خاطره فراموش نشدنی را در ذهن خود و عزیزانتان ثبت خواهید کرد.

موسسه باغ تالار تاج
با استفاده از مرغوب ترین مواد غذایی، چیدمان و طراحی سعی داشته تا بهترین برگزار کننده مجالس و ضیافت های شما عزیزان باشد.
مفتخریم با خدمات و سرویس متفاوت و درخورشان، میزبان میهمانان گرامی شما باشیم .
رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید و با قدم گذاشتن در جایی که شایسته شماست گلچینی از زیباییها را در یک شب به یاد ماندنی تجربه کنید .
شبی که تجدید خاطراتش هر لحظه را برای شما فرح بخش میکند .
دارای باغ های اختصاصی , آتلیه اختصاصی و حرفه ای , آشپزخانه حرفه ای و با آشپز اروپایی , سرو غذاهای فرنگی و ایرانی و …


باغ تالار تاج یکی از مجلل ترین باغ های تشریفاتی است که بسیار برای برگزاری مراسم عروسی مناسب است. باغ تالار تاج به دلیل برخورداری از طراحی منحصر بفرد از مجبوبیت بسیاری برخوردار است. این باغ تالار دارای فضای زیبایی است که موجب شده است از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.
طراحی منحصر بفرد این باغ به صورت تاج پادشاهی موجب شده است این باغ مورد پسند بسیاری از زوج های جوان واقع شود. در برگزاری مراسم عروسی چیزی که اهمیت دارد علاوه بر طراحی فضای باغ نوع پذیرایی از مهمان ها ، نوع غذا ، نحوه چیدمان میز و صندلی ها و گل آرائی و شمع آرائی است که موجب می شود مراسم عروسی شما تاثیر گذار تر باشد.
در نتیجه انتخاب تشریفات مجالس مناسب برای برگزاری مراسم از اهمیت بسیاری بالایی برخوردار است.
تشریفات مجالس خوب با برگزاری مراسم به بهترین شکل ممکن در باغ تالار تاج این امکام را فراهم می کند تا شبی به یاد ماندنی داشته باشید و مراسم خود را بدون هیچ کم و کاستی برگزار کنید.
 باغ تاج
    آتش بازی و نورپردازی
    دیزاین محوطه و میز
    طراحی سفره عقد
    استفاده از بهترین دیجی ها
    گل آرائی محوطه و داخل سالن
    شمع آرائی
    پذیرایی از مهمان ها
    کترینگ ویژه عروسی
    راهنمایی مهمان ها

ویژگی باغ تالار تاج
باغ تالار تاج علاوه بر برخورداری از ظاهر زیبا از فضای مناسبی برای پذیرایی از مهمان ها برخوردار است. این تاج پادشاهی دارای نورپردازی ویژه ای است که ظاهر خاصی به باغ تالار تاج بخشیده است.
باغ تالار تاج قابلیت گنجایش 300 الی 500 نفر است و برای برگزاری مراسم عروسی پرجمعیت بسیار مناسب است. این باغ تالار دارای تعداد پارکینگ 400 نفره است که موجب راحتی مهمان های شما می شود. از دیگر ویژگی های باغ تالار تاج عبارت است از:
    طراحی فضای 4 فصل
    دارای سفره خانه سنتی
    برخورداری از تالار مجلل
    فضای باغ زیبا و با آبنما و آبشار
ویژگی باغ تالار تاج
پذیرایی و کترینگ غذا در باغ تالار تاج
در نظر دارد با ارائه بهترین کترینگ غذا خدمات متنوعی را در زمینه کترینگ غذا ارائه دهد. پذیرایی در تشریفات پل و در باغ تاج با بهترین کیفیت انجام می شود که شامل غذا های ایرانی ، فرنگی و دریایی است. از دیگر خدمات جانبی عبارت است از
انواع بار : باراردور، بار ته چین، بار سالاد، بار نوشیدنی، کندی بار،
دسرها : انواع دسرشات میوه ای مخصوص, موس شکلات, شارلوت، تیرامیتسو, دسر مکزیکی,پلمبیر و…
بار ابمیوه : 5 مدل ابمیوه طبیعی سرو نا محدود به همراه دکور کافی شاپ
میوه : 5 مدل میوه دستچین شده فصل(سرو به صورت ککتل و سرو ثابت روی میز مهمان)
شیرینی : دو مدل شیرینی تارت میوه ای و تر کیک عروسی و حمل کیک
شما می توانید برای رزرو باغ تاج و براورد قیمت ورودی باغ تالار تاج با کارشناسان ما تماس بگیرید.



باغ تالار عروسی تاج یکی از سازه‌های نوین در صنعت تشریفات در گرمدره در حوالی تهران واقع‌شده است. معماری منحصربه‌فرد این باغ تالار از ویژگی‌ها بارز این مجموعه می‌باشد که در کلیت برگزاری مراسم شما تفاوتی چشمگیر به وجود می‌آورد. تمامی تمهیدات موردنیاز فصول گرم و سرد سال توسط به‌روزترین سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تعبیه‌شده در باغ عروسی تاج موردتوجه قرارگرفته است.
تشریفات لوکس شهر با ارائه خدمات لاکچری و VIPخود همراهی‌کننده شما درهرچه باشکوه‌تر شدن مراسم ازدواجتان می‌باشد.
مشخصات کلی باغ تالارعروسی
مشخصات باغ تالار تاج
سال ساخت : 1393
ظرفیت مهمان : 300 - 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : دارای گنجایش 400 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی تاج


باغ تالار تاج یکی از باغ تالار های بسیار زیبا و شیک در تهران می باشد . باغ تالار تاج دارای 20 سال سابقه ی تالار داری می باشد و همه ی باید ها و نباید های مربوط به جشن عروسی را به خوبی می داند . این باغ تالار مجلل ترین خدمات عروسی را ارائه می دهد و یک شب عالی را برای شما و میهمانانتان رقم می زند .
باغ تالار تاج یکی از باغ تالار های لوکس و لاکچری در اطراف تهران و در منطقه ی گرمدره می باشد . دیزاین این باغ تالار بسیار فوق العاده می باشد و این باغ تالار دارای فضای باز بسیار زیبایی می باشد . در باغ تالار تاج علاوه بر جشن عروسی ، جشن نامزدی ، جشن عقد و همایش های گوناگون نیز انجام می شود .

تنوع غذایی در باغ تالار تاج
تمامی غذا هایی که در باغ تالار تاج طبخ می شود و آماده می شود ، با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه می باشد . و با حرفه ای ترین تکنیک های دنیا تزئین می شوند .
منوی غذا ها کاملا متنوع و بر اساس همه نوع سلیقه و همه نوع ذائقه می باشد . و شما می توانید با هر بودجه ای که در نظر دارید ، منوی مورد نظرتان را انتخاب کنید .

خدمات سرویس دهی در باغ تالار تاج
تمامی خدمات مربوط به سرویس دهی در باغ تالار تاج ، بر اساس دانش خاص این کار و در حد بین المللی و به صورت کاملا حرفه ای می باشد .
سرویس دهی در باغ تالار بسیار متفاوت و خاص می باشد و در خور میهمانان گرامی شما می باشد . خدمات ارائه شده در بالاترین لول ممکن می باشد .

ظرفیت باغ تالار تاج
ظرفیت تعداد میهمانان در این باغ تالار از 400 نفر تا 1000 نفر می باشد ، و تعداد جای پارکینگ ماشین ها نیز 400 می باشد .
ظرفیت اتاق عقد 30 نفر می باشد .

عمارت تاج
باغ تالار تاج دارای دو سالن با ظرفیت های مختلف می باشد . نمای عمارت به شکل تاج پادشاهی است . و دارای نور پردازی و آب نما ها و آبشار های جذاب می باشد . این باغ تالار برای هر 4 فصل مناسب است و دیزاین فضای 4 فصل دارد .
امکانات باغ تالار تاج
در باغ تالار ، امکانات فوق العاده ای وجود دارد ، از قبیل باغ اختصاصی برای فیلم برداری و تهیه کلیپ عروس و داماد ، آتلیه اختصاصی و حرفه ای جهت ثبت خاطرات عروس و داماد و میهمان ها ، آشپز های متخصص و فوق حرفه ای ، آشپزخانه های مجهز و فول امکانات ، سرو انواع غذا های ایرانی و فرنگی بنا به درخواست میزبان و …
مواردی که در باغ تالار تاج موجود می باشد
موزیک ، نور پردازی ، اتاق عقد ، گل آرایی ، سفره خانه سنتی ،
پارکینگ خوردو با ظرفیت بالا ، شمع آرایی ، آتش بازی ، فیلم برداری ، عکاسی ، کافی شاپ و بسیاری امکانات دیگرمی باشد ،
که در صورت تمایل به صورت حضوری بیشتر در رابطه با امکانات با شما صحبت می شود .


معرفی باغ تالار تاج
باغ تالار تاج با ظرفیت 100 تا 1000 نفر و مساحت 12 هزار متر یکی از باغ تالار های لوکس و زیبا و مجلل برای برگزاری مراسم های عروسی لاکچری می باشد.
باغ تالار لوکس تاج با بیش از 20 سال تجربه در برگزاری و تشریفات مراسم های لوکس و مجلل عروسی می تواند بهترین گزینه برای برگزاری مراسم و جشن عروسی شما باشد.
سرویس های ویژه باغ تالار تاج
1- باغ تاج دارای دو سالن با ظرفیت های مختلف است.
2- پارکینگ اختصاصی و داخل محوطه با ظرفیت 400 خودرو
3- فضای سبز زیبا و لاکچری
4- آبنما و آبشار های جذاب
5- نورپردازی خاص و منحصر بفرد
6- گل آرایی ژورنالی و شیک
7- ظروف و دیزاین های بسیار مدرن
برای اطلاعات بیشتر با باغ تالار تاج تماس بگیرید و یا درخواست قیمت دهید.

زمانبندی وظایف جشن عروسی+ مدیریت ارتباط تشریفات مجالس و خدمات مجالس عروسی با توجه به سلایق عروس داماد و ارتباط آن با باغ یا سالن انتخابی + مشاوره در زمینه انتخاب باغ و سالن با توجه به تاریخ مراسم تعداد میهمانها سبک مراسم مورد نظر عروس و داماد و بودجه + دیزاین مراسم با تشریفات و خدمات عروسی تاج + پیشنهاد گروه موزیک مراسم عروسی + پیشنهاد گروه فیلم برداری  + پیشنهاد سفره عقد + انتخاب عاقد + اجاره ماشین و دسته گل عروس + کارت دعوت + معرفی شرکتهای خدمات مسافرتی و گردشگری+ معرفی مزون های لباس عروس + معرفی آرایشگاه عروس و داماد+ مشاوره در زمینه انتخاب بهترین قنادی های پایتخت + زمانبندی وظایف و لیست کارهایی که باید برای روز مراسم و در ساعت مقررانجام گیرد.
شما عروس داماد های عزیزعلاوه بر حضور در دفتر تشریفات خدمات عروسی تاج و دیدن آخرین نمونه کارهای اجرا شده توسط تشریفات تاج میتونید با توجه به منوی انتخابی خود ، ازیکی مراسم های ما به صورت زنده بازدید داشته باشید تا علاوه بر آشنایی بیشتر با سبک کارما و تست شام عروسی و مشاهده مدیریت بحث پذیرایی واجرای مراسم ، مدل چیدمان و برگزاری مراسم خود راانتخاب کنید تا دقیقا به همان سبکی که مدنظرشماست جشنتان به بهترین حالت برگزار شود.
اگر در تکاپوی برگزاری مراسم عروسی هستید و به دنبال یک باغ تالار لوکس می گردید، قطعا با لیست بلندبالایی از نام تالارها مواجه خواهید شد. در این مقاله قصد معرفی یکی از بهترین باغ تالارهای این لیست را داریم. باغ تالاری که وقتی حتی به ساختمان آن نگاه می کنید محو معماری آن خواهید شد. برای اینکه اطلاعات بیشتری درباره باغ تالار تاج گرمدره بدست آورید شما را به خواندن ادامه این مقاله دعوت می کنیم


 تالارها و مجتمع های برگزاری مراسم جشن عروسی، دارای ویژگی های خاص خود هستند. آنچه در حال حاضر در طراحی تالارها انجام می گردد، ارائه ی دیزاین متفاوت و البته پر زرق و برق است. این پروژه ها که معمولا مقیاس بزرگ انجام می شوند، معماری خاص خود را می طلبند. کاری که شاید هر معماری به دلیل نوع خاص پروژه، رغبت به انجام آن نداشته باشد. از این رو در این بخش تصمیم به بررسی یک نمونه کار از این نوع کاربری گرفته ایم که می تواند برای شما نیز جذاب باشد.
اگر به منطقه گرمدره تهران برای مراسم ازدواج رفته باشید، حتما می دانید که این منطقه، دارای تعداد زیادی باغ تالار است و اصلا این منطقه از تهران، به داشتن باغ تالارهای مجلل شهرت دارد. باغ تالار تاج یکی از همین عمارت هاست. در ادامه توضضیحات ارائه شده توسط معماران پروژه را مطالعه خواهید نمود.
 گروه معماری سبکی نو برای طراحی تالاری با ویژگیهای منحصر به فرد، برگرفته از معماری ایرانی- اسلامی و آیین فرخنده ازدواج، مبنای طرح خود را بر تاج و لباس عروس قرار داده است. در این طرح سعی شده است با استفاده از امتداد خطوط و تلاقی آنها در یکدیگر، پیوند ناگسستنی زوجین را تداعی کند.
در این مجموعه با بهره گیری از آبشار، آبنما، برکه، فضای سبز، قهوه خانه سنتی و اتاق عقد شیشه ای محصور در آب، سعی شده است تا حس آرامش و دلبستگی در میهمانان ایجاد شود.
در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این باع تالار و طراحی آن را مشاهده نمایید.



باغ تالار تاج در سال 1393 در گرمدره استان البرز افتتاح شده و دارای محوطه سبز بزرگ و سالنی مجلل به ظرفیت 500 نفر است. باغ تالار عروسی تاج دارای خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 400 خودرو و سازه ای لاکچری به شکل تاج جهت استقرار عروس و داماد است.
موسسه باغ تالار تاج  با بیش از 20 سال تجربه در برگزاری مراسم های نامزدی، عقد، عروسی و همچنین همایش های گوناگون اطمینان لازم را به شما عزیزان می دهد که آنچه می خواهید تحقق می یابد و این خاطره فراموش نشدنی را در ذهن خود و عزیزانتان ثبت خواهید کرد.
موسسه باغ تالار تاج
با استفاده از مرغوب ترین مواد غذایی، چیدمان و طراحی سعی داشته تا بهترین برگزار کننده مجالس و ضیافت های شما عزیزان باشد.
مفتخریم با خدمات و سرویس متفاوت و درخورشان، میزبان میهمانان گرامی شما باشیم .
رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید و با قدم گذاشتن در جایی که شایسته شماست گلچینی از زیباییها را در یک شب به یاد ماندنی تجربه کنید .
شبی که تجدید خاطراتش هر لحظه را برای شما فرح بخش میکند .
دارای باغ های اختصاصی , آتلیه اختصاصی و حرفه ای , آشپزخانه حرفه ای و با آشپز اروپایی , سرو غذاهای فرنگی و ایرانی و …


تاریخ درج: 1399/01/29
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی تاج از مجموع 0 امتیاز