استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی دایانا

 عمارت باغ تالار تشریفاتی دایانا
باغ عروسی و عمارت دایانا در لیست شیک ترین باغ تالارهای سعید آباد شهریار که این روزها لوکس ترین و مجلل ترین سالن های عروسی را دارد از مجموعه های تشریفاتی پرعروس می باشد . آدرس ، تلفن ، اینستاگرام و مشخصات و قیمت باغ دایانا در سایت دوشیزه منتشر شده است











معرفی عمارت دایانا
عمارت دایانا واقع در گرمدره با ظرفیت 600 نفر و ورودی بسیار زیبا یکی از زیباترین باغ تالار های عروسی گرمدره است.
عمارت دایانا مجموعه اختصاصی تشریفات آسوریگ عمارتی جدید با طراحی مدرن به همراه به روز ترین دیزاین و ظروف آماده ارائه سرویس های VIP، کلاسیک، مدرن در زمینه تشریفات عروسی، عقد و همایش به شما عزیزان می‌باشد.
آفرهای ویژه فصل جاری ویژه کاربران نوعروس
اگر برای جشن عروسی می خواهید باغ تالار عروسی انتخاب کنید پیشنهاد می کنیم سری به این عمارت عروسی شیک و مجلل بزنید.
سرویس های ویژه عمارت دایانا
1- ورودی زیبا و مجلل
2- دسترسی آسان
3- دیزاین رستیک
4- پرسنل مجرب و آموزش دیده
5- پارکینگ مناسب و ...

برای اطلاعات بیشتر با عمارت دایانا تماس بگیرید و یا درخواست قیمت دهید.
باغ تالار دایانا یکی از جدیدترین و مجلل ترین عمارت هایی است که برای برگزاری مراسم عروسی در سال های اخیر ساخته و نکمیل شده است. کاخ عمارت دایانا در فضایی به ابعاد 18000 متر مربع در منطقه گرمدره واقع شده است. طراحی و دیزاین این باغ و عمارت ایرانی مدرنیزه شده است و از این بابت با سلیقه اکثر افراد همخوانی و دارد و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.
باغ عروسی دایانا دارای محوطه سازی بی نظیری شامل طبیعت بینظیر ، آلاچیق ، آبنما و فضای مختلف کاربردی جهت برگزاری مراسم عقد و... است. تشریفات لوکس لاریسا افتخار دارد تا با بهترین طراحی ها برگزارکننده مراسم عروسی شما در باغ عمارت دایانا باشد.

مشخصات باغ تالار دایانا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 600 نفر
ظرفیت پارکینگ : 200 خودرو
آدرس کاخ عمارت دایانا

کیلومتر 11 واقع در سعید آباد
عکس ها و تصاویر باغ عروسی دایانا

باغ تالار دایانا را به جرات ‌‌‌می‌توان از لوکس‌‌‌‌ترین و زیباترین باغ تالارهای تهران دانست. مراسم‌‌‌هایی که در باغ تالار دایانا برگزار ‌‌‌می‌شوند نیاز چندانی به دیزاین‌‌‌های اضافه ندارند چرا که محیط زیبا و دیزاین‌‌‌های منحصر به فرد باغ و سالن، برای ایجاد یک فضای خیره‌کننده کفایت ‌‌‌می‌کند. ورودی مجلل باغ، پارکینگ با فضای مناسب، دسترسی خوب باغ تالار وسایر امکانات و خدمات، از همان ابتدا مهمانان شما را مجاب ‌‌‌می‌کند که به یک عروسی لاکچری دعوت شده‌اند.
باغ تالار دایانا یکی از باغ تالار های بسیار شیکی می باشد که در منطقه ی گرمدره در استان البرز واقع شده است . این باغ تالار زیبا یکی از باغ تالار های لوکس در منطقه ی غرب تهران محسوب می شود
باغ تالار دایانا یکی از زیبا ترین باغ تالار های موجود در گرمدره است که دارای ورودی بسیار زیبا و لوکس می باشد . باغ تالار دایانا دارای طراحی مدرن و کاملا به روز می باشد ، ظروف استفاده شده در این باغ تالار از سرویس های VIP و خاص و به سبک کلاسیک و مدرن است ، نحوه ی سرویس دهی نیز در باغ تالار دایانا بسیار مدرن و خاص می باشد .

ظرفیت باغ تالار دایانا
باغ تالار دایانا دارای مساحت 18000 متر مربع می باشد . باغ تالار دایانا دارای ظرفیت 600 نفر می باشد . ظرفیت خودرو ها 200 ماشیم می باشد . ظرفیت باغ برای تابستان تا 600 نفر است و جای پارک خودرو نیز 120 ماشین ست .
قیمت ورودی باغ تالار دایانا
برای اطلاع از قیمت ورودی باغ تالار باید به یک سری فاکتور ها توجه کنید ، مانند روز مورد نظر شما برای برگزاری جشن ، این که آن روز آخر هفته یا مصادف با اعیاد است یا خیر ! تعداد مهمان ها و … که همه ی این فاکتور ها در قیمت ورودی باغ تالار دایانا تاثیر می گذارند . برای اطلاع از قیمت ها می توانید با هماهنگی قبلی به صورت حضوری مراجعه بفرمایید و از فضای باغ تالار دیدن کنید و یا این که با شماره تماس های ما که در صفحه وجود دارند تماس بگیرید . البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که در بعضی از ایام و فصل ها ، این باغ تالار آفر های ویژه ای برای باغ تالار عروسی در نظر می گیرد . که یکی از بهترین موقعیت ممکن برای بستن قرار داد می باشد که به شدت توصیه می شود .

امکانات ویژه ی باغ تالار دایانا
دستری آسان برای آمدن میهمانان به باغ تالار زیبا بودن و مجلل بودن عمارت و
فضای بیرونی باغ دیزاین رستیک باغ تالار دارای پارکینگ بزرگ با ظرفیت بالا دارا بودن پرسنل آموزش دیده و متخصص و مجرب
دارای پیست رقص ال ای دی دارای باغ فرانسوی دارای دو سالن مجزا می باشد . دارای لابی و چایخانه سنتی
موقعیت مکانی باغ
از آن جایی که باغ تالار دایانا در منطقه گرمدره در جاده کرج می باشد و بخاطر نزدیکی تهران به این منطقه ،
انتخاب این باغ تالار  یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری جشن عروسی محسوب می شود .
به طور کلی باید بگوییم که منطقه ی گرمدره یکی از تالار خیز ترین مناطق در استان البرز ودر نزدیکی تهران واقع شده است
که یکی از انتخاب های اول جهت برگزاری مراسم ازدواج می باشد و مورد توجه همگان است .


قیمت ورودی باغ تالار دایانا یکی از مهم ترین مواردی می باشد که عروس و داماد ها یی که قصد دارند جشن عروسی خود را در این باغ تالار مجلل برگزار کنند ، تمایل دارند قیمت آن را بدانند .
قیمت ورودی باغ تالار دایانا

قیمت ورودی باغ تالار دایانا به چندین عامل مختلف بستگی دارد . ما در ادامه به عوامل تاثیر گذار در قیمت ورودی باغ تالار دایانا بحث می کنیم . بنابراین برای اطلاعات بیشتر ادامه ی اینن مقاله را بخوانید .
عوامل تاثیر گذار در قیمت ورودی باغ تالار دایانا

مواردی از قبیل انتخاب روز برگزاری مراسم ، به عنوان مثال روز های خاص مانند اعیاد مهم ، این ها مواردی هستند که باعث می شوند تا روی قیمت ورودی باغ تالار دایانا تاثیر بگذارند . مثلا قیمت ورودی باغ تالار در وسط هفته و در اواخر هفته متفاوت می باشد .
علاوه بر هزینه های ورودی ، هزینه ای که برای غذا نیز انجام می شود ، روی فاکتور نهایی تاثیر می گذارد . به عنوان مثال این که تعداد غذا های اصلی منو چند تا باشد و انواع مخلفات مثل سالاد ، دسر و نوشیدنی ها به چه صورت باشند روی قیمت کلی تاثیر می گذارند .
مورد دیگر پذیرایی عصرانه می باشد . اگر شما تمایل داشته باشید که با عصرانه از مهمانان خود پذیرایی کنید ، قطعا این آپشن روی قیمت تمام شده تاثیر می گذارد .
نحوه ی استعلام قیمت ورودی باغ تالار دایانا

جهت استعلام قیمت ورودی باغ تالار دایانا شما می توانید با تشریفات سنسو هماهنگ کنید و برای بازدید ورودی این باغ تالار زیبا به صورت حضوری تشریف بیاورید . قطعا شما هنگام دیدن این باغ تالار زیبا و امکانات آن شیفته ی این باغ زیبا می شوید .
امکانات باغ تالار دایانا

این باغ تالار دارای امکانات فراوانی می باشد . اگر شما تمایل داشته باشید که امکانات بیشتری در اختیار شما قرار گیرد ، می توانید با تشریفات سنسو هماهنگ کنید . اما امکانات کلی باغ تالار دایانا ، شامل پارکینگ اختصاصی ، کیفیت بالای غذا ها ، اجرای مراسم آتش بازی ، سفره ی عقد ، اتاق عقد مجزا ، تنوع غذایی بالا ، تنوع بالا در سفره عقد ، ماشین عروس مدرن ، گل آرایی و نور پردازی حرفه ای ، گروه موسیقی مجهز ، فضای اختصاصی گروه موزیک ، دیجی ، استخر زیبا ، آلاچیق ، آبنما ، مجسمه های زیبا و … می باشد .

باغ عمارت دایانا
باغ عمارت دایانا واقع در منطقه گرمدره به که به تازگی احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است، از معدود بناهای با معماری خاص و منحصر به فرد می باشد.
این سازه در قسمت بیرونی بنا مزین به آبنما و نورپردازی خاص می باشد که با تقارن هندسی خود ورودی با شکوهی را برای ورود عروس و دامادهای عزیز به ارمغان آورده است. فضای باز وسیع امکان آتش بازی گسترده و انواع دیزاین های رستیک و ژورنالی را فراهم آورده است.
فضای داخلی عمارت مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، نورپردازی و دیزاین داخلی خاص ویژه سخت پسندان می باشد.

مشخصات باغ عمارت عروسی دایانا
سال ساخت :1398
ظرفیت مهمانان :بیس تر از 700 نفر
ظرفیت پارکینگ : بالای 100
آدرس  باغ عمارت دایانا

این باغ تالار عروسی یکی از استانداردترین و زیباترین باغ های عروسی در گرمدره است.  فضای ورودی بسیار زیبا، عمارت لوکس، دارای دو سالن مجزا، لابی، چایخانه سنتی، پیست رقص ال ای دی، باغ فرانسوی و …. از جمله مشخصات این باغ می باشد. علاوه بر طراحی زیبای این باغ تمام استانداردهای لازم برای برگزاری یک مراسم عروسی بی نقص و عالی در این باغ رعایت شده که در نهایت شما می توانید با کمک مشاورین برگزاری مراسم عروسی ژانپیر یک شب به یادماندنی و عالی را برای خودتان و مهمانهایتان رقم بزنید.


تاریخ درج: 1399/01/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی دایانا از مجموع 0 امتیاز