استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی عرشیا

 عمارت باغ تالار تشریفاتی عرشیا
باغ عرشیا در شهریار با سالن عروسی بسیار بزرگ در لیست باغ تالارهای پذیرایی شهریار و حومه تهران قرار گرفته است . آدرس ، تلفن ، قیمت و اینستاگرام باغ عروسی عرشیا در سایت دوشیزه منتشر شده است














معرفی باغ تالار عرشیا
باغ تالار عرشیا با معماری ویژه و مجلل در منطقه شهریار یکی از باغ های خوب جهت برگزاری مراسم عروسی و مهمانی های با شکوه می باشد.
در زمینه اجرای موسیقی باغ تالار عرشیا به طور تخصصی به این امر پرداخته است که به صورت اجرای زنده و دی جی به انتخاب عروس و داماد انجام می شود.
از ارکان مهم برگزاری مراسم عالی مدل سرو غذای خوب و نوع چیدمان و پذیرایی پرسنل می باشد که در باغ تالار عرشیا به دلیل دارا بودن مهمانداران تحصیل کرده در زمینه هتلداری این امر به بالاترین کیفیت اجرا می شود.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار عرشیا
1- سالن عقد مجزا
2- گل آرایی و شمع آرایی
3- قیمت مناسب با کیفیت بالا
4- پارکینگ اختصاصی
5- استیج رقص

برای اطلاع از آفرهای باغ تالار عرشیا بر روی درخواست قیمت کلیک کنید
باغ تالار عرشیا از مدرن ترین و لوکس ترین باغ ها در منطقه شهریار است. این باغ عروسی امکان برگزاری 2 مراسم همزمان تا ظرفیت 1400 نفر از میهمانان شما عزیزان نیز می باشد.شیوه پذیرایی به سبک دبل فرانسه و بانکوئت می باشد. سفره خانه و کافی شاپ برای میهمان ها همراه با سرو کیک و نوشیدنی طبیعی گرم و سرد و ورود ماشین عروس توسط جک بالابر به داخل سالن از امکانات ویژه این باغ عروسی می باشد. امکانات باغ عروسی عرشیا می توان به اتاق عقد، نورپردازی، گل آرایی، شمع آرایی، کافی شاپ، اتاق عقد با ظرفیت 60 نفر، سفره خانه سنتی، آتش بازی، ورود ماشین عروس به سالن و...
مشخصات باغ تالار عروسی عرشیا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان: 600 تا 1000 نفر
ظرفیت پارکینگ : 1000 خودرو
عکس ها و تصاویر باغ عروسی عرشیا

توضیحات: کیفیت و تجمل یک مراسم عالی را با ما تجربه کنید و بزرگترین افتخار مجموعه تالار عرشیا آرامش شما عزیزان می باشد.
بهترین طراحی و کاملترین خدمات ما را به جایی رسانده که تک تک مشتریان از ما راضی و خشنود هستند.
اجرای همه نوع مراسم با کیفیت بین المللی و همچنین با طراحی گوناگون در اختیار شما عزیزان می باشد.
ماشین عروس + کیک و شیرینی مراسم + عصرانه + سه مدل چیدمان ورودی + دیزاین میز شام و شام خاص عروس و داماد + دیزاین میز کیک + دو مدل نوشیدنی گرم و سرد + میز یاد بود و شمع آرایی + بار شمع و مشعل آرایی + همراه با عکس سر مجلسی عروس و داماد + سفره خانه سنتی + کافی شاپ + کوکتل میوه شکلاتی + بدون حق سرویس – بدون ورودی و دارای پارکینگ اختصاصی

آتش بازی دو مرحله ( داخل سالن و ورودی یا خروجی )
مه سرد دو مرحله ورودی عروس و داماد و رقص تانگو
طراح مجری و برگزارکننده مجلل ترین مهمانی ها، جشن ها، سمینارها و کنسرت ها در فضایی خاص و رویایی
موزیک DJ و نورپردازی کاملا حرفه ای هر دو سالن LED و پرکاشن به همراه سیستم صوت و کف DJ موزیک
سفره عقد با گل آرایی طبیعی
کافی شاپ شامل : چهار مدل آب میوه طبیعی + بستنی + فالوده + ده مدل قهوه و چای
سفره خانه سنتی
بازارچه سنتی شامل : دل و جگر و قلوه + آش رشته + باقلا و لبوی داغ و شلغم + میز انواع لواشک و ترشک + انواع نون و پنیر
شمع آرایی
میز یادبود و عکس سر مجلسی
مشعل آرایی
بار شمع
گل آرایی میز مهمان طبیعی براساس انتخاب میزبان
گل آرایی مصنوعی تمامی میزها
ورودی ماشین عروس به سالن


تالار پذیرایی عرشیا با امکان برگزاری 2 مراسم همزمان تا ظرفیت 1400 نفر افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. در این مجموعه تمامی پرسنل، فارغ التحصیلان رشته هتلداری و جهانگردی هستند تا بتوانند خدمات درجه 1 را به میهمانان با علم کافی ارائه دهند. شیوه پذیرایی به سبک دبل فرانسه و بانکوئت (نوعی سرویس دهی به میهمان ها) می باشد. سفره خانه و کافی شاپ برای میهمان ها همراه با سرو کیک و نوشیدنی طبیعی گرم و سرد (کوکتل میوه) و ورود ماشین عروس توسط جک بالابر به سالن اصلی از امکانات خاص تالار عرشیا می باشد.
مجموعه تالار عرشیا دارای دو طبقه سالن مجزا به همراه یک نیم طبقه جهت برگزاری عقد با ظرفیت پانصد (500) نفر می باشد. در سالن های مجموعه نورپردازی های بسیار زیبای سقفی و دیواری با LED های کف شده است. مجموعه عرشیا مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی است که باعث می شود مراسم شما در هر فصلی در بهترین شرایط آب و هوایی برگزار شود.

تالار عرشیا  شهریار
دارای 2 طبقه سالن مجزا به همراه یک نیم طبقه جهت برگزاری عقد با ظرفیت 500 نفر
دارای نورپردازی و LED کف
مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
نورپردازی سقفی و دیواری

عمارت عرشیا شهریار
سالن مجلل به همراه امکانات مدرن نورپردازی شامل تلویزیون شهری بزرگ
LED کف
میز DJ
نور موزیک همراه با گوی آینه
دارای 2 رختکن مجهز و بزرگ
سالن شام مجزا
آشپزخانه مجهز

برگزاری همزمان برای دو مراسم تا 1400 نفر. پذیرایی به شیوه دبل فرانسه و بانکوئت توسط فارغ التحصیلان رشته هتلداری و جهانگردی. کافی شاچ و سفره خانه برای میهمانهای عزیز و ورود ماشین عروس به سالن اصلی توسط جک بالابر از ویژگی های اصلی تالار است.
اجازه بدید یکم در مورد تالار عرشیا براتون توضیح بدم. وقتی به اونجا رفتیم متوجه شدیم که کادر اداره کننده اون مجموعه همگی جوان هستن و تحصیلاتشون در زمینه هتلداری هست. در مورد برخورد باید بگم که واقعا مودب و خوش برخورد بودن و در عین جدیت در کار، فوق العاده صمیمی بودن.
در مورد فضای تالار باید بگم که در مساحت بزرگی ساخته شده که متشکل از سه سالن هست و هر چقدر تعداد مهمونها زیاد باشه مشکلی وجود نداره، چرا که پذیرایی تا 1400 نفر به راحتی امکان پذیر هست. دو تا سالن که مربوط به خانمها هست، کلا بدون ستون هست که مزیت خوبی به حساب میاد. البته سالن آقایون ستون داره که قطعا خودتون میدونید که اصلا مهم نیست. چون آقایون اصلا متوجه ستونها نخواهند شد.
اینم یادم نره بگم یک جک بالابر برای ماشین عروس تعبیه که ماشین عروس رو صاف میبره داخل سالن خانمها.
اما دیزاین! تالار نوساز هست و دیزاین ساده اما شیک داره و در یکی از سالنها دیزاین کمی جسورانه هست و از دیزاینهای تالاری فاصله گرفته و به سمت چیدمان تشریفاتی که در باغها اجرا میشه متمایل هست. سالنها سقف بلند دارن و کرین که چه عرض کنم، شاید با هلی شات هم بشه فیلمبرداری کرد.
این تالار در جاده شهریار واقع شده و از نظر طول مسیر از تهران، فکر میکنم اگر از باغهای سمت غرب نزدیکتر نباشه، دورتر نیست. البته این مورد حادی نیست. چراکه شما اگر عروسی رو در قله قاف هم برگزار کنید، مهمونها با مهربونی مثال زدنی برای عرض تبریک خدمت شما خواهند رسید. باور کنید!!!
در مورد خدمات دیگه اگه بخوام بگم تجیهزات موزیک و یخ خشک و دنس فلور دارای LED سالن خانمها و آتش بازی تکمیل هست و جزء امتیازات خوب این تالار هست
چون الان در ماههای محرم و صفر قرار داریم و مراسمی در حال برگزاری نیست، در مورد غذای تالار اطلاعاتی در دست ندارم که اون رو هم در اولین فرصت تقدیم خواهم کرد.
از جهت هزینه برگزاری به نظرم واقعا مقرون به صرفه هست. به نظرم حتما منوی قیمتشون رو هم بررسی کنین.
مثل همیشه گزارشگر نوعروس خواهان شبی شاد و باشکوه و خوشبختی شماست.
 مجموعه تالار عرشیا دارای دو طبقه سالن مجزا به همراه یک نیم طبقه جهت برگزاری عقد با ظرفیت پانصد (500) نفر می باشد. در سالن های مجموعه نورپردازی های بسیار زیبای سقفی و دیواری با LED های کف شده است. مجموعه عرشیا مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی است که باعث می شود مراسم شما در هر فصلی در بهترین شرایط آب و هوایی برگزار شود.

باغ و تالار عروسی عرشیا تهران
تنوع خدمات برای باغ و تالار انتخابی شما می تواند نقطه قوت خوبی محسوب شود. هنگام انتخاب باغ تالار عروسی دقت کنید کیفیت خدمات تشریفاتی آن از نظر پذیرایی، دیزاین، شام عروسی و پرسنل بالا باشد تا شب عروسی را بدون نگرانی و با خیال راحت سپری کنید. باغ تالار عرشیا تهران برای برگزاری انواع مراسم های شما آماده خدمت رسانی می باشد. فضای زیبای تالار و باغ عروسی که با گل ها آذین می شود زیبایی جشن عروسی را دو چندان می کند. غذا، دسر و سالادهای ارائه شده در باغ تالار عروسی عرشیا در تهران از نظر کیفیت و تنوع بسیار عالیست.
خدمات باغ تالار عرشیا تهران

    برگزارکننده انواع جشن ها، میهمانی ها و سمینارها
    دارای فضاهاي لاكچري و خاص براي برگزاری مراسم
    ظرفیت ٥٠ تا ١٥٠٠ نفر
    گل آرایی های زیبا، شمع آرایی و فانوس آرایی در مراسم
    دارای منوهاي مختلف بر اساس سليقه و خواست شما عزیزان
    مجهز به نورپردازی و سیستم های صوتی پیشرفته و حرفه ای
    اجرای مراسم آتش بازی
    قبول سفارش و طبخ انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، انواع فینگر فود و سوشی و... برای مهمانی، تولد و...
    دارای پارکینگ اختصاصی جهت رفاه حال مهمانان


باغ تالار پذیرایی عرشیا با امکان برگزاری 2 مراسم همزمان تا ظرفیت 1400 نفر افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
در این مجموعه تمامی پرسنل، فارغ التحصیلان رشته هتلداری و جهانگردی هستند تا بتوانند خدمات درجه 1 را به میهمانان با علم کافی ارائه دهند.
شیوه پذیرایی به سبک دبل فرانسه و بانکوئت (نوعی سرویس دهی به میهمان ها) می باشد.
سفره خانه و کافی شاپ برای میهمان ها همراه با سرو کیک و نوشیدنی طبیعی گرم و سرد (کوکتل میوه) و ورود ماشین عروس توسط جک بالابر به سالن اصلی از امکانات خاص تالار عرشیا می باشد.
تالار عرشیا با ظرفیت 1400 میهمان با قابلیت برگزاری دو مراسم همزمان در منطقه شهریار تهران قرار دارد. این تالار عروسی دارای کادر حرفه ای با مدرک هتلداری میباشد. همچنین تالار پذیرایی عرشیا دارای سفره خانه و کافی شاپ برای میهمانان, دکوراسیون زیبا و امکان ورود ماشین عروس به سالن تالار میباشد.
 

تاریخ درج: 1399/02/01
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی عرشیا از مجموع 0 امتیاز