استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی عرفان

 عمارت باغ تالار تشریفاتی عرفان
باغ تالار عرفان در جاده قدیم کرج واقع شده است . باغ عرفان با سالن های عروسی بزرگ و استاندار ، همچنین دیزاین اروپایی یکی از بهترین تالارهای نزدیک تهران است . آدرس ، تلفن ، قیمت ، اینستاگرام باغ تالار عرفان در سایت دوشیزه منتشر شده است


















از تالارهای زیبا در محدوده اطراف تهران میتوان از باغ تالار عرفان سخن گفت.
این باغ زیبا در جاده قدیم کرج ( فتح) واقع شده است.
از ویژگی های منحصر به فرد این باغ میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
فضای وسیع به وسعت ۶۰۰۰ متر
سالن های مبله
تول نور ویژه عروس و داماد
چراغ های LED در محوطه باغ
کادری مجرب و همچنین کیفیت غذای خوب
باغ عروسی عرفان با ظرفیت ۸۰۰ نفر آماده پذیرایی از کلیه جشن ها و مجالس عقد و عروسی شما می باشد.

یکی از مدرن ترین و زیباترین باغ و تالارهای مراسم عروسی در تهران را که با قیمتی کاملا مناسب و منصفانه در ارائه خدمات با کیفیت سعی در جلب رضایت عروس و دامادها و مشتریان دارد را می توان تالار پذیرایی عرفان بر شمرد. این باغ و تالار زیبا با دسترسی منحصر بفرد و دور از ترافیک های محلی در کیلومتر 14 جاده قدیم واقع شده که این خود یک مزیت پر اهمیت برای روز عروسی شما خواهد بود. برخورداری از تیم حرفه ای پذیرایی و سرویس دهی خاطره خوش و دلنشینی برای میهمان ها دارد و تونل نور ویژه و بی همتای این تالار ورودی با شکوه و خیره کننده را برای عروس و داماد ها به ارمغان می آورد.
ظرفیت این تالار زیبا 800 نفر بوده که در زمینی با مساحت 6000 متر مربع واقع شده است. سالن و دیزاین داخلی تالار عرفان منحصر بفرد است بعنوان مثال استفاده از دیزاین های چشم های نور در سقف و حتی کف تالار، رویای هر عروس ایرانی را بر آورده می  کند، دکوراسیون مدرن و سالن تمام مبله آن از دیگر ویژگی های این تالار زیباست.
باغ تالار عرفان دارای سالن با ظرفیت 800 نفر در مجموعه ای به مساحت 6000 متر مربع با امکاناتی نظیر چراغ های Led در کف باغ، مه سرد ، یخ خشک، دکوراسیون جدید و زیبا، سالن های مبله ، نورپردازی حرفه ای، تونل نور مخصوص عروس و داماد، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
از ویژگی های باغ تالار عرفان می توان به فضای وسیع به وسعت ۶۰۰۰ متر، سالن های مبله، تونل نور ویژه عروس و داماد، چراغ های LED در محوطه باغ، کادری مجرب با کیفیت غذای خوب اشاره نمود.

مدیریت باغ تالار عرفان با بیش از 12 سال سابقه کار افتخار دارد در محیطی آرام و زیبا با الگو برداری از متد روز اروپا میزبان جشن های شما سروران گرامی باشد.
به جرات می توان گفت که یکی از زیباترین و لاکچری ترین باغ تالارهای عروسی در تهران است.
مدیریت باغ تالار عرفان با قیمتی به راستی که همگام با بودجه شما و بسیار منصفانه آماده ی پذیرایی و ساخت شبی
خاطره ساز و به یاد ماندنی برای شما عزیزان است.از مزیتهای منحصر به فرد باغ تالار عرفان دسرسی منحصر به فرد و
دور از ترافیک های محلی در کیلومتر 14 جاده قدیم است که بلا شک از مزیتهای پر اهمیت روزعروسی به شمار می آید.
برخورداری از تیمی خوشرو و تحصیلکرده و مجرب، استفاده از بهترین متریالها در سرویس دهی،تونل نور ویژه و بی
همتای باغ تالار عرفان ساعات رویایی و خوشی را برای شما میهمانان عزیز به ارمغان خواهد آورد.

باغ تالار عرفان به مدیریت آقای میر شفیعی ، مجموعه ای خاص با معماری مجلل در فضایی وسیع ، طراحی باشکوه همراه با دکوراسیون هنرمندانه و چشم نواز ، دارای سالن هایی بی نظیر مجهز به مدرن ترین تجهیزات خدماتی - رفاهی ، بکارگیری پرسنل متعهد و حرفه ای ، ارائه خدمات بی نقص میزبانی ، منوی غذایی متنوع با کیفیت تضمین شده و استفاده از مواد اولیه درجه یک ، مجموعه ای با امکانات بی نظیر و خدماتی متفاوت شبی خاطره انگیز و به یادماندنی برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد.
 باغ تالار عرفان | مدیریت باغ تالار عرفان با بیش از ۱۲ سال سابقه کار افتخار دارد در محیطی آرام و زیبا با الگو برداری از متد روز اروپا میزبان جشن های شما سروران گرامی باشد. سالن ها با دیزاین متد روز و مدرن - ۴۰۰۰ متر فضای باغ - قهوه خانه سنتی - کیفیت غذای بی نظیر -موزیک به صورت زنده و پلی بک - تونل نور - گل آرایی سالن و جایگاه - ظرفیت از ۲۰۰ تا ۸۰۰ نفر




تاریخ درج: 1399/02/03
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی عرفان از مجموع 0 امتیاز