استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی مجنون

 عمارت باغ تالار تشریفاتی مجنون
باغ مجنون احمد آباد مستوفی که در محدوده اتوبان آزادگان سمت جنوب غرب تهران واقع شده است . باغ تالار مجنون میزبان ده ها تن از هنرمندان ، ورزشکاران و سلبریتی های معروف ایرانی بوده است . آدرس ، تلفن ، اینستاگرام و قیمت باغ عمارت مجنون در سایت دوشیزه منتشر شده است




















باغ تالار مجنون با وسعت 11000 متر مربع و ظرفیت 900 نفر آماده برگزاری مراسم عروسی مجلل شما میباشد. باغ مجنون دارای دکوراسیون و طراحی فوق العاده, فضای سبز زیبا, جزیره بسیار زیبا در باغ, میز کیک و شام عروسی داماد در کشتی, اتاق عقد متفاوت, دریاچه مه آلود, نور پردازی حرفه ای, سالن هایی با طراحی مدرن و کلاسیک, باغ عروسی جهت عکاسی, پارکینگ اختصاصی و دسترسی آسان از اتوبان آزادگان میباشد. باغ مجنون یکی از بهترین باغ های عروسی تهران میباشد در صورتی که قصد برگزاری مراسم عروسی باشکوه را دارید حتما از باغ مجنون دیدن فرمایید.   ظرفیت تالار: 200 نفر تا 900 نفر .
تالار عروسی با بهترین امکانات و بهترین کیفیت غذا. باغ مجنون افتخار میزبانی از بسیاری از هنرمندان عزیز را داشته است.

باغ تالار مجنون
باغ تالار مجنون با وسعت بیش از یازده هزار متر مربع و ظرفیت ۹۰۰ نفر و مجموعه ای از حرفه ای ترین افراد، آماده برگزاری مراسم های عقد و عروسی و پذیرایی از میهمانان شما می باشد. این باغ در زمینه برگزاری مراسم های عقد و عروسی با کادری مجرب و محیطی چشم نواز سعی بر این دارد تا شبی به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای شما و میهمانان عزیزتان رقم بزند. دریاچه مه آلود، جزیره ای بسیار زیبا در باغ، نورپردازی خاص، میز شام عروس و داماد در کشتی، آتش بازی و نورافشانی های جذاب در هنگام ورود عروس و داماد و … از جمله امکانات منحصر به فرد باغ تالار مجنون می باشد. پارکینگ اختصاصی و وسیع با ظرفیت ۲۰۰ خودرو، مکان بازی کودکان، سالن های همکف جهت سهولت دسترسی خصوصاً برای افراد مسن و کودکان، کافی شاپ، وای فای رایگان و … از جمله خدماتی هستند که این باغ ارائه می کند.
باغ تالار مجنون در راستای تسهیل بازدید مشتریان ، وب سایت خود را برای معرفی امکانات و خدمات خود همراه با تصویر راه اندازی کرده است.
در وب سایت این باغ شما می توانید خدمات کامل ارائه شده را مشاهده نمایید. شما می توانید به تصاویر و کلیپ های جمع آوری شده، برخی از مشتریان، اخبار و رویدادهای مهم، راه های تماسی، رزرواسیون تالار مجنون و … دسترسی داشته باشید.
باغ تالار مجنون با وسعت 11 هزار متر مربع، دارای ظرفیت 900 نفر جهت پذیرایی از میهمان های شما عزیزان می باشد.

برخی از امکانات منحصر به فرد باغ مجنون:
* دارای جزیره ای بسیار زیبا در باغ
* میز کیک و شام عروس و داماد در کشتی
* اتاق های عقد متفاوت
* دریاچه مه آلود
* همراه با سیستم های نورپردازی و صوتی حرفه ای (کف و بَک LED)
* سالن هایی با طراحی مدرن و کلاسیک
* باغ عروس ویژه عکاسی
* دیزاین شده توسط طراحان فارغ التحصیل از اروپا
* پارکینگ اختصاصی
* مسیر دسترسی آسان از کلیه اتوبان ها
باغ تالار مجنون با وسعت 11 هزار متر مربع، دارای ظرفیت 900 نفر جهت پذیرایی از میهمان های شما عزیزان می باشد.
برخی از امکانات منحصر به فرد باغ مجنون:
* دارای جزیره ای بسیار زیبا در باغ
* میز کیک و شام عروس و داماد در کشتی
* اتاق های عقد متفاوت
* دریاچه مه آلود
* همراه با سیستم های نورپردازی و صوتی حرفه ای (کف و بَک LED)
* سالن هایی با طراحی مدرن و کلاسیک
* باغ عروس ویژه عکاسی
* دیزاین شده توسط طراحان فارغ التحصیل از اروپا
* پارکینگ اختصاصی
* مسیر دسترسی آسان از کلیه اتوبان ها

باغ تالار باغ مجنون در باغ با طراوتی به مساحت 11هزار متر مربع قرار دارد که این وسعت، امکانات و شرایط کم‌نظیری را برای این مجموعه فراهم آورده است. باغ مجنون یک جزیره منحصر به فرد را در دل خود جای داده است که معمولا میز شام عروس داماد را در آن می‌چینند. علاوه بر آن باغ مخصوص عکاسی نیز در آن تعبیه شده که فضاهای چشم‌نوازی را برای عکاسی عروسی بوجود می‌آورد. این مجموعه از اتاق‌های عقد جذابی برخوردار است فضاهای مختلف در باغ تالار مجنون ایجاد شده تا رفاه کامل و باکیفیتی برای گروه‌های مختلف میهمانان از سنین مختلف انجام پذیرد.
برای ارتباط بیشتر با مجموعه باغ تالار مجلل مجنون میتوانید از طریق دانلود لینک نرم افزار و همینطور پیج اینستاگرام  و تلگرام باغ تالار مجنون با ما همراه باشید.
توضیحات تالار پذیرایی و باغ مجنون : مجموعه پذیرایی باغ مجنون دارای مجوز رسمی واقع در غرب تهران (همت غرب ابتدای  بزرگراه آزادگان)  می باشد. دسترسی به این مجموعه از کلیه بزرگراه های غرب تهران به آسانی میسر است. (بهترین راه از نظر ترافیکی بزرگراه همت غرب  است.)
تالارپذیرایی و باغ مجنون : دارای نه هزار متر مربع فضای سبز شامل  درختان بید مجنون ، محوطه چمن، برکه ، آلاچیق ، بازارچه سنتی. سن مخصوص اجرای موسیقی زنده با طراحی زیبا به شکل کشتی بادبانی  روی استخر.دارای دو سالن مجهز به دستگاههای حرفه ای  لیزر، رقص نور، حباب ، بخار  و . . . همراه با پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا می باشد. فضای سبز باغ با استفاده از آخرین تکنیکهای  نور پردازی  توسط نورافکنهای چهارصد  وات رنگی که از زیر به درختان تابیده می شود.  ریسه های رنگی  زیبا که بر روی درختان ، آلاچیق ، شمشادها  و . . .  با چیدمانی خاص  قرارداده  می شوند ،  روشن شده و شبی رویایی را برای میهمانان رقم می زند.
باغ تالار مجنون:
کترینگ این مجموعه با توانایی پخت بیش از یکصد نوع غذاهای متنوع  ایرانی و خارجی ، با کیفیت ممتاز و بی رقیب در تهران ، تامین غذای  شرکتهای خدمات مجالس  معروف تهران را نیز بر عهده دارد.
در باغ مجنون برای پذیرایی میهمانان  از کادر میهمانداران بسیار مجرب ( برای  هر هشت تا ده میهمان یک میهماندار باتجربه ) استفاده  می شود. (برای مجالس VIP  از میهمانداران دوزبانه استفاده می گردد. ) سرویس های ظروف درجه یک پازل ، ظروف شف اندیش درجه یک  ، روکشهای زیبا  ، گل آرایی  ویژه  همراه با دکورهای فانتزی تور و نور در ورودی  ،  اجرای کارهای نورافشانی  و . . .  شبی بیادماندنی را برای میهمانان محترمتان ایجاد  می نماید.
از امکانات دیگر باغ  می توان به سوئیت اختصاصی برای استراحت عروس و داماد در تالار عروسی می باشد.
ایجاد دیزنی لند برای کودکان  در مراسم  بزرگ  و  تاکسی سرویس  جهت راحتی میهمانان  در پایان  مراسم  اشاره کرد.


باغ تالار مجنون از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار مجنون در منطقه اسلامشهر/ احمدآباد مستوفی واقع شده است. باغ تالار مجنون با ظرفیت 900 نفر و فضایی با وسعت بیش از 11 هزار متر آماده پذیرایی از کلیه مجالس و مراسمات شمامی باشد. از ویژگی های باغ تالار مجنون می توان به طراحی و دیزاین منحصر بفرد، دریاچه مه آلود، نورپردازی خاص، جزیره ای زیبا و تماشایی در باغ، نورپردازی ویژه و خاص، فضای مناسب جهت بازی کودکان، کافی شاپ و … اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار مجنون ، میتوانید با شماره تلفن 26453476 ,09121315765 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان آزادگان جنوب - بعد از ورودی احمد آباد مستوفی، خیابان شهید صیاد شیرازی- کوچه باغ مجنون- باغ تالار مجنون " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
باغ تالار مجنون با وسعت بیش از یازده هزار متر مربع و ظرفیت ۹۰۰ نفر و مجموعه ای از حرفه ای ترین افراد، آماده برگزاری مراسم های عقد و عروسی و پذیرایی از میهمانان شما می باشد.

باغ تالار مجنون در زمینه برگزاری مراسم های عقد و عروسی با کادری مجرب و محیطی چشم نواز سعی بر این دارد تا شبی به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای شما و میهمانان عزیزتان رقم بزند. باغ تالار مجنون با وسعت بیش از یازده هزار متر مربع و ظرفیت ۹۰۰ نفر و مجموعه ای از حرفه ای ترین افراد، آماده برگزاری مراسم های عقد و عروسی و پذیرایی از میهمانان شما می باشد.
مسیر دسترسی آسان از کلیه اتوبان ها، دیزاین شده توسط طراحان فارغ التحصیل از اروپا،دو سالن با طراحی مدرن و کلاسیک، باغ عروس ویژه عکاسی، محل بازی کودکان، فیلم برداری، موزیک، مشعل آرایی، دریاچه مه آلود، جزیره ای بسیار زیبا در باغ، نورپردازی خاص، میز شام عروس و داماد در کشتی، آتش بازی و نورافشانی های جذاب در هنگام ورود عروس و داماد و ... از جمله امکانات منحصر به فرد باغ تالار مجنون می باشد.
پارکینگ اختصاصی و وسیع با ظرفیت 200 خودرو، مکان بازی کودکان، سالن های همکف جهت سهولت دسترسی خصوصاً برای افراد مسن و کودکان، کافی شاپ، وای فای رایگان و ... از جمله خدماتی هستند که باغ تالار مجنون ارائه می کند.

مجموعه باغ تالار مجنون دارای سه نوع منوی پیشنهاد می باشد.
معرفی باغ تالار عروسی باغ مجنون
باغ تالار مجنون با ظرفیت بالغ بر 900 نفر در محدوده احمد آباد مستوفی می باشد.
جزیره ای زیبا در باغ تالار مجنون و میز شام عروس و داماد در کشتی روی آب سرو می شود.
در باغ تالار مجنون فضایی کاملا رمانتیک و دور از تصور توسط طراحان فارق التحصیل اروپایی دیزاین شده است.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار مجنون
1- اتاق عقد شیک و مجزا
2- دریاچه مه آلود
3- سیستم نورپردازی حرفه ای
4- پارکینگ اختصاصی
5- باغ عروس ویژه عکاسی
6- سلف سرویس

منوی شماره یک شامل غذا 5 مدل سلف و دیس پرس، دسر و سالاد 10 مدل، میوه 4 مدل به فصل، شیرینی 2 مدل، ماشین دو مدل بنز و BMW، آبمیوه طبیعی 5 مدل، گل آرایی روی میزها، گل آرایی ورودی، کل آرایی سفره عقد، گل آرایی جایگاه، شام مخصوص، عروس و داماد 3 مدل، آتش بازی 1 مرحله، مه سرد 1 مرحله، شام بر عرشه کشتی، میز کیک کشتی، سفره خانه سنتی، بازارچه سنتی، مه دریاچه، بار شمع، میز یادبود، شمع آرایی میز مدعوین می باشد
منو شماره دو شامل  دسر و سالاد 15 مدل، میوه 5 مدل به فصل، شیرینی 3 مدل، ماشین چهار مدل بنز و BMW, LEXUS, ماشین قدیمی، فینگر فود 4 مدل، آبمیوه طبیعی 7 مدل، بستنی و فالوده، گل آرایی روی میزها، گل آرایی ورودی، کل آرایی سفره عقد، گل آرایی جایگاه، شام مخصوص عروس و داماد 5 مدل، آتش بازی 2 مرحله + آتش بازی معمولی، مه سرد 2 مرحله، شام بر عرشه کشتی، میز کیک کشتی، سفره خانه سنتی، بازارچه سنتی، مه دریاچه، بار شمع، میز یادبود، شمع آرایی میز مدعوین می باشد
منو VIP شامل:  15 مدل غذای انتخابی، ، میوه 6 مدل به فصل، شیرینی 5 مدل، ماشین 6 مدل، فینگر فود 6 مدل، بستنی و فالوده + ذرت مکزیکی، گل آرایی روی میزها، گل آرایی ورودی، کل آرایی سفره عقد، گل آرایی جایگاه، شام مخصوص عروس و داماد 7 مدل، آتش بازی 3 مرحله + آتش بازی معمولی، مه سرد 2 مرحله، شام بر عرشه کشتی، میز کیک کشتی، سفره خانه سنتی، بازارچه سنتی، مه دریاچه ، بار شمع، میز یادبود، شمع آرایی میز مدعوین می باشد

باغ عروسی مجنون در زمینی به وسعت 11 هزار متر مربع در احمد آباد مستوفی واقع شده و یکی از بهترین باغ های تهران است. این باغ تالار  دارای ظرفیت 900 نفر جهت پذیرایی از میهمان های شما عزیزان می باشد. امکانات باغ تالار مجنون می توان به جزیره ای بسیار زیبا، میز کیک و شام عروسی بر روی کشتی، اتاق عقد، دریاچه مه آلود، سالن هایی با طراحی مدرن و کلاسیک، دیزاین شده توسط طراحان فارغ التحصیل از اروپا، پارکینگ اختصاصی، نورپردازی، مشعل آرایی، کافی شاپ، ماشین عروس، سفره خانه سنتی، شمع آرایی و... شامل می شود.
یکی از تالارهای بسیار زیبا و همچنین نزدیک به تهران میتوان باغ تالار مجنون را نام برد.
این باغ زیبا با حداکثر 900 نفر ظرفیت و نیز محوطه ای دلنشین و بزرگ به وسعت بیش از 11 هزار متر میتواند انتخاب خوبی برای برگذاری مهمانی ها و مجالس شما باشد.
معماری و دکوراسیون منحصر به فرد این باغ با طراحی دریاچه ای مه آلود,نورپردازی متفاوت,جزیره ی زیبا و دیدنی در باغ تالار مجنون و همچنین وحود فضایی رای بازی کودکان,کافی شاپ و … از ویژگی های جذاب این باغ می باشد.

پارکینگ اختصاصی و وسیع با ظرفیت 200 خودرو، مکان بازی کودکان، سالن های همکف جهت سهولت دسترسی خصوصاً برای افراد مسن و کودکان، کافی شاپ، وای فای رایگان و ... از جمله خدماتی هستند که باغ تالار مجنون ارائه می کند.
برای پیدا کردن یک تالار پذیرایی خوب باید توجه داشته باشید که چه امکانات و ویژگی هایی از تالار پذیرایی و یا باغ تالار خود میخواهید. اکنون ما یکی از بهترین  باغ تالارهای احمدآباد مستوفی را به شما معرفی میکنیم. باغ مجنون در غرب تهران واقع شده است و یکی از تالارهای پذیرایی خوب در احمدآباد مستوفی به شمار میرود. اگر به دنبال یک تالار پذیرایی خوب در غرب تهران میگردید ما به شما این مجموعه را معرفی میکنیم.
باغ تالار مجنون با مدیریت آقای سیامک یکی از باغ تالارهای خوب احمد آباد مستوفی میباشد. باغ عروسی مجنون به دلیل وجود زیاد فضای باغی ، به منطقه ای برای برگزاری انواع مراسم ها بدل شده است. در بین باغ تالارهای موجود در احمد آباد مستوفی شاید به جرات بتوان گفت که باغ تالار مجنون یکی از بهترین باغ تالارهای احمدآباد مستوفی میباشد.این مجموعه مجلل که در اطراف خود باغ تالارهای زیادی وجود دارند. باغ مجلل مجنون به خاطر دارا بودن مدیریت قوی و همچنین سبک پذیرایی خاصی که داراست به بهترین باغ تالار احمد آباد مستوفی بدل شده است.

امکانات باغ مجنون
    اتاق عقد مجزا
    سالن های شیک
    سفره عقدهای متنوع و شیک
    گل آرایی
    شمع آرایی
    میوه آرایی
    سفره خانه سنتی
    سالن غذاخوری مجزا
    ماشین عروس
    عکاس و فیلمبردار
    ظرفیت: ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر
    پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو
    در فضایی به متراژ ۱۲۰۰۰ متر مربع
    با ۱۲ سال سابقه درخشان

 باغ تالار مجنون با سابقه ای 15 ساله در خارج شهر تهران و حاشیه غربی تهران در محدوده احمدآباد مستوفی واقع شده است. باغ تالار عروسی مجنون با دارا بودن 11 هزار مترمربع که توسط طراحان فارغ التحصیل اروپا دیزاین شده و شامل باغ زیبا با درخت های مجنون و 2 سالن مجلل به ظرفیت 1000 نفر با لیزر حرفه ای، رقص نور، حباب، بخار و ... است. باغ عروسی مجنون دارای خدماتی نظیر اتاق عقد مجزا به ظرفیت 100 نفر، پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 200 خودرو، جزیره زیبا در باغ، میز کیک و شام عروس و داماد در کشتی بادبانی روی دریاچه مه آلود، پخت بیش از 100 نوع غذای ایرانی و خارجی، مهمانداران باتجربه و 2 زبانه برای مجالس VIP، سوئیت اختصاصی برای استراحت عروس و داماد، دیزنی لند برای کودکان در مراسم های بزرگ است.

    برگزار کننده رسمی مراسم های بزرگ و مجلل با تعداد بیش از ۱۰۰۰ نفر
    با خدمات و سرویس دهی کامل در محیطی لوکس همراه با تضمین رضایت مشتری
    دیزاین شده توسط طراحان فارغ التحصیل از اروپا
    دو سالن با طراحی مدرن و کلاسیک
    موقعیت جغرافیایی عالی
    جزیره و کشتی خاص
    کافی شاپ و سفره خانه
    باغ مخصوص عکاسی
    آتش بازی در عرشه کشتی
    میزر شام مخصوص عروس و داماد
    اجرای انواع موزیک های محلی در باغ تالار مجنون

باغ تالار مجنون یکی از مشهورترین و ویژه ترین مجموعه هاییست که در سال های اخیر توانسته با سرویس دهی فوق العاده و پذیرایی ایده آل از مهمانان خود، خیلی سریع تبدیل به یکی از برندهای مورد اعتماد ایرانی ها برای برگزاری جشن های عروسی شود. تی وی پلاس به این باغ زیبا و لاکچری سر زده و تصاویری فوق العاده از هیبت و زیبایی این مجموعه را برایتان به تصویر کشیده است.

باغ تالار مجنون:
    باغ تالار مجنون با وسعت بیش از یازده هزار متر مربع و ظرفیت ۹۰۰ نفر و مجموعه ای از حرفه ای ترین افراد، آماده برگزاری مراسم های عقد و عروسی و پذیرایی از میهمانان شما می باشد.
    باغ تالار مجنون در زمینه برگزاری مراسم های عقد و عروسی با کادری مجرب و محیطی چشم نواز سعی بر این دارد تا شبی به یاد ماندنی و خاطره انگیز را برای شما و میهمانان عزیزتان رقم بزند.
    دریاچه مه آلود، جزیره ای بسیار زیبا در باغ، نورپردازی خاص، میز شام عروس و داماد در کشتی، آتش بازی و نورافشانی های جذاب در هنگام ورود عروس و داماد و ... از جمله امکانات منحصر به فرد باغ تالار مجنون می باشد.
    پارکینگ اختصاصی و وسیع با ظرفیت ۲۰۰ خودرو،مکان بازی کودکان،سالن های همکف جهت سهولت دسترسی خصوصاً برای افراد مسن و کودکان، کافی شاپ،وای فای رایگان و ... از جمله خدماتی هستند که باغ تالار مجنون ارائه می کند.

باغ تالار عروسی مجنون تهران
در میان همهمه و شلوغی شهرهای بزرگ همچون تهران سعی کنید مکانی را برای جشن عروسیتان انتخاب کنید که دور از هیاهوی شهری و دارای آب و هوا و چشم اندازی زیبا باشد تا بتوانید شبی ماندگار و لحظاتی شیرین برای خود و میهمانانتان خلق کنید. باغ تالار مجنون تهران از جمله باغ تالارهای زیبا با چیدمانی دلنشین و آرامش بخش و منوهای غذایی بسیار متنوع دارای امکانات بالا جهت برگزاری جشنی به یادماندنی برای عروس و داماد های مشکل پسند است.
برگزاری جشنی زیبا و خاطره انگیز ، آرزوی هر عروس و دامادی است. جشن های عروسی موفق و به یادماندنی دارای نکات ظریف و مهمی است که تشریفات محل برگزاری مراسم شما آن را به بهترین شکل میتواند انجام دهد لذا بهتر است در انتخاب مکان برگزاری جشن خود دقت کنید . باغ تالار مجنون دارای تیم حرفه ای و با تجربه در برگزاری و برپایی جشن های خاطره انگیز در خدمت عروس و دادامادهای عزیز میباشد.
باغ تالار مجنون مجری و برگزارکننده بهترین مراسم و مجالس عروسی در ایران، با امکاناتی بی نظیر، جهت انعقاد قرارداد با ارگانها و شرکتها برای برپایی مراسم و مناسبتهای مختلف امادگی دارد. کشتی خاص و زیبای مجموعه مجنون در کنار دریاچه تماشایی، فضای بسیار منحصربه فردی جهت اجرای مراسم عقد در فضای باز باغ به همراه سفره عقدی با شکوه فراهم میاورد. چادر خیمه ای بسیار شیک در محیط باغ، گل ارایی، اتش بازی روی عرشه کشتی، موزیک سنتی در فضای باز با دکور LED و منوهای مختلف با تخفیفات ویژه، ماشین عروس و اسکورت ماشین و بسیاری خدمات دیگر باغ تالار مجنون را متمایز و خاص میسازد. ما بسیار مفتخریم که در مناسبتها و مراسم عروسی میزبان بسیاری از هنرمندان وورزشکاران محبوب کشورمان هستیم و آنرا نشانه سربلندی و موفقیت خود در برگزاری جشنها و مراسم این عزیزان میدانیم.

تاریخ درج: 1399/01/31
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی مجنون از مجموع 0 امتیاز