استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه های عروس حرفه ای تهران

آتلیه های عروس حرفه ای تهران
 آتلیه ی حرفه ای در تهران : به دنبال حرفه ای بودن ها ما را به سمت آتلیه های حرفه ای تهران جذب می کند. آتلیه هایی که با نهایت جذابیت و به صورتی هنری اقدام به عکاسی می کنند. با ما باشی تا با هنر های این عکاسان و فعالیت ها و جذابیت های آتلیه های تهران آشنا شویم.












بشین عکس بگیر...کج بشین ...برو راست از چپ بگیر...من میشینم تو از بالا بگیر از اینور بگیر هنری تره از اونور بگیر سایه و نور بهتریه... اخه یعنی چی ؟ !اینا هیچکدوم نه چپ و راست و نه بالا و پایین تاثیری به عکس گرفتن ها نداره برای عکس زیبا عکس هنری عکس خوب فقط یه مورد صدق میکنه اونم چیزی نیست جز آتلیه و عکاس حرفه ای .عکسات زمانی لاکچری و خاصه زمانی تو چشم میاد که عکاست حرفه ای باشه آتلیه ای که میری حرفه ای باشه اون موقع هست که دیگه نگران بد عکس بودنت یا خوب نبودن لوکیش هات نیستی.    همه و همه درباره حرفه ای بودن صدق ،  لوکیشن خوب و لاکچری ،  پرسنل حرفه ای ، پس عکاس حرفه ای می کنند. اما کجا می تونیم این سبک حرفه ای بودن رو پیدا کنیم به کجای شهر باید بریم کدوم سمت رو بگردیم.

آتلیه های عروس حرفه ای تهران


 جنوب، شمال، شرق یا غرب رو به نظر من که هر نقطه ای می تونیم حرفه ای ها رو پیدا کنیم. حتی من متوجه شدم که بعضی هاتون برای پیدا کردن این سطح از حرفه ای بودن به شهر های دیگه هم می رید با اینکه توی شهر خودمون بسیار زیاد آتلیه های عروس حرفه ای رو می تونیم پیدا کنیم فقط بعضی هاتون آشنایی زیادی با ها شون ندارید و ما هستیم تا اون ها رو به شما معرفی کنیم و قطعا روز عروسی یکی از مهم ترین روز های زندگی هر شخصی می تونه باشه و تنها چیزی که به یادگار میمونه عکس و فیلم هایی هست که اون شب گرفته میشه پس ببینیم یه آتلیه خوب و حرفه ای چه چیزایی باید داشته باشه.


ویژگی های فنی حرفه ای ترین آتلیه عروس می تونه داشتن علم و دانش ، تخصص و داشتن تجربه ای بالا باشه. این ها لزومات شون هست اما برای یه آتلیه حرفه ای کافی نیست. داشتن استعداد هنری بسیار واجب هست چون زمانی عکس خوب می شود که هنرش رو داشته باشند پس هنر عکاسی را با صنعت اشتباه نگیرید.  تجربه کاری بالایی داشته باشد بی شک داشتن تجربه و کار آزمودگی می تونه عکس های با کیفیت تری رو در اختیار مون بذاره ممکن است در روز عروسی اتفاقات پیش بینی نشده برای شما رخ دهد. زمان زیادی را در ترافیک از دست بدهید، آرایش عروس بیش از حد طول بکشد، مشکلی برای لباس داماد پیش بیاید، گل کاری ماشین خراب شود و دوباره از نو کار را شروع کنند یا دسته گل عروس دیرتر آماده شود. یا حتی ممکنه شرایط جوی به صورت ناگهانی نامساعد شود . مثلا در تابستان دمای هوا به حدی بالا برود که تصویربرداری را غیر ممکن کند . یا در زمستان هوا برفی یا بارانی شود همه جزیی از اتفاقات پیش بینی نشده است. در این مواقع داشتن علم یا تجهیزات و  در هیچ صورتی به کار نمی آید و تنها تجربه ی کاری آن آتلیه و … کادرشون و مدیریتشون است که به حل این مشکلات کمک می کند.




پس یک آتلیه حرفه ای می بایستی تمام این اتفاقات را پیش بینی کرده و بهترین راه حل رو همیشه داشته باشد.  مثل استودیو یونیک تهران که با چند گل فروشی بنام تهران قرار داد بسته است که در صورت مشکل بوجود امدن در دسته گل یا گل کاری ماشین سریع مشکل را حل کنند تا نگرانی برای دو جوان پیش نیاید. اقدامی بسیار جالب. علاوه بر این ها بروز بودن تجهیزات بسیار مهم هست هر چقدر دانش و علم داشتن بدون تجهیزات به هیچ دردی نمیخورد پس داشتن تجهیزات حرفه ای یکی از ویژگی های بهترین آتلیه عروس تهران است و بدون شک نقش بسیار مهمی را در تولید تصاویر ماندگار خواهد داشت. بروز بودن و مدرن ترین تجهیزات نیز حائز اهمیت بسیاری در این عرصه و صنعت مد می باشد. متاسفانه امروزه بسیاری از آتلیه و عکاس ها از دوربین هایی استفاده می کنند که از تکنولوژی بسیار پایینی برخورد دار هستند حتی بی کیفیت تر از گوشی های همراه در پی استفاده از این تجهیزات تحت هیچ شرایطی حرفه ای نیست.



پس یک اتلیه عروس خوب باید از مدرن ترین و با کیفیت ترین تجهیزات استفاده کند تا شایسته نام حرفه شود. دانش و تخصص حرفه ای در علم عکاسی بسیار مهم هست و بر خلاف نظر خیلی ها بلد بودن کار با دوربین به روشن کردن و خاموش کردنش نیست بلکه کار با دوربین های حرفه ای بسیار دشوار هست و دانش بسیار بالایی می خواهد.  بدین ترتیب فیلم بردار یا عکاس باید از تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری تجهیزات خود آگاه باشد تا آن دوربین بتواند قدرت خود را در ثبت تصاویر نشان دهد پس کادر فنی در این زمینه دائما باید در حال مطالعه باشند تا علم خود را به روز کنند. عکاسان حرفه ای وسایل های شان را اجاره نمی کنند. هزینه زیاد تجهیزات فیلمبرداری و عکاسی باعث شده است که بیشتر آتلیه داران از تجهیزات اجاره ای استفاده کنند، چون ممکن است توانایی خرید همه ی تجهیزات مورد نیازشان را نداشته باشند. اکثر آتلیه دارانی که از تجهیزات اجاره ای استفاده می کنند،



هنگام اجاره ی تجهیزات، آن ها را چک می کنند تا از سالم بودن آن اطمینان پیدا کنند، اما ممکن است بعضی از مشکلات فنی در آن لحظه قابل تشخیص نباشند و عکاس در حین مراسم متوجه آن بشود.که این بسیار بد است مثلا اگر لنز مشکل داشته باشد نمی توان به خوبی روی تصویر فوکوس کشید یا مشکل هایی از این قبیل که کیفیت را بسیار پایین می آورد. مسلما هیچکس دوست ندارد این اتفاق های بد و ناخوشایند در مراسمش بیوفتد. پس عکاسی و فیلم برداری با وسایل اجاره ای که بلند مدت استفاده شده اند کیفیت کار را تا حد چشم گیری کاهش می دهند بنابراین در زمان عقد قرارداد با آتلیه ی حرفه ای از تجهیزات شخصی آن آتلیه اطمینان حاصل کنید.



کادر فنی اجاره ای علاوه بر تجهیزات با توجه به رشد و گسترش سریع آتلیه ها در سطح تهران متاسفانه تعداد چشم گیری از این آتلیه ها حتی کادر و اعضای کافی برای گروه خود ندارند و ناچار برای مراسم اعضای عکاسانی که به صورت آزاد کار می کنند را آفیش می کنند. گاهی ممکنه این عکاسان میزان حرفه ای بودن را در این زمینه داشته باشند اما به دلیل نداشتن شناخت از دیگر همکاران در گروه خود به مشکل بخورند. و گاهی دو فیلم بردار بسیار حرفه ای انجام عمل می کند اما وقتی دو فیلم را با هم ترکیب می کنیم شبیه ترکیب قیمه و ماست می شود بنابراین باید مطمئن شوید که کادر فنی آتلیه از اعضای همان آتلیه باشند. امنیت نکته ی بعدی است که توجه خیلی از عروس و داماد هایمان را جذب می کند امنیت یک آتلیه هست قطعا تمام فایل هایی که از ما در آتلیه به جا می ماند فایل های شخصی ما هست پس هیچکس دوست ندارد که عکس و فیلم هایش به بیرون برود یا از بین برود پس از امنیت اتلیه مطمعن شوید و بدون شناخت انتخاب نکنید.  عروس و داماد در روز مراسم عروسی شان، با بسیاری مسائل و مشکلات روبه رو می شوند، علاوه بر آن استرس روحی و خستگی ناشی از فعالیت جسمی باعث می شود که ذهن و روح شان تحریک پذیری بسیار بیشتری نسبت به حالت عادی داشته باشد.



در این حالت تصاویری که از شما گرفته می شود به هیچ وجه در خستگی و استرس و ناراحتی شما مطلوب نخواهد بود . زیرا به راحتی در فیلم و عکس قابل مشاهده می باشد .در نظر بگیرید در این وضعیت عکاس و فیلمبردار شما، شرایط را درک نکند و نسبت به حال شما کاملا بی تفاوت باشد؛ و یا با یک رفتار کوچک و یا بزرگ اشتباه بار روحی منفی را در شما زیاد کند . پس نیازی به گفتن من نیست که در این شرایط فاجعه پیش خواهد آمد .ولی کادر یک آتلیه حرفه ای می توانند با رعایت اخلاق حرفه ای و برخورد صحیح؛ و همچنین دادن انرژی مثبت به عروس و داماد، استرس زوجین را تا حد قابل توجهی کاهش دهند و خستگی روحی جسمی آنان را به حداقل برسانند. در نتیجه برای انتخاب بهترین آتلیه عروس تهران باید به رعایت اخلاق حرفه ای توسط آنان توجه داشته باشید. مدیریت کادر حرفه ای آتلیه یکی دیگر از ویژگی های بهترین آتلیه تهران می باشد، مدیریت درست مراسم از جنبه های مختلف حائز اهمیت است. 



یک آتلیه حرفه ای باید تمام پیش بینی ها لازم را انجام بده و زمان را به بهترین حالت ممکن مدیریت کند. باید به صورت دقیق؛ زمان رفتن داماد به سمت آرایشگاه، مدت آرایش، آمدن زوجین به سمت آتلیه، زمان تصویر برداری در آتلیه، زمان تصویر برداری در باغ، زمان رفتن به سمت سالن مراسم و به موقع تحویل دادن عکس های سر مجلسی و کلیپی که در مراسم باید پخش شود را محاسبه کند. باید از ساعت های اوج ترافیک با خبر باشد و در صورت به وجود امدن ترافیک مسیر جایگزینی را سریع انتخاب کند. ممکن است در روز مراسم اتفاقاتی خارج از روال عادی پیش بیاید که در این زمان مدیریت درست بسیار کار امد می باشد. اما علاوه بر این ها در سالن مراسم هم باید مدیریت بجایی داشته باشند.  به طور مثال؛به دلیل رکورد شدن صدا، باید به مهمانان گوشزد شود که سکوت را رعایت کنند.
رفت و آمد اضافه حتی المقدور انجام نشود تا فیلمبرداران و عکاسان بتوانند از تمامی زوایا عکاسی و فیلمبرداری کنند. شیوه ی رسم و رسومات مختلف گزینه هایی هست که به مهمانان و عروس و داماد باید آموزش داده و گوشزد شود شاید عروس و داماد بخواهند رقص دو نفره داشته باشند.  فیلمبردار بایستی از مهمانان درخواست کند که پیست رقص را برای رقص دو نفره خالی کنند.



همچنین از مهمانان بخواهد که کودکان خود را به پیست نیاورند تا جلوه ی پیست به هم نخورد. در مورد بعدی رفتار دوستانه پرسنل بسیار مهمه اعضای آتلیه باید در روز عروسی جوی را ایجاد کنند تا عروس و داماد بتوانند با آن ها احساس راحتی کنند. روز عروسی اولین روز آشنایی با این اعضا هست پس ایجاد جو صمیمی بسیار مهم است ایجاد این صمیمیت می تواند از خستگی های عروس و داماد بکاهد اما اگر اینجوری نباشد ممکنه عروس و داماد از گرفتن عکس های بیشتر منصرف شده و تایم زیادی رو بخاطر استراحت از دست بدهند.   احترام به نظر مشتری است ، آخرین نکته از ویژگی های حرفه ای ترین آتلیه عروس . باید بداند که همیشه و کاملا حق با مشتری هست. با توجه به مطالب فوق شایسته است بدین وسیله به معرفی تعدادی از این آتلیه های حرفه ای در قسمت های مختلف تهران بپردازیم:



آتلیه عروس یونیک با مدیریت جناب آقای امیر کیانی یکی از آتلیه های موفق و معروف در سعادت 1 آباد به حساب می آید. در این آتلیه، پکیج های متنوع عکاسی با خدمات و قیمت های متفاوت برای هر سلیقه و بودجه ای ارائه می شود باغ های اختصاصی دارد. هم چنین دارای مدرک  از اتحادیه DOP اروپا می باشد. تیم متخصص و تحصیل کرده این آتلیه ایده پردازی می کنند و در کار خود خلاقیت به خرج می دهند.   .




استودیو برگ ها مدیریت جناب آقای رضا اسداللهی جزء آتلیه های درجه یک در تهران می باشد که 2 با سابقه ی  ساله ی خود با پرسنل بسیار مجرب و هنرمند درحال خدمات رسانی در امر عکاسی و 30 فیلم برداری تخصصی عروسی   می باشد.  می توانید برای اطمینان ار حرفه ای بودن اتلیه برگ ها نمونه کارهایش را ببینید قطعا انتخاب شما استودیو برگ ها خواهد بود  .



آتلیه مود با مدیریت جناب آقای امیر مبین یکی از بهترین اتلیه های تهران می باشد که قیمت پکیح 3 های آتلیه مود درکلاس قیمتی بالاست و ویژه ترین خدمات عکاسی وفیلم برداری را ارائه می دهند. با تیم حرفه ای وتحصیل کرده با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته ی دنیا درخدمت عروس دامادهای عزیز می باشد،  .



استودیو هانیه امینی  )مدیریت هانیه امینی ( جزء اتلیه های پر مشتری تهران می باشد که این  آتلیه ی مدرن ؛ با تجهیزات به روز در زمینه های تخصصی عروسی پرتره خانوادگی فعالیت می کند. پرسنلهنرمند و سرتیفیکیت هانیه امینی با سبک اروپایی، به روز و حرفه ای کار می کنند از نظر قیمت سطح بالا می باشد. 

 29 سال و مدیریت مجرب . اتلیه عکس و فیلم مینوسا در خیابان پیروزی با سابقه فعالیتی نزدیک به 5 آقای احمدی می باشد. کادر حرفه ای و متخصص این اتلیه در جهت گرفتن عکس و فیلم از عروسی و به یادگار گذاشتن خاطرات فعالیت می کنند. خدماتی بسار متنوع دارد و جز واحد های مجاز است. .


اتلیه ملکه زیبا توسط مفتاح پور با کادر متخصص خود که فقط بانوان می باشند اقدامات متنوع 6 عکاسی و فیلم برداری نه تنها در تهران بلکه در اروپا، دبی و مناطق دیگر به انجام می رسانند. تهیه کلیپ و پخش آن توسط دستگاه مخصوص نکته ای ویژه می باشد. . آتلیه ماین در تهرانپارس تهران واقع است و خدماتی متنوع چون عکس و فیلم عروسی، کلیپ های 7 اسپرت، خانوادگی و حتی صنعتی توسط کادر صاحب سبک خود به انجام می رساند. .


آتلیه و عکاسی تارخ در غرب تهران نه تنها در جهت عروسی بلکه در جهت تهیه فیلم و عکس برای 8 عموم افراد با عناوین مختلف اقدام کرده است.  سال سابقه در حال فعالیت است. ویژگی متمایز این آتلیه نسبت به بقیه 32 . آتلیه عکاسی شاین با 9 تلفیق هنر عکاسی و نقاشی همراه با ایده و خلاقانه و ایجاد تصاویری فوق العاده جذاب است. .


آتلیه مینیاتور یکی دیگر از آتلیه های خوب و حرفه ای در ستار خان تهران است. با انواع عکاسی و 12 فیلمبرداری به استقبال سلایق متفاوت مشتریان خود می رود.  
 
تاریخ درج: 1399/03/15
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آتلیه های عروس حرفه ای تهران از مجموع 0 امتیاز