استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آرایش صورت داماد مختصر و مفید

آرایش صورت داماد مختصر و مفید
آرایش صورت داماد مختصر و مفید : اگر شما هم نمیخوایید داماد در روز عروسی با صورت آرایش کرده در مراسم حضور پیدا کنه ولی دوست دارید داماد هم مانند عروسی صورت آراسته ، جذاب و شیکی داشته باشه حتما آرایش صورت داماد را به آرایشگران و میکاپ آرتیست های حرفه ای آرایشگاه شاهکار بسپارید

آرایشگاه داماد شاهکار : 09123019243
بهترین آرایشگاه داماد تهران
شرق - غرب - شمال - تهران
www.damadbarber.com
instagram : newface2000


آرایشگاه های مردانه این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یک ابزار بسیار مهم برای بهینه سازی ظاهر و پوشیدن آن به صورت مطلوب شناخته می شوند. اگر به دنبال یافتن بهترین مرکز آرایشگاه مردانه برای رنگ موی پلاتینی، استخوانی، سفید، مش در نزدیکی سالن زیبایی خیابان تهرانپارس هستید، با استفاده از راهنمای زیر می‌توانید به بهترین آرایشگاه مردانه برای خدمات مورد نیازتان دست پیدا کنید:

گام اول: جستجو با استفاده از اینترنت
برای یافتن بهترین آرایشگاه مردانه برای خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، سفید، مش در نزدیکی سالن زیبایی خیابان تهرانپارس، بهتر است از اینترنت استفاده کنید. با وارد کردن کلمات کلیدی مناسب می‌توانید به بهترین آرایشگاه‌های مردانه در نقاط مختلف تهرانپارس، برای انواع رنگ موی مختلف، دسترسی داشته باشید. این راهنمای جستجو با استفاده از اینترنت، مزایایی از قبیل آدرس، شماره تماس، ساعت کار، مدیریت، مجوزهای لازم، مجموعه خدمات و دیگر اطلاعات مشابه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

گام دوم: مطالعه نظرات مشتریان
با پیدا کردن تعدادی از آرایشگاه‌های مردانه توصیه شده، باید مراکز را بررسی کنید و نظرات و امتیازات دیگر مشتریان را برای هر آرایشگاه مطالعه کنید. این کاری است که باعث می شود به دنبال bäهترین گزینه بین بیشترین آرایشگاه ها باشید. می‌توانید نظرات مشتریان در رابطه با کیفیت خدمات، قیمت ها، صورت حساب، پشتیبانی، رضایت مشتریان و غیره را مطالعه کنید و با اطمینان از انتخاب بهترین آرایشگاه برای خود که به نظرات مشتریان خوب پاسخ داده است، دست یافته باشید.


یکی دیگر از مهم ترین مراحل گریم داماد عملیات فنداشن یا فن زدن بر روی پوست است. هر آرایشگر و یا گریمر باید بداند که عملیات فنداشن ۵۰ درصد کار گریمری ست بنابراین باید به درستی و با دقت انجام بگیرد. باید توجه داشت که برای این کار باید از فن متناسب با پوست استفاده شود. استفاده بیش از حد از فن روشن سبب رنگ پریدگی پوست و مصنوعی جلوه دادن آن می شود. پس از پایان با استفاده از پودر فیکساتور صورت کاملا پوشش داده شده و سطح پوست یکنواخت می گردد.


خوب به جمله بالا دقت کنید آیا می توانید رمز و راز این جمله را کشف کنید؟ کرم پودر خوب از نگاه مردان آنست که دیده نشود در ست حدس زدید، مردان بخاطر دیدگاه کلی خود از اتفاقات اطرافشان معمولا محتاطانه تر از زنان رفتار می کنند اصولا یک کرم پودر خوب از نگاه اکثریت مردم آن است که در نگاه نخست دیده نشود.


اصل اولیه شناخت یک کرم پودر خوب و مناسب برای شما آن است که بدانید آرایشگران حرفه ای چرا و به چه منظور از کرم پودر استفاده می کنند و در واقع باید بدانیم که یک کرم پودر خوب از نگاه آرایشگران حرفه ای چه کرم پودری است. کرم پودر خوب باید چند اصل مهم را دارا باشد.پوشش مناسبی به پوست شما بدهد درواقع باید با کیفیت مناسبی که در هنگام پخش شدن روی پوست از درجه پوشانندگی آن کم نشود روی پوستتان به اصطلاح بنشیند کرم پودر هایی که از درجه پوشانندگی کمی برخوردارند از مواد باکیفیتی ساخته نشده اند.


 آرایشگران حرفه ای

بد نیست پیش از مراسم یک بار برای کوتاهی مو یا استفاده از خدمات پوست و مو آرایشگر خود را تست کنید و ببینید آیا به نظر شما اهمیت می‌دهد یا خیر. به این ترتیب هم با اخلاق او آشنا می‌شوید هم می‌بینید که مطابق سلیقه شما کار می‌کند یا خیر.گریمور باید خوش اخلاق باشد تا بتواند با رفتار و برخورد خوب انرژی مناسب را به داماد منتقل کند. از این رو در انتخاب سالن آقا داماد به برخورد پرسنل توجه کنید تا خدایی نکرده در روز عروسی با مشکل خاصی مواجه نشوید.


آقا داماد در روز عروسی مشغله‌های زیادی دارد. باید به بسیاری از امور مانند گرفتن دسته گل و تزئین ماشین رسیدگی کند. از این رو مهم است که سالن داماد نزدیک به سالن عروس خانم و گل فروشی باشد تا وقت گرانبهای او در روز به آن مهمی در مسیر و ترافیک هدر نشود.باید سالنی را پیدا کنید که داماد را آرایش نکند. بعضی از آقا داماد‌ها در شب عروسی با لایه ای از کرم پودر و چهره ای آرایش شده در مراسم ظاهر می‌شوند که اصلا شایسته یک داماد نیست. گریمور حرفه ای علاوه بر آن که عیوب چهره را می‌پوشاند باید مراقب باشد داماد را مانند بانوان آرایش نکند و فقط زیبایی های خدادادی وی را پررنگتر کرده و عیوب چهره را بپوشاند.


در زمان‌های قدیم فقط عروس خانمها به دنبال آراستگی و رسیدگی به ظاهر خود بودند و آقا دامادها تنها با پوشیدن یک لباس درخور، در کنار عروس قرار می‌گرفتند. اما امروزه وضع فرق کرده است. خصوصا در سال‌های اخیر کارهای مربوط به پیرایش مو و گریم داماد کمتر از عروس خانم نیست. آقای داماد اگر به گریم خود اهمیت ندهد، در مقابل دوربین، در کلیپ و عکس‌ها، بین مهمانان و مهمتر از همه در کنار عروس خانم با آن میکاپ و لباس، صورتی بی حال و ظاهری آشفته خواهد داشت. از این رو پیدا کردن یک آرایشگاه داماد حرفه ای نه تنها کم اهمیت‌تر از آرایشگاه عروس خانم نیست بلکه به همان اندازه مهم است

انتخاب سالن آقا داماد

گریم یعنی خطای دید، یعنی ما خطای دید به وجود می آوریم که یکسری ایرادهای صورت دیده نشود گریم این نیست که ما بتوانیم همه ی ایرادها را از بین ببریم، گریم این است که تا آن جایی که از دستمان برمی آید و آن زایده روی پوست اجازه بدهد آن را محو کنیم و با خطای دید باعث شویم که دیده نشود. این گونه نیست که کسی که گریمور است استغفرالله خداست و میتواند همه چیز را درست کند یا حراج پلاستیک نیست که همه ایرادهای صورت را رفع کند.


تا آن جایی که قانون اجازه می دهد و از دست ما برمی اید ایرادهای جزیی و کلی را از صورت را از بین ببریم، دوستان درجریان باشند که عکس هایی که در اینترنت گذاشته می شود سوءتفاهم پیش نیاید همه نه ولی ۹۰ درصد عکس ها روتوش دارند و حتی از فیلم هایی که از سینمای ایران و سینمای خارج می بینیم و پخش می شوند توسط دوربین هایی فیلمبرداری می شوند که از لحاظ کمی وکیفی خیلی در سطح بالایی هستند و در سینماهایی که الان موجود است را نمی شود با سینمای ۱۰ سال پیش مقایسه کرد


یعنی ۱۰ سال پیش فقط هنرگریمور بود که میتوانست چهره هنر پیشه را شر و خوب و بد نشان دهد ولی در سینمای حال و اکنون سینماهای خارج از کشور پیشرفت تکنولوژی و علم و وارد شدن خیلی از صنعتها و تکنولوژی سینمایی دوربین هایی که دوستان اختراع و طراحی کردند و ساختند اینها به کمک گریمور آمده اند یعنی دوربین ها آمدند نصف کار گریمور را انجام می دهند. یعنی اینقدر کیفیتشان بالا وخوب است که یک سری ایرادهایی که روی صورت هنرپیشه است قابل مشاهده نیست باعث می شود اینها دیده نشوند وخودش در حین فیلمبرداری روتوش میکند این نیست که کاری که شما میکنید با کاری که در تلویزیون است دیده میشود  قابل مقایسه است حتی کسانی که سالن دارند عکس عروس هاشون را که دراینترنت میگذارند و به اشتراک میگذارند باعث سو تفاهم نشود ولی ۹۰ درصد اینها از مدل هایی استفاده می کنند که صورت کاملا زیباست یعنی دماغ عمل شده و لب پروتز و گونه داره با یک برنزه کردن ساده عروس اماده می شود.

پیرایش مو و گریم داماد

برای کانتور و هایلایت هایی که به وجود آوردیم، از ترفند های سینمایی استفاده می کنند یعنی قبل از اینکه کار گریم و زیبا سازی را انجام دهند قبل از عکس کار زشت سازی و یا پیر سازی روی آن صورت انجام می دهند و عکاس عکس گرفته یعنی با روش زشت سازی و یا پیرسازی صورت یک سری گودی های صورت را یک سری لک ها و ایرادها در صورت به وجود اوردند حتی به جای اینکه دماغ را کوچک کنند درشت تر کردند عکس تهیه شده و بعد از آن اگر صورت را بشویند و پاکسازی کنند زیبایی خودش را دارد وکار زیبا سازی را روی آن انجام می دهند و کار خیلی خیلی زیبا دیده می شود اینها ترفندهایی هستند که دوستان درجریان آن نیستند باید کننده کار باشید تا بتوانی مچ بگیر ید.

تشخیص دادن این ایرادها را حتی گریمور با دیدن یک عکس می تواند تشخیص دهدکه این عکس روتوش داره یا کار کار طبیعیه. ما یک سری گودی و برجستگی ها را روی صورت داریم که به صورت طبیعی اند زمانیکه روتوش روی صورت انجام می شود این گودی ها وبرجستگی های صورت از بین میروند و یک مقدار چهره کتابی به خودش میگیرد و مصنوعی به نظرمیرسد و یک گریمور این مصنوعی بودن صورت را میتواند تشخیص دهد.

آرایشگاه های مردانه به عنوان یکی از مهمترین مراکز بهداشتی و زیبایی مردان، برای آنها فرصت بهبود و بهینه سازی بهترین شکل ظاهر را فراهم می کنند. اگر به دنبال یافتن بهترین مرکز آرایشگاه مردانه راهنمای خدمات برای خدمات رنگ موی مردانه در نزدیکی سالن زیبایی خوب تهرانپارس هستید، با استفاده از راهنمای زیر می‌توانید به بهترین آرایشگاه مردانه برای خدمات کوتاهی موی پسرانه و رنگ موی مردانه در نزدیکی به سالن زیبایی خوب تهرانپارس دسترسی داشته باشید.

گام اول: جستجوی بهترین آرایشگاه‌های مردانه در اینترنت.
بهترین راه برای یافتن بهترین مرکز آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی مردانه، جستجوی اینترنت است. این روش، سریع‌ترین و به‌روزترین روش برای یافتن بهترین آرایشگاه‌ها است. شما می‌توانید بوسیله جستجوی کلمات کلیدی مرتبط به خدمات رنگ موی مردانه و نزدیکی به سالن زیبایی خوب تهرانپارس، به بهترین انتخاب‌ها برای خود دست یافته باشید. با قرار دادن کلمات کلیدی مثل «آرایشگاه مردانه در کنار سالن زیبایی خوب تهرانپارس»، «خدمات رنگ موی مردانه نزدیک سالن زیبایی خوب تهرانپارس»، «آرایشگاه مردانه نزدیک سالن زیبایی خوب تهرانپارس» و غیره، به سادگی به بهترین آرایشگاه‌های مردانه در نزدیکی محل شما فراخواهید رسید.

گام دوم: بررسی و مقایسه
بعد از پیدا کردن تعدادی از آرایشگاه‌های مردانه توصیه شده در نزدیکی سالن زیبایی خوب تهرانپارس، باید مراکز را بررسی کنید و با هم مقایسه کنید. از مزایای مقایسه، پیدا کردن بهترین گزینه میان تعداد بیشتری از آرایشگاه‌های مردانه است. می‌توانید شماره تماس، آدرس، نظرات و بازخوردهای قبلی مشتریان را برای هر آرایشگاه بررسی کنید. همچنین، قیمت خدمات، کیفیت و امکانات موجود در هر آرایشگاه را نیز باید با یکدیگر مقایسه کنید.

گام سوم: تست خدمات
قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را درباره انتخاب مرکز آرایشگاه مردانه جهت رنگ شدن موهای خود بگیرید، صرف نظر از توصیه های دیگران، بهتر است خدمات موجود را تست کنید. از یک خدمت ساده مثل شستشوی مو شروع کرده و اگر با کیفیت بود، تصمیم بگیرید که برای خدمات بعدی به آن مرکز آرایشگاه مردانه را انتخاب کنید.

با استفاده از این راهنمای ساده، شما می توانید به بهترین مرکز آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی مردانه در نزدیکی سالن زیبایی خوب تهرانپارس دست یابید و از خدمات با کیفیت آن لذت ببرید.
آرایشگاه داماد شاهکار : 09123019243
بهترین آرایشگاه داماد تهران
شرق - غرب - شمال - تهران
www.damadbarber.com
instagram : newface2000



تاریخ درج: 1398/03/03
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آرایش صورت داماد مختصر و مفید از مجموع 0 امتیاز