استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آرایشگاه های زنانه و عروس غرب تهران

آرایشگاه های زنانه و عروس غرب تهران
آرایشگاه های زنانه و عروس غرب تهران :آرایشگاه عروس خوب یکی از دغدغه های فکری دختر خانمهای در شرف ازدواج است.













آرایشگاه یکی از چند مکانی است که در مرحله خاصی از زندگیمان به دنبال بهترینش هستیم. فرقی ندارد که عروس هستید یا داماد، به هر حال به آرایشگاه فکر خواهید کرد؛ چون میخواهید با بهترین ظاهر ممکن در مهمترین شب زندگی خودتان در مقابل بهترین انسانهای زندگی خودتان حضور پیدا کنید و بدرخشید. باید قبول کرد که خانمها با توجه به ویژگیهای خاص شخصیتی که دارند، بیشتر به جزئیات و تشریفات عروسی توجه میکنند. پس یافتن آرایشگاه عروس خوب و حرفهای، اهمیت زیادی برای بانوان زیبای ایرانی دارد. از این رو آگاهی از ویژگیهای آرایشگاه عروس خوب، اهمیت دارد.

آرایشگاه زنانه غرب تهران
 
حالا چرا دنبال آرایشگاه عروس خوب هستیم و این به معضلی بزرگ برای دخترهای زیبای جامعه ما تبدیل شده؟ جواب این سؤال را می دانید؟ ما جواب را می دانیم، همه ما از مراسم عروسیمان فیلم و از همه مهمتر عکس داریم. آلبوم عکسی که تک تک اعضای خانواده با اشتیاق منتظر دیدن و ورق زدن آن هستند. حالا سؤال اینجاست دوست داریم آلبوم عروسی را به آنها نشان دهیم؟ اگر جوابتان نه است مشکل کجاست؟ در اکثریت موارد عروسها از آرایش عروسی خود ناراضی هستند چون به نتیجه دلخواهی که مد نظرشان بود، نرسیدهاند. بعلاوه به تعداد بانوان محترم کشورمان، سلایق و اولویتهای متفاوتی برای یک آرایشگاه خوب وجود دارد. پس انتخاب یک آرایشگاه عروس خوب اولویت هر عروس خانم نکته سنجی است. حالا چطور آرایشگاه عروس خوب را انتخاب کنیم؟ بهترین ترکیب یک روز خوب برای هر عروسی، یک آرایشگر و آرایشگاه خوب است. ما ویژگیهای این آرایشگاه عروس خوب را به شما میگوییم.
 
 
ویژگیهای زیادی در ذهن داریم تا بهترین رتبه را به آرایشگاهی نسبت بدهیم اما اولین چیزی که به ذهن ما میرسد دسترسی آسان به آرایشگاه است. پیدا کردن مسیری خلوت و البته زیبا، چون قبل از هر چیزی رسیدن به مکان آرایشگاه در اولویت قرار دارد. این اولویت برای انتخاب آرایشگاه خوب به راحتی در منطقه غرب تهران پیدا میشود. منطقهای با دسترسی خوب و داشتن آرامش به خاطر مسکونی بودن منطقه، پس مکان مناسب را پیدا کردیم.
 
آرایشگاههای عروس خوب در غرب تهران با در اختیار داشتن پرسنل موفق و مطرح شناخته میشوند. اجرای مدلها و ترندهای روز دنیا با اضافه کردن چاشنی خلاقیت، دست یافتن به خدمات پوست، مو و ناخن از طریق تیم با استعداد و متخصص از ویژگیهای این آرایشگاههای خوب است. آشنایی پرسنل با متدهای روز دنیا،
زمانی برای شما لذت بخش خواهد بود که شما از نحوه برخورد پرسنل راضی بوده و حس آرامش را دریافت کنید.
 
یک آرایشگاه عروس خوب حتماً از تیم قوی تشکیل شده که به دلیل آشنا بودن با متد و ترندهای روز آرایشی و مراقبتی دنیا، شرکت در کارگاه اساتید مطرح و به کارگیری تجارب، آشنایی با آخرین تولیدات محصولات آرایشی و مراقبتی، میکاپ ها، شنیون ها و اکسسوری های روز دنیا، همیشه پیشگام در عرضه بهترین کیفیت و بخشیدن حس ناب رضایت به شما خواهد بود. ما شما را برای در اختیار داشتن همه این ویژگیها تنها نخواهیم گذاشت و این موفقیت را با شما به رخ خواهیم کشید
 
آرایشگاه عروس خوب، فضایی برای به وجد آوردن حسهای پنج گانه شما را محیا میکند. ما می دانیم چطور این حس جذاب را در اختیار شما قرار دهیم. چشم شما، پاکی و نور را میبیند، بینی عطر خوب را استنشاق میکند، گوش نوای ملایم را درک میکند و پوست اتمسفر ناب مکان را لمس میکند. همه اینها در یک فضای امن و قابل اطمینان برای شما فراهم شده است تا ساعاتی فراموش نشدنی را در آن سپری کنید.
 
یک آرایشگاه عروس خوب شما را با ویژگیهای منحصر به فردتان، خاص میبیند. برخورد خوب قبل از کار خوب برایتان ارزش پیدا میکند. دوست دارید خواستهها و آروزهایی که در سر دارید را مطرح کنید. پس شنیدن و گوش دادن یکی از ویژگیهای آرایشگاههای موفق در حوزه آرایش عروس است. مشاوره گرفتن و تبادل نظر بین آرایشگر و شما کاملاً لازم و ضروری است. شاید فکر کنید که انتخاب نوع میکاپ و مدل موی به روز و نزدیک به آرزوهایتان، کار سختی است اما با انتخاب درست میتوانید تمام این افکار را دور ریخته و با آرایشگاههای خوب غرب تهران فقط به اینکه بهترین نسخه از خودتان شوید، فکر کنید.
 
یک آرایشگاه عروس خوب را میتوان از طریق برخورد تیم کاری با تک تک افراد ارزیابی کرد. همه ما می دانیم که پذیرا بودن، داشتن روی خوش و لحنی برای انتقال آرامش در روزهای زیبای زندگی هر فرد که شاید با داشتن استرس همراه است چقدر ارزشمند است. ما خود را در این امر متعهد می دانیم و شما را تا انتهای این خاطره خوش همراهی میکنیم.
 
آرایشگاه عروس خوب حتماً با تکنولوژی و امکانات روز دنیا تکمیل شده، بهترین برندهای لوازم آرایشی  را در اختیار دارد، در کار با آن تسلط کافی داشته و حس یک پایان خوب و با کیفیت را به شما هدیه میدهد. امروزه آرایشگاههای عروس برای اینکه حس آرامش را در طول یک روز به نوعروسهای عزیز ببخشند، از برندها و لوازم آرایشی درجه یک و حرفهای استفاده میکنند تا بهترین ماندگاری و جلوه را به نمایش بگذارند.
 
همه این ویژگیها شامل موقعیت مکانی و دسترسی به آرایشگاه، فضای امن و قابل اطمینان ، تیم قوی و متخصص و امکانات به روز موجود در آرایشگاه همه و همه گرد هم آمده تا برای شما روزی پر از خاطره خوب و حس زیبایی و اطمینان از بهترین ظاهر در بی تکرارترین اتفاق زندگی را در اختیار شما قرار دهد.  در ادامه این مقاله به معرفی برخی از آرایشگاههای خوب در منطقه غرب تهران میپردازیم.


آرایشگاه بانو فراهانی
سال سابقه و کادری مجرب واقع در خیابان رودکی در غرب تهران است. 22سالن زیبایی بانو فراهانی با مدیریت سالن بر عهده گریمور حرفهای، خانم فریبا فراهانی است. داشتن مزون کامل عروس و همکاری با طرح ازدواج آسان از ویژگیهای متمایز آرایشگاه بانو فراهانی است. از ویژگیهای این سالن، داشتن آلبوم و نمونه کار در سالنی شیک و مجهز با کادری حرفهای و عکس قبل و بعد است. بعلاوه دارای لاینهای تخصصی مو، ناخن، پوست، اپیلاسیون به روش جدید، انواع بافت، اکستنشن مو، قرینه سازی ابرو، هاشور و سایه، خط چشم و طراحی لب با روش میکروپیگمنتیشن و بسیاری از خدمات تخصصی دیگر است. در ضمن بانو فراهانی مؤسس آکادمی زیبایی جهت آموزش و اعطای مدرک بین المللی خدمات زیبایی نیز هست.آموزش های تخصصی که دراین مجموعه انجام میپذیرد به صورت بسیارحرفه ای وقیمت مناسب میباشدوتمام لاین های تخصصی آرایشب را آموزش میدهند اگر میخواهید یک آرایشگر حرفه ای ومتخصص شوید دوره های این مجموعه بسیار عالیست.
 


آرایشگاه پرنسس گیشا
گیشا قرار دارد. این آرایشگاه یکی از 39سالن زیبایی پرنسس با مدیریت پریسا بهمنش در نبش خیابان آرایشگاه های خوب غرب تهران میباشد. خدمات بافت، رنگ، ناخن، پوست، کوپ، اکستنشن و تاتو در این سالن ارائه میشوند. عکسبرداری با آتلیه پرنسس و ارائه آلبوم عروس از جمله خدمات ویژه این آرایشگاه است. ارائه جدیدترین شنیونهای سال و آرایش لایت عروس را از کادر حرفهای این آرایشگاه بخواهید. فضایی آرام و صمیمی را با حضور در آرایشگاه مدرن پرنسس گیشا تجربه خواهید کرد.
 


آرایشگاه تانیا
سالن زیبایی تانیا با مدیریت خانم شریفی یکی از سالنهای زیبایی  آپادانا است. گریم لایت و سه بعدی عروس به وسیله کادر حرفهای در سالن تانیا ارائه میشود. طراحی ابرو و قرینه سازی آن، ماساژ آرامسازی پوست
صورت، خدمات حرفهای ناخن، اپیلاسیون پیشرفته با مواد طبیعی و یکبار مصرف از جمله خدمات این سالن آرایشی هستند. سطح اقتصادی این سالن در سطح متوسط و مقرون به صرفه قرار دارد.
 
آرایشگاه شیوانا
سال سابقه در شهرک غرب قرار دارد. پکیجهای عروس توسط 15سالن زیبایی شیوانا با مدیریت خانم اکراد و  پارکینگ 3 آرایشگر حرفهای و سینمایی با استفاده از بهترین برندهای آرایشی ارائه میشوند. در روزهای عادی  پارکینگ در اختیار عروس و دامادهای عزیز قرار میگیرد. سایر خدمات این سالن شامل 6و در آخر هفته جدیدترین متدهای گریم ناخن، کوپهای فانتزی، احیای موهای آسیب دیده با بهترین مواد، اجرای جدیدترین متدهای رنگ مو، اکستنشن مژه، هاشور ابرو و اپیلاسیون دائم با مواد طبیعی هستند. این آرایشگاه از جمله سالنهای زیبایی با قیمت مناسب در غرب تهران است.
 


 آرایشگاه رویال صدف
سالن زیبایی رویال صدف با مدیریت فاطیما رستگار یکی از آرایشگاههای لوکس غرب است. دکوراسیون و نورپردازی خیره کننده، آلاچیق داخل حیاط، اتاق ویژه عروس، اتاق ویژه ناخن و فضای مجزا برای ماساژ درمانی از جمله ویژگیهای متمایز این سالن زیبایی هستند. مشاوره حرفهای عروس در این سالن ارائه میشود در واقع این آرایشگاه، شعبه سالن عروس آرایشگاه رویال صدف سعادت آباد است. آرایش عروس در این سالن بر عهده گریمورها و آرایشگران حرفهای است.چند پکیج عروس در این آرایشگاه خدمات متنوعی از جمله طراحی ناخن، خدمات پوستی، رنگ و اپیلاسیون را هم در بر میگیرد. فضای ویلایی و استخر این آرایشگاه امکان عکاسی را هم برای نو عروسهای عزیز فراهم کرده است.
 


آرایشگاه سرمه و وسمه
سالن زیبایی سرمه و وسمه با مدیریت خانم موسوی دارای دو شعبه در مرزداران و ولنجک است. چندین پرسنل خبره در هر دو سالن لوکس سرمه و وسمه مشغول به ارائه خدمات آرایشی حرفهای و تخصصی هستند.  سال سابقه کاری 22هر دو سالن دارای دکوراسیون و نورپردازی ویژه است. مدیریت این آرایشگاه با بیش از خدماتی همچون میکاپ ویژه عروس، شنیون محفلی، بافت مو، رنگ و مش، احیای مو، کوتاهی مو، خدمات مژه و ابرو، خدمات ناخن و اپیلاسیون را ارائه میدهد. تمامی این خدمات با حضور اساتید خبره قابل آموزش به هنرجویان عزیز هستند و مدارک فنی معتبر در پایان دوره صادر میشود.
 


آرایشگاه شیرینا
 سال سابقه به همراه کادری حرفهای یکی از 12 سالن زیبایی شیرینا با مدیریت خانم شیرین بهرامی نیا و آرایشگاههای مقرون به صرفه در شهرک غرب است. خدمات مختلفی همچون میکاپ عروس، خدمات ناخن، اپیلاسیون، کاشت مژه، احیای مو، شنیون ها و کوپ های ژورنالی، رنگ و لایت، براشینگ و خدمات پوست در این سالن زیبایی ارائه میشود. هر فردی با هر سلیقهای در این آرایشگاه، بهترین خدمات زیبایی را با مناسبترین قیمت دریافت خواهد کرد.
 


آرایشگاه مانلی
سالن زیبایی مانلی یکی از آرایشگاههای پر عروس در منطقه غرب تهران است. خانه عروس مانلی با مدیریت  در پونک افتتاح شد. خدمات ویژه عروس همچون میکاپ و شنیون ژورنالی، رنگ 1387خانم ایزدی در سال و لایت، خدمات ناخن و پاکسازی پوست با مناسبترین قیمت و کیفیت در این آرایشگاه ارائه میشود.
 


آرایشگاه فرخنده
 شعبه در مرکز و غرب تهران است. این 2ساله در 15 سالن زیبایی فرخنده با مدیریت خانم دانیاری باسابقه ی سالن با فضایی لوکس و مجلل و کادری خبره، بهترین خدمات آرایشی را در اختیار بانوان و نو عروسهای عزیز قرار میدهد. رضایت مشتریان این سالن در سطح بالایی قرار دارد. انواع سبکهای آرایش لایت و غلیظ طبق سلیقه عروسهای محترم در آلبومهای این سالن قابل مشاهده است. پکیج عروس سرای فرخنده شامل میکاپ، شنیون، ناخن مصنوعی، طراحی ناخن، بند و ابرو، اپیلاسیون دست و پا و زیربغل است. رنگ مو و اپیلاسیون کامل به صورت مجزا از پکیج عروس ارائه میشود. از برندهای آرایشی با کیفیت در این سالن استفاده میشود. محدودیتی برای پذیرش تعداد عروس و همراه در این سالن وجود ندارد. تاج و مشاوره عروس هم در این آرایشگاه ارائه میشود.
 


آرایشگاه فریماه
سالن زیبایی فریماه یکی از مجهز ترین سالنهای زیبایی غرب تهران با مدیریت خانم پروین معرفت است. برخی از خدمات این سالن شامل گریم و میکاپ تخصصى عروس، شنیون کلاسیک و مدرن، کاشت و اکستنشن مو و مژه با موهاى کاملا طبیعى، پر پشت کردن مو به روش سه بعدى، مشاوره رنگ مو مطابق با فصل و
هماهنگ با پوست و چهره شما برخی از خدمات این سالن تخصصی است. دکوراسیون داخلی و بخشهای مجزای خدماتی، کاملا شیک و مدرن با نورپردازی خیره کننده طراحی شدهاند.
 


آرایشگاه آرته
سالن تخصصی عروس آرته با مدیریت ابراهیم پور در فلکه اول صادقیه قرار گرفته است. خدمات فوق تخصصی عروس با ارائه جدیدترین آلبومهای عروس،آرایش دائم با علم پیگمنتیشن، رنگ و لایت های حرفهای و ژورنالی با مواد ایتالیایی بخشی از خدمات این آرایشگاه خوب است. سطح اقتصادی آرایشگاه در سطح متوسط قرار دارد.

 
 
 
تاریخ درج: 1399/04/17
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آرایشگاه های زنانه و عروس غرب تهران از مجموع 0 امتیاز