استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آرایشگاه های گریم تخصصی و حرفه ای داماد

آرایشگاه های گریم تخصصی و حرفه ای داماد
آرایشگاه های گریم تخصصی و حرفه ای داماد بهترین آرایشگاه های داماد تهران  تا چند سال پیش تنها کسی که قبل از مراسم عروسی در تکاپوی یافتن سالن آرایش خوب و مناسب بود عروس خانم بود و آقای داماد بعد از کت و شلوار دامادی خود را میپوشید و در جشن  ، اصلاح مو و صورت خود عروسی شرکت میکرد  .
در روز عروسی، داماد آرزو دارد که بهترین شکل خود را به نمایش بگذارد. یکی از عوامل مهم برای داشتن ظاهری جذاب و اطمینان بخش، موی سر غالبا به شمار می‌رود. اگر موهای داماد انتظارات را برآورده نکرده‌اند، خدمات آرایشگاه صدف در نزدیکی تهران پارس آن را برایشان بهبود می‌بخشد. در این مقاله، خدمات مربوط به کاشت موقت موی دامادی، مدل موی داماد کم مو، پرپشت کردن موی سر مردانه و اکستنشن موقت مو آقایان در آرایشگاه صدف تهران پارس معرفی می‌گردد.

1. خدمات کاشت موقت موی دامادی
اگر داماد به دنبال افزایش چگالی موهای خود در روز عروسی خود است، خدمات کاشت موقت در آرایشگاه صدف در نزدیکی تهران پارس می‌تواند به او کمک کند. در این فرآیند، موهای قبل از آغاز مراسم، با موهای مصنوعی جایگزین می‌شوند. این موهای جعلی با رنگ و قد مشابه موهای طبیعی داماد سازگاری دارند و داماد قابلیت تفکیک پذیری بین موهای قابل کاشت و موهای طبیعی خود را دارد. علاوه بر این، این روش در کوتاه مدت و در انتظار افزایش چگالی موهای طبیعی قابل استفاده است.

2. خدمات موی داماد کم مو
در صورتی که داماد مو پر مخملک و دنس دارد، خدمات کاشت مو می‌تواند به وی کمک کند. با این طرح، موهای جعلی واقعی به سر داماد افزوده می شود و ظاهری پرپشت و جذاب دیده می شود. این روش با دارا بودن موهای خام کاملاً طبیعی است که می‌تواند از ظاهر غیرطبیعی جلوگیری کند و برای دامادانی که احساس کمبود مو می کنند بسیار مناسب است.

3. خدمات پرپشت کردن موی سر مردانه
همچنین، خدمات پرپشت کردن موی سر مردانه در آرایشگاه صدف در نزدیکی تهران پارس نیز فراهم است. این خدمات با استفاده از کیفیت بالا و موهای نرم و درخشان انجام می شود که با استفاده از ریشه موهای طبیعی مو تا حد زیادی طبیعی و نرمي دارد و به اعتماد بنفس خوبی به داماد عزیز بازگردانده فریضه.

4. خدمات اکستنشن موقت مو آقایان
استفاده از اکستینشن موی موقت می‌تواند برای ایجاد حجم و طول موی سر در روز عروسی داماد انجام شود. این روش با استفاده از بخش های مختلف مو، به سرعت حجم و طول موهای داماد افزوده ‌می‌شود، و با طرحی خاص با بهترین کیفیت برای دامادان این امکان را فراهم ميکند.

در نهایت، آرایشگاه صدف با بازدید کاربران از گالری تصاویر محصولات و امکانات و نیز مشاوره با کارشناسان خود در خدمت باب دامادهایی است که به دنبال بهترین ظاهر برای روز خود هستند. با تجربه و دانش صحیح خود در زمینه های مرتبط با زیبایی دامادان و خدمات آرایشی و زیبایی، این آرایشگاه به مشتریان خود خدمات باکیفیتی ارائه می‌دهد و رضایت آن‌ها را به دست آورده است.








 

سالن شاهکا ر  ، سالن آرایش داماد شاهکار با شش شعبه در مناطق سعادت آباد شهرک غرب و زعفرانیه آماده ی انجام  ، فرمانیه ،تهرانپارس ،پاسداران کلیه خدمات حرفه ای پیرایش مو، خدمات مراقبت پوستی و گریم صورت به شما دامادهای عزیز میباشد . در این مجموعه گریم داماد توسط گریمور سینما، کاملا طبیع ی، ضد آب و با ماندگاری طولانی و تضمین رضایتمندی شما ارائه می شود. شما میتوانید در سالن شاهکار طراحی مدل مو بر اساس چهره ، سن ، موقعیت اجتماعی و سلیقه خودتان انجام میشود . همچنین امکان پرپشت کردن موهای کم پشت ، صاف کردن موهای فر ، طراحی ریش توسط بهترین هیراستایلیست های دامادی نیز وجود دارد و شما میتوانید بهترین و مناسب ترین ظاهر را در شب ازدواجتان داشته باشید .

09123019243
www.damadbarber.com
newface2000@


اما در سال های اخیر شرایط فرق کرده و اگر آقای داماد به گریم صورت خود اهمیت ندهد در مقابل دوربین و عکاسی حرفه ای ظاهری نامرتب و صورتی بیحال خواهد داشت . زیرا هیچ پوستی هماهنگی رنگی کامل را ندارد و سبز شدن پوست صورت که بر اثر اصلاح ریش به وجود م ی آید و یا تیرگی دور چشم و جای جوش و  ... در زیر نور فلاش دوربین و مخصوصا در کنار صورت آرایش شده و پوست صاف عروس خانم کاملا ناهماهنگ و نازیبا به نظر میرسد  . از این رو انتخاب آرایشگاه داماد حرفه ای اهمیتی به اندازه ی پیدا کردن یک سالن آرایش عروس پیدا کرده است پس اگر شما هم در شرف برپایی جشن عروسی خود هستید حتما به این موضوع توجه کافی داشته باشید  . در ادامه این مقاله ما قصد داریم با معرفی بهترین سالنهای آرایش دامادی کمک کنیم تا انتخاب بهتر و سریعتری داشته باشید .
 
سالن هامیا   سالن پیرایش هامیا واقع در شمال شرق تهران با مدیریت آقای کاه علی نیا دارای محیطی زیبا، آرام و صمیمی است . این سالن آرایش دامادی با تیمی حرفه ای متشکل از بهترین آرایشگران و پیرایشگران و استفاده از باکیفیت ترین و به روزترین خدمات و متریال پذیرای دامادهای عزیز در یکی از مهم ترین شب های زندگیشان میباشند .  
 ، خدمات این سالن شامل ویتامینه ی مو، کراتینه ی مو، پاکسازی پوست گریم و متعادل سازی، ماساژ سر و گردن و مانیکور و پدیکور با استفاده از بهترین برندها میباشد  .  ترکیب محیط عالی و خدمات باکیفیت میتواند تجربه ای عا لی در شب ازدواجتان را برای شما به همراه داشته باشد . سالن کامات ی سالن کاماتی واقع در منطقه ی فرمانیه با مدیریت آقای مهدی ژاله پرور و سابقه ی چهارده ساله در امر پیرایش داماد یکی از باسابقه ترین آرایشگاه های دامادی است که میتوانید در شب ازدواجتان به آنها اعتماد کنید  .  این سالن مخصوص دامادهایی است که به استایل و ظاهر خود اهمیت زیادی میدهند و میخواهند با بهترین حالت خود در جشن ازدواجشان ظاهر شوند  .  ،خدمات این سالن حرفه ای شامل پاکسازی پوست و گریم صورت کوتاهی مو، کراتینه و ویتامینه ی مو، خدمات ناخن و گریم داماد میشود . محصولاتی که تو سط سالن کاماتی استفاده میشوند همگی از بهترین  سوئیس ی و هلندی هستند  ،برندهای آمریکایی . یکی از بهترین ویژگی های این سالن که میتواند رضایت شما را در زمان استفاده از سالن کاماتی دوچندان کند اختصاص یک اتاق وی آی پی به دامادهاست تا در آرامش کامل ساعات حضور در این سالن را سپری کنند .
 
سالن مهبد استای ل
سالن مهبد استایل یکی از معروفترین آرایشگاه های منطقه فرمانیه است  . آقای مهبد مقدم دوره های گریم و پیرایش حرفه ای را تحت نظر اساتادان معروف و به نام در خارج از کشور آمو زش دیده اند و موفق به کسب مقام اول در مسابقات جهانی فستیوال جرج کات روسیه شده اند . men_spire کوتاهی مو در این سالن بر اساس اصول   انجام میشود  . یکی از بهترین و چشمگیرترین مزایای استفاده از خدمات سالن مهبد استایل همراهی با دامادها در روز مراسم جهت شارژ گریم میباشد تا دامادهای عزیز در این شب نگرانی ای از بابت ظاهر خود نداشته باشند و در کل طول مراسم با بهترین ظاهر خود حضور داشته باشند . گرفتن وقت قبلی برای استفاده از خدمات این سالن ضروری میباشد و آقا دامادهای عزیز حتما باید حداقل یک روز قبل از مراسم جهت رزرو با سالن هماهنگ کنند  .  
 
سالن پرستی ژ سالن داماد پرستیژ به مدیریت آلبرت در دو شعبه واقع در غرب (خیابان پیامبر) و شمال تهران (محدوده ولنجک) فعال است  . خدمات این سالن  پیرایش مو و گریم صورت و خدمات ناخن و  ، شامل پاکسازی پوست ... میباشد  . متخصصان حرفه ای سالن پرستیژ قبل از انجام گریم چندین نوبت از پاکسازی پوست و ماسک های آماده سازی برای داماد استفاده میکنند تا گوست شفافیت لازم و آمادگی یک گریم حرفه ای را به دست بیاورد . همچنین شما برای اطمینان از نتیجه ی نهایی و کم شدن استرس میتوانید دو روز قبل از مراسم به این آرایشگاه جهت تست مدل مو مراجعه کنید و مدل موی دلخواه و مورد نظرتان را با آرایشگر سالن انتخاب و روی موهای خود تست کنید . در ضمن در صورتی که پکیج وی آی پی این سالن را انتخاب کنید گریمور شما را در مراسم ازدواج
همراهی میکند تا در صورت تمایل مدل موهای شما را تغییر دهد و یا در صورت ایجاد اشکال در گریم آن را تصحیح کند  .
 
سالن آ س سالن آس واقع در تهرانپارس با مدیریت محمد کاشانی یکی از حرفه ای ترین سالن ها در  زمینه گریم و پیرایش داماد است  . کادر گریم حرفه ای این سالن شما را در مراحل عکاسی و فیلم برداری در باغ و آتلیه همراهی میکنند و شما هیچ نگرانی ای بابت ایجاد اشکال در موها و گریم صورتتان نخواهید داشت  .  برای استفاده از خدمات این سالن نیاز به رزرو وقت قب لی دارید و حداقل باید از ده روز قبل جهت حضور با سالن هماهنگ کنید  .  
 

 سالن داماد  کاتی ز سالن کاتیز واقع در زعفرانیه تهران یکی از بهترین آرایشگاه های مردانه و دامادی در تهران است . در این سالن شما میتوانید از مشاوره ی رایگان متخصصین سالن استفاده کنید و بهترین انتخاب  را در مورد مدل مو و گریم صورت خود داشته باشید .  خدمات این سالن شامل طراحی مشاوره و انتخاب مدل مو بر اساس پاکسازی ، شاداب سازی  ،اصلاح ، کوتاهی ، استایل و فرم دهی مو ،چهره گریم طبیعی و متعادل سازی چهره با ماندگاری  ،و آبرسانی پوست طولان ی و ... میباشد . تمامی این خدمات توسط متخصصین حرفه ای و با استفاده از باکیفیت ترین متریال انجام میشود . همچنین شما میتوانید قبل از رزرو نوبت در این سالن تست مدل مو و گریم صورت را انجام دهید تا در روز مراسم هیچگونه نگرانی ای بابت نتیجه ی کار نداشته باشید  .  
 
سالن  حام د سالن آرایش داماد حامد واقع در تهرانپارس یکی از آرایشگاه های حرفه ای داماد با پکیج هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در تهران است . همچنین شما دامادهای عزیز میتوانید در هنگام مراجعه به این  سالن از   درصد تخفیف ویژه ی دامادی استفاده نمایید 50 . خدمات این سالن شامل پیرایش موهای سر با به روزترین مدلها، گریم تخصصی و متعادل سازی چهره با نتیجه ی نچرال و طبیعی، پاکسازی پو ست صورت با مواد آمریکایی و آلمان ی، میکرودرمینگ صورت برای از بین بردن جوشهای سرسیاه و چربی های زیرپوس تی، رنگ کردن مو، کراتینه و فرکردن مو و  ....  
همچنین در این سالن میتوانید از خدمات پرپست کردن حرفه ای مو با دو روش استفاده از تاپیک و یا اکستنشن و پروتز استفاده نمایید . میتوانید با مراجه به پیج اینستاگرام سالن حامد از نمونه کارهای این مجموعه بازدید فرمایید . سال ن  ک ینگ ا ستایلین گ سالن کینگ استایلینگ واقع در سعادت آباد تهران یک مجموعه  نمونه کار 1200 تخصصی آرایش و پیرایش داماد با هفت سال سابقه و دامادی به طور کامل میتواند خیال شما را از بابت آرایشگاه دامادیتان راحت کند . یکی از نقطه قوت های این مجموعه دارا بودن پکیج های متنوع دامادی با قیمت های متفاوت است که میتوانید بر اساس بودجه و برنامه ریزی مالیتان یکی از پکیج های اقتصادی تا فوق لوکس با آخریت متد اروپا را سفا رش دهید  . در سالن کینگ استایلینگ طراحی مو بر اساس هندسه  گریم ، صورت ترمیم و پاکسازی تخصصی پوست اسپای تخصصی مو متعادل سازی پوست و مو بدون قابلیت رویت و  ... به صورت حرفه ای انجام میشود  . همچنین میتوانید با تست فرم مو و گریم از نتیجه ی دلخواه قبل از مراسم اطمینان حاصل فرمایید .
 
سالن دیپلما ت آرایشگاه دیپلمات واقع در شهرک غرب با مدیریت آقای شهرام هاشملو  ساله یکی از سالنهای قدیمی در زمینه ی آرایش و پیرایش 15سابقه کار آقایان است . در این مجموعه آرایشگران بر اساس توانمندی ها و سابقه ی کاری دسته بندی شده اند و شما میتوانید ب راساس نیاز و بودجه مالی خودتان آرایشگر منا سبتان را انتخاب کنید  .  
 ، خدمات سالن دیپلمات انواع مراقبت های پوست و مو، ماساژ صورت گریم داماد و  ... را شامل میشود که تمام این خدمات توسط متخصصین حرفه ای و بهترین متریال انجام میشود .  
 
سا لن  فرست کلاس سالن آرایش فرست کلاس با مدیریت آقای مهدی فلاح و دو شعبه واقع در شمال تهران (زعفرانیه) و غرب (ستاری شمالی) یکی از لوکس ترین سالنهای تهران است که با تیم حرفه ای و مجرب خود میتواند انتظارات شما را به بهترین نحو براورده کند  . این سالن با سه پکیج متفاوت قیمتی هر سلیقه و بودجه ای را پوشش میدهد . این سه پکیج شامل  : پکیج اقتصادی داماد ( یک سرویس هیرکات ، تست مدل مو و استایل ، پکیج استاندارد داماد (یک  ، ) براشینگ و فرم روز مراسم، گریم نرمال دو سرویس ، سروس هیرکات ،اسپا درمانی مو، اسپا تخصصی پوست گریم استاندارد روز ، تست گریم ، رفع موهای زائد ، تست مدل مو مراسم ،براشینگ و فرم روز مراسم) و پکیج وی آی پی داماد (دو  دو سرویس تست مدل مو ، سرویس تخص صی اسپا ، سروی س هیرکات سرویس گریم تخصصی روز مراسم، براشینگ  ،تست گریم ،پوست و مو حرفه ای ) میباشد . در هر سه پکیج سالن فرست کلاس از بهترین مواد و متریال استفاده میشود  .
 
سالن لوتوس سالن آرایش مردانه لوتوس واقع در شهرک غرب با محیطی آرام و صمیمی و کادری مجرب و حرفه ای تمامی انتظارات شما را از یک آرایشگاه مدرن و لوکس برآورده میکند  . این مجموعه دارای آتلیه عکاسی و کافیشاپ نیز میباشد  .  
خدمات در سالن آرایش لوتوس کاملا حرفعه ای بوده و با بهترین متریال انجام میشود و متخصصین گریم این مرکز به نچرال بودن گریم داماد توجه ویژه ای دارند  . کوتاهی و  ،شما میتوانید در این مجموعه از خدمات پاکسازی پوست ماساژ صورت و گریم حرفه ای بهره مند شوید ،پیرایش مو .
 
در انتها به این چند نکته در هنگام انتخاب آرایشگاه دقت کنید آرایشگاهی را انتخاب کنید که گریم دامادی انجام دهد و نه آرایش . گریم داماد در روز عروسی باید کاملا نامحسوس و صرفا جهت یکدست کردن پوست و رفع لک ها و تیرگی ها باشد و نه آرایشی شبیه آرایش بانوان . در نتیجه حتما قبل از رزرو نوبت نمونه کار آرایشگاه را ببنید و تست کنید . توجه کنید که شما در روز عروسی کارهای زیادی برای انجام دارد و باید  در نتیجه حتما آرایشگا هی را انتخاب ، مسائل زیادی را سامان دهی کنید کنید که به سالن آرایش عروس و گلفروشی نزدیک باشد تا مجبور نباشید در روز مراسم زمان زیادی را در ترافیک و مسیر از دست بدهید . اتلاف وقت در مسیر نه تنها باعث به هم خوردن نظم کارها میشود بلکه با وارد کردن استرس به شما و همسرتان باعث میشود نتوانید در یکی از بهترین روزهای زندگیتان آنطور که باید شاد و سرحال باشید . با تیم کاری آرایشگاه و نحوه ی برخورد آنها آشنا شوید تا در روز مراسم مشکلی پیش نیاید .  سعی کنید قبل از مراسم حتما جهت تست گریم و مدل مو به آرایشگا هی که انتخاب کردید مرا جعه کنید با این کار هم خیالتان از بابت نتیجه ی نهایی و کیفیت راحت میشود و هم با اخلاق و برخورد پرسنل آرایشگاه آشنا میشوید  .
سعی کنید در صورت امکان پاکسازی پوست صورتتان  را چند روز قبل از مراسم انجام دهید تا اگر التهاب و یا حساسی ت ی در پوستتان به وجود آمد تا روز مراسم رفع شده باشد .
آرایشگاه صنم تهرانپارس با داشتن تیمی مجرب و با کیفیت و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی‌های موجود در جهان، می تواند خدماتی از جمله کاشت موقت دامادی، مدل موی داماد کم مو، پرپشت کردن موی سر مردانه و اکستنشن موقت آقایان را ارائه دهد.

1- خدمات کاشت موقت دامادی
آرایشگاه صنم تهرانپارس با استفاده از تکنولوژی موقت کاشت موی دامادی، سبک حجم و تراکم مورد نظر را با ایجاد تغییراتی در مو، حفظ و جلوگیری از ریزش مو را برای شما فراهم می کند.
 
2- مدل موی داماد کم مو
آرایشگاه صنم تهرانپارس با بهره گیری از تحقیقات حرفه‌ای و معرفی انواع مدل‌های مو، به آقایانی که به دنبال مدل دامادی کم مو و به نظر عامه جمع، شیک و متفاوت باشند، خدمات خود را ارائه داده تا به دلخواه و سلیقه شما پاسخ داده شود.

3- پرپشت کردن موی سر مردانه
با استفاده از تکنولوژی مو و با بهره گیری از توانایی‌های فنی تیم آرایشگاه صنم تهرانپارس، مردانی که به دنبال روشس بافت پرپشت و زیبایی مو هستند، می توانند از خدمات فوق‌العاده این آرایشگاه استفاده کنند.

4- خدمات اکستنشن موقت آقایان
آرایشگاه صنم تهرانپارس با بهره گیری از وسایل و تجهیزات مدرن و با کیفیت، به آقایانی که به دنبال اکستنشن مو قدرتمند و موقت هستند، خدمات خود را ارائه می دهد. با استفاده از انواع روش های متفاوت و کیفیت بالا، آرایشگاه صنم تهرانپارس می تواند برای شما زیبایی و تراکم مو را با کیفیت بالا فراهم کند.

در نتیجه، آرایشگاه صنم تهرانپارس به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه‌های نزدیک به منطقه با بهره گیری از تکنولوژی بالا و با پایبندی به اصول مهندسی، به شما خدمات مد روز، آرایشی و زیبایی با کیفیت بالا را ارائه می دهد و در بین مشتریان ارزیابی بسیاری را جلب کرده است.

تاریخ درج: 1399/03/07
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آرایشگاه های گریم تخصصی و حرفه ای داماد از مجموع 0 امتیاز