استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آهنگ های معروف در همخونی عروس دامادها

آهنگ های معروف در همخونی عروس دامادها

دوشیزه از خاطرات نیما میگوید : حتمن تا حالا تو مراسم عروسی, نامزدی و کلن مراسم شادی شرکت کرده اید. اگر در این مراسم شرکت کردید و خدای نکرده این مراسم مختلط بوده و باز زبانم لال توی اون مراسم مختلط حرکت های موزونی بوده قطعن به یک نکته توجه کردید که زوج های عاشق چطور با هم آهنگ برو دیگه دوست ندارم اسمتو نمی خوام بیارم سیاوش صحنه را با آب و تاب می خونند؟


وقتی دقت می کنید می بینید همین زوجی که دارند عروسی می کنند دست ها رو به هم گرفتند و می خونند برو دیگه دوست ندارم اسمت نمی خوام بیارم ....این آهنگ که تمام میشه عروس و داماد به دی جی یا ارکستر محترم گیر می دهند که خدای آسمانها, خدای آسمانها, خدای آسمانها بعد از این درخواست موزیک شروع می شود "خدای آسمونها خدای که کهکشونها برس به داد دل عاشق ما جوانها, دستا بیگانه قلبها توخالی, حرفا دروغ عشقها پوشالی, دوست دارم ها فقط یه حرفه, عمرش قد یه گوله برف....هر کسی توی دنیا صبح که شد به شوق یه عشقی از خواب پا میشه, اما عشقی که امروز تا فردا, تو قلبا بمونه پیدا نمیشه...." عروس و داماد دستها را به طرف هم نشونه رفتند و با چه ذوقی این اشعار رو خطاب به هم می خونند در کنارشون عروس دامادهای گذشته و آینده شدیدتر برای هم می خوانند. اخیراً ترانه جدیدی هم مکمل دو ترانه قبلی شده که اندکی معقول تر است و آن سکوت محسن یگانه است:
"تازه می فهمم اشتباهم این بود, چهره عشقم رو غلط کشیدم, عشق تو دار و ندار دلم بود, تو زدی دار و ندارم رو بردی, بیا سکوتت رو بشکن و برگرد, که هنوزم تو دل من نمردی"...

توجه ... توجه
امروز خوندم رئیس پلیس امنیت گفته هر گونه مراسم مختلط جرم و با مجرمین برخورد شدید می شود. خواستم بگم فکر نکنید من تو این جور مراسم شرکت کردم و این موضوعات رو دیدم بلکه همه این نوشته های برای من مثل بیش از 90% مردم ایران توهمات ذهنی و از شنیده هاست!

تاریخ درج: 1394/11/13
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آهنگ های معروف در همخونی عروس دامادها از مجموع 0 امتیاز