استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

ارایشگاه مناسب برای آقای داماد

ارایشگاه مناسب برای آقای داماد
ازدواج یک سنت الهی و محبوب در بین ما ایرانیان است. برگزاری مراسم ازدواج نیازمند هماهنگی منظم و پیوسته میان موسسات خدماتی مختلفی می باشد. خدمات تالار باغ، آرایشگاهای عروس و داماد، آتلیه عکس، مزون عروس، دفتر ازدواج ،تزئینات ماشین عروس، سفره عقد و موسیقی مواردی است که در هنگام برنامه ریزی یک مراسم ازدواج می بایست در نظر گرفته شود. یکی از موارد ذکر شده در موارد بالا، ارایشگاه مناسب برای آقای داماد می باشد.
یکی از مهم‌ترین اطلاعات در رابطه با آرایش‌های دامادی، گریم مو و صورت و کلاژ موی درشت، رنگ مو و سایر امور مربوط به زیبایی داماد انتخاب درست آرایشگر و گریمور کارآزموده است. در میان زیادی آرایشگاه‌های موجود در تهران ،آرایشگاه صدیقی به عنوان بهترین آرایشگاه شرق تهران می‌تواند به نیازهای شما در این زمینه پاسخ دهد و به مردان این امکان را می‌دهد تا در روز عروسی، آرایش و موی خود را بهترین شکل به نمایش بگذارند.

1- خدمات گریم صورت داماد
آرایشگاه صدیقی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته در زمینه آرایش‌های دامادی، خدمات گریم صورت داماد را با بهترین شکل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با توجه به سلیقه شما، آرایشگر انواع آرایش‌های حرفه‌ای را اجرا می‌کند که همخوانی آن‌ها با رنگ پوست شما را در نظر دارد.

2- خدمات گریم مو دامادی
آرایشگاه صدیقی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید در زمینه آرایش‌های موی دامادی، خدمات گریم مو دامادی را با بهترین شکل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با توجه به سلیقه شما، آرایشگر انواع آرایش‌های حرفه‌ای را اجرا می‌کند که همخوانی آن‌ها با شکل صورت و سبک موی شما را در نظر دارد.

3- خدمات کلاژ موی درشت
آرایشگاه صدیقی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید در زمینه کلاژ موی درشت، به مردان در پرپشت کردن موی سرِ شان کمک می‌کند. این خدمات با استفاده از موهای مصنوعی وجود دارد که در عین زیبایی، به صورت موقت به شما کمک می‌کند تا شکلی جذاب پیدا کنید.

4- خدمات رنگ موی دامادی
آرایشگاه صدیقی با استفاده از بهترین مواد رنگ کننده و همچنین تکنولوژی جدید نسبت به رنگ موی دامادی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این خدمات با هدف فراهم کردن رنگ مویی زیبا و جذاب برای مردان انجام می‌شود و در عین کیفیت، قیمتی مناسب و باورراه برای شما دارد.

به طور کلی، آرایشگاه صدیقی با بهره‌گیری از تجهیزات روز، بهترین خدمات در زمینه آرایش و زیبایی دامادی را ارائه می‌دهد.  برای رزرو نوبت، پیشنهادات و نگرانی‌های خود، می‌توانید با تماس با این آرایشگاه اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست‌ آورید.











هر چند در سال های گذشته زیبایی و آرایش فقط مخصوص عروس خانم ها بود اما امروزه اقایان داماد نیز نیاز به پیراستگی و زیبایی دارند. چرا که برای داشتن عکس های اتلیه ای زیبا و کلیپ های مهیج عروسی آقایان نیز می بایست گریم و مرتب شوند. خدمات آرایشگاه های داماد شامل خدماتی مانند پاکسازی، اصلاح و کوتاهی مو، گریم ، تمیز کردن ناخن ها و ... می باشد. اقای داماد نباید مانند عروس خانم ارایش شود برخی آرایشگاه ها با کرم پودر به ارایش صورت داماد می پردازند که این اصلا مناسب و شایسته نیست بنابراین انتخاب صحیح ارایشگاه مردانه برای داماد اهمیت بسیار زیادی دارد. یک ارایشگاه حرفه ای داماد با داشتن گریمورهای حرفه ای فقط عیوب چهره را پوشانده و داماد را با چهره ای جذابتر و مردانه تر به سالن عروسی می فرستد. از دیگر مواردی که در هنگام انتخاب ارایشگاه داماد باید در نظر گرفت، محل سالن زیبایی است. روز عروسی استرس و دلشوره های خاص خود را دارد و تنظیم زمان از جمله مواردی است که می تواند از استرس ان روز بکاهد. بنابراین بهتر است سالن ارایش داماد نزدیک سالن ارایش عروس خانم باشد تا به راحتی وسریعتر بدون اتلاف وقت در ترافیک به دنبال عروس خانم برود. اگر مراسم عروسی در پیش دارید و ساکن تهران هستید در ادامه مقاله به  معرفی چند نمونه از بهترین ارایشگاه های داماد در تهران می پردازیم تا به شما در انتخاب ارایشگاهی مناسب کمکی کرده باشیم تا شب عروسی زندگیتان به بهترین و خاطره انگیزترین شب زندگی اتان تبدیل شوید.
 
 - سالن ارایش آس 1 تیم حرفه ای سالن اس با تجربه و تخصص بالا در طول مراسم اقایان داماد را همراهی نموده تا با نگرانی کمتر و ارامش بیشتر به استقبال مراسم عروسی بروند. اگر ساکن شرق تهران هستید، پیشنهاد می شود حتما از  نمونه کارها ی سالن آس در وب سایت و صفحه اینستاگرام آن دیدن فرمایید.
 
 - ارایشگاه داماد دیپلمات 2 ارایشگاه دیپلمات با داشتن بیشترین رضایت دامادهای عزیز به همراه کادری مجرب و حرفه ای ، اماده ارائه خدمات پیرایشی آقایان داماد از یک هفته قبل از مراسم عروسی می باشد. برای اگاهی بیشتر و جزئیات دقیق تر بازدید از صفحه اینستاگرام و ب سایت ارایشگاه دیپلمات را فراموش نکنید.
 
 - ارایشگاه داماد پرشیا 3 ارایش داماد پرشیا یکی از مدرن ترین سال های ارایشی مردانه در تهران است. در این ارایشگاه می توانید از خدمات با کیفیتی همچون کوتاهی مو، فر کردن، پاکسازی مو، ویتامینه پوست، گریم حرفه ای و ... لذت ببرید. اگر به دنبال درخشش در جشن عروسی خود هستید، انتخاب ارایشگاه پرشیا می تواند بهترین انتخاب شما باشد. در صفحه رسمی اینستاگرام این ارایشگاه از اطلاعات تماس و نحوه ارائه خدمات و هزینه ها مطلع شوید.
 
 
 - سالن پرستیژ 4
 
سالن زیبایی پرستیژ در شمال غرب تهران اماده ارائه بهترین خدمات ارایشی و پیرایشی برای اقایان عزیز داماد می باشد. این سالن پاکسازی صورت را در چند نوبت برای داماد های عزیز انجام می دهد، تا پوست اماده یک گریم حرفه ای باشد. یکی دیگر از خدمات این سالن تست مدل مو پیش از مراسم عروسی می باشد. اگر از ان دامادهایی هستید که استرس خراب شدن گریم یا مدل موی خود را در هنگام مراسم عروسی را  دارید، پیشنهاد می شود منوی وی ای پی را انتخاب نمایید تا در طول مراسم از خدمات گریمور همراهتان، استفاده نمایید. اطلاعات بیشتر از منوهای پیشنهادی و قیمت ها در وب سایت ارایشگاه قابل مشاهده است.
 
 
 - ارایشگاه داماد شاهکار 5 سالن پیرایش و گریم تخصصی شاهکار با داشتن بیشترین داماد یکی از دیگر از بهترین ارایشگاه های داماد در تهران می باشد. اگر داماد کم مو هستید، حتما ارایشگاه داماد شاهکار را انتخاب نمایید چرا که گریمورهای این مجموعه با تکنیک کاشت مو موقت مشکل کم پوشتی موهای شما را حل خواهند کرد. یکی دیگر از خدمات با ارزش این سالن اجاره و تزیین ماشین و دسته گل عروس می باشد که نگرانی شما را در انتخاب این موارد حل خواهد کرد. در کل با استفاده از خدمات این سالن، دامادی شاهکار و شایسته خواهید شد. مجموعه اطلاعات کامل از نمونه کارهای قبل و بعد از ارایش مو و صوت دامادها، قیمت ها و اطلاعت تماس در وب سایت و صفحه اینستاگرام این سالن قابل دسترسی است.  -سالن کاماتی 6 سالن کاماتی مناسب داماد هایی است که به استیل و ظاهر خود اهمیت زیادی می دهند. این سالن با مدیریت اقای مهدی ژاله پرور و با سابقه ای حرفه ای طولانی در منطقه فرمانیه تهران قرار دارد. این سالن با استفاده از محصولاتی از بهترین برند های سوئیسی، هلندی و امریکایی اماده ارائه خدماتی مانند پاکسازی، خدمات ناخن، کراتینه، کوتاهی مو و گریم حرفه ای می باشد. پس اگر می خوهید دامادی خوش استایل و جذاب باشید حتما از وب سایت و صفحه رسمی سالن کاماتی در اینستاگرام دیدن فرمایید.
 
 - سالن ارایش گراند 7 سالن ارایش گراند فعالیت خود را نزدیک به دو دهه قبل زیر نظر ارایشگرها و گریمور های سینما در منطقه شرق تهران اغاز نمود. شما می توانید از خدماتی مانند طراحی مو بر اساس هندسه صورت ، گریم متعادل سازی ، براشینگ و احیای تارمو در این سالن استفاده نمایید. لوکس ترین و مجهز ترین خدمات با داشتن بهترین مواد ارایشی از جمله امتیازاتی است که این ارایشگاه را جز بهترین سالن های ارایشی در تهران قرار می دهد.
 
 - سالن هلیا 8    اگر به دنبال محیطی زیبا، ارام و صمیمی به همراه تیمی حرفه ای با به روزترین خدمات و بهترین کیفت و برند ها هستید، پیشنهاد ما به شما سالن زیبایی هلیا است. این سالن واقع در شمال شرق تهران اماده ارائه خدماتی مانند ماساژ سرو گردن، پاکساز ناخن ها، کراتینه مو، گریم و ... می باشد. توصیه می شود حتما قبل از انتخاب سالن ارایش خود از وب سایت سالن هلیا دیدن فرمایید.
 
 - ارایشگاه مردانه فرست کلس 9 ارایشگاه فرست کلاس اماده ارائه خدمات ارایشی مناسب هر نیاز و سلیقه ای است. سلیقه  ونظر مشتری برای کادر این مجموعه بسیار مهم است چرا که در نظر گرفتن سلیقه مشتری نهایتا به رضایتمندی مشتری منتهی می گردد. جالب است بدانید که یک ارایشگر حرفه ای نیز نمی تواند یک مدل مو را برای یک فرد دوبار کاملا یکسان اجرا نماید. مطالب بیشتر در خصوص ارایشگاه فرست کلاس را در صفحه اینستاگرام ارایشگاه دنبال نمایید.
 
 
 -  ارایشگاه مردانه لوتوس 11 ارایشگاه مردانه لوتوس یکی دیگر از ارایشگاه های داماد در تهران می باشد. یکی دیگر از فاکتورهایی که در انتخاب ارایشگاه تاثیر دارد، قیمت خدمات ان می باشد. مسلما قیمت ارایشگاه داماد باید مناسب و معقول باشد. ارایشگاه مردانه لوتوس با ارائه پیکج های دامادی با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه می تواند انتخاب شایسته ای برای شما دامادهای عزیز در این شرایط اقتصادی باشد. لیست خدمات ارایشگاه و قیمت ها در وب سایت و صفحه اینستاگرام این ارایشگاه قابل دسترسی است.
 
 - ارایشگاه حمید بخشی 11 ارایشگاه حمید بخشی با داشتن سابقه کاری موفق و همکاری اصیلترین برندها و هنرمندان ایرانی خیلی زود توانست به یکی از سرشناس ترین ارایشگاه های تهران تبدیل شود. اگر انتخاب شما ارایشگاه حمید بخشی است نگران نباشید که شما بهترین داماد سال خواهید شد. برای گرفتن وقت و مشاوره  می توانید پیچ ایسنتاگرام حمید بخشی را دنبال نمایید.
 
 - ارایشگاه گیسونت 12 اگر دوست دارید به روز باشید و مطابق استانداردهای روز پیرایش و گریم شوید، پیشنهاد ما به شما قطعا ارایشگاه گیسو نت است. ارایشگاه گیسو نت با داشتن گریمورهای حرفه ای از شما دامادی شیک و لوکس می سازد. خیالتون راحت باشه که عروس خانم حتما شما را می پسندد.  بازدید از مدل ها و پکیج های دامادی را در صفحه اینستاگرام ارایشگاه از دست ندید.    -  ارایشگاه مردانه هروی 13 بدون شک یکی از بهترین ارایشگاه های مردانه در منطقه چهار تهران ارایشگاه هروی است. اگر ساکن این منطقه هستید و به زودی قرار است داماد شوید حتما یه سری به این ارایشگاه بزنید و یا از وب سایت این ارایشگاه دیدن کنید. ارایشگاه  مردانه هروی انتخاب مناسبی برای مشکل پسندان است.
 
 - ارایشگاه مردانه اسپشیال 14 در ارایشگاه مردانه اسپشیال انجام کلیه امور داماد مانند ترمیم و ابرسانی پوست هایی با بافت فرسوده  و اسیب دیده، ماسک های مخصوص هر نوع پوست ، اننخاب مدل دامادی، گریم تعادل سازی و...همه و همه برای شاه دامادهای عزیز با قیمتی رقابتی انجام می شود. جهت کسب اطلاعت و جزئیات بیشتر مانند اطلاعات تماس، قیمت پکیج ها و نمونه کارها حتما به صفحه اینستاگرام ارایشگاه سر بزنید.
دامادان همیشه به دنبال داشتن یک ظاهر خوش‌رو و جذاب در مراسم عروسی خود هستند، به همین منظور کاربرد خدمات زیبایی برای شان جهت بهبود ظاهر شان، ویژه اهمیت پیدا می کند. یکی از بهترین آرایشگاه های شرق تهران که در نزدیکی آرایشگاه صبا تهران وجود دارد، خدمات گریم مو و صورت دامادی را با بهره گیری از تکنولوژی های روز برآورده میکند.

1- نکات مهم در گریم داماد
  برای دامادان، شیوه‌ی استفاده از موی سر و جذابیت آن در برگزاری مراسم عروسی، بسیار حایز اهمیت است. اهمیت گریم داماد در نقش خود نقش بسزایی دارد. همچنین برای دامادان مهم است که آرایشگرانِ تخصصی و کاربلد، به عنوان گریمور های آنها عزیز، خدمات متنوعی را در اختیارشان بگذارند.

2- خدمات گریم مو دامادی
آرایشگاه صبا تهران با بهره گیری از تکنولوژی های روز و همچنین بهره گیری از تیم حرفه ای و مجرب، خدمات گریم مو دامادی را ارائه می کند. این خدمات شامل موضوعاتی همچون گریم اصلاح موی بدن، گریم کردن و جلوگیری از ریزش مو، ماسک مو، کوتاهی مو و مدل‌های مختلف مو برای مناسبت های خاص و مهم از جمله مراسم عروسی، عروسک، نامزدی و تشکیل جلسات VIP است.

3- خدمات گریم صورت دامادی
آرایشگاه صورتی تهران با بهره گیری از خدمات گریم صورت دامادی با هدف بهبود ظاهر دامادان بهترین خدمات ایجاد و ارائه می دهد. خدماتی همچون پوست خیزی، ضد چروک کردن پوست صورت، کاهش بروز جای جوش ها و گزارشدن کامل پوست صورت به مشتریان ارائه می شود.

بنابراین، با بهره گیری از خدمات آرایشگاه صبا تهران و تخصصِ اختصاصی در خدمات گریم دامادی، شما به راحتی می توانید ظاهر خود را بهبود دهید. این خدمات، به شما اعتماد بیشتری به خود و بالا بردن خود شان، دراین مراسم بسیار کمک خواهد کرد. 
 
تاریخ درج: 1399/03/08
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله ارایشگاه مناسب برای آقای داماد از مجموع 0 امتیاز