استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

اسامی آرایشگاه های زنانه و عروس تهرانپارس

اسامی آرایشگاه های زنانه و عروس تهرانپارس
اسامی آرایشگاه های زنانه و عروس تهرانپارس : بهترین آرایشگران و میکاپ آرتیست های عروس که در سالن های زیبایی و آرایش زنانه محله تهرانپارس در حال فعالیت هستند امروز توسط کارشناسان سایت دوشیزه معرفی می شوند . اگر شما هم از آن دسته بانوانی هستید که بدنبال آرایشگاه برتر تهرانپارس هستید از لیست ما بازدید کنید










اسامی آرایشگاه های معروف تهرانپارس که خدمات میکاپ و آرایش مو و صورت بویژه به نوعروس های ساکن شرق تهران ارائه می دهند در سایت دوشیزه منتشر شده است . این آرایشگاه خوب در فلکه اول ، دوم ، سوم تهرانپارس و حد فاصل خیابان های معروف منطقه 4 و 8 قرار دارند . عروس خانم هایی که بدنبال آرایشگاه تخصصی عروس در خیابان های فرجام ، بلوار پروین ، محله حکیمیه ، خیابان سراج ، شمس آباد ، مجیدیه ، شمیران نو ، فرجام ، قنات کوثر ، نارمک ، هنگام ، دردشت و هفت حوض هستند می توانند آدرس و تلفن آرایشگاه های معتبر و سالن های آرایش برند این منطقه از تهران را مشاهده کنند


سالن آرایش عروس مرجان
10 - سالن آرایش عروس مرجان  در بین آرایشگاه های ممتاز شرق تهران قرار میگیرد . این مرکز زیبایی بانوان که گلچینی از بهترین میکاپ کارهای عروس ، هیراستایلیست ها ( شینیون کار) متبحر و کارآزموده را در اختیار گرفته است یکی از ایده ال ها ترین انتخاب ها برای آرایش ویژه عقد و عروسی است . سالن مرجان تهرانپارس در تهران نو با ۴۰ سال جز با سابقه ترین آرایشگاه با کادری مجرب و حرفه ای, آماده ارائه بهترین خدمات آرایش و زیبایی  منحصر به فرد عروس میباشد . دیزاین جدید و لوکس ،  سالن vip عروس  این آرایشگاه را به تبدیل به برترین برند آرایشی در محدوده  فلکه اطلاعات نزدیک پل خاقانی کرده است.. قیمت آرایش عروس آرایشگاه مرجان در قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس خانم گل
11- سالن آرایش عروس خانم گل سوپر استار آرایشگاه های زنانه شرق است . ماهرترین آرایشگران با آخرین متد روز دنیا با مدیریت خانم مسکینی گرد هم آمدند تا تخصصی ترین خدمات آرایشی و زیبایی عروس را به خانم های تهرانپارس ارائه دهند . آرایشگاه خانم گل دارای فضای بیرونی زیبا جهت عکس و فیلم روز عروسی شما میباشد همچنین دارای مجوز و تاییدیه از اتحادیه صنف آرایشگران زنانه تهران است . ،رنگ ،مش ،شنیون ،میکاپ ،هایلایت ،آمبره ،سامبره ،بالیاژ ،بلوند ،اولاپلکس ،میکروبلیدینگ ،حنا ،مژه ،ابرو از دیگر خدمات این آرایشگاه زنانه شیک در خیابان فرجام است.قیمت آرایش عروس آرایشگاه خانم گل در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس گل رخ
12- سالن آرایش عروس گلرخ درتهران - فلکه اول تهرانپارس واقع شده است . سرکار خانم صادقی مدیریت آرایشگاه زنانه گل رخ با  ارایه کلیه خدمات آرایشی و زیبایی با بهترین متریال روز دنیا توسط پرسنل فوق حرفه ای در لیست بهترین سالن های آرایش بانوان سمت شرق تهران قرار میگیرد . عکس عروس های واقعی گلرخ را میتونید در آلبوم مدل مو و شینیون عروس این عروس سرا مشاهده کنید . عروس خانمهایی که  قیمت آرایش عروس براشون مهم است و دوست دارید به یک آرایشگاه عروس خوب با قیمت ارزان و مناسب مراجعه کنید ما آرایشگاه گلرخ در تهرانپارس را به شما معرفی میکنیم.قیمت آرایش عروس آرایشگاه گلرخ در کلاس قیمت اقتصادی قرار دراد.




سالن آرایش عروس گل رز
13- سالن آرایش عروس گل رز در لیست بهترین عروس سراهای شرق تهران قرار میگیرد .  سالن آرایش و زیبایی گل رز از بهترین آرایشگاه های شرق تهران برای رنگ مو است همچین این واحد صنفی دارای مجوز رسمی با درجه ممتازی از اتحادیه آرایشگران در لیست آرایشگاه های  عروس با قیمت مناسب در تهرانپارس قرار دارد که در فضایی آرام و کادری مجرب و حرفه ای از سال 1382 مشغول به کار است. خانم ها عباسی و زهره دانشمندی مدیران این سالن افتخار دارند که سال ها با ارائه خدمات آرایشی و پیرایشی فوق تخصصی عروس همواره در جلب رضایت بانوان زیباپسند موفق بوده اند و نیز با تعلیم و آموزش کادری مجرب، هنر امروز را با تجربه دیروز آمیخته و در خدمت شما عزیزان بوده اند.قیمت آرایش عروس آرایشگاه گل رز در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.



سالن آرایش عروس گل گیس
14 - سالن آرایش عروس گل گیس مجموعه ای از بهترین عروس کاران شرق تهران را گردآوری کرده است تا حرفه ای ترین خدمات آرایشی را به اهالی محترم شرق تهران ارائه دهد .  مدیریت خانم فرانک انصاریان  مدیریت آرایشگاه گل گیس که در خیابان  تهرانپارس - خیابان فرجام - بین رشید و زرین قرار دارد  انواع مدل‌های جدید موی عروس ، انواع بافت موی متناسب با فرم و حالت صورت شما ، استفاده از به‌روزترین متدهای آرایشی، متناسب با سلیقه شما ،  طراحی، کاشت و ترمیم ناخن برای زیباتر کردن ناخن دست ،  بهره گیری از تجربه و مواد عالی و همچنین با استفاده از سبک‌های زیبا در زمینه میکاپ عروس فعال استقیمت آرایش عروس آرایشگاه گل گیس در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس سالومه
15- سالن آرایش عروس سالومه یکی از بهترین آرایشگاه های تهرانپارس است . عروس‌ سرای سالومه واقع در شرق تهران ، واحد لاکچری  با بهره‌گیری از تمام تجهیزات مدرن آرایش و گریم، آماده‌ی پذیرایی از عروس خانم‌ها می‌باشد.استفاده از بهترین و با کیفیت ترین محصولات آرایشی  ، بهره گیری از جدیدترین روش های روز دنیا ، همکاری با افراد حرفه ای و با تجربه ، کاملترین خدمات VIP عروس، میکاپ و گریم تخصصی ، واحد مجزای عروس برای آرامش و کیفیت هرچه بالاتر خدمات ، ایجاد محیطی آرام و زیبا برای مشتریان گرامی از خصوصیات منحصربه فرد سالن زیبایی سالومه در تهرانپارس ، خیابان فرجام میباشد . سایت این آرایشگاه عروس اطلاعات کاملی از خدمات این مجموعه را نمایش میدهد . اگر به دنبال آرایشگاه خوب برای عروس در تهرانپارس هستید به این آرایشگاه سری بزنیدقیمت آرایش عروس آرایشگاه سالومه در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.



سالن آرایش عروس بنفشه
16 - سالن آرایش  عروس بنفشه نیکزاد یکی از برترین آرایشگاه های منطقه 4 تهران است . این آرایشگاه برجسته خدمات رنگ و هایلایت ( آمبره - سامبره و ...) ، گریم و میکآپ تخصصی ( کانتورینگ؛ سه بعدی و...) ، میکروپیکمنتیشن و میکروبلیدینگ ( هاشور ابرو، خط چشم، خط لب) ، اِکستنشن مو با بهترین جنس موی طبیعی ، مانیکور - پدیکور( پارافین تراپی، اسکراپ و..) ، کراتینه؛ ویتامینه و ترمیم تخصصی مو ، اِکستنشن مژه: 3ِD و کلاسیک ، خدمات تخصصی ناخن ( کاشت ، لاک ژل ) ، انواع کوپ روز دنیا  ،استایل ( شینیون ، بافت،‌ لمه؛مهره و...) اگر برای روز عقد و محضرتون دنبال آرایشگاه خوب هستید یا شایدم برای جشن نامزدی در جستجوی آرایش ویژه ای هستید میتوانید با سالن زیبایی بنفشه در خیابان رشید تهران پارس مراجعه کنید .  اگر بدنبال آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو در تهرانپارس هستید به این آرایشگاه سری بزنیدقیمت آرایش عروس آرایشگاه بنفشه نیکزاد در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس مونا
17- سالن آرایش عروس مونا گروهی از بهترین آرایشگران عروس در خیابان پیروزی تهران است .  خدمات تخصصی عروس  ،انواع شیتیون های فانتزی و کلاسیک و عربی ، کاشت ناخن و کلیه خدمات زیبایی ناخن ،انواع کوپ های کلاسیک و فانتزی و پیتاژ ،رنگ مو ، ابرو و مژه ، انواع مش ، هایلایت ، لولایت ،اصلاح صورت و ابرو ،وکس صورت ،اپیلاسیون بدن ،نقوش تاتوی موقت و پودر و اکلیل روی بدن ،ماسک صورت و ویتامینه مو از خدمات آرایشگاه مونا در چهارراه کوکاکولا است . آرایش های غلیظ یا لایت خارجی ، آرایش های ایرانی یا لایت های اروپایی طرفدار هر کدام از این سبک ها که هستید مرکز زیبایی مونا زیباترین مدل های آرایش عروس در سال 97 را برای شما اجرا میکند .قیمت آرایش عروس آرایشگاه مونا در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس نیکان
18- سالن آرایش عروس نیکان بهترین آرایشگاه  هفت حوض است . آرایشگاه زنانه نیکان با مدیریت خانم آذر وارسته  میکاپ های اروپایی  و گریم محو و لایت فوق تخصصی عروس را در آرایشگاه خیلی خوب نیکان در نارمک ارائه میدهد آرایش عقد و نامزدی ، میکاپ ویژه حنابندان ، گریم های حرفه ای عروسی با کیفیت درجه یک از خدمات این سالن زیبایی عالی در منطقه شرق تهران است. آرایشگران خوب این مرکز تخصص کافی در آرایش صورت کشیده ولاغر ،آرايش صورت دخترانه ، آرایش صورت ملایم و جذاب ، آرایش صورت گرد و سبزه  دارند برای دیدن عکس های آرایش چشم ، لب و صورت عروس های این آرایشگاه با هماهنگی قبلی به این مرکز زیبایی مراجعه کنید .قیمت آرایش عروس آرایشگاه نیکان در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس یوکابد
19 - سالن آرایش عروس یوکابد  یک آرایشگاه خوب برای عروسی در شرق تهران است . متخصصین این آرایشگاه زنانه در تهرانپارس دارای مدرک از کشور آلمان، فرانسه، مری کور پاریس  هستند . میکاپ آرتیست های معروف این مرکز زیبایی توانایی میکاپ عروس با صورت بیضی  ، میکاپ صورت حنابندان عروس ، میکاپ عروس با صورت کشیده ، میکاپ چشم ریز و پف دار را دارند . عکس گریم عروس قبل و بعد این آرایشگاه خوب در تهرانپارس را میتوانید در آلبوم تصاویر نمونه کارهای آرایش عروسیشون ببینید . اگر در جستجوی آرایشگاه خوب برای ابرو در تهرانپارس هستید به این آرایشگاه سری بزنید .قیمت آرایش عروس آرایشگاه یوکابد در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.




سالن آرایش عروس ملیحه
20- سالن آرایش عروس ملیحه  تخصصی ترین مرکز زیبایی عروس در شرق تهران است . آرایشگاه زنانه ملیحه  میکاپ و گریم سینمایی و فوق حرفه ای عروس با استفاده از بهترین برندهای آرایشی ،  انواع شنیون مدرن و کلاسیک ،شنیون و بافتها و براشینگ های با ماندگاری طولانی ، اجرای جدیدترین شیوه های رنگ و مش و لایت با مواد درجه یک طبیعی و استاندارد را با بالاترین کیفیت به خانم های شرق تهران ارائه میدهد . سرکارخانم ملیحه قاسم نژاد که مدیریت این مرکز آرایش  وی آی پی عروس در پیروزی را برعهده دارند یکی از موفق ترین مدیران عروس سراهای تهران هستند . قیمت آرایش عروس آرایشگاه ملیحه در کلاس قیمت متوسط قرار دارد.





تهیه و انتشار اختصاصی دوشیزه
تاریخ درج: 1397/02/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله اسامی آرایشگاه های زنانه و عروس تهرانپارس از مجموع 0 امتیاز