استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

اعزام آرایشگر و گریمورداماد به منزل شما

اعزام آرایشگر و گریمورداماد به منزل شما
تیمی از حرفه ای ترین آرایشگران و گریمورهای داماد تهران در قالب مجموعه دامادسرا . پکیج VIP دامادی که شامل سرویس های تخصصی مو ، پوست و گریم میشود را در منزل خود آقای داماد انجام میدهند

- مشاوره های خوب در زمینه انتخاب مدل مو
- کمک به دامادهایی با موی کم پشت
- صرفه جویی در وقت و هزینه
- احساس آرامش در روز عروسی
- بالاترین کیفیت در خدمات رسانی
- بدون هزینه ایاب و ذهاب
- خدمات VIP و تخصصی داماد

بهترین سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در نزدیکی آرایشگاه الماس تهرانپارس را برای شما تهیه کرده‌ام:

اصلاح و ترتیب دادن به موهای سر، یک نیاز ضروری برای هر مرد است. ترتیب دادن به موهای سر هر آقایی به منظور شیک بودن، زیبایی و به روز بودن مدل مو متناسب با سبک و روند زندگی خود است. بر طبق این نیاز، انتخاب بهترین سالن پیرایش و اصلاح موی آقایان در نزدیکی آرايشگاه الماس تهرانپارس بسیار مهم است. در این مقاله، به بررسی بهترین سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در نزدیکی آرایشگاه الماس تهرانپارس خواهیم پرداخت.

۱. سالن مردانه خانم دکتر
این سالن پیرایش برای آقایان بهترین مکان است که به صورت حرفه ای و با استفاده از بهترین تجهیزات راهکارهای ترکیبی را با آخرین تکنولوژی‌های مربوط به صداقت و کارآیی اجرا می‌کند. در این سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در نزدیکی آرایشگاه الماس تهرانپارس، مشتریان همیشه از طریق برخورد دوستانه کارگردانان، آروم و همراه با راهنمایی محترمانه خدمات باکیفیت را تجربه خواهند کرد.

۲. سالن آقایان و کودکان
این سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در نزدیکی آرايشگاه الماس تهرانپارس، برای افرادی از جمله کودکان که به دنبال یک انجام خدمات رویانی از آرایشگر خاص خود می‌باشند، طراحی شده است. در این سالن پیرایش مردانه، با بهره‌گیری از تجربه و تخصص کارگردانان برجسته، آقایان از خدمات باکیفیتی برخوردار خواهند شد که نه تنها به نیازهای آنان پاسخ خواهد داد، بلکه تجربه لذت بخشی ازگذشته خواهد شد.

۳. سالن آقایان لئوناردو
این سالن پیرایش برای برآورده کردن نیازهای خاص آقایان مناسب است. تیم کارگردانان حرفه‌ای در سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در نزدیکی آرايشگاه الماس تهرانپارس قابل دسترس هستند که تلاش در ارائه بهترین خدمات و اعتماد به نفس و خیلی بیشتر را دارند. با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن و بهره‌گیری از محصولات به روز، سالن آقایان لئوناردو خدمات باکیفیتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در نتیجه، انتخاب بهترین سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در نزدیکی آرایشگاه الماس تهرانپارس بستگی به گزینه‌ معتبر، حرفه‌ای و با کیفیت دارد. بهترین راه برای انتخاب شامل بررسی سابقه کار، بازتاب مشتریان قبلی و بالا بردن پرونده‌های سالن‌های مختلف برای پیدا کردن همان سازگاری است که با نیازهای شما و هدف شیک و مدرن شما برای ظاهر خود دارای آن هستند.

پکیج vip داماد : همکاران ما چند روز قبل از مراسم یک جلسه برای مشاوره انتخاب مدل مو ، اصلاح و فرم دهی موی داماد به منزل ایشان میروند . در این جلسه خدمات پاکسازی و شاداب سازی پوست هم انجام میشود .
جلسه دوم این پکیج در روز دامادی است . این جلسه شامل تکمیل موارد جلسه اول - گریم تخصصی داماد - استایل مو مطابق انتخاب داماد انجام میشود

آرایشگران انتخاب شده در این پکیج دارای مدارک متعدد بین المللی در زمینه گریم ، پوست و مو از معتبرترین برندهای اروپایی هستند
و تجربه خدمات دهی به بیش از هزاران داماد را دارند

این پکیج فعلا فقط در شهر تهران اجرا میشود --
البته اگر دوست دارید گل و ماشین عروس هم درب منزل شما تحویل داده شود تا در زمان آماده شدن داماد ماشین عروس هم آماده شود ما بهترین تزیین کاران دسته گل عروس و ماشین را به شما معرفی میکنیم


 





تاریخ درج: 1395/05/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله اعزام آرایشگر و گریمورداماد به منزل شما از مجموع 0 امتیاز