استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

امتیازبندی آرایشگاه های داماد در تهران

امتیازبندی آرایشگاه های داماد در تهران
امتیازبندی آرایشگاه های داماد در تهران از خاطره ساز ترین  اتفاقات زندگی مرد ها روز دامادی شونه که شاید یک بار رخ بده. پس این رخداد باید تا آخر عمر به یاد آقا داماد، عروس  خانم و همچنین تمام افراد فامیل و آشناهای دور و نزدیک بمونه. باید همه یادشون باشه چه داماد زیبایی بودید. اما یک اتفاق بد و البته زنگ خطر. اگر روز دامادی، ظاهر، چهره و موی داماد نا شایست به نظر برسه چی؟ خب تا آخر عمر این خاطره ی بد در ذهن همه حک شده که داماد شب دامادی اش شبیه دلقک ها بود. چقدر این حرف تو مخه نه؟ پس آرایش داماد کار هر کس نیست خرمن کوفتن....... میخواهد و مرد ختن؟!؟!.. بله... اگر داماد عزیزمون را مراقب نباشیم، باید یک عمر پشیمان حرفهای دوستان و آشنایان دور و نزدیک باشیم.
آرایشگاه طلا در منطقه شرق تهران با بهره گیری از طراحی فوق العاده و استفاده از محصولات با کیفیت بالا، خدمات گریم مو و صورت دامادی را با بهترین کیفیت به دامادان عزیز ارائه می‌دهد. در این آرایشگاه مجرب، افراد متخصص و آرایشگران تخصصی وارد بازار جذاب آرایشگری شده ‌اند و مهمانان با بهره‌گیری از خدمات آرایشگاه فوق العاده آن، می توانند با ظاهری جذاب و شیک، به مراسم خود بروند.

1- خدمات گریم مو دامادی
یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط آرایشگاه طلا، خدمات گریم مو دامادی می باشد. خدماتی همچون مدل مو، رنگ مو، اصلاح مو، افزایش حجم مو، آرایش پشت سر و غیره به دامادان ارائه می‌شود. با بهره‌گیری از تکنولوژی های جدید و محصولات با کیفیت بالا، آرایشگاه طلا به مشتریان خود آرامش و بهبود در ظاهر شان را ارائه می دهد.

2- خدمات گریم صورت دامادی
خدمات گریم صورت دامادی در آرایشگاه طلا با بهره‌گیری از کارگردانان با تجربه و مشروط به کار با محصولات با کیفیت ارائه می‌شود. پوشش دادن لکه‌های روی پوست، کاهش چین و چروک های پوست و رفع مشکلات دیگر پوست، تنها یکی از خدمات ارائه شده توسط آرایشگاه طلا در خصوص خدمات گریم صورت دامادی است. همچنین آرایشگران با بهره گیری از فنون پیشرفته آرایش عروس، آرایش داماد و خدمات دیگر در اختیار شما قرار می‌گیرند.

3- خدمات گریم مودار دامادی
گریم مودار داماد شامل گریم مو و چهره به منظور بازتاب دادن ظاهر جذاب تر، خدمات پیرایش





 

ولی نگران نباشید. ما این جا هستیم تا یک تجربه لذت بخش و خاطره ای ماندگار را برای شما رقم بزنیم. یعنی از یک هفته قبل از عروسی ما داماد عزیزمان را خوشمزه و خوردنی میکنیم تا شب عروسی ومهمتر از اون این که یک خاطره خوشمزه و درخشان تا آخر عمر برای همه به یادگار میگذاریم.
همچنین تیم ما این جا است تا دغدغه های شما عروس خانم گل و نازنین را در قبال آقا داماد شاخ شمشاد
تون را کاملا حل و فصل کنه. اصولا آقا داماد ها در چند روز مانده به شب عروسی این قدر دغدغه و رفت و آمد دارند که شاید در رسیدگی به ظاهرشون کم لطف بشن. تیم ما میخواهد سریع ترین، راحت ترین و صد البته با کیفیت ترین خدمات آرایشی و زیبایی داماد را از یک هفته قبل و تا شب دامادی به صورت حرفه برای شما عزیزان کاور کنه.
در این مقاله شما را با ده سالن آرایش برتر داماد آشنا میکنیم که طبق گفته ی  داماد های گذشته و امروز درخشان ترین و خوشمزه ترین انتخابشون بوده. انتخاب هایی که در این مقاله ملاحظه میکنید جزو برترین های روزه که تنها به افتخار شما دوست عزیز که بهترین ها را مد نظر دارید فراهم شده است.



انتخاب اول:
اگر اسم مرکز را شنیدی حتما به این نکته میرسی که بهترین جای اون موضوع را به شما میخواهند معرفی کنند.
میخوام مرکز آرایشگاه های داماد را معرفی کنم. جایی که رکورد دار بیشترین داماد در ایران است. جایی که برای شما شاهکاری از هنر برتر از گوهر آمد پدید را به ارمغان میاره. جایی که حتی بهترین ماشین شب عروسی و دسته گل عروس را نیز برای شما تهیه میبینه. در این مرکز هر گونه عیبی که در ظاهر داری را تبدیل به نقطه قوت شما میکنه. حتما شنیدید که میگن طرف با نمک و تو دل برو است. توی این مرکز این تجربه را برای خودتون تا ابد به یادگار بگذارید.
در آرایشگاه داماد شاهکار، شاهکاری از خلقت جهان شوید.
آدرس: تهران، سعادت آباد، تهرانپارس، زعفرانیه، فرمانیه
تلفن مشاوره رایگان: 09123019243


انتخاب دوم:
سالن آرایش دیپلمات
شعار این آرایشگاه اینه که مطمئن و دونسته، درخشان ترین شب دامادی را تا آخره عمر برای شما به یادگار میگذاره
تازه این آرایشگاه توانسته از نظر سنجی بین دامادها رتبه بهترین آرایشگاه داماد تهران را بدست بیاره
اینجا از اون آرایشگاه هایی است که از یک هفته قبل از عروسی خدمات خوشمزه کردن داماد را هر روز کاور میکنه. فکرش هم آدم را وسوسه میکنه برای یک هفته هم که شده به صورت نمایشی داماد بشیم.
آدرس: تهران، شهرک غرب، ابتدای فاز 3، مرکز تجاری غرب، طبقه2، واحد 47، سالن آرایش دیپمات
تلفن:
انتخاب سوم:
تا حالا گریم های سینمایی را دیدی. حتما آرزوی هر فردیه.
آرایشگاه فرست کلاس تجربه ی یک گریم فوق حرفه ای با توجه به آناتومی چهره را برای شما به یادگار میگذاره. قطعا این اتفاق میتونه بهترین یادگاری تا آخر عمر یک داماد باشه.
داماد هایی که تجربه فرست کلاس را داشته اند گفته اند که متفاوت بودن را با تمام وجود و پوست و استخون درک کرده اند.
آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان آصف، خیابان علی حسینی، کوه دامن شرقی، پلاک 3 باشگاه کاپ زعفرانیه
تلفن: ---

انتخاب چهارم:
تا حالا فکر کردی که یک گریمور صدا و سیما کار گریم و دامادی شب دامادی ات را انجام بده؟... واوووو خیلی لاکچری و سینماییه نه؟ در حد یک بازیگر سینمایی، شب دامادی ات میدرخشی. یک یادگاری از یاد نرفتنی برای خودت و تمام آدم های زندگیت میشه. همه یادشونه که چقدر چهره ی سینمایی ای شب دامادی ات داشتی.
آرایشگاه زیبای پرشیا با شعار کیفیت حرف اول و آخر ما است توانسته بهترین آرایشگاه داماد تهران بشه.
آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، جنب پمپ بنزین طبقه ی بالای کارواش، سالن آرایش پرشیا
تلفن: -

انتخاب پنجم:
از قدیم میگن در دهن مردم را نمیشه بست. دوست داری شب دامادی ات از لحاظ زیبایی و جذابیت، زبان زد خاص و عام بشی؟
در این جا میخواهم یکی از برترین سالن های آرایش و پیراش داماد در تهران را معرفی کنم، که کارهایی که روی ظاهر و موی داماد ها انجام میده شهره ی شهر شده.
اگر شهرت و درخشان بودن هدفتونه، میخوام ِکه یک آرایشگاه دهن پر کن را بهتون معرفی کنم. آرایشگاه پیاراسانتال. قطعا دوست دارید به خاطر اسم دهن پر کنش  هم که شده تجربه ای به یادماندنی را برای خودتون خلق کنید.
آدرس: تهران، تهرانسر، بزرگراه فتح، خیابان ابو سعید شرقی، خیابان حسینی، پاساژ محمدی، ارایشگاه پیاراسانتال
انتخاب ششم:
تا حالا اسم شبیه سازی بر اساس هندسه ی مو و صورت به گوشت خورده؟
توی آرایشگاه داماد کینگ استایلیست تست های تخصصی مو و پوست  قبل از مراسم برای شما شبیه سازی میشه. در ضمن ارائه ای بی نظیر از متعادل سازی پوست و مو بدون قابلیت دید را برای شما فراهم میاره که به جد میتونم بگم یک آرایش فوق حرفه ای به شکلی که همه میگن پوست و موی طبیعی خودتونه.  تا جایی که زیبایی و دلبری شب دامادی شما همیشه معرف حضور دوستان و عزیزانتونه.
آدرس: تهران، سعادت آباد، بالاتر از چهار راه سرو (پاگنژاد)
تلفن:

انتخاب هفتم:
اگر میخواهید یک جای برتر با آرایشگرها و گریمور های برتر و کاربلد را برای آرایش داماد معرفی کنم.
هیچ جایی نیست جز سالن داماد برتر. جایی که بهترین افراد، بهترین خاطره را تا عمر دارید برای شما به یادگار میگذارند. در این مرکز خدماتی به داماد ها ارائه میشود که هیچ کجای دنیا ارائه نمیشود. در همین حد یک راز بمونه تا وقتی که حضور سبزتون را برسونید یک سورپرایز ویژه برای شما باشه. پس اگر عاشق رمز و راز و خدمات ویژه هستید این مکان یک یادگاری توپ و تاپ برای شما به جا میگذاره.
آدرس: تهران، فرمانیه، دیباجی شمالی، خیابان نوریان، شهرک غرب، بلوار دریا
موبایل:

انتخاب هشتم:
تا حالا شده ته یک چیزی را در بیارید. دوست دارید ته جذابیت و مردانگی را در شب دامادی تون درک کنید؟
قدیمی ها به آدم های خوش تیپ میگفتن هیپی. اگر از اول تا آخر و از صفر تا صد خوش تیپی را بخواییم در بیاریم. به شکلی که از کوچیک و بزرگ تا پیر و جوون. از نوستالژی تا مد روز. همه و همه ظاهر زیبای یک داماد را شب دامادی اش به یاد بیارن. تنها یک مرکز میتونه افتخار ارائه این خدمات را داشته باشه. این مرکز شعارش اینه که میگه تخصص ما داماد ها هستند. بله سالن آرایش هیپی شما را به ته جذابیت در شب دامادیتون میرسونه.
آدرس: تهران، بلوار ابوذر، پل پنجم، خیابان ده حقی، پلاک 104
تلفن:

انتخاب نهم:
اگر دوست دارید تا لحظه ای که زنده هستید هر کس که میخواهد داماد بشود، سراغ شما بیاید و آدرس آرایشگر شب دامادیتون را بپرسد. میخواهم شما را با یک تیم فوق پیشرفته و حرفه ای آشنا کنم که در زندگی یک هدف دارند. آن هم رساندن شما به این هدف که تا آخر عمرتان  با افتخار آرایشگر شب دامادی تان را به هر کس میخواهد داماد شود معرفی کنید.
در سالن آرایش داماد سان سالن گریمورهای حرفه ای در انتظارتان هستند تا درخشش شب دامادی تان را به رخ عالم بکشانند.
آدرس: تهران، اتوبان یادگار امام، جنوب، خروجی سعادت آباد ،کوی فراز، بلوار بهزاد، ساختمان هانی، طبقه2
تلفن: -

انتخاب دهم
اگر از اون داماد هایی هستین که تا آخر عمر میخوایید به همه پز بدین که یک آرتیست و مانکن معروف آرایشگر شب دامادیتون بوده. میخواهم آرایشگاه حمید بخشی را معرفی کنم که ایشون گریمور خیلی از چهره های سینمایی و خواننده های تاپ و با خیلی از کنسرت گذارها کار میکنه. ایشون یک چهره بین المللی هستند.
فکر کنید زیر دستان یک فرد مشهور و بین المللی  صورت و موهاتون زیبا و درخشان بشه.
این سالن دو تا پکیج حرفه ای برای داماد های عزیز ارائه میده
1: پکیج کامل که شامل هیر کات سر و صورت  بعلاوه پاکسازی پوست و گریم متعادل سازی میشه
2: پکیج اقتصادی که شامل هیرکات سر و صورت بعلاوه گریم متعادل سازی است.
ساعت کاری: 6 صبح تا 8 شب
نشانی: شهرک غرب- سعادت آباد
هر دامادی قبل از شروع مراسم عروسی به یک گریم شیک و زیبا نیاز دارد؛ تا بهترین شکل ممکن به مراسم خود بروید. در همین راستا، آرایشگاه گلها در نزدیکی منطقه تهرانپارس، با بهره گیری از تکنولوژی های روز، خدمات آرایش دامادی را ارائه می دهد. اگرچه خدماتی نظیر گریم صورت و مو برای خانم‌ها ارائه می شود، اما آرایشگاه گلها نیز خدمات آرایش مو و صورت با کیفیت و حرفه‌ای برای آقایان داماد ارائه می‌کند.

1- خدمات گریم مو دامادی
خدمات گریم مو دامادی شامل به همراه داشتن طرح مدل مو حرفه ای، صاف سازی و رنگ کردن مو، پرچمدار مو، پر کردن مو های خالی و غیره هستند. آرایشگاه گلها با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و کار با محصولات با کیفیت، به مشتریانش خدمات گریم مو دامادی با کیفیت ارائه می‌دهد تا آنها با مویی جذاب و شیک به مراسم خود بروند.

2- خدمات گریم صورت دامادی
خدمات گریم صورت دامادی شامل به همراه داشتن طرح مدل صورت، پوشش دادن لکه ها و تیرگی های پوست، پنهان کردن خطوط و شکاف های صورت، چشم سایه، لب رژ و غیره هستند. آرایشگاه گلها با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و کار با محصولات با کیفیت، خدمات گریم صورت دامادی با کیفیتی ارائه می‌دهد تا دامادان به بهترین شکل ممکن آماده مراسم خود باشند.

3- خدمات گریم مودار دامادی
کار با مو در آرایشگاه گلها تنها به خدمات مربوط به صاف کردن مو و اضافه کردن حجم آن محدود نمی‌شود، بلکه شامل خدمات گریم مودار نیز می‌شود. با بهره‌گیری از تکنولوژی های پیشرفته، آرایشگاه گلها امکان به همراه داشتن طرح مدل مو کاملاً دل‌خواه و حساسیت به سبک موشن پکدار را فراهم می‌کند. به این صورت که در کنار کوتاه کردن مو و ایجاد حجم، با استفاده از فنون جدید آرایشگر، مدلی جدیدی به موی سر دامادان بخشیده و کاملاً به سلیقه آنها پاسخگو باشد.

4- خدمات ماسک صورت دامادی
خدمات ماسک صورت دامادی شامل ترمیم کننده، ضدپیری، رفع خطوط، درمان جوش و آکنه، رفع قرمزی و مراقبت از پوست بدون آسیب رساندن به پوست هستند. با بهره‌گیری از تکنولوژی های روز و کار با محصولات با کیفیت، آرایشگاه گلها خدمات خود را به آقایان داماد نیز ارائه می دهد.

پس با بهره‌گیری از خدمات آرایشگاه گلها، دامادان می توانند با مویی شیک و زیبا و با صورتی جذاب و برازنده با مراسم خود، پا به عرصه جشن گذاشته و تماشای تحسین‌برانگیز مهمانان را داشته باشند.

تاریخ درج: 1399/03/08
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله امتیازبندی آرایشگاه های داماد در تهران از مجموع 0 امتیاز