استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

انواع خدمات آرایشگاه دامادی

انواع خدمات آرایشگاه دامادی
انواع خدمات آرایشگاه دامادی : ممکنه این سؤال برای شما پیش بیاد که آرایشگاه های مردانه برای آقادامادها معمولاً چه خدماتی ارائه میدهند؟ در پاسخ باید بدونیم که خدمات دامادی شامل سه بخش اصلی است: پاکسازی، کوتاهی و اصلاح، گریم


آرایشگاه طوفان یکی از آرایشگاه های معتبر در تهرانپارس می‌باشد که خدمات متنوعی را در زمینه‌ی آرایش و زیبایی ارائه می‌دهد.  خدمات میکروبلیدینگ ابرو مردانه و زنانه و خدمات فیبروز مردانه و زنانه بخشی از خدمات ارائه شده در این آرایشگاه می‌باشد. در ادامه به معرفی این خدمات و مزایای آن در آرایشگاه طوفان پرداخته خواهد شد:

1. خدمات میکروبلیدینگ ابرو مردانه و زنانه:
خدمات میکروبلیدینگ ابرو مردانه و زنانه با استفاده از روش های مختلف صورت می‌گیرد. آرایشگاه طوفان با به کارگیری مجهزترین تجهیزات، مواد با کیفیت و متخصصین حرفه ای، توانسته است خدمات میکروبلیدینگ آرایشی را با کیفیت بسیار بالایی ارائه دهد. در این روش، به مشتریان این امکان داده می‌شود تا با یک مشاوره دقیق و حرفه‌ای، بهترین شکل ممکن را برای ابروی خود ایجاد کنند. این روش نیز باعث تفکیک چشم و بهبود هماهنگی با رنگ پوست صورت خواهد شد.

2. خدمات فیبروز مردانه و زنانه:
فیبروز یکی از روش های نوین برای ایجاد موهای کاملا طبیعی و کامل در صورت است. در این روش، با استفاده از فیبر های با کیفیت بالا، موهای ضخیم و حجیم برای مشتریان ایجاد می‌شود. خدمات فیبروز مردانه و زنانه در آرایشگاه طوفان با به کارگیری مواد با کیفیت، ابزارهای به روز و نیروی انسانی با تجربه و حرفه‌ای، بهبود چشم انداز سبک زندگی مشتریان را با هزینه های خیلی کمتر نسبت به سایر روش های دیگر به بهترین شکل ممکن برای مشتریان بهبود می‌دهد.

3. خدمات رنگ و لایتنینگ:
در آرایشگاه طوفان به جز میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز، خدمات رنگ و لایتنینگ نیز ارائه می‌دهند. در این خدمات، با به کارگیری روش‌های صحیح رنگ‌دانی، موهای مشتریان رنگ‌های متنوع، زیبا و متناسب با پوست و فرم صورت آنها ایجاد می‌شود. این خدمات با توجه



انتخاب آرایشگاه دامادی موضوعیه که شاید امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و یکی از دغدغه های آقادامادا پیدا کردن یک آرایشگاه خوب برای روز مراسم عروسی هست. در واقع چون جشن عروسی مراسمیه که تنها یک بار اتفاق میفته خیلی از دخترخانم ها و آقاپسرها میخوان به بهترین شکل برگزار بشه تا خاطرات قشنگی براشون رقم بخوره.
در زمان های گذشته معمولاً عروس خانم ها بیشتر به دنبال آراستگی خودشون در جشن عروسی بودن بنابراین انتخاب آرایشگاه عروس خانم در کنار سایر برنامه ها و تشریفات جشن موضوع مهمی بود و براش برنامه ریزی می شد ولی در حال حاضر کیفیت کار آرایشگاه دامادی هم اهمیت زیادی داره و لازمه از قبل برنامه ریزی و رزرو انجام بشه. شاید دلیل اهمیت انتخاب آرایشگاه دامادی این باشه که داماد هم در کنار عروس در مراسم حاضر میشه و مقابل دوربین و میان مهمان ها قرار می گیره و لازمه هر دو از نظر ظاهری در بهترین وضعیت باشند. حالا مسئله اساسی اینجاست که یک آرایشگاه دامادی خوب را بر اساس چه معیارهایی می تونیم انتخاب کنیم؟ و سنجش چه نکاتی در این زمینه می تونه اثرگذار باشه؟
در ادامه چند معیار مهم و کلیدی را معرفی می کنیم که راهنمای مطلوبی برای آقادامادهای خوش ذوق و خوش سلیقه است:
1-گریم نه آرایش
شاید شما هم دیده باشید که برخی از آقادامادها در جشن عروسی به گونه ای حاضر میشن که شایسته یک داماد جنتلمن نیست. اولین نکته ای که در انتخاب آرایشگاه دامادی اهمیت داره کیفیت کار پرسنل آنجاست. در این زمینه لازمه بدونیم که داماد نیاز به آرایش نداره بلکه کافیه یک گریمور حرفه ای زیبایی چهره اش را پررنگتر کنه و عیوب آن را پوشش بده. بنابراین لازمه نمونه کارهای آرایشگاه مورد نظرتون را ببینید تا با یک انتخاب خوب، روز مراسم از شیوه کارشون متعجب نشید!!!
2- مکان آرایشگاه:
روز عروسی برای عروس خانم شاید کمی استرس زا باشه ولی برای آقاداماد که وظیفه هماهنگ کردن امور را به عهده داره این استرس و هیجان می تونه بیشتر باشه. آقاداماد در روز مراسم، از دسته گل عروس گرفته تا تزئین ماشین را پیگیری می کنه تا به انجام برسه. همچنین عروس خانم را در رفتن به سالن آرایشگاه و آتلیه عکاسی همراهی می کنه. خب طبیعیه که مدیریت زمان در این مواقع نقش مهمی داره! بنابراین لازمه پیش از روز مراسم هماهنگی ها انجام بشه. مکان آرایشگاه داماد بهتره جایی باشه که بتونه به بقیه امور رسیدگی کنه و زمان کافی داشته باشه. بنابراین با توجه به کارهایی که قراره روز مراسم انجام بشه محل آرایشگاه بهتره نزدیک باشه تا آقاداماد دچار دردسر نشه و تا پایان مراسم پرانرژی باشه.
3- اخلاق گریمور
یکی از فاکتورهای انتخاب سالن خوب برای داماد، اخلاق و طرز برخورد پرسنل سالن هست. گریمور خوش اخلاق می تونه برای آقاداماد انرژی بخش باشه و استرس او در روز عروسی را تا حد زیادی کاهش بده. بنابراین بهتره سالنی را انتخاب کنید که تیم با تجربه و خوش برخوردی داشته باشه تا روز مراسم از کج خلقی های تیم آرایشگاه کلافه نشید!!!
4- حضور آزمایشی در سالن
بهتره قبل از روز مراسم یک بار به طور امتحانی به سالنی که مد نظر دارید برید و خدمات و برخوردشون را از نزدیک بسنجید. این کار باعث میشه نسبت به کیفیت کار، امکانات و تجهیزات سالن، قیمت ها و ... آگاه بشید و بتونید بهتر تصمیم بگیرید.
 انواع خدمات آرایشگاه دامادی
 ممکنه این سؤال برای شما پیش بیاد که آرایشگاه های مردانه برای آقادامادها معمولاً چه خدماتی ارائه میدهند؟ در پاسخ باید بدونیم که خدمات دامادی شامل سه بخش اصلی است: پاکسازی، کوتاهی و اصلاح، گریم. در برخی آرایشگاه ها خدمات ناخن مثله مانیکور و پدیکور و یا ماساژ هم در پکیج داماد وجود داره. در ادامه هر یک از این خدمات را به طور جداگانه معرفی می کنیم تا ابهامات شما در این زمینه رفع بشه:
پاکسازی: یکی از خدماتی که امروزه در آرایشگاه های مردانه وجود داره پاکسازی پوست هست. از آنجا که پوست به طور مداوم در معرض نور خورشید و انواع آلودگی ها قرار داره بسیار آسیب پذیره. همچنین تجمع سلولهای مرده بر روی پوست به تدریج باعث میشه پوست کدر بشه و شادابی و شفافیت خودشو از دست بده. به همین دلیل یکی از خدماتی که برای زیبایی ظاهری آقادامادها در شب عروسی لازمه و می تونه اثر زیادی در آراستگی و جذابیت آنها داشته باشه پاکسازی پوسته که معمولاً به چند روش انجام میشه:
1-بخور سرد و گرم:
یکی از روش های متداول پاکسازی پوست بخور صورت است. این روش اغلب به آقادامادهایی توصیه میشه که پوست های خشک و دهیدراته دارند. چون می تونه میزان آب مورد نیاز برای پوست را تأمین کنه. با قرار گرفتن در معرض بخار آب، پوست شما دوباره درخشش و طراوت خودش را به دست میاره و این موضوع باعث میشه شما با چهره ای سرحال و پرانرژی در مراسم عروسی حاضر بشید و در کنار عروس خانم بدرخشید.
2- اسکراب:
اسکراب یکی از روش های اثرگذار در لایه برداری پوست محسوب میشه که میتونه با از بین بردن سلول های مرده، لطافت و درخشندگی را به پوست شما برگردونه. اسکراب صورت، منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می کنه و  بروز جوش های سرسیاه را به طرز چشمگیری کاهش میده. بنابراین اگر به دنبال داشتن پوستی نرم، لطیف و یکدست در جشن عروسی هستید و می خواهید در این روز به یادماندنی زیبا و جذاب باشید توصیه می کنیم اسکراب را فراموش نکنید!
3- ماسک پیلینگ
یکی از روش های پرطرفدار و رایج برای پاکسازی پوست در آرایشگاه های مردانه استفاده از ماسک پیلینگ است. این ماسک ها معمولاً برای پاکسازی عمقی به کار میره. بنابراین بعد از استفاده از این ماسک درخشندگی و لطافت پوست شما دوچندان میشه. البته توجه داشته باشید که اگر پوست حساسی دارید استفاده از این ماسک ها توصیه نمیشه .
4- استفاده از بِلَک ماسک
این ماسک هم در میان آقایان محبوبیت زیادی داره و می تونه گزینه مناسبی برای آقادامادها باشه. بِلَک ماسک لطافت و درخشندگی لازم را به پوست شما برمی گردونه. ماده اصلی این ماسک نوعی زغال فعاله که با جذب چربی و آلودگی های پوست، تأثیر زیادی در شادابی و سرزندگی پوست شما داره. بدین ترتیب شما می تونید با پاکسازی پوست خود به کمک این ماسک، پوستی درخشان و باطراوت داشته باشید و از چهره جذاب خود در مراسم عروسی لذت ببرید.  
کوتاهی و اصلاح: در رابطه با پیرایش موی سر آقادامادها ذکر چند نکته ضروری است:
1-سعی کنید موی خود را به روش کلاسیک و متناسب با نوع چهره کوتاه و مرتب کنید و در این مورد به مُد روز توجهی نداشته باشید. چون شما در روز عروسی مقابل دوربین قرار می گیرید و عکس های زیادی از جشن عروسی شما ثبت می شود. این عکس ها در سال های آتی خاطرات زیادی را برای شما و نزدیکان زنده می کنه بنابراین لازمه عکس های شما در آینده نیز جذاب به نطر برسه و در صورتی که موی خود را مطابق با مُد روز کوتاه کنید ممکنه عکس های شما در آینده قدیمی به نظر برسه و تیپ و ظاهر شما جذابیت خودش را از دست بده.
2- برای اصلاح صورت به این موضوع توجه داشته باشید که اگر ریش جزئی از حالت چهره شما محسوب میشه و در درازمدت به این نتیجه رسیدید که چهره شما با ریش جذابیت بیشتری داره آن را برای روز مراسم عروسی هم داشته باشید ولی در غیر اینصورت، ظاهر تمیز و اصلاح شده انتخاب خوبیه چون معمولاً مردانی که با صورت اصلاح شده در مراسم حاضر میشن جوانتر به نظر میرسند. البته این موضوع در هماهنگی ظاهری با عروس خانم  هم اهمیت داره بنابراین سعی کنید به گونه ای مدل پیرایش سر و صورت خودتان را انتخاب کنید که از لحاظ سنی ناهماهنگ نباشه و معقول به نظر برسه. چون ظاهر عروس و داماد در کنار هم می تونه جلوه کنه و عکس های زیبایی به جا بذاره.
3- یک هفته قبل از عروسی بهترین زمان برای اصلاح موی سر آقادامادها است. در این فاصله یک هفته ای تا روز عروسی موی سر به فرم ایده آل می رسه و اگر اصلاح کمی لازم باشه برای رفع آن فرصت دارید.
4- سعی کنید برای پیرایش مو و اصلاح صورت نیز به سالن های آرایشگاه تخصصی داماد مراجعه کنید و قبل از آن هم از کیفیت کار سالن مطمئن بشید. قبل از شروع کار به آرایشگر خود بگید که برای مراسم عروسیتان آماده می شوید. این کار باعث میشه با دقت و تمرکز بیشتری کار کنند. همچنین در مورد خواسته ها و انتظارات خود با آرایشگرتان مذاکره کنید و در مورد مواد و وسایلی که استفاده می کنند بپرسید چون ممکنه به طور مثال به ماده ای حساسیت داشته باشید. بنابراین بهتره آرایشگر را مطلع کنید. فراموش نکنید که روز عروسی فرصتی برای سعی و خطا نیست و رفع هر اشتباهی زمان، هزینه و انرژی شما را می گیره و مسلماً چنین مسائلی برای داماد خوشایند نیست.
گریم: گریم داماد در واقع نوعی متعادل سازی چهره محسوب میشه . در واقع چون در مقابل دوربین عیوب چهره دیده میشه لازمه چهره داماد نیز در هماهنگی با عروس آراسته و مرتب به نظر برسه. نکته دیگه ای که در گریم داماد مهمه و ممکنه برخی از آقاداماد ها تمایلی نداشته باشن براق بودن مواد مصرفی در گریم است. اما باید بدونیم که سالن های مجرب مواد مرغوب استفاده می کنند که به هیچ وجه براق و یا چرب نیست. در واقع گریم داماد در صورتی حرفه ای انجام میشه که چهره واقعی او را خدشه دار نکنه و کاملاً غیرمحسوس باشه. مواد مصرفی در گریم داماد اغلب مرطوب کننده هست و فقط به منظور پوشش عیوب چهره و نمایش زیبایی های خدادادی به کار میره. بنابراین نکته ای که اهمیت داره انتخاب گریمور حرفه ای و با تجربه هست. در صورتی که گریمور شما تسلط و مهارت کافی را داشته باشه دیگه جای نگرانی نیست و می تونید با خیال راحت آراستگی چهره حود را به او بسپارید.
همچنین در این یادداشت به معرفی چند نمونه از آرایشگاه های مجرب در سطح شهر تهران می پردازیم تا از چگونگی خدمات آنها آگاهی داشته باشید:
سالن هامیا:
این سالن از نظر موقعیت مکانی در شمال شرق تهران قرار داره و توسط آقای کاوه علی نیا مدیریت میشه. پرسنل سالن جمعی از پیرایشگران حرفه ای هستند که در محیطی آرام و زیبا خدمات متنوعی را ارائه می دهند. این خدمات شامل ویتامینه مو، کراتینه مو، پاکسازی پوست، گریم و متعادل سازی، ماساژ سر و گردن و مانیکور و پدیکور است که در بهترین کیفیت انجام می شود.
سالن کاماتی:
مدیریت این سالن با آقای مهدی ژاله پور است. ایشان در زمینه خدمات گریم داماد چهارده سال سابقه کار حرفه ای دارند و در این حوزه به طور تخصصی فعالیت می کنند. این سالن در فرمانیه قرار داره و پذیرای آقادامادهایی است که استیل و ظاهرشون در شب عروسی براشون خیلی مهمه. تیم حرفه ای سالن کاماتی بهترین خدمات خود را در زمینه پاکسازی پوست و گریم ارائه می دهند.
 به داماد اختصاص داده میشه تا مدت زمانی که در سالن حضور داره؛ به راحتی و در آرامش سپری کنه.VIP در این سالن یک اتاق
خدمات این سالن موارد متنوعی را دربرمیگیره و پکیج کاملی به آقادامادها ارائه میشه. کوتاهی مو، کراتینه و ویتامینه مو، پاکسازی پوست و گریم حرفه ای از جمله خدمات سالن کاماتی است که همگی بهترین استیل و ظاهر را برای داماد به ارمغان میاره.
آرایشگاه مهبد استایل
این آرایشگاه نیز در فرمانیه تهران قرار داره و مدیریت آن بر عهده آقای مهبد مقدم است. ایشان دوره های حرفه ای را زیر نظر اساتید معروف خارجی فرا گرفته اند. این آرایشگاه در زمینه پیرایش و گریم آقادامادها برای مراسم نامزدی و عروسی خدمات گوناگونی ارائه می دهند.
سالن پرستیژ:
این سالن زیر نظر آلبرت و در دو شعبه فعالیت می کنه. شعبه غرب تهران واقع در خیابان پیامبر و شعبه دوم در شمال تهران و در محدوده ولنجک قرار داره. در سالن پرستیژ خدمات پاکسازی صورت و آماده سازی پوست چندین نوبت برای داماد انجام میشه تا پوست به شفافیت لازم برسه و برای یک گریم حرفه ای آماده بشه. در این سالن تست مدل مو دو روز قبل از مراسم برای داماد
 گریمور متخصص در طول مراسم همراه شماست تا برای آراستگی ظاهرتون نگران نباشید. VIPانجام میشه. همچنین در منوی
سالن آس
این سالن در تهرانپارس واقع شده و تحت مدیریت آقای محمد کاشانی فعالیت میکنه. این سالن به طور تخصصی در زمینه گریم داماد آماده پذیرش آقادامادهای خوش تیپ و خوش سلیقه است. نکته جالب توجه در خصوص سالن آس وجود تیم همراه داماد است که در طول مراسم عروسی اجازه نمیدن مشکلی برای وضع ظاهری شما پیش بیاد و در این رابطه می تونید با خیال راحت در کنار عروس خانم و مهمانان از جشنتون لذت ببرید.
آرایشگاه طراوت تهران، یکی از بهترین آرایشگاه های ارائه دهنده خدمات میکروبلدینگ ابرو مردانه و زنانه و خدمات فیبروز مردانه و زنانه در منطقه تهرانپارس است. در این آرایشگاه با بهره‌گیری از بهترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات موجود در جهان، بهترین خدمات و کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد.

1. خدمات میکروبلدینگ ابرو مردانه و زنانه:
خدمات میکروبلدینگ یک روش دائمی زیبایی بیشتر به ابروها است، که در آن از روش هایی مانند رسم الحاقی با جوهر معدنی و برایندیگی استفاده می شود. در آرایشگاه طراوت تهران، با استفاده از بهترین مواد و تجهیزات و با کارشناسی از آرایشگاه تجربه کارشناسان خبره، مشتریان خود را با خدمات میکروبلدینگ ابرو با کیفیت بالا و در کوتاهترین زمان ممکن، رضایت بخش می‌کند.

2. خدمات فیبروز مردانه و زنانه:
فیبروز یکی از روش های جذبه ای برای ایجاد موهای مصنوعی، در سر راه رسمی است. با استفاده از الیاف شبیه به موی اصلی سر، فیبروز در آرایشگاه طراوت تهران، به عنوان یک روش برتر برای ایجاد مو به شمار می رود. با بهره گیری از بهترین الیاف و مواد زیبایی، آرایشگران ما موهایی با کیفیت بالا و شکل طبیعی از روش فیبروز در آرایشگاه طراوت تهران به مشتریان خود عرضه می¬کنند.

3. تعمیر موهای آسیب دیده:
در آرایشگاه طراوت تهران، خدماتی نیز برای تعمیر موهای آسیب دیده در ارائه می‌شود. در صورت داشتن موهای خشک، شکننده و آسیب دیده، می‌توانید به آرایشگاه ما مراجعه کنید، که با استفاده از بهترین نوع مواد و تجهیزات، به رفع این مشکلات دانه روش جامع و مناسب را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

در نهایت، داشتن موهایی زیبا و بهداشتی برای هر فرد بسیار مهم است. با مراجعه به آرایشگاه طراوت تهران، شما می توانید با خدمات بسیار مناسب و
تاریخ درج: 1399/07/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله انواع خدمات آرایشگاه دامادی از مجموع 0 امتیاز