استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

اکستنشن مو مردانه برای دامادی

اکستنشن مو مردانه برای دامادی
اکستنشن مو مردانه برای دامادی : دامادهای با مو کوتاه ، کم پشت ، و آقایانی که دچار ریزش و تاسی از بخشی از جلو و یا عقب سر هستند می توانند از خدمات ترمیم ، اکستنشن ، پروتز و کاشت موقت و دائم موی مردانه دامادی شاهکار استفاده کنند


تلفن : 09123019243
اینستاگرام: newface2000
آدرس سایت: www.damadbarber.com
آرایشگاه تهران زنانه، یکی از بهترین آرایشگاه های نزدیک به آرایشگاه لوکس است. در این آرایشگاه، یکی از حرفه ای ترین آرایشگران مرد گریمور داماد با تجربه بالایی برای ارائه خدمات آرایشگری برای مردان عزیز و دامادان عزیز به شما پیشنهاد می‌شود.

این آرایشگر حرفه ای در زمینه گریم و آرایشگری مردانه تجربه بسیاری دارد و قادر به ارائه خدماتی همچون کوتاهی مو، شینیون، ویرایش مو، رنگ مو و گریم داماد می‌باشد. او دارای تخصص بسیاری در زمینه انواع مدل های مو و ترکیب آنها با سلیقه و استایل فردی هر مشتری است.

مشتریان آرایشگاه تهران زنانه، از توانایی های و تجربیات این آرایشگر حرفه ای در زمینه گریم و آرایشگری بسیار راضی هستند و به او اعتماد زیادی دارند.

آرایشگاه تهران زنانه، دارای امکانات بسیاری برای مشتریانش است. مواردی همچون سرویس  سفیدکننده پوست صورت، پیلینگ، لیفتینگ صورت پوست لایت، خدمات پوستی، خدمات ماساژ صورت و بدن، ماسک صورت مواد گیاهی و مرطوب کننده گیاهی ارائه می‌شود. همچنین آرایشگاه تهران زنانه دارای یک اتاق آرایشگاهی و یکی از بهترین ویزیتور های غیر مستقیم در تهران است.

بنابراین، آرایشگاه تهران زنانه به عنوان یکی از بهترین آرایشگاه های مردانه و حرفه ای ترین آرایشگران و گریمورهای داماد، با تلاش برای ارائه خدمات با کیفیت و بی نظیر به مشتریان خود، به شما پیشنهاد می‌شود.




استفاده از بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی گریم داماد : متعادل سازی چهره کاشت موی موقت برای اولین بار مشاوره رایگان برای دوستانی که از کم پشتی و ریزش رنج میبرند یک جلسه مشاوره رایگان قبل از کاشت و ترمیم مو توسط کادر مجرب پروتز مو کاملا طبیعی و دائم ارائه راهکارهای مناسب جهت دامادهای با موهای کم پشت - موهای بلند - موهای فر و مجعد انواع مدل های پروتز دور پوست ، کانادایی ، لس آنجلسی پخش عمده و تولید پروتز عمده و تکی تمامی چسب های آبی و قرمز و رولی ، مایع ، ریموور 50 میل و 450 میل به قیمت عمده پروتز ایرانی - سوئیسی ، آلمانی ، چینی ، آمریکایی نصب حرفه ای پروتز مو به روش UAE USA hi Fixe 100% تضمین





چنین متخصصانی می‌دانند چطور با استفاده از مواد گریم اوج جذابیت چهره یک فرد را به بیننده منعکس کنند. مثلا اگر فرد دور چشم‌هایش چروک دارد، بینی‌اش کمی پهن است اما فک استخوانی مردانه و جذابی دارد گریمور ضمن تعدیل دو اشکال جزئی صورت، فک او را بارزتر نمایش می‌دهد.دارنده گواهینامه ISO 9001,10001 از کمپانی IMQ ایتالیا - دارنده گواهینامه BTI از کانادا مورد تایید وزارت علوم - دارنده لوح تقدیروعنوان آرایشگر نمونه تهران -دارنده گواهینامه تخصصی گریم, پاکسازی پوست. اکستنشن مو وهرکات از ترکیه - دارنده گواهینامه تخصصی متعادل سازی چهره و گریم داماد از Herrlich آلمان -دارنده گواهینامه نصب موی طبیعی وهرکاتهای جدید - دارنده گواهینامه مهارت تخصصی چهره پردازی




در مورد خدمات ماساژ و پاکسازی پوست هم باید به شما بگوییم که این دو اقدام طراوت و شادابی پوست جوان شما را حفظ می‌کنند و با توجه به فشارهای ناشی از مقدمات جشن عروسی سبب تسکین و ایجاد حالت ریلکسیشن در جسم و روح شما می‌شوند. امروزه افراد متخصص در سالن‌های زیبایی مردانه حضور دارند و تمام این خدمات را ماهرانه برای آقایان شیک و خوش استایل امروزی انجام می‌دهند.کیچ تخصصی داماد ، گریم تخصصی داماد -خدمات ماساژ با اتاق مجزای ماساژ - پاکسازی پوست ، خدمات تخصصی پوست - اصلاح موی سر با متدهای جدید روز دنیا - ویتامینه و ترمیم موهای آسیب دیده -اپیلاسیون آقایان ( مخصوص ورزشکاران )

موهای انسان نماد زیبایی و جوانی و شادابی خواهد بود عوامل زیادی برای کم پشت نشان دادن و یا ریزش مو آقایان و خانم ها وجود دارد که شایع ترین آنها شامل بالا رفتن سن،ارث،تیروئید و… برخی از آقایان که با این بیماری مواجه هستند و نگرانی برای مراسم دامادی خود دارند و این امر باعث پایین آمدن اعتماد به نفسشان میشود،برای درمان این مشکل میتوانیم سریعترین کاشت موی داماد را به صورت دائم و یا موقت (طبیعی ،مصنوعی)را پیشنهاد کنیم ما در این مقاله قصد بررسی سریعترین روش کاشت موی داماد را داریم:

سریعترین روش کاشت موی داماد
کاشت موی داماد در طی چند روز انجام می شود که به صورت کاشت مو دائم و کاشت مو موقت هستند و بنا به رنگ و اندازه موی افراد انجام میشود کاشت موقت از زمان کمتری برخوردار است و سریعترین روش برای کاشت موی داماد است اما غیرقابل کوتاهی است ،کاشت موی دائم قابل کوتاهی میباشد ولی زمان بیشتر را لازم دارد،یک راه برای جبران طاسی مو میباشد اگرکم پشتی مو داماد زیاد باشد از موهای تکه ای شبیه سازی شده با موی فرد استفاده می شود اما اگر کم پشتی موی داماد کم باشد از موهای تکی لا به لای مو،کاشت را انجام می دهند.

 

سریعترین روش کاشت موی داماد

هزینه کاشت مو داماد
هزینه کاشت مو بنا به انتخاب نوع کاشت دائم و یا موقت تغییر می کند،درکاشت دائم شما با هزینه بیشتری روبرو هستید اما درکاشت موقت هزینه کمتری پرداخت می نمایید که این هزینه ها بسته به میزان کم پشتی موی داماد تغییر می کند که برخی کلینیک ها به صورت اقساط کاشت موقت یا دائم را انجام می دهند.

مزایا و معایب کاشت موقت و دائم
شما در کاشت موقت مدت کمی از نتیجه کاشت بهره می برید و طی چند روز شاهد از بین رفتن کاشت میشوید،غیر قابل کوتاهی است به دلیل هزینه پایینی که دارد برای یک شب دامادی روش مناسبی است .شما در کاشت دائم نگرانی برای طاسی دوباره ندارید و قابل کوتاهی و رنگ می باشد.


امکان انجام خدمات دل‌خواه‌تان را جویا شوید. کوتاهی مو، اصلاح صورت ، برداشتن ابرو های پرپشت، پاکسازی پوست، بخور، رنگ مو، گریم صورت، اصلاح موهای کم‌پشت، صاف کردن مو، فر کردن مو، خدمات ناخن، ماساژ صورت، سر و بدن، تست استایل و گریم، کمک به پوشیدن و ست کردن کت و شلوار همگی می‌تواند در یک آرایشگاه امروزی به شما ارائه شوند.تخصصی ترین مرکز گریم داماد وزیبایی آقایان در سطح کشور -دارنده گواهینامه تخصصی هرکات مو واکستنشن مو ازترکیه - دارنده گواهینامه تخصصی گریم وپاکسازی پوست ازترکیه،کانادا و المان -دارنده گواهینامه تخصصی متعادل سازی چهره وگریم داماد از ارمنستان - دارنده گواهینامه تخصصی نصب موی طبیعی

کاشت موی موقت برای داماد
عوامل بسیاری مانند ژنتیک، بیماری، مصرف دارو و بالا رفتن سن موجب می گردند تا مردان دچار ریزش مو و کم پشتی مو شوند ، گر چه کم پشتی ایجاد شده در موها مسئله ای آزار دهنده می باشد اما این مشکل برای آقایانی که قصد ازدواج دارند بیشتر باعث پایین آمدن حس اعتماد به نفس آنها خواهد شد لذا به دلیل اینکه پروسه کاشت مو فرآیندی طولانی و زمان بر می باشد برخی از این آقایان قبل از مراسم ازدواج خود اقدام به کاشت موی موقت می نمایند اما کاشت موی موقت برای داماد چگونه انجام می گیرد.

فهرست مطالب
کاشت موی موقت برای داماد
هزینه کاشت موی موقت برای داماد
مزایای کاشت موی موقت داماد
معایب کاشت موی سر موقت برای داماد
کاشت موی موقت برای داماد
در کاشت مو برای داماد از موهای مصنوعی و طبیعی هم رنگ و هم جنس موی داماد استفاده می گردد تا تشخیص کاشت موی موقت در داماد برای دیگران به آسانی ممکن نباشد، در کاشت موی سر موقت برای دامادها اگر کم پشتی موی داماد بسیار شدید باشد از کاشت مو بر روی لایه شبیه سازی شده استفاده می گردد و بعد از قرار دادن لایه با چسب کراتین بر روی سر موهای داماد لابه لای موهای کاشته شده قرار می گیرد اما در روش دوم اگر کم پشتی موهای داماد چندان بالا نباشد موهای تکی لابه لای موی وی با چسب بر روی موها چسبانده خواهد شد.

کاشت موی موقت برای داماد

هزینه کاشت موی موقت برای داماد
در این نوع کاشت موها، تعداد تارهای مو، جنس موهای کاشته شده، نوع به کارگیری مواد و چسب ها و دستمزد فرد متخصص کاشت موی سر موقت در تعیین هزینه این کار تاثیر دارد.

مزایای کاشت موی موقت داماد
کاشت موی موقت کاشت مو بدون جراحی، درد و خونریزی می باشد که هزینه انجام آن به مراتب از کاشت موی طبیعی کمتر می باشد و داماد با این نوع کاشت مو در مراسم ازدواج خود حس اعتماد به نفس بیشتری را تجربه خواهد کرد که تشخیص کاشت مو در وی توسط دیگران کار آسانی نخواهد بود.

کاشت موی موقت برای داماد

معایب کاشت موی سر موقت برای داماد
کاشت موی موقت تنها روشی کوتاه مدت جهت رفع کم پشتی ایجاد شده در موی داماد می باشد که این موها قابلیت کوتاهی نخواهند داشت و پس از مدتی باید به دلیل از بین رفتن چسب آنها و کیفیت آنها از روی سر برداشته شوند و وجود خود همین چسب ها ممکن است باعث ایجاد حساسیت در پوست سر شود و یا باعث ریزش موهای موجود داماد گردد.


خدمات یک آرایشگاه دامادی چند؟
اگر بخواهید به آرایشگاه‌هایی که سرویس دامادی ارائه می‌دهند مراجعه کنید می‌توانید تمام خدماتی که در بالا به آن اشاره کردیم را به صورت یک‌جا از حدود ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان دریافت کنید. توجه داشته باشید که این خدمات اگر به صورت تک به تک بخواهند ارائه شوند در مجموع هزینه بیشتری را به شما تحمیل می‌کنند بنابراین به نفع‌تان است که کل پکیج را یک‌جا در قراردادتان با آرایشگاه انتخاب کنید. اگر هم بخواهید در یک آرایشگاه معمولی در مناطق متوسط یک اصلاح سر ساده داشته باشید فقط ۱۰ هزار تومان کارتان را راه می‌اندازد. البته کوتاهی مو در آرایشگاه‌های مردانه که کلاس کاری بالاتری دارند حدود ۴۰ هزار تومان آب می‌خورد.آرایش و پیرایش شاهکار با سابقه کاری 20 سال خدمات پیرایش خود را در اختیار شما همشهریان گرامی و عزیز قرار می دهد. 1: اصلاح سر و صورت ، گلت 2: ویتامینه ، صاف کردن موهای فر و فر کردن موهای صاف 3: آرایش ویژه داماد همراه با گریم ویژه ( با تعیین وقت قبلی ) خدمتی ویژه برای مشتریان عزیز: آرایش و پیرایش پارسا برای رعایت نکات بهداشتی استفاده از حوله ، شانه و سایر وسایل شخصی را به صورت فردی و شخصی برای شما عزیزانمهیا کرده است.




همه آقایون دوست دارند که در مراسم عروسی خود به بهترین شکل حاضر باشن چون این روز فقط یکبار هست و دیگه تکرار نمیشه پس باید یک سالن رو انتخاب کنن که در کارش بصورت حرفه ای عمل کنه.آرایشگاه مردانه شاهکار نیوفیس با مدیریت بسیار خوب و خوش برخورد و همچنین داشتن کارکنان حرفه ای میتونن شما رو برای رسیدن به بهترین ظاهر در بهترین شب زندگیتون یاری کنن.شستشوی مو - پاکسازی صورت - گریم صورت - اصلاح صورت - حالت دهی مو
-امکان انتخاب مدل های ژورنالی مطابق با سلیقه شما -دارای کادری مجرب و حرفه ای -دارای محیطی کاملا بهداشتی و پاکیزه -جهت رعایت بهداشت فردی وسایل شخصی به همراه داشته باشید.-امکان استفاده از سایر خدمات آرایشگاه دامادی با پرداخت هزینه جداگانه در محل


با عرض سلام‌ و تبریک فراوان خدمت دامادهای عزیز ، به طور خیلی مختصر خدمات گریم داماد و پکیج ها توضیح داده میشود. اما این یک توضیح خیلی مختصر میباشد زیرا بسیار بسیار بهتر و واجب است که جهت کسب اطلاعات بیشتر و مفیدتر درباره گریم داماد به صورت حضوری تشریف فرما شوید تا چهره و موهای شما از نزدیک توسط آرایشگران دیده شود و در یک جلسه مشاوره رایگان تمام توضیحات اعم از مدت زمان کار،قیمت، کارهای لازم برای مو، گریم،پاک سازی ،... برایتان توضیح داده شود. لذا خواهشمند هستیم تنها به این توضیحات اکتفا نکرده و برای به دست آوردن کیفیت هرچه بهتر از خدمات گریم داماد ، چند روز قبل از مراسم به طور حضوری تشریف بیارید.

کات و استایل مو: کوتاهی موها به نحوی‌انجام میشود که مو ها قابلیت حالت و فرم دادن به۳مدل مختلف یا بیشتر را به نحو عالی و مطلوب و متناسب با چهره و فرم سر و مراسم شمارادارا میباشد. لذا شما میتوانید در صورت داشتن چند مراسم از چند تنوع مدل مو و گریم داماد برخوردار شوید. یا در روزهای قبل از مراسم برای تست و فرم دهی تشریف بیارید و پس از آن در منزل از دوستان و آشنایان نظر سنجی بفرمائید و سپس مدل موی مورد مطلوب خود را برای مراسم انتخاب کنید. ضمنأ موهای کم پشت و خالی به وسیله تاپیک (تضمینی) پر شده و حالت داده میشود.پاک سازی پوست صورت: از ۳،۴ ماسک مختلف همراه با بخور صورت جهت پاک سازی جوش های مختلف صورت و لیفت پوست صورت استفاده میشود.

گریم: قابل ذکر میباشد که مواد مصرفی برای گریم داماد از محصولات kryolan آلمان و grimas هلند میباشد که مخصوص گریم آقایان جهت متعادل سازی پوست صورت و‌از بین بردن جای لک،گودی زیر چشم، ... استفاده میشود. در صورت تمایل میتوانید رنگ پوست مورد نظر خود را انتخاب کنید، به عنوان مثال برنزه کردن پوست صورت.وسایل و ابزار آلات و مواد های مصرفی از اجناس بسیار مرغوب آلمانی و هلندی مخصوص گریم آقایان میباشد و با استفاده از پودر فیکساتورکاملأ فیکس شده و دارای ماندگاری بسیار بالا میباشند. ضمن این که کسی متوجه نمیشود شما گریم کرده اید. لذا شما هم عکسها و فیلمهای بهتری از مراسم خود خواهید داشت و هم ظاهری شیک تر در مراسم خود. اصلاح صورت به وسیله ژیلت برای شش تیغ کردن و استفاده از ماشین و قیچی برای اصلاح ریش و ته ریش.وکس:جهت کندن موهای زائد گونه و گوش.تمیز کردن ابرو رنگ مو کراتینه مو


انواع کوتاهی و فرم دهی حرفه ای با بهترین و جدیدترین مدل های روز دنیا ، فرم دهی بر اساس ابعاد صورت، جنس مو و حجم مو، سن و موقعیت اجتماعی هر فرد، انواع مدل های کلاسسیک و مدل های فانتزی و مدل موی ساده، صاف کردن و فر کردن موقت و دائم موها، انواع مختلف رنگ مو، اصلاح صورت به طور ساده و انواع مدل ها - کراتینه مو با بهترین و با کیفیت ترین مواد کراتینه مو به منظور احیای موهای آسیب دیده و لخت شدن موها، صاف کردن موهای وز، فر و مجعد با بهترین محصولات آرایشی، اتو و سشوار بدون عوارضی از قبیل ریزش و سوختن موها، انواع ماسک مو برای خوش حالت شدن و درخشش بیشتر موها، انواع اکستنشن مو با استفاده از موهای طبیعی، سالم و بهداشتی



گریم حرفه ای داماد، پلکسینگ پوست، پاکسازی پوست، ماساژ، بخار برای سر و صورت، گریم متعادل سازی زاویه ی صورت با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین لوازم آرایشی و بهداشتی، اتاق مخصوص و صندلی VIP جهت انجام خدمات و مشاوره انتخاب مدل مو فرمالیته قبل از مراسم ویتامینه مو جهت ترمیم موهای آسیب دیده، نازک و بد حالت، پروتئینه و آمپول های تقویتی مو برای رشد مجدد موهای آسیب دیده و موهای کم پشت بدون عوارض و با استفاده از بهترین و معتبرترین و با کیفیت ترین برندهای آرایشی و بهداشتی روز دنیا مجهز به صندلی مخصوص اصلاح کودکان و دکوراسیون جذاب و انواع مختلف اسباب بازی های سرگرم کننده و بی خطر مخصوص کودک، ارائه هدایایی به کودکان که معمولا با ارائه ای از نوع خدمات اصلاح سر برای ایجاد لذت و آرامش کودکان و خانواده شان



خدمات ویژه شامل صندلی VIP، اتاق جداگانه برای ایجاد فضای آرام، مدرن و مجهز جهت انجام خدمات ویژه از قبیل ماساژ و بخور سر و صورت - کراتینه یک پروتئین است که به طور طبیعی در مو وجود دارد که باعث صاف شدن و درخشندگی موها می‌گردد. در افرادی که موهای فر یا وز دارند، این پروتئین به میزان کافی جهت نرم کردن ساختمان مو وجود ندارد.

کراتینه کردن مو عمدتا با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می‌کند. می‌تواند موهای فر را صاف و نرم کرده و آن‌ها را به‌ مدت چند ماه براق و بدون پیچش نگه ‌دارد. این درمان که امروزه در بسیاری از آرایشگاه‌ها و سالن‌ها توصیه می‌شود، ممکن است انجامش تا یک‌سال طول بکشد و اغلب هم پرهزینه است.


بخور صورت با بخار آب، باعث پاکسازی عمقی پوست و بیرون آمد هر نوع مواد ناخالص و آلودگی ها از منافذ پوست می شود. بخور صورت می تواند پوست را از درون پاکسازی کند و کمبود آب پوست صورت را جبران کند و زندگی دوباره به آن ببخشد . بخار آب باعث می شود پوست شما درخشان تر و شاداب تر به نظر برسد. جریان خون در مویرگ‌های زیر پوست را بهبود بخشیده و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. اضافه کردن روغن های طبیعی و گیاهان دارویی به آب، بخار آن را سرشار از خواص خود کرده  و خاصیت بخور صورت را افزایش می دهد.




اسکراب صورت، سلول‌های مرده را از سطح پوست زدوده و آلودگی‌ها را از منافذ پوست خارج کرده و پوست را نرم و لطیف می‌کند.

با اسکراب و زدودن آلودگی‌ها از سطح پوست، کرم چین و چروک، کرم صورت یا محلول ضد آکنه شما موثرتر از قبل عمل خواهد کرد، زیرا اجازه نفوذ به زیر سلول‌های پوستی صادر شده و سلول‌های مرده سد راه رسیدن و جذب مواد مغذی به پوست نخواهند بود.



پیل آف به شما کمک می‌کند پوست تمیز و شفافی داشته باشید.با استفاده از ماسک پیل آف سلول‌های مرده‌ی پوست خود را به مرور از بین می‌برید. علاوه بر این، چربی و آلودگی انباشته شده در منافذ پوست که به صورت جوش‌های سر سیاه دیده می‌شوند نیز با استفاده از این ماسک خارج می‌شوند.

شما می‌توانید به کمک ماسک پیل آف، پوستی درخشان‌تر و تمیزتر داشته باشید. پس از لایه برداری، توانایی جذب پوست بیش‌تر می‌شود. در نتیجه، تأثیر استفاده از باقی محصولات بهداشتی هم افزایش می‌یابد .

باید توجه داشته باشید که ماسک پیل آف برای افرادی که پوستی حساس دارند، مناسب نیست. این افراد باید از ماسک‌های قابل شستشو استفاده نمایند. چون کندن ماسک پیل آف، می‌تواند پوست این قبیل افراد را تحریک کند.


آنتی اکسیدان های قوی به پوست انرژی می بخشد و آن را جوان میکند، از بین برنده قوی جوش های سر سیاه ، خدمات پاکسازی کامل پوست در سالن آرایش کات انجام میپذیرد.




* انواع کوتاهی و فرم دهی حرفه ای  مو با جدیدترین مدل های روز دنیا

* فرم دهی بر اساس ابعاد صورت ، جنس مو و حجم مو ، سن و موقعیت اجتماعی هر فرد

* اصلاح مو بر اساس انواع مدل های کلاسیک و فانتزی و ساده

* صاف کردن و فر کردن موقت و دائم موها

* رنگ مو ، اصلاح صورت به طور ساده و انواع مدل های کلاسیک و فانتزی


در عمل زیبایی کاشت موقت مو ، موهایی از جنس الیاف مصنوعی و یا طبیعی در هماهنگی کامل با موهای طبیعی فرد ، با چسب های مخصوص کراتیه روی پوست سر فیکس می گردد که با این موها به راحتی می توان به شنا و استخر رفت .

از آنجا که موهای ترمیمی بر روی یک شبکه ی مشبک با قابلیت نفوذ آب و هوا بر روی پوست ، تعبیه می شوند ، فرد بدون نگرانی از ایجاد بوی بد هنگام تعریق ، می تواند در همه ی مکان ها از این موهای ترمیمی استفاده نماید .

کاشت موی موقت

کاشت مو موقت به بهترین روش
کاشت مو به روش HRT از بهترین روش های کاشت موقت مو می باشد زیرا در این روش با توجه به نیاز فرد می توان موهای ترمیمی را زیر پوست (در افراد کاملا طاس)، روی پوست (در افراد با طاسی ناحیه ای) و یا در بین موهای طبیعی فرد ( در افراد با کم پشتی مو ) فیکس نمود و از نتایج طبیعی و زیبای آن بهره مند گردید .

به دلیل هماهنگی موهای موقت با موهای طبیعی فرد از نظر ؛ رنگ ، حالت ، اندازه و ضخامت با نمونه گیری از موهای طبیعی فرد ، نتایج کاشت موقت مو بسیار طبیعی و غیرقابل تشخیص بوده ، لذا فرد از نتایج کاشت بسیار راضی خواهد بود .

کاشت موقت مو

ماندگاری کاشت موی موقت
با توجه به نحوه ی نگه داری از موهای ترمیمی توسط فرد ، معمولا ماندگاری کاشت موقت مو بین ۱ الی ۳ سال خواهد بود که در صورت ریزش الیاف موهای موقت می توان به ترمیم موهای ریخته شده اقدام کرد و از سوی دیگر فرد می تواند در صورت تمایل ، هر زمان که بخواهد موهای ترمیمی را از روی پوست سر بردارد .
بسیاری از مردان در هنگام مراسم عروسی و مهمانی‌‌های خود، به دنبال خدمات آرایشگری و گریموری حرفه‌ای هستند. پیدا کردن یک آرایشگاه مردانه حرفه‌ای و به‌روز با تکنولوژی و تمامی خدمات روزدنیا برای همكاری در مراسم‌های مختلف، مسئله‌ای پیچیده است. در این قسمت به معرفی آرایشگر حرفه‌ای داماد و آرایشگرِ این شاخه در آرایش‌گاه لوكس در نزدیكی آرایشگاه خیابان رشید تهران‌پارس خواهیم پرداخت.

این آرایشگر مردانه با پنج روز تجربه و استادی در صنعت آرایشگری و گریموری زیبایی و آرایش، تمام خدمات خود را به تنوع و تخصص بالا در جستجوی بهترین شکل هر چه بیش‌تر برای دامادان ارائه می‌دهد. این آرایشگر با استفاده از تکنولوژی و کیفیت خدمات پیشرو، باید بهترین خدمات آرایشگری و گریموری را به مشتریان خود ارائه کند.

آرایشگر حرفه‌ای در آرایشگاه لوكس در نزدیكی آرایشگاه خیابان رشید تهران‌پارس با استفاده از تجهیزات مدرن و آخرین تکنولوژی‌های بازار، بهترین خدمات آرایشگری و گریموری و مشاوره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بیشترین ارزش برای این آرایشگر حرفه‌ای، رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و ایجاد رابطه‌ای موثر با آن‌ها است. مشتریان از خدمات این آرایشگر حرفه‌ای بسیاری، از جمله گریموری داماد، آرایش مهمانی، آرایش دست و پا، دیزاین ابرو، خدمات چشم، آرایش شب و غیره استفاده کرده‌اند و همه در این رابطه به این مطلب تأکید می‌کنند که خدمات حرفه‌ای این آرایشگر، برتری بر سایرین و رفاه بیشتری برای داماد ایجاد می‌کند.

این آرایشگر حرفه‌ای همچنین همکاری با برند‌هایی مثل دیور، چنل، کوکوشینل، مک، کلینیک، نارسیسو، آلودو و لانکوم دارد. همچنین با توجه به تفکر و نظریه‌های علوم و درمان خاص، به بهبود شرایط پوست و مو، گریموری زیبایی، و خدمات تغذیه تخصصی در راستای احساس راحتی و نشاط داشتن در طول مراسم‌های مختلف پرداخته است.

اگر به دنبال متخصصان و حرفه‌ای‌های آرایشگری هستید، آرایشگر حرفه‌ای این آرایشگاه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این آرایشگاه قابلیت استفاده از بهترین و جدیدترین تجهیزات تخصصی و همکاری با بهترین برندهای بین‌المللی را دارد. به طور کلی، همکاری با آرایشگر حرفه‌ای در آرایشگاه لوكس، یکی از بهترین تجربه‌های آرایشگری و گریموری دامادی می‌تواند باشد.

تلفن : 09123019243
اینستاگرام: newface2000
آدرس سایت: www.damadbarber.com




تاریخ درج: 1398/07/29
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله اکستنشن مو مردانه برای دامادی از مجموع 0 امتیاز