استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

ایده های جالب برای کارت عروسی دست ساز،خاص و فانتزی

ایده های جالب برای کارت عروسی دست ساز،خاص و فانتزی
دوشیزه به نقل از برج بهارستان : یکی از یادگاری های شیرین و جذاب و ماندگار هر مراسم عروسی، کارت دعوت عروسی است، که طرح و مدل آن تقریبا برای عروس و داماد ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، زمانی که شما برای طرح و مدل دلخواه خود تمامی فروشگاه های بورس تولید کارت عروسی را گشته اید، و در نهایت موفق به انتخاب کارت عروسی نشده اید، بهتر است، با ایده و ابتکار خاص و مدرن خود در این میدان رقابت کنید. و نهایتا درگیر قیمت کارت عروسی در بورس بزرگ چاپ کارت عروسی نمی شوید.











چند ایده ی ناب برای تولیدکارت عروسی:
طراحی کارت عروسی شما می تواند به شکل یک نامه، داخل یک بطری کوچک، که با کمی ماسه و صدف تزیین شده، باشد. حتی می توانید به جای صدف از سنگ های رنگی و درخشان نیز استفاده کنید، انتخاب صدف و یا سنگ در طراحی این مدل از کارت عروسی کاملا سلیقه ای می باشد.

کارت عروسی 2016


با استفاده از پرینت و یا کپی یک عکس اسپورت از خودتان بر روی کاغذ های با کیفیت و مخصوص طراحی، چاپ کنید، طوری که عکش شما نصف کاغذ را پر نماید، درست شبیه به کارت پستال های آماده. شما براحتی می توانید با این روش اقدام به تولید کارت عروسی خود کنید. و قیمت کارت عروسی تولید شده توسط خود را بسنجید با قیمت کارتهای بیرون.
ایده ی بسیار جالب دیگر، چاپ کارت عروسی روی یک پازل می باشد، قطعات پازل را در داخل کیسه های طلایی رنگ کوچک مخصوص کادو بریزید، با این کار مهمانان عزیز شما تقریبا نیم ساعتی مشغول چیدن پازل می شوند، و خاطره کارت عروسی شما برای همیشه در ذهن و خاطرشان ثبت می شود.

کارت عروسی دست ساز

شما می توانید با استفاده از یک سی دی که طرح، متن و همچنین آهنگ های دلخواه شما بر روی آن چاپ و ضبط شده را به عنوان کارت دعوتی خاص، برای دعوت از مهمانانتان به کار گیرید. معمولا استفاده از سی دی برای طراحی و تولید کارت عروسی، برای عروس و داماد های کم سن و سال، کاری بسیار جالب و مورد پسند می باشد.
یک طرح جالب دیگر برای طراحی و تولید کارت عروسی استفاده از طرح ها و متن های محلی با توجه به زادگاه و اصالت زوجین می باشد. در واقع شما با این کار اقدام به تولید کارت عروسی بسیار منحصر به فرد و جذاب کرده اید.
ما در برج بهارستان تهران که جزء بزرگترین مرکز تولید کارت عروسی، و یا بورس بزرگ خدمات چاپ و تبلیغات.. می باشد، آماده پذیرش کلیه سفارشات چاپی شما، با مناسبترین قیمت و با کیفیت ترین خدمات در شبانه روز به صورت آنلاین و حضوری در تایم اداری، همواره درحال خدمت رسانی هستیم.
 

تاریخ درج: 1394/10/09
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله ایده های جالب برای کارت عروسی دست ساز،خاص و فانتزی از مجموع 0 امتیاز