استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

اینستاگرام باغ عروسی شیک قیمت مناسب

اینستاگرام باغ عروسی شیک قیمت مناسب
اینستاگرام باغ عروسی شیک قیمت مناسب :باغ تالار آناهل احمد آباد مستوفی،باغ تالار رضا شهریار،باغ تالار گلستان خیابان کمیل،باغ تالار میرزایی گرمدره،باغ تالار ایرانی احمد آباد مستوفی،باغ تالار بهشت خیابان هنگام،باغ تالار پاشا احمد آباد مستوفی،باغ تالار شب های روشن احمد آباد مستوفی









--------------------------
باغ تالار آناهل از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ آناهیل در احمدآباد مستوفی واقع شده است. این باغ تالار که در غرب تهران میباشد با ظرفیت ۱۰۰ تا ۸۰۰ نفر میهمان آماده پذیرایی از جشنها و میهمانی های شما عزیزان میبشاد. همچنین این باغ عروسی جزو باغ تالارهای احمدآباد مستوفی محسوب میشود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار آناهل ، میتوانید با شماره تلفن 4294967295 ,09123172795 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " احمد آباد مستوفی، بعد از میدان پارسا، خیابان کوی افسران- باغ تالار آناهل " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار رضا - شهریار از مجموعه باغ های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ عروسی رضا با ظرفیت 500 نفر به مدیریت آقای مشهدی علی که آدرس آن در نزدیکی صفادشت شهریار قراردارد در لیست اجاره باغ تالارهای عروسی در شهریار با قیمت مناسب قرار میگیرید دیوارهای سالن پذیرایی باغ رضا با کاغذ دیواری کرم طلایی و دیوارپوش های چوبی و پرده های زبرا پوشانده شده است و صندلی های مبله با جنس چرم با رنگ های سفید و زرشکی در کنار میزهای پذیرایی بصورت ردیفی چیده است جایگاه عروس داماد با سه عدد مبل زیبا و شیک و گلدان های مدرن در وسط سالن عروسی قراردارد. موقعیت قرارگیری جایگاه عروس و داماد در این باغ تالارخوب شهریار کمی بالاتر از مهمانان است تا مهمانان جایگاه را به خوبی مشاهده کنند تزیینات پذیرایی در روی میزها معمولا با گلدانهای شیشه و گلهای رنگارنگ در کنار سبد های میوه و شیرینی قرارمیگیرد البته بخشی از این دکورها با سلیقه عروس دامادها قابل تغییر است نورپردازی و گل آرایی داخل تالار رضا و محوطه حیاط ، همچنین نورپردازی استیج رقص ، فضایی خاطره انگیز را برای مهمانان روز عروسی شما میسازد باغ تالار رضا مناسب جشن ها و مراسم های عقد ، نامزدی ، حنابندان ، پاتختی و عروسی است . همچنین مدیریت محترم تالارپذیرایی رضا در شهریار با بهره گیری از پرسنل مجرب و کارآزموده خود و سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با سرآشپزان حرفه ای یکی از گزینه های خوب برای عروس دامادهایی است که دنبال اجاره باغ ویلا برای عروسی در شهریار با قیمت های ارزان و مناسب هستند کارشناسان سایت دوشیزه در فهرستی که از آدرس و تلفن باغ های عروسی شهریار تهیه کرده است و تهیه گزارشات میدانی از قیمت اجاره باغ ، باغچه ، ویلا ، تالارپذیرایی برای عروسی ، تصمیم گرفتند تالار و باغ رضا در صفادشت شهریار را در کلاس قیمت اقتصادی ، تالارهای پذیرایی نزدیک جاده ملارد قراردهند زوج های جوانی که تمایل دارند مجلس عروسی خود را با قیمت خوب در باغی شیک سمت شهریار و جاده ملارد برگزارکنند . در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار رضا - شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65411948 ,09121024594 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار ، جاده ملارد ، 300 متر به سمت صفادشت، دوربرگردان اول- باغ تالار رضا - شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار گیلاس شهریار از مجموعه باغ های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار گیلاس شهریار واقع در شهریار یکی از محل هایی است که هر عروس و دامادی که قصد دارد مراسم خود را در باغ تالار یا باغ عروسی برگزار نمایند حتما به این نقطه سری زده است. باغ تالارهای شهریار به دلیل نزدیکی به تهران از استقبال خوب زوج های تهرانی برخوردار است. باغ تالار گیلاس با مساحت ۳ هکتار دارای هتل و سوئیت، سالن کنفرانس و همایش با کادری مجرب آماده پذیرایی از شما می باشد. همچنین این باغ تالار دارای چهار سالن مجزا برای برگزاری دو مراسم به صورت همزمان میباشد. مجموعه گردشگری باغ تالار گیلاس در مساحتی بالغ بر ۳ هکتار با فضای باغ کاملا زیبا دارای چهار سالن مجزا ، هتل با ۴۸ اتاق و سوئیت کامل، رستوران سنتی، فست فود، کافی شاپ، سالن کنفرانس، سالن همایش، شش هزار متر پارکینگ اختصاصی، تلویزیون شهری، دیزاین و کلیه تجهیزات جدید با کادری مجرب و سابقه درخشان نزدیک به دو دهه افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار گیلاس شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65265512 ,65265511 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، چهارراه شباهنگ، بلوار امیرکبیر- باغ تالار گیلاس شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار باران از مجموعه باغ های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار باران با ظرفیت 500 میهمان در منطقه شهریار تهران قرار دارد. باغ باران دارای فضای سبز و کادری حرفه ای آماده برگزاری انواع مراسم و همایش ها را داراست. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار باران ، میتوانید با شماره تلفن 65630479 ,09124703047 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار،جاده رباط کریم،روبروی پمپ بنزین وحیدیه،کوچه ارغوان دشت- باغ تالار باران " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ ملک ملارد از مجموعه باغ های ملارد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ عروسی ملک در ملارد واقع شده است و جزو یکی از بهترین باغ تالارهای کرج محسوب میشود. این باغ تالار دارای دوس الن مجزا و شیک با جدیدترین دکوراسیون طراحی شده است و دارای ۱۵۰ تا ۷۵۰ نفر ظرفیت میباشد. باغ عروسی ملک ملارد با همکاری و بکارگیری کادری حرفه ای و کیفیت غذای عالی شبی به یادماندنی و رویایی را برای شما و میهمانان محترمتان رقم میزند. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ملک ملارد ، میتوانید با شماره تلفن 65406393 ,09122636406 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " ملارد، چهارراه ملارد، جاده قشلاق- باغ ملک ملارد " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار کاظمی از مجموعه باغ های چیتگر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پذیرایی کاظمی در غرب تهران قرار دارد و جز باغ تالارهای  منطقه چیتگربه حساب می آید . باغ تالار پذیرایی کاظمی 1100 نفر ظرفیت دارد و مناسب برگزاری مراسم عروسی, عقدکنان, نامزدی و دیگر جشن ها, مراسم ها وهمایش ها میباشد. از مزیت های باغ تالار عروسی کاظمی میتوان به پرسنل حرفه ای, پارکینگ اختصاصی, سفره خانه سنتی, کیفیت غذای خوب اشاره نمود. همچنین باغ عروسی کاظمی دارای دیزاین خوب و دکوراسیون مناسب میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار کاظمی ، میتوانید با شماره تلفن 44706767 , 09121014645 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان تهران به کرج، بعد از آزادگان، خروجی پارک چیتگر و شهرک گلستان، خیابان نسیم ۲، روبروی مترو چیتگر- باغ تالار کاظمی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ سبز شهریار از مجموعه باغ های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار سبز با قابلیت پذیرایی از 800 میهمان در منطقه شهریار تهران قرار دارد. این تالار پذیرایی آماده برگزاری مراسم عروسی, عقد, افطاری, ولیمه, ترحیم و دیگر مراسم و همایش ها میباشد.در صورتی که قصد برگزاری مراسم عروسی خود در یکی باز باغ تالارهای غرب تهران را دارید ، میتوانید به باغ تالار سبز شهریار مراجعه نمایی. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه سبز شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65222990 ,09123692550 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار به سمت آدران، بلوار آزادگان، بعد از کهنز، ابتدای ورودی فردوسیه- باغ سبز شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار عقیق از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار عروسی عقیق با دارا بودن ظرفیت ۶۰۰ میهمان و حدود ۴۰۰۰ مربع فضای باغی و فضای سالن‌های تالار  یکی از بهترین باغ تالارهای احمد آباد مستوفی محسوب میگردد. سالن‌های باغ تالار  عقیق مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش بوده و سیستم‌ صوتی و نور پردازی باغ عروسی عقیق به روز و با بهترین متریال طراحی شده است. باغ تالار عقیق با بیش از 4 هزار متر مربع فضای سبز رویایی و 1200 متر مربع تالار با نور پردازی کاملا مهندسی قادر خواهد بود خاطرات یک شب کاملا رویایی را برای شما و میهمانانتان به ثبت برساند .سالنها دارای سیستم حرارتی برودتی کاملا مجهز و سیستم صوتی و نور پردازی حرفه ای با آخرین متد روز کشور طراحی و اجرا گردیده است .
دارای استخر 8*16 متر همراه با فواره های بسیار زیبا جلوه خاصی در شب به محیط میدهد .
سالن عقد با وسعت 120 متر مربع با پرده آرایی بسیار زیبا و همچنین آشپزخانه مجهز با توانایی پخت بیش از 20 نوع غذا این مجموعه را تکمیل نموده است . در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار عقیق ، میتوانید با شماره تلفن 56714420 ,09199696055 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه آزادگان،احمد آباد مستوفی،میدان پارسا- باغ تالار عقیق " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار گلستان از مجموعه باغ های کمیل آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار گلستان در خیابان کمیل قرار دارد و  با ظرفیت 700 نفر، اتاق عقد در فضای باز،سفره خانه سنتی بسیار وسیع در مساحت حدود 1500 متر مربع،آب نما تمام کامپیوتری،سالن های همکف افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.از ویژگی های باغ تالار گلستان می توان به فضای باز زیبا، آب نما، سفره خانه سنتی به مساحت 1500 متر مربع، همکف بودن سالن ها و اتاق عقد اختصاصی با ظرفیت 500 نفر اشاره نمود.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار گلستان ، میتوانید با شماره تلفن 55767621 ,55767624 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان کمیل،بین خوش و رودکی- باغ تالار گلستان " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار رویال - شهریار از مجموعه باغ های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار رویال دارای ظرفیت 400 نفر در محدوده شهریار واقع گردیده است.
شمع آرایی و گل آرایی
اتاق عقد (اجرای اتاق عقد در فضای باز)
دارای سالن های بدون ستون و ارتفاع بلند
نورپردازی و آتش بازی حرفه ای
سرای سنتی
کافی شاپ
اتاق VIP شام عروس و داماد در فضای باز در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار رویال - شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65237360 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه همت غرب،آزادگان جنوب،فتح غرب،سه راه شهریار،بعداز پل بادامک،نرسیده به پمپ بنزین جهان آرا،خیابان گلها- باغ تالار رویال - شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار سبز شمیران از مجموعه باغ های ازگل آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ سبز شمیران با فضایی سبز و بسیار زیبا و با ظرفیت 800 نفر در شمال تهران، منطقه ازگل واقع شده است.
دسترسی آسان به اتوبان های اصلی و محیطی آرام و زیبا با همراهی پرسنلی مجرب و مدیریتی توانا از مزیت های باغ سبز شمیران می باشد.
سفره خانه سنتی با محیطی دل انگیز و همچنین چیدمان و دکوراسیون مدرن در باغ سبز شمیران شبی خاطره انگیز به جا خواهد گذاشت.از ویژگی های این باغ تالار می توان به فضای سبز وسیع و بسیار زیبا، کیفیت غذای عالی با مواد اولیه بروز، سرو غذا در کنار استخر، سفره خانه سنتی و … اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار سبز شمیران ، میتوانید با شماره تلفن 22461745 ,09123840955 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بلوار ارتش بعد از پل ازگل کوچه باغ سبز شمیران- باغ تالار سبز شمیران " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ پارادایس (باغ بهشت) از مجموعه باغ های اقدسیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه پارادایس (باغ بهشت) ، میتوانید با شماره تلفن 02122822137 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران- اقدسیه- تقاطع اتوبان ارتش و امام علی (ع)- ضلع شمال غربی تقاطع- خ ابوالفضل صمیع- باغ بهشت- باغ پارادایس (باغ بهشت) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار پالیزی شهریار از مجموعه باغ های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پالیزی دارای ۵۵۰ نفر ظرفیت در شهریار واقع گردیده است. باغ پالیزی دارای پارکینگ اختصاصی، سفره خانه سنتی، سیستم نورپردازی حرفه ای، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.دارای باغ تالار پالیزی دارای  پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 200 خودرو می باشد.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار پالیزی شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 2165643858 ,09126807898 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، امیریه، میدان وحدت، بلوار امام رضا، بلوار مداحی، پلاک ۷۶- باغ تالار پالیزی شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار پدر از مجموعه باغ های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
.باغ عروسی پدر با ظرفیت 900 نفر در غرب تهران و  در شهریار واقع شده است این باغ تالار با مدیریت آقای محمدپور در حال فعالیت میباشد. باغ پدر شهریار دارای سالن های مجزا و مبله در همکف با ظرفیت های ۲۰۰ تا ۹۰۰ نفر میهمان میباشد
باغ تالار پدر آماده پذیرایی از میهمانی های شما میباشد.همچنین این باغ تالار دارای امکاناتی از قبیل سفره خانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، سالن های مبله در همکف بدون نیاز به آسانسور ، پرسنل مجرب ، کیفیت غذای مطلوب ،فضای سبز زیبا و… میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار پدر ، میتوانید با شماره تلفن 65225330 ,09121758985 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، میدان بسیج، بلوار شهید برادران مداحی، دوربرگردان اول سمت راست- باغ تالار پدر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار آریانا از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار تشریفاتی آریانا دارای ۴۰ هزار متر فضا اختصاصی و جزو بهترین باغ تالارهای فیروز بهرام است باغ عروسی آریانا در ۱۰ هزار متر محوطه سازی شیک و مدرن تحت مهندسین ارشیتکت برجسته طراحی و ساخته شده است. این باغ عروسی مجلل همراه با پارکینگ اختصاصی داخل محوطه با گنجایش ۴۰۰ دستگاه خودرو و دارای ۲ سالن کاملا مبل vip با طراحی خاص ترکیه ای و دارای ۲ سالن مخصوص پذیرایی شام با جدیدترین ظروف پذیرایی vip و cip طبق سلیقه شما می باشد. باغ تالار آریانا دارای سالن Dance با سیستم نورپردازی تمام اتوماتیک و مووینگ و کف LED و سیستم صوت حرفه ای و دارای آشپزخانه تمام صنعتی زیر نظر استادان آشپزی ایران ( آموزش دیده ایران ، ترکیه ، فرانسه ، ایتالیا ) است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار آریانا ، میتوانید با شماره تلفن 56823096 ,09121502351 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان آزادگان جنوب، فیروز بهرام، خیابان استاد شهریار- باغ تالار آریانا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار میرزایی از مجموعه باغ های گرمدره آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
یکی از زیبا ترین باغ های محدوده گرمدره میباشد که تمامی خصوصیات یک باغ تالار ویژه را برای برگزاری مراسم عروسی شمار را داراست
باغ میرزایی با 20 سال سابقه و پرسنل مجرب خود خدمات ویژه ای را برای شما عزیزان در نظر دارد تا شما با توجه با بودجه خود مراسمی به یاد ماندنی داشته باشید در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار میرزایی ، میتوانید با شماره تلفن 88670152 ,09128882561 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " جاده مخصوص کرج، گرمدره۳۲- باغ تالار میرزایی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ پارسا از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی پارسا با دارا بودن فضای سبز و محوطه سازی بسیار زیبا در فصل بهار جلوه ای خاص دارد. سالن های عروسی مجزای بسیار شیک همراه مبلمان شیک و طراحی به روز می تواند خود را در نگاه اول در دل عروس و داماد هایی که از این باغ دیدن میکنند جا کند. به تازگی (محرم سال ۹۵) تغییرات بسیاری در دکوراسیون تالار عروسی پارسا انجام شده است. این تغیرات شامل میز و صندلی، کف و حتی دیوارها و تابلوهای تالار مذکور است. اگر بخواهیم در مورد کیفیت غذای این تالار صحبت نماییم باید بگوییم که مسلما بعد از تست غذای تالار پارسا مشکل پسندتر خواهید شد، استفاده از مواد غذایی درجه یک و همچنین استفاده از سر آشپز حرفه ای باعث این موضوع شده است (بخصوص باقالی پلو با گوشت بره). برای آن دسته از زوجهایی که پارکینگ برایشان اهمیت زیادی دارد، گفته میشود که باغ عروسی پارسا با پارکینگ بزرگی که دارد تقریبا برای تمامی میهمانها فضا برای پارک خودروی آنها وجود دارد.
باغ تالار پارسا دارای ۵۰۰۰ متر فضای سبز، آلاچیق، ۱۶۰۰۰ متر فضای سبز باغی، نورپردازی محوطه، سالن های همکف، دیزاین جدید، ۲۰۰ متر فضای استخر، میز VIP  عروس و داماد، پارکینگ مجزا ، پرسنل و مدیریت  مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه پارسا ، میتوانید با شماره تلفن 56275306 ,09122575860 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " احمدآباد مستوفی میدان پارسا خیابان انقلاب خیابان پارسا- باغ پارسا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار ایرانی از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار ایرانی با مجوز رسمی در زمینی بالغ بر دو هکتار در منطقه خوش آب و هوای احمدآباد مستوفی واقع است که دسترسی به این مجموعه زیبا برای شما عزیزان از اتوبان آزادگان به راحتی امکانپذیر میباشد. مجموعه تشریفاتی باغ ایرانی دارای دو سالن مجزای بزرگ با ظرفیت پذیرایی حداکثر ۶۰۰ نفر میهمان میباشد که هر سالن دارای سرویس کامل ، نورپردازی حرفه ای پیست رقص ، به همراه لوازم کامل تشریفاتی با طراحی و متد جدید روز میباشد. همچنین این مجموعه دارای یک سفره خانه سنتی بزرگ با معماری و تجهیزات کاملا قدیمی و چشم اندازی زیبا از فضای سبز و انبوهی از درختان بید میباشد که فضایی کاملا رویایی را برای شما ایجاد کرده و مشابه آن در بین کل باغ تالارها بی نظیر میباشد.
 مجموعه تشریفاتی باغ ایرانی دارای دو سالن مجزای بزرگ با ظرفیت پذیرایی حداکثر 500 نفر میهمان میباشد که هر سالن دارای سرویس کامل ، نورپردازی حرفه ای پیست رقص ، به همراه لوازم کامل تشریفاتی با طراحی و متد جدید روز میباشد.
همچنین این مجموعه دارای یک سفره خانه سنتی بزرگ با معماری و تجهیزات کاملا قدیمی و چشم اندازی زیبا از فضای سبز و انبوهی از درختان بید میباشد که فضایی کاملا رویایی را برای شما ایجاد کرده و مشابه آن در بین کل باغ تالارها بی نظیر میباشد.
آشپزخانه صنعتی این مجموعه با کاملترین تجهیزات و پرسنل مجرب ، توانایی طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت ممتاز را داشته و با افتخار آماده ارائه بهترین خدمات به شما و میهمانان عزیزتان میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار ایرانی ، میتوانید با شماره تلفن 56275959 ,09121321636 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه آزادگان، احمد آباد مستوفی، خیابان افسران، پلاک ۵۹۰- باغ تالار ایرانی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار بهشت از مجموعه باغ های هنگام آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی باغ بهشت در محدوده شرق تهران و در منطقه خوش آب و هوا و زیبای جنگل شیان واقع شده است. مجموعه پذیرایی باغ بهشت دارای سه سالن مجزا با ظرفیت حداکثر 1200 نفر می باشد و آماده میزبانی از کلیه مراسمات شما عزیزان می باشد.تالار پذیرایی باغ بهشت دارای سالن های با ارتفاع بلند و بدون ستون و با طراحی جدید، پارکینگ بدون محدودیت برای همه میهمانان ،غذای با کیفیت عالی و خوش طعم و با تجربه ۲۰ ساله افتخار برگزاری هر چه با شکوه تر مجالس شما عزیزان را دارا می باشد. اتاق عقد مجزا در تالار باغ بهشت به سبک کلاسیک دیزاین گردیده و نور پردازی سالن ها با خلاقیت متفاوت تری طراحی شده است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار بهشت ، میتوانید با شماره تلفن 22986478 ,09128214121 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان بابایی شرق،خیابان هنگام جنوب،نبش میدان هنگام،خیابان یامهدی- باغ تالار بهشت " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار همتی از مجموعه باغ های چیتگر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
منطقه چیتگر تهران به لحاظ آب و هوای خوب و پوشش گیاهی زیاد و وجود باغ تالارهای فراوان به محلی برای برگزاری مراسم های عروسی، مراسم های عقد و نامزدی و سایر مراسم ها بدل گشته است.باغ عروسی همتی به عنوان یکی از قدیمی ترین باغ تالارهای چیتگر به شمار می آید که در کنار قدمت زیاد، با توجه به داشتن کیفیت پذیرایی و خدمات بالا جزو تالارهای عروسی ویژه وVIP به حساب می آید. از مزایای این تالار میتوان به سفره عقد بسیار مجلل در فضای باغ و ظرفیت بالای آن اشاره نمود.
باغ تالار همتی دارای ظرفیت 1200 نفر در محدوده چیتگر واقع شده است. باغ همتی دارای فضای سبز بی نظیر و رویایی ، دو سالن مجزا ، استخر آب و کیفیت عالی غذا افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. تراکم طبیعت بی نظیر و بی بدیل باغ همتی موجب ایجاد حس آرامش و اشتیاق فراوان در هر بیننده ای است این باغ با دارا بودن دو سالن مجزا و مجهز با ظرفیت پذیرایی از 700 نفر مهمان ونیز فضای باز با ظرفیت پذیرایی بیش از 1200 نفر و نیز پارکینگ اختصاصی برای مراجعین عزیز مفتخر است مشاور طراح و میزبان مورد اعتماد برای جشن ها مراسمها و سایر مجالس باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار همتی ، میتوانید با شماره تلفن ,09121444424 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " کیلومتر ۸ اتوبان تهران - کرج،ورودی پارک چیتگر،خیابان کوهک،نسیم شانزدهم غربی(بلوار علوم و فنون)،پلاک ۳۰- باغ تالار همتی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار پاشا از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پاشا یکی از باغ های زیبا و مدرن در منطقه احمد آباد مستوفی می باشد. این باغ زیبا با فضای بالغ بر 7000 مترمربع فضای سبز حس خوبی را برای مراسم ازدواج فراهم می کند.این باغ عروسی دارای 1000 متر سالن با ظرفیت 800 نفر می باشد و 5000 متر پارکینگ خصوصی می توان اشاره کرد. از دیگر خدمات این باغ می توان به اتاق عقد، نورپردازی، گل آرایی، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، آتش بازی، شمع آرایی و... اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار پاشا ، میتوانید با شماره تلفن 56715031 ,09121447404 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " احمد آباد مستوفی،بعد از میدان پیامبر اعظم(ص) به سمت میدان نماز،روبروی کارخانه رب آلاله- باغ تالار پاشا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار آریا - شهریار از مجموعه باغ های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار آریا با قابلیت برگزاری دو مراسم همزمان با ظرفیت 400 و 1000 میهمان در شهریار تهران قرار دارد. تالار آریا با دیزاین و سالن های مبله, فضای سبز زیبا, غذای باکیفیت آماده برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, همایش ها, سمینار ها و دیگر مراسم میباشد.
تالار آریا با دکوراسیون جدید، سالن های مبله، باغ زیبا مخصوص عروس و داماد، کیفیت غذای عالی در خدمت شما عزیزان می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار آریا - شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65252495 ,09122621192 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، میدان نماز, خیابان رزاق دوست (درختی)- باغ تالار آریا - شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ نگین فردوس از مجموعه باغ های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار نگین فردوس در منطقه شهریار واقع شده است. باغ تالار نگین فردوس با ظرفیت 650 نفر در مجاورت شهر های رباط کریم و وحیدیه و فردوسیه آماده پذیرایی از کلیه مجالس و جشن های عروسی شما می باشد. باغ تالارهای شهریار لیست تالارهای و باغ های عروسی از ویژگی های باغ تالار نگین فردوس می توان به وجود دو سالن مجزا و مبله، نوساز با دکوراسیون مدرن و بروز، وجود آلاچیق های زیبا در محوطه باغ و همچنین پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.
تالار نگین فردوس در شهریار با اختصاص فضای شیک و زیبای طراحی شده همراه با فضای باع زیبا و مراسم استقبال عروس و داماد به همراه آتش بازی سرد در سالن و اتش بازی گرم در محوطه باز همراه آتلیه اختصاصی عروس و داماد و بکارگیری بهترین دی جی ها و گل آرایی مجالس شما، شبی خاطره انگیز را برای شما ارمغان می آورد . این تالار با دارا بودن مدیریت مجرب و کادری حرفه ای بهترینها را برای شما عزیزان رقم خواهد زد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه نگین فردوس ، میتوانید با شماره تلفن 65468508 ,09121083284 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار کیلومتر ۵ جاده رباط کریم فردوسیه بلوار طالقانی- باغ نگین فردوس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار شب های روشن از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار شب‌های روشن در احمدآباد مستوفی واقع شده است. ظرفیت این باغ تالار 350 نفر بوده و آماده پذیرایی از کلیه مجالس و جشن‌های عروسی شما را دارد. از ویژگی های این باغ تالار می‌توان به دیزاین و دکوراسیون زیبا، پذیرایی در ظروف VIP، ارائه غذاهای ایرانی و فرنگی و … اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار شب های روشن ، میتوانید با شماره تلفن 56714347 ,09124703159 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه آزادگان جنوب،بعد از اتوبان فتح،احمد آباد مستوفی،خیابان لاله سوم،باغ سوم،پلاک 9- باغ تالار شب های روشن " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
باغ تالار اقدسیه از مجموعه باغ های اقدسیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پذیرایی اقدسیه دارای ظرفیت ۵۰۰ نفر در اقدسیه واقع شده است. باغ تالار اقدسیه دارای ۳۵۰۰ متر فضای سبز فوق العاده زیبا جهت فیلمبرداری و عکسبرداری و کیفیت عالی غذا افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار اقدسیه ، میتوانید با شماره تلفن 26120667 ,09124939713 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اقدسیه،خیابان موحد دانش ،خیابان سپند،کوچه چهارم غربی،پلاک9- باغ تالار اقدسیه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------
تاریخ درج: 1398/08/27
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله اینستاگرام باغ عروسی شیک قیمت مناسب از مجموع 0 امتیاز