استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بار نوشیدنی،بار خوراکی،بار میوه در عروسی با تشریفات آریا

بار نوشیدنی،بار خوراکی،بار میوه در عروسی با تشریفات آریا
در برگزاری مراسم مهم ترین قسمت، پذیرایی از مهمان ها می باشد. به همین جهت توجه به نوع غذا و انواع خوراکی ها و انتخاب رنگ های آنها از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. انتخاب خوراکی و چیدمان بار آن به انواع مراسم مانند جشن تولد،جشن عروسی، نامزدی و.. بستگی دارد.










در مراسم عروسی میز بار غذا باید از کیفیت و چیدمان خوبی برخوردار باشد. در صورتی که در مراسم تشریفاتی برای اماکن اداری و دولتی  مانند جشن پایان سال میز بار خوراکی مهم است. طراحی میز بار خوراکی با استفاده از کریستال یا پارچه های لطیف با رنگهای متنوع و شمع های تزئینی، زیبائی خاصی به مراسم می دهد. معمولا در این مراسم از خوراکی های ساده مانند کترینگ که مطابق سلیقه عموم مردم هست استفاده می شود. در مراسم تولد، میز بار با خوراکی هایی منتاسب با این مراسم نظیر انواع شکلات، پاستیل، اسمارتیز و کیک تزئین می شود. در مراسم های نامزدی نیز سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مانند غذاهای ایتالیایی و ترکی نشان از اهمیت این موضوع دارد. بارهای دیگر خوراکی  برای تنوع و سرگرمی برای مهمانان وجود دارند تا در طی مراسم از حضور در آن لذت ببرند.
بار نوشیدنی

تشریفات مجالس آریا با تجربه ای که در زمینه تشریفات مجالس مختلف را  دارند بیان می کنند که در طی مراسم افراد با خوردن خوراکی و غذا نیاز به نوشیدنی احساس می کنند به همین منظور میز باری شامل انواع نوشیدنی ها برای مهمانان در نظر گرفته می شود. نوشیدنی ها با توجه به ذائقه افراد به دو قسمت گرم و سرد تقسیم می شوند. در برخی تشریفات در فصل های گرم سال بار نوشیدنی خنک دارند و در فصل سرد نوشیدنی گرم سرو می شود. تشریفات دیگری وجود دارد که با در نظر گرفتن سلایق و ذائقه ها هر دو نوشیدنی گرم و سرد را ارائه می دهند. در بار نوشیدنی گرم آب جوش در ظروف مخصوص با فنجان هایی زیبا به همراه انواع چای و نسکافه و قهوه وجود دارد. انواع آبمیوه های طبیعی فصل درنیز در بار وجود دارد.
بار میوه

معمولا در هر مراسمی از میوه استفاده می شود. چیدمان بار میوه و انتخاب میوه های فصل یکی از عوامل موثر در رضایت مهمانان می باشد. معمولا در فصل تابستان از میوه های مانند هندوانه و خربزه با ایجاد شکل های زیبا در این میوه ها توجه هر فردی را به خود جلب می کند. در فصل زمستان از میوه های نظیر انار و پرتقال با طراحی منحصر به فرد برای میز بار استفاده می شود. میز بار میوه معمولا در بیرون از محوطه سالن و در محل عبور مهمانان قرار می گیرد.


تاریخ درج: 1396/10/18
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بار نوشیدنی،بار خوراکی،بار میوه در عروسی با تشریفات آریا از مجموع 0 امتیاز