استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالارها با ظرفیت 100 الی 1000 نفر

باغ تالارها با ظرفیت 100 الی 1000 نفر
باغ تالارها با ظرفیت 100 الی 1000 نفر: باغ پالیزی شهریار،باغ ملودی احمد آباد مستوفی،باغ نگین فدوس،تالار هوایی غرب تهران،باغ آیه،تالار آریا،باغ تالار دشت شقایق،باغ تالار باران مهر فیروز بهرام،باغ هانا گرمدره،تالار شب های روشن،تالار قصر آریو شهرک غرب،تالار مینیاتور چیتگر






-----------------------------------
باغ تالار پالیزی دارای دو سالن مجزا به ظرفیت 600 نفر در شهریار واقع گردیده است.
باغ پالیزی دارای پارکینگ اختصاصی، سفره خانه سنتی، سیستم نورپردازی حرفه ای، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
-----------------------------------
باغ تالار ملودی دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت در احمد آباد مستوفی واقع گردیده است.
باغ تالار ملودی دارای اتاق عقد بسیار تشریفاتی در فضای سبز باغ، سالن های با دکوراسیون جدید و کاملا بازسازی شده، پارکینگ اختصاصی، مدیریت جدید و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
-----------------------------------
یکی از باغ های زیبا در محدوده غرب تهران باغ تالار نگین فردوس می باشد.این باغ زیبا دارای 650 نفر ظرفیت می باشد و همچنین 2 سالن مجزا از هم و مبله دارد,این تالار کاملا نوساز است و با طراحی و دیزاین و معماری به روز و مدرن خود و همچنین وجود آلاچیق در محوطه ی سرسبز و زیبای باغ و همچنین پارکینگ اختصاصی خود آماده پذیرایی از شما جهت کلیه مراسم ها و مجالس عقد و عروسی و … است.
-----------------------------------
باغسرا و تالار عروسی دیپلمات کرج
یکی از مسائل مهم در برگزاری مراسم عروسی انتخاب مکان مورد نظر است .معمولا در فصل تابستان که امکان استفاده از فضای باز وجود دارد انتخاب باغسرا گزینه مناسبی خواهد بود زیرا باغسراها علاوه بر زیبایی در این فصول هوای مطبوع تری دارند اما حتی الامکان بهتر است باغسرا سالن سرپوشیده نیز داشته باشد تا در صورت لزوم بتوان از آن استفاده کرد. اکثر باغ تالارها  دارای هر دو مکان هستند اما اگر باغسرایی را انتخاب کردید که سالن سرپوشیده ندارد حتما به وضعیت هواشناسی توجه کنید که مشکلی در روز جشن شما پیش نیاید.
باغ تالار دیپلمات با در اختیار داشتن هر دو فضای لازم و با امکانات بالا و دیزاینی بسیار زیبا و شکیل در خدمت عروس و دامادهای با سلیقه است.
باغ تالار دیپلمات در محیطی بی نظیر در محمد شهر کرج واقع شده است و دارای 2 سالن مجزا و فضای سبز بی نظیر با سرویس vip و کلیه امکانات از قبیل نور پردازی ، جایگاه عروس داماد، کافی شاپ، سفره خانه سنتی و تشریفات کامل در اختیار مشتریان و همکاران گرامی میباشد. باغسرا و تالار عروسی دیپلمات دارای منوهای غذایی متنوع از قبیل غذاهای ایرانی و فرنگی ،انواع اردووها و سالادها ، دسرها و نوشیدنی های متنوع با توجه به نیاز شما سعی در حفظ شان و منزلت مراسم شما داشته و برای برپایی هرچه با شکوه تر جشن شما میکوشد.
-----------------------------------
از باغ های زیبا در منطقه ی احمد آباد مستوفی, باغ تالار فانوس را میتوان اشاره کرد.
این باغ زیبا با پرسنل با تجربه و کار آمد خود به همراه 1 دهه تجربه در برگذاری بهترین و مجلل ترین جشنها و مراسم ها و ایجاد رویایی ترین شبها آماده پذیرایی از شما در مهمانی ها و مجالس و مراسم های عقد و عروسیتان است.
-----------------------------------
تالار پذیرایی هوایی دارای ۵۰۰ نفر ظرفیت در غرب تهران واقع گردیده است.
تالار هوایی دارای پارکینگ اختصاصی ، چشم انداز بسیار زیبا از غرب تهران، آب نما، ورودی مجلل و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
-----------------------------------
باغ تالار باران مهر با نمایی نو ساز و زیبا و با ظرفیت 700 نفر در منطقه فیروز بهرام قرار گرفته است
دکوراسیون مدرن و شیک، معماری منحصر به فرد، سالن پذیرایی بسیار مجلل و چشم اندازی زیبا باغ تالار باران مهر را به یکی از مکان های ایده آل برای برگزاری جشن عروس و داماد های امروز تبدیل کرده است.
باغ تالار باران مهر یک گزینه مناسب برای مراسم زوج های مشکل پسند می باشد.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار باران مهر
1- سالن پذیرایی شیک و مجلل
2- سالن و سفره عقد مجزا
3- فضای بازی کودکان
4- برکه و آبنما
5- پارکینگ اختصاصی وسیع
-----------------------------------
باغ تالار هانا در منطقه سرسبز و زیبای گرمدره واقع شده است و دارای دو سالن اختصاصی به ابعاد 600 و 800 متر و همچنین سالن شام اختصاصی می باشد. باغ عروسی هانا می تواند میزبان کلیه جشن های عقد و عروسی و دیگر مراسمات شما باشد با بتواند بهترین و شرین ترین لحظات را برای شما رقم زند.
باغ تالار هانا با ارائه سفره عقد های زیبا و اصیل ایرانی همراه با طراحی و دیزانی متفاوت در خدمت شما عزیزان است و این امکان برای شما وجود دارد که سفره عقد را با سلیقه خود چیدمان نمایید.
-----------------------------------
باغسرا و تالار عروسی ستاره کرج
معمولا از چند ماه قبل از مراسم عروسی باید تاریخ و محل برگزاری جشن انتخاب شود مخصوصا اگر ایامی خاص مانند اعیاد را برای برگزاری جشن خود در نظر دارید حتما باید از قبل برنامه ریزی های لازم را انجام دهید که تایم مورد نظر و تالار مورد نظرتان پر نباشد. یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب باغسرا یا تالار ظرفیت آن است ، سعی کنید تالار یا باغسرایی را  انتخاب کنید که متناسب با ظرفیت میهمان شما باشد تا دچار مشکل نشوید. تالار عروسی بزرگ با میهمانان کم یا بر عکس تعداد میهمانان زیاد در یک سالن عروسی کوچک اصلا زیبا نیست.سعی کنید روز قبل از مراسم حتما به مکان برگزاری جشن خود سر بزنید و از مرتب بودن همه چیز اطمینان حاصل کنید، تمیزی روکش های صندلی و رومیزی ها ، تعداد صندلی ها ، نور پردازی ، تزئینات و ... این سرکشی و حساسیت شما ، به مدیریت تالار نیز ثابت می کند که شما نسبت به همه چیز حساس هستید و در جهت جلب رضایت شما تلاش خواهد کرد. قبل از مراسم خود یک شب به صورت سرزده به باغسرا یا تالار عروسی خود بروید و با هماهنگی مدیریت تالار، از کیفیت غذای تالار و نحوه چیدمان و پذیرایی و برخورد میهمانداران اطمینان حاصل کنید و توصیه های لازم را برای روز مراسم خود به مدیریت تالار بدهید.
مدیریت مجموعه ی تالار تشریفات ستاره کار خود را در سال ۱۳۷۹  با افتتاح دفتر تشریفات مجالس به نام ستاره در منطقه ی فاز ۴ مهر شهر آغاز نمود و تا سال ۱۳۹۵ در این زمینه فعالیت داشته است.
در سال ۱۳۸۵ با تلاش و کوشش فراوان موفق به تاسیس تالار و باغسرای ستاره واقع در چهار باغ کرج شده و تاکنون توانسته است با رعایت تمامی نکات بهداشتی و خدماتی در ضمینه طبخ غذا و برگزاری مراسم رضایت مشتریان خود را جلب نماید. باغسرا و تالار عروسی ستاره با ظرفیت بالا و کادری آموزش دیده در جهت جلب رضایت مشتریان خود کوشیده و همواره به عنوان یکی از بهترین ها در بین باغسراها و تالارها درخشیده است.
-----------------------------------
باغ تالار پذیرایی دشت شقایق مفتخر است با بیش از چهار دهه سابقه درخشان، طراح، مشاور و مجری شما در برگزاری انواع مراسم، جشن ها و سمینارها باشد.
تالار عروسی دشت شقایق با به کارگیری کادری مجرب و متعهد، با فضای وسیع شامل سالن های مجلل با طراحی و دیزاین بسیار زیبا و مدرن و نیز فضای سبز بی نظیر و رویایی، مناسب جهت تصویر برداری، همچنین آشپزخانه صنعتی دارای بالاترین استانداردهای بهداشتی روز، سالن بازی کودکان در فضای اختصاصی، تصفیه خانه برای تصفیه و ذخیره 50 هزار لیتر آب، جهت پخت غذا و شست و شو، مناسب ترین و کامل ترین امکانات را برای برگزاری مراسم با بالاترین سطح کمی و کیفی فراهم نماید.مدیریت مجموعه با گرمی پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما در جهت بهره وری و ارائه کیفیتی برتر می باشد.
-----------------------------------
باغ تالار پالیزی با ظرفیت بالغ بر 500 نفر در شهریار واقع  شده و یکی از باغ های خوب جهت برگزاری مراسم نامزدی و عروسی می باشد.باغ تالار پالیزی از طراحی متفاوت بهره مند است و دارای سفره خانه سنتی و چشم اندازی زیباست.سالن اصلی باغ تالار پالیزی دارای ویدئو پروجکشن و سیستم صوتی حرفه ای می باشد.امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار پالیزی
1- یخ خشک
2- دیزاین و طراحی تخصصی
3- تنوع منو
4- پارکینگ اختصاصی
-----------------------------------
باغ تالار شب های روشن دارای ظرفیت 400 نفر می باشد و در احمد آباد مستوفی واقع شده است.
برخی از امکانات باغ تالار عروسی شب های روشن :
امکان انتخاب ظروف vip و تمامی دیزاین ورودی، انتخاب غذا و دسر و پذیرایی به سلیقه عروس و داماد، استفاده از اشپز بین المللی و سفارتخانه ایی با تهیه انواع غذاهای ایرانی،فرنگی،دریایی با پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 50 ماشین
-----------------------------------
از باغ تالارهای زیبا در محدوده کرج میتوان باغ تالار قصر سفید را نام برد.
باغ تالار قصر سفید در منطقه ی اندیشه واقع شده است.
باغ عروسی قصر سفید دارای حداکثر ۱۰۰۰ نفر ظرفیت می باشد و آماده برگذاری کلیه جشن ها و مراسم ها و مجالس عقد و عروسی شما می باشد.
-----------------------------------
مجموعه تالارهای پذیرایی قصر آریو دارای سه سالن مجزا به ظرفیت های ۳۵۰ ، ۶۰۰ و ۱۲۰۰ نفر در شهرک غرب واقع گردیده است.
تالار پذیرایی قصرآریو دارای پارکینگ اختصاصی، سیستم صوتی و نورپردازی فوق حرفه ای، ظروف VIP، دسترسی راحت، نوساز با سالن های مدرن و زیبا، ۶ آسانسور مجزا، ورود ماشین عروس به داخل لابی، پرسنل مجرب با لباس فرم یکدست و آموزش دیده و غذای با کیفیت با بهترین سرآشپزها افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
-----------------------------------
باغ تالار آریانا دارای فضایی سبز و وسیع در منطقه فیروز بهرام مناسب جشن های باشکوه عروسی و نامزدی می باشد.
ورودی رایگان بهار و تابستان باغ تالار آریانا
دو سالن مجزا و مجلل باغ تالار آریانا با ظروف لوکس و همکاری مهمانداران مجرب میزبان جشن شما در این باغ تالار هستند.
باغ تالار آریانا دارای سفره عقد زیبا در محیط باز محوطه و سفره خانه سنتی با فضایی متفاوت می باشد.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار آریانا
1- گروه موزیک و اجرای زنده
2- لوکیشن های خاص عکیبرداری
3- سالن های کف LCD در باغ عروسی آریانا
4- غذاهای ایرانی و فرنگی
-----------------------------------
از باغ های زیبا در محدوده غرب تهران میتوان به باغ تالار مجلل چیتگر(مینیاتور) اشاره نمود.
این باغ زیبا در محدوده چیتگر تهران واقع شده است.
باغ تالار چیتگر شعبه ۲(مینیاتور) با حداکثر ۵۰۰ نفر ظرفیت آماده برگذاری تمامی مهمانی ها،مجالس، جشن ها و مراسم های عقد و عروسی شما عزیزان می باشد.از ویژگی این باغ میتوان به وسعت آن که بالغ بر ۲۰۰۰ متر است اشاره نمود.این باغ عروسی، بهترین و به یادماندنی ترین شب را برای شما عزیزان رقم میزند.
-----------------------------------
باشگاه تشریفاتی آریا با مدیریت جدید با بهره گیری از جدیدترین متد های معماری و ایجاد دکوراسیون بسیار مجلل و بی نظیر می باشد.
این مجموعه تشریفاتی در بهمن ماه سال گذشته بازگشایی شده است و آماده برگزاری جشنها و میهمانیهای باشکوه شما عزیزان می باشد.
-----------------------------------
باغ تالار عصر نوین با ظرفیت 600 نفر یکی از مجموعه های زیبا و به روز برای برگزاری مراسم نامزدی وعروسی با شکوه است.
ورودی رایگان در بهار و تابستان باغ تالار عصر نوین
روف گاردن مجلل برای مراسم عقد در باغ تالار عصر نوین دیزاین و طراحی شده که میزبان همه زوج های مشکل پسند در این باغ تالار می باشد.
باغ تالار عصر نوین دارای آبنمای موزیکال بسیار زیبا و همچنین استفاده فضای سبز برای آقایان و بانوان است.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار عصر نوین
1- سفره خانه سنتی
2- پارکینگ اختصاصی
3- مهمانداران مجرب
4- لابی مهمان
5- سیستم صوتی حرفه ای
-----------------------------------
یکی از باغ های زیبا در تهران باغ تالار گل یاس میباشد.این باغ زیبا دارای حداکثر 400 نفر ظرفیت است.
دور استخر با فضا و محوطه ای باز و دلنشین آماده پذیرایی از مهمانان شما می باشد.
باغ تالار گل یاس با منوهای غذایی متنوع و پارکینگ اختصاصی خود و همچنین شمع آرایی و آتش بازی و … خود میتواند انتخاب مناسبی جهت برگذاری جشن ها و مهمانی ها مراسم های عقد و عروسی و همچنین سمینارها و … باشد.
-----------------------------------
باغ تالار تشریفاتی آریل دارای ۱۰۰۰ نفر ظرفیت در احمد آباد مستوفی واقع گردیده است.
باغ تالار آریل دارای دو سالن مجزا به متراژ ۶۰۰ متر با ارتفاع سقف ۶ متر بدون ستون و با دکوراسیون بسیار زیبا افتخار ارائه خدمات لوکس به شما عزیزان را دارا می باشد.
-----------------------------------
باغ تالار آیه
سرویس های ویژه باغ تالار آیه
طراحی و اجرای باشکوه ترین جشن ها و مجالس عروسی ، نامزدی ، تولد و ....
برگزاری همایش ها و سمینارها
معرفی مجلل ترین مکان های برگزاری مراسم (باغ ، ویلا و سالن)
تهیه و سرو انواع غذاهای ایرانی ، فرنگی ، دریایی و فینگرفود
ارائه سفره عقد ، میز نامزدی ، گل آرایی ، گروه موسیقی ، گروه فیلم برداری و عکاسی،
سفره خانه سنتی ، کافی شاپ ، ماشین عروس ، آتش بازی ، میز شمع ، میز گل ، میز یادبود و کلیه خدمات مجالس با استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا
-----------------------------------




تالار پذیرایی | راهنمای انتخاب تالار پذیرایی | (با قیمت مناسب و ارزان)

انتخاب تالار عروسی، تقریبا مهمترین انتخاب شما در حوزه ی مراسم عروسی تان است. چرا که همه ی انتخاب های دیگر را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد. همه ی تدارکات عروسی، در سایه ی یک تالار خوب و ایده آل دیده خواهند شد. پس باید از هر نظر در این انتخاب دقت کنید.
زمان انتخاب:

اگر قصد دارید در یکی از مناسب ها و اعیاد مذهبی نظیر، نیمه ی شعبان، عید فطر، عید غدیر، عید قربان و … مراسم عروسی تان را برگزار کنید، باید دقت داشته باشید که تالارهای لوکس و پر طرفدار در این اعیاد خیلی زود رزرو می شوند، پس اگر روز عروسی برایتان مهم است، باید خیلی زود دست به کار شوید. برای رزرو در چنین روزهای خاصی باید حداقل از چند ماه قبل اقدام کرده باشید.
آب و هوا:

اگر می خواهید مراسم عروسی تان را در یک باغ برگزار کنید، باید نسبت به آب و هوا حساس باشید. برگزاری عروسی در فضای باغ دردسرهای خاص خودش را دارد. تغییرات ناگهانی آب و هوا را باید در نظر بگیرید. دمای 25 الی 35 درجه برای برگزاری عروسی در محیط باغ مناسب به نظر می رسد. اما علاوه بر دمای هوا، رگبار های احتمالی، گرد و غبار، وزش باد و نظایر این نیز می تواند مراسم عروسی تان را خراب کند. چرا که شما برای روز مراسم تزئینات مختلفی را تدارک خواهید دید، اعم از گل آرایی، چراغانی، شمع آرایی و …. که همه ی این ها زمانی دیده می شوند که شرایط آب و هوایی طبیعی و مساعد باشد.
قیمت مناسب

احتمالا برای شما هم پیش آمده که وسوسه شوید، صرفا به خاطر قیمت مناسب و نسبتا پایین، با یک تالار یا باغ قرارداد ببندید. اما همیشه این نکته را به خاطر بسپارید که قیمت پایین همیشه نشانه ی خوبی نیست. ممکن است این قیمت پایین خدمات و کیفیت پایینی را به دنبال داشته باشد. در مرحله ی اول ممکن است، شما به خاطر قیمت، یک تالار عروسی را رزرو کنید، اما در طول مراسم به خاطر برخوردهای نامناسب، یا سرویس دهی نامناسب از کرده ی خود پشیمان شوید. در همین راستا باید گفت که قیمت بالا هم به هیچ وجه، نشان دهنده ی کیفیت بالای یک مجموعه نیست. ممکن است قیمت بالایی را پرداخت کنید، ولی در نهایت رضایت قلبی از کیفیت کارشان نداشته باشید. پس باید قبل از عقد قرار داد همه ی جوانب را بسنجید.
سابقه خوب

قبل از اینکه فریب رزومه و نمونه کارهای تالار را بخورید، از اطرافیان و دوستان درباره ی کیفیت خدمات، پذیرایی، کادر مهمانداری و… پرس و جو کنید. همیشه گفته ایم که مشتری های راضی، بهترین تبلیغ برای هر مجموعه هستند. کسانی که قبل از شما از آن تالار خدمات گرفته اند، حتما بهتر می توانند شما را راهنمایی کنند.
امکانات مناسب

هر تالاری برای اینکه به کیفیت قابل قبول و مد نظر مشتری برسد، باید چند فاکتور اولیه را کسب کرده باشد. اگر این مسائل ابتدایی را به خوبی اجرا کرد، برای گرفتن امتیاز های بیشتر، به بالا بردن کیفیت خدمات و همچینن اضافه کردن خدمات مجموعه اش فکر می کند.
نکات اولیه برای یک تالار عروسی متوسط :

-مسئله ی پارکینگ مهمان: داشتن پارکینگ به ویژه در شهرهای شلوغ، اهمیت بسیاری دارد. چرا که اغلب مهمانان مراسم عروسی، ترجیح می دهند که با ماشین شخصی خود به مراسم عروسی بروند، در نتیجه داشتن پارکینگ اطمینان خاطری برای مهمانان است و مشکل تردد را نیز آسان می کند. اگر تالار فاقد پارکینگ باشد، مهمانان مجبور می شوند؛ با لباس های مجلسی، مسافت های طولانی را بعد از پیدا کردن جای پارک، پیاده گز کنند.

-برخورد خوب پرسنل: حتی اگر مجموعه ی مورد نظر کمبود ها و نواقصی داشته باشد، می تواند با برخورد خوب کادر، با سعه ی صدر و مدیریت درست مشکلات و موانع را از مسیر بردارد. اما اگر کادر تالار در برابر هر اعتراض و مشکلی برخورد تندی با مهمانان داشته باشند، جز یک خاطره ی بد برای مهمان و یک امتیاز منفی برای تالار هیچ حاصل دیگری ندارد.
کیفیت غذای مطلوب: کیفیت غذای عروسی چیزی نیست که بتوان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. چه منوی شما عریض و طویل باشد و چندین نوع غذا، پیش غذا، دسر و سالاد در لیست غذای خود تدارک دیده باشید، چه یک نوع غذا سفارش داده باشید، اگر کیفیت غذا مطلوب باشد، مهمانان با خاطره ی خوشی مجلس عروسی تان را ترک خواهند کرد. اما کیفیت بد غذا علاوه بر اینکه موجب نارضایتی مهمانان می شود، باعث اسراف بیش از حد غذا نیز خواهد شد.
نورپردازی مطلوب

 

هیچ کس از یک تالار تاریک و کم نور استقبال نمی کند. مخصوصا در سالن های بزرگ با ظرفیت های بالا، نورپردازی یک اصل مهم و اساسی است. پس حتما هنگام رزرو تالار به این نکته ی مهم دقت کنید.
تهویه ی مناسب

 

یکی دیگر از نکات مهم برای انتخاب تالار پذیرایی، داشتن تهویه ی مناسب است. سیستم گرمایشی و سرمایشی تالار، باید دارای استاندار های لازم باشد. چرا که در اغلب مراسم های عروسی، گرما و سرمای بیش از حد تالار، باعث کلافگی مهمانان می شود.
نکات مطلوب برای یک تالار ستاره دار:

-دکوراسیون خوب:  داشتن یک دکوراسیون و دیزاین داخلی شیک و جذاب که چشم مهمانان را خیره کند، یکی از مسائل مهمی است که می تواند یک تالار معمولی را به یک تالار شیک و با کیفیت تبدیل کند. پس حتما به دکوراسیون و دیزاین تالار هنگام رزرو دقت داشته باشید.

-محلی برای بازی بچه ها: اگر دقت کرده باشید، در اغلب عروسی ها، بعد از مدتی بچه ها کسل و بی حوصله می‌شوند و مدام نق می زنند و اصرار دارند که مجلس عروسی را ترک کنند، طبیعی است، بچه ها تحمل این میزان شلوغی و سر و صدا را ندارند. اما اگر در تالار پذیرایی زمین یا اتاقی برای بازی بچه ها تدارک دیده شود، مهمانان می توانند به راحتی بچه هایشان را به مسول این زمین بازی بسپارند. در این صورت هم بچه ها از این عروسی خاطره ی خوشی خواهند داشت و هم پدر ها و مادرها نفسی به آسودگی خواهند کشید.
-محلی برای فیلم برداری و عکس برداری مهمانان: اگر دقت داشته باشید در اغلب تالارهای پذیرایی عکس برداری با موبایل و دوربین شخصی ممنوع است. این کار به دلیل حفظ حریم شخصی مهمانان و عروس و داماد انجام می شود. اما اگر در یک محوطه خارج از سالن پذیرایی، یک دکور زیبا و شیک جهت عکس برداری مهمانان مهیا شود، خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن مهمانان ثبت خواهد شد.

برای یک زوج جوان که تصمیم به ازدواج دارند و قصد دارند یک مراسم عروسی بزرگ و باشکوه بگیرند هیچ چیز مهمتر از انتخاب یک تالار پذیرایی مجلل و زیبا نیست. بیشتر زیبایی و شکوه مراسم عروسی به خاطر تالار عروسی و دکوراسیون و طراحی آن است. اگر تالار عروسی به درستی انتخاب نشود و شرایط آن با نوع مراسم شما و مهمانانتان همخوانی نداشته باشد، هر چقدر هم برای مراسم خود هزینه کرده باشید، خاطره خوبی در ذهن شما و مهمانانتان باقی نمی ماند.

انتخاب تالار پذیرایی

بنابراین عروس و داماد باید در انتخاب تالار پذیرایی که برای مراسم عروسی خود در نظر می گیرند نهایت دقت و توجه را داشته باشند و شرایط آن را کاملاً بررسی کنند. انتخاب تالار عروسی شیک و مناسب آنقدر مهم است که هرچقدر زمان برای این کار در نظر بگیرید ضرر نکرده اید. می توانید شخصاً به تالار عروسی مورد نظر خود مراجعه کرده و شرایط و امکانات آن را بررسی کنید. یا اینکه در سایت های مختلف که به معرفی انواع تالار پذیرایی در مناطق مختلف می پردازند، جستجو کرده و تالار عروسی موردنظر خود را بیابید و با دیدن شرایط و امکانات آن و همچنین عکس هایی که از قسمت های مختلف تالار عروسی در سایت قرار داده شده است، در نهایت تصمیم درست را بگیرید و بهترین تالار عروسی را که با بودجه و شرایط شما مناسب تر است، بیابید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:تالارکده، مرجع تخصصی خدمات عروسی

بعضی از زوج ها ترجیح می دهند به جای اینکه مراسم عروسی خود را در یک تالار پذیرایی سرپوشیده برگزار کنند، این روز مهم زندگی شان را در یک باغ تالار زیبا و سرسبز جشن گرفته و مراسم خود را بیش از پیش به یاد ماندنی و خاطره انگیز کنند. انتخاب باغ عروسی مناسب نیز بسیار مهم است و باید بسیاری از شرایط و امکانات آن را بسنجید تا در روز عروسی خود و مهمانانتان با امکانات باغ تالار دچار مشکل نشوید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:زیباترین و مجلل ترین باغ تالارهای تهران

انتخاب تالار پذیرایی

برای انتخاب یک تالار پذیرایی شیک و مناسب یا یک باغ عروسی زیبا و باشکوه در ابتدا مشخص کنید که تعداد مهمانان شما چقدر است. از آنجا که انتخاب تالار عروسی یا باغ تالار مهم ترین تصمیم شما زوج های جوان در برنامه ریزی عروسی است، باید حتماً تخمین درستی از تعداد مهمانان خود داشته و سپس ظرفیت تالار عروسی و یا باغ تالار موردنظر خود را نیز به درستی مشخص کنید. اگر تالار پذیرایی یا باغ عروسی موردنظر شما ظرفیتی کمتر از تعداد مهمانانتان داشته باشد نه تنها با کمبود فضا برای نشستن و پذیرایی از مهمانان مواجه می شوید بلکه با مشکلات دیگری مانند کم بودن تعداد سرویس های بهداشتی موجود در تالار پذیرایی یا باغ عروسی ، کم بودن تعداد ظروف و بسیاری موارد دیگر نیز روبرو می شوید.

مورد دیگری که در انتخاب تالار پذیرایی و یا باغ تالار مناسب باید در نظر بگیرید، به اندازه بودن تعداد پرسنل موجود در آن تالار عروسی یا باغ تالار برای میزبانی از مهمانانتان است. این موضوع به حدی اهمیت دارد که باید حتماً در مورد آن به اندازه کافی تحقیق کرده و از مدیر تالار پذیرایی یا باغ عروسی بخواهید که آمار دقیقی از تعداد پرسنل تالار عروسی را به شما بدهند. باید تعداد پرسنل و کارکنانی که از مهمانان پذیرایی می کنند، غذاها را سرو می نمایند و یا سرویس های بهداشتی تالار پذیرایی یا باغ تالار را تمیز می کنند به اندازه ای باشد که مهمانان از این نظر هیچ کمبودی حس نکنند و حتی پذیرایی ها چندین مرتبه تکرار شود.

انتخاب تالار پذیرایی

یکی از امکاناتی که امروزه به کمک زوج های جوان برای تصمیم گیری در مورد تالار پذیرایی یا باغ تالار مناسب و انتخاب یک تالار عروسی یا باغ عروسی شیک و با امکانات کافی آمده است، شرکت های تشریفات عروسی است. این شرکت های تشریفات عروسی با بسیاری از باغ تالار ها یا انواع تالار پذیرایی قرارداد داشته و می توانند بهترین تالار عروسی که با امکانات شما و نیز بودجه ای که برای این کار اختصاص داده اید هماهنگی دارد را به شما معرفی کنند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:بهترین تشریفات عروسی و خدمات دهندگان مجالس در تهران را بشناسید

شرکت های تشریفات عروسی معمولاً عهده دار تهیه دیگر ملزومات برپایی مراسم عروسی مانند دکوراسیون تالار پذیرایی یا باغ تالار ، گل آرایی تالار عروسی ، تزئین جایگاه عروس و داماد در تالار پذیرایی و موارد دیگر مانند تهیه شام عروسی و پذیرایی ها نیز می شوند. شما می توانید همه بخش های مختلف برگزاری مراسم عروسی یا بخشی از آن را بر عهده تشریفات عروسی مورد نظر خود قرار دهید. تشریفات عروسی معمولاً در فصل هایی از سال مانند زمستان که تعداد عروسی ها کمتر است پکیج هایی با تخفیفات ویژه ارائه می دهند که می توانید از آنها استفاده کرده و یک تالار پذیرایی مجلل و زیبا یا یک باغ تالار باشکوه و مجلل را با قیمتی بسیار کمتر از حد معمول آن و با امکاناتی مناسب برای مراسم عروسی خود رزرو کنید. شما می توانید اطلاعات مربوط به این پکیج های ویژه تشریفات عروسی را از سایت هایی که مختص معرفی تشریفات عروسی ، تالار پذیرایی و باغ تالار هستند، دریافت کنید.

انتخاب تالار پذیرایی

اگر تصمیم گرفته اید از یک تشریفات عروسی برای برپایی جشن خود استفاده کنید و امور مربوط به برگزاری عروسی خود را تماماً به یک شرکت تشریفات عروسی بسپارید، حتماً قبل از انتخاب تشریفات عروسی مدنظر خود از سابقه آنها در برپایی مراسم عروسی، تحقیق و پرس و جوی کافی کنید. معمولاً شرکت های تشریفات عروسی که سابقه زیادی در برپایی مراسم مختلف عروسی ندارند، از عهده برپایی یک جشن بزرگ با تعداد مهمانان زیاد برنمی آیند. بنابراین اگر تعداد مدعوین به مراسم عروسی شما زیاد است، در انتخاب تشریفات عروسی دقت کنید.

حتماً به تالار عروسی یا باغ تالار که به شما معرفی شده است، سر بزنید و شرایط و امکانات آن را به درستی بسنجید. اگر برایتان مقدور است در یک مراسم عروسی که توسط تشریفات عروسی مدنظر شما برگزار شده است بروید و از نحوه دکوراسیون تالار پذیرایی و گل آرایی باغ عروسی مطلع شوید و نظرات و پیشنهاد های خود را با مدیران تشریفات عروسی و تالار پذیرایی یا باغ تالار در میان بگذارید.

همچنین از کیفیت و طعم غذاهایی که در شام عروسی توسط تشریفات عروسی مدنظر شما سرو می شود، اطمینان حاصل کنید. از دیگر برنامه هایی که تشریفات عروسی برای سرگرم کردن مهمانان تدارک دیده است مانند آتش بازی در محوطه باغ عروسی و موارد دیگر پرس و جو کنید و در صورت تایید آنها را تهیه کنید.

انتخاب تالار پذیرایی مناسب در فصل زمستان و باغ تالار زیبا و سرسبز در عروسی تابستانی شما مهمترین تصمیم تان در برنامه ریزی عروسی است. پس برای آن زمان بگذارید و از مهمترین روز زندگی خود لذت ببرید.

انتخاب تالار عروسی مناسب یکی از مهمترین کارهایی است که عروس و دامادها هنگام برنامه ریزی عروسی باید انجام دهند. انتخاب یک محل برگزاری عروسی مناسب صرف نظر از اینکه یک باغ تالار یا یک تالار پذیرایی باشد تأثیر بسیار زیادی در رضایت میزبان و همچنین مهمانان و ایجاد خاطره ای خوش در آنان دارد. اما چگونه می توانید تالار عروسی مناسب خود را پیدا کنید و در انتخاب تالار عروسی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در این مقاله مجموعه نکاتی که باید در انتخاب تالار عروسی مدنظر قرار دهید را گرد آورده و به بررسی عوامل مؤثر در انتخاب یک تالار عروسی مناسب می پردازیم.

انتخاب تالار پذیرایی
مسافت تالار پذیرایی عروسی

برای انتخاب تالار عروسی مناسب مهم ترین نکته ای که باید مدنظر قرار دهید این است که تالار عروسی یا باغ تالاری که می خواهید انتخاب کنید در محدوده محل سکونت شما قرار گرفته باشد. این امر اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا برخی از عروس و دامادها یک باغ تالار یا تالار پذیرایی بسیار دور انتخاب کرده و این امر باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای آنها می شود. به عنوان مثال دوری مسافت ممکن است باعث خراب شدن آرایش صورت و مو عروس و داماد یا درگیر شدن با مشکلاتی مانند برخورد با ترافیک یا خرابی ماشین و … شود.

همچنین بهتر است مکان تالار پذیرایی در نزدیکی آرایشگاه بوده و در مکانی قرار گرفته باشد که بیشتر مهمانان دسترسی آسانی به آن داشته باشند.
هزینه تالار عروسی

نکته بسیار مهم در انتخاب تالار عروسی یا باغ تالار قیمت آن است. بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می دهند از هزینه های دیگر بخش ها کاسته و در عوض یک تالار پذیرایی مناسب تر و مجلل تر انتخاب کنند. قبل از اقدام به انتخاب تالار پذیرایی باید دقیقاً مشخص کنید که چقدر می خواهید بابت تالار عروسی هزینه کنید. در این مورد عروس و داماد باید کاملاً با یکدیگر گفت و گو کرده و تصمیم مشترکی اتخاذ نمایند. البته لازم به ذکر است که در این مورد می توانید از خدمات تشریفات عروسی نیز بهره ببرید.

معمولاً هزینه ی تالارها شامل هزینه ی ورودی تالار، هزینه ی غذا و پذیرایی، هزینه ی خدمات، هزینه ی مالیات و عوارض و ارزش افزوده و هزینه برنامه های تفریحی است. شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای عروسی خود در نظر گرفته اید تالار مناسب خود را انتخاب کرده و در این میان از خدمات ارائه شده توسط شرکت های تشریفات عروسی بهره مند شوید.

بسیاری از شرکت های تشریفات عروسی دارای پکیج هایی با قیمت های مختلف هستند که می توانید با توجه به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید اقدام به انتخاب یکی از آنها نموده و با هزینه ای معقول و مناسب، بهترین امکانات را دریافت نمایید.

در رابطه با این موضوع بخوانید:بهترین تشریفات عروسی و خدمات دهندگان مجالس در تهران را بشناسید

انتخاب تالار پذیرایی

توجه داشته باشید که تاریخ عروسی در تعیین قیمت تالار پذیرایی نقش بسیار زیادی دارد. معمولاً قیمت تالارهای عروسی در فصل تابستان بیشتر از فصول دیگر است زیرا تابستان فصل اوج برگزاری مراسم های عروسی است و بسیاری از عروس و دامادها ترجیح می دهند مراسم عروسی شان را در این فصل که مشکلات مربوط به سردی هوا و بارندگی زیاد را ندارند، برگزار کنند. به همین دلیل قیمت تالارها عروسی و بخصوص باغ تالار ها در این فصل بالا می رود. همچنین روزهای مناسبتی بخصوص اگر تعطیل باشد و تعطیلات آخر هفته نیز باعث افزایش قیمت تالارهای پذیرایی عروسی می شود.

اگر می خواهید هزینه های عروسی خود را کاهش داده و یک عروسی مقرون به صرفه برگزار کنید، در فصل های پاییز و زمستان و اوایل بهار اقدام به برگزاری عروسی کنید. همچنین روز عروسی خود را در اواسط هفته و در روزهای غیرمناسبتی انتخاب کنید. در این فصول و روزها مدیران تالارها می توانند تخفیف های بسیار خوبی به شما ارائه بدهند.

در رابطه با این موضوع بخوانید:قیمت تالار پذیرایی در تهران و عوامل مؤثر در هزینه ها
موقعیت و دسترسی تالار

با توجه به اینکه شما در شب عروسی تان امور مختلفی در پیش رو دارید و می بایست درنقاط مختلف شهر گشت و گذار داشته باشید مثل رفتن به آرایشگاه، گل ماشین عروس، عکاسی و فیلم برداری در آتلیه و باغ موقعیت تالار عروسی انتخابی شما می بایست به نحوی باشد که مشکلات ترافیکی در مسیر برایتان پیش نیاید و به موقع به مراسم عروسی در تالار برسید. همچنین مهمانان شما در پیدا کردن و دسترسی به تالار دچار مشکل نشوند.
پارکینگ اختصاصی یا فضای مناسب جهت پارک

برای ثبت یک شب خاطره انگیز برای مهمانان می بایست به فضای مناسب جهت پارک یا پارکینگ اختصاصی توجه داشته باشید .
بررسی مبل ها، روکش میزها و سرویس های بهداشتی

از آنجا مهمانان شما زمان زیادی را روی صندلی ها می نشینند می بایست صندلی ها از نظر راحتی شرایط خوبی داشته باشند و مهمانان شما احساس سختی ننمایند. اگر امکان دارد ساعاتی قبل از عروسی تان سری به محل عروسی زده و نگاه کلی به سالن، رومیزی ها و دیگر نکات داشته باشید. بررسی سرویس های بهداشتی مسئله ای است که ممکن است کمتر به آن توجه شود. وجود تعداد مناسب سرویس و همچنین امکانات و تمیزی آنها باید مورد بررسی قرار گیرد.
ظرفیت تالار عروسی

بعد از مشخص کردن بودجه ای که می خواهید برای تالار پذیرایی یا باغ تالار اختصاص دهید و مشخص کردن محدوده آن نوبت به تعیین فاکتور مهم دیگر که ظرفیت تالار عروسی است می پردازیم.

ظرفیت تالار عروسی موردنظر شما باید با تعداد مهمانان هماهنگی داشته باشد. اگر تالار پذیرایی که برای مراسم عروسی خود انتخاب می کنید ظرفیتی کمتر از تعداد مهمانان شما داشته باشد نه تنها باعث به وجود آمدن مشکلاتی مانند کمبود جا و تعداد صندلی ها می شود بلکه مسائل بسیار دیگری مانند کم بودن تعداد سرویس های بهداشتی، کوچک بودن استیج رقص و … نیز به وجود خواهد آمد. از طرف دیگر بزرگ بودن زیاد تالار پذیرایی نه تنها هزینه بیشتری روی دست شما باقی می گذارد بلکه در فیلم ها و عکس های عروسی نیز خالی به نظر رسیده و از زیبایی فیلم و عکس می کاهد.

بنابراین قبل از انتخاب تالار عروسی حتماً تخمین دقیقی از تعداد مهمانان خود داشته باشید.

انتخاب تالار پذیرایی
پارکینگ اختصاصی

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب تالار پذیرایی عروسی دارا بودن پارکینگ اختصاصی است. بیشتر تالارهای پذیرایی در مناطق پر تردد واقع شده اند و مهمانان برای پارک کردن ماشین های خود باید مدتها به دنبال جای پارک بگردند. داشتن پارکینگ اختصاصی می تواند یک فاکتور مثبت برای یک تالار عروسی باشد و مهمانان را از دردسر پیدا کردن جای پارک مناسب رها کند.

از طرف دیگر مسأله امنیت ماشین ها نیز فاکتور بسیار مهمی است و داشتن پارکینگ اختصاصی خیال مهمانان را بابت امنیت ماشین ها راحت می کند. این مسأله بخصوص در باغ تالار ها اهمیت بیشتری پیدا می کند. زیرا باغ تالارها معمولاً خارج از شهر قرار دارند و برقراری امنیت در آنها مسأله بسیار مهمی است.
کیفیت غذاها و پذیرایی

همانطور که می دانید کیفیت غذا و نوع پذیرایی در خوب برگزار شدن یک عروسی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سعی کنید قبل از انتخاب تالار پذیرایی موردنظر خود در یکی از مراسم های برگزار شده در آن تالار شرکت کرده و از نزدیک کیفیت غذاها و نحوه پذیرایی پرسنل و کارکنان را مورد بررسی قرار دهید. همچنین می توانید از کسانی که قبلاً مراسم عروسی خود را در تالار عروسی مورد نظر شما برگزار کرده اند نیز سوال پرسیده و نظر آنها را جویا شوید.

پیدا کردن یک تالار پذیرایی مناسب که همه جوانب فوق در آن رعایت شده باشد ممکن است در ابتدا سخت و وقت گیر به نظر رسد. اما امروزه سایت های اینترنتی بسیار زیادی وجود دارند که به کمک عروس و دامادها آمده و به آنها این امکان را می دهند که در کمترین زمان ممکن و بدون حضور در محل تالار پذیرایی مورد نظر خود را پیدا کنند. یکی از سایت هایی که به طور تخصصی در زمینه جستجوی تالارهای پذیرایی عروسی و باغ تالارها کار می کند، سایت تالارکده است. این سایت دارای یک قسمت جستجوی پیشرفته است که در آن می توانید به راحتی هر نوع تالار پذیرایی که موردنظر شما است را پیدا کنید.

عوامل مهمی در انتخاب محل برگزاری مراسم ها وجود دارد که به بررسی بعضی از موارد آنها میپردازیم و امیدواریم که کمکی هرچند کوتاه به شما کرده باشیم

موقعیت و دسترسی تالار:

سعی کنید به دنبال تالار پذیرایی باشید که به محل سکونت شما نزدیک باشد یا اینکه از لحاظ ترافیکی خارج از محدوده ترافیک باشد یا جایی باشد که اکثر مهمان های شما آشنا به منطقه باشند. خیلی اتفاق افتاده که داماد عزیز تالاری را در دور افتاده ترین محله نسبت به شهر انتخاب کرده که بسیاری از مهمان ها یا جا را پیدا نمیکنند یا اینکه خیلی دیر به مراسم میرسند. حال اگر مجبور هستید که تالاری را انتخاب کنید که خارج از شهر هست، موقع ارسال کارت های دعوت به مهمان های خود، کروکی دقیق تالار را که معمولا تالارداران بصورت کارت ویزیتی چاپ میکنند را در داخل کارت دعوت عروسی قرار دهید.

زمان بازدید تالار:

زمانی که با تالار یا باغ تالار تماس تلفنی برقرار میکنید، احتمال دارد که تلفن شما را هر فردی از خدمه تالار گرفته تا مدیریت تالار یا صاحب تالار جواب دهد. البته در تالارهایی که به قول خودمون کارشون درسته و یه مدیریت درست حسابی داره، معمولا مدیریت تالار به تلفن شما پاسخ میدهد. در حین صحبت ها با مدیریت تالار بصورت تلفنی سعی کنید ابتدا سوالات کلی را از وی بپرسید مثلا: ظرفیت تالار چقدر هست؟ منوهای غذایی تو از چه مبلغی شروع میشه؟ چه امکاناتی تالار داره؟ و…

حتما برای مشاهده تالار با همسر خود تشریف ببرید برای بازدید. معمولا دید آقایون با خانم ها فرق دارد. در بعضی مواقع ما آقایون خیلی چیزهایی در تالار هست را نمیبینیم و ریزبینی های خانم ها کمک شایانی در این زمینه میکند. اگر جایی را مدنظرتون هست حتما هم تو روز روشن برای بازدید بروید هم شب. تو روز بلاخره میتوانید محوطه تالار رو ببینید و یک سری زیبایی ها تو روز روشن بهتر دیده میشه.

 


باغ تالار عمارت دانیال

تست غذا و خدمات:

بعضی از تالارها شما رو دعوت میکنند به تست غذا یا خدماتی که ارائه میدهند که زمانی هست که یک مراسم عروسی دارند. توصیه میکنم حتما برای بازدید روز مراسم تشریف ببرید. زمانیکه در تالار حضور دارید تمامی موارد رو بررسی کنید مثلا چیدمان میزها، میزان میوه هایی که روی میزها قرار میدهند، کیفیت میوه ها و شیرینی، تمیز بودن میزها و سرویس های پذیرایی، تمیزی سالن و کف آن، برخورد پرسنل با میهمان ها، سرویس دهی به موقع پذیرایی ها، سرویس های بهداشتی، داشتن اتاق پرو، اتاق مادر و کودک و … که این مواردی هست که شاید برای بعضی عروس و دامادها مهم نباشد ولی حتما این موارد برای مهمان ها مهم است. حتی کوچکترین سرویسی که ارائه میدهند.

موقع شام حتما یه سری به آشپزخانه با حضور مدیر سالن بزنید. تمیزی آشپزخانه و اینکه چگونه غذا را طبخ میکنند خیلی مهم است و در مواردی پیش آمده که مجموعه دارای آشپزخانه نیست و غذا را از جای دیگری به تالار می رسانند که باعث سرد شدن غذا می شود. این مورد رو حتما از مدیر تالار جویا شوید.

بررسی امکانات تالار:

سعی کنید تمامی امکانات تالار رو ببینید حتی مواردی رو که سفارش نداده اید؛ مثلا شاید بخش سفرخانه سنتی رو مدنظر ندارید سفارش بدید ولی برای بازدید حتما بهش سر بزنید و سرویس دهی آن بخش را هم ببینید. تمامی سوالات خودتون رو حتما از مدیریت بپرسید تا سوالی براتون باقی نمونه.

سعی کنید تالاری را رزرو کنید که سالن ها دارای سقف بلند هست مخصوصا اگر مراسم های شما در فصل گرم سال هست. در موقع مراسم به دلیل اینکه سالن پر از جمعیت میشود دما سالن بالا میرود و این خیلی بد هست که مهمان های شما خودشون رو باد بزنن با اینکه در بسیاری از سالن ها دارای سیستم سرمایشی هستند.

در سایت تالار وب اطلاعات تالار مجلل دانیال شهرک غرب به تازگی درج شده است.

پارکینگ خودروها:

حتماً تالار پذیرایی یا باغ تالاری را انتخاب کنید که دارای پارکینگ به ظرفیت مهمان‌های شما داشته باشد. کاملاً واقف هستید تالاری که پارکینگ نداشته باشد چه مکافاتی برای مهمان‌های شما هست. شاید خیلی از مهمان‌های شما بدونن که تالار پارکینگ نداره به مراسم شما نخواهند آمد. به دلیل دردسرهای پارک خودرو

هزینه‌های خدمات:

رسیدیم به مهم‌ترین بخش که همان هزینه‌ای است که بابت مراسم خود باید پرداخت کنید.

تمامی مواردی که برای هزینه‌ها مدنظر هست کامل متفاوت هست و تالار به تالار فرق می‌کند.

– هزینه ورودی: برخی از تالارها هزینه‌ای را بابت ورودی دریافت می‌کنند که ربطی به تعداد مهمان‌ها نیست؛ یعنی شما اگر ۱۰۰ مهمان داشته باشید یا ۱۰۰۰ مهمان، یک رقم ثابت هست؛ که این رقم معمولاً برای روزهای خاصی تغییر می‌کند مثلاً شب تعطیلی باشد

– هزینه منوی غذا: که معمولاً به ازای هر نفر محاسبه می‌گردد و بستگی به تعداد مهمان‌ها و نوع غذاها دارد. سعی کنید در حین قرارداد کاملاً هوشیار باشید و دقیق تمامی نکات رو بررسی کنید مثلاً اینکه چه تعداد چای به مهمان‌ها می‌دهید یا اگر بستنی قبل از شام سفارش دادید چه تعداد بستنی مصرف میشه. در بعضی موارد پیش‌آمده که بعد از مراسم مدیریت به شما عنوان می‌کند که تعداد غذاها بیشتر از درخواستی شما بود و غذای اضافی ارائه دادیم. به این نکته توجه کنید که در حین سرو شام در تالار به شما این مورد رو گوشزد کنند یعنی موقع مراسم بررسی کنید این مورد رو که بعد از مراسم شما نمی‌توانید ثابت کنید که نه تعداد کمتر بود.

– هزینه گروه موسیقی و سرگرمی‌ها: کاملاً بررسی کنید که نوع گروه موزیکی که به مراسم شما می‌آیند به چه صورت هست. قرار است DJ باشد یا یک گروه کامل موسیقی با تمامی ادوات موسیقی هست. هزینه‌ها رو بررسی کنید و تا جائیکه می‌توانید تخفیف بگیرید. چون قیمت خاص و ثابتی ندارد.

– هزینه تزئینات: مانند گل‌آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی و امثال این‌ها که انتخاب آن‌ها معمولاً اختیاری است.

هزینه‌های متفرقه: هزینه‌هایی نیز هستند که بستگی به تالارها می‌توانند بر شما وارد شوند؛ مانند کالسکه عروس، آتش‌بازی‌های خاص و …

معمولاً محاسبه هزینه‌ها به این صورت است که در هنگام عقد قرارداد، بخشی از هزینه‌ها را به‌عنوان بیعانه پرداخت و تاریخ را رزور می‌کنید. حدود یک هفته قبل از مراسم، دوسوم هزینه‌ها را پرداخت می‌کنید و شب عروسی، وقتی مطمئن شدید که همه‌چیز مرتب است و مشکلی در ارائه خدمات نیست، تسویه‌حساب نهایی را انجام می‌دهید.

باغ تالار دانیال
باغ تالار تاج
باغ تالار والا
باغ تالار مجنون
باغ تالار موگه
باغ تالار جزیره آبی
باغ تالار سورینو
باغ تالار بنانیه
باغ تالار همای
باغ تالار الماس
باغ تالار ارم
باغ تالار الهه ناز
باغ تالار ایرانی
باغ تالار ایلیا
باغ تالار اصفهان
باغ تالار ایساتیس
باغ تالار الماس مشهد
باغ تالار ارس
باغ تالار ارک تبریز
باغ تالار ا
باغ تالار بهشت
باغ تالار بهشت اصفهان
باغ تالار بهار اصفهان
باغ تالار بیست
باغ تالار بهشت مهدی
باغ تالار باربد
باغ تالار بهشت تبریز
باغ تالار باران گرمدره
باغ تالار پارسا
باغ تالار پرنیان
باغ تالار پاشا
باغ تالار پرنیا
باغ تالار پارسیس
باغ تالار پرنس
باغ تالار پالیزی
باغ تالار پدیده شرق
باغ تالار پیک
باغ تالار پارسا کرج
باغ تالار پ
باغ تالار توسکا
باغ تالار تخت جمشید
باغ تالار تشریفات
باغ تالار تیام اصفهان
باغ تالار تبریز
باغ تالار تهرانپارس
باغ تالار ثمین
باغ تالار ثابت
باغ تالار قصر ثابت
ثباغ تالار بورس
باغ تالار جزیره اصفهان
باغ تالار جاجرود
باغ تالار جمشید اردبیل
باغ تالار جام جم مشهد
باغ تالار جنوب تهران
باغ تالار جلفا
باغ تالار جاده چالوس
باغ تالار جزیره آتشگاه
باغ تالار جهان نما
باغ تالار چیتگر
باغ تالار چوبی
باغ تالار چهار باغ
باغ تالار چکاوک
باغ تالار چیتگر در چیتگر
باغ تالار چشم انداز
باغ تالار چهارباغ کرج
باغ تالار چهار فصل جوان شیراز
باغ تالار چیست
باغ تالار چالوس
باغ تالار حافظ قم
باغ تالار حمید
باغ تالار حاتم مشهد پنج تن
باغ تالار حافظیه مشهد
باغ تالار حکیمیه
باغ تالار حیدر بابا
باغ تالار حنا
باغ تالار حاتم مشهد
باغ تالار حمید در شهریار
باغ تالار خوبان
باغ تالار خورشید
باغ تالار خاتون
باغ تالار خاطره
باغ تالار خاص رشت
باغ تالار خلیج فارس شهرکرد
باغ تالار خاص آناهیتا
باغ تالار خان نشین
باغ تالار خوب در تهران
باغ تالار خوب در اصفهان
خیابان استخر باغ تالار
خیابان دماوند باغ تالار
باغ تالار خ دماوند
باغ تالار دشت شقایق
باغ تالار دامون
باغ تالار دانش
باغ تالار در تهران
باغ تالار در شهریار
باغ تالار دایانا
باغ تالار در گرمدره
باغ تالار دانژه
باغ تالار در کرج
در باغ تالار عروسی
باغ تالار د
باغ تالار ذوب آهن
باغ تالار بهشت ذوب اهن اصفهان
باغ تالار اتوبان ذوب آهن
باغ تالار بهشت ذوب آهن
باغ تالار بهشت اتوبان ذوب آهن
باغ تالار رز
باغ تالار رویا
باغ تالار رزا
باغ تالار روژه
باغ تالار روما
باغ تالار رویال پارک
باغ تالار روژانو
باغ تالار روشنا
باغ تالار رز مشهد
باغ تالار راد
باغ تالار زمرد
باغ تالار زندگی
باغ تالار زرین
باغ تالار زنیط
باغ تالار زعفرانیه مشهد
باغ تالار زمرد مشهد
باغ تالار زیتون
باغ تالار زرنان
باغ تالار زنجان
باغ تالار زمرد میانه
باغ تالار ژیوار
باغ تالار ژانپیر
باغ تالار ژابیز
باغ تالار ژوان
باغ تالار ژینو
باغ تالار ژست
باغ تالار ژیویر
تالار باغ ژوان قائمشهر
باغ تالار سعادت
باغ تالار سفید
باغ تالار سران
باغ تالار سبز اصفهان
باغ تالار سمیعی
باغ تالار سون
باغ تالار سعادت گرمدره
باغ تالار سه گل
باغ تالار سام
باغ تالار شهریار
باغ تالار شادی اصفهان
باغ تالار شاهکار
باغ تالار شرق تهران
باغ تالار شایان
باغ تالار شکوفه
باغ تالار شادی مشهد
باغ تالار شنتیا
باغ تالار شایان شهریار
باغ تالار صفاجو
باغ تالار صبا
باغ تالار صدف
باغ تالار صالحی
باغ تالار صبا کرمان
باغ تالار صدف گرمدره
باغ تالار صبا در پونک
باغ تالار صفا
باغ تالار صبا شهرکرد
باغ تالار صدف کرج
باغ تالار ص
باغ تالار ضیافت
باغ تالار ضیافت کرج
باغ تالار ضیافت اصفهان
باغ تالار ضیافت خمینی شهر
باغ تالار ضیافت چهارباغ
باغ تالار ضیافت در چهارباغ
باغ تالار ضیافت کمالشهر
باغ تالار ضیافت ملارد
باغ تالار ضیافت سرحدآباد
باغ تالار ضیافت قزلحصار
باغ تالار طوفان
باغ تالار طوفان جاجرود
باغ تالار طلائیه اصفهان
باغ تالار طباخ
باغ تالار طاووس تبریز
باغ تالار طباخ اصفهان
باغ تالار طوبی
باغ تالار طرقبه مشهد
باغ تالار طاها خاصبان
باغ تالار طلائیه تهران
باغ تالار ظرفیت کم
باغ تالار ظرفیت بالا
باغ تالار با ظرفیت کم
باغ تالار با ظرفیت 100 نفر
باغ تالار با ظرفیت کم در تهران
باغ تالار با ظرفیت کم در کرج
باغ تالار با ظرفیت بالا
باغ تالار با ظرفیت کم در اصفهان
ظرفیت باغ تالار تاج
ظرفیت باغ تالار روشنا
باغ تالار عمارت
باغ تالار عقیق
باغ تالار عرفان
باغ تالار عمارت صفاجو
باغ تالار عصر نوین
باغ تالار علیزاده
باغ تالار عرشیا
باغ تالار عمارت نیاوران جاجرود
باغ تالار عمارت خورشید
باغ تالار عظیمیه
باغ تالار ع
باغ تالار غزال
باغ تالار غرب تهران
باغ تالار غزال کرج
باغ تالار غزل
باغ تالار غدیر قم
باغ تالار غزال سبزوار
باغ تالار غزل در کرج
باغ تالار غزال در کرج
باغ تالار غرب
باغ تالار غدیر اصفهان
باغ تالار فردوس
باغ تالار فرمانیه
باغ تالار فلامینگو
باغ تالار فانوس
باغ تالار فردیس
باغ تالار فرمانیه اصفهان
باغ تالار فردوس نجف آباد
باغ تالار فرهاد
باغ تالار فیروز بهرام
باغ تالار فردوس قزوین
باغ تالار قصر ایساتیس
باغ تالار قصر سفید
باغ تالار قصر زرین
باغ تالار قصر لنا
باغ تالار قصر
باغ تالار قصر پارسیان
باغ تالار قصر مریم
باغ تالار قم
باغ تالار قیمت مناسب
باغ تالار قصر بهشت
باغ تالار کاخ
باغ تالار کاظمی
باغ تالار کرج
باغ تالار کلاسیک
باغ تالار کسری
باغ تالار کاراما
باغ تالار کندو
باغ تالار کامیار اصفهان
باغ تالار کاخ همایون مشهد جاده میامی
باغ تالار کویین
باغ تالار گیلاس
باغ تالار گرمدره
باغ تالار گلستان
باغ تالار گلهای زندگی
باغ تالار گل یاس
باغ تالار گرنگالا
باغ تالار گیلاس در شهریار
باغ تالار گلستان کرج
باغ تالار گوتیک
باغ تالار لبینا
باغ تالار لبینا کمالشهر
باغ تالار لواسان
باغ تالار لیدوما
باغ تالار لوکس ونوس
باغ تالار لاکچری
باغ تالار لنا
باغ تالار لاله
باغ تالار لوتوس
باغ تالار لاکچری در اصفهان
باغ تالار ملک
باغ تالار مهران
باغ تالار مجلل
باغ تالار مشاهیر اصفهان
باغ تالار ملودی
باغ تالار ملک مشهد
باغ تالار نیلوفر
باغ تالار نارسیس
باغ تالار نیاوران
باغ تالار نارنج
باغ تالار نیاوران جاجرود
باغ تالار نیاسر
باغ تالار نفس مشهد
باغ تالار نگارستان
باغ تالار ونوس
باغ تالار ونک اصفهان
باغ تالار ویان
باغ تالار والا شهریار
باغ تالار ویلا اصفهان
باغ تالار وزرا همدان
باغ تالار وصال
باغ تالار ویان گرمدره
باغ تالار وکلا
باغ و تالار عروسی نیروانا در شیراز
باغ و تالار ملودی شیراز
باغ و تالار عروسی در شیراز
باغ تالار همتی
باغ تالار های گرمدره
باغ تالار های تهران
باغ تالار هما
باغ تالار های مشهد
باغ تالار های شهریار
باغ تالار های اصفهان
باغ تالار های کرج
باغ تالار یاسین
باغ تالار یسنا
باغ تالار یاس
باغ تالار یاقوت
باغ تالار یاقوت سبز
باغ تالار یسنا شهریار
باغ تالار یلان جردن
باغ تالار یکتا مشهد
باغ تالار یزد
باغ تالار 110
باغ تالار 110 گرمدره
باغ تالار ترانه 1
باغ تالار فردوس 110
باغ و تالار 110
باغ تالار عروسی 110
باغ تالار منطقه 16
باغ تالار منطقه 17
باغ تالار منطقه 15
باغ تالار 21
باغ تالار 20
باغ تالار 20 گرمدره
باغ تالار 21 در گرمدره
باغ تالار 20 شهر قدس
باغ تالار 21 کرج
باغ تالار 21 تهران
باغ تالار 22
باغ تالار عمارت 21
باغ تالار 2
باغ تالار 3گل
تالار 4باغ
باغ تالار 555
باغ تالار منطقه 5
باغ تالار فرهنگیان منطقه 5
باغ تالار 5
باغ تالار 777
باغ تالار 777 در گرمدره
باغ تالار 770 گرمدره
باغ تالار 770
باغ تالار 77
باغ تالار 700
باغ تالار الماس 770
باغ تالار الماس 770 گرمدره
آدرس باغ تالار 777
باغ تالار عروسی 777
باغ تالار 7
باغ تالار 800
باغ تالار 880


تاریخ درج: 1398/08/22
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ تالارها با ظرفیت 100 الی 1000 نفر از مجموع 0 امتیاز