استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالارهای عروسی ارزان قیمت

باغ تالارهای عروسی ارزان قیمت
باغ تالارهای عروسی ارزان قیمت :باغ تالار تهران،تالار الماس احمد آباد مستوفی،باغ شکوفه احمد آباد مستوفی،تالار بهاره پیروزی،باغ تالار عرفان،باغ ارکیده شهریار،تالار ساقدوش پاسداران،باغ آفرودیت پردیس شرق تهران،عمارت زرین غرب تهران،باغ آریل غرب تهران،باغ والا شهریار،تالار قصر سوگند تهرانپارس


باغ ایرانی احمد آباد مستوفی ، باغ کویین شهریار،تالار قصر عقیق نیاوران ، تالار باشگاه نیاوران،تالار عروسی شمس العماره ، باغ تالار نگین غرب ، اینها اسامی تالارهای عروسی با هزینه ارزان و کم هستند . منوی قیمت غذا و تشریفات این باغ تالارهای عروسی مناسب قشر متوسط و کم درآمد می باشد






===========================
باغ تالار تهران یکی از باغ های خوب تهران است که به مساحت 5هزار متر مربع در منطقه چیتگر در غرب تهران قرار گرفته است. باغ تالار عروسی تهران امکان میزبانی از شما عزیزان با بهترین و جدیدترین امکانات و تجهیزات می باشد. ظرفیت باغ تالار تهران (چیتگر) حداکثر 600 نفر بوده و آماده پذیرایی و میزبانی از تمامی مراسمات و جشن های عروسی و عقد با کلیه خدمات تشریفات می باشد٫
از نکات و ویژگی های بارزباغ تالار عروسی تهران می توان به محوطه و فضای سبز زیبا وامکان برگزاری مراسم و در سالن های سرپوشیده و فضای باز اشاره نمود.  فضا سازی های بسیار زیبا ، استخر، آبنماهای شیک، تهیه و تبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با مواد اولیه با کیفیت و خریداری شده به روز  و همچنین پارکینگ اختصاصی دارای ظرفیت 400  خودرو اشاره نمود.
باغ تالارهای تهران با فضای سبز زیبا و رویایی که دارد موجب زیبایی هرچه بیشترجشن ها شما شده و فیلم و عکس ثبت شده شما را زیبایی بیشتر می بخشد.
===========================
تالار تشریفاتی الماس دارای ظرفیت 700 نفر در احمدآباد مستوفی واقع گردیده است.
تالار الماس در 5 طبقه بسیار شیک و مجلل و نوساز با مهمانداران فارق التحصیل رشته هتلداری، خدمات مناسب و luxury، شبی خاطره انگیز و به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهند زد.
===========================
باغ تالار شکوفه در فضای خاص و دلنشین و کاملا طبیعی در محیطی به مساحت 2500 متر و باظرفیت 500 نفر یکی از باغ تالار های خوب در احمدآباد مستوفی است.
پیشنهاد می کنیم اگر هنوز به دنبال باغ عروسی هستید و می خواهید در باغ تالار های احمدآباد مستوفی جشن عروسی خودتان را برگزار کنید حتما سری به این باغ تالار زیبا بزنید، باغ تالار شکوفه با قیمت های مناسب و  کیفیت غدای عالی می تواند انتخاب خوبی باشد.
در صورت بسته شدن قرارداد قیمت ها تا اول ماه مبارک رمضان ثابت می باشد
برای اطلاعات از جزئیات پکیج های اقتصادی باغ تالار شکوفه تماس بگیرید.
سرویس های ویژه باغ تالار شکوفه
1- اتاق عقد مدرن با قابلیت تبدیل شدن به آلاچیق باز
2- اتاق شام cip برای عروس و‌ داماد
3- موزیک و نور پردازی کف ال ای دی فوق مدرن
4- انواع منو غذاهای ایرانی و فرنگی
5- پرسنل مجرب و حرفه ای
6- پارکینگ اختصاصی
===========================
تالار پذیرایی بهاره در خیابان پیروزی دارای ظرفیت 550 نفر جهت پذیرایی از میهمان های شما عزیزان می باشد.
تالار عروسی بهاره با سی سال سابقه و با دیزاین جدید و شیک می باشد.
همچنین تالار بهاره دارای ورودی مجزا جهت ورود و خروج خانم ها و آقایان و پارکینگ اختصاصی می باشد.
===========================
باغ تالار عرفان در محیطی به فضای 6000 متر مربع ،دارای سالن با ظرفیت 800 نفر ، سالن های مبله ، نورپردازی حرفه ای، تونل نور مخصوص عروس و داماد، چراغ های Led در کف باغ، مه سرد ، یخ خشک، دکوراسیون جدید و زیبا ، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
===========================
باغ تالار ارکیده واقع در  شهریار با دکوراسیون استثنایی مدیریت مجرب وپرسنل کارآزموده و ظرفیت ۹۰۰ نفر آماده پذیرایی از تمامی مجالس و مراسم عقد و عروسی شما عزیزان می باشد.
ورودی زیبا و سرسبز  و سالن های مبله و راحت و پذیرایی VIP و باکیفیت هر چه بهتر غذا و دکوراسیون به روز و سیستم نور پردازی جدید و حرفه ای دیگر امکانات باغ تالار ارکیده محسوب میشود
از ویژگی های دیگر  باغ تالار ارکیده داشتن  سفره خانه سنتی در فضای  سرسبز باز و  گل آرایی سالن ها و میز ها و نور پردازی در محوطه و سالن ها وچیدمان زیبا و با سلیقه  و خدمات رسانی به بهترین شکل اشاره نمود.
ازامکانات دیگر نظیر آتش بازی فوق العاده هنگام ورود و خروج عروس و داماد و وارد شدن عروس و داماد با ماشین عروس بداخل باغ، 12 مدل متنوع در انتخاب سفره عقد و  DJ مخصوص ویژه  باغ تالار عروسی ارکیده،پذیرایی عالی بی نظیر هنگام ورود با آبمیوه طبیعی، بستنی ,نسکافه، چای و…
===========================
باشگاه تشریفاتی پذیرایی ساقدوش دارای ظرفیت 600 نفر در شمال تهران (خیابان پاسداران، خیابان ساقدوش) واقع شده است.از خصوصیات تالار ساقدوش می توان دکوراسیون مجلل ایتالیایی و کلاسیک، سالن های مبله، کیفیت غذای بی نظیر، پرسنل مجرب، نورپردازی حرفه ای و خاص اشاره نمود.
اجرا میکنیم آنچه را که در ذهن شماست.با دکوراسیون جدید و خاص
===========================
باغ تالار آفرودیت باغ تالاری بسیار زیبا و خاص است که درمنطقه پردیس و شرق تهران واقع شده است٫ باغ تالار آفرودیت با ددکوراسیون مدرن وجدید خود می تواندجشنی  به یاد ماندنی وشب خوبی را برای شما به همراه داشته باشد٫
باغ عروسی آفرودیت با ظرفیت حداکثر ۵۰۰  ظرفیت نفر بوده و آمادگد میزبانی از کلیه مجالس و مراسم عقد و عروسی شما عزیزان می باشد٫
از شاخصه های این باغ تالار می توان به امکات پذیرایی در فضای باز و باغ زیبا و رویایی طراحی و دیزاین جدید و مدرن، ، برگزاری مراسم عقد در فضای باز، سفره خانه سنتی و پارکینگ اختصاصی با متراژ ۲۰۰۰ متر مربع، طبخ غذای با کیفیت عالی و درجه یک و همچنین با مدیریت مجرب و پرسنل و کادر  توانمند اشاره نمود ٫
===========================
تالار پذیرایی عمارت زرین دارای 400 نفر ظرفیت در غرب تهران واقع گردیده است.
تالار عمارت زرین دارای اتاق عقد مجزا، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای، فضای سبز بسیار زیبا، سالن های با دیزاین جدید و کلاسیک، سفره خانه سنتی، برگزاری مراسم با ظرفیت ۱۰۰ نفر در فضای باز تالار، روف گاردن بسیار زیبا، کافی شاپ، کیفیت غذای عالی و پرسنل مجرب و کارآزموده افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
===========================
باغ تالار تشریفاتی آریل با مدیریت خانم توکلی در غرب تهران و با وسعت 12000 متر و ظرفیت تا 1000 نفر با پرسنلی مجرب و حرفه ای و قیمتی مناسب می تواند گزینه ای خوب برای برگزاری جشن عروسی شما در باغ تالار باشد.
هدیه های باغ تالار آریل به همراهان نوعروس
1- از مبلغ کل قرارداد 20% تخفیف ویژه اوایل هفته و 15% اواخر هفته
2- تشریفات ورودی داخل سالن
3- طاق گل ورودی
4- چیدمان میز vip
5- میز شام عروس و داماد
با وجود مدیریت توانمند و دقیق باغ تالار آریل میهمان جشن عروسی خود هستید.
سرویس ها و خدمات ویژه باغ تالار آریل
1- نوساز بودن تالار
2- سالن هایی بدون ستون و وسیع با ارتفاع 6 متر
3- دکوراسیون و تجهیزات لوکس
4- دارای جایگاه های لوکس عروس و داماد
5- میزهای تشریفاتی شام
6- شمع دان های تشریفاتی
7- لوسترهای متنوع
8- ورودی زیبا با طاق گل
9- پارکینگ اختصاصی
===========================
 تالار پذیرایی قصر عقیق دارای ظرفیت  750 نفر در خیابان نیاوران،ابتدای خیابان جماران واقع شده است.
تالار عروسی قصر عقیق با پارکینگ اختصاصی، سالن با سقف های بلند ، سفره عقد زیبا و ... افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
===========================
باشگاه پذیرایی نیاوران با 500 نفر ظرفیت در بهترین منطقه نیاوران واقع گردیده است.
از ویژگی باشگاه پذیرایی نیاوران اختصاص 7 طبقه از تالار در اختیار یک مجلس عروسی می باشد.
باشگاه نیاوران نوساز و دارای دکوراسیون خاص در منطقه می باشد.
===========================
از باغ تالارهای زیبا در استان تهران می توان به باغ تالار شمس العماره اشاره نمود.
این باغ زیبا آماده برگذاری تمامی مجالس و مراسم های شما اعم از نامزدی,عقد و عروسی,ولیمه, همایشگاه, سمینار و… می باشد.
همچنین باغ تالار شمس العماره برگذاری مراسم های ختم شما عزیزان را نیز بر عهده می گیرد.
مجتمع پذيرایی گردشگری شمس العماره دارای باغ تالارهای لوكس, سالنهای بدون ستون, عمارت و الاچيق VIP و همچنین دارای سيستم مه پاش يكپارچه با اسانس مورد نظر شما و اتاق عقد جزيره روى اب و به روز ترين سيستم صوتی و متنوع در منو غذايی می باشد.
تنها ارزويمان ساختن شبی رويايی برای شما عزيزان ميباشد.
تالار پذیرایی نگین طلائی با توجه به نزدیکی به بهشت زهرا مناسب جهت برگزاری مراسم ترحیم می باشد.
===========================
باغ تالار نگین غرب دارای ظرفیت 500 نفر در غرب تهران واقع گردیده است.
از ویژگی های باغ تالار نگین غرب می توان به باغ بسیار زیبا،سالن عقد با مساحتي بالغ بر٩٠متر، اسکورت تشريفاتی عروس و داماد ازگلفروشي تا پايان مراسم، سالن های مجلل در همکف، پارکینگ اختصاصی،آلاچیق و کیفیت غذای خوب تالار اشاره کرد.
===========================
باغ تالار کویین یکی از باغ های لاکچری و خاص تهران است که در منطقه شهریار تهران واقع شده است. این باغ با فضای باز زیبا، استخر، آلاچیق، آبنما و فضاسازی های زیبا در محوطه می تواند میزبان کلیه مراسمات و جشن های شما باشد.
باغ عروسی کویین با مدیران بسیار توانمند و کار ازموده باهدف ساخت و دیزاین مجموعه ای مجهز و تخصصی در زمینه اجرای مراسم های خاص ، زیر نظر مهندسین و متخصصین برجسته وارد روند طراحی و اجرا شد، که با توجه به تجربه مدیران کار ازموده در زمینه کیترینگ و برگزاری مهمانی ها، سعی بر آن شد که مجموعه ای کامل و به روز بنا به جدیدترین متد روز دنیا طراحی و امده شد.
اکنون بسیار خرسند هستیم که زین پس در خدمت شما عزیزان هستیم.
===========================
شیک ترین قصر مبله در شرق تهران - طراحی شده با آخرین متد تشریفات
با انتخاب این مجموعه بیش از ۷۰٪ از هزینه های مراسم خود را کسر کنید.
آیا می دانید اصل هزینه یک مراسم عروسی، عقد، نامزدی و  ... خدمات خارج از سرویس تالار می باشد و حداقل ۷۰٪ از هزینه های یک مراسم را شامل می شود. در این مجموعه این خدمات رایگان بوده و از کیفیتی بسیار بالا برخوردار است.
قیمت منوها و خدمات داخل تالار نیز به لحاظ داشتن کیفیت بسیار مرقوم به صرفه بوده و در سطح تهران بی رغیب می باشد.
===========================
باغ ایرانی با مجوز رسمی در زمینی بالغ بر دو هکتار در منطقه خوش آب و هوای احمدآباد مستوفی واقع است که دسترسی به این باغ تالار زیبا برای شما عزیزان از تمامی بزرگراه های غرب تهران خصوصا بزرگراه همت ، حکیم و آزادگان به راحتی امکان پذیر است.
تخفیف 100% ورودی باغ ایرانی برای روزهای باقی مانده پاییز و زمستان ۹۸
باغ تالار تشریفاتی باغ ایرانی با ظرفیت های ویژه و منحصر بفردی که دارد، با برگزاری مراسم های جشن عروسی متفاوت، شبی کاملا رویایی و بیادماندنی را برای شما و میهمانان عزیزتان رقم می زند.
سرویس های ویژه باغ تالار تشریفاتی باغ ایرانی
1- دیزاین جدید داخلی سالن ها
2- جایگاه زیبای عروس و داماد
3- نورپردازی حرفه ای پیست رقص
4- سن مخصوص اجرای موسیقی زنده
5- دستگاه های حرفه ای لیزر و رقص نور
6- حباب و بخار
7- میز شام چرمی
8- کاناپه و مبلمان cip و vip با چیدمان خاص
9- ظروف و شف اندیش های درجه یک به همراه لوازم کامل تشریفاتی میز میهمان با متد جدید
===========================
تالار تشریفاتی قصر سوگند در بهترین منطقه تهرانپارس واقع شده است. تالار دارای ظرفیت 600 نفر می باشد.
تالار عروسی قصر سوگند نوساز، صندلی های فوق العاده شیک، سقف بسیار بلند، پارکینگ اختصاصی، جایگاه ویژه، آسانسور 15 نفره، بهترین کیفیت غذا را دارا می باشد. در تالار قصر سوگند کیفیت حرف اول را می زند.
در تالار قصر سوگند پذیرایی هتلی توسط مهمانداران با لباس فرم یکدست انجام می گردد.
===========================
باغ تالار والا یکی از باغ تالارهای مدرن و مجلل تهران است که در منطقه شهریار (باغستان) واقع شده است. باغ تالار والا با ظرفیت پذیرایی حداکثر 1000 نفر آماده میزبانی از کلیه مراسمات شما و کلیه جشن های عقد و عروسی می باشد.
باغ تالار والا مرتب ترین باغ تالار عروسی
این باغ تالار با سبک و شیوه های خاص و منحصر به فرد مراسمات و جشن های شما را میزبانی میکند. فضای باز مجموعه از قسمت های مختلفی تشکیل شده و به شکل های مختلفی فضاسازی و دیزاین شده است. مراسم عقد در فضایی زیبا و رویایی در وسط باغ و در عمارتی زیبا برگزار می شود که باعث زیبایی بیشتر مراسم شما می شود.
سفره خانه سنتی زیبا با سبک های مختلف عربی، مصری و مراکشی از دیگر امکانات این باغ زیبا به شمار می آید.
یکی از مدرن ترین و بروزترین باغ تالارهای تهران بدون شک باغ تالار والاست. این باغ تالار علاوه بر فضای سبز زیبا و درختان میوه، در محوطه سبک های مختلفی از طراحی را مشاهده می کنید. برکه و آلاچیق زیبا با امکان برگزاری مراسم عقد در وسط آن یکی دیگر از زیبایی های این باغ به شما می رود. تعداد زیاد پرسنل جهت مدیریت و پذیرایی هم میتونه جالب توجه باشه که میتونه اطمینان شما را نسبت به کیفیت پذیرایی و رسیدگی کامل به مهمانان جلب نماید.
===========================






تالار پذیرایی ماهان واقع در غرب شهر تهران در بلوار اشرفی اصفهانی در نزدیکی مرکز خرید تیراژه با فاصله ای در حدود نیم کیلومتر می باشد، دسترسی بسیار عالی و دارای جای پارک خوب  در تقاطع دو خیابان ناطق نوری و ابراهیم نوری، تالار پنج ستاره ماهان قرار گرقته است٫

تالار مجلل ماهان برای عزیزانی که قصد تجربه لحظات ماندگار و ثبت خاطرات خوش را دارند ما پیشنهاد میکنیم به این تالار حتما سر بزنند,خیابانهای عریض و دسترسی آسان به تالار از ویژگیهای این تالار می باشد ٫

تالار پذیرایی ماهان با مساحت 4200 متر مربع در 6 طبقه بصورت مجزا  در سال 1391 مورد بهره برداری قرار گرفته است ٫

طبقه ۲- آشپزخانه بزرگ و نیمه صنعتی تالار ماهان قرار دارد که با پرسنل مجرب و تجهیزات مدرن و کاملا بهداشتی بدون تردید یکی از خوش طعم ترین غذاهای کشور را به مشتریان ارائه می نماید٫

مواد اولیه مرغوب و بسیار تازه از مراکز اصلی و دارای کد بهداشتی تامین و بلافاصله توسط نیروهای مجرب پاکیزه، طبقه بندی و در سردخانه های صنعتی برای کمتر از ۳ روز نگهداری و برای تامین خواسته های مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد٫

در طبقه همکف دفتر مدیریت و دفاتر اداری و فروش تالار پنج ستاره ماهان قرار گرفته است و سالن عقد که به مساحت 180 متر که از بزرگترین سالن عقدها به حساب می آید در همین طبقه قرار دارد و طراحی این سالن با نقاشیهای کلاسیک بسیار زیبا بر روی دیوار ها و سقف رخ نمایی می کند٫

و در طبقه ۱- پارکینگ اختصاصی این مجموعه  با  50 خودرو ظرفیت که به منظور حفظ رفاه  آسایش حداکثری میهمانان محترم ، در حین برگزاری مجالس ، کارمندان این مجموعه نیز اقدام به خروج خودروی خود از پارکینگ نموده و به صورت کامل پارکینگ در اختیار میهمانان گرامی شما قرار می گیرد٫

و این سالن که برای عکاسی بسیار زیبا بوده و عکاسی در آن در خواست  مکرر مشتریان و میهمانان می باشد و محل صرف شام مختص عروس و داماد عزیز که سرو توسط سرآشپز حرفه ای  به صورت ویژه انجام می شود و با شیک ترین دیزایین روز  نیز می باشد٫

در طبقه اول سالن بزرگ  ویژه آقایان که با حدود 250 نفر ظرفیت با تم قرمز و با صندلیهای شیک و  کلاسیک به رنگ قهوه ای  طراحی شده است قرار دارد٫

طبقه دوم سالن بزرگ  و دلباز بانوان قرار دارد که طراحی و تم رنگ سالن بانوان بنفش و میز و صندلیهای  راحت و کلاسیک سفید فضای دلنشین  و بسیار پر انرژی و زیبا  را به مشتریان القاء میکند

مهمانان بعد از ورود به لابی  شیک و مجلل این تالار با دو آسانسور مجزا به طبقات مورد نظر مراجعه و از حضور در مراسم  اقوام لذت می برند٫

هر سالن دارای رختکن و سرویس بهداشتی  بصورت مجزا بوده و از سیستم صوتی بسیار پیشرفته  و حرفه ای که از کیفیت عالی و وضوح صدای بسیار بالا و  همراه نور پردازی لیزری فوق العاده و بسیار خیره کننده برخوردار است می باشد٫ همچنین ویژگی دیگر تالار ماهان یخ سرد و دستگاه مه ساز  که جشن شما را زیباتر میکند و  دارای  سن مخصوص رقص نیز می باشد٫

سرو و میزبانی تالار توسط پرسنل کارآمد و مدیریت مجرب بر تمام امور و با کیفیت عالی در طعم و پخت غذا کاه یکی از مهمترین نکات یک تالار بشمار می آید ,به دلیل  ارتقاء عملکرد پرسنل در طبقه سوم مجموعه که شامل ۲ سوئیت ۱۷۰ متری است که هر کدام دارای  تجهیزات پیشرفته برای استراخت و حفظ پاکیزگی و آراستگی  و حفظ روحیه کارمندان ،تجهیز کامل در اختیار همکاران  و پرسنل قرار گرفته است٫

٫٫٫ و کلام آخر اینکه؛

تمام کارمندان و مدیریت تالار پنج ستاره ماهان در تلاش برای ساخت هرچه بهتر و خاطره انگیزترین روز و  لحظه و خاطره ای ماندگار برای شما میهمانان و عروس و داماد  عزیز می باشد٫




تالار پذیرایی اِمِرالد داری دو سالن با ظرفیت 500 نفر با دیزاین زیبا و طراحی به روز ومجلل واقع در شرق تهران و منطقه نارمک (هفت حوض) آماده پذیرایی و میزبانی از شما عزیزان می باشد.

از شاخصه های تالار تشریفاتی امرالد می‌توان به  سالن های زیبا با سقف های نقاشی شده کم نظیر و بلند با دو تم متفاوت، اتاق عقد مجزا، سیستم نورپردازی و صوتی حرفه ای، صندلی های مبله جدید و راحت و همچنین پارکینگ وسیع تا ظرفیت 300 خودرو اشاره کرد .

تالار عروسی امرالد با مدیریت مجرب وپرسنل عالی در خدمت شما سروران میباشد .

اگر در منطقه شرق تهران هستید و قصد دارید در این محدوده مراسم عروسی خود را برگزار نمایید بدون شک تالار تشریفاتی امرالد با امکانات بسیار و دسترسی آسانی که دارد می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد .


تالار تشریفات کلاسیک یکی از تالارهای زیبا و لوکس تهران است که در شرق تهران قرار دارد به دلیل نزیکی به اتوبان باقری دستریی بسیار خوبی دارد این تالار نو ساز بوده و با دکوراسیون جدید و مدرن  و سالن های دلباز و بدون ستون و  سقف های بلند و تهویه هوای عالی با سیستم پیشرفته با لوستر های زیبا و نورپردازی حرفه ای توسط ربات امکانات خاص آمادگی کامل برای میزبانی از مجالس شما سروران را دارد.

تالار پذیرایی تشریفات کلاسیک دارای اتاق عقد بزرگ و شیک با 60 نفر ظرفیت و جایگاه خودرو عروس و داماد می باشد

مدیریت مجرب و پرسنل کار آزموده و کیفیت عالی غذا و سرو و میزبانی حرفه ای از شاخصه های تالار تشریفات کلاسیک بشمار می آید.

از ویزگی های  دیگر تالار پذیرایی کلاسیک داشتن  محل بازی کودک و روف گاردن زیبا  و داشتن3 طبقه پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا  اشاره نمود که تمامی این امکانات تضمینی بر شکل گرفتن مراسم عالی و به یاد ماندنی باشد.

تالار پذیرایی و باغ تالار مشاهیر یکی از تالارهای تازه تاسیس و زیبای تهران است که در خیابان ستارخان تهران واقع شده است. باغ تالار عروسی مشاهیر تهران درای ظرفیت پذیرایی حداکثر 500 نفر می باشد و آماده پذیرایی و میزبانی از تمامی مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد.

از شاخصه های بارز باغ تالار مشاهیر تهران می توان به نوساز بودن مجموعه طراحی و دکوراسیون به روز مطابق با استاندارد و معماری روز دنیا، سالن های مبله و مجلل، استیج رقص سه بعدی با نوررپردازی مدرن، لابی زیبا و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود.

instagram:mashahir_talar

گالری تصاویر باغ تالار عروسی مشاهیر تهران

در همین رابطه بهترین تالارهای تهران را ببینید.

 



تالار پذیرایی رویال اجلاس یکی از تالارهای مدرن و مجلل تهران است که به تازگی در محدوده جنوب شرق تهران و میدان شهدا واقع شده است. تالاری شیک و  مطابق با استانداردهای روز دنیا در خصوص طراحی و دکوراسیون که می توان این تالار را یکی از مدرن ترین تالارهای تهران نام برد. تالار مجلل رویال اجلاس دارای دو سالن مجزا بوده و آماده پذیرایی از مراسم عروسی و میزبانی از کلیه مجالس را دارد.

تخفیف افتتاحیه ویژه همراهان سایت دوشیزه از ۱۵٪ تخفیف از مبلغ کل قرارداد

تالار رویال اجلاس دارای  ورودی و لابی بسیار زیبا ، اتاق عقد VIP و اختصاصی با سفره عقدهای متنوع، سالن های مبله با سقف بلند و همچنین پارکنیگ اختصاصی وسیع از امکانات ویژه این تالار  است

کاخ تالار تشریفاتی رویال اجلاس یکی دیگر مجموعه تالارهای رویال است که به تازگی فعالیت خود را آغاز نموده است. مجموعه تالارهای رویال دارای مدیریت و کادری توانمند، با تجربه و صاحب نام می باشند که این موضوع خیال شما را نسبت به یک شب خوب و به یادماندنی با خدمات و پذیرایی مناسب آسوده می نماید.
برخی از ویژگی های تالار رویال اجلاس :

    دسترسی آسان و موقعیتی عالی
    پارکینگ اختصاصی بسیار وسیع
    طراحی و دیزاین جدید و منحصر به فرد
    سالن های مبله با سقف بلند
    جهیزات مدرن و VIP

این تالار در 6 طبقه بنا گردیده که پارکینگ اختصاصی تالار برای تمامی مهمانان شما به شکلی مطلوب و مناسب فراهم گردیده است.





تالار پذیرایی ارغوان طلایی با تغییر دکوراسیون و دیزاین مدرن روز با کیفیت بسیار مطلوب در شهرک غرب قرار دارد. ظرفیت سالن تالار پذیرایی ارغوان طلایی دارای 450 نفر بوده و جزء کارآفرینان برتر کشور سال 89 برترین های محصولات غذایی و خدمات رستوران ها 90 نیز می باشد.

تا پایان دی ماه ۲۰٪ از کل قرارداد تخفیف

 

از دیگر مدارک اخذ شده این تالار می توان به iso 9001_2000  و HACCP اشاره نمود.

تالار ارغوان طلایی با داشتن پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد مجزا، موسیقی زنده، مدیریت بر کیفیت غذا و نظافت تالار، پرسنل مجرب بهترین مراسم را برای زوج‌های عزیز فراهم میسازد




تالار پذیرایی برازنده یکی از تالارهای خوب، با کیفیت و زیبای تهران است که در مرکز شهر تهران و چهارراه ولیعصر تهران قرار گرفته است. تالار تشریفاتی برازنده با تجربه کاری بالا و کادری مجرب و تحصیل کرده آماده پذیرایی و میزبانی از تمامی مراسمات، میهمانی‌ها و کلیه جشن های عقد و عروسی شما می باشد.

آفر ویژه روزهای خالی ماه آبان و آذر

“طرح ویژه ازدواج آسان”
” تخفیفات ویژه تالار برازنده به کاربران سایت دوشیزه “

خدمات ازدواج آسان این تالار عبارت است از :

۲ سالن مجزا,کارت دعوت, ماشین عروس و گل آرایی ماشین عروس ,لباس عروس ,آرایشگاه تخصصی VIP, میوه و شیرینی, فیلم برداری با ۲ دوربین و پرسنل حرفه ای خانم و آقا, عکس شاسی سر مجلس, میکس و مونتاژ فیلم و عکس آتلیه

تالار برازنده از نگاه سایت دوشیزه:

تالار برازنده در در موقیعتی مناسب و مرکز شهر تهران قرار گرفته. با توجه به این ویژگی همچنین نوع معماری و دکوراسیون زیبایی که دارد باعث شده تا افراد زیادی از نقاط مختلف شهر تهران که این تالار را دیده باشند علاقه مند باشند تا مراسم عروسی خود را در این مکان برگزار نمایند. سبک و دیزان داخلی تالار بسیار زیبا و دلنشین طراحی شده و با نورپردازی یکدست و خاصی که دارد می تواند مناسب هر سلیقه ای باشد. کیفیت و برخورد خوب پرسنل را از همان لحظه ورود می توان به وضوح مشاهده نمود.از مراجعه و بازدید این تالار هرگز پشیمان نخواهید شد …



تالار تشریفاتی شهریار با مدیریت مجرب و با تجربه و بهترین کیفیت در پذیرایی و میزبانی و کیفیت عالی غذا در محدوده شرق تهران خیابان سراج ولقع شده است.تالار پذیرایی شهریار با امکانات خاص آماده پذیرایی از کلیه مراسم و مجالس شما عزیزان می باشد.

تالار شهریار عضو تالارهای طرح ازدواج آسان بوده و خدماتی را به این منظور به عروس دامادهای جوان ارائه می دهد.

از شاخصه های ویژه این تالار می توان به دو سالن بزرگ  مبله و شیک  با 600 نفر ظرفیت و دیزاین متفاوت و ورودی و لابی زیبا و سفره خانه سنتی و فضای سبز دلنشین و جایگاه شیشه ای عروس و داماد و دارای پارکینگ اختصاصی اشاره کرد

تالار عروسی تشریفاتی شهریار پذیرای شما عزیزان با پرسنل کارآزموده و مدیریت توانمند می باشد.

از ویژگی های دیگر این تالار :

ورودی و پارکینگ رایگان
تخفیف نیروهای مصلح
خدمات تالار شهریار ✍

۴نوع غذا+سالادفصل+نوشابه قوطى+برنج ۱۰۰% ایرانی 🍖🍗🍢
۴نوع ميوه و ۲نوع شيرينى ١٠٠٪‏ 🍒 🍌🍓🍰
ماشين عروس 🚘
لباس عروس (مزون هاى متنوع)👗👒
آرايشگاه عروس 💄💅
کارت دعوت 💌

نورپردازی حرفه ای ورودی عروس و داماد به تالار

مشعل و تشریفات ورودی

منوی ویژه 👇
(اسکورت عروس داماد از اتلیه تا تالار🚖
پیست رقص تانگو VIP😉
اتیش بازی بیرون و داخل سالن 💥
سیستم نورپردازی حرفه ای 🔆
گل ارایی جایگاه 💐🌼🌸🌺
میز شام لیلی مجنون مختص عروس داماد اختصاصی 🥂 )



تالار پذیرایی و مجلل دانیال یکی دیگر از مجموعه تالارهای دانیال است که در خیابان دولت تهران واقع شده است. تالار عروسی دانیال دولت دارای دو مجموعه و 4 سالن مجزا با سبک های مختلف طراحی، دیزاین و دکوراسیون است که هر سالن و هر مراسم امکان پذیرایی حداکثر 500 مهمان را دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه و معیارهای خود یکی از مجموعه ها را جهت برگزاری مراسم خود انتخاب نمایید.

30% تخفیف خدمات به مدت محدود !

“ویژه شما همراهان سایت دوشیزه”

مجموعه دانیال تلاش دارد تا شبی به یادماندنی را در کنار تشریفاتی مدرن و با شکوه با بهترین سطح کیفیت پذیرایی و خدمات ارائه دهد و در ثبت لحظات خوب و ماندگار شما در کنار مهمانانتان سهیم باشد.

تالار مجلل دانیال دولت دارای دو اتاق عقد VIP و بسیار مدرن است که در صورت نیاز در اختیار عروس دامادهای عزیز قرار میگیرد.
تالار مجلل دانیال دولت

از شاخصه های بارز تالار تشریفاتی دانیال می توان به طراحی مدرن و بسیار باشکوه تالار، سالن های زیبا با ورودی و لابی مجلل، سالن عقدهای اختصاصی همراه با سفره عقد های متنوع، پرسنل هتلی و آموزش دیده، مدیریتی توانمند و صاحب نام (اقای دانیال زمانی) و همچنین پارکینگ اختصاصی وسیع اشاره نمود.




تالار تشریفاتی پارسیس در زمینی به متراژ ۲۵۰۰ مترمربع  در ۵ طبقه با زیر بنای ۷۰۰۰ متر مربع برای برگزاری جهت یک مراسم بنا شده است٫  دیزاین و دکوراسیون این بنا با بهترین طراحی روز و با در نظر گرفتن کلیه اصول طراحی و ظوابط معماری از نظیر سازه،، الکتریکال و مکاتیکال  بکار گرفته و ساخته شده است٫

”20٪ تخفیف ویژه همراهان سایت دوشیزه ”

+هدیه ویژه مدیریت

تالار پذیرایی پارسیس با ۲ طبقه پارکینگ اختصاصی به بزرگی ۲۷۰۰ مترمربع و با ظرفیت  ۱۲۰ جای پارک خودرو بدون مزاحم می باشد که در اختیار میهمانان محترم شما قرار می گیرد٫

تالار عروسی پارسیس دارای سالن زیبا  VIP، جهت  جایگاه اختصاصی برای سرو شام عروس و داماد، مجهز به سیستم ویدیو جدید و پروجکشن چند جهت برای  مشاهده عکس و کلیپ عروس و داماد هنگام سرو شام، سالن مخصوص جهت تجدید میکاپ عروس به همراه  میکاپ آرتیست مجرب و مقیم، مکان  اختصاصی سینما و شهربازی برای بازی  کودکان با پرستار مخصوص ، فضای باز فوق العاده زیبا و  سر سبز با لوکیشن هاو نمای  مختلف مناسب   برای ثبت  فیلمبرداری و عکاسی و ساخت کلیپ های ویژه، سفره خانه سنتی با سرو و پذیرایی  انواع نوشیدنی های سرد و گرم، مجهز به داکت اسپیلت جدیدترین سیستم‌ تهویه هوای مطبوع ، امکان تبخ انواع شیرینی در مجموعه و سرو آن  به صورت گرم برای میهمانان، سیستم صوتی فوق  حرفه ای دالبی با ۴ باند و ساب و ٫٫ جهت ایجاد صدایی یکنواخت، سیستم رقص نور حرفه ای  Tv Wall با قابلیت پخش کلیپ و تصاویر حرفه ای و دارای استیج رقص  ، سالن smoking room مخصوص هر سالن،پذیرایی همراه با  پرسنل کارآزموده و مجرب وطبخ غذاهای ایرانی و فرنگی توسط  شف های بین المللی

واز شاخصه های دیگر تالار پارسیس بازدیدبه صورت پیش نمایش از مجالس  و خدمات به صورت کامل در سالن سینما مجموعه و تست غذا میتوان اشاره کرد.

تالار تشریفاتی پارسیس با امکانات ویژه افتخار برگزاری مراسم هر چه باشکوه تر شما عزیزان را دارد٫

افتتاح رسمی تالار پذیرایی پارسیس

کانال تلگرام پارسیس : https://t٫me/talarparsis

 




تالار مجلل دانیال  یکی ازمجلل ترین و  زیباترین و بروز ترین  تالارهای تهران است که غرب تهران در منطقه شهرک غرب قرا گرفته  است٫ تالار دانیال بابهترین  طراحی و دکوراسیون شکیل و منحصر به فرد متناسب با هر نوع سلیقه ای خواهد بود٫

تخفیف ویژه مدیریت

درهمین رابطه تالارهای سعادت آباد را ببینید.

آقادی دانیال زمانی که مدیریت این تالار و مجموعه باغ عمارت دانیال  را بر عهده دارند یکی از خوشنام ترین و با سابقه ترین مدیران در این امور می باشد که نکته مثبت این تالار بشمار می آید که این امر میتواند آسودگی خیال شما عروس و داماد عزیز  و میهمانان گرامی را نسبت به برگزاری خاص ترین و مجلل ترین مراسم و تشریفات را به همراه داشته باشد

از شاخصه های ویژه  تالار  مجلل دانیال دو سالن مجزا که طبقه ششم مختص آقایان و طبقه هفتم ویژه بانوان می باشد که این تالار در مجموعه پلاتین شهرک غرب قرار دارد و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 300 خودرو و سه آسانسور با ظرفیت 18 نفر مختص این تالار می باشد, دیزایین این مجموعه به بهترین و زیباترین شکل ممکن طراحی شده

میزبانی و پذیرایی توسط پرسنل مجرب و اموزش دیده انجام میشود

سالن های این تالار هر کدام بصورت مجزا دارا 350 نفر ظرفیت بوده  که مجموعا پذیرای 700 میهمان می باشد.

صفحه اختصاصی تالار دانیال در اینستاگرام : Talarmojalal_danial
گالری تصاویر تالار پذیرایی دانیال (شهرک غرب)

با انتخاب تالار مجلل و تشریفاتی دانیال میتوانید مراسم خود را خاطره انگیز کنید




تالار پذیرایی خیام در محدوده شرق تهران و میدان هفت حوض واقع شده است. تالار خیام یکی از تالارهای با سابقه و با کیفیت در امر برگزاری مراسم عروسی می باشد که این باعث می شود تا بتوانید با خیالی آسوده به این تالار اعتماد نمایید.

تالار عروسی خیام هفت حوض دارای ظرفیت حداکثر 280 نفر بوده و آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما عزیزان می باشد.

15% تخفیف ویژه شما همراهان سایت دوشیزه

مدیریت محترم تالار هفت حوض به کاربران و همراهان سایت دوشیزه 10% تخفیف ویژه ارائه نموده است.




تالار پذیرایی رویال پالاس اماده برگزاری باشکوه‌ترین جشن ها و مراسم های شما عزیزان با کیفیت بی نظیر غذا و پرسنل کار آزموده میباشد.

۱۸ دی تا ۲۹ دی ۱۵ تا ۲۰ ٪ تخفیف ویژه همراهان سایت دوشیزه

۳۰ دی تا ۹ بهمن ۳۵٪ تخفیف ویژه همراهان سایت دوشیزه

ایام هفته آذر ماه برای بالای ۴۰۰ نفر مهمان ۱۰ ٪ تخفیف ویژه

از ویژگی های بارز تالار تشریفاتی رویال پالاس میتوان به سیستم های گرمایش و سرمایش فوق حرفه ای و سیستم نورپردازی فوق العاده پیشرفته اشاره کرد, تالار پذیرایی رویال پالاس  دارای لابی مجلل و بسیار زیبا و مدرن و پارکینگ اختصاصی با گنجایش 100 خودرو می باشد

تالار رویال پالاس دارای سالن چند منظوره با دیزاین مدرن وکلاسیک  جهت برگزاری  کنسرت های شبانه، event ها و برگزاری سمینار،  با ظرفیت حداکثر 1000 نفر در محدوده شرق تهران می باشد.




تالار پذیرایی الیزه با مدیریت مجرب و پرسنل آموزش دیده واقع در شرق تهران دارای دو سالن مجزا با ظرفیت های 450 نفر آماده پذیرایی از مراسم شما عزیزان میباشد
از شاخصه های تالار مجلل الیزه میتوان به ورودی با شکوه و شیک و لابی با دیزاین استثنایی و سالن های بدون ستون و سقف های زیبا  که توسط طراحان ایتالیایی طراحی شده اشاره کرد
سالن پذیرایی الیزه دارای ۴ طبقه پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 200 اتومبیل می باشد.

از نگاه سایت دوشیزه :

در هنگام ورود به تالار الیزه با لابی بزرگی روبرو می شوید که با سقف بلند و فضاسازی های مختلف، مجسمه ها و نقاشی های بی نظیر آن برای لحظاتی فکر و ذهن شما را مبهوت خود می نماید که کمتر تالاری در تهران چنین لابی بزرگ و مجللی را دارد . آهنگ زیبایی که از پیانوی کنار سالن پخش می شود آرامش خاصی را در به شما در بدو ورود می دهد که در نوع خود جالب توجه است. سالن های شیک و مجلل تالار نیز در دو طرح مختلف برای سلیقه های مختلف طراحی شده است که می توانید هر کدام از سالن ها را انتخاب نمایید. اتاق عقد مجموع بسیار وسیع و زیبا بوده که دارای ورودی زیبا جداگانه از لابی می باشد.




تالار قصر حسنی (حسنا) در محدوده ستارخان تهران قرارگرفته است٫ تالار پذیرایی قصر حسنی با  4 سالن مجزا و با 600 نفر ظرفیت  آماده میزبانی و پذیرایی از جشن های عروسی وکلیه مراسم شما عزیزان  می باشد٫

ارائه وام با چک کارمندی

پکیج تخفیف استثنایی
ورودی رایگان
پارکینگ رایگان
اتاق عقد رایگان
سفره عقد رایگان
نورپردازی
آتش بازی
==
تخفیف ویژه برای کسانی که تا 30 خردادماه قرارداد ببندند.
– برگزاری طرح ازدواج اقصاطی با چک کارمندی
– اعطای وام قرض الحسنه از 10 الی 18 ماه

 

جهت آسانی و سهولت  شما سروران دیگر امکانات نظیر:

آتلیه عکاسی و فیمبرداری، محضر ازدواج، آرایشگاه عروس و مزون لباس عروس در این مجموعه جمع آوری شده است که در صورت تمایل میتوانید از هر  کدام از این امکانات استفاده کنید و به این مجموعه ها مراجعه نمایید٫

از امکانات ویژه تالار قصر حسنا می توان به دکوراسیون جدید و مجلل و نوساز بودن تالار، صندلی های مبله راحت ، کیفیت خوب و پرسنل مجرب و کارآمد و سالن های با تنوع زیاد و طراحی های شیک  مختلف مناسب با سلیقه های مختلف و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود٫

از شاخصه های دیگر تالار قصر حسناو مدیریت تالار :

تنها برگزار کننده مراسم عروسی با وام بانکی با سود ۲% می باشد و همچنین این تالار  انواع لوازم خانگی با اقصاط ۱۰ تا ۱۸ ماهه با وام قرض الحسنه ۲% نیز اعطا می نماید

همچنین می توانید مراسم عروسی خود را اقساط بدون بهره با چک کارمندی بپردازید

مسیریابی تالار قصر حسنا با کمک نقشه ماهواره ای




تالار قصر ندا واقع در منطقه میرداماد و یکی از شیک ترین و مجلل ترین تالار های در این منطقهبه شمار می آید٫ تالار عروسی قصرد ندا با مدیریت مجرب و با سابقه و تجربه 20 ساله با  پذیرایی با کیفیت  توانسته بهترین  سابقه  را در ذهن میهمانانی گرامی به جا بگذارد.

تالار قصر ندا با ظرفیت 550 نفر آماده پذیرایی از شما می باشد

مدیریت تالار قصر ندا را جناب آقای فضلعلی بر عهده دارد با تجربه بالا و مدیریت و نظارت کامل در تمامی امور

از امکانات ویژه  تالار عروسی قصر ندا میرداماد می توان به کیفیت عالی و خوب غذا و پذیرایی وسرو و تهیه و پخت غذا با  استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت عالی ، دکوراسیون کلاسیک و شیک و زیبای تالار، سالن های باشکوه و مجلل ، ژنراتور برق اضطراری و ٫٫٫  را نام برد که با خیال راحت و آسوده میتوانید مراسم و جشن های خود را  برگزاری کنید ٫

 




مجموعه تالارهای مجلل ژابیز واقع در خیابان دولت تهران قرار گرفته است٫ تالار پذیرایی ژابیز با حداکثر 500 نفر  ظرفیت میهمان  آمادگی کامل میزبانی و پذیرایی از مراسم عقد و عروسی شما عزیزان را دارد.

تالار تشریفاتی ژابیز دارای 4 سالن مجزا که هر کدام با دیزایین و تم متفاوت و لابی بصورت اختصاصی با زیبایی و طراحی خاص و 2 سالن با شکوه مختص به اجرای مراسم عقد با لابی مجزا و اختصاصی و روف گاردن زیبا و اتاق vip برای سرو شام عروس وداماد عزیز

ما تلاش کرده ایم که خاطره انگیزترین شب زندگیتان را در محیطی مجلل و با شکوه با بالاترین کیفیت از هر لحاظ و ثبت لحظات خوب که در خورشأن شما عزیزان و میهمانان تان باشد را مهیا کنیم

فاز دوم مجموعه تالارهای مجلل ژابیز با دیزاینی متفاوت و جدید افتتاح شد با سالن های اختصاصی عقد همراه با سفره عقدهای متنوع و زیبا آماده برگزاری مراسمات و جشن های شما می باشد

به امید ساخت بهترین لحظات برای شما سروران




تالار پذیرایی ایرانیکا نوساز و با طراحی مدرن و به روز یکی از بهترین و زیباترین تالار های واقع در شرق تهران به شمار می آید . این تالار با ظرفیت پذیرایی حداکثر 450 نفر آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های شما می باشد.

از ویژگی برگزیده تالار ایرانیکا میتوان به اتاق VIP و بسیار زیبا جهت سرو شام عروس و داماد، اتاق عقد اختصاصی با دیزاین خاص, صندلی های بسیار راحت و مبله و کیفیت خوب غذا و پذیرایی و همچنین پارکینگ اختصاصی اشاره نمود.
همچنین تالار تشریفاتی ایرانیکا با داشتن روف گاردن مجلل و شیک مراسم با فضایی زیبا و با شکوه می تواند شبی به یادماندی برای شما عزیزان به ارمغان اورد.




تالار پذیرایی قصر الوند در شرق تهران و محدوده تهرانپارس تهران واقع شده است. تالار قصر الوند با ظرفیت پذیرایی حداکثر 450 نفر آماده پذیرایی از کلیه مراسمات، میهمانی ها، سمینارها و کلیه جشن های عقد و عروسی شما عزیزان می باشد.

از خدمات و ویژگی های این تالار میتوان به برگزاری مجالس، برنامه ریزی مراسم عروسی، سالن های پذیرایی، جشن عروسی را نام برد. از افتخارات این مجموعه نیز می توان به معرفی در همایش استاندارد های کیفیت محصولات غذایی و خدمات و اخذ گواهینامه های معتبر بین المللی در همایش ها و سمینار های گوناگون و دارنده گواهینامه های مختلف اشاره بود.

همچنین تالار عروسی قصر الوند دارای یک سالن مجزا به ظرفیت ١٥٠ نفر بوده که مناسب جهت برگزاری مراسم های نامزدی ، عقد ، ولیمه، تولد و… می باشد.




از تالار های زیبا در محدوده شرق تهران میتوان به تالار پذیرایی بزرگ تشریفات واقع در تهرانپارس اشاره کرد.

این تالار زیبا دارای 100 تا 1200 نفر ظرفیت می باشد و همچنین دارای 15 سال سابقه درخشان در برگذازی مجالس و مراسم های شما می باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد این تالار زیبا میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
نورپردازی خاص به همراه بخار
آتش بازی سرد هنگام رقص عروس و داماد
سیستم صوت حرفه ای
و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 100 خودرو
دارای برق اضطراری و …

تالار پذیرایی بزرگ تشریفات (تهرانپارس ) با وجود مدیریت جدید خود و همچنین طراحی و دیزاین شیک با موزیک های شاد و اجرای زنده و ورودی زیبا با گل آرایی و آتش بازی گرم و دلنشین زمان خروج عروس و داماد میتواند انتخاب خوبی برای شما عزیزان باشد.

در همین رابطه می بینید: تالار های شرق تهران

گالری تصاویر تالار پذیرایی بزرگ تشریفات (تهرانپارس )

به زودی عکس های بیشتری از این تالار در سایت قرار میگیرد.




تالار پذیرایی سپیده دارای سه سالن با ظرفیت 50 تا 1200 نفر که هر سالن 400 نفر گنجایش دارد واقع در خیابان شریعتی بعد از پل سید خندان اماده پذیرایی از جشن های شما عزیزان می باشد. تالار سپیده با سالن های بزرگ و زیبا و اتاق عقد مجزا و سفره عقد و سفره خانه سنتی با پرسنل کارآزموده و با بهترین کیفیت در خدمت میهمانان می باشد .

از محاسن تالار عروسی سپیده پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 70 خودرو  ,عاقد جهت عقد و ماشین عروس و دیگر خدمات اشاره نمود.

با امید اینکه بهترین خاطرات را برای شما عزیزان بسازیم




تالار پذیرایی عطر سیب در شرق تهران و در محدوده خیابان تکاوران/ دلاوران واقع شده است. تالار عطر سیب دارای ظرفیت حداکثر 500 نفر می باشد و آماده میزبانی از کلیه مراسمات شما می باشد.

تالار عطر سیب دارای دو سالن مجزا با ظرفیت های 400 و 500 نفر می باشد که دیزاین هریک از سالن ها متفاوت بوده و مناسب با سلیقه شما امکان انتخاب یکی از دو سالن فراهم می باشد.

تالار عروسی عطر سیب دارای گواهی نامه های استاندارد ISO9001-2008، استاندارد Codex، استاندارد HACCP، استاندارد سيستم مديريت ايمني مواد ISO22000 می باشد.

از نکات بارز و محسنات تالار پذیرایی عطر سیب می توان به در اختیار داشتن دو پارکینگ اختصاصی و همچنین دو اتاق عقد مجزا با ظرفیت 20 و 30 نفر، سالن های مبله و زیبا و اسانسورهای مخضوص تالار و کادر حرفه ای و لیدر جهت راهنمایی میهمانان و همچنین سفره خانه سنتی با طراحی سنتی و زیبا می توان اشاره نمود.
تالار عطر سیب با ظعم بی نظیر غذا و کیفیت عالی به دلیل پخت غذا ها با دیگ بخار پذیرایی به یادماندنی را برای شما به ارمغان می آورد.

سایت دوشیزه / مرجع تالار پذیرایی و باغ تالار در تهران و کرج

در همین رابطه تالارهای عروسی شرق تهران را ببینید.




تالار پذیرایی سرو در غرب تهران قرار دارد و در منطقه سعادت آباد واقع شده است٫ تالار سرو از تالارهای زیبا و VIP در  تهران است و با  دیزاینی منحصر به فرد و طراحی جدید می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد٫

درهمین رابطه تالارهای سعادت آباد را ببینید.

از شاخصه های  تالار سرو سعادت آباد می توان به طرح و دیزایین و دکوراسیون داخلی با به روز ترین  متدهای طراحی و معماری مدرن، با استفاده از بهترین تجهیزات و متریال و مبلمان زیبا و راحت، سالن عقد مجزا با طراحی مجلل و اختصاصی و دارای  سفره عقدهای شیک و تشریفاتی با بهترین کیفیت مواد اولیه  غذا  و طبخ آن توسط  آشپزهای مجرب و با همکاری  پرسنل کار آزموده و  همراه با سفره آرایی حرفه ای ، سرو غذا با  انواع غذاهای سنتی و ایرانی و  فرنگی و گل آرایی  فوق العاده اشاره کرد

خدمات دیگر تالار سرو سعادت آباد اجرای موسیقی زنده و پارکینگ اختصاصی می باشد

تالار پذیرایی سرو میتواند بهترین انتخاب باشد برای  شب رویایی شما باشد ٫٫٫

از نگاه سایت دوشیزه :

هارمونی رنگ ها و دکوراسیون و طراحی داخل تالار بسیار زیبا و چشم نواز و دلنشین بوده وجلوه خاصی به تالار میدهد  و ورودی مجلل و با شکوه وداشتن سفره عقد با چید مان هنر مندانه وبا سلیقه خاص از  ویژگی های تالار سرو بشمار می آید

در جای جای تالار طرح ها و نقش ها و دکورهای زیبایی قرار گرفته است که به زیبایی تالار افزوده است٫

ما به شما پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال یک تالار VIP و لاکچری هستیداز تالار سرو دیدن نمایید




تالار پذیرایی قصر نیلی  واقع در شرق تهران در بلوار دلاوران با سالن های تا 400 نفر گنجایش می باشد.تالار قصر نیلی با دیزاین جدید و  با کیفیت غذای خوب با قیمت های استثنایی  آماده پذیرایی از مهمانی ها و مجالس شما عزیزان میباشد

گالری عکس های تالار پذیرایی قصر نیلی

تا کنون عکسی برای این تالار ثبت نشده است٫


تاریخ درج: 1398/08/15
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ تالارهای عروسی ارزان قیمت از مجموع 0 امتیاز