استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالارهای غرب،شرق و اطراف تهران

باغ تالارهای غرب،شرق و اطراف تهران
باغ تالارهای غرب،شرق و اطراف تهران :باغ مجنون،تالار محبوب،باغ میزبان،تالار قصر فردوس،تالار رویاها لواسان،تالار امپراطور،تالار پیمان،تالار اریکه،باغ والا،تالار قصر مدائن،باغ تالار باران شهریار،باغ ایساتیس،باغ یلان،تالار آماتیس افسریه،تالار ژابیز شمال تهران،باغ تالار پالیزی شهریار








------------------------------
تالار پذیرایی و عروسی محبوب دارای سالن با ظرفیت 300 نفر می باشد. این تالار دارای سفره خانه سنتی می باشد.
------------------------------
باغ تالار میزبان با ظرفیت بالغ بر 1000 نفر و با فضایی سبز و زیبا در احمد آباد مستوفی واقع شده است.
دو سالن مجزا با ارتفاع 6 متر بدون هیچ ستونی در باغ تالار میزبان با لوکس ترین دکوراسیون طراحی گردیده.
باغ تالار میزبان با کادر حرفه ای و تجهیزات مدرن در برگزاری مراسم با شکوه عروسی شبی خاطره انگیز به جا می گذارد.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار میزبان  
1- کیفیت و تنوع بالای غذا
2- منو متناسب با بودجه
3-پارکینگ اختصاصی
4- گل آرایی طبیعی
------------------------------
تالار پذیرایی قصر فردوس دارای دو سالن مجزا با ظرفیت های 650 و 300 نفر می باشد.
تالار قصر فردوس با دکوراسیون و مدیریتی جدید، افتخار میزبانی از میهمانان گرامی شما را دارا می باشد.
------------------------------
باغ تالار پذیرایی رویاها دارای 500 نفر ظرفیت در لواسان واقع گردیده است.
باغ تالار رویاها دارای سالن های بسیار زیبا، سفره خانه سنتی، اتاق عقد مجزا، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
------------------------------
تالار تشربفاتی (امپراطور) پایتخت در میدان آرژانتین ضلع شمال شرقی پارک سوار بیهقی واقع شده است.
این مجموعه داری فضای سبزی بالغ بر 1000متر مربع به صورت روف گاردن جهت رفاه حال شما عزیزان میباشد .
از دیگر ویژگی های این مجموعه میتوان به پارکینگ بسیار گسترده ، نامحدود و رایگان آن و نیز ارتفاع سقف بلند سالنهای آن اشاره کرد.
این مجموعه تشریفاتی همه روزه از 10صبح تا 11شب آماده بازدید و خدمتگذاری به شما سروران گرامی میباشد.
توجه: تست غذا قبل از عقد قرارداد امکان پذیر می باشد.
------------------------------
تالار تشریفاتی پیمان با شیک ترین سالن های مبله و فوق لوکس در ایران، طراح ، مجری و برگزار کننده بهترین تشریفات عروسی،برگزار کننده سمینار و همایش ها،مشاور و طراح مراسم های مجلل سفارتخانه ها،سعی بر آن دارد گامی نو در جهت خدماتی متمایز ،فراموش نشدنی و در خور مشتریان خود بردارد. از ویژگی های تالار تشریفاتی پیمان می توان به کیفیت عالی غذا، گروه موزیک حرفه ای و شناخته شده و سرویس دهی توسط مجرب ترین مهمان داران تشریفاتی اشاره نمود. یکی از محسنات برگزاری جشن در این تالار برنامه ریزی دقیق و منظم مراسم شماست. در بدو ورود مهمانان شما توسط یکی از ولکام های تشریفاتی تا سالن اصلی همراهی میشود و سپس سوپروایزر سالن برای خوشامدگویی و شروع پذیرایی کار خود را آغاز میکند. این مجموعه مجهز به محیطی باز،مبله و سنتی می باشد تا میهمانانی که قصد استفاده از موزیک را ندارند در این مکان پذیرایی کامل گردند. طراحی زیبا و کلاسیک ، بکارگیری وسایل با کیفیت در سالن های پذیرایی، برخورد خوب مدیران قبل از قرارداد تا بعد از اجرای مراسم، رعایت بهداشت در امر تهیه و نگهداری مواد غذایی، برخورد شایسته میزبانان و نیروی خدماتی تالار از مولفه هایی است که یک تالارپذیرایی باید اینها را دارا باشد تا نمره خوبی از صاحبان مجالس دریافت نماید. از بدو ورود به تالار تشریفاتی پیمان با تمامی مواردی که در بالا ذکر شده برخورد و احساس خواهید نمود. تالار پیمان در خیابان پیروزی نبش فلکه دوم نیروی هوایی واقع شده و دارای ظرفیت 400 نفر می باشد.
------------------------------
باغ تالار اركيده با دكوراسيون استثنائی و پرسنل مجرب و دوره دیده، آماده پذيرايى از ميهمانان شما عزيزان مي باشد.
باغ تالار ارکیده با فضايى بسيار زيبا و وروديه مجلل در دو طبقه مجزا، سالن هاى مبله، نورپردازى جديد و حرفه اى و سرويس پذيرايى VIP کاملا متفاوت نسبت به بقیه تالارهای منطقه می باشد.
از ويژگى هاى باغ تالار اركيده ميتوان به چايخانه سنتى در فضايى بسيار زيبا در باغ ، كيفيت فوق العاده غذا با مواد غذايى تازه و به روز خريدارى شده همراه با برنج ١٠٠٪‏ ايرانى ، گل آرايى ويژه سالن ها ، ميزها و محوطه باغ ، نورپردازى كاملا حرفه اى سالن ها و فضاى سبز باغ اشاره کرد.
از امكانات ديگر باغ تالار اركيده ميتوان به ورود ماشين عروس داخل محوطه باغ و آتش بازى در دو مرحله ورودى و خروجى ، Dj مخصوص باغ تالار اركيده ، بيش از ١٢ مدل سفره عقد جديد و سرو آبميوه طبيعى ، چاى ، نسكافه ، بستنى ، آش ، ... اشا
------------------------------
" باغ تالار Dream Garden "
باغ ویلایی خاص با عمارت و دیزاین اروپایی
" هدیه ما به زوج ها ماشین عروس BMW 740 "
------------------------------
 باغ تالار ارکیده
دارای سالن های پذیرایی مجلل، در دو طبقه مجزا با ورودیه ای مجلل، دکوراسیونی شیک و متفاوت و مدیریت جدید جهت برگزاری مراسمات شما همراه شما
ظرفیت: ۲۰۰ الی ۸۵۰ نفر
تالار ارکیده
دارای پارکینگ اختصاصى رایگان سفره عقد های مجلل مدل های مختلف می باشد
شستشوى میوه، آتش بازی ورودی و خروجى اطراف استخر نورپردازی و شمع آرایى ویژه فضاى سبز داخل باغ و DJ از دیگر خدمات باغ تالار ارکیده است.
باغ تالار پذیرایی ارکیده
به زودی در اندیشه و منطقه شهریار گشایش خواهد یافت. به عروس و داماد هایی که قصد برگزاری مراسم در باغ تالار یا تالار در شهریار را دارند پیشنهاد میکنیم که منتظر گشایش این تالار باشند تا ازخدمات آن نهایت بهره را ببر
------------------------------
شمال تهران به خاطر دارا بودن جمعیت بالا و تعدد کم تالاره ای پذیرایی فضای مناسبی برای ساخت تالار پذیرایی است. تالار پذیرایی ژابیز در خیابان دولت قرار دارد. این تالار باشکوه دارای 4 سالن مجزا با دیزاینی منحصر به فرد با طراحی کاملا متفاوت با سبک های کلاسیک و مدرن طراحی شده است تا بتواند تمام سلایق را پوشش دهد. ظرفیت هر کدام از سالن ها ی تالار مجلل ژابیز 500 نفر است. تالار ژابیز قادر است دو مراسم به صورت همزمان برگزار نماید. در طبقه دوم آن دو اتاق عقد بسیار مجلل جای گرفته است که نظیرش را تا به حال ندیده اید. برای رفاه حال شما عزیزان 4 آسانسور در نظر گرفته شده است که مستقیما به پارکینگ نیز مرتبط می شود و انتقال شما میهمانان عزیز را راحت کرده است. از دیگر امکانات ویژه تالار ژابیز می توان به ظرفیت بالای پارکینگ ها اشاره نمود. این تالار دارای 41 طبقه پارکینگ مسقف می باشد.
------------------------------
 باغ تالار پذیرایی باران با 500 نفر ظرفیت در شهریار واقع شده است.
باغ باران فضایی بسیار زیبا و پرسنلی مجرب افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
------------------------------
تالار پذیرایی و عروسی قصر مدائن دارای ظرفیت 600 نفر می باشد.
تالار قصر مداین دارای طراحی بینظیر اتاق عقد برای ثبت خاطره انگیز از اولین لحظات وصال عروس و داماد، نورپردازی حرفه ای و خاص، سالن مبله و کیفیت غذای تضمینی جهت میهمان های شما عروس و داماد های محترم می باشد.
تالار قصر مدائن با دیزاین جدید و به روز در بهترین منطقه نارمک با پارکینگ اختصاصی و دارای سالن عقد مجزا و شیک می باشد.
------------------------------
باغ تالار پالیزی با ظرفیت بالغ بر 500 نفر در شهریار واقع  شده و یکی از باغ های خوب جهت برگزاری مراسم نامزدی و عروسی می باشد.
باغ تالار پالیزی از طراحی متفاوت بهره مند است و دارای سفره خانه سنتی و چشم اندازی زیباست.
سالن اصلی باغ تالار پالیزی دارای ویدئو پروجکشن و سیستم صوتی حرفه ای می باشد.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار پالیزی
1- یخ خشک
2- دیزاین و طراحی تخصصی
3- تنوع منو
4- پارکینگ اختصاصی
------------------------------
باغ تالار قصر ایساتیس با دارا بودن باغ تالار اختصاصی با مساحت بیش از ۷۰۰۰ متر مربع دارای پارکینگ اختصاصی، کادری مجرب و متخصص در امور خدمات و تشریفات افتخار آن را دارد که بهترین جایگاه را در قلب دوستداران خود باز کند ، تالار باغ قصر ایساتیس به خود میبالد که میتواند همیشه لبخند شادی و زیبایی را بر لبان شما نمایان کند و بهترین یادگاری را با برگزاری مراسم عالی و بی نظیر در قلب و ذهن شما به جا بگذارد. باغ قصر ایساتیس با در اختیار داشتن آشپزخانه تخصصی، ظروف و میز و صندلی اختصاصی و منحصر به فرد ، آماده برگزاری تمامی مراسم شما از جمله جشن و عروسی و نامزدی ، سالگرد ازدواج ، جشن های خانوادگی و … در باغ زیبا و رویایی خود میباشد.
------------------------------
باغ تالار یلان با ظرفیت حداکثر 600 نفر و دو سالن مجزا آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های شما می باشد.
باغ عروسی یلان با معماری و دیزاین جدید می تواند انتخابی مناسب برای مراسمات شما باشد.
------------------------------
باغ تالار روما در محوطه ای بسیار زیبا به همراه 2 سالن مجزا و یک سالن عقد مجزا در فضای باز و چمن مصنوعی و نمای رومی قرار گرفته است.
از ویژگی های این تالار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
پکیج های پذیرایی متنوع شامل 4 منو و 2 پکیج همراه با بیش از 10 مدل سالاد و پیش غذا
سالن عقد به مساحت 200 متر به صورت مجزا و با چیدمان ژورنالی
محوطه باز باغ به صورت برکه و آب نما با درختان کهن سال
سن و سیستم صوتی بسیار عالی و با حضور خوانندگان مطرح کشور
انواع غذاهای ایرانی و خارجی و دسر و پیش غذا و سالاد
مدیریت سالن و مراسم توسط 100 پرسنل آموزش دیده و مجرب
------------------------------
مجموعه تالارهای پذیرایی و عروسی مجلل قصر وصال جز زیباترین تالارهای پذیرایی جنوب و شرق تهران می باشد که از مهم ترین و منحصر به فرد ترین امکانات تالار می توان به سالن بدون ستون ، استیج رقص ژله ای و ارتفاع سقف 6 متر نام برد.
------------------------------
با توجه به تراکم جمعیت در منطقه افسریه این منطقه نیاز به یک تالار مجلل پذیرایی داشت که با افتتاح تالار پذیرایی آماتیس ، این نیاز نیز برطرف شد.
تالار مجلل آماتیس دارای ۲ سالن مجزا با جدیدترین دکوراسیون روز و مبله تا ظرفیت ۶۰۰ نفر میهمان، با ارتفاع سقف بلند، دارای جایگاه vip سالن آقایان، اتاق عقد اختصاصی تا ظرفیت ۶۰ نفر، دارای دو طبقه پارکنیگ اختصاصی تا گنجایش ۱۰۰ ماشین، دارای مدرنترین آشپزخانه صنعتی، جایگاه ماشین عروس در لابی تالار، فضای مناسب سبز جهت شام عروس و داماد در روف گاردن، مجهز به جدیدترین سیستم صوت و نورپردازی می باشد.
تالار عروسی آماتیس دارای نورپردازی به صورت دیجیتال با رباط و منیگ اجرا می شود.
دارای سیستم دوربین مپینگ جایگاه عروس و استیج رقص سالن بانوان، جدیدترین سیستم نورافشانی، مه سرد، آتش سرد، یخ خشک، مه رنگی، دارای LCD سالن بانوان، ویديو پروجکشن با توجه به بلندی ارتفاع سقف سالن ها و کم بودن ستون ها در این تالار امکان و قابلیت فیلم برادری با حرفه ای با کرین و هلی شات در این تالار میسر می باشد.
غذاهای این تالار زیر نظر آشپز مجرب ایرانی و فرنگی پز
با بهترین گروه هنری و پرسنل مجرب و دوره دیده آماده پذیرایی از مراسم های شما عزیزان می باشد.
مجهز به دو آسانسور جهت میهمان ها می باشد.
این تالار مجهز به سیستم اطفاء حریق، ژنراتور مجهز به سیستم امرژنسی می باشد.
سیستم تهویه هوا در این تالار سنتری فیوژ می باشد. سیستم سرمایش و گرمایش چیلر، ورودی سالن ها مجهز به سیستم پرده هوا می باشد.
------------------------------
باغ تالار والا در منطقه باغستان (سه راه شهریار) واقع شده است. باغ عروسی والا با ظرفیت حداکثر 1200 میهمان آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد.
باغ تالار عروسی والا یکی از بزرگترین باغ تالارهای اطراف تهران بوده و با سالن های مجزا و فضای سبز زیبایی که دارد می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.
------------------------------
مجموعه پذیرایی آجودانیه در دو طبقه بنای با شکوه و زیبا در فضای سبز و مشجر به متراژ حدودا 7000 متر شامل :
دو تالار بزرگ زمرد به ظرفیت 500 نفر و تالار بزرگ یاقوت به ظرفیت 500 نفر
امکان تجمیع تالارها و برگزاری مراسم بزرگ اتاق های عقد انتخابی
امکان فیلم برداری و عکاسی در فضایی به یاد ماندنی
پارکینگ اختصاصی با ظرفیت کافی
------------------------------
تالار پذیرایی اریکه در خیابان تندگویان با ظرفیت 400 نفر آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد.
------------------------------
پارکینگ اختصاصی و وسیع با ظرفیت 200 خودرو، مکان بازی کودکان، سالن های همکف جهت سهولت دسترسی خصوصاً برای افراد مسن و کودکان، کافی شاپ، وای فای رایگان و ... از جمله خدماتی هستند که باغ تالار مجنون ارائه می کند.


یکی از مهمترین درگیری های ذهنی بسیار مهم برای هر عروس و دامادی انتخاب کردن تالار عروسی برای برگزاری مراسم عروسی می باشد این انتخاب از ان جهت بسیار مهم می باشد که تالار عروسی انتخاب شده باید ویژگی های لازم را جهت برگزاری مراسم عروسی مجلل و لوکس را داشته باشد تا بتواند بعنوان شبی خاطره انگیز و به یاد ماندنی حتی در ذهن میهمانان عروسی نیز باقی بماند به همین دلیل برای انتخاب تالار باید تمامی جوانب را در نظر گرفت که در اینجا به چند مورد از ان ها اشاره می کنیم تالار پذیرایی در وهله اول باید دارای دیزاین و طراحی یکتا و بی نظیر باشد تا بتواند عروسی و مراسم عروسی بی مانند را در ذهن و خاطره عروس و داماد و میهمانان جلوه دهد

مورد دومی که در انتخاب تالار عروسی جهت برگزاری مراسم باید به ان دقت کرد مکان تالار و مساحت در نظر گرفته شده در ان برای پذیرایی از مهمانان می باشد

در انتخاب تالار عروسی باید به خدماتی که پرسنل ان تالار ارایه می دهند نیز دقت لازم را انجام داد گستره خدمات ارایه شده و همچنین کیفیت این خدمات و بررسی دقیق چگونگی اجرا خدمات حتما باید مد نظر قرار گیرد

نکته دیگری که در انتخاب تالار عروسی بسیار مهم می باشد شیوه برنامه ریزی و زمانبندی ارایه خدمات به میهمانان می باشد هنگامی که شما دوستان خود را به جشن عروسی اتان دعوت می کنید قطعا می خواهید در ان شب بیشترین شادی و لذت نصیب ان ها گردد لذا برنامه ریزی از سمت مدیریت تالار پذیرایی و زمانبندی نحوه اجرای این برنامه بسیار مهم است که باید حتما مورد برسی و توافق قرا گیرد

نکته دیگری که در انتخاب تالار عروس و پذیرایی باید به ان دقت کرد دکوراسیون محیط و چشم اندازی که به میهمانان در طول برگزاری جشن ارایه می شود می باشد یکی از مهمترین این نکته ها گل ارایی سالن و ماشین عروس می باشد در کل گل ارایی حس زیبایی شناسی تمامی میهمانان را تحریک کرده و شادی و لذت بیشتری را از شرکت در مراسم عروسی برای ان ها به ارمغان می اورد.

نکته بعدی نحوه سرو غذا برای میمانان و منوهای ارایه شده می باشد هنگامی که به یک برگزارکننده مراسم عروسی جهت عقد قرارداد برای تالار عروسی مراجعه می کنید حتما در انتخاب منوهای غذایی دقت کنید از کیفیت و نحوه سرو غذا پرس و جو کنید و سعی کنید بیشترین تنوع غذایی را در منو خود قرار دهید.

نکته مهم دیگر پرسنل و خدمات دهندگان در مراسم عروسی به میهمانان می باشند پوشش لباس و نحوه برخورد و اداب دانی این افراد در مراسم عروسی از نکات مهم در انتخاب تالار عروسی می باشد

مورد دیگری که باید ان را مد نظر قرار داد در انتخاب تالار عروسی نورپردازی محیط سالن و ورودی تالار پذیرایی می باشد که می تواند در ایجاد فضای مناسب جهت قرار گرفتن میهمانان در جشن عروسی تاثیر گذار باشد

برسی نکاتی که در با لا گفته شد و رعایت ان ها در انتخاب تالار عروسی و پذیرایی برای مهمترین شب زندگی شما خاطره ای جاودان در ذهن شما و میهمانان شما به جا خواهد گذاشت .

مسیر دسترسی آسان از کلیه اتوبان ها
دیزاین شده توسط طراحان فارغ التحصیل از اروپا
دو سالن با طراحی مدرن و کلاسیک
نورپردازی خاص باغ
دارای LED کنسرتی
دریاچه مه آلود
باغ عروس ویژه عکاسی
میز کیک و شام عروس و داماد در کشتی
دارای جزیره ای بسیار زیبا در باغ
آتش بازی و نورافشانی های جذاب هنگام ورود عروس و داماد
و ...
باغ تالار مجنون با وسعت بیش از یازده هزار متر مربع و ظرفیت ۹۰۰ نفر و مجموعه ای از حرفه ای ترین افراد، آماده برگزاری مراسم های عقد و عروسی و پذیرایی از میهمانان شما می باشد.
منوی پیشنهادی:
غذا 5 مدل سلف و دیس پرس
دسر و سالاد 10 مدل
میوه 4 مدل به فصل
شیرینی 2 مدل
ماشین دو مدل بنز و BMW
آبمیوه طبیعی 5 مدل
گل آرایی روی میزها
گل آرایی ورودی
کل آرایی سفره عقد
گل آرایی جایگاه
شام مخصوص عروس و داماد 3 مدل
آتش بازی 1 مرحله
مه سرد 1 مرحله
شام بر عرشه کشتی
میز کیک کشتی
سفره خانه سنتی
بازارچه سنتی
مه دریاچه
بار شمع، میز یادبود، شمع آرایی میز مدعوین

باغ مختلط در کرج
باغ مختلط عروسی
باغ مختلط در جاجرود
باغ عروسی مختلط ارزان
باغ تالار مختلط در شرق تهران
باغ تالار مختلط غرب تهران
باغ عروسی مختلط مشهد
باغ تالار برای مراسم مختلط
باغ های مختلط
باغ تالار های مختلط
باغ تالار های مختلط تهران
باغ مختلط برای عروسی
باغ مختلط در تهران
باغ مختلط عروسی
باغ عروسی مختلط ارزان
باغ تالار مختلط در شرق تهران
باغ تالار مختلط غرب تهران
باغ عروسی مختلط در غرب تهران
باغ تالار مختلط
باغ عروسی مختلط در شرق تهران
باغ تالار مختلط در گرمدره
تالار مختلط در کرج
تالار مختلط در اصفهان
تالار مختلط در تهران
تالار مختلط تهران
تالار مختلط در تبریز
تالار مختلط عروسی
تالار مختلط ساری
تالار مختلط در مازندران
تالار مختلط اصفهان
تالار مختلط در کرج
تالار مختلط در اصفهان
تالار مختلط در تبریز
تالار مختلط ساری
تالار مختلط در مازندران
تالار مختلط اصفهان
باغ تالار مختلط
تالار باغ مختلط
سالن مختلط برای عروسی
سالن مختلط بیلیارد
سالن مختلط بازی
سالن بیلیارد مختلط در تهران
سالن بیلیارد مختلط تهران
سالن بیلیارد مختلط اصفهان
سالن بیلیارد مختلط در شیراز
سالن بیلیارد مختلط در مشهد
سالن بدنسازی مختلط
تالار پذیرایی مختلط تهران
تالار پذیرایی مختلط
سالن پذیرایی مختلط
باغ تالار مختلط شهریار
باغ تالار مختلط شرق تهران
تالار عروسی مختلط تبریز
سالن عروسی مختلط
سالن عروسی مختلط در تهران
سالن عروسی مختلط در شرق تهران
سالن عقد مختلط
سالن عروسی مختلط تهران
سالن عروسی مختلط در تبریز
سالن فوتبال مختلط
سالن فوتسال مختلط
سالن مطالعه مختلط در تهران
سالن مطالعه مختلط در اصفهان
سالن مطالعه مختلط تهران
سالن مطالعه مختلط در مشهد
سالن مطالعه مختلط
سالن مطالعه مختلط مشهد
سالن مطالعه مختلط در شیراز
سالن مطالعه مختلط در کرج
سالن مطالعه مختلط اصفهان
سالن ورزشی مختلط
تالار های مختلط
باغ تالار های مختلط
باغ تالار های مختلط تهران
انتخاب تالار عروسی به چندین مورد بستگی دارد که در این مقاله از سایت عروسی ساز به آن ها خواهیم پرداخت تا بتوانید انتخاب صحیحی و به صرفه ای داشته باشید بسیاری از عروس و داماد ها به علت اطلاعات کمی که در انتخاب تالار عروسی دارند باعث می شود هزینه اضافی پرداخت کنند در حالیکه در بعضی موارد حتی میتوان با نصف قیمت تالار عروسی را انتخاب کرد.

راهنمای انتخاب تالار عروسی
راهنمای انتخاب تالار عروسی

وظیفه انتخاب تالار عروسـی بر عهده عروس و داماد است بنابراین در این مورد بهتر است خودتان تصمیم گیری کنید و مطمئن باشید هیچکس به اندازه خودتان دلسوز نخواهد بود یکی از بهترین کارهای مشترک عروس و داماد انتخاب تالار عروسی است.

تالار عروسی زیاد وجود دارد که هر کدام مزیت و معایب خاص خودشان را دارند برای مثال یک تالار عروسی طراحی و معماری بسیار زیبایی دارد اما تیم میزبانی خوبی ندارند یا همینطور برعکس.

مهمانان تالار عروسی
تعداد مهمانان عروسی

این مورد را قبل از هر انتخابی در نظر بگیرید تعداد مهمانان عروسی ارتباط کاملا مستقیمی با تالار عروسی دارد هر چه مهمانان کمتر باشند، میتوانید هزینه بیشتری برای انتخاب تالار مناسب تر پرداخت کنید
ملاقات با مدیر تالار عروسی

بهترین تالارها را لیست کنید و به ملاقات مدیران تالار عروسی بروید از امکانات ، خدمات ، نوع میزبانی ، پذیرایی ، غذاها ، تیم میزبانی و ... سوال کنید یادتان نرود که حتما جواب های او را یادداشت کنید تا بتوانید از میان چندین تالار بهترین را انتخاب کنید.

نکته بسیار مهم در برخورد مدیر تالار است اگر مدیر تالار عروسی برخورد مناسبی با شما نداشته باشد بهتر است هر چه سریعتر آن تالار را ترک کنید زیرا قطعا تیم میزبانی خوبی نخواهد داشت.
تعهدات تالار

قطعا حرف زدن تا عمل کردن بسیار فرق می کند بنابراین از تعهدهایی که تالار عروسی جهت میزبانی به شما میدهد تعهد بگیرید تا به مشکل برنخورید خصوصا حتما در تعهد تالار کیفیت را در نظر بگیرید کیفیت تنها شامل غذا نمی شود کیفیت میزبانی نیز شامل آن می شود.

تمامی مدیران تالارها از کیفیت کارشان تعریف می کنند اما این تعریف ها نوعی از روش های جذب مشتری است.
امکانات تالار

برای اینکه بتوانید با امکانات تالارها آشنا شوید، میتوانید نگاهی به انواع تالار مشهد بیندازید امکانات آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس بهترین را انتخاب کنید این تنها یک پیش زمینه جهت آشنایی شما با راهنمای انتخاب تالار عروسی است.

برای مثال یکی از امکانات بسیار مهم تالار پارکینگ است بدترین اتفاقی که میتواند برای مهمانان عروسیتان بیفتد نداشتن جای پارک است همچنین بعضی از تالار چند طبقه هستند و به داشتن آسانسور یا بالابر نیز دقت کنید قطعا همه مهمانان شما نمی توانند از پله بالا بروند.

غذای تالار عروسی
بررسی غذای تالار

بهتر است برای یکبار هم که شده کیفیت غذای تالار عروسی را امتحان کنید یادتان نرود حتی کوچیکترین مورد در غذای عروسیتان باعث به جا گذاشتن خاطره ای بد برای مهمانانتان خواهد بود همچنین نوع پذیرایی و برخورد بسیار مهم است پرسنل تالار عروسی در کیفیت پذیرایی بسیار موثر هستند اما حضور شما در کنار این پذیرایی میتواند تاثیر آن را بیشتر کند.
انتخاب شیرینی و میوه تالار عروسی

دو مورد شیرینی و میوه عروسی را معمولا عروس و دامادها خودشان خریداری می کنند و به تالار می روند این بهترین کار است زیرا هم شیرینی و هم میوه باید روز عروسی خریداری شوند و اگر این دو مورد را بر عهده تالار عروسی بگذارید ممکن سهل انگاری کنند و کیفیت خوبی را انتخاب نکنند.
تالار عروسی و مشورت و گفتگو پیرامون آن از نخستین مسایل برای برگزاری یک مراسم ازدواج است . انتخاب یک تالار پذیرایی یاهمان تالار عروسی مناسب برای خودش ریزه کاری ها و جزئیاتی دارد که دانستن آنها برای زوج های جوان خالی از لطف نیست همین مهم ما را بر آن داشت تا در تانما فوت و فن های انتخاب یک تالار عروسی مناسب  را برای شما جمع آوری کنیم و به شما بگوییم که ویژگی های تالار عروسی مناسب چیست  اگر شما هم این روزها در شرف ازدواج هستید و در جستجوی یک تالار عروسی خوب و رویایی این پیشنهادات تانمایی را از دست ندهید تابتوانید در انتخاب تالار پذیرایی خوب موفق باشید.

چرا تالار عروسی را برای جشن عروسی انتخاب کنیم؟

بیایید این سفر پرماجرا را از خدمات و وظایف تالار عروسی شروع کنیم. به این سوال پاسخ بدهیم که اصلا چرا تالار عروسی؟ خوب می‌دانید جشن عروسی یکی از جشن‌های مهم و خاطره انگیز برای هر زوج است که انتظار دارند به بهترین شکل ممکن برگزار شود. مهم‌ترین قدم برگزاری یک جشن عروسی زیبا، انتخاب یک مکان برای جشن است. کجا برگزار کنیم؟ در منزل خود؟ خب معایب این انتخاب بیشتر از مزایای آن دارد. تصور کنید مهمانان دعوت شده به عروسی زیاد است. آیا منزل شما ظرفیت آن را دارد؟ همسایه‌ها چطور؟ آیا با شما همکاری می‌کنند؟ فرش‌های نازنین شما و یا مبل ‌های منزل شما و حتی وسایل زندگی شما همه و همه ممکن است در یک جشن آسیب ببیند.

 
تالار عروسی

انتخاب تالار پذیرایی

 

بهترین مکان برای جشن عروسی ، تالار است

خب قبل از اینکه به سراغ برگزاری یک جشن عالی برویم، ابتدا بهتر است درمورد کمی و کیفی مراسم با خانواده بحث کنیم. اینکه مراسم ما در چه ابعادی برگزار می‌شود و چه میزان مهمان قرار است دعوت کنید. لیستی از مهمانان تهیه کنید و فراموش نکنید که لیست ممکن است نوسان داشته باشد. بررسی کنید که بهترین گزینه‌های برگزاری چنین جشنی کدام است.  برای همه این کارها بهتر است یک اتاق فکر تشکیل دهید. تا همه جوانب را در نظر بگیرید.

 

تالار عروسی یا باغ عروسی؟مسئله این است

در مرحله بعد تصمیم بگیرید که جشن در تالار عروسی برگزار شود یا باغ عروسی. بله درست حدس زدید. این دو تفاوت بسیاری دارند. بهترین گزینه تالار عروسی است. چرا؟ به دلیل اینکه اولأ تالارهای عروسی قیمت مناسب تری دارند و دومأ به دلیل سرپوشیده بودن، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسبی دارند. تصور کنید فصل زمستان، پاییز یا حتی بهار است. در باغ عروسی هوا قابل پیش بینی نیست. ولی در تالار با خیال راحت می‌توانید هر فصل از سال را جشن عروسی بگیرید. همچنین به دلیل سرپوشیده بودن نیاز به ملاحظات برای گرم بودن غذا ندارند و در کل بهترین گزینه تالار عروسی می باشد.
تالار عروسی

تالار پذیرایی خوب

البته بی انصافی است که به جذابیت ‌های بصری باغ عروسی نپردازیم. با وجود همه معایب که برشمردیم، باغ عروسی‌ها به علت داشت فضای مناسب و بزرگ و امکانات پذیرایی و رفاهی بیشتر، قطعأ مطلوبیت بالایی دارند. این مکان بی شک از لحاظ زیبایی و جلوه‌های هنری و بصری از تالار عروسی بهتر است. بیایید کمی بیشتر در این باره صحبت کنیم. بهتر است توجه ویژه‌ای به فصل عروسی خود داشته باشید. اگر باغ عروسی می‌خواهید مسلمأ فصل زمستان فصل مناسبی برای عروسی نخواهد بود. بهترین فصل برای باغ عروسی، فصل بهار و تابستان است. در این دو فصل باغ عروسی می‎تواند جشن عروسی شما را مجلل و عالی نشان دهد.

برعکس تالارها به علت سرپوشیده بودن برای تمام فصول مناسب هستند.

باغ عروسی به علت بزرگی و فضای باز دکورهای بی نظیری خواهد داشت. نور افشانی و نورپردازی عالی خواهد داشت. ولی نگران نباشید، تالارهای عروسی جدید و مجلل هم ارتفاع زیادی دارند و دکورهای شاهانه‌ای را انجام می‌دهند. لذا با تمام شرایط و شباهت و تفاوت‌های باغ عروسی و تالار عروسی، برنامه‌های شما در تالار عروسی منظم تر و دقیق‌تر دنبال خواهد شد. اگر تعداد مهمانان شما زیاد نباشد، خرج اضافی نکنید، بهترین انتخاب تالار عروسی خواهد بود. بسته بودن فضای تالار عروسی کمک می‌کند خدمات شیک و منظم، به وقت و اندازه ارائه شود در حالی که باز بودن فضای باغ عروسی این امکان را از برگزار کنندگان مراسم خواهد گرفت.
تالار عروسی

انتخاب تالار برای جشن عروسی

بررسی ویژگی‌های تالار عروسی خوب

ویژگی‌های تالار عروسی خوب می تواند مختلف باشد. بستگی به سلیقه عروس و داماد خواهد داشت. ولی به طور کلی ما در این بخش به برخی ویژگی‌های تالار عروسی خوب اشاره خواهیم کرد.

موقعیت جغرافیایی تالار عروسی

یکی از ویژگی‌های تالار عروسی خوب، موقعیت جغرافیایی آن است. در هر شهری هستید فراموش نکنید که موقعیت تالار عروسی هم بسیار مهم است. مکان‌هایی را انتخاب نکنید که صعب العبور باشند، از منزل شما دور باشند، یا در مکان‌های پر رفت و آمد و دارای ترافیک شدید واقع شده باشند، زیرا باعث کلافگی و مشکلاتی برای خردسالان و افراد مسن خانواده می‌شوند. همه موارد گفته شده را رعایت کنید و مکانی را انتخاب کنید که سر راست باشد.

اندازه و بزرگی تالار عروسی

معلوم است که این مسئله هم دارای اهمیت است. تصور کنید تالاری را رزرو کرده‌اید و بعد از آمدن مهمانان نیمی از ظرفیت آن خالی است. تصویر مناسبی از این عروسی بدست نمی‌آید. اگر تالار عروسی بزرگ باشد و مهمانان کم باشند، هر کدام در گوشه‌ای پراکنده و نامنظم خواهند بود و این مراسم شما را سرد و بی روح نشان می‌دهد. و برعکس اگر تالار عروسی کوچک باشد و مهمانان زیاد، جایی برای رفت و آمد، رقص و شادی و برنامه‌های سرگرم کننده نخواهد بود. لذا قبل از گرفتن یک تالار عروسی، تعداد مهمانان را در نظر داشته باشید.

نظافت تالار عروسی

در هنگام بازدید از تالار عروسی برای انتخاب گزینه مناسب، به روکش میزها، دستشویی و سرویس بهداشتی آنها، کف سالن، در و دیوار سالن توجه کنید. حساسیت نشان دهید. به مدیر تالار عروسی بگویید قبل از عروسی روکش میزها و کف سالن و ... تمیز شسته شوند.

انتخاب بهترین و شیک ترین تالار عروسی شهر

سالن عروسی نقش مهمی در مجلل و زیبا دیدن شدن عروسی شما دارند. فراموش نکنید این قیمت تالارهای عروسی نیست که مجلس عروسی شما را گران نشان می‌دهد. بلکه ویژگی‌های خاص تالار عروسی هست که بیشتر به چشم می‌آید. رزرو یک تالار عروسی مناسب با بودجه و سلیقه عروس و داماد می‌تواند خاطره خوشی را برای کل خانواده رقم بزند. با توجه به اینکه خانواده‌ها درگیر کارهایی نظیر خرید و تهیه لیست مهمانان و تهیه جهیزیه و منزل هستند، گاهی برای پیدا کردن تالار عروسی مناسب وقت کمتری دارند. نگران نباشید. با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب بهترین و شیک ترین تالار عروسی شهر کمک کنیم.
تالار عروسی

ورودی یک تالار پذیرایی

بودجه شما برای تالار عروسی چقدر است

اولین معیار هزینه و قیمت مناسب است. به بودجه خود توجه داشته باشید. موقعیت مکانی تالار، سطح کیفیت و میزان خدمات یک تالار نقش اساسی در قیمت آن خواهند داشت. پس در قدم اول قیمت و بودجه خود را مد نظر قرار داشته باشید. در این مورد مسئله‌ای که باید مطرح کنیم این است که واقع بین باشید. بعضی اوقات جشن عروسی که هر شب خواب آن را می‌بینید با بودجه شما هم خوانی ندارد و از پس هزینه آن بر نخواهید آمد.

ممکن است در رویا خواب تالار عروسی لوکس و مجلل را می‌بینید و یا ماشین‌های بزرگ و زیبا، ولی باید بدانید ایده شما هر چیز باشد، باید از لحاظ مالی منطقی باشد و با درآمد و بودجه شما سازگاری داشته باشد. البته کمی پول اضافی هم برای تالار عروسی در نظر بگیرید. همیشه ده درصد بیشتر از هزینه تالار عروسی برای این کار اختصاص دهید.
تالار عروسی

تالار پذیرایی مجلل

ویژگی های تالار عروسی خوب

محیط و فضای تالار عروسی هم بسیار مهم است. فضای تالار عروسی باید زیبا و دلنشین باشد. فضایی برای رقصیدن، حرف زدن، عکاسی، نشستن و قدم زدن بسیار مناسب باشد. به جایگاه عروس و داماد حتمأ توجه کنید. جایگاه عروس و داماد که نقش امپراطور و ملکه را خواهند داشت بسیار مهم است. دکور و تزئین آن را حتما در نظر داشته باشید. این مکان باید زیباترین و دلنشین ترین مکان تالار باشد. باید بالاتر از سطح سالن باشد تا عروس و داماد به فضای سالن و مهمانان اشراف داشته باشند. نورپردازی سالن هم یکی دیگر از مسائلی هستند که باید به آنها توجه کنید. زیبایی سالن به وسیله برخی آیتم‌ها انجام می‌شود. نظیر گل آرایی سالن، دکور جایگاه عروس و داماد، نورپردازی جایگاه و ورودی سالن همه و همه اینا باید به بهترین شکل ممکن و مطابق سلیقه عروس و داماد باشند.
تالار عروسی

ورود عروس و داماد به تالار
تالار عروسی

تالار پذیرایی لوکس و مجلل
تالار عروسی

تالار پذیرایی خاص

در سالن‌های مجلل و گران نورپردازی هنرمندانه انجام می‌شود که همه جای سالن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. داشتن پارکینگ هم مهم است تا مهمانان بدون نگرانی و داشتن دغدغه مکان و سرقت خودرو از عروسی لذت ببرند. خصوصأ اگر تالار عروسی در مرکز شهر و جای شلوغ باشد، وجود پارکینگ بسیار مهم خواهد بود.

به پذیرایی دقت کنید. به پوشش پرسنل و کارکنان تالار عروسی حساس باشید. دقت و نظم در برگزاری مراسم عروسی حرف اول را میزند. حتما قبل رزرو تالار عروسی به این نکته توجه داشته باشید. اخلاق و ادب پرسنل، خوشرویی و خوش برخوردی و تسلط کامل به کارهایی که باید انجام دهند همیشه یکی از معیارهای انتخاب بهترین و شیک ترین تالار عروسی شهر است. قبل از انتخاب تالار عروسی، به همه اتاق‌های آن سربزنید. سالن غذا خوری، اتاق عقد و اتاق پرو لباس حتمأ مورد بررسی قرار بگیرند.  معمولأ میز شام عروس و داماد در تالارها، جدا و به صورت زیبایی چیده می‌شوند. همچنین فارغ از همه این مسائل، به شکل ظاهری سالن هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. بدون شک باید هفته‌ها وقت بگذارید تا همه را بررسی کنید. پیشنهاد ما این است که برای صرفه جویی در وقت، به سایت تالار عروسی که مد نظر دارید سر بزنید و امکانات آنها را بررسی کنید. چند تالار را انتخاب کرده و برای بررسی حضوری به آنها مراجعه کنید.
تالار عروسی

گل آرائی میز در تالار پذیرایی

قیمت و هزینه پکیج های تالار عروسی

آخرین بحثی که باید با شما خوانندگان عزیز داشته باشیم، بحث قیمت و هزینه تالار عروسی می‌باشد. ابتدا باید بدانید که هزینه رزرو تالار عروسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مکان تالار عروسی، وسعت و اندازه آن، داشتن پارکینگ یا بدون پارکینگ و نهایتأ قیمت و هزینه پکیج‌های تالار عروسی.

پکیج‌های تالار عروسی و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند معمولا به شرح زیر است :

هزینه اول هزینه اجاره سالن به مدت یک شب می‌باشد که از شما دریافت می‌کنند.

هزینه دوم مربوط به غذا و پذیرایی است. اگر شما قصد دارید تمام تشریفات عروسی در تالار عروسی برگزار شود، باید این هزینه را هم بپردازید.

هزینه سوم مربوط به هزینه خدمات است. معمولأ تالارها مبلغی به عنوان هزینه خدمات در نظر می‌گیرند. خدمات دقیقأ چیست؟ در ادامه به این مطلب هم اشاره خواهیم کرد.

هزینه تزئین و دکور هم جداست. مثلأ آتش بازی، شمع و دکور جایگاه عروس و داماد با گل و دکور میوه ‌ها و پذیرایی‌ها.

برخی از تالارها برنامه‌های متنوعی هم اجرا می‌کنند که باید هزینه آن را جداگانه پرداخت کنید. مثلا گل ریزان هنگام ورود عروس و داماد، اسب سواری و اجرای رقص‌های شاد توسط گروه از جمله هزینه‌هایی هستند که به عنوان برنامه‌های متنوع دریافت می‌شوند. به طور کلی هزینه تالار عروسی به ازای هر نفر تقریبأ بیست الی شصت هزار تومان است که در تالارهای مجلل به ازای هر مهمان مبلغ به صد الی دویست هزار تومان می‌رسد. البته هزینه خدمات، دکور، تزئین و برنامه‌های متنوع جداگانه حساب می‌شوند. گاهی وقت‌ها هزینه عروسی در باغ یا تالار عروسی به سیصد میلیون هم می‌رسد.

 



تاریخ درج: 1398/08/22
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ تالارهای غرب،شرق و اطراف تهران از مجموع 0 امتیاز