استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالارهای لاکچری گرمدره برای مراسم

باغ تالارهای لاکچری گرمدره برای مراسم
باغ تالارهای لاکچری گرمدره برای مراسم : دکور،طراحی،دیزاین،چیدمان،کیفیت غذا،تخصص پرسنل،استفاده از جدیدترین تجهیزات صدا و نورپردازی،لوازم و ظروف پذیرایی با جنس خوب از معیارهای انتخاب باغ تالار لاکچری در گرمدره می باشد









تالار پذیرایی ماهان گرمدره
آدرس: اتوبان تهران کرج، خروجی گرم دره، روبروی اتمسفر ، مجتمع پذیرایی و تالار پذیرایی ماهان گرمدره تلفن: ظرفیت:توضیحات تالار پذیرایی ماهان گرمدره : برای دیدن تالارهای پذیرایی و باغ تالار و تالار عروسی در تهران و کرج و همچنین باغ تالارهای احمد آباد مستوفی و فیروز بهرام می توانید از منوی بالای هیمن صفحه استفاده نمایید. اگر قصد برگزاری مراسم خود را در یگی ار باغ تالارهای غرب تهران را دارید با استفاده از سایت تالار وب میتوانید با سرعت و دقت بیشتری فضای مورد نظر خورد را جهت برگزاری مراسم خود پیدا نمایید.
---------------------------------------------------
باغ تالار فرمانیه
منطقه باغ : گرمدرهظرفیت باغ : 200 نفرظرفیت پارکینگ : 150توضیحات :باغ فرمانیه با مساحت 3000متر واقع در بهترین منطقه گرمدره دارای امکاناتی از قبیل: سالن باغ فرمانیه با دیزاین لوکس و سقف بلند به ارتفاع 6 متر به ظرفیت 200نفر سالن شام باغ فرمانیه دارای دکور شیک و مجزا از سالن اصلی پارکینگ باغ فرمانیه به ظرفیت 150 ماشین فضای باز باغ فرمانیه بسیار زیبا با درختانی بلند و چمن طبیعی دارای نورپردازی زیبا و امکان چیدمان برای پذیرائی را داردنمای سالن باغ فرمانیه بسیار زیبا و منحصر به فرد است که امکان برش کیک در این قسمت وجود دارد محل برگزاری سفره عقد باغ فرمانیه برای تابستان آلاچیقی بسیار زیبا با سقف گنبدی و منحصر به فرد و برای پاییز و زمستان سالنی زیبا و شیشه ای با چشم انداز باغ فرمانیه پیست رقص باغ فرمانیه بسیار مدرن و وسیع بصورت ال ای دی 3بعدی استیج موزیک باغ فرمانیه در بهترین قسمت سالن واقع شده است و امکان استفاده از بندهای موزیک حرفه ای را فراهم نموده است شهری با ابعادی عالی از دیگر امکانات باغ فرمانیه میباشد که امکان پخش زنده مراسم و پخش کلیپ مراسم را فرهم نموده استTvنورپردازی حرفه ای از دیگران امکانات باغ فرمانیه میباشدباغ فرمانیه کلیه امکانات دیگر از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش ، ژنراتور برق ، رختکن ، آتلیه و .... را دارا میباشد .
---------------------------------------------------
باغ تالار موناکو
منطقه باغ : گرمدرهظرفیت باغ : 200ظرفیت پارکینگ : 250توضیحات :باغ موناکو با مساحت 8000 متر واقع در بهترین منطقه گرمدره دارای امکاناتی از قبیل:سالن باغ موناکو با دیزاین زیبا و سقف بلند و ظرفیت 200نفرسالن شام باغ موناکو دارای دکور شیک و مجزا از سالن اصلی پارکینگ باغ موناکو به ظرفیت 250 ماشین فضای باز باغ موناکو بسیار زیبا و منحصر به فرد است ، لوکیشنهای بسیار زیبا همراه با نورپردازی زیبا و طراحی همچون مزرعه های امریکایی جذابیت خاصی به باغ موناکو داده است وجود استخر در ورودی باغ موناکو گرایش به باغ را دوچندان مینمایدنمای سالن باغ موناکو بسیار زیباست که تماما با سنگ زیبا طراحی و نورپردازی شده است محل برگزاری سفره عقد باغ موناکو برای تابستان فضایی بسیار زیبا با مجسمه های سنگی خاص و برای پاییز و زمستان داخل سالن اصلی میباشد پیست رقص باغ موناکو بسیار مدرن و وسیع بصورت ال ای دی میباشداستیج موزیک باغ موناکو در بهترین قسمت سالن واقع شده است و امکان استفاده از بندهای موزیک حرفه ای را فراهم نموده است شهری با ابعادی عالی از دیگر امکانات باغ موناکو میباشد که امکان پخش زنده مراسم و پخش کلیپ مراسم را فرهم نموده استTv نورپردازی حرفه ای از دیگران امکانات باغ فرمانیه میباشد باغ موناکو کلیه امکانات دیگر از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش ، ژنراتور برق ، رختکن ، آتلیه و .... را دارا میباشد .
---------------------------------------------------
باغ تالار نارسیس(گرمدره)
توضیحات : باغ نارسیس (گرمدره) که در غرب تهران واقع شده است یک باغ تالار اختصاصی می باشد. باغ تالار نارسیس دارای باغی سرسبز با محیطی آرام  میباشد. تالار نارسیس با دارا بودن پارکینگ اختصاصی ، آتلیه اختصاصی ، آشپزخانه صنعتی ، سفره عقد با دکوراسیون جدید و مد روز باعث دو چندان شدن زیبایی این باغ عروسی شده است. همچنین این تالار دارای کافی شاپ و قهوه خانه سنتی با دکوراسیون شیک می باشد. تالار عروسی نارسیس پذیرای میهمانی ها و جشن های شما عزیزان است.اگر قصد برگذاری مراسم خود در یکی از باغ تالارهای غرب تهران را دارید حنما از این باغ دیدن کنید
---------------------------------------------------
باغ عروسی پرنیان
باغ تالار عروسی پرنیان یکی از زیباترین باغ های منطقه گرمدره کرج می باشد. این باغ عروسی دارای نمایی فوق العاده زیبا و خیره کننده و دارای سالنی بزرگ با ظرفیت ۵۰۰ نفر می باشد.باغ تالار پرنیان از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند. امکانات تالار عروسی پرنیان شامل نورپردازی، گل آرایی، اتاق عقد، بادکنک آرایی، شمع آرایی، آتش بازی و کلیه امکانات تشریفاتی دیگر میباشد.باغ عروسی پرنیان ، باغ اختصاصی تشریفات کیمیا محمدی میباشد و با خیال راحت برگزاری مراسم عروسی خود را به ما بسپارید.باغی با مساحت ۱۰ هزار متر و محوطه سازی زیبا طبق اخرین متد روز در دنیا ، استفاده از نورپردازی زیبا و خیره کننده در محوطه باغ تالار جلوه خاصی را به آن میدهد. سالن زیبا باغ که اصلا جای هیچ صحبتی نگذاشته است با لوستر های بزرگ و سقف بلند اصلا جای دلگیری نیست . فضای سفره عقد بی نظیر باغ تالار پرنیان یک خاطره بیاد ماندنی را در ذهن مهمانان و عروس و داماد های عزیز به جا میگذارد همراه با چیدمان زیبای سفره عقد و صندلی مهمانان عزیز لوکیشینی تاپ را برای عکاسی و فیلم برداری آماده میکند مشخصات باغ تالار عروسی پرنیان ظرفیت میهمانان : ۵۰۰ نفر ظرفیت پارکینگ : ۱۵۰ خودرو آدرس باغ تالار عروسی پرنیان :کرج، گرمدره خیابان سعادتیه کوچه پرنیان پلاک یک باغ تالار پرنیان
---------------------------------------------------
باغ تالار در کرج باغ گیلاس
یکی از شناخته شده ترین مناطق برای برگزاری مراسم عروسی  در بین البرزی ها  و تهرانی ها  منطقه زیبا و سرسبز گرمدره می باشد.اگر به دنبال باغ تالار در کرج هستید ما به شما توصیه میکینم به باغ تالار زیبای گیلاس نیز سری بزنید.اگر خواهان یک شب عروسی بسیار زیبا و پر شکوه هستید تا برای همیشه در ذهن ها باقی بماند باغ تالار گیلاس بهترین باغ تالار در کرج .با باغ گیلاس ، بهترین باغ تالار در گرمدره شبی به یاد ماندنی را در خاطره ها ها حک کنیدباغ تالار گرمدره باغ گیلاس بهترین باغ تالار گرمدره خدمات عروسی زیر را ارائه می دهد :منوهای طلایی و نقره ای با خدمات ویژه سالن غذا خوری پارکینگ اختصاصی گل آرایی :باغ تالار در کرج با ارائه لیستی از بهترین گل فروشی های کرج به شما در تهیه دسته گل ، گل ماشین و … کمک شایانی می کند.حریر آرایی :حریر آرایی یکی دیگر از انواع تزئیناتی است که در مراسم عروسی به کار برده می شود،تشریفات باغ تالار گیلاس حریر آرایی را با هنری زیبا در مجلس عروسی شما به کار می برد.سفره عقد :یکی از ارکان عروسی مراسم عقد است،در مراسم عقد قطعا سفره عقد برگزار می شود که تزئینات و وسایل مورد نیاز را باغ گیلاس فراهم می آورد و دغدغه ای در این مورد نخواهید داشت.شمع آرایی :شمع آرایی از دنیای غرب وارد مجالس ایرانی شده است ، شمع آرایی در کنار حریر آرایی و گل آرایی جلوه رمانتیکی را به مراسم عروسی می دهد.عکس و فیلمبرداری یکی از مهمترین قسمت های مراسم عروسی است که خاطرات آن را باقی می گذارد.ماشین عروس :باغ تالار در کرج انواع ماشین های مناسب برای مراسم عروسی به شما معرفی می کند.گروه موسیقی :موسیقی نیز در مراسم عروسی حائذ اهمیت است.سالن های شیک فضای باز بسیار مناسب و رویایی سالن عقد مجزا باغ تالار گیلاس واقع در گرمدره کرج با ارائه لیستی از بهترین باغ تالارهای کرج و در اولویت قرار دادن کیفیت و زمان برگزاری مراسم عروسی پذیرای خدمات مجالس عروسی شما است.
---------------------------------------------------
طراحی، اجرا و ساخت باغ آتلیه عروس و داماد، باغ تالار، باغ رستوران و باغ ویلا، با اکسسوری های مختلف مانند پرگولا، آلاچیق، سایبان، پل چوبی، نرده چوبی، ورودی چوبی، روشنایی پارکی با ستون های چوبی، کشتی و قایق چوبی، گاری و فرغون گل، نمای قلعه چوب و سنگ، قهوه خانه سنتی، کلبه چوبی، محوطه سازی و فضا سازی، نیمکت با چوب ترمو وود ضد آب و میز و صندلی تمام چوب، بشکه چوبی، دریاچه آبنما، آسیاب آبی، آبشار، خانه درختی، تونل سبز، پل معلق، کرین های فیلمبرداری (با هماهنگی)، رستوران سنتی، کافی شاپ و فست فود، اسب، آلاچیق گل، باغ گل، دیوارهای پنجره ای، فضاهای سبز چمن، عمارت و دیوارهای گلی و کاهگلی سنتی و سنگی، میز بیلیارد، اتاق فضای سنتی، استخر قلب، راهرو شنی، دیوار چوب، انواع آبنماها و آبشارهای دیواری، میز بار مشابه دیزاین های روز اروپایی و ژورنالی.

طراحی-باغ-عروسی

یکی ازموارد مهم در طراحی باغ عروسی داشتن فضایی مناسب مکانی و دیزاین داخلی آن تالار می باشد تا ضمن داشتن فضایی بزرگ و مناسب، پذیرایی از مهمانان هم بهتر صورت بگیرد. دیزاین محوطه بیرونی تالار عروسی تاثیر زیادی بر دید مهمانان درباره برگزاری مراسم عروسی و آن باغ تالار دارد.

گاهی با وجود وسعت زیاد تالار پذیرایی، باز هم دیزاین، طراحی و چیدمان وسایل چشم نواز نیست و نمی تواند حس رضایت را در عروس و داماد ایجاد کند. متاسفانه در چنین شرایطی هر چقدر هم که خدمات عروس و داماد و یا تشریفات شب عروسی از قبیل گل آرایی درست و زیبا صورت گرفته شده باشند، باز هم بدلیل ضعف طراحی فضای عروسی، این زحمات بدرستی دیده نمی شوند و بنابراین این مسئله مهم باید حتما از دید طراحان آن تالار، مورد توجه قرار گیرد.

برای دیزاین تالار عروسی استفاده از نورپردازی، شمع آرایی، نحوه چیدمان میز و صندلی های مهمانان، جایگاه عروس و داماد، آتش بازی و ... می تواند نقش موثری را در زیباسازی فضا ایجاد کنند.

طراحی-باغ-عروسی

نورپردازی به معنای تاباندن نور بر روی وسایل و اشیا بدون مشخص بودن منبع نور است. نورپردازی عروسی می تواند کمک بزرگی به زیباتر شدن برگزاری مراسم عروسی شما و بهتر جلوه دادن دیزاین عروسی و یا سایر بخش های خدمات مجالس عروسی شود. در بحث نورپردازی بخش‌های روشن‌تر و تیره‌ تر ترکیب‌بندی زیبایی را در نماهای مختلف ایجاد می کند. این امر موجب برجسته شدن برخی نقاط از قبیل خطوط یک صورت، ظرافت تار عنکبوت، بافت زبر چوب، درخشندگی یک قطعه جواهر می شود. همچنین باعث پنهان شدن سایه جزئیات شده و در نتیجه وسایل تزئینی زیباتر به نظر می رسند.

طراحی-باغ-عروسی

اینکه طراح بداند از کدام سبک و نوع باغسازی تبعیت خواهد کرد و این سبک را نیز باید بر اساس یک دلیل منطقی که می تواند عملکرد محوطه، اقلیم منطقه، فرهنگ و... باشد ؛ انتخاب نماید . به عنوان مثال طراح برای محوطه یک ساختمان اداری سبک رسمی (formal) و برای یک مهد کودک سبک ( informal )را انتخاب کرده و بر اساس آن نوع باغسازی را انتخاب می نماید.

پلان طراحی تالار عروسی

امکانات باغ تالار عروس
باغ به دلیل داشتن فضای باز برای پذیرایی مناسب تر است. اما برخی محدودیت های باغ ممکن است خدمات عروسی را مختل کند. از جمله فضای باز باغ با شرایط آب و هوای بارانی و سرد مناسب نیست. بنابراین باغ باید از سیستم گرمایی و سرمایی برخودار باشد. همچنین داشتن سایه بان از دیگر امکانات یک باغ خوب است که باید در بحث طراحی باغ عروس به آن توجه داشت.

طراحی-باغ-عروسی

باغ تالاری منحصر به فرد با ویژگیهای بسیار زیاد شامل ساختمان و عمارتی زیبا همراه با پرتره های عکاسی زیبا و مبلمان و تجهیزات منحصر به فرد جهت عکاسی مادلینگ و اسپرت عروس و داماد و همچنین عکاسی روز عروس و داماد. طراحان ما در طراحی با نیاز سنجی تمام وسایل و تجهیزات تصاویری مورد نیاز آن عمارت را در نظر می گیرند. ویژگی بارز این ویلا عمارت آن است که همراه با طبیعت زیبا و وسایل مبلمان ان خیلی خاص است.

 مکانی جهت اجرای زنده موسیقی مشابه باعمارت اروپایی جهت مراسم عروسی و عکس شما .

طراحی-باغ-عروسی

طراحی و زیبایی باغ عروسی

باغ باید از نظر ظاهری باید بسیار جذاب، منحصر به فرد باشد. این جذابیت و زیبایی از قسمت ورودی آغاز می شود و در تمامی باغ باید چشم نواز و خیره کننده باشد. تزئین باغ عروس سخت تر از سالن جشن عروسی است و وسایل تزئینی که برای باغ استفاده می شود با سالن و تالار عروسی متفاوت است. نحوه طراحی و فضا سازی محوطه باغ عروسی علاوه بر اینکه می تواند نوعی نظم را در باغ ایجاد کند، تاثیر زیادی نیز بر هیجان جشن دارد.

طراحی-باغ-عروسی

قرار گرفتن باغ تالار عروسی در منطقه خاص

اینکه باغ تالار در کدام قسمت از شهر قرار دارد، اهمیت زیادی دارد. بهتر است قبل از انتخاب باغ به موقعیت جغرافیایی آن هم توجه کنید. باغ هایی که در یک منطقه دور افتاده قرار دارند و رفت و آمد مهمانان را با مشکل مواجه می کنند، گزینه های مناسبی نیستند.

در صورتی که باغ در داخل شهر باشد و نزدیکی آن منازل مسکونی قرار گرفته باشد، نمی توان به راحتی شرایط مهیجی را فراهم کرد. زیرا برای همسایه ها مزاحمت ایجاد می کند. طراحان با توجه به مکان شما بهترین طرح را برای باغ تالار عروسی شما ایجاد می کنند.

طراحی-باغ-عروسی
اگر جویای باغ ویلا یا عمارتی لاکچری و خاص جهت برگزاری مراسم عروسی و یا عکسبرداری از عروس و داماد و مادلینگ با دیزاینی برگرفته از پرتره های اروپایی هستید طراحان شرکت دوشیزه، این فضا را برای شما مهیا می کنند.

بهترین تالار عروسی و باغ تالار را چگونه انتخاب کنیم و چه نکات و معیارهایی را باید در نظر بگیریم ؟ یک تالار عروسی مجلل و زیبا چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ انتخاب یک مجموعه مناسب برای شب عروسی زمان و دقت زیادی را می برد و بسیاری از زوج های جوان به دنبال بهترین تالار عروسی یا باغ تالار جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عروسی شان هستند. انتخاب یک تالار که با معیارها، سلیقه ها و نیازهای هر زوج یا هر خانواده ممکن است متفاوت باشد و ممکن است نیاز باشد تا زمان زیادی را برای یافتن مکانی که مد نظر شما باشد بگذارید تا تالار و مجموعه ای ایده آل خود را بیابید. البته این وقت و انرژی تا حدودی لازم است چرا که شب مهمی در زندگی عروس و داماد در حال شکل گرفتن است و از طرفی آبروی خانواده ها در میان است. همه دوست دارند با توجه به هزینه ای که انجام می دهند تالاری در خور و شایسته انتخاب نمایند و شبی با شکوه و زیبا رقم بزنند.

ما در این مقاله به روش‌ها و ملاک‌های انتخاب بهترین تالار عروسی یا باغ تالار را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ملایی به برنز گرندپری زاگرب رسید

نکات و ملاک‌های انتخاب بهترین تالار عروسی
1- زمان مناسب برای رزور تالار یا باغ تالار : سعی کنید حداقل 6 ماه قبل از زمانی که می‌خواهید مراسم عروسی خود را برگزار نمایید اقدام به رزرو تالار یا باغ تالار انتخابی خود نمایید تا هم تالار مد نظر و هم روز دلخواه خود را انتخاب نمایید.

2- مشخص کردن تعداد مهمانان : قبل از اینکه به فکر مکان مناسب برای عروسی خود باشید بهتر است تعداد مهمانان خود را مشخص کرده سپس اقدام به رزرو باغ یا تالار دلخواه خود باشید. تعداد مهمانان شما و ظرفیت سالن می‌بایست سازگاری داشته باشند و این موضوع می‌تواند بعضی از تالارهای پذیرایی را از لیست خارج نماید.

3- ظرفیت تالار عروسی : بعد از مشخص شدن تعداد مهمانان و شرکت کنندگان در مراسم عروسی اکنون می‌توانید تالار عروسی را که ظرفیت آن به تعداد مهمانان شما نزدیک باشد را پیدا نمایید. نگران نباشید سایت "تالارکده" به نشانی "www.talarkadeh.com  " می‌تواند به شما در انتخابتان کمک نماید و لیستی از تالارها و باغ تالارها را مشاهده نموده و با توجه به موقعیت و ظرفیت آنها اقدام به رزرو تالار دلخواه نمایید. همچنین دیگر خدمات دهندگان عروسی مثل آرایشگاه های عروس‌، فروشگاه عروس ، مزون‌های لباس عروس، فروشگاه عروس و ... در این سایت گردآوری شده تا دسترسی آسان برای شما محیا باشد.

4- امکانات رفاه مهمانان: امکانات تالار یا باغ عروسی را جهت رفاه مهمانان حتماً بررسی نمایید. اگر شما بهترین و لاکچری ترین تالار عروسی یا باغ تالار را رزرو کرده باشید ولی مهمانان شما احساس راحتی در شب عروسی‌تان نداشته باشند.

ملایی به برنز گرندپری زاگرب رسید

خاطره‌ای که در ذهن آنها نقش می‌بندد چندان جالب نیست و این سختی و مشکلات باعث میشه دیگر زیبایی‌های اطراف را ندیده و به دنبال نقطه ضعف باشند. مثلاً در صورتی که مهمانان شما سالمند هستند در صورتی که تالار عروسی شما در همکف نیست وجود آسانسور بسیار مهم و حیاطی است. همچنین وجود یک فضای مناسب برای پارک اتومبیل‌های مهمانان شما امری بسیار مهم و حیاطی است آنها نباید برای پارک و ورود به تالار مشکل داشته باشند و از طرفی نگران اتوموبیل خود که در بیرون پارک شده باشند. بررسی سرویس‌های بهداشتی و تعداد مناسب نسبت به تعداد مهمانان نکته‌ای است که ممکن است فراموش شود.

کیفیت و نوع صندلی‌های تالار عروسی نیز حائز اهمیت است. از آنجا که مهمانان شما مدت زیادی روی صندلی می‌نشینند نباید احساس خستگی کنند. فقط به زیبایی و مجلل بودن صندلی‌ها نگاه نکنید آنها نباید سخت و خشک باشند که موجب آزار و اذیت مهمانان شما شود. همچنین بررسی سیستم سرمایش یا گرمایش تالار و مجموعه را به دقت بررسی نمایید. از آنجا که شب عروسی شما تعداد زیادی مهمان در سالن قرار می‌گیرد بخصوص از نظر سرمایش می‌بایست تالار در وضعیتی باشد که بتواند موجبات راحتی و رفاه مهمانان را فراهم نماید. بهترین تالار پذیرایی تالاری است که مجموعه اینها را داشته باشد.

5- امکانات تالار یا باغ تالار: بعد از بررسی نکاتی که برای مهمانان مهم و ضروری است اکنون می‌بایست دیگر امکانات تالار یا باغ تالار مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید. خدمات جانبی تالار که شامل سیستم‌های صوتی، نورپردازی، وجود اتاق عقد در صورتی که مراسم عقد دارید، کیفیت گل  ها و گل آرایی (عدم استفاده از گل‌های شب قبل و استفاده از گل‌های تازه)، استیج رقص، مه سرد، آتش بازی و دیگر امکانات مد نظر را لیست کرده و در هنگام تماس با تالار ابتدا از وجود آنها آگاه شوید.

 

6- تست غذا و کیفیت پذیرایی قبل از بستن قرارداد: شاید اصلی‌ترین معیار برای انتخاب بهترین تالار یا بهترین باغ عروسی تهران کیفیت غذا و پذیرایی آن باشد. هر مقدار تالار شما زیبا و مجلل باشد و بهترین گزینه را از نظر امکانات انتخاب کرده باشید ولی از نظر کیفیت غذا و پذیرایی کیفیت نداشته باشد سودی برای شما نخواهد داشت. حتماً قبل از عقد قرارداد کیفیت غذای مجموعه را مورد بررسی قرار دهید و تست کنید و سری به تالار زده و مهمان دارها و نوع پذیرایی را مورد بررسی قرار دهید. تعداد مهمان دارها نسبت به تعداد مهمانان شما نیز سؤالی است که می‌بایست از مدیر تالار داشته باشید تا شرایط پذیرایی به بهترین و شایسته‌ترین حالت قرار داشته باشد.

نکاتی در خصوص انتخاب بهترین باغ تالار
شاید شما هم از آن دست زوج هایی باشید که تمایل دارید تا مراسم عروسی خود را در فضای باز برگزاری کنید و به دنبال بهترین مکان برای مراسم عروسی خود و به دنبال بهترین باغ تالار تهران باشید. مطالبی که  گفته شد بیشتر جنبه عمومی داشت و در خصوص باغ تالار هم صدق می‌کرد اما برخی نکات را به صورت اختصاصی برای انتخاب یک باغ تالار زیبا و لوکس مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانید باغ عروسی مجلل، لاکچری و مطلوب خود را انتخاب نمایید.

ملایی به برنز گرندپری زاگرب رسید

7- دسترسی آسان به باغ عروسی: در تهران و بسیاری از شهرهای بزرگ عموماً باغ تالارها در اطراف شهر واقع شده‌اند. نوع دسترسی مهمانان، وجود آسفالت و نور مناسب در شب، امنیت آنها هنگام مراجعه از نکاتی است که می‌بایست به آن دقت نمایید. برای تسهیل در آمدن مهمانان شما به محل برگزاری عروسی خود می‌توانید یک کروکی از تالار که به‌دقت تهیه شده است را هنگام ارائه کارت دعوت عروسی در پاکت قرار دهید. همچنین تهیه لوکیشن و موقعیت باغ تالار انتخابی شما می‌تواند به مهمانان شما در پیدا کردن به موقع و سریع کمک نماید.

اگر می‌خواهید مراسم عروسی شما در فضای باز برگزار شود دقت داشته باشید که باغ انتخابی شما از سالن سرپوشیده با امکانات لازم یک تالار برخوردار باشد. از آنجا که مدت‌ها قبل اقدام به رزرو باغ یا تالار انجام می‌دهید امکان پیش بینی وضعیت آب و هوا مقدور نیست پس وجود یک فضای سرپوشیده بسیار مهم و ضروری است.

قبل از عقد قرارداد هنگام شب به باغ عروسی انتخابی خود سر زده و کیفیت نور و محوطه را در هنگام شب مورد بررسی قرار دهید. ضمناً مجموعه می‌بایست از یک موتور برق قوی برخوردار باشد تا در صورت قطع برق بتوانید از آن استفاده نمایید.

تاریخ درج: 1398/07/21
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ تالارهای لاکچری گرمدره برای مراسم از مجموع 0 امتیاز