استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ عروسی شخصی،خصوصی کوچک،بزرگ

باغ عروسی شخصی،خصوصی کوچک،بزرگ
باغ عروسی شخصی،خصوصی کوچک،بزرگ:باغ قصر سفید اندیشه،باغ تالار سعادت گرمدره،باغ تالار مهران جنت آباد،باغ تالار پاسارگاد اندیشه،باغ سمیعی احمد آباد مستوفی،باغ تالار قصر بهشت یافت آباد،باغ تالار نسترن شهریار،باغ تالار مهران جنت آباد،باغ تالار تخت جمشید شهران









-------------------------------------
باغ چهارباغ از مجموعه باغ های آهنگ آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی چهارباغ از جمله تالارپذیرایی های شرق تهران ،  دارای ظرفیت 800 نفر آماده ارایه خدمت به شما عزیزان می باشد. از جمله امکانات تالار چهار باغ می توان به دو عدد پارکینگ اختصاصی ، اتاق سنتی شام عروس و داماد، لابی بسیار شیک، ورود ماشین عروس و داماد به لابی تالار، دیزاین روز و مبله اشاره نمود.با توجه به معظل جای پارک در شهر تهران ، دارا بودن دو عدد پارکینگ اختصاصی از مزایای تالار پذیرایی چهارباغ به حساب می آید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 14 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه چهارباغ ، میتوانید با شماره تلفن 33431860 ,09123081988 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه شهید محلاتی، چهارراه میثم، خیابان شاه آبادی جنوبی- باغ چهارباغ " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار قصر سفید از مجموعه باغ های اندیشه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار قصر سفید در منطقه اندیشه تهران واقع شده است. باغ عروسی قصر سفید با ظرفیت حداکثر 1000 نفر آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های شما می باشد. باغ عروسی قصر سفید در غرب تهران واقع شده است و جزو یکی از بهترین باغ تالار غرب تهران محسوب میشود. این باغ تالار دارای فضایی فوق العاده دلنشین و قصری با شکوه برای یک شب رویایی و بیاد ماندنی است. همچنین باغ عروسی قصر سفید دارای سالن های شیک با جدیدترین دکوراسیون و بهترین سطح خدمات با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر آماده برگزاری مراسم ها و جشنهای شما میباشد. باغ تالار قصر سفید دارای  برکه وپل روگذر، کولر گازی و تهویه مطبوع باغ ، نورپردازی هفت رنگ ،سالن های همکف ، موزیک زنده با تمامی امکانات، هر دو سالن دارای کف led، نورپردازی فوق العاده حرفه ای، سفره خانه سنتی، صندلی مبله، اسب وکالسکه ، اتاق عقد در محوطه باغ، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
باغ تالار قصرسفید شبی فوق العاده به یاد ماندنی و خاطره ساز برای تمامی میهمانان شما. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار قصر سفید ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " سه راه کرمان خودرو, کمربندی اندیشه, 200 متر بعد از پمپ بنزین مروارید, بعد از پل روگذر, خیابان ستایش- باغ تالار قصر سفید " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار امیر از مجموعه باغ های پاکدشت آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ امیر در پاکدشت تهران واقع شده است. این باغ زیبا جزو یکی از باغ تالارهای تهران محسوب میشود. باغ عروسی امیر پاکدشت با مدیریت آقای تجریشی در حال فعالیت میباشد. این باغ تالار دارای سالن های زیبا و شیک با ظرفیت ۱۰۰ تا ۴۰۰ نفر میهمان میباشد.همچنین این باغ دارای سفره خانه سنتی ، و آتلیه عروس و داماد و فضایی سرسبز و زیبا میباشد. تالار و باغ تالار امیر پاکدشت مفتخر است با بکارگیری کادری حرفه ای و مجرب در فضایی زیبا با سالن های پذیرایی مسقف و باز ، سرویس VIP ، استخر ، آبنما، آلاچیق ، سفره عقد های زیبا مطابق با سلیقه شما ، بادکنک آرایی ، آتش بازی ، گروه موسیقی ، عکاسی و فیلمبرداری ، ورود با کالسکه عروس، پارکینگ اختصاصی و… شبی رویایی و به یادماندنی را برای شما و میهمانان محترمتان رقم بزند. باغ امیر دارای سفره خانه سنتی، آتلیه عکس رایگان، ورود عروس و داماد با کالسکه به باغ تالار در فضایی زیبا و سرسبز آماده پذیرایی مراسم و جشن های شما دوستان عزیز میباشد.
ما مفتخریم با به کارگیری از کادری مجرب و حرفه ای در فضایی که دارای سالن پذیرایی مسقف و باز ، سرویس V.I.P، بادکنک آرایی ، استخر ، آب نما ، آلاچیق ، سفره خانه سنتی ، سفره عقد مطابق با سلیقه شما ، آتش بازی و مشعل آرایی ، عکاسی و فیلمبرداری ، گروه موسیقی حرفه ای ، غذاهای مطابق با سلیقه شما ، آتلیه عکس حرفه ای ، پارکینگ اختصاصی و محیطی سرسبز و دنج در خدمت شما عزیزان باشیم.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار امیر ، میتوانید با شماره تلفن ,09122163447 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " جاده امام رضا ، بلوار گلزار- باغ تالار امیر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار سعادت از مجموعه باغ های گرمدره آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پذیرایی سعادت دارای ۵۰۰ نفر ظرفیت در گرمدره واقع گردیده است.این باغ تالار از مجموعه باغ تالارهای غرب تهران می باشد. باغ تالار سعادت با امکان اجرای سفره عقد در فضای باز و سالن، موزیک سنتی زنده، تونل نور ورودی، آبنما و فضای سبز بسیار زیبا، پرسنل مجرب و حرفه ای افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار سعادت ، میتوانید با شماره تلفن ,09120420912 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " گرمدره، خیابان سعادتیه، کوچه واعظی، پلاک ۵- باغ تالار سعادت " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار بهشت ورامین از مجموعه باغ های ورامین آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پذیرایی بهشت دارای ظرفیت ۸۰۰ نفر می باشد در ورامین واقع گردیده است.
تالار پذیرایی باغ بهشت  با داشتن امکاناتی همچون  کالسکه ران، فضای باغ زیبا، آبشار ، آبنمای منحصر به فرد افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار بهشت ورامین ، میتوانید با شماره تلفن 36232618 ,09122304909 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " ورامین، میدان پوئینگ، خیرآباد جنوبی، خیابان شهید بهرام مصیری،بعد از ریل سمت چپ- باغ تالار بهشت ورامین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار قصر مریم از مجموعه باغ های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار قصر مریم با ظرفیت 600 نفر در شهریار قرار دارد. باغ قصر مریم با امکان برگزاری مراسم در فضای باز, سالن هایی با طراحی زیبا, غذای با کیفیت با برنج ایرانی هاشمی, پرسنل حرفه ای آماده برگزاری مراسم عروسی و دیگر مراسم و همایش ها میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار قصر مریم ، میتوانید با شماره تلفن 65239012 ,09125036131 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار،باغستان، دهمویز (جنب کلانتری)، خیابان امامزاده، پلاک ۹- باغ تالار قصر مریم " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ ملودی از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پذیرایی ملودی دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت در احمد آباد مستوفی واقع گردیده است. باغ تالار ملودی دارای اتاق عقد بسیار تشریفاتی در فضای سبز باغ، سالن های با دکوراسیون جدید و کاملا بازسازی شده، پارکینگ اختصاصی، مدیریت جدید و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. این مجموعه با مدیریت اقای کاظمی و آقای سمیاری در حال فعالیت میباشد. باغ عروسی ملودی دارای سالن شیک و زیبا با ظرفیت ۱۰۰ تا ۷۰۰ نفر میهمان آماده پذیرایی از جشنها و میهمانی های شما عزیزان میباشد. این باغ تالار دارای اتاق عقد زیبا در فضای سبز باغ ، سالن های شیک با دکوراسیون جدید ، پارکینگ اختصاصی سفره خانه سنتی و… میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ملودی ، میتوانید با شماره تلفن 56712952 ,09122164678 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " کیلومتر ۱۰ فتح آزادگان، جنوب لاین کندرو، احمدآباد مستوفی، خیابان بسیج- باغ ملودی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ مهر و ماه از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار مهر و ماه در منطقه خوش آب و هوای احمد آباد مستوفی، فیروز بهرام در غرب تهران واقع شده است. باغ مهرو ماه دارای ۳۵۰۰ مترمربع فضای سبز، دو سالن ۶۰۰ متری بدون ستون با دیزاین استثنایی در همکف، آبشار، آبنما، فضای سنتی، کافی شاپ، استخر، فضای طاق ورودی و سبز شاه نشین، ۱۲۰ متر ورودی باغ، اتاق عقد بینظیر بروی استخر، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو، کیفیت غذای عالی با بهترین مواد اولیه به روز، تهیه میوه و شیرینی تازه و پرسنل مجرب و آموزش دیده افتخار میزبانی از میهمانان شما در بزرگترین شب زندگیان را دارا می باشد.
از ویژگی های باغ تالار مهر و ماه می توان به فضای سبز حدود 4000 متری آن اشاره کرد.
باغ تالار مهر و ماه دارای دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان می باشد که حدود 600 نفر ظرفیت دارد به همراه حدود 200 نفر ظرفیت در فضای مبله شده در فضای باز و باغ که در مجموع 800 نفر ظرفیت دارد.
از دیگر امکانات باغ تالار عروسی مهر و ماه می توان به فضای استخر، شاه نشین، سفره خانه سنتی، آبشار و آب‌نماهای زیبا اشاره کرد که در شب جلوه فوق العاده ای به آن می دهد.
باغ تالار مهر و ماه دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 250 خودرو می باشد که امنیت آن را نیز با نگهبان و دوربین تامین می کند. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مهر و ماه ، میتوانید با شماره تلفن ,55293320 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه همت غرب، بزرگراه آزادگان جنوب، بعد از احمدآباد مستوفی، ورودی فیروز بهرام به سمت گلدسته، بعد از کانال، خیابان بهار- باغ مهر و ماه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ سیب از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار سیب در منطقه احمدآباد مستوفی/ فیروز بهرام واقع شده است. باغ تالار عروسی سیب دارای دو سالن با ظرفیت حداکثر 800 نفر بوده و آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. دسترسی آسان از اتوبان آزادگان و نزدیکی به تهران می تواند توجه بسیاری از زوج های جوان را به خود جلب نماید. باغ تالار سیب از باغ تالارهای خوب منطقه فیروز بهرام به شمار می رود. باغ سیب دارای کف LED، موزیک حرفه ای، فضای سبز ۲ هکتاری بسیار زیبا با درختان سیب، دو سالن مجزا با ظرفیت ۸۰۰ نفر، سفره عقد مجلل، آشپزخانه صنعتی، کیفیت غذای عالی، tv شهری و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه سیب ، میتوانید با شماره تلفن 4294967295 ,09122149140 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان آزادگان جنوب، جاده فیروز بهرام، خیابان امام رضا (ع)، کوچه فیروزه یکم، شماره ۹۰- باغ سیب " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار گل یاس از مجموعه باغ های شهران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی باغ گل یاس واقع در غرب تهران آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد.
باغ آقای حصارکی علاوه بر زیبایی های یادشده ،یه قسمت آلاچیق مانند، مخصوص شام عروس و داماد داره که آتیش بازی رو هم اونجا براشون انجام میدند. بین ورودی هر دوقسمت باغ آبنمای برزگ و زیبایی درست کردندو یک نمونه از اون رو هم درقسمت انتهای سالن خانم ها قراردادند. سالن سرپوشیده عروسی این مجموعه تمیز و سقفهای بلندی داره ، دیوارها کاغذ دیواری وکف سالن سنگ است، سالن عروسی آقایون درقسمت جلویی وسالن عروسی خانمها بعد از اون قرار گرفته.میزوصندلی های چوبی تالاریاس بدون روکش و در عین سادگی ،خیلی مرتب هستند.اتاق عقدشون هم کوچیک اما سفره عقد خیلی خوبی داره، البته باید بگم که سفره عقد مطابق سلیقه وخواسته شما چیده میشه. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار گل یاس ، میتوانید با شماره تلفن 44327916 ,44328496 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " انتهای شهران،پایین تر از انبار نفت،خیابان اسحاقی،پلاک 5- باغ تالار گل یاس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار میلاد از مجموعه باغ های حصارک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پذیرایی میلاد دارای ۱۰۰۰ نفر ظرفیت در  غرب تهران منطقه حصارک پونک واقع گردیده است. تالار پذیرایی میلاد دارای استیج خاص و اجرای بخار سرد، طراحی سفره های عقد در چندین مدل به سلیقه عروس خانم ها، پارکینگ اختصاصی، پخت غذای فوق العاده خوش طعم و مرغوب و پرسنل مجرب و کارآزموده در امر پذیرایی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. تالار میلاد جهت مراسمات ترحیم فقط هزینه غذا+ مالیات بر ارزش افزوده را دریافت می نمایند.چنانچه قصد برگزاری مراسم عروسی خود در یکی از باغ تالارهای غرب تهران را دارید ، باغ تالار میلاد میتواند گزینه مناسبی برای شما عروس داماد های محترم باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار میلاد ، میتوانید با شماره تلفن 44842030 ,09121967058 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " جنت آباد شمالی، حصارک، خیابان کشاورز- باغ تالار میلاد " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار نارنج از مجموعه باغ های نیروی هوایی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ نارنج با مدیریت آقای رئوفی در خیابان دماوند در حال فعالیت میباشد. این باغ جزو یکی از بهترین باغ تالارهای تهران در شرق تهران محسوب میشود. باغ عروسی نارنج دارای سالن های شیک و زیبا با ظرفیت ۳۵۰ نفر میهمان آماده برگزاری مراسم ها و جشنهای شما عزیزان میباشد. از دیگر ویژگی ها و امکانات این باغ تالار میتوان به اتاق عقد مجزا با سفره عقدهای زیبا ، سفره خانه سنتی ، پارکینگ اختصاصی ، سالن های شیک و دکوراسیون شیک و بسیار زیبا ، سیستم نورپردازی حرفه ای ، آتش بازی ، گل آرایی و بادکنک آرایی ، پرسنل مجرب و… اشاره کرد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار نارنج ، میتوانید با شماره تلفن 77154510 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان دماوند،سی متری نیروهوایی، روبروی پمپ بنزین امامت،کوچه حصیبی، کوچه باغ نارنج- باغ تالار نارنج " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار آرتمیس از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار آرتمیس با 600 نفر ظرفیت در منطقه احمد آباد مستوفی واقع شده است. باغ آرتمیس با دیزاین بسیار زیبای ورودی،سالن های مبله در همکف، پارکینگ با ظرفیت 1000 خودرو، فضا سازی بسیار زیبای باغ جهت فیلمبرداری و عکسبرداری، ظروف VIP و گروه موسیقی زنده افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
فضای زیبا و ورودی زیبای باغ و همچنین امکان برگزاری موسیقی زنده از ویژگی های این باغ تالار عروسی است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار آرتمیس ، میتوانید با شماره تلفن 4294967295 ,09121151073 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان آزادگان جنوب - احمد آباد مستوفی - خیابان لاله های سوم - پلاک 7- باغ تالار آرتمیس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار مهران از مجموعه باغ های جنت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پذیرایی مهران در غرب تهران با مساحت  ۵۰۰۰ مترمربع آماده پذیرایی از میهمانان شما عروس و دامادهای گرامی می باشد.
تالار پذیرایی باغ مهران به تازگی تغییرات زیادی در دکور و دیزاین خود انجام داده است که این تغییر دکور باعث شده تا به یکی از بهترین باغ تالارهای غرب تهران بدل شود. این تغییرات اعم از شکل سالن ها ، میز و صندلی ها و در کل تمامی مسائل مربوط به دیزاین باغ مهران. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار مهران ، میتوانید با شماره تلفن 44325349 ,09121964168 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " انتهای همت غرب،بعد از تقاطع جنت آباد،انتهای شهید باکری شمالی- باغ تالار مهران " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار ساقدوش از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پذیرایی ساقدوش در فضایی زیبا و مدرن با مساحت 3000 متر مربع، استخر، آبنما، آلاچیق های زیبا و فضایی سرسبز و دکوراسیون مدرن آماده پذیرایی از مهمانی ها، جشن ها، مراسم عروسی و همایش ها می باشد. از محسنات باغ تالار ساقدوش می توان به سفره عقدهای متوع و زیبا، پراکینگ اختصاصی با ظرفیت 250 خودرو، اتاق عقد بسیار زیبا و مجلل در آلاچیق باغ نام برد. باغ تالار ساقدوش در با پشتوانه سالها تجربه در عرصه تالارداری سعی بر آن دارد تا لحظاتی خوش و خاطره انگیز را برای شما عزیزان خلق نماید. تالار زیبای ساقدوش نوساز می باشد.
برخی از امکانات باغ ساقدوش:
آبنما در فضای زیبا، ورودی شیک و مجلل، اتاق عقد مجزا در آلاچیق باغ، دکوراسیون سالن ها با سبک کلاسیک فرانسوی، دارای سفره خانه سنتی با آبنمای بسیار زیبا
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار ساقدوش ، میتوانید با شماره تلفن 56275148 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " احمد آباد مستوفی،بلوار شهید ابوالقاسم،بعد از میدان پارسا،کوی افسران،نبش خیابان 4،پلاک 22- باغ تالار ساقدوش " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار قصر پارسیان (شمال شرق) از مجموعه باغ های حکیمیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار قصر پارسیان با توجه به فضای سبز زیبایی که دارد از همه تالارهای شرق تهران متمایز است.
یکی دیگر از مواردی که این تالار را از سایر تالارها جدا میکنید امکان پرواز بالن برای عروس و داماد است که به خودی خود منحصر بفرد است. تصاویری که در این صفحه برای شما گذاشته شده یکی از مراسم هایی است که این خدمت برایشان استفاده شده است.
پارکینگ نامحدود یکی دیگر از مشخصاتی است که شاید برای خیلی از زوج ها اهمیت زیادی داشته باشد. این تالار با دارا بودن ظرفیت بالا ۱۵۰۰ نفر طبیعتا فضای وسعی را باید بعنوان پارکینگ داشته باشد تا تمامی ماشین ها را بتواند در خود جای دهد که خوشبختانه همینطور است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار قصر پارسیان (شمال شرق) ، میتوانید با شماره تلفن 77329873 ,77329868 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خ استخر شمالی- خیابان صفایی فراهانی (244شرقی)- بعد از تقاطع خ شهید رجایی- باغ تالار قصر پارسیان (شمال شرق) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار تخت جمشید از مجموعه باغ های شهران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پارسه تخت جمشید در محدوده احمد آباد مستوفی واقع شده است. باغ تالار تخت جمشید دارای ظرفیت پذیرایی حداکثر 500 نفر بوده و آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های شما می باشد
عمارت تخت جمشید دارای فضای داخلی سالن ها کاملا باز و بدون ستون ، پارکینگ با فضای ۳۰۰۰ متر، غذای طبخ شده با برند تخت جمشید با سرو متمایز ، پرسنل آموزش دیده و کارامد با بیش از ۱۰ سال سابقه تالار و خدمات افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار تخت جمشید ، میتوانید با شماره تلفن 44338181 ,09122892429 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهران شمالی بالاتر از نیروگاه انتهای خیابان مهرانی پلاک 27- باغ تالار تخت جمشید " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار سعادت از مجموعه باغ های سعادت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی باغ سعادت یک تالار زیبا و دنج است که در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است و آماده سرویس دهی و پذیرایی از مهمانی ها و جشن ها، مراسمات عقد و عروسی، ولیمه را دارد و امیدوار است که لحظات خوش و خاطره انگیزی را برای مهمانان عزیز فراهم آورد. از ویژگی های بارز باغ تالار پذیرایی سعادت می توان ورودی زیبا و فضای باز وسیع و سرسبز همراه با استخر اشاره نمود که زیبایی خاصی به مراسم شما می دهد. همچنین با توجه به در اختیار داشتن دو سالن مجزا و سرپوشیده، شما می توانید در فصل پاییز و زمستان مراسم های خود را در سالن های باغ تالار سعادت برگزار نمایید.
از ویژگی های باغ سعادت می توان کیفیت بسیار عالی غذا، سرو غذای آقایان کنار استخر، سرو غذای بانوان در سالن مجزا، چایخانه سنتی در فضای باز، ریسه فضای سبز و محوطه، گل آرایی ویژه سالن ها و ماشین عروس نام برد.
از ویژگی های برجسته باغ سعادت می توان به ورود ماشین عروس داخل محوطه باغ، بیش از 50 نوع تنوع غذا، بیش از 20 مدل سفره عقد، آتش بازی ورودی و اطراف استخر، جوی آب روان در محوطه باغ، نورپردازی LED سالن ها، شمع آرایی خاص داخل باغ، DJ مخصوص تالار، سرو آب میوه طبیعی و ... اشاره کرد.
همچنین شما می توانید در فصل پاییز و زمستان مراسم های خود را در سالن های تالار برگزار نمایید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار سعادت ، میتوانید با شماره تلفن 22065893 ,22069070 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران- سعادت آباد- بین میدان کاج و قیصر امین پور- خیابان صرافها- نبش 17غربی- باغ تالار سعادت " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار نسترن - شهریار از مجموعه باغ های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پذیرایی نسترن با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر در منطقه شهریار واقع گردیده است.این تالار از مجموعه باغ تالارهای غرب تهران می باشد و در شهریار واقع شده است . باغ تالار نسترن با دیزاین جدید افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. از ویژگی ها و امکانات این تالار عروسی میتوان به میوه آرایی ، برق اضطراری ، فضای سبز ، سالن های شیک با دکوراسیون جدید و… اشاره کرد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار نسترن - شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65411400 ,09122590793 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار،جاده ملارد،ابتدای جاده لم آباد- باغ تالار نسترن - شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ نگین غرب از مجموعه باغ های اندیشه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار نگین غرب یکی از باغ ها برای برگزاری عروسی خوب در غرب تهران هست که ظرفیت پذیرایی از 450 نفر را دارد. باغ نگین غرب که در محدوده اتوبان حکیم قرار گرفته است و دسترسی و پارکینگ مناسبی دارد. ورودی باغ سرسبز و مرتب است ،آبنمای زیبایی در محل ورودی قرار گرفته که بر زیبایی فضا افزوده است. سالن عروسی داخلی شیک و تمیز است،میز و صندلی ها مبله هستند و با نظم در دو طرف سالن چیده شده اند،میز سرو شام بزرگ و ظرفیت زیادی دارد از ویژگی های باغ تالار نگین غرب می توان به باغ بسیار زیبا،سالن عقد با مساحتي بالغ بر٩٠متر، اسکورت تشريفاتی عروس و داماد ازگلفروشي تا پايان مراسم، سالن های مجلل در همکف، پارکینگ اختصاصی،آلاچیق و کیفیت غذای خوب تالار اشاره کرد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه نگین غرب ، میتوانید با شماره تلفن 44154650 ,09128468072 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان حکیم غرب،بعد از بلوار تعاون،نرسیده به بوستان جوانمردان،خیابان ایران پویا- باغ نگین غرب " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار فرهاد از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
در لیست باغ های عروسی احمد آباد مستوفی ، امروز یکی از بهترین باغ تالارهای جنوب غرب تهران را به شما معرفی میکنیم باغ فرهاد با قدمتی بیش از یک دهه از باغ تالارهای سرسبز منطقه احمدآباد مستوفی است، که مساحت آن 5000مترمربع است و گنجایش پذیرایی از 1000نفر را داراست. این مجموعه پذیرایی در غرب تهران دارای دو سالن پذیرایی مجزا در طبقه همکف می‌باشد که در آنها از پیشرفته ترین تجهیزات نورپردازی وصوتی استفاده شده است. ورودی این باغ عروسی زیبا در غرب تهران چشم نواز ودلنشین است در یک قسمت از محوطه باغ استخر بزرگی وجود دارد که می‌توان شام آقایان را در فصل تابستان کنارآن سرو کرد.دیگر قسمت های باغ بسیار سرسبز هستند ومنظره‌ی زیبایی برای عکاسی وفیلم برداری دارند. محیط داخلی سالن های اختصاصی دارای دکوراسیون شیک وقابل تحسینی است . میزوصندلی‌های آن مبله وسفید رنگ هستند وجایگاه عروس وداماد در آن دارای یک فضای وسیع ومجلل است.پشت صحنه‌ی مبل عروس وداماد یک کتیبه سفید رنگ است که رنگ آن با مبل کاملا مطابقت دارد وزمانی که گل آرایی مخصوص جایگاه عروس ودامادانجام می‌شود زیبایی آن چندین برابر میشود. سن رقص عروس و داماد بزرگ است و روی سقف آن انواع سیستم های نورپردازی دیجیتالی ، لیزری و رقص نور حرفه ای روز دنیا نصب شده است تا زمان رقص جذاب عروس وداماد نورهای رنگی وجذاب توجه همگان را به آن قسمت جلب کند. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار فرهاد ، میتوانید با شماره تلفن 56718102 ,09127122639 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " آزادگان جنوب،احمد آباد مستوفی،خیابان چناران،بوستان دوم،پلاک 4- باغ تالار فرهاد " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار قصر بهشت از مجموعه باغ های یافت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پذیرایی قصر بهشت با ظرفیت 500 نفر در جنوب تهران قرار دارد. باغ قصر بهشت دارای فضای 5000 متر مربع است و آماده برگزاری مراسم عروسی شما میباشد.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 17 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار قصر بهشت ، میتوانید با شماره تلفن 66221192 ,09195310224 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " چهار راه یافت آباد،میدان معلم،بلوار مدائن- باغ تالار قصر بهشت " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار پاسارگاد از مجموعه باغ های اندیشه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پاسارگاد با قابلیت پذیرایی از 1000 میهمان درشهر اندیشه قرار دارد. باغ عروسی پاسارگاد اندیشه دارای بیش از 5000 متر فضای سبز دلنشین میباشد.در صورتی که قصد برگزاری مراسم عروسی خود در یکی از باغ تالارهای غرب و اطرف تهران را دارید ، میتوانید به عنوان یکی از گزینه های خود ، باغ تالار پاسارگاد را در نظر داشته باشید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار پاسارگاد ، میتوانید با شماره تلفن 65516008 ,09129400769 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اندیشه، بین فاز ۱ و ۲، جنب پمپ بنزین پاسارگاد، خیابان درختی، خیابان اول- باغ تالار پاسارگاد " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار فرشته - سازمان ملی زمین و مسکن از مجموعه باغ های فرشته آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار فرشته - سازمان ملی زمین و مسکن ، میتوانید با شماره تلفن 22045842 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " ولی عصر - خ. فیاضی (فرشته) - بعد از تقاطع نیلوفر - پ. 56- باغ تالار فرشته - سازمان ملی زمین و مسکن " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار خاتون - اندیشه از مجموعه باغ های اندیشه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ خاتون با قدمتی بیش از نیم‌قرن در منطقه خوش آب‌وهوای اندیشه واقع‌شده است و جز باغ تالارهای غرب تهران میباشد. مساحت باغ به همراه پارکینگ اختصاصی حدود 4000 مترمربع است که در فصل تابستان پذیرای 600 میهمان در فضای باغ و در زمستان با دو سالن شیک و سنتی پذیرای 600 نفر مهمان است. مجهز به آشپزخانه تمام صنعتی و بهداشتی به ظرفیت 1000 نفر، همراه با گل‌آرایی، شمع آرایی، چایخانه سنتی با غذاهای ایرانی و فرنگی و پارکینگ اختصاصی.
سالن های باغ تالار خاتون به صورت نیم دایره می باشد تا اشراف کامل به تمامی قسمت ها داشته باشند. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار خاتون - اندیشه ، میتوانید با شماره تلفن 65533050 ,09123304644 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اندیشه، بین فاز ۱ و ۲، خیابان درختی ، کوی دوم- باغ تالار خاتون - اندیشه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار پذیرا از مجموعه باغ های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار پذیرایی پذیرا در شرق تهران قرار دارد  و و دارای ظرفیت ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ نفر میهمان میباشد  . باغ پذیرا دارای امکانات خاص و منحصر به فردی مانند پارکینگ به تعداد ماشین های میهمان هایتان، فضای سبز، باغ مخصوص، دریاچه مصنوعی همراه با قایق سواری، کالسکه سواری عروس و داماد، باغ و آتلیه عکاسی در تالار، موزیک زنده در تالار و امکانات خاص و متنوع می باشد. باغ عروسی پذیرا دارای امکاناتی خاص و منحصر به فردی میباشد و از همین جهت جزو یکی از بهترین باغ تالارهای تهران در تهرانپارس به شمار میرود. از امکانات و ویژگی های خاص این باغ تالار میتوان به پارکینگ اختصاصی، فضای سبز بسیار زیبا، باغ مخصوص، دریاچه مصنوعی همراه با قایق سواری، کالسکه سواری عروس و داماد، آتلیه عکاسی در تالار، موزیک زنده ،  سفره عقد در مدل های متفاوت و… اشاره کرد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 8 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار پذیرا ، میتوانید با شماره تلفن 77073033 ,09122072830 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - تهرانپارس - خیابان استخر - بالاتر از سه راه وفادار- باغ تالار پذیرا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ تالار احسان از مجموعه باغ های حصارک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
منطقه حصارک در شمال غرب تهران از مناطقی است که تالارها و باغ تالارهای زیادی در خود جای داده است. تالار پذیرایی باغ احسان از جمله تالارهای این منطقه به شمار می آید که از نظر دسترسی و زیبایی موقعیت خاصی دارد. از سمون بلیوار که به سمت غرب در حرکت هستید باغ احسان را سمت راست خود میتوانید مشاهده نمایید. باغ تالار پذیرایی و عروسی احسان دارای ظرفیت حدود 400 نفر در شمال غرب تهران می باشد. تالار احسان دارای باغ اختصاصی عروس و داماد جهت تهیه عکس و فیلم هایی بسیار زیبا از مراسم عروسیتان می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار احسان ، میتوانید با شماره تلفن 44838369 ,09122137472 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران- انتهای اشرفی اصفهانی- سه راه فرحزاد- سیمون بولیوار- خیابان سجاد- باغ تالار احسان " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------------
باغ سمیعی از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار سمیعی با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر آماده است تا خاطره انگیز و زیباترین لحظات را برای شما عزیزان رقم بزند.
از ویژگی های باغ تالار سمیعی می توان به برگزاری مراسم در فضای باز، سالن های بزرگ با سقف بلنددبا کف LED، نورپردازی حرفه ای با جدیدترین دستگاه ها، جایگاه ویژه عروس داماد، فضای باز زیبا با دکوراسیون جدید و به روز، باغ زیبا با فضاسازی های مهندسی شده،  اشاره نمود.
فضای سبز این مجموعه دارای درختان میوه و تزئینی، الاچیق و آب نما و فواره های زیبا می باشد.
این باغ تالار دارای سفره خانه سنتی نیز می باشد که در صورت نیاز عروس و داماد یا مهمانان در اختیار قرار داده می شود.
باغ تالار سمیعی با وسعت بیش از ۱۶۰۰۰ متر مربع (بزرگترین باغ تهران) و ظرفیتی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر و مجموعه ای از حرفه ای ترین و کارآمدترین پرسنل آماده برگزاری مراسم ها و جشنهای نامزدی ، عقد و عروسی و پذیرایی از مهمانهای شما عزیزان می باشد. همواره برمبنای مشتری داری و رضایت گام برداشته و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم. فضای سبز و محوطه بی نظیر که تلفیقی از مدرنیته و سنتگرایی را به همراه داشته و با برخورداری از لوکیشنهای خاص و منحصر بفرد محیطی متفاوت را فراهم آورده است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه سمیعی ، میتوانید با شماره تلفن 4294967295 ,09121071082 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " احمد آباد مستوفی،خیابان ابوالقاسمی،خیابان صنوبر سوم شمالی،چهارراه سوم،پلاک 75- باغ سمیعی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
تاریخ درج: 1398/08/27
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ عروسی شخصی،خصوصی کوچک،بزرگ از مجموع 0 امتیاز