استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ ها و تالارهای پذیرایی شهریار

باغ ها و تالارهای پذیرایی شهریار
باغ ها و تالارهای پذیرایی شهریار : از زمان های خیلی خیلی قدیم و حتی زمان پدربزرگ و مادر بزرگ های ما برگزاری مراسم عروسی و جشن و پای کوبی همواره امری رایج بوده است که تالار های پذیرایی شهریار دایر شده اند تا در این جهت خدمات خود را ارائه دهند.












سنتی ماندگار و همیشگی با تغییراتی  این سنت (برگزاری و پای کوبی جشن ها) مربوط به سال های اخیر و حتی کشور یا منطقه ما نیست بلکه درسراسر جهان درهمه کشورها برای مراسم عروسی جشن درنظر میگیرند و در هرمنطقه و هرشهر و کشوری با توجه به رسم و رسومات خودشان به نحوه ای متفاوت برگزار می شود. حتی جالب است بدانید که در افراد کوچ نشین و عشایر هم زمانی که زوجی می خواهند عروسی کنند چند روزی یکجا ساکن می شوند و مراسم را برگزار می کنند و درزمان های قدیم بیشتر رسم بود که عروسی ها را چند شبانه روز برگزار کنند و به برگزاری مراسم بسیار اهمیت می دادند.  اما امروزه با گسترش شهر نشینی و شلوغ بودن برنامه های کاری و زندگی افراد و هم چنین به دلیل اصلی محدودیت در وقت مراسم عروسی را یک شب برگزار می کنند و البته قابل به ذکر است که هنوز هم مراسماتی هستند که چند روز ادامه پیدا کنند اما بطور کلی برگزاری مراسم عروسی یک جشن یک شبه است. 

باغ تالارهای عروسی شهریار


در زمان های قدیم از چندین روز قبل از مراسم عروسی زنان فامیل و خانواده و زن های همسایه به منزل پدر داماد می امدند و در تدارک برگزاری عروسی کمک می کردند .چون در زمان های قدیم رایج نبود که عروسی ها درتالار یا باغ های پذیرایی برگزار شود و بیشتر موارد خصوصا در شهرستان ها عروسی ها در یکی یا دو خانه برگزار می شدند و با همکاری خانم ها و اقایان فامیل و همسایه همه تداراکات دیده میشد و کارها تقسیم می شدند و هرکس مسولیتی را به عهده میگرفت. از پاک کردن برنج و گوشت برای شام تا شستن فرش ها و چیدن میز و صندلی های عروسی همه با همکاری هم انجام می شد اما امروزه کمتر چنین چیزی به چشم می خورد و همانطور که قبلا گفتیم درحال حاضر نیروها و خدمات بسیار زیادی به وجود امده است که می تواند کمک عمده ای به ما کند و دیگر لازم نیست که از چندین روز قبل فشار امادگی مجلس رابه عهده داشته باشیم چون تالارهای پذیرایی و باغ مجالس و تشریفات همه گی این خدمات را به شما تقدیم می کنند و می توانید با خیال اسوده در روز عروسی همراه با سایر میهمانان به مجلس بروید و بدون نگرانی از جشن لذت ببرید. تالارهای عروسی که هم اکنون مکان اصلی برگزاری مجالسات عقد و نامزدی و حنابندان و عروسی است مجموعه ای کامل از لحاظ فیزیکی و خدماتی است که تمامی نیازهای شما را برای برگزاری بهترین مجلس ممکن براورده می کند و کافی است که شما حضوری تشریف ببرید و تعداد میهمانان و نوع سرویس دلخواهتان را بگویید و بقیه کارها را به عهده آن ها بسپارید. این واقعا خبری عالی است.


تالار های پذیرایی و برداشتن بار مسئولیتی بزرگ حتما به یاد دارید که زمانی که میزبان یک جشن کوچک مثل تولد در منزلتان بوده اید چقدر مدیریت و هندل کردن کارها برایتان سخت بود و حتی تا چند روز پس از برگزاری مراسم درگیر تمیزکردن و برگداندن منزل به حالت اولیه بوده اید. پس این واقعا بهترین خبر است که شما می توانید جشن عروسی تان را دقیقا مناسب با سلیقه و بودجه تان برگزارکنید و اصلا برای خودتان زحمتی نداشته باشد. در مقاله های قبلی به تفصیل راجع به تالارهای پذیرایی و باغ مجالس و تفاوت آن ها باهم و هم چنین مزایا و معایب هرکدام صحبت کردیم دراین جا به صورت جزیی به توضیح هرکدام می پردازیم. باغ های عروسی که مکان های سرباز و باغ مانندی هستند که دران ها صندلی و میز و جایگاه عروس و داماد تعبیه شده است و مناسب برگزاری مراسم در فصل های با اب و هوای معتدل هستند .و تالارها که سالن های سر پوشیده و بسیار بزرگی است که دران همه امکانات لازم برای پذیرایی وجود دارد و مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش مناسب به فصل هستند و به شما این امکان را می دهد که درهر فصلی و درهر اب و هوایی بتوانید به خوبی مراسمتان را برگزارکنید. تالار انتخابی شما در کجا قرار دارد ؟؟؟ نکته ی دیگری که بسیار بسیار مهم است و کمتر کسی به ان توجه می کند لوکیشن تالار عروسی و نحوه دسترسی به آن است.



یعنی شما زمانی که می خواهید باغ یا تالارپذیرایی را انتخاب کنید باید علاوه بر خدمات به ادرس ان هم توجه کنید که ایا ادرس مجموعه به گونه ای است که دسترسی اسانی داشته باشد و برای کسانی که حتی بدون اتومبیل شخصی می ایند مناسب باشد و به گونه ای است که راحت پیدا شود یا تک تک میهمانان باید بین راه تماس بگیرند و ادرس بپرسند و وقت زیادی را برای رسیدن به تالار ازدست دهند و به طورکلی ایا تالار به ادرس منزل شما که صاحب اصلی مجلس هستید نزدیک است؟ به ادرس ارایشگاه عروس چطور؟ مثلا اگر ارایشگاه در غرب شهر است و تالار پذیرایی در شرق عروس باید دو سه ساعت در مسیر باشد تا به مجلس برسد پس بهتراست به ادرس ها و هماهنگی شان با هم نیز توجه کنیم و یک نکته مهم و سوال که ممکن است در ذهنتان ایجاد شود این است که ایا این تنوع در ادرس و قرارگیری تالار وجود دارد که بتوان به راحتی در هر نقطه شهر که مناسب تر بود مجلس را برگزارکنیم؟ باید به شما پاسخ دهیم که تنوع تالارهای عروسی و مناطقی که واقع شده اند مثل وجود سوپر مارکت یا نانوایی نیست اما درسال های اخیر به منظور تنوع و افزایش تعداد تالارها در خیابان ها و مناطق مخصوصی تعدادی تالار احداث شده و این امر فقط مختص به یک منطقه نیست و بطورکلی می توان گفت که در هر منطقه ای چندین تالار و باغ عروسی وجود دارد. مثلا در این مقاله ما می خواهیم تالارهای منطقه شهریار را برای شما توضیح دهیم پس اگر می خواهید از تالارهای این منطقه استفاده کنید تا اخر مقاله باما همراه باشید. تمام سعی ما براین است که بتوانیم درتوضیحاتمان همه چیز را برای شما بنویسیم و به نکات مهمی که حتی ممکن است به ذهنتان هم نرسد بپردازیم پس با خیال راحت از مقاله مشاوره ای ما استفاده کنید .



مهم ترین نکاتی که برای یک پذیرایی خوب نیاز داریم این است که شرایط پذیرایی و نحوه برخورد با میهمانان و کیفت غذا،میوه،نوشیدنی،صندلی ومیز های تالار به گونه ای باشد که شما حس کنید در منزل خودتان هستید دارید میزبانی می کنید و مطمئن هستید که همه چیز به عالی ترین شیوه ممکن پیش می رود پس از میز و صندلی های تالار تا نحوه برخورد و رفتار پرسنل و سالن دارها با میهمانان شما و همه چیز را برایتان توضیح می دهیم. معرفی تالار های عروسی شهریار دراین مقاله به اختصار تالارهای عروسی شهریار را توضیح میدهیم دراین منطقه تالارهای بسیار خوب و منطبق با استانداردهای جهانی قرارگرفته است که با طراحی و دیزاین های مد روز به رویایی ترین تالارهای عروس تبدیل شده است. فضای داخلی تالارهای خوب این منطقه بزرگ و دلباز و دارای سبک های متفاوت معماری جهانی است. میز و صندلی ها از بهترین و مرغوب ترین برند ها انتخاب شده و راحتی و مجلل بودن را به صورت همزمان دارد.


پرسنل و نیروهای سالن ازجمله نیروهای خدمات و نظافت، سالندار، میهماندار،آشپز، خدمات اشپزخانه در تالارهای با کیفیت همه بات جربه و دوره دیده هستند تا بتوانند با کیفیت ترین پذیرایی را که حق شماست برایتان ارائه دهند. و به نظر ما که نحوه ی پذیرایی و برخورد با میهمانان یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب تالار است وچون همه ما دوست داریم با میهمانمان در جشن عروسی با احترام و مهربانی و صبر و توجه برخورد شود و به نیاز همگان رسیدگی شود چون این امکان برای خودمان وجود ندارد که به علت شلوغی و مشغله های ان شب خودمان تک تک موارد را کنترل کنیم پس از نیرو های کار ازموده کمک می گیریم. و یکسری نکات دیگر راجع به مراسم باقی می ماند که سعی می کنیم در ادامه مطلب به ان ها بپردازیم. دراین مقاله سعی داریم بهترین تالارهای ممکن را معرفی کنیم اما این دانستن نکته ضروری است که شما باید در نهایت به صورت حضوری به هرکدام از تالارها سر بزنید و ازنزدیک کیفیت ها را بررسی کنید:



باغ و تالار والا:  مجموعه والا با ظرفیت بالا در منطقه شهریار(باغستان) واقع شده است و اماده برگزاری کلیه مراسم شما عزیزان است. مجموعه والا یکی از بهترین مجموعه های عروسی تهران است که با طراحی زیبای فضای باز و عمارتی با شکوه و الاچیق و سفره خانه سنتی می تواند شبی رویایی را برای شما رقم بزند  .


باغ و تالار ارکیده:  نفر و فضایی بسیاز زیبا و دل نشین و معماری خاص با مدیریت مجرب و پرسنل 922این مجموعه با ظرفیت  کارازموده اماده ی برگزاری مراسم شما عزیزان است .ویژگی های این تالار شامل ورودی های زیبا و سرسبز تالارهای مبله و سیستم نورپردازی و صوتی بی نظیر است این مجموعه مجهز به سفره خانه سنتی می باشد. اتش بازی هنگام ورود و خروج عروس از مجلس از دیگر امکانات این تالار عروسی است  .

باغ و تالار رویال: نفره در منطقه خوش اب و هوای شهریار مستقر است و با امکانات و تشریفات عالی 422رویال با ظرفیتی  اماده پذیرایی از مجالس عقد و عروسی و .... شما عزیزان است. این مجموعه مجهز به پارکینگ اختصاصی می باشد.  .

باغ و تالار رز:  مجموعه تالار رز دارای دو سالن مجزای اقایان و بانوان است و ورودی تالار زیبا و سرسبز و دل نشین است. دیزاین تالار بسیار شیک و به روز است و داری سالن عقد مجزا با ظرفیت بالا می باشد و این مجموعه مجهز به پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالایی است. در فضای باز سفره عقد چیده می شود.   .

باغ و تالار ملکه:  نفر 822 بی شک باغ و تالار ملکه یکی از بهترین تالارهای منطقه شهریار تهران است این مجموعه با ظرفیت و دارای طراحی جدید و به روز و معماری فوق العاده است و بی شک یکی از بهترین مکان ها برای برگزاری  2522 مراسمات شما می باشد. ازدیگر ویژگی های ملکه می توان به اتاق عقد مجزا و فضای سرسبز به مساحت متر مربع اشاره کرد. این مجموعه دارای سفره خانه سنتی است و مجهز به پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا می باشد  .


باغ وتالار کویین:  این مجموعه ی باغ و تالار بسیار شیک و لاکچری در منطقه ی شهریار تهران واقع شده و دارای اپشن های استخر، فضای سرباز و دل نشین، ابنما، الاچیق و محوطه ی زیبا و شیک می باشد و می تواند گزینه ای مناسب برای برگزاری مراسمات شما باشد. نکته ی قابل توجه راجع به این مجموعه مدیریت زبردست این تالار است که با به کار گیری بهترین طراحان و دیزاینر های جهانی توانسته است این مجموعه را به بهترین شکل دیزاین  . نفر می باشد252 کند درضمن ظرفیت این مجموعه  .


باغ و تالار یسنا  خودرو می باشد. تالار یسنا 152نفر میهمان و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 322این مجموعه دارای ظرفیت  دارای فضای باز بسیار شیک و سالن های سرپوشیده شکیل و مجلل و مبله می باشد و امکان برگزاری مراسم و سمینار ها رادارد.کیفیت پذیرایی و غذا در حد عالی می باشد و شما می توانید مراسم خودرا با ظرفیت توضیح داده شده دراین تالار برگزار کنید.  .

باغ و تالار نسترن:  نفر میهمان اماده پذیرایی از کلیه مراسمات شما عزیزان است. این 1222مجموعه ی زیبای نسترن با ظرفیت مجموعه زیبا و دارای تالار های مناسب و معماری شده می باشد فضای ان دل نشین است و به طور کلی یکی از بهترین باغ های تهران بشما می اید.  .

تالار امیر:  نفری در شهریار واقع شده است. کادر متعهد این 552تالاری لوکس با مدیریت حمید صادقی یام و ظرفیت تالار به دیزایت های زیبای سفره عقد و سالن می پردازند. برای میهمانان خود پارکینگی مناسب در نظر گرفته اند.  . تالار پذیرایی نگین غرب : 12 آقای کفایتی مدیریت این مجموعه پذیرایی  را در منطقه شهریار بر عهده دارد. تالار نگین غرب قادر به پذیرش  میهمان و ارائه خدمات به آن ها می باشد. انواع تزیینات و انواع خدمات پذیرایی را نیز ارائه می 622 تا 152 دهد.
 
تالار پذیرایی نگین غرب : 12 آقای کفایتی مدیریت این مجموعه پذیرایی  را در منطقه شهریار بر عهده دارد. تالار نگین غرب قادر به پذیرش  میهمان و ارائه خدمات به آن ها می باشد. انواع تزیینات و انواع خدمات پذیرایی را نیز ارائه می 622 تا 152 دهد.
 
 
تاریخ درج: 1399/03/15
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ ها و تالارهای پذیرایی شهریار از مجموع 0 امتیاز