استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ های عروسی گرمدره،احمد آباد مستوفی،شهریار

باغ های عروسی گرمدره،احمد آباد مستوفی،شهریار
باغ های عروسی گرمدره،احمد آباد مستوفی،شهریار:تالار رضا،باغ تالار کاظمی،باغ تالار والا،باغ تالار خاتون،باغ تالار ملودی،تالار زمرد،باغ تالار سه گل،باغ تالار سجاد،باغ تالار تخت جمشید،باغ تالار عقیق،باغ تالار سبز،باغ تالار سعادت،باغ تالار صبا،باغ تالار صفاجو،باغ تالار تک درخت











تالارپذیرایی بانک مسکن نیاوران ، باغ تالار بنانیه ، باغ تالار تینا،باغ تالار بهشت ، باغ تالار پدر،تالار پذیرایی نگار پاسداران،تالار زمرد تجریش ،تالار رضا شهریار ، باغ کاظمی چیتکر،باغ والا شهریار،باغ خاتون اندیشه ، باغ سه گل احمد آباد مستوفی ، باغ سجاد سیمون بولیوار غرب تهران ،تالار تخت جمشید شهران ، باغ سبز شهریار،عمارت صفا جو احمد آباد مستوفی ، باغ تک درخت احمد آباد مستوفی،تالار بنانیه در اقدسیه،باغ تینا شهریار،باغ پدر شهریار



---------------------------------
تالار رضا با قابلیت پذیرایی تا 500 میهمان در منطقه شهریار تهران قرار دارد. تالار رضا با دکوراسیون و دیزاین خوب و غذای با کیفیت, آماده برگزاری مراسم عروسی, عقد, تولد و دیگر مراسم میباشد.تعداد مهمان: 500 ظرفیت پارکینگ: 400
---------------------------------
باغ تالار پذیرایی کاظمی در غرب تهران منطقه چیتگر قرار دارد و دارای پذیرایی و 1100 نفر ظرفیت دارد و مناسب برگزاری مراسم عروسی, عقدکنان, نامزدی و دیگر جشن ها, مراسم ها وهمایش ها میباشد. از مزیت های این باغ تالار عروسی میتوان به پرسنل حرفه ای, پارکینگ اختصاصی, سفره خانه سنتی, کیفیت غذای خوب اشاره نمود. همچنین دارای دیزاین خوب و دکوراسیون مناسب برای برگزاری مراسم ها میباشد.
---------------------------------
باغ تالار والا یکی از باغ تالارهای مدرن و مجلل تهران است که در منطقه شهریار (باغستان) واقع شده است. باغ تالار والا با ظرفیت پذیرایی حداکثر 1000 نفر آماده میزبانی از کلیه مراسمات شما و کلیه جشن های عقد و عروسی می باشد.این باغ تالار با سبک و شیوه های خاص و منحصر به فرد مراسمات و جشن های شما را میزبانی میکند. فضای باز مجموعه از قسمت های مختلفی تشکیل شده و به شکل های مختلفی فضاسازی و دیزاین شده است. مراسم عقد در فضایی زیبا و رویایی در وسط باغ و در عمارتی زیبا برگزار می شود که باعث زیبایی بیشتر مراسم شما می شود.سفره خانه سنتی زیبا با سبک های مختلف عربی، مصری و مراکشی از دیگر امکانات این باغ زیبا به شمار می آید.یکی از مدرن ترین و بروزترین باغ تالارهای تهران بدون شک باغ تالار والاست. این باغ تالار علاوه بر فضای سبز زیبا و درختان میوه، در محوطه سبک های مختلفی از طراحی را مشاهده می کنید. برکه و آلاچیق زیبا با امکان برگزاری مراسم عقد در وسط آن یکی دیگر از زیبایی های این باغ به شما می رود. تعداد زیاد پرسنل جهت مدیریت و پذیرایی هم میتونه جالب توجه باشه که میتونه اطمینان شما را نسبت به کیفیت پذیرایی و رسیدگی کامل به مهمانان جلب نماید.
---------------------------------
باغ تالار خاتون با قابلیت پذیرایی از 600 میهمان در شهر اندیشه قرار دارد.  باغ عروسی خاتون با دو سالن مجزا, فضای سبز زیبا, کادری حرفه ای, آماده برگزاری مراسم و همایش های شما میباشد.
---------------------------------
باغ تالار ملودی دارای اتاق عقد بسیار تشریفاتی در فضای سبز باغ، سالن های با دکوراسیون جدید و کاملا بازسازی شده، پارکینگ اختصاصی، مدیریت جدید و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
---------------------------------
تالار پذیرایی و عروسی زمرد در میدان تجریش و منطقه خوش آب و هوای دربند قرار دارد. تالار پذیرایی زمرد یکی از مجلل ترین و بهترین تالار های پذیرایی تهران جهت برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, جشن ها, مراسم و همایش ها می باشد. تالار زمرد با کادری مجرب و حرفه و امکانات خوب آماده برگزاری جشن ها و مراسم ها میباشد. تالار زمرد دارای 2 سالن مجزا با ظرفیت 250 نفر است. اتاق عقد مجزا, امکانات صوتی و تصویری برخی از امکانات تالار زمرد تجریش میباشد.
---------------------------------
باغ عمارت سه گل در منطقه احمدآباد مستوفی/ فیروز بهرام واقع شده است.این باغ زیبا با عمارت زیبای خود که نوساز می باشد و دارای حداکثر 600 نفر ظرفیت مهمان است آماده میزبانی از شما عزیزان در تمامی مراسم هایتان است.
از ویژگی های این تالار می توان به وجود 2 سبک دیزاین و طراحی عمارت,امکان استفاده از باغ عمارت جهت عکاسی و فیلم برداری,سالن های مبله در همکف، سفره خانه سنتی، سیستم نورپردازی و صدابرداری حرفه ای، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی آن اشاره نمود.طراحی و دیزاین جدید و فوق العاده عمارت سه گل زیبایی خاص و منحصر به فردی به این مجموعه بخشیده است. مدیریت جدید و توانمند مجموعه توانسته است با بهره گیری از جدیدترین استانداردهای معماری با دکوراسیونی شیک و مجلل باعث زیبایی بیشتر این مجموعه شود.
---------------------------------
باغ تالار پذیرایی و عروسی سجاد با محیطی زیبا در سال 1378 توسط حاج قاسم حصارکی با مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع و با گنجایش 1200 نفر در سالن باغ و 300 نفر در سالن سرپوشیده همراه با پارکینگ اختصاصی افتتاح گردید.
---------------------------------
باغ تالار تخت جمشید با دکوراسیون زیبا در شمال غرب تهران منطقه شهران قرار دارد. باغ تالار تخت جمشید در منطقه خوش آب و هوا شهران قرار دارد و ظرفیت 700 میهمان را دارد. باغ تالار تخت جشید مناسب برگزاری جشن عروسی, نامزدی, عقد کنان, نامزدی و دیگر جشن ها میباشد. باغ تالار عروسی تخت جمشید دارای دیزاین عروسی زیبا به همراه درختچه های زیبا در داخل سالن, آبنما و نورپردازی چشم نواز میباشد. از مزیت های باغ عروسی تخت جمشید میتوان به پارکینگ بزرگ به ظرفیت 500 خوردرو, گل آرایی زیبا سالن و محوطه, انجام مراسم های آتش بازی اشاره کرد. در باغ تخت جمشید شما میتوان مدل سفره عقد را خودتان به سلیقه خود انتخاب نمایید. باغ تخت جمشید تمام امکانات برای برگزاری باشکوه مراسم عروسی را داراست.
---------------------------------
تالار رضا با قابلیت پذیرایی تا 500 میهمان در منطقه شهریار تهران قرار دارد. تالار رضا با دکوراسیون و دیزاین خوب و غذای با کیفیت, آماده برگزاری مراسم عروسی, عقد, تولد و دیگر مراسم میباشد.
---------------------------------
از دیگر امکانات این باغ تالار عقیق مجهز به  سیستم های حرارتی برودتی و همچنین سیستم های نورپردازی و صوتی کاملا حرفه ای و آخرین متد روز دنیا اجرا میشود.طراحی و دیزاین جدید باغ تالار عقیق به شکل عمارت زیبایی خاص و منحصر به فردی به این مجموعه اضافه کرده است. سبک طراحی سالن های این باغ با سبکی مدرن و زیبا ساخته شده که مناسب هر سلیقه ای می باشد.فضای باغ با استخر بزرگ و زیبایی که در محوطه باغ قرار دارد دارای فواره‌ها و نورپردازی خاص می باشد که جلوه ویژه و چشم نوازی در شب به محوطه باغ می‌دهد٫از شاخصه های بارز باغ عروسی عقیق می‌توان به سالن عقد بصورت مجزا و جداگانه که وسعت  آن ۱۲۰ متر مربع بوده و همراه با پرده آرایی بسیار شیک و ورودی باغ 60 متر که با چمن و شمشادهای زیبا در دو طرف دیزاین شده و هنگام ورود عروس و داماد عزیز رقص نور آتش بازی همراه با دود رنگی و مه در زمان معین و برنامه ریزی شده که موجب با شکوه تر شدن مراسم شما می شود و همچنین طبخ غذا و توسط سرآشپز مجرب و سیستم آشپزخانه مجهز و مدرن با تنوع منو بیش از ۲۰ نوع غذای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت اشاره کرد٫سالن به بزرگی 230 متر مختص سرو شام با دید و چشم انداز باغ و استخر فضای رمانتیک و آرامی را فراهم کرده است و با قرار داشتن غار و تپه بسیار زیبا در ضلع شرقی باغ که باعث هر چه زیباتر شدن مراسم و همچنین زیباتر شدن عکس و فیلم شما نیز می شود ورودی زیبای باغ ضای باز و محوطه شیک سالن های زیبا و مجلل باغ تالار عقیق (با دیزاین و دکوراسیون بروز )یکی از نکات ویژه باغ تالار عقیق این است که مدیریت آن توسط مالک خود باغ است (اقای مهندس فرزاد) همین موضوع باعث می شود که مدیران در مراسم و مجالس بهترین خدمات را ارائه می دهند و برند خود را با بهترین اجرای مراسم  و با کیفیت عالی تثبیت نمایند٫ مدیریت باغ تالار عقیق تحصیل کرده و کار آمد بوده و با نظم و دیسیپلین خاص خود سعی نظارت در کلیه امور مجموعه را دارند ٫ این مجموعه امکانات باعث می شود تا با خیالی راحت  به این باغ تالار اعتماد کرده و مراسم خود را به آنها بسپارید ٫
---------------------------------
باغ تالار سبز با قابلیت پذیرایی از 800 میهمان در منطقه شهریار تهران قرار دارد. این تالار پذیرایی آماده برگزاری مراسم عروسی, عقد, افطاری, ولیمه, ترحیم و دیگر مراسم و همایش ها میباشد.تعداد مهمان: 800 ظرفیت پارکینگ: 200
---------------------------------
باغ تالار پذیرایی سعادت یکی از بهترین و زیباترین باغ های عروسی تهران است که در منطقه سعادت آباد قرار دارد. باغ عروسی سعادت دارای ظرفیت 550 میهمان است و مناسب برای برگزاری مراسم عروسی, جشن نامزدی, جشن تولد و دیگر مراسم ها میباشد. از مزیت های باغ سعادت میتوان به کیفیت غذای عالی, سرور غذای آقای کنار استخر و سرو غذای بانوان در سالن مجزا, چایخانه سنتی در فضای سبز زیبا, گل آرایی و فضای مناسب عروسی و جشن نامزدی و دیگر جشن ها اشاره کرد. از دیگر ویژگی های باغ عروسی سعادت میتوان به ورود ماشین عروس به داخل باغ عروسی, بیش از 50 نوع غذا مناسب عروسی, بیش از 20 مدل سفره عقد عروس و داماد, آتش بازی, استخر زیبا, نور پردازی, سالن های زیبا, شمع آرای مخصوص عروسی, دی جی مخصوص تالار عروسی, سرو آب میوه اشاره نمود. همچنین در فضل پاییز و زمستان میتوان مراسم عروسی, جشن نامزدی و دیگر مراسم را درسالن های عروسی باغ برگزار نمود.
---------------------------------
تالار پذیرایی بانک مسکن با ظرفیت 400 نفر در خیابان لواسانی واقع شده است. مجتمع رفاهی بانک مسکن دارای فضای سبز بسیار زیبا با مساحت 1500 مترمربع ،استخرو پرسنل حرفه ای افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. مکانی مناسب جهت برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, جشن تولد و دیگر جشن ها و همایش ها. با دکور مناسب جهت مراسم عروسی و نامزدی. منو متنوع غذا عروسی و نامزدی و جشن تولد.
---------------------------------
باغ تالار تشریفاتی عمارت صفاجو یکی از باغ تالارهای زیبا و مجلل تهران است که در منطقه احمدآباد مستوفی واقع شده است. این باغ تالار در فضایی به وسعت 10هزار متر مربع قرار گرفته و آمادگی میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های شما عزیزان را دارد.از ویژگی ها و امکانات باغ تالار عمارت صفاجو می توان به محوطه و فضای سبز وسیع و زیبا، فضاسازی اختصاصی، آلاچیق های منحصر به فرد در فضای باز، استخر و آب‌نما، دیزاین شیک و همچنین به روز و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود.از نکات بارز این باغ تالار امکان پذیرایی برای تابستان داخل باغ و فضای باز هم خانم ها و آقایان می باشد.ورودی رایگان و نورپردازی و آتش بازی هنگام رقص تانگو عروس و داماد
---------------------------------
باغ تالار تک درخت در منطقه احمد آباد مستوفی قرار دارد. باغ تالار تک درخت با وسعت 5000 متر و ظرفیت 1000 میهمان بسیار مناسب برگزاری مراسم عروسی باشکوه در محیطی زیبا و مجلل میباشد. باغ تالار عروسی تک دخت دارای استیج رقص, نور پردازی حرفه ای وغذای با کیفیت میباشد.تعداد مهمان: 1000 ظرفیت پارکینگ: 1000
---------------------------------
مجموعه تشریفاتی باغ صبا با ظرفیت 450 نفر دارای محوطه مشجر بسیار زیبا به مساحت 20000 مترمربع،دسترسی آسان،پارکینگ بی نظیر،غذا با تازه ترین مواد اولیه، استیج رقص، دکوراسیون جدید و ... آماده پذیرایی از مهمانان شما عزیزان می باشد.
---------------------------------
باغ تالار بنانیه یکی از بهترین و زیباترین باغ تالارهای تهران است در شمال تهران و منطقه اقدسیه واقع شده است. باغ تالار عروسی بنانیه با ظرفیت حداکثر 500 مهمان آمادگی میزبانی وپذیرایی از کلیه مراسمات، سمینارها و جشن های عقد و عروسی شما عزیزان را دارد٫ازامکانات و ویژگی  باغ عروسی بنانیه می توان به سالن های بسیار  شیک ومجلل  و بدون ستون با دیزاین خاص  و فوق العاده زیبا ، فضایی سر سبز و جشم نواز ، کیفیت عالی غذا و پذیرایی با کیفیت  و همچنین پارکینگ مجزا و اختصاصی  با ظرفیت بالا و پرسنل مجرب اشاره کرد با توجه به اینکه این باغ تالار در یکی از مناطق خوب در داخل شهر تهران واقع شده میتونه انتخابی مناسب برای شما باشه. اکثر باغ تالارها در اطراف شهر واقع شده اند و مشکلات زیادی برای عروس دامادها و بخصوص مهمانان در رفت و آمد باغ تالار مورد نظر ممکن است به وجود آید. این باغ تالار با دیزاین و دکوراسیون جدید، صندلی های لوکس و مبله و فضای سبز زیبا می تواند یک انتخاب خوب برای شما به حساب آید.
---------------------------------
باغ تالار تینا شهریار با ظرفیت 500 نفر در محدوده شهریار آماده پذیرایی از مهمانان شما عزیزان می باشد.تعداد مهمان: 500 ظرفیت پارکینگ: 50
---------------------------------
تالار پذیرایی باغ بهشت دارای دو سالن مجزا به ظرفیت 200 تا 500 نفر می باشد. باغ تالار عروسی بهشت مناسب برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, جشن تولد و .... تالار باغ بهشت با سالن های بدون ستون با ارتفاع سقف 4 متر،پارکینگ بدون محدودیت،غذای با کیفیت عالی, آماده میزبانی از مراسم عروسی, نامزدی, جشن تولد و دیگر میهمانی های شما عزیزان می باشد. بهترین سالن ها و تالار ها جهت برگزاری مراسم عروسی, نامزدی و جشن تولد, به همراه دیزاین مدرن و سالها تجربه در برگزاری مراسم های مختلف.
---------------------------------
باغ تالار پدر با قابلیت پذیرایی 900 میهمان در شهریار قرار دارد. این باغ عروسی دارای پارکینگ اختصاصی, سالن مبله همکف, کادر حرفه ای و سفره خانه سنتی میباشد. باغ تالار پدر آماده پذیرایی از میهمانی های شما میباشد.
---------------------------------
تالار پذیرایی و عروسی زمرد در میدان تجریش و منطقه خوش آب و هوای دربند قرار دارد. تالار پذیرایی زمرد یکی از مجلل ترین و بهترین تالار های پذیرایی تهران جهت برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, جشن ها, مراسم و همایش ها می باشد. تالار زمرد با کادری مجرب و حرفه و امکانات خوب آماده برگزاری جشن ها و مراسم ها میباشد. تالار زمرد دارای 2 سالن مجزا با ظرفیت 250 نفر است. اتاق عقد مجزا, امکانات صوتی و تصویری برخی از امکانات تالار زمرد تجریش میباشد.
---------------------------------
تالار پذیرایی زیبای نگار پاسداران در محدوده خیابان پاسداران و  خیابان ساقدوش در تهران واقع شده.تالار پذیرایی نگار پاسداران  2 سالن مجزا دارد و حداکثر ظرفیت آن 1000 نفر میباشد.این تالار مجلل آماده میزبانی از کلیه مراسم ها و جشن های عقد و عروسی شما می باشد.در همین راستا: تالارهای عروسی پاسداران
گالری تصاویر تالار پذیرایی نگار پاسداران
---------------------------------


تالار پذیرایی گل یاس (خ آیت اله سعیدی)

تالار پذیرایی گل یاس با ظرفیت 500 نفر و 2 طبقه پارکینگ اختصاصی آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد.

تالار پذیرایی ولیمه

تالار پذیرایی ولیمه با ظرفیت 280 نفر آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد.


تالار پذیرایی هتل بلوط ولنجک

تالار هتل بلوط ولنجک با ظرفیت 250 نفر در ولنجک واقع شده است.

تالار مجلل هتل بلوط واقع در باغی وسیع و چشم نواز، دارای محیطی آرام و دلپذیر و فضای سبز بسیار زیبا می باشد. در تالار بلوط ولنجک غذاهای ایرانی و فرنگی از مواد اولیه برند تهیه می گردد.

از ویژگی های تالار هتل بلوط ولنجک می توان به دسترسی آسان به تالار از اتوبان چمران و  پارکینگ اختصاصی تالار به ظرفیت 100 خودرو اشاره کرد.

تالار پذیرایی قصر پارسه

تالار پذیرایی قصر پارسه با ظرفیت 500 نفر در غرب تهران واقع شده است.
تالار قصر پارسه دارای سه طبقه پارکینگ اختصاصی، سالن های شیک و به روز، ظروف لوکس و ... افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی بزرگ پردیس کیان

تالارهای پذیرایی بزرگ پردیس کیان دارای ظرفیت 1200 نفر می باشد.
تالار پردیس کیان دارای پارکینگ اختصاصی، خارج از طرح زوج و فرد، نزدیک به اتوبان بهشت زهرا، اتاق عقد مجزا، پرسنل مجرب، کیفیت غذای عالی و ... افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تخفیف ویژه خانواده های شهدا، کارمندان دولت، ارگان های نظامی و نیروهای مسلح

تالار پذیرایی مهر آریا

تالار پذیرایی مهر آریا با ظرفیت 600 نفر جهت پذیرایی از میهمان های شما عزیزان واقع در شهر کرج می باشد.

اطلاعات تکمیلی به زودی به روز رسانی می گردد.


تشریفات عروسی بهمن

گروه خدمات مجالس و تشریفاتی بهمن با داشتن دید حرفه ای و به روز و به کار گیری نیروهای مجرب در زمینه ارائه خدمات مجالس باعث شده است تا از ابتدای راه تا پایان مراسم ازدواج بتوانند با ارائه مشاوره ای صحیح و حرفه ای شما عزیزان را همراهی نمایند.

تشریفات مجالس عروسی بهمن با سالها تجربه مجری و طراح افکار شما عزیزان برای هر چه با شکوه تر و مجلل شدن این روز میباشد.

تشریفات عروسی عقیق

تشریفات عقیق برگزار کننده مراسم  لوکس و لاکچری عروسی ونامزدی مطابق با سلیقه و بودجه شما عزیزان

این مجموعه با داشتن زیباترین باغ اختصاصی و در اختیار داشتن بیش از 50 مورد باغ سالن های شیک و مجلل و بسیار زیبا و رویایی پذیرای جشن های شما می باشد.
تشریفات عقیق ارایه دهنده انواع خدمات از قبیل:
دیزاین های روز نور پردازی حریر آرایی
گل آرایی
شمع آرایی
آتش بازی
به روز ترین سفره های عقد
و مدرن ترین سازه های دکوراتیو می باشد.

تالار پذیرایی لوکس مهتاب

تالار پذیرایی لوکس مهتاب دارای ظرفیت ۸۰۰ نفر در شهرری واقع گردیده است.


تالار پذیرایی مینیاتور

تالار پذیرایی مینیاتور با ظرفیت 350 نفر، دیزاین جدید و طراحی زیبا آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد.

تالار پذیرایی صبا

تالار پذیرایی صبا با ظرفیت 300 نفر آماده برگزاری مراسم ولیمه ، ترحیم ، سمینار و جلسات می باشد.

باغ تالار کوروش کبیر

باغ تالار کوروش کبیر دارای ۸۰۰ نفر ظرفیت در منطقه احمد آباد مستوفی واقع گردیده است.
باغ کوروش کبیر دارای پارکینگ اختصاصی، سفره خانه سنتی، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

باغ تالار سیب

باغ تالار سیب دارای ۱۲۰۰ نفر ظرفیت در فیروز بهرام واقع گردیده است.
باغ سیب دارای کف LED، موزیک حرفه ای، فضای سبز ۲ هکتاری بسیار زیبا با درختان سیب، دو سالن مجزا با ظرفیت ۸۰۰ نفر، سفره عقد مجلل، آشپزخانه صنعتی، کیفیت غذای عالی، tv شهری و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی قصر گوهر

 تالار پذیرایی قصر گوهر دارای سالن با ظرفیت 450 نفر میباشد.
تالار قصرگوهر با پشتوانه سال ها تجربه مدیریت ، کادری مجرب و دکوراسیونی بی نظیر افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی راگا

تالار تشریفاتی راگا دارای ظرفیت 450 نفر می باشد.
تالار راگا با پرسنل حرفه ای و کارآزموده، مواد غذایی با کیفیت و آنالیز غذایی در سطح بالا ، سالن های تشریفاتی و روف گاردن بسیار زیبا می باشد.
جشنواره ایی از تخفیفات جذاب برای شیرین تر شدن مراسم های شما

تالار پذیرایی صدف (رسالت)

تالار پذیرایی صدف دارای 320 نفر ظرفیت در محدوده میدان رسالت واقع گردیده است.


تالار پذیرایی قصر طلایی اسلامشهر

تالار پذیرایی قصر طلایی دارای ظرفیت ۷۰۰ نفر می باشد و در اسلامشهر واقع شده است.
سالن های تالار قصر طلایی در طبقه همکف قرار دارد.

تالار پذیرایی لوکس مروارید

تالار پذیرایی لوکس مروارید دارای 800 نفر ظرفیت در غرب تهران واقع گردیده است.
تالار لوکس مروارید دارای دیزاین بسیار خاص با اکسسوری های زیبا، روف گاردن با چشم انداز دریاچه خلیج فارس، سفره عقد با طراحی خاص و ظرفیت 100 نفر، سفره خانه سنتی، آشپزخانه صنعتی با ظرفیت پخت 1000 پرس انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، پارکینگ داخلی با گنجایش 180 خودرو همچنین فضای پارک 50 خودرو با نظارت نگهبانان و پارکبانان مجتمع و سیستم امنیتی و کنترل ورود و خروج، مهمانداران مجتمع دوره دیده با لباس های متحدالشکل، گروه خدمات نظافتی با ماشین آلات اسکرابر، بلورر و پولیشر افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
گل فروشی جهت گل آرایی مراسم و دسته گل عروس و گل آرایی ماشین عروس و داماد و خدمات گل جهت سایر میهمانان
برگزار کننده مراسم عقد، عروسی، ولیمه، افطاری، ترحیم، سمینار، گردهمایی و سالگرد شرکت ها و ارگانها، نهادهای دولتی و خصوصی

تالار پذیرایی خوش قدم واوان

تالار پذیرایی خوش قدم  واوان دارای دو سالن مجزا به ظرفیت های ۱۵۰۰ نفر می باشد.
تالار خوش قدم با دکوراسیون جدید و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی جام جم سهروردی

تالار پذیرایی جام جم دارای ۳۵۰ نفر ظرفیت در سهروردی واقع شده است.

تالار پذیرایی نجم خاورمیانه

مجموعه تالارهای نجم با سه سالن رز، نسترن و شقایق دارای ظرفیت ۳۳۰ ، ۴۵۰ و ۶۵۰ نفر در در محدوده خیابان فدائیان اسلام واقع گردیده است.
تالارهای نجم توانسته است، با تلاش فراوان رضایت مشتریان خود را بدست آورد.

تالار پذیرایی نگین (یافت آباد)

 تالار پذیرایی نگین با ظرفیت 400 نفر در منطقه 18 واقع شده است.
تالار نگین با دکوراسیون جدید، کیفیت غذای عالی و... افتخار میزبانی از میهمانان شما را دارا می باشد.

تالار پذیرایی هوایی (بزرگراه تهران-کرج)

تالار پذیرایی هوایی دارای ۵۰۰ نفر ظرفیت در غرب تهران واقع گردیده است.
تالار هوایی دارای پارکینگ اختصاصی ، چشم انداز بسیار زیبا از غرب تهران، آب نما، ورودی مجلل و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی سمرقند

تالار پذیرایی سمرقند دارای ۵۰۰ نفر ظرفیت در مجتمع سمرقند واقع گردیده است.
تالار سمرقند با دیزاین روز، پارکینگ اختصاصی، سفره خانه سنتی، قیمتهای مناسب و پرسنل مجرب افتخار ارائه خدمات به شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی مهر ماندگار

 تالار پذیرایی مهر ماندگار با ظرفیت 450 نفر، پارکینگ اختصاصی در 3 طبقه، سالن های مجلل و تشریفاتی، کادر حرفه ای و مجرب، برگزاری جشن عقد، عروسی، ولیمه، افطاری، همایش و ... پذیرای قدوم مبارک شما می باشد.

تالار پذیرایی کلاسیک غرب

تالار پذیرایی کلاسیک غرب دارای دو سالن مجزا به ظرفیت های 700 نفر افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
 

تالار پذیرایی صداقت - خ قزوین

تالار پذیرایی و عروسی صداقت در خیابان قزوین واقع شده است.
تالار صداقت دارای 400 نفر ظرفیت می باشد.

این تالار دارای سابقه 47 ساله در پذیرایی از عروس و داماد های محترم می باشد.

تالار پذیرایی بزرگ محمد ملارد

تالار پذیرایی بزرگ محمد دارای ظرفیت 1000 نفر در ملارد واقع گردیده است.
تالار محمد با سابقه درخشان و تجربه طولانی، این اطمینان را به شما میدهد که بالاترین سطح و کیفیت پذیرایی مطابق سلیقه شما و شان میهمانان عزیزتان در انتظار شماست.
همراه شما خواهیم بود در شبی رویایی و خاطره انگیز.

تالار پذیرایی هتل ونوس

تالار هتل ونوس با ظرفیت 200 نفر در خیابان سهروردی واقع شده است.
تالار ونوس دارای سالنهای مجلل تشریفاتی با معماری منحصربه فرد و آخرین تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته صوتی و تصویری و پارکینگ اختصاصی، با کادری مجرب آماده برگزاری انواع ضیافت ها مراسم عقد، عروسی، نامزدی و ... می باشند.


تالار پذیرایی تشریفاتی آیدا

تالار تشریفاتی آیدا با ظرفیت 550 نفر ، پارکینگ اختصاصی و با سالنهای مبله بسیار زیبا آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد.

باغ تالار نگین فردوس (شهریار)

باغ تالار نگین فردوس در باغی زیبا و با دو سالن مجزا با معماری مدرن ایرانی در ورودی فردوسیه شهریار در مجاورت شهریار . وحیدیه . امیریه .صبا شهر و فاصله ۲۰ دقیقه ای شهرهای رباط کریم بهارستان وگلستان قرار دارد.

باغ تالار پذیرایی نگین فردوس نوساز و دارای ظرفیت 650 نفر می باشد.

به زودی منتظر افتتاحیه تالار با مراسم ویژه باشید.

تالار پذیرایی خانه معلم - ولیعصر

 تالار پذیرایی خانه معلم - ولیعصر با ظرفیت 500 نفر افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

 

تشریفات عروسی فراهانی

 تشریفات عروسی فراهاني از سال 1379 آغاز به كار كرده و امروز پس از گذشت سال ها مفتخر به گردآوري تيمي مجرب جهت برگزاري همايش ها و سمينارها و ديگر مجالس مي باشد.

خدماتي كه اين موسسه به مشتريان خود ارائه ميدهد شامل:

مشاوره كامل و تخصصي در زمينه برگزاري مراسم و مجالس
معرفي مكان هاي مناسب جهت اجرای مراسم
ارائه بهترين غذا هاي ايراني و فرنگي
تزئينات و چيدمان منحصر به فرد براي هر برنامه و برگرفته از آخرين متد طراحي  و ديزا ين در دنيا
فضاسازي و بهبود شرايط مكاني محلهاي اجراي برنامه
همكاري با بهترين و حرفه اي ترين موزیک و ا ركسترها
معرفي بهترين دكوراتورهاي مجالس عروسي براي اجراي سفره عقد ميز نامزدي،جايگاه عروس و داماد
معرفي آتلیه ها و بهترين عكاسان و فيلم برداران
مديريت اصولي وهشيارانه ما در اجرا همچنين سوابق روشن سال هاي گذشته ضامن برگزاري بي عيب و نقص مجلس شماست.

تالار پذیرایی قائم (مهرآباد جنوبی)

تالار پذیرایی قائم با پشتوانه سال ها تجربه مدیریت همراه با دکوراسیونی بی نظیر و کادر مجرب آماده است تا نقش کوچکی را در خاطره انگیزترین لحظات زندگی تان ایفا کند. تالار قائم  با ظرفیت 550 نفر و  پارکینگ مجهز در قلب شهر تهران امیدوار است میزبانی شایسته برای شما و میهمانان عزیزتان باشد. منتظر دیدار شما هستیم
تالار قائم برای مراسمات ختم فقط پول غذا را دریافت می نماید و کلیه خدمات و حق سرویس رایگان می باشد.

تالار پذیرایی عمارت باغ لیان (باغ اقدسیه سابق)

عمارت باغ تالار لیان (باغ اقدسیه سابق) دارای ۴۵۰ نفر ظرفیت در آجودانیه واقع گردیده است.
باغ تالار عروسی لیان دارای ۳۵۰۰ متر فضای سبز فوق العاده زیبا جهت فیلمبرداری و عکسبرداری، فضای مخصوص و مجلل برای برگزاری مراسمات نامزدی، تولد با میهمانان کم و کیفیت غذا عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی بانک تجارت -خالد اسلامبولی

تالار پذیرایی بانک تجارت در خیابان وزرا واقع گردیده است.
تاریخ درج: 1398/08/13
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ های عروسی گرمدره،احمد آباد مستوفی،شهریار از مجموع 0 امتیاز