استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین آرایشگاه برای داماد

بهترین آرایشگاه برای داماد
بهترین آرایشگاه برای داماد : سالن آرایشگاه داماد شاهکار تهران ،  آرایشگاه مردانه شادمان (چلسی) ، سالن آرایش مردانه شاپور ، آرایشگاه مردانه کاج ، آرایشگاه مردانه کاندید ، آرایشگاه داماد فرشید ، آرایشگاه مردانه سی سه بونیتا ، مرکز گریم داماد کیا میکاپ ، آرایشگاه مردانه سپید و سیاه ، آرایشگاه سناتور ، آرایشگاه داماد سعادت آباد ، آرایشگاه داماد غرب تهران ، آرایشگاه داماد شهرک غرب
در پوست و موی انسان ممکن است به دلیل مشکلات متعددی مانند ترکش مو، ریزش شدید مو، خالی شدن بخش‌هایی از موها یا الوپسیا (یعنی ریزش موها به صورت ریشه ای از پوست سر) و یا ابتلا به یک بیماری خاصی، نیاز به استفاده از پروتز مو دارند. پروتز مو شامل قرار دادن یک جعبه پر از موهای مصنوعی و طبیعی در کنار موهای بیمار است.

آرایشگاه دامادی در محله سعادت آباد در تهران بهترین خدمات پروتز مو و کلاه گیس آقایان و خانم ها را ارائه می‌دهد. در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد این خدمات پروتز مو در آرایشگاه دامادی، محله سعادت آباد، تهران خواهیم پرداخت:

پروتز مو در آرایشگاه دامادی
در آرایشگاه دامادی، کادری از کارشناسان حرفه‌ای به شما کمک می‌کنند تا پروتز مو را تجربه کنید. این خدمات شامل پوشاندن مناطقی از موها، که به دلیل بیماری، علائم ترکش یا ریزش آلودگی به عنوان نمونه دارای کمبود مو هستند، می‌شود. با کمک خدمات پیشرفته و تخصصی تیم آرایشگاه دامادی در تهران، مشتریان در برابر ظاهر طبیعی مو پردازی قرار می‌گیرند.

خدمات پروتز مو در آرایشگاه دامادی می‌تواند به شما کمک کند تا مشکلات موی شما را کنترل کنید. دامادی به همراه کارشناسان حرفه‌ای ارائه خدمات پروتز مویی با استفاده از موهای طبیعی تلاش می‌کند که مشتریان را به همراه خدمات برتر و دوام بخش به شما ارائه دهد.

پروتز کلاه گیس در آرایشگاه دامادی
یکی دیگر از خدماتی که در آرایشگاه دامادی در محله سعادت آباد در تهران ارائه می‌شود، پروتز کلاه گیس برای آقایان و خانم‌ها است. کلاه گیس در حقیقت یک نوع پروتز مو به شمار می‌رود که قسمت‌هایی از مو را با استفاده از کلاه گیس پر می‌کند.

در آرایشگاه دامادی ، پروتز کلاه گیس با توجه به نوع و شدت مشکلات بخشی از موهای شما، به صورت عینی به شما پیشنهاد خواهد شد. این خدمت به شما کمک می‌کند تا به زیبایی، جلوی ریزش موها و همچنین ترکش موها یا سایر مشکلات موی خود را بگیرید.

خدمات پروتز مویی و کلاه گیس در آرایشگاه دامادی تهران ، نزدیکی ارایشگاه تهران سعادت آباد با تیم کارشناسی به همراه خدمات پیشرفته، به شما برای کنترل و بهبود مشکلات موی خود کمک می کند.













تلفن : 44200103 - 88323608 - 22546947
موبایل : 09123019243
سایت رسمی : www.damadbarber.com


-------------------------------
آرایشگاه چهره پردازان
این آرایشگاه انقدر کارش خوبه که حسابی اسم در کرده و کمتر کسی پیدا می شه که اسمش یا تعریفش رو نشنیده باشه. اگه دوست دارین چهرتون کاملا عوض بشه « آرایشگاه چهره پردازان» انتخاب خوبیه چون در زمینه میکاپ بیشتر روی گریم کار می کنه. البته باید بگم که قیمت هاش بالاست اما اگه قیمت براتون مطرح نیست باید بگم که کارش خیلی خوبه.
-------------------------------
 آرایشگاه مردانه دیپلمات
سالن آرایش دیپلمات ویژه داماد
مجموعه دیپلمات با هدف ارائه سرویس ویژه فراتراز آرایشگاه های مردانه رایج پایه گذاری شده .
سالن دیپلمات با محیطی زیبا و آرامش بخش دارای بخشهای پیرایش، پوست وزیبایی، کودک، ماساژ و اتاق مخصوص داماد
مدیریت دیپلمات آقای شهرام هاشملو ، گریمور سینما ، دارای مدارک بین المللی:
Wella professional
Dessang Paris
Loreal professional
Skin care
دیپلم سمینار آموزش پیرایش مرکز توسعه نوآوری و کارآفرینی و با بیش از بیست سال سابقه در حرفه آرایشگری میباشند.
با دیپلمات به اوج زیبایی چهره خود در مهمترین روز زندگی خود برسید.
کلیه خدمات ویژه داماد زیر نظر مستقیم آقای هاشملو انجام میگیرد.
-------------------------------
 آرایشگاه مردانه شادمان (چلسی)
یکی از بهترین آرایشگاه های مردانه که 30 سال در این زمینه فعالیت داره و خدماتی که ارائه می ده با اون چیزی که تجربه کردین متفاوته.
-------------------------------
 سالن آرایش مردانه شاپور
آرایشگاه مردانه شاپور ، سالن تخصصی گریم داماد توسط گریمور سینما و تلویزیون در محدوده شرق تهران (تهرانپارس).
-------------------------------
آرایشگاه مردانه کاج
منطقه 01 - بزرگراه ارتش - شهرک محلاتی - م. محلاتی
-------------------------------
آرایشگاه مردانه کاندید
منطقه 01 - قیطریه - روبروی پارک قیطریه
-------------------------------
خدمات آرایش داماد فرشید
محدوده چهارراه پاسداران ، دولت
-------------------------------
آرایشگاه سناتور
دریاچه چیتگر، بلوار کاج
-------------------------------
آرایشگاه مردانه جاوید
منطقه 03 - کلاهدوز (دولت)
-------------------------------
مرکز گریم داماد کیا میکاب
خیابان شریعتی روبروی ظفر
-------------------------------
آرایشگاه مردانه سپید و سیاه
ایران - تهران -منطقه 11 - آزادی - خ. کاوه
-------------------------------
آرایشگاه مردانه فرخ
ایران - تهران -منطقه 05 - جنت آباد - نرسیده به چهارراه ایرانپاس
-------------------------------
آرایشگاه مردانه سی سه بونیتا
ایران - تهران -منطقه 03 - آفریقا (جردن)
-------------------------------
آرایشگاه مردانه قائم
ایران - تهران -منطقه 09 - هاشمی
-------------------------------
آرایشگاه مردانه رحیم
ایران - تهران -منطقه 01 - برادران موحد دانش (اقدسیه)
-------------------------------
آرایشگاه مردانه قبیله
ایران - تهران -منطقه 05 - پونک - شهرک نفت
-------------------------------








تلفن : 44200103 - 88323608 - 22546947
موبایل : 09123019243
سایت رسمی : www.damadbarber.com




در این مقاله که با هدف بررسی حیطه شغلی آرایشگری نوشته شده است، می خواهیم به بررسی شغل آرایشگر مردانه بپردازیم و در ادامه بهترین آرایشگاه های مردانه تهران را به شما معرفی کنیم .

آنچه در این مقاله خواهید خواند شامل موارد زیر است:

    آرایشگر مردانه کیست؟
    چگونه می توان یک آرایشگر مردانه ماهر شد؟
    خدمات آرایشگاه مردانه چیست؟
    بهترین آرایشگاه های مردانه تهران کدامند؟

برای شرکت دوره آموزش آرایشگری مردانه کلیک کنید.
آرایشگر کیست؟

آرایشگر مردانه شخصی است که وظیفه اصلاح و پیرایش ظاهری آقایان را بر عهده دارد. در واقع فعالیت و خدمات اصلی ارائه شده از سوی یک آرایشگر برای پسران و مردان شامل موارد زیر است:

    کوتاهی موی سر آقایان
    پیرایش و کوتاهی موی صورت
    شستشو و مدل دادن مو
    مراقبت و نگهداری از پوست و مو
    گریم و متعادل سازی چهره
    و سایر خدمات

چگونه می توان یک آرایشگر مردانه ماهر شد؟

اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید یک آرایشگر مردانه ماهر شوید ، بهتر است با کلیک بر روی عبارت رنگی اول جمله مطلبی تحت همین عنوان را مطالعه کنید، اما اگر بخواهیم به طور مختصر در این باره صحبت کنیم، می توانیم موارد زیر را برای شما بیان کنیم:

برای آنکه یک آرایشگر مردانه ماهر شویم می بایست یکی از سه روش زیر را انتخاب نمائیم:

    اولین شاگردی کردن در مغازه آرایشگری می باشد که این یادگیری بسیار طولانی مدت می باشد و برای کسانی که می خواهند سریع وارد بازار کارآرایشگری شوند مناسب نیست و این سبک یادگیری بیشتر در سالیان قبل مرسوم بود است.
    تحصیل در هنرستانهای کاردانش آموزش و پرورش در رشته پیرایش و ترمیم موی مردانه به مدت 3 سال در دوره متوسطه دوم و یا ادامه تحصیل در دانشگاههای معتبر در رشته پیرایشگری مردانه ویا گریمور سینمائی که 4 سال طول می کشد.
    شرکت در دوره های مراکز دولتی و آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد که به صورت تخصصی در حرفه پیرایشگری مردانه مشغول به آموزش کارآموزان می باشد ( که یکی از مراکز مجهز که به صورت تخصصی در امر آموزش آرایشگری مردانه مشغول به آموزش می باشد مجتمع فنی و حرفه ای دارالفنون ری می باشد(darr.ir)

آرایشگر مردانه در حال کوتاه کردن موی مشتری
توضیحاتی در مورد خدمات یک پیرایشگر مردانه
کوتاهی موی سر آقایان

یکی از مهمترین خدمات هر آرایشگاه مردانه، کوتاهی موی سر است. در واقع می توان گفت این اصلی ترین کاری است که یک آرایشگر مردانه برای مشتریان خود انجام خواهد داد. کوتاه کردن موی سر آقایان به همراه خدمات جانبی شامل موارد زیر است:

    کوتاهی موی سر آقایان
        کوتاهی مو با قیچی
        کوتاهی مو با ماشین
        کوتاهی مو با تیغ
    اصلاح موی سر بر اساس مدل های ژورنالی

پیرایش موی سر آقایان توسط آرایشگر مردانه

گرچه بسیاری از افراد ترجیح می دهند موی صورتشان را خودشان اصلاح کنند. با این وجود عده دیگری برای انجام این کار نیز به یک آرایشگاه مردانه مراجعه می کنند. اگر از ما بپرسید نیز استفاده از روش دوم را توصیه می کنیم زیرا این کار مزیت های زیر را به همراه دارد:

    امکان پیده سازی مدل های های مختلف بر روی موی صورت توسط آرایشگر مردانه
    امکان مراقبت بیشتر از پوست در صورت تراشیدن ریش ها

مراقبت از پوست و مو در آرایشگاه

یکی دیگر از خدماتی که هر آرایشگر مردانه حرفه ای به مشتریان خود ارائه می کند، خدمات مراقبتی پوست و مو است. این خدمات شامل موارد زیر خواهد بود:

    سرم گذاری مو
    ماسک گذاری مو
    کراتینه مو
    ماسک گذاری صورت
    پاکسازی پوست صورت

گریم و متعادل سازی چهره

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط اساتید این حرفه گریم و متعادل سازی چهره است. بیشتر درخواست کنندگان این خدمت را تازه دامادان تشکیل می دهند. این افراد که قصد دارند در روز عروسی خود زیباتر و جذابتر به نظر برسند، حاضر هستند برای این خدمت به آرایشگران حرفه ای تر مراجعه کرده و رقم های بالایی را پرداخت کنند.
سایر خدمات ارائه شده توسط آرایشگر مردانه

این خدمات شامل مواردی است که به طور پایه ای جزو خدمت های یک آرایشگر مردانه نیست و تنها در برخی از آرایشگاه ها انجام می شود.
اپیلاسیون

برخی از مراکز ارائه خدمات زیبایی مردان، پا را فراتر گذاشته و به چیزی بیشتر از یک آرایشگاه ساده تبدیل شده اند. این سالن های آرایشگری مردانه، بخش های مختلفی دارند. یکی از این بخش ها مربوط به اپیلاسیون و حذف موقتی موهای زائد بدن است، که از قضا متقضیان زیادی داشته و درآمد خوبی نیز دارد.
بافت مو

بافت مو یکی دیگر از خدماتی است که به واسطه متقاضیان کم، توسط افراد بسیار کمی به طور حرفه ای دنبال می شود. همین دنبال شدن کم، بیانگر این امر است که شما رقبای زیادی در این راه ندارید و در صورت ارائه خدمات مناسب می توانید درآمد خوبی از این راه کسب کنید.

این حدمات شامل موارد بسیار دیگری نیز است، که بیان آن ها باعث بیش از حد طولانی شد و خارج شدن مطلب از چارچوب اصلی خود خواهد شد.

آرایشگر مردانه
بهترین آرایشگاه های مردانه تهران

اگر به دنبال بهترین آرایشگاه مردانه در تهران هستید، باید به شما بگوییم که برای این مورد نمی توان یک نام واحد بیان کرد. انتخاب محلی برای اصلاح مو به مواردی نظیر نحوه برخورد آرایشگر، خدمات و مهمتر از آن کیفیت خدمات و در نهایت قیمت خدمات آرایشگری مردانه بستگی دارد. با این وجود اگر بخواهیم چند نام مشهور در این زمینه را برای شما بیان کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

    آرایشگاه‌های مردانه شاهکار
    آرایشگاه حمید بخشی
    آرایشگاه داماد مستر کات

برای مشاهده لیست تعداد بیشتری از آرایشگاه های مردانه شهر تهران می توانید روی این لینک کلیک کنید.

 





خدمات پروتز مو مردانه دامادی که از کلاه گیس آقایان و خانم ها یکی از پرطرفدارترین خدمات در آرایشگاه‌های منطقه تهرانپارس است، می‌تواند از کسب و کارهای آرایشگری صاحبان موفقیت بالایی باشد. در این مقاله به بررسی خدمات پروتز مو مردانه دامادی با استفاده از کلاه گیس آقایان و خانم ها در آرایشگاه گیوا در نزدیکی آرایشگاه گالریا تهرانپارس خواهیم پرداخت.

استفاده از کلاه گیس یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد پوشش و جلوگیری از ریزش مو است. این روش برای آقایان و خانم هایی که مشکلاتی مانند ریزش مو، ناهنجاری پوست سر و حتی بیماری ها مانند کلونجیت و یا قرنیه سر را تجربه کرده‌اند بسیار موثر است. استفاده از کلاه گیس برای پوشش دادن به محل هایی که با خالی شدن موها همراه شده‌اند، به شما کمک خواهد کرد تا به راحتی مشکل ریزش مو را حل کنید و پوست سر را در برابر عوامل مختلف محافظت کنید.

خدمات پروتز مو مردانه دامادی با استفاده از کلاه گیس آقایان و خانم ها در آرایشگاه گیوا تهرانپارس
آرایشگاه گیوا مرکز تخصصی پروتز مو با کیفیت در منطقه تهرانپارس است. این آرایشگاه با داشتن تیمی از تخصصی‌های ماهر، به شما کمک می‌کند که با استفاده از بهترین فن آوری‌های موجود در بازار، به صورت طبیعی، مو بدست آورید. خدماتی که در آرایشگاه گیوا برای پروتز مو مردانه دامادی با استفاده از کلاه گیس آقایان و خانم ها انجام می‌شود، عبارتند از:

1- بررسی ویژگی‌های مو برای انتخاب بهترین منبع پروتز مو
2- پیشنهاد بهترین محصولات برای رفع مشکلات پوست سر و ریزش
3- طراحی و نصب کلاه گیس بر روی سر به صورت دقیق و تخصصی
4- آموزش در مورد نگهداری، شستشو و خشک کردن مو بهترین روش‌های ممکن

خلاصه
آرایشگاه گیوا با دارا بودن تخصصی‌های ماهر و استفاده از بهترین فن آوری‌ها، خدمات فوق العاده با کیفیتی را برای پروتز مو مردانه دامادی با استفاده از کلاه گیس آقایان و خانم ها، به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با استفاده از این خدمات، شما قادر خواهید بود تا از بهترین دستاوردهای بازار پوستی خود را بهبود ببخشید و از نتایجی که از محصولات برتر آرایشگاه گیوا به دست می آید، بهره‌مند شوید.

تلفن : 44200103 - 88323608 - 22546947
موبایل : 09123019243
سایت رسمی : www.damadbarber.com

تاریخ درج: 1399/02/17
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین آرایشگاه برای داماد از مجموع 0 امتیاز