استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین آرایشگاه داماد تهران در سالی که گذشت

بهترین آرایشگاه داماد تهران در سالی که گذشت
امروزه برخلاف گذشته که آقایان تنها به کوتاه کردن موهای خود در عروسی توجه میکردند مفهوم آرایش مردانه تغییر کرده است به خصوص زمانیکه حرف از آرایش و آراستگی روز دامادی است.
این تحول بیراه هم نیست چرا که شما یکی از مهمترین روزهای زندگیتان را با دختری که برای ازدواج و ادامه زندگی انتخاب کرده اید در پیش دارید.بنابراین اصلا عجیب نیست که بخواهید بهترین خودتان باشید.




با سلام، پایین آمده معیارهایی هستند که باید در نظر داشت تا بهترین سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در نزدیکی آرایشگاه ارکیده تهرانپارس را انتخاب کنید:

۱. تجربه و تخصص
تخصص و تجربه کارگران و آرایشگران، یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در نظر داشته باشید. زیرا با توجه به میزان تجربه، قابلیت انجام کارهای پیشرفته و دشوار نیز افزایش می‌یابد. از این رو، بهتر است اطلاعاتی درباره تجربه کارکنان و مهارت‌های آن‌ها جمع آوری شود تا تصمیم‌گیری بهتری درباره انتخاب سالن پیرایش ارکیده اتخاذ شود.

۲. کیفیت خدمات
باید مطمئن شوید که خدمات ارائه شده توسط سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در نزدیکی آرایشگاه ارکیده تهرانپارس، بهترین کیفیت را دارد. هنگام انتخاب سالن پیرایش، باید به نگهداری ابزارهای پاک و مرتب و به روزرسانی مواد و تجهیزات اختصاص داده شده به آن، توجه کنید. همچنین، محصولات به کار گرفته شده باید با کیفیت خوب و پیچیدگی کم ترکیب شده باشند.

۳. قیمت و ارزش خدمات
در انتخاب بهترین سالن پیرایش و اصلاح موی آقایان در نزدیکی آرایشگاه ارکیده تهرانپارس نباید فقط به قیمت تخصیص داده شده توجه کنید. در واقع، قیمت پایین همان ارزشی ندارد که باید دریافت کرد. در نظر داشته باشید که پوشش شرایط و تمرین مالی مؤسسه سالن پیرایش می تواند عکس العمل به عملکرد خدمات ارائه شده بودهMoreover, the quality of customer service provided by the hair salon also plays an important role in the overall experience. Friendly and professional staff who are knowledgeable about the latest hair trends and styles can make the experience even more enjoyable for the customer.

4- Location and Accessibility
As is often the case with service-oriented businesses, the geographic location of the hair salon can be an important factor to consider. The best hair salons are typically located in areas with high foot traffic or in well-known shopping areas because it makes them easy to find and access for customers. The salon's proximity to public transportation can also be important, especially for those customers who do not have access to a personal vehicle.

In conclusion, when looking for the best men's hair salon and grooming services near Arkideh Tehrani Pars, it is important to consider factors such as the salon's reputation, the experience and expertise of the staff, the quality of services offered, the value for money, and the location and accessibility of the salon. With these factors in mind, it should be possible to find a salon that provides excellent service and a great overall experience.






تلفن آرایشگاه داماد شاهکار : 09123019243
اینستاگرام سالن زیبایی و آرایش آقایان شاهکار : newface2000
تلگرام پیرایشگاه مردانه دامادی نیوفیس : damad_tehran

باید این را پذیرفت که در این روز باشکوه زندگیتان داماد نیز بایستی در کنار عروس  از زیبایی و آراستگی درخور برخوردار باشد.
برای نیل به این مقصود و شیک و تمیز و مردانه بودنتان در روز سرنوسشتتان نیاز به آرایشگاه و آرایشگری حرفه ای و آشنا دارید.بله آشنا!چرا که نمیتوان چشم بسته در روز عروسیتان به یک آرایشگاه رفته و همه چیز را عجله ای به پیش ببرید!پس بایستی از قبل خود را آماده کرده و آرایشگاه مدنظرتان را پیدا کنید.این نیازمند رعایت مواردی است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.
- اول از همه انتخاب آرایشگاه مناسب:در انتخاب آرایشگاه تان دو کار انجام دهید:1)مشورت و استفاده از تجربیات دیگران: با دوستان و اقوان و آشنایانتان که به تازگی ازدواج کرده اند و آنها نیز این روند را مانند شما طی کرده اند مشورت کنید.هیچ چیز مثل تجربه نمیتواند راهگشا باشد. اگر در مراسم یکی از دوستان و اقوام حاضر بوده و از شمایل و آرایش داماد راضی بوده اید و خوشتان آمده از همان شخص مشورت بگیرید و به همان آرایشگاه او بروید و امتحان کنید.حواستان باشد بعد از انتخاب بهتر است یک بار پیش آرایشگاه و آرایشگر رفته و سبک و مدل مد نظرتان را پیش او امتحان کنید.


 



2)ساده ترین در دسترس ترین راه پیدا کردن آرایشگاه مدنظرتان در فضای مجازی است: امروزه تمامی آرایشگاه های تاپ و حرفه ای دارای سبک یه صفحه در فضای مجازی دارند که میتوانید با مراجعه به آنها اطلاعات کلی را از شیوه کارشان کسب کنید.یا از طریق سایت های معتبری مثل سایت دوشیزه که رسالت راهنمایی زوج های جوان را در اجرای هر چه بهتر مراسمشان برعهده دارد اقدام کنید.در این راستا توجه به نظرات افراد که از خدمات آن آرایشگاه استفاده کرده اند میتواند بسیار مفید باشد.پس یادتان باشد شما میتوانید با استفاده از این فضاهای گفتگو از جزئیات آگاه شوید. شما می توانید با پرسش و پاسخ در این فضاها با افراد مختلف صحبت کردن از تجربیات آنها استفاده کنید.
- حال مرحله دوم پس از آشنایی کلی با یک آرایشگاه حرفه ای از طریق سایت های معتبری مانند دوشیزه، مرحله تحقیقات میدانی است!! بله حالا باید شما برای بزرگترین روز زندگیتان دست به کار شده و خودتان وقت گذاشته و سری به آرایشگاه مد نظرتان زده و اوضاع را از نزدیک بررسی کنید! مواردی مثل نظافت و تمیزی فضای آرایشگاه،رفتار حرفه ای و مؤدبانه ی آرایشگران،نظم و ترتیب،رعایت بهداشت و بررسی آلبوم مدل موهای آرایش مواردی است که به شما در انتخاب و بررسی یک آرایشگاه استاندارد خوب کمک میکند و تعیین کننده است.هرگز فریب برند و معروفیت را نخورید و صرف تبلیغات دل به دریا نزنید. پس حتما قبل از روز عروسی تان یک بار به آنجا رفته و موهای خود را به آرایشگر مد نظر بسپارید.
- خب مرحله بعد همانطور که در آخرین سطر مطلب قبل گفته شد اینست که بعد از پیدا کردن آرایشگاه باب طبع تان باید خود را به آرایشگر باب میل تان در آنجا بسپارید.پس بگردید ببینید کدام یک رضایت شما جلب میکند.

-تست گیری
سعی کنید که اول همه چیز را تست کنید.
اگر یک آرایشگر جدید پیدا کرده اید که با نحوه کار او آشنا نیستید، اجازه ندهید که در ابتدا همه جای موهای شما را کوتاه کند. در ابتدا از او درخواست کنید که به موهای شما، خط ریشتان، و یا خود ریشتان کمی مدل بدهد. بدین ترتیب میتوانید میزان مهارتو سبک کار او را محک بزنید و از کیفیت کارش اطمینان حاصل کنید. خوب دقت کنید که آرایشگر این کارهای کوچک را چگونهانجام میدهد؛ یک آرایشگر ماهر و حرفهای، این کارها را به آسانی و با مهارت انجام میدهد و به نتیجه قابل قبولی میرسد.

-تمیز کار کردن یک آرایشگر، امر بسیار مهمی است
یک آرایشگر حرفه ای همیشه نظافت را رعایت میکند و به طور کلی، تمیز کار میکند. وقتی که از یک آرایشگاه مردانه خاص بازدیدمیکنید، به تمیزی و مرتب بودن محیط آن خوب توجه کنید. نظم و ترتیب محیط آرایشگاه، در حقیقت بازتابی از نحوه کار کردن کارمندان آن است. علاوه بر این، دقت کنید که آیا در این آرایشگاه دستگاهها و یا مواد ضدعفونی کننده، از جمله مایع تمیز کننده،شانه ها، کلیپس ها، قیچی ها، و ماشین های اصلاح تمیز وجود دارد یا نه. یادتان باشد که علاوه بر نحوه انجام کار، نظافت نیز بسیارمهم است و بر سلامتی شما تاثیر مهمی میگذارد.



 


-ملاقات با آرایشگر مدنظر
سعی کنید که قبل از گرفتن هر تصمیمی، حداقل یک بار با آرایشگر مورد نظر خود ملاقات کنید و سوال های مهمتان را از او بپرسید.
آیا آنها عکس های قبل و بعد از آراستن دامادهای دیگری را دارند تا از طریق آنها مهارت خود را به شما نشان بدهند؟ از اوبپرسید چه محصولات مویی برای مدل موهای شما مناسب تر است؟ هر چند وقت یک بار باید موهای خود را کوتاه کنید تا مدل آنمرتب و آراسته باقی بماند؟ یک آرایشگر ماهر و حرفهای باید دانش لازم را در این زمینه ها در اختیار داشته باشد و جواب های قانعکننده ای به شما ارائه بدهد. همیشه به یاد داشته باشید که یک آرایشگاه شیک و زیبا بدون کارمندان ماهر و حرفه ای، به هیچدردی نمیخورد.

-پرس و جو از دیگر مشتریان
در بین افرادی که در آرایشگاه هستند پرس و جو کنید. ممکن است برخی از افرادی که در آرایشگاه هستند چندین بار به آنجا آمده باشند و تجربه کار با سالن مورد نظر و یا افراد شاغل در آنجا را داشته باشند. ممکن و نکاتی را در خصوص معایب و محاسن آرایشگاه و آرایشگر به شما گوشزد کنند که شما هرگز به آن توجه نداشته ایند. این می تواند به انتخاب شما بسیار کمک کند .



نظم و خوش قولی آرایشگر و پرسنل را بسنجید.
یکی از نکات مهم برای انتخاب آرایشگاه مردانه خوب و حرفه ای، نظم و خوش قولی آرایشگر و پرسنل است. اگر روز عروسیتان دیر کنید، باید برای انجام دیگر کارها مثل رفتن به دنبال عروس، تحویل دسته گل و… عجله کنید و این موضوع، باعث دستپاچه شدن و اضطراب شما می شود؛ پس به سراغ آرایشگری بروید که منظم باشد و شما را زودتر از زمان مقرر آماده کند. با تحقیق و پرسش از مشتریان قبلی، می توانید به میزان نظم و تعهد آن آرایشگاه پی ببرید.


آرایشگری را انتخاب کنید که به نظر و سلیقه شما اهمیت می دهد.
احتمالا شما نیز آرایشگرهایی را دیده اید که شما را روی صندلی می خوابانند و خودشان مشغول انجام کارهای صورت و موهای شما می شوند! این آرایشگرها برای آماده کردن داماد در روز عروسی مناسب نیستند؛ زیرا به حرف و سلیقه داماد اهمیت نمی دهند و کارها را مطابق با میل خودشان پیش می برند! بهترین آرایشگر مردانه، آرایشگری است که به شما اجازه حرف زدن و نظر دادن درباره خودتان را می دهد؛ پس به دنبال کسی باشید که به نظر و سلیقه شما اهمیت دهد و شما را دقیقا همانطوری آماده کند که دوست دارید.


آرایشگری را انتخاب کنید که دستمزدش، خیلی بالا و نجومی نباشد.
در انتخاب آرایشگاه مناسب، به بحث هزینه و دستمزد آرایشگر نیز باید توجه داشته باشید. هزینه های عروسی به اندازه کافی بالا است و نباید کاری کنید که این هزینه ها، واقعا سنگین و نجومی شود! پس اگر می بینید دستمزد آرایشگاهی بالاتر از بودجه شما است، به خودتان فشار نیاورید و به دنبال آرایشگاه های دیگر بروید که هزینه پایین تری دارند.


به اخلاق آرایشگرها توجه ویژه داشته باشید.
چیزی که از مهارت آرایشگری مهمتر است و در خلق و خوی روز عروسیتان تاثیر مستقیمی می گذرد، نحوه برخورد و اخلاق آن آرایشگر است. اگر آرایشگر باتجربه ای داشته باشید؛ اما بداخلاق باشد و مدام سر شما غر بزند، روی شما تاثیر می گذارد و باعث می شود که در روز جشن عروسی خود، کلافه و اخمو باشید؛ پس وقتی می خواهید آرایشگر روز عروسی خود را انتخاب کنید، لطفا توجه داشته باشید که آن آرایشگر چگونه با مشتریانش رفتار می کند؟ آیا اهل شوخی و خنده است یا قیافه ای گرفته و عصبانی دارد؟ لبخند شما در عکسها و فیلم عروسیتان ماندگار می ماند و آرایشگر مردانه شما، روی کیفیت حالتان تاثیر می گذارد، بنابراین به اخلاق آقای آرایشگر اهمیت بدهید و اگر خوش اخلاق نیست، او را از لیست خود حذف کنید.




رسیدن به نتیجه‌گیری قبل از روز عروسی
تلاش کنید که قبل از روز موعود به نتیجه‌گیری جامع درباره مدل مو و آرایش‌تان برسید. یادتان باشد که پوست در آرایش بسیار مهم است؛ پس باید ازقبل بدانید که قرار است چه خدماتی در این زمینه دریافت کنید و سازگاری آرایش با پوست‌تان را هم در نظر بگیرید. در جلسات آمادگی برای روز عروسی که با آرایشگر برگزار می‌کنید از سلایق و خواسته‌های‌تان برایش بگویید تا کاملا در جریان چیزی قرار بگیرد که از او انتظار دارید. مشاوره‌های او را هم در نظر بگیرید و تصاویری از آرایش‌های مطلوب مو و صورت خودتان یا دیگران را به آرایشگر نشان بدهید.


دست آخر محیط آرایشگاه داماد است که باید مناسب و امن باشد.
حتما چک کنید تا مطمئن شوید که آرایشگاه مورد نظر شما، وسایل ضروری مانند پیشبند، دستکش، روپوش، و حوله تمیز را دارد.
همچنین کارکنان این آرایشگاه باید اقدامات امنیتی لازم در خصوص استفاده از لوازم الکترونیکی، و ذخیره محصولات خطرناک رارعایت کنند. علاوه بر این، آرایشگاه مورد نظر باید فضای کافی برای حرکت کردن و یک تهویه مناسب نیز داشته باشد.

خاطره عبرت آموز روز دامادی:
چند روز قبل از مجلس عروسی مون باتفاق همسرم به یکی از آرایشگاه هایی که تعریفش رو شنیده بودیم رفتیم و برای روز جمعه تاریخ مجلس مون با این آقا هماهنگی لازم رو انجام دادیم.
ایشون گفت ساعت چند میخوای آماده باشی ، ما هم از قرار قبلی با فیلم بردار و آرایشگاه عروس که ساعت 12 بود ، به حساب خودمون یک و نیم ساعتی زودتر هم زمان دادیم که سریع تر آماده بشیم یعنی 30 : 10
تو دفترشون یادداشت کردن و چندین بار هم تاکید که فراموش نشه و گفتن نه دیگه ،ساعت 8 صبح اینجا باش
خلاصه روز جشن ما رسید بنده هم کمی زودتر از 8 آرایشگاه مذکور بودم
شاگردش نشسته بود و خودش هنوز نیومده بود
یه 10 دقیقه ای گذشت گفتم نیومدن ؟ گفت الان میان. نگران نباشین
یه نیم ساعتی گذشت گفتم نیومدن چرا ؟ گفت بیایین من کارهای اولیه رو شروع کنم الان میان .

نشستیم و ایشون 1 بار 2 بار 3 بار هی ماسک صورت گذاشت و هی ماساژ و شستن صورت و خلاصه تا 30 : 9 فقط صورت مارو شست و شست!
گفتم پس چرا نیومد آقا 9ونیم شد که
گفت میان الان دیگه هرجا باشه پیداش میشه . نگران نباشین.
در این مدت هم چندین بار تماس گرفت و ایشون گوشیش خاموش بود.
خلاصه یبار دیگه هم شستن رو انجام داد و احساس کردم همینطور پیش بره دیگه یک لایه از صورت ما برداره تا اوستا برسه!

ساعت 10 و ربع شد بازم اثری از این آقا نبود گفتم آقا من 30 : 10 میخوام برم دنبال عروس .الان 15 : 10 شده .
دیگه اینبار شاگرد بیچاره با کلی عذرخواهی گفت آقا من شرمنده ام ولی نمیتونم پیداش کنم یکی دو جا هم که سراغ داشتم از دوستاش زنگ زدم کسی خبرنداشت .
خلاصه اینطور شد که بنده قرار بود 30 : 10 آماده باشم ، تازه 20 : 10 صبح روز جمعه هیچ کار نکرده از آرایشگاه اومدم بیرون .
استرس گرفته بودم عجیب . در این لحظه عروس خانم هم که آماده بود و کارهاش تمام شده بود زنگ زد که کی میرسی برای اینکه استرس نگیره گفتم من کارهام داره تموم میشه و بزودی میام .
دو سه جا سراغ داشتم رفتم بسته بود . مونده بود سرگردون تو خیابونهای خلوت . صبح روز جمعه
به برادرخانومم که با هم رفیق بودیم زنگ زدم گفتم چیزی به عروس نگه ، موضوع اینطوری شده . ایشون هم سریعا یه آدرس به من داد گفت من خودم اینجا وقت دارم همین الان برو از دوستانم هستش و کارش خوبه .


 



الان زنگ میزنم سفارش میکنم .
بنده هم با سرعت تمام خودمو رسوندم .
تا رسیدم فکرکنم از چهره ی پر استرس من ، نیازی به معرفی نبود و قبل از اینکه معرفی کنم خودش گفت بیا سریع بشین آقا داماد . نگران نباش
سه نفری اومدن سراغ موها و صورت بنده و در عرض نیم ساعت وقتی خودم تو آینه نگاه کردم به قدرت خدا پی بردم.
عبرت: اینجا رعایت نکردم یک سری موارد ساده مثل عدم مراجعه حضوری قبل از ازدواج به آرایشگاه،عدم شناخت از آرایشگر،بی نظمی آرایشگر و به طور عدم تحقیق و توجه داماد که به طور خلاصه خیلی از آن ها را  برای شما نام برده و توضیح دادیم نزدیک بود باعث به وجود آمدن یک خاطره ناخوشایند در روزی که باید بهترین روز زندگی یک فرد باشد بشود.
 

سخن آخر
این روزها تعداد ارایشگاه ها و آرایشگرها بسیار زیاد شده است و ممکن است که شما در هنگام انتخاب بهترین گزینه برای آرایشگاه داماد کاملا گیج بشوید. نکاتی که در این مقاله گفتیم، در هنگام انتخاب یک آرایشگاه و یا آرایشگر جدید، به شما کمک میکنند. به
یاد داشته باشید که یک آرایشگر حرفه ای و ماهر، باید برای شما تجربه لذتبخشی رقم بزند، خواسته های شما را برآورده کند و کاری کند تا از نتیجه حاصل راضی باشید.
در نهایت امیدوارم بهترین خودتان چه ظاهراً و چه باطنا

اصلاح و ترتیب دادن به موهای سر، به عنوان یکی از نیازهای اساسی هر مرد، می تواند به عنوان یک عامل مهم برای افزایش اعتماد به نفس، جذب توجه بیشتر به خود و ایجاد وقار در بین مردان شناخته شود. به همین دلیل یافتن بهترین سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در نزدیکی به آرایشگاه ایدا در تهرانپارس، از اهمیت بالایی برخوردار است.

توصیه هایی برای انتخاب بهترین سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان در نزدیکی به آرایشگاه ایدا تهرانپارس به شرح زیر می باشد:

۱.ابتکار و تخصص

تخصص و تجربه برای ارائه خدمات با کیفیت در سالن مهم است. بهترین سالن پیرایش، سالنی است که به روز با روش ها و محصولات جدید و کیفیت خدمات بالایی دارد. برای این منظور، بهتر است قبل از رفتن به سالن پیرایش، در مورد تجربیات و تخصص کارگران و پروسه ارائه خدمات شان تحقیق کنید.

۲. بازخوردها و نظرات مشتریان

رفتار و رضایت مشتریان می تواند به عنوان نشانه ای از کیفیت خدمات در سالن پیرایش است. یکی از بهترین روش ها برای یافتن یک سالن پیرایش با کیفیت، مطالعه نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی می باشد که می تواند بهترین راهنمایی را برای انتخاب بهترین سالن پیرایش به شما دهد.

۳. ایجاد تعامل با کارگران سالن پیرایش

محل کارگران سالن پیرایش همواره یکجا است، این باعث می شود تعامل آسانتر و مفیدتری میان مشتریان و کارگران سالن پیرایش برقرار شود. از این رو، مطمئن شوید که بتوانید با کارگران سالن پیرایش و پروسه ارائه خدمات آنها در ارتباط باشید.

۴. هزینه های خدمات

مبلغی که برای خدمات در سالن پیرایش پرداخت می شود، باید به کیفیت خدمات ارائه شده مرتبط باشد. به همین دلیل، مطمئن شوید که با توجه به هزینه های خدمات در سالن پیرایش، به یک سالن با کیفیت بروید که قیمت های تعادلی دارد.

با بهره گیری از راهنمایی های بالا، می توانید بهترین سالن پیرایش مردانه و اصلاح موی آقایان را در نزدیکی به آرایشگاه ایدا در تهرانپارس پیدا کنید.


تاریخ درج: 1399/01/30
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین آرایشگاه داماد تهران در سالی که گذشت از مجموع 0 امتیاز