استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین آرایشگاه های عروس فرمانیه

بهترین آرایشگاه های عروس فرمانیه
 بهترین آرایشگاه های عروس فرمانیه چه عروس باشید یا چه قصد رفتن به عروسی دارید و به دنبال ارایشگاه های مناسب هستید در این مقاله قرار است آرایشگاه های مستقر در فرمانیه همراه با خدمات و کیفیت خدماتشان به شما معرفی شود. شاید با خواندن این مقاله دید بازتری پیدا کرده و در این زمینه به شما کمکی شده باشد.











پیشرفت و تغییرات آرایش   یکی از مهم ترین تغییرات اجتماعی در طول تاریخ آرایش صورت بوده است که در طول سال ها شاهد تغییرات بسیاری در این حوزه و صنعت بوده ایم از مهم ترین تغییر در این حوزه باید به این بحث اشاره کرد که در گذشته حوزه کاری آرایشگاه ها بسیار محدود بوده و تقریبا کار تمام آرایشگر ها در آرایشگاه ها فقط اصلاح صورت و کوتاهی مو بوده است. اما امروزه مشاهده می شود که کار آرایشگر ها بسیار گسترده شده و در حوزه های مختلفی مشغول به کار هستند.


آرایشگاه زنانه و عروس فرمانیه


در لاین های متفاوت زیبایی و ارایشی تخصص دارند لازم به ذکر است در گذشته نزدیک همه  کارهای مربوط با ارایش عروس با یک نفر بود هم ارایش صورت و هم مو اما با پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع مختلف از مواد ارایشی وکشف انواع لاین های زیبایی هر کاری متخصص خود را می خواهد .همه بانوان کارهای منحصر به فرد و زیبا می خواهند طبق متریال های به روز دنیا.  با پیشرفت علم ارایش و زیبایی روز به روز رقابت شدیدتر می شود و میکاپ آرتیست ها  چندین دوره ی تخصصی می گذارنند تا بتوانند بهترین ارایش را متناسب چهر و فرم صورت و سن افراد انجام دهند. آرایش غلیظ یا ساده دراین جا باید بگویم برخی از بانوان شاید تصورشان  از ارایش صورت یک ارایش غلیظ با پوشانندگی بالا ی مواد ارایشی بر صورت باشد.



ارایش های غلیظ چشم و لب اما علم روز دنیا برخلاف این است و متدهای اروپایی بر اصل سادگی می باشد که یک ارایشگر حرفه ای می داند برای ارایش عروس و هر چه زیباتر شدن عروس خانم نیازی به ارایش غلیظ نیست و باید صورت و چهره ی فرد را به بهترین حالت خود نشان داد .یعنی فقط عیوب صورت را با مواد ارایشی بپوشانند و قسمت های زیبای صورت را هر چه زیباتر جلوه دهند با ارایش ملایم و مواد ارایشی برند و مطرح دنیا که آسیبی  به پوست شما نرسانند استفاده کنند و هم چنین استفاده از مواد آرایشی مرغوب در ماندگاری ارایش عروس در طی چندین ساعت عروسی بسیار حائز اهمیت می باشد.  
 
در فرمانیه سالن های ارایشی بسیار مشهور و حرفه ای وجود دارند که تمام خدمات ارایشی و زیبایی را به بهترین شکل ارائه می دهند. خدمات پوست، خدمات مو، مژه ابرو خدمات ناخن وتمام مراقبت های پوست و مو که جدا از میکاپ و شنیون مو در طی ایام باید برای جلوگیری از پیری پوست  با توجه به نوع پوست و مو توسط کارشناسان و پزشکان پوست و مو به شما پیشنهاد می شود . همه ی بانوان و دختر خانم های درشرف ازدواج به دنبال بهترین و زیباترین کارها هستند و شاید اولین چیزی که به ذهنشان خطور می کند برای ارایش و مکاپ منحصر به فرد خود درمراسم ازدواجشان است و اما برای یک میکاپ حرفه ای یک میکاپ آرتیست حرفه ای نیاز است .


همه ی ارایشگران ارایش کردن را می دانند اما  مهم این است که آرایشی به صورت شما انجام شود که شما را به زیباترین شکل نشان دهد. اصلا موافق ارایش هایی نیستم که بسیار غلیظ باشد و چهره ی شما را ار حالت طبیعی و واقعی در بیاورد ارایش های امروزی و به روز اروپایی ساده هستند ولی  بسیار زیبا شما را به بهترینتان تبدیل می کند.  اکثر خانم های امروری دنبال به روزترین ارایش ها هستند وخیلی ها آرایش های ساده اروپایی را می پسندند از طرفی در طی چندین ساعتی که مراسم به طول می انجامد ارایش باید سبک باشد و شما احساس سنگینی روی صورت خود نکنید سبک بودن ارایش هم احساس زیبایی را به ارمغان می آورد و هم طبق مد می باشد و هم احساس خستگی روی صورت خود نمی کنید.  شنیون کارهای ماهر هم به دنبال به روزترین مدل ها هستند و مدل های ساده و باز را انجام می دهند دیگر نیازی به بستن موها به صورت محکم نیست و حتی از پنس های زیادی هم لازم نیست استفاده شود. ولی درعین حال این مدل های شنیون ساده و اروپایی بسیار زیبا هستند و شنیون کارهای حرفه ای می توانند با توجه به اندازه ی موها و جنس موها بهترین شنیون را روی موهای شما کار کنند.  ارایشگاه های فرمانیه دارای کادر حرفه ای از میکاپ آرتیست ها و شنیون کارها ی تحصیل کرده و سرتیفیکیت هستند که دوره  های آکادمی و عملی لاین های مختلف زیبایی و ارایشی را گذرانده اند.


قیمت آرایش های متنوع و خدمات آرایشی یک موردی که برای برخی از عروس خانم ها نگران کننده است قیمت کارهای آرایشی است که باید بگوییم آرایشگاه ها پکیج های متفاوت دارند. از قیمت های پایین متوسط و بالا . که هر چه قیمت بالاتری بتوانید پرداخت کنید خدمات کامل تری دریافت خواهید کرد و مواد آرایشی هستند که قیمت را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهند هر چه مواد آرایشی  و تجهیزات پیشرفته تر و برند باشند قیمت آرایشگاه ها هم بالاتر می رود پس اگر هزینه کمتری می خواهید بکنید نگران نباشید در همان ارایشگاه می توانید  میکاپ شوید و شنیون مناسبی روی موهایتان انجام شود. ارایشگران فرمانیه با شما درمورد قیمت راه می آیند پس حتما یکی از ملاک های انتخاب شما هزینه ای باشد که میخواهید به امر ارایش اختصاص دهید و سالن های ارایشی که می تواند انتخاب شما باشد را حتما طی تماس تلفنی از قیمت کارهایشان  آگاه شوید و هرکدام که مطابق هزینه ای است که می توانید بکنید را به صورت حضوری بروید وکارهایشان را از نزدیک ببینید.  ژورنال های عکس مجموعه را ببینید نمونه کارهای قبلی پرسنل را ازنظر بگذرانید و محیط ارایش گاه را هم مد نظر داشته باشید که در روز جشن عروسیتان که پر از استرس هستید محیط آرامی دارند یا نه . برخورد پرسنل ارایشگاه بسیار مهم می باشد اگر به صورت صمیمی و حرفه ای برخورد کنند می توانند در روز جشن مهم عروسیتان همراهان خوبی برایتان باشند و درکنار کار حرفه ای خود برایتان دلگرمی هم ایجاد کنند. معرفی برخی از ارایشگاه های فرمانیه اینجا برخی از آرایشگاه ها و سالن های زیبایی در منطقه فرمانیه را مورد بررسی قرار می دهیم امیدواریم بتواند به طور اختصاری مجموعه ها را معرفی کنیم وشما انتخاب دقیق تری داشته باشید.
 



سالن زیبایی آزیتا فرد با سابقه طولانی در زمینه آرایش و گریم بهترین آرایشگاه عروس در شمال 1 تهران است مدیریت این آرایشگاه عروس خوب بر عهده آزیتا فرد بهترین مدرس و میکاپ آرتیست حرفه ای عروس در تهران است و سایر خدمات آرایشگاه آزیتا فرد در فرمانیه آموزش و خدمات جدید  ،  مشاوره پوست و مو ،  آموزش و خدمات حرفه ای گریم و میکاپ ، ترین تکنیک های شنیون و بافت  خدمات و آموزش انواع ،  آموزش و خدمات کراتین و احیا مو ، آموزش و خدمات تخصصی رنگ و مش  آموزش،  آموزش و خدمات تخصصی میکروپگمنتیشن و میکرو بلیدینگ ، کوتاهی و کوپ های ژورنالی و خدمات تخصصی کاشت ناخن در ضمن اگر علاقه دارید هر یک از این خدمات را آموزش ببینید با حضور در کلاس های آکادمی آرایشگری آزیتا فرد پس از گذراندن دوره می توانید مدرک فنی و حرفه ای دریافت کنید .  .



آرایشگاه  زیبایی نازلی در فرمانیه واقع شده است یکی از سالن های خوب در منطقه به حساب می 2 آید با پرسنل حرفه ای و مجرب خود شما را به بهترین عروس سال تبدیل می کند. انواع خدمات   فر بوتاکس مو میکاپ معمولی یا ویژه اپیلاسیون و هر ، پوست ،مو ،ناخن ،کراتینه، رنگ ومش لایت چیزی که از زیبایی می خواهید در سالن زیبایی نازلی انجام می شود.  .


سالن آرایش عروس کلاسیک مریم یکتا در فرمانیه بلوار اندرزگو قرار دارد مجموعه سالن زیبایی 3 کلاسیک در لیست بهترین آرایشگاه های تهران قرار دارد. میکاپ آرتیست مریم یکتا با آرایش های کلاسیک نه خیلی غلیظ نه خیلی ملایم بابت پسند عروس خانم های ایرانی است .میکاپ صورت عروس های خانم مریم یکتا کاملا  متفاوت به سبک هالیوودی است  نمونه کار های کانتورینگ و گریم های عروس های خانم مریم یکتا و هم چنین آدرس و زمان بازدید عروس های این مجموعه را می توانید از طریق تماس با مجموعه و گرفتن نوبت مشاهده بفرمایید .  .



سالن زیبایی سالی جزء سالن های زیبایی موفق در منطقه ی فرمانیه می باشد که با تجهیزات و مواد 4 آرایشی به روز در خدمت نو عروس های تهرانی می باشد و درانواع لاین های آرایشی و زیبایی اعم از میکاپ اروپایی ،شنیون های حرفه ای اکستنشن مو و.... خدمات ویژه ای ارائه می دهد. با پرسنل مجرب و خوش برخورد خود محیطی آرام را برای نو عروس های عزیز در شب پر استرس فراهم کرده اند و عروس خانم های عزیز را به زیباترین حالت ممکن آماده می کنند..  .


سالن زیبایی بهشید از سالن های پر مشتری فرمانیه می باشد با خدمات ویژه هم چون پکیج های 5 متنوع با قیمت های متفاوت خدمات رنگ و مش ،بهترین و به روز ترین میکاپ و شنیون دارای اناق   عروس و حرفه ای ترین و بهترین خدمات در همه ی لاین ها می باشد که با تعیین وقت قبلی vip می توانید به سالن زیبایی بهشید مراجعه کنید.   .


سالن زیبایی سانا یکی از سالن های شیک و موفق در فرمانیه می باشد که خدمات ویژه و ارزنده ای 6 درتمام لاین های آرایشی و زیبایی ارائه می دهد. با مدیریت خانم سارا آقاجری پکیج های متفاوت با کادر متخصص با جدیدترین متدها توانسته است نظر بسیاری از خانم های تهرانی را به خود جلب کند. خدماتی هم چون میکاپ شنیون عروس و بوتاکس تراپی ،کراتین تراپی ،درمان موخوره ،کاشت ناخن ،آرایش دائم  صورت که همه ی این خدمات با بهترین روش ها و جدیدترین متدها انجام می شود.


  سالن آرایش چلسی نیز جز مجموعه سالن های زیبایی فرمانیه می باشد. مدیریت این سالت 40c . سالن زیبایی چلسی ( 7 زیبایی را دو خواهر سحر و ساتاز ضمیری عهده دار هستند. کلیه خدمات مربوط به زیبایی، ارایشی و بهداشتی سالیان متمادی است که در این سالن ارائه می شود. از جمله خدمات می توان به خدمات پوست، خدمات ناخن، گریم و میکاپ حرفه ای عروس همراه با شنیون های جدید. .



سالن زیبایی محبوب در فرمانیه ( خیابان اندرزگو) می باشد. کادر متخصص و حرفه ای این سالن 8 انواع خدمات زیبایی و ارایش را در رابطه با پوست، مو، ناخن و عروس خانم ها به انجام می رسانند. تخصصی ترین گریم و میکاپ جز خدمات این سالن ارایشی است. برای تشویق و ترغیب مراجعه  درصد تخفیف در نظر 22مجدد مشتریانی که اولین بار است که از این سالن سرویس می گیرند گرفته شده است. ناگفته نماند که مدیریت این مجموعه خانم محبوب مرادی قبلا عضوی از سالن  سال سابقه 12زیبایی ماهوت بوده است و بعد از ماهوت اقدام به چنین فعالیتی نموده است. بیش از موفق دارد. در ضمن یکی از اقدامات بهداشتی این سالن استفاده از لوازم یکبار مصرف و کاملا بهداشتی است. .


یکی از درب های عروس سرا و سالن زیبایی نارینه در فرمانیه قرار دارد و درب دیگر در چهر راه 9 کامرانیه است. مدیر مجرب این سالن خانم شهره مهرعلی می باشد. کادری متخصص در زمینه ها و  سال سابقه فعالیت درخشان دارد. اعضای این مجموعه شامل رشیدی، زندی 16تخصص های متفاوت و عبدالهی زاده است.  به ترتیب در زمینه مو، ابرو و ناخن خدمات خود را ارائه می دهند. متناسب با چهره شما ارایش چشم ، ابرو و لب ها انجام می گیرد. قادر به ارائه کلیه خدمات ارایشی می باشند.   به انجام می رسد. vipقابل ذکر می باشد که خدمات این سالن زیبایی در اتاق .




سالن زیبایی گلستان با مدیریت خواهران دیندار در فرمانیه غربی تهران واقع شده است. کادر متخصص 12 و حرفه ای این سالن خدماتی من جمله انواع خدمات مربوط به چه در زمینه رنگ چه طرح و یا ارایش، اپیلاسیون در اتاقی کاملا بهداشتی و مجزا از سالن، پاکسازی پوست، کاشت و ترمیم ناخن، اصلاح و ارایش های مربوط به صورت و ماساژ را ارائه می دهد. این سالن زیبایی هم چنین این خدمات ارایشی را به هنرجویان و علاقمندان با دریافت شهریه آموزش می دهد.






تاریخ درج: 1399/03/15
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین آرایشگاه های عروس فرمانیه از مجموع 0 امتیاز