استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین اقامتگاه برای ماه عسل عروس داماد

بهترین اقامتگاه برای ماه عسل عروس داماد

به گزارش دوشیزه به نقل از خبرگزاری ایسنا: برگزاری مراسم عروسی و دوران ماه عسل در کشور ایتالیا تبدیل به یکی از جاذبه‌های این کشور برای گردشگران خارجی شده است.






صنعت گردشگری ایتالیا با جذب نوعروس‌ و دامادها برای گذران دوران ماه عسل خود، درآمد چشمگیری کسب می‌کند.

سالانه 153 هزار مراسم ازدواج داخلی در ایتالیا صورت می‌گیرد که 75 درصد این زوج‌ها پس از مراسم خود به ماه عسل می‌روند. اگر هزینه‌ای 6000 یورویی را برای هر نفر در نظر بگیریم، درآمد سالانه این کشور از این مراسم به 900 میلیون یورو می‌رسد.

ایتالیا با ارائه بسته‌های سفر متنوع به گردشگران خارجی که تازه ازدواج کرده‌اند، آن‌ها را به سفر به کشور خود برای سپری کردن ماه عسل و استراحتی حداقل 12 روزه دعوت می‌کنند. آمارها نشان می‌دهد در سال گذشته حدود 230 هزار خارجی جشن عروسی خود را در ایتالیا برگزار کردند و ماه عسل خود را در این کشور گذراندند. گردشگران خارجی بیشتر شهرهای ونیز، فلورانس، رم، دریاچه‌های شمال ایتالیا و ساحل «آمالفی» را انتخاب می‌کنند.

هزینه برپایی مراسم ازواج برای هر زوج خارجی 50 هزار یورو است و این به معنای جذب درآمدی پنج میلیارد و 500 میلیون یورویی ایتالیا از این بخش است.

به گزارش توربو نیوز، زوج‌های انگلیسی (16 درصد)، آمریکایی (12 درصد)،‌ روس (9 درصد)، ژاپنی (8 درصد)،‌ کانادایی (7 درصد) و سعودی (6 درصد) بیشترین آمار ازدواج و گذران ماه عسل در ایتالیا را دارند.
 

تاریخ درج: 1395/04/04
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین اقامتگاه برای ماه عسل عروس داماد از مجموع 0 امتیاز