استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین باغ تالارهای عروسی شهریار را بشناسیم

بهترین باغ تالارهای عروسی شهریار را بشناسیم
بهترین باغ تالارهای عروسی شهریار را بشناسیم : در این نوشته می خواهیم به معرفی پنج مکان از بهترین باغ تالارهای عروسی شهریار بپردازیم . بنابراین اگر در این شهرستان یا شهر تهران یا شهرستان های مجاور اقامت داشته و قصد برگزاری مراسم ازدواج دارید خواندن این مقاله را از دست ندهید.














باغ تالارهای پذیرایی شهریار



اگر تولد و مرگ را دو رویداد مهم در زندگی هر انسانی بدانیم بی شک ازدواج سومین اتفاق اثرگذار و تعیین کننده و پیام آور با جشن و سرور می باشد. بنابراین شایسته است چنین رخداد خجسته ای را پاس بداریم و آن را به بهترین شکل ممکن برگزارکنیم.بطور معمول باغ تالارها بهترین مکان برای برگزاری مراسم عروسی به شمارمی آیند زیرا هم امکان استفاده از مکان های مسقف و مجلل را دارند و هم دارای فضای سبز و درخت و آب نما هستند.  با شهرستان شهریار آشنا شویم شهرستان شهریار،  در غرب استان تهران واقع شده و به عنوان یکی از شهرستان های پرجمعیت کشور با جمعیتی بالغ بر ۷۴۴۲۱۰ نفر ، با پیشینه¬ی تاریخی و دارای مراکز تجاری ، صنعتی و کشاورزی متعدد   می باشد.


بهترین باغ تالارهای عروسی شهریاررا بشناسیم

۱. باغ تالار رز
یکی از بهترین تالارهای پذیرایی شهرستان شهریار باغ تالار پذیرایی رز در غرب استان تهران می باشد.
مشخصات باغ تالار رز
باغ تالار پذیرایی رز شهریار دارای ۱۱۰۰۰ هزار مترمربع مساحت و گنجایش ۷۵۰ نفر ،دارای لابی فاخر ، نورپردازی های حرفه ای، وسالن های پذیرایی جادار و  مبلمان زیبا مجلل ، سالن عقد جداگانه ، جایگاه رقص با امکانات رقص نور و ال ای دی ، محوطه به طرح رومی و نمای باشکوه ، باغ با درختان میوه و گل های متنوع، میز شام در کنار استخر ، سفرخانه سنتی، آشپزخانه با تجهیزات کامل و پارکینگ اختصاصی می باشد. بسیاری از کسانی که به عنوان مهمان درمراسم عروسی باغ تالار رز شرکت نموده اند مجموعه خدمات باغ تالار را مناسب و به یادماندنی دانسته و پذیرایی را خوب و طراحی و معماری تالار عالی توصیف کرده اند . ورودی آقایان در سمت چپ لابی قرار دارد و ورودی خانم ها از لابی و با دو ردیف پله دسترسی به سالن رویایی جشن را امکان پذیر می سازد. سالن های پذیرایی دارای سقف بلند و چلچراغ های چشمگیر مجلل با مبلمان راحت به رنگ سپید و طلایی و امکانات مثال زدنی می برد. در سالن بانوان جایگاه عروس و داماد به شکلی زیبا آراسته شده است . یکی از مزیت های برجسته باغ تالار پذیرایی رز شهریار طراحی مدرن و به کار گرفتن آیین¬های تشریفات چشمگیر آن می باشد. همچنین مدیریت تالار گاه به مناسبت های گوناگون تخفیفاتی برای متقاضیان لحاظ می نماید.
اطلاعات تماس
مدیریت: صیریان
نشانی : استان تهران، شهریار، پس از میدان نماز، بلواررزمندگان(امیرکبیر) به سمت کهنز، خیابان رزاق دوست             ( درختی )، باغ عروسی رز
شماره تماس : –



۲. باغ تالار والا
باغ تالار والا یکی از مراکز قابل توجه پذیرایی وبرگزاری جشن ها در شهرستان شهریار در منطقه (باغستان) در زمینی به مساحت بیش از ۲۰۰۰۰متر با گنجایش ۱۲۰۰ نفر میهمان، دارای سالن¬های پذیرایی مجهز و دکوراسیون عالی، دارای ورودی های باشکوه ، امکانات گرمایشی و سرمایش  متناسب با فصل های سرد و گرم سال، باغ و فضای سبز و محوطه وسیع با امکانات متنوع ، جزیره ای به مساحت ۲۵۰ متر ویژه عقد روی برکه ای ۱۰۰۰ متری در مرکز باغ ،  جایگاه ویژه عروس و داماد با تزیینات و گل آرایی های خاص، آب نماهای زیبا، نورپردازی های چشم گیر و رنگی، مهدکودک همراه بامربی سفره خانه های مراکشی و مصری، پارکینگ اختصاصی و ارایه تخفیفات دوره ای مناسبتی ویژه مراسم نامزدی وعروسی، مهمانی‌ها و همایش¬ها پیشنهاد می گردد. یکی از خدمات ویژه این باغ تالار اختصاص یک ویلای مجهز و همراه با خدمات پذیرایی ، ماساژ و ... به عروس و داماد ها از چند روز پیش از مراسم است تا برای  جشن آماده شوند .
اطلاعات تماس
 مدیریت: مختاری/ عزیزی    
 نشانی:    تهران، باغستان، زرنان، پلاک ۸
 تلفن ثابت: -
شماره همراه:
سایت:    




۳. باغ تالار عرفان
اگر برای برگزاری مراسم خود به  دنبال یک باغ تالار شیک و دنج به دور از دود  ترافیک می گردید، باغ تالار عرفان را به شما پیشنهاد می کنیم. در این باغ تالار برای آنکه ساعات خوش و خاطره انگیزی برای عروس و داماد ها و مهمانانشان رقم بخورد ،امکانات جالبی برای جشن ها پیشبینی شده است
مشخصات باغ تالار عرفان
باغ تالار عرفان با فضایی بیش از ۶۰۰۰ متر مربع در میان یک باغ سر سبز که کف آن از چراغ های Led استفاده شده ،برخوردار ازتعداد ۲سالن پذیرایی مجلل با گنجایش ۸۰۰نفر، همراه با اتاق عقد جداگانه (با گنجایش۱۰۰نفر)پارکینگ اختصاصی(با گنجایش ۳۰۰ خودرو)، دارای امکان نورپردازی ، آتش‌بازی و نورافشانی، مشعل آرایی، گل‌آرایی ماشین عروس، شمع آرایی،موسیقی زنده، افکت دود، پروژکتور و پخش کلیپ، اتاق بازی کودک، سفره خانه سنتی ، نورپردازی حرفه ای، تونل نور مخصوص عروس و داماد، امکان دسترسی به ویلچر برای بیماران ، در کف باغ، مه سرد ، یخ خشک ،شستشوی میوه و....می باشد.
 اطلاعات تماس
مدیریت:میر شفیعی
نشانی:  تهران، کیلومتر ۱۵ جاده قدیم کرج ،روبروی ایران خودرو، شهرک دانش، خیابان سعیدی سابق پلاک ۵
تلفن ثابت -
شماره همراه:
ساعت های کاری در طول هفته: ۹ تا ۲۲ (در تمامی تعطیلات رسمی آماده پاسخگویی است )




۴. باغ تالار نسترن
اگر به دنبال برگزاری مراسم با تعداد میهمانان بیش از ۱۰۰۰ نفر هستید باغ تالار نسترن بهترین گزینه پیش روی شماست که در شهریار و غرب تهران قرار دارد . این باغ تالار که به تازگی طراحی مجدد شده یکی از بهترین مجموعه باغ تالارهای پذیرایی و جشن می باشد.
مشخصات باغ تالار نسترن
گنجایش تالار پذیرایی نسترن تا۱۲۰۰ بوده ودارای فضای سبز ، سالن های مجلل با دکوراسیون چشمگیر همراه با جايگاه عروس و داماد و عاقد جهت عقد ، اتاق عقد، پارکينگ با ظرفیت ۲۵۰ خودرو، سفره خانه سنتي، برق اضطراری، محل بازي کودک، آرايشگاه ، آژانس، کافي شاپ، آسانسور وروديLCD و خدماتی چون فيلمبرداري و عکسبرداري ، آتش بازي میوه آرایی ، نورپردازي ، موزيک ، نمايش و شعبده بازي، گل آرايي، شستشوي ميوه، مشعل آرايي ، بادکنک آرايي، wifi اتاق عقد، مولودي خواني، کارت دعوت، سفره عقد، شمع آرايي و…
اطلاعات تماس
مدیریت: احمدی
نشانی:  تهران ، شهریار،جاده ملارد،ابتدای جاده لم آباد، باغ تالار نسترن
تلفن ثابت : -
 شماره همراه:



    
۵. باغ تالار نگین فردوس (شهریار)
تالار پذیرایی نگین فردوس یکی از زیباترین  باغ تالارهای در غرب تهران است که به دلیل تنوع امکانات و پذیرایی و خدماتش همواره مورد توجه عروس و داماد های محترم است . تالار پذیرایی نگین فردوس در ورودی فردوسیه درنزدیکی شهریار . وحیدیه . امیریه .صبا شهر و با فاصله ۲۰ دقیقه تا شهرهای رباط کریم بهارستان وگلستان قرار دارد.
مشخصات باغ تالار نگین فردوس (شهریار) تهران
باغ تالار پذیرایی فردوس در محیطی زیبا و باغی دلگشا ، با آلاچیق های آراسته ، آبنماهای دل انگیز ، دو سالن ویژه بانوان و آقایان (گنجایش ۶۵۰ نفر) ،  میز شام عروس داماد ، فرش قرمز ، جایگاه ویژه عروس و داماد با نورپردازی حرفه ای ،محوطه رقص واتاق عقد(گنجایش ۵۰ نفر)  ، سفره خانه سنتی پارکینگ اختصاصی (گنجایش ۱۰۰خودرو ) بوده، از ویژگی های قابل توجه باغ تالار پذیرایی فردوس سالن های پذیرایی مبلمان به روز و معماری جدید ایرانی آن می باشد. خدمات پذیرایی باغ تالار پذیرایی فردوس سفره آرایی اتاق عقد، گل آرایی، خواننده و پخش آهنگ های شاد، شستشوی میوه، شمع آرایی و... شبی خاطره انگیز را برای مهمانان به وجود می آورند.
اطلاعات تماس
مدیریت: راسخی زاده
نشانی: تهران ، شهریار، میدان بسیج، بلوار شهید مداحی، سه راه فردوسیه، بلوار آیت الله طالقانی، باغ تالار نگین فردوس
تلفن -
شماره همراه:





۶. باغ تالار عروسی باران (شهریار)
باغ تالار عروسی باران یکی از معدود مراکز پذیرایی در شهریار است که دارای معماری خاص و منحصر به فرد می باشد . اگر می خواهید میهمانان شما به راحتی محل پذیرایی را پیدا کنند و در بازگشت سر درگم نشوند حتما باغ تالار عروسی باران را انتخاب کنید نمای عمارت تالار همراه با معماری زیبا و نورپردازی ستایش برنگیزش هر چشمی را خیره می کند. ورودی باغ تالار باران بسیار عالی تزیین شده و تشریفات مهمانداری خاص همراه با سازه ی برج ایفل داخل باغ و نور پردازی زیبای و محل تابستانی برگزاری مراسم عقد در باغ مهمانان را غافلگیر می سازد. به طور مسلم ، وقتی در سالن پذیرایی باغ تالار باران حضور می یابید، ارتفاع ۶متری سقف تالار به شما نوید شرکت در جشنی باشکوه و شایسته را می دهد.
مشخصات باغ تالار عروسی باران (شهریار)تهران
باغ تالار عروسی باران ۱۰۰۰۰مترمربع  مساحت دارد و دارای فضای سبز دلچسب و پر درخت همراه با آب‌نماهای چشمگیر بوده ، معماری آن به روز و مدرن می‌باشد. گنجایش سالن های پذیرایی تا۴۵۰ نفر ، پارکینگ اختصاصی (گنجایش ۲۰۰خودرو ) ، سالن شام اختصاصی با درهای ورودی و خروجی جداگانه ،محوطه رقص با نور باران ال ای دی ، برکه و آبنما ، سفره خانه سنتی ،جایگاه فوق العاده مجهز برای اجرای موسیقی زنده، امکان پخش زنده مراسم و پخش کلیپ ، آتش بازی،  ژنراتور برق ، رختکن ویژه ، آتلیه و .... خدمات پذیرایی باغ تالار پذیرایی فردوس سفره آرایی شامل اتاق عقد، گل آرایی، ، شستشوی میوه، شمع آرایی و... می باشند.
  اطلاعات تماس
مدیریت: خانلری
نشانی: کرج، گرمدره، کوچه سعادتیه، باغ تالار عروسی باران
تلفن ثابت:


باغ تالار شهریار جوین
باغ تالار شهریاران در اصفهان
باغ تالار شهریار مشهد
باغ تالار شهریار قائمشهر
باغ تالار شهریاری
باغ تالار شهریار تبریز
باغ تالار شهریاران
باغ تالارهاي شهریار
باغ تالار شهریار تهران
باغ تالار رز شهریار
باغ تالار موگه شهریار
باغ تالار ملکه شهریار
باغ تالار ارکیده شهریار
باغ تالار ارس شهریار
باغ تالار ایرانیان شهریار
باغ تالار ایرانی شهریار
باغ تالار اطراف شهریار
باغ تالار اریا شهریار
باغ تالار اندیشه شهریار
باغ تالار الماس شهریار
باغ تالار باران شهریار
باغ تالار باغستان شهریار
باغ تالار بهار شهریار
باغ تالار بهشت شهریار
باغ تالار برکه شهریار
باغ تالار کاخ باغستان شهریار
عکس باغ تالار باران شهریار
بهترین باغ تالار شهریار
باغ تالار پالیزی شهریار
باغ تالار پرنس شهریار
باغ تالار پاپیون شهریار
باغ تالار پدر شهریار
باغ تالار پاسارگاد شهریار
باغ تالار پارسا شهریار
باغ تالار پذیرایی شهریار
باغ تالار رویال پارک شهریار
باغ تالار تچرا شهریار
باغ تالار تینا شهریار
باغ تالار تشریفات شهریار
باغ تالار تو شهریار
باغ تالار تندیس شهریار
باغ تالار تاج شهریار
باغ تالار تخت جمشید شهریار
باغ تالار چهار باغ شهریار
باغ تالار حمید شهریار
باغ تالار حمید در شهریار
باغ تالار خاتون شهریار
باغ تالار خوب در شهریار
باغ تالار در شهریار
باغ تالار دانژه شهریار
باغ تالار در شهریار کرج
باغ تالار دانیال شهریار
باغ تالار والا در شهریار
قیمت باغ تالار در شهریار
باغ تالار ملل در شهريار
باغ تالار گیلاس در شهریار
باغ تالار رزا شهریار
باغ تالار رویال شهریار
باغ تالار رز شهریار اینستاگرام
باغ تالار رضا شهریار
باغ تالار روز شهریار
عکس باغ تالار رویال شهریار
باغ و تالار رویال شهریار
باغ تالار زمرد شهریار
باغ تالار زیتون شهریار
باغ تالار بهار زندگی شهریار
باغ تالار ایران زمین شهریار
عکس باغ تالار زمرد شهریار
زیباترین باغ تالار شهریار
باغ تالار زیبا در شهریار
باغ تالار سران شهریار
باغ تالار سون شهریار
باغ تالار سبز شهریار
باغ تالار سینا شهریار
باغ تالار سمت شهریار
باغ تالار سپهر شهریار
باغ تالار ستاره شهریار
باغ تالار قصر سفید شهریار
باغ تالار شایان شهریار
باغ تالار شهرزاد شهریار
باغ تالار شباهنگ شهریار
باغ تالار شهمیرزاد شهریار
باغ تالار شهر شهریار
باغ تالار شهرستان شهریار
باغ تالار تخریب شده شهریار
باغ تالار الماس شرق شهریار
باغ تالار صبا شهریار
باغ تالار ضیافت شهریار
باغ تالار طاووس شهریار
باغ تالار قصر طلایی شهریار
باغ تالار عرشیا شهریار
باغ تالار عرفان شهریار
باغ تالار عابدی شهریار
باغ تالار عمارت شهریار
باغ تالار عروسی شهریار
باغ تالار گیلاس شهریار عکس
باغ و تالار عروسی شهریار
عکس باغ تالار شهریار
باغ تالار الماس غرب شهریار
باغ تالار فردوس شهریار
باغ تالار فدک شهریار
باغ تالار فرمانیه شهریار
باغ تالار فرهاد شهریار
باغ تالار باران شهریار فردوسیه، استان تهران
فروش باغ تالار شهریار
باغ تالار فردوس در شهریار
باغ تالار قاصدک شهریار
قیمت باغ تالار شهریار
باغ تالار قصر مریم شهریار
باغ تالار قصر در شهریار
باغ تالار شهریار کرج
باغ تالار کاخ شهریار
باغ تالار کویین شهریار
باغ تالار کاج شهریار
باغ تالار کلاسیک شهریار
باغ تالار کوثر شهریار
باغ تالار کسری شهریار
باغ تالار کوروش شهریار
باغ تالار گیلاس شهریار
باغ تالار گلستان شهریار
باغ تالار گردو شهریار
باغ تالار گیلاس شهریار کرج
باغ تالار کاخ گلستان شهریار
مدیریت باغ تالار گیلاس شهریار
باغ و تالار گیلاس شهریار
باغ تالار لاکچری شهریار
باغ تالار لوکس در شهریار
لیست باغ تالار های شهریار
باغ تالار ملل شهریار
باغ تالار مهرشاد شهریار
باغ تالار ملک شهریار
باغ تالار مریم شهریار
باغ تالار مهستان شهریار
باغ تالار نارنجستان شهریار
باغ تالار نگار شهریار
باغ تالار نسترن شهریار
باغ تالار نزدیک شهریار تهران
باغ تالار نزدیک شهریار
باغ تالار الهه ناز شهریار
باغ تالار نگین فردوس شهریار
باغ تالار نارنجستان در شهریار
باغ تالار والا شهريار
باغ تالار یسنا شهریار
تالار باغ ویلا شهریار
باغ و تالار در شهریار
باغ و تالار شهریار
باغ و تالار کاخ شهریار
باغ و تالار عروسی در شهریار
باغ و تالار یاس در شهریار
باغ تالار های شهریار
باغ تالار هفت شهریار
باغ تالار همای شهریار
باغ تالار هما شهریار
بهترین باغ تالار های شهریار
باغ تالار های منطقه شهریار
باغ تالار های شهر شهریار
عکس های باغ تالار شهریار
باغ تالار یاس شهریار
باغ تالار یاسین شهریار
باغ تالار گل یاس شهریار
باغ تالار یسنا در شهریار
تاریخ درج: 1399/08/06
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین باغ تالارهای عروسی شهریار را بشناسیم از مجموع 0 امتیاز