استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین باغ ها برای برگزاری مراسم عروسی

بهترین باغ ها برای برگزاری مراسم عروسی
بهترین باغ ها برای برگزاری مراسم عروسی :باغ تالار جزیره آبی-باغ تالار جاجرود-باغ تالار چیتگر-باغ تالار چوبی-باغ تالار چهار باغ-باغ تالار پرنیان-باغ تالار پارسا-باغ تالار پاشا-باغ تالارپرنیا-باغ تالار پارادایس-باغ تالار شهریار-باغ تالار شرق تهران-باغ تالار شمس العماره-












باغ تالار عروسی عصرنوین
باغ عروسی عصر نوين يكى از مجهزترين لوكيشن هاى عروسى با امكانات فوق العاده در شرق تهران اماده بهره بردارى ميشود. این باغ تالار زیبا دارای امکاناتی نظیر اتليه اختصاصى با انواع لوكيشن، سوييت عروس و داماد، دفتر براى همكاران تشريفاتى و مشتريان جهت تست، رختكن و سرويس حمام و دستشويى جدا براى عوامل و مهماندار،آرايشگاه براى عروس و داماد در كنار هم، كارواش، آبنماى موزيكال، روف گاردن متفاوت براى اجراى عقد و سفره خانه، لابى مهمان با امكان سرو انواع نوشيدنيهاى گرم قهوه اسپرسو و … در اختیار میهمانان عزیز قرار می دهند.امكان مراسم جدا در دو سالن مختلف و حتى استفاده از فضاى سبز هم براى بانوان هم اقايان، پاركينگ اختصاصى ،دسترسى فوق العاده اسان و….
مجموعه عصر نوين از ۱۰ مهر آماده بازديد براى استفاده پاييز و زمستان در خدمت شما عزيران ميباشد.
مشخصات باغ تالار عروسی عصر نوین
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان :  مشخص نمی باشد
ظرفیت پارکینگ :  مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی عصر نوین
شرق تهران، جاجرود
------------------------------------------------
باغ  تالار عروسی هانا
باغ عروسی هانا در منطقه گرمدره قرار دارد، این باغ زیبا دارای ورودی مناسب و محوطه زیبا می باشد. انجام مراسم عقد در فضای باز این تالار باغ صورت می گیرد. این باغ عروسی از نظر موقعیت دارای دسترسی مناسبی است. باغ تالار هانا دارای امکاناتی نظیر سالن مبله، ظروف هتلی، نورپردازی حرفه ای، سفره عقد روی دریاچه، شمع آرایی، آتش بازی، گل آرایی و… در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.
مشخصات باغ تالار عروسی هانا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی هانا
کرج، گرمدره، سعادتیه
------------------------------------------------
باغ تالار عروسی فلامینگو
باغ عروسی فلامینگو در منطقه احمدآباد مستوفی قرار دارد، این باغ زیبا دارای ورودی مناسب و محوطه زیبا می باشد. باغ تالار فلامینگو با محوطه درخت کاری شده و فضای باز حس خوبی را برای مراسم ازدواج فراهم می کند. انجام مراسم عقد در فضای باز این تالار باغ صورت می گیرد. این باغ عروسی از نظر موقعیت دارای دسترسی مناسبی است. باغ تالار فلامینگو دارای امکاناتی نظیر سالن مبله، ظروف هتلی، نورپردازی حرفه ای، سفره عقد روی دریاچه، شمع آرایی، آتش بازی، گل آرایی و… در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.
مشخصات باغ تالار عروسی فلامینگو
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی فلامینگو
احمدآباد مستوفی
------------------------------------------------
باغ تالار عروسی VIP
باغ تالار عروسی VIP در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج واقع شده است. این باغ تالار 650 متر عمارت در 2250 متر زمین سالن موزیک با عایق اکوستیک صدا حرفه ای دارای 4 اتاق خواب با کمد دیواری تمام چوب دارای شاه نشین مجلل و اتاق بیزینس دارای 30 تا درخت زیبا از جمله بیدمجنون بزرگ 9 متری 3000 عدد بوته رز 54 عدد درخت چنار و 20 عدد درخت تبریزی چمن کاری به متراژ 450 متر نیز می باشد. باغ تالار VIP شبی به یادماندنی برای شما عزیزان رقم میزند.
مشخصات باغ عروسی VIP
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 400-200 نفر
ظرفیت پارکینگ : 150 خودرو
آدرس باغ تالار  VIP
کیلومتر11 واقع در سعید آباد
تصاویر باغ عروسی VIP
------------------------------------------------
باغ تالار عروسی سیب
باغ عروسی سیب در منطقه احمد آباد واقع شده است.این باغ تالار لوکس ورودی مناسب دارای محوطه زیبا و دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 800  نفر می باشد. این باغ دسترسی مستقیم سالن پذیرایی جشن عروسی به سالن میز شام است. آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد و دارای محوطه استثنایی و شیک می باشد. از ویژ گی های باغ تالار سیب می توان به محوطه و فضای سبز زیبا، سالن های مجلل زیبا و دیزاین جدید و مدرن اشاره نمود.
باغ تالار سیب دارای امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، ماشین عروس، آتش بازی، کافی شاپ، میوه آرایی، سفره خانه سنتی، اتاق عقد مجزا، جایگاه عروس و داماد، نورپردازی، گل آرایی، سفره عقد، شمع آرایی و…
مشخصات باغ تالار عروسی سیب
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 1000 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی سیب
احمدآباد مستوفی
------------------------------------------------
باغ عروسی سرو
باغ عروسی سرو در کرج قرار دارد و این باغ عروسی دارای فضایی لوکس و مجلل، همکاری با برترین باغ های اطراف تهران آماده برگزاری مدرن ترین مجالس عروسی شما عزیزان می باشد.باغ تالار سرو از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند. از دیگر خدمات این باغ می توان به اتاق عقد، نورپردازی، گل آرایی، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، آتش بازی، شمع آرایی و… اشاره نمود.
مشخصات باغ تالار سرو 
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی سرو
کیلومتر 27، خیابان ویلایی شمالی
------------------------------------------------
باغ عروسی کاخ
باغ عروسی کاخ در منطقه شهریار کرج قرار دارد، این باغ زیبا دارای ورودی مناسب و محوطه زیبا می باشد. انجام مراسم عقد در فضای باز این تالار باغ صورت می گیرد.باغ تالار کاخ دارای امکاناتی نظیر سالن مبله، ظروف هتلی، نورپردازی حرفه ای، سفره عقد روی دریاچه، شمع آرایی، آتش بازی، گل آرایی و… در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. باغ عروسی از نظر موقعیت دارای دسترسی مناسبی است.
مشخصات باغ تالار عروسی کاخ
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی کاخ
کرج، شهریار
------------------------------------------------










یکی از مکان هایی که در سالهای پایانی دهه 80 برای برگزاری مراسم عروسی و جشنهای نامزدی از آن استفاده شد محدوده گرمدره و جاده مخصوص کرج بود . در محدوده گرمدره و وردآورد ( جاده مخصوص ) باغ های زیادی هستند که میتوانید از آنها برای برگزاری مراسم عروسی استفاده کنید . برای اجاره باغ عروسی در گرمدره میتوانید از مشاوره تشریفات بزرگ سایت دوشیزه استفاده کنید . ما با توانایی بسیار زیاد در امر اجاره باغ عروسی در گرمدره و باغ عروسی با قیمت مناسب در گرمدره آماده همراهی با متقاضیان خود هستیم . همچنین باغ اختصاصی تشریفات بزرگ سایت دوشیزه در محدوده گرمدره نیز آماده میزبانی از جشنهای باشکوه شما عزیزان میباشد .

باغ عروسی یکی از نیازهای اولیه و با اهمیت در برگزاری عروسی و سایر جشنها میباشد . یک باغ برای عروسی باید دارای امکانات زیادی باشد . برای مثال سالن شیک و زیبا ، فضای باز مشجر و طراحی شده ، سرویس های بهداشتی تمیز و مرتب ، اتاق پرو لباس آبرومند ، سالن سرو شام ، پارکینگ مناسب جهت میهمانان و دسترسی آسان است . برای داشتن یک باغ عروسی عالی و زیبا باید ابتدا نیازهای اولیه ی مراسم نظیر فصل برگزاری مراسم عروسی یا نامزدی را در نظر داشت . از دیگر نکاتی که باید در نظر بگیرید قیمت باغ عروسی میباشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

باغ برای جشن عروسی مختلط را زمانی نیاز پیدا میکنید که میزبان و عروس و داماد علاقمند باشند که سایر بستگان و میهمانان بصورت مختلط در کنار یکدیگر بوده و بخشهای جداگانه برای خانم ها و آقایان وجود نداشته باشد . باغهای عروسی مختلط معمولا در تهران و اطراف تهران وجود دارند . برای مثال باغ عروسی مختلط در لواسان ، باغ برای عروسی مختلط در شهریار ، باغ تالار مختلط در گرمدره و باغ مختلط برای جشن عروسی در تهران .

همانطور که در قسمت باغ عروسی مختلط توضیح دادیم شما میتوانید یک باغ را برای در کنار هم بودن میهمانان خود تهیه نمایید . قیمت های باغ عروسی مختلط بسیار متفاوت است . ولی برای اینکه یک باغ عروسی مختلط ارزان یا با قیمت مناسب داشته باشید میتوانید از تشریفات بزرگ سایت دوشیزه کمک بگیرید . ما میتوانیم شما را برای داشتن باغ تالار مختلط ارزان و با قیمت مناسب در تهران و اطراف تهران همراهی کنیم .

باغ عروسی در تهران به دلیل اینکه تعداد زیادی وجود ندارد و هم از نظر اینکه به دلیل ایجاد مزاحمت برای سایر همسایگان در محل میتواند مشکل ساز باشد ، بسیار خاص است . ولی این به این منظور نیست که باغ عروسی در تهران وجود ندارد . برای اجاره باغ تالار عروسی در تهران میتوانید در مناطق مختلف شمال تهران یا غرب تهران اقدام به اجاره باغ عروسی کنید . ولی به دلیل قیمت های نسبتا بالا برای این باغ ها احتمالا نیاز به مشاوره برای اجاره باغ عروسی با قیمت مناسب در تهران هستید . برای اجاره باغ عروسی ارزان در تهران میتوانید از خدمات مشاوره تشریفات بزرگ سایت دوشیزه استفاده کنید .


در کل قیمت باغ عروسی به میزان هزینه های آماده سازی شامل طراحی سالن ، طراحی فضای سبز ، محوطه سازی و غیره بستگی دارد . قیمت باغ برای عروسی در لواسان به دلیل تعداد کم باغ ها و سطح مناسب و نسبتا بالا از نظر طراحی فضاها و امکانات باغ معمولا بالاست . معمولا در فصل های مناسب برای برگزاری عروسی مثل تابستان ، قیمت باغ عروسی در لواسان از حدود 10 میلیون شروع میشود . ولی در محدوده گرمدره به دلیل تنوع بسیار زیاد باغ های عروسی و همچنین رقابت زیاد قیمت باغ عروسی از حدود 3 میلیون شروع میشود . قیمت باغ عروسی در شهریار هم از حدود 5 میلیون شروع میشود .


برای برگزاری مراسم عروسی و جشنهای نامزدی نیاز به اجاره باغ عروسی دارید . اجاره باغ های عروسی و باغ تالارهای عروسی در نقاط مختلف تهران و اطراف تهران میسر است . برای مثال اجاره باغ عروسی در گرمدره ، اجاره باغ عروسی در شهریار ، اجاره باغ عروسی در لواسان ، اجاره باغ عروسی در کرج و در نهایت اجاره باغ عروسی در تهران . تشریفات بزرگ سایت دوشیزه آمادگی دارد تا اجاره بهترین باغ عروسی و باغ تالار برای متقاضیان خود ، یک شب رویایی و بیادماندنی را برای میهمانان گرامیتان فراهم کند .


در محدوده گرمدره با توجه به فصل برگزاری مراسم عروسی و نامزدی میتوانید باغ عروسی را با قیمت های مختلف تهیه کنید . برای مثال قیمت یک باغ عروسی در گرمدره در زمستان میتواند حدود 3 میلیون و در تابستان حدود 12 میلیون باشد . این تفاوت میتواند به دلیل تقاضای زیاد و یا تقاضای کم باشد . در حالت کلی اگر بخواهیم بررسی کنیم قیمت باغ عروسی گرمدره از حدود 3 میلیون شروع و تا حدود 60 میلیون متغیر است . قیمت باغ عروسی به موارد زیادی بستگی دارد . هرچقدر هزینه ی بیشتری برای طراحی و دیزاین و آماده سازی باغ عروسی بیشتر باشد قیمت اجاره باغ عروسی نیز بیشتر خواهد بود . قاعدتا قیمت باغ عروسی در گرمدره اگر 5 میلیون باشد با باغ عروسی دیگر که قیمت آن 15 میلیون است از نظر طراحی داخلی سالن ، طراحی و زیباسازی فضای سبز ، امکانات مختلف برگزاری عروسی متفاوت هستند .


تشریفات بزرگ سایت دوشیزه در تهران اقدام به برگزاری مراسم عروسی و نامزدی در یکی از بهترین باغ تالارهای تهران میکند . برای برگزاری عروسی در باغ عروسی تهران ِ تشریفات بزرگ سایت دوشیزه میتوانید علاوه بر دسترسی آسان ، از امکانات و طراحی خاص و زیبای این باغ عروسی نیز بهرمند شوید . تشریفات بزرگ سایت دوشیزه دارای 2 باغ اختصاصی در تهران است . برای استفاده از باغ عروسی غرب تهران و باغ تالار و ویلای اختصاصی شمال تهران میتوانید از مشاوره ی اختصاصی ما بهرمند شوید .

اجاره سالن اجتماعات زمانی نیاز میشود که علاقمند به برگزاری مراسم عروسی و جشنهای نامزدی با دسترسی آسان و داخل شهری باشید . اجاره سالن اجتماعات برای عروسی یکی از راه های برگزاری عروسی در داخل شهر است . سالنهای اجتماعات برای عروسی باید دارای امکانات مناسب شامل محل پارک برای میهمانان ، سالن سرو شام ، سالن پرو لباس برای میهمانان ، سیستم تهویه سرمایش و گرمایش مناسب ، ارتفاع مناسب سقف برای فیلمبرداری و غیره باشد .


سالنهای اجتماعات برای برگزاری عروسی معمولا در برجها قرار دارند . برای برگزاری مراسم عروسی در تهران میتوانید به آسانی اقدام به اجاره سالن اجتماعات برج ها کنید .معمولا برجهای مسکونی دارای سالنهای مناسب و وسیع برای برگزاری مراسم عروسی و جشنهای تولد و نامزدی هستند . تشریفات بزرگ سایت دوشیزه برای اجاره سالن اجتماعات برجها همواره همراه متقاضیان خود بوده و شما میتوانید به آسانی از مشاوره تخصصی برای اجاره سالن اجتماعات برای برگزاری مراسم عروسی خود بهرمند شوید.


در محدوده شرق تهران شامل تهرانپارس ، محدوده اقدسیه ، محدوده رسالت سالنهای اجتماعات مختلفی برای اجاره وجود دارد . برای اجاره سالن اجتماعات در شرق تهران ، تشریفات بزرگ سایت دوشیزه آماده ارائه خدمات تخصصی بوده و میتوانید برای مشاوره با ما جهت اجاره سالن اجتماعات در شرق تهران تماس بگیرید .


در محدوده غرب تهران شامل صادقیه ، محدوده سعادت آباد شهرک غرب و محدوده پونک سالنهای اجتماعات مختلفی برای اجاره وجود دارد . برای اجاره سالن اجتماعات در غرب تهران ، تشریفات بزرگ سایت دوشیزه آماده ارائه خدمات تخصصی بوده و میتوانید برای مشاوره با ما جهت اجاره سالنهای اجتماعات در غرب تهران تماس بگیرید .


در محدوده شمال تهران شامل نیاوران ، محدوده تجریش و محدوده پاسداران سالنهای اجتماعات مختلفی برای اجاره وجود دارد . برای اجاره سالن اجتماعات در شمال تهران ، تشریفات بزرگ سایت دوشیزه آماده ارائه خدمات تخصصی بوده و میتوانید برای مشاوره با ما جهت اجاره سالنهای اجتماعات در شمال تهران تماس بگیرید .


برخی مواقع برای برگزاری یک مهمانی مثل عصرانه ، جشن تولد ، مهمانی خداحافظی و غیره که جدا از موضوع عروسی و نامزدی است نیاز به یک محل برگزاری هست . برای برگزاری مهمانی هم شما میتوانید از سالن های اجتماعات برجها استفاده کنید . تشریفات بزرگ سایت دوشیزه آمادگی ارائه خدمات تخصصی در جهت برگزاری مهمانی را سالن های اجتماعات برج های زیبا و شیک را همراه با تمامی امکانات برگزاری جشن دارد .



معرفی لوکس ترین باغ ها ، سالن ها و ویلاهای تهران و حومه با توجه به سلیقه و بودجه ی شما عزیزان و همچنین معرفی بیش از ۱۲۰ مورد باغ و سالن.

شروع ورودیه ی باغ ها و سالن ها از ۳ میلیون تومان تا ۳۰ میلیون تومان ، تمامی باغ ها دارای پارکینگ اختصاصی ، سقف های بلند ، نورپردازی های فوق العاده ، سرویس های بهداشتی مرتب و رختکن های منظم و نماهای حیرت انگیز و همینطور پتانسیل اجرای مراسم های لوکس را دارا می باشد.

باغ سعادت ، باغ تاج ، باغ جزیره ی آبی ، کاخ سفید ، باغ تالار صدرا ، باغ موناکو ، باغ ۷۷۷ ، باغ vip و ….

باغ عروسی 21
باغ عروسی 21 یکی از جدیدترین و لوکس ترین باغ های تهران می باشد که در خرداد سال 1396 در منطقه گرمدره تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. باغ عروسی 21 با معماری منحصر بفرد خود و طراحی اختصاصی برای برگزاری مراسم عروسی همه آنچه را که شما در نظر دارید را برآورده می سازد. فضای سبز منحصر بفرد با ظرفیت 500 میهمانان و سالن پذیرایی عروسی با ظرفیت 300 نفر همراه با بروزترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و صوتی و تصویری می تواند شب به یاد ماندنی را برای مهمانان مراسم عروسی شما به ارمغان آورد.
مشخصات باغ تالار عروسی 21
سال ساخت : 1396
ظرفیت مهمانان : 50 الی 600 نفر
ظرفیت پارکینگ : دارای گنجایش 300 خودرو

باغ عروسی تاج
باغ تالار تاج واقع در گرمدره یکی از نوسازترین باغ های عروسی خاص موجود در نزدیکی تهران می باشد. باغ تالار تاج در سال 1393 با شیوه معماری مدرن و با متریال درجه یک برای برگزاری هر چه بهتر مراسم عروسی افتتاح گردید. همچنین این باغ عروسی یکی از مدرن ترین سیستم های تهویه ، خنک کننده و گرم کننده سقفی را داراست که برای برگزاری مراسم در فصول سرد و گرم بسیار حائز اهمیت می باشد.
مشخصات باغ تالار عروسی تاج
سال ساخت : 1393
ظرفیت مهمان : 300 – 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : دارای گنجایش 400 خودرو

باغ عروسی ویان
باغ عروسی ویان در منطقه وردآورد کیلومتر 20 جاده کرج می باشد. این باغ تالار لوکس سالن برگزاری جشن عروسی است، سالن مربع شکل نو ساز و به رنگ نباتی با ستینگ و چیدمان هماهنگ یکی از ویژگی های خاص این باغ عروسی است و این باغ دسترسی مستقیم سالن پذیرایی جشن عروسی به سالن میز شام است. باغ عروسی ویان برگزار كننده جشن ها ي عروسي و نامزدي در باغ رويايي و كاملا اختصاصی است. نمای باغ عروسی ویان سفید و زیبا است. باغ تالار ویان خاطره یک رویای شیرین را برای شما عزیزان رقم خواهند زد.
مشخصات باغ تالار عروسی ویان
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 200 نفر

باغ عروسی سفید
باغ عروسی سفید یک از باغ های به روز برای برگزاری مراسم عروسی است که در منطقه گرمدره و پایین کلاک بنا شده است. باغ تالار عروسی سفید دارای عمارتی زیبا با معماری مدرن ، باغ با فضای سبز و محیطی مناسب برای پذیرایی هر چه بهتر از میهمانان مراسم عروسی شما می باشد. امکانات و تجهیزات مدرن باغ سفید و خدمات کامل این باغ در کنار مدیریت مناسب ، این مجموعه را با سایر باغ های عروسی متمایز می سازد.
مشخصات باغ تالار عروسی سفید
سال ساخت : 1393
ظرفیت میهمانان : 300 الی 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : 250 خودرو


باغ عروسی آرشام
باغ عروسی آرشام در منطقه شهر قدس واقع شده است.باغ تالار آرشام یکی از باغ های زیبا و مدرن می باشد. این باغ تالار دارای 6000 متر فضای سبز با محوطه درخت کاری شده و فضای باز حس خوبی را برای مراسم ازدواج فراهم می کند. باغ عروسی آرشام دارای امکاناتی نظیر سفره خانه، پارکینگ اختصاصی، 2 سالن مجزا، جایگاه عروس و دانورپردازی، موزیک، گل آرایی، آتش بازی، بار شمع و… می باشد. باغ عروسی آرشام از نظر موقعیت دارای دسترسی مناسبی است.

باغ عروسی هانا
باغ عروسی هانا در منطقه گرمدره قرار دارد، این باغ زیبا دارای ورودی مناسب و محوطه زیبا می باشد. انجام مراسم عقد در فضای باز این تالار باغ صورت می گیرد. این باغ عروسی از نظر موقعیت دارای دسترسی مناسبی است. باغ تالار هانا دارای امکاناتی نظیر سالن مبله، ظروف هتلی، نورپردازی حرفه ای، سفره عقد روی دریاچه، شمع آرایی، آتش بازی، گل آرایی و… در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.
مشخصات باغ تالار عروسی هانا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 500 نفر

باغ عروسی فردوس
باغ عروسی فردوس در منطقه گرمدره کرج در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع قرار دارد و یکی از باغ های زیبا و مدرن می باشد. باغ تالار فردوس با محوطه درخت کاری شده و فضای باز حس خوبی را برای مراسم ازدواج فراهم می کند. این باغ عروسی بهترین باغ و سالن در بین تالارهای گرمدره است. سالن باغ تالار فردوس به لحاظ مساحت کاربردی و گرد بودن سالن یکی از بهترین باغ عروسی در منطقه گرمدره بوده است. تراس داخل سالن تالار بعنوان سالن عقد استفاده می شود و ظرفیت این اتاق 50 نفر است.این باغ از نظر موقعیت دارای دسترسی مناسبی است.
از امکانات این باغ عروسی می توان به باغ زیبا همراه با آلاچیق های چوبی آبنما های دلنشین، گل آرایی، آتش بازی،اتاق عقد مجزا، شمع آرایی، پارکینگ اختصاصی، نور پردازی مدرن وحرفه ای، سالن های نوساز و مدرن و مبله اشاره نمود.
مشخصات باغ تالار عروسی فردوس
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 600 نفر

باغ عروسی صدرا
باغ عروسی صدرا یکی از باغ های نام آشنا و اصیل برای برگزاری مراسم عروسی در تهران می باشد. باغ صدرا در زمینی به وسعت 3500 متر با فضای سبز و طبیعتی بی نظیر همراه با آبنماها و آبشارها و برکه های زیبا در منطقه شهریار واقع شده است. سالن پذیرایی باغ عروسی صدرا دارای مساحت 1000 متر مربع با ظرفیت پذیرایی از حدود 600 الی 700 مهمان را دارا می باشد و سقف بلند و پنجره های سلطنتی همراه با طراحی داخلی بی نظیر ، سالن پذیرایی باغ صدرا را از سایر باغ های عروسی متفاوت کرده است. باغ عروسی صدرا دارای پارکینگ اختصاصی نسبتا بزرگی برای میهمانان می باشد و از دیگر خدمات این باغ عروسی می توان به سفره خانه سنتی مجزا ، کافی شاپ ، جایگاه ویژه عقد و… اشاره نمود.
مشخصات باغ تالار عروسی صدرا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 600 الی 800 نفر
ظرفیت پارکینگ : 3000 متر مربع

باغ عروسی والا
باغ عروسی والا بزرگترین باغ در منطقه 21 تهران ( شهریار) است.این باغ تالار دارای فضایی لوکس و مدرن با برترین باغ آماده برگزاری مدرن ترین مجالس عروسی شما عزیزان می باشد. این باغ عروسی دارای 2 سالن بزرگ با ظرفیت 700 نفر می باشد. باغ عروسی والا ورودی بدون شکست و مستقیم از محل پارک خودروهای مهمان هاست. مهمان ها از ورودی طولانی و زیبای این باغ عروسی بصورت مستقیم به سالن اصلی عروسی هدایت می شوند. این باغ عروسی دارای امکاناتی نظیر سفره عقد، آلاچیق، باغ، گل آرایی، شمع آرایی و… شامل می شود. این باغ دارای 6 ستون و 5 لوستر بسیار زیباست و قسمت بزرگی از باغ تالار والا تبدیل به برکه ای کم عمق شده است.این برکه مجهز به چندین آبنما و درختان زیبای مجنون است که چیزی برای زیباتر کردن منظره پشت سفره عقد باقی نمی گذارند. اتاق عقد این باغ با ظرفیت 80 نفر است.
مشخصات باغ تالار عروسی والا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 700 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی والا : کیلومتر 11 واقع در سعید آباد

باغ عروسی روما
باغ تالار عروسی روما یکی از لوکس ترین باغ های کیلومتر 25 جاده کرج منطقه گرمدره می باشد.این باغ عروسی دارای دو سالن مجزا است و در فصل تابستان ظرفیت 600 نفر و فصل زمستان 300 نفر می باشد،این باغ برای مراسم هایی با ظرفیت کم مناسب می باشد.باغ عروسی روما از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند. این باغ زیبا دارای امکاناتی نظیر اتاق عقد، سفره خانه سنتی، دسترسی آسان، فضای ورودی زیبا، طاق رومی، کافی شاپ، گل آرایی، شمع آرایی، آتش بازی، دکوراسیون و چیدمان ورودی عروس و داماد، پارکینگ مجزا و… می باشد.
مشخصات باغ تالار عروسی روما
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 300-600 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد

باغ عروسی رزا
باغ عروسی رزا بزرگترین باغ در منطقه 21 تهران ( شهریار) است.این باغ تالار روبه روی باغ عروسی والا قرار دارد و دارای فضایی لوکس و مدرن با برترین باغ ها آماده برگزاری مدرن ترین مجالس عروسی شما عزیزان می باشد. این باغ دارای امکاناتی نظیر فضای عقد، سالن لابی و رختکن و سرویس قبل از ورود به سالن خانم ها و سالن مستقل میز شام پارکینگ داخلی و اتاق عقد می باشد و فضای باغ بصورت قرینه می باشد. پارکینگ داخلی طرفیت 50 خودرو را دارد ولی تا 100 خودرو را می توان درفضای کنار باغ پارک نمود.باغ تالار رزا برای مراسم های کوچک با ظرفیت 200 نفر مناسب می باشد.
یکی از ویژگی های این باغ عروسی فضای عقد باغ تالار رزا بصورت جزیره ای در میان استخر آبی قرار گرفته این جزیره از بالا که نگاه می کنید سطح مقطع یک گیتار را دارد. آبنمای انتهایی چشم انداز پشت سفره عقد را برای فیلمبرداری از عقد پوشش می دهد و مهمان ها در میان جزیره ای که دارای آبنمای زیبا و حتی مشعل با شعله های میان آب است برای برگزاری جشن عقد حضور پیدا می کنند.
مشخصات باغ تالار عروسی رزا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 200 نفر
ظرفیت پارکینگ : 100 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی رزا : کیلومتر 11 واقع در سعید آباد

باغ عروسی مایا
یکی از لوکس ترین باغ های جدید و زیبا با دسترسی عالی و ظرفیت ۲۵۰ الی ۴۰۰نفر میهمان با فضای باز لوکس و دیدنی..

باغ عروسی آرشین
باغ عروسی آرشین در منطقه شهریار کرج واقع شده است، این باغ تالار عروسی آرشین بسیار مجلل است. این باغ عروسی دارای ۲ سالن مجلل با سقف بلند و پرده های آویز شده از سقف سالن جشن عروسی است. ظرفیت هر سالن در حالت استاندارد ۱۵۰ نفر است. این باغ عروسی یکی از مدرن ترین باغ هایی است که بخاطر محدودیت در فضای باز برای برگزاری جشن عروسی در فصول سرد سال ایده آل است.
مشخصات باغ تالار عروسی آرشین
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 200 نفر


باغ عروسی باران
باغ عروسی باران از باغ های با قدمت و در عین حال سبک جدید و مدرن می باشد که در منطقه گرمدره واقع شده است. باغ عروسی باران در فضایی به وسعت 10,000 مترمربع احداث شده است و دارای سالن پذیرایی عروسی قابل قبولی برای استقبال از میهمانان مراسم عروسی می باشد. سقف سالن پذیرایی باغ باران حدود 6 متر بوده و تجهیزات و امکانات به روز این باغ عروسی تمام ابزار مورد نیاز برای خدمات مجالس و تشریفات عروسی ایده آل را فراهم می سازد. فضای سبز و طبیعت زیبا باغ عروسی باران همراه با آبنماها هر بیننده ای را به خود جلب می کند. باغ عروسی باران از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند.
مشخصات باغ تالار عروسی باران
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 300 الی 450 نفر
ظرفیت پارکینگ : 200 خودرو

باغ تالار عروسی بهشت
باغ عروسی بهشت یکی از مجهزترین و به روز ترین تالارها برگزاری مراسم عروسی است. تالار عروسی بهشت کرج دارای باغ بسیار زیبا با فضای سبز همراه با استخر بزرگ باعث زیبایی این تالار لوکس شده است. نمای بیرونی تالار کاملا حرفه ای به دست معمارهای باتجربه و حرفه ای به دست اجرا درآمده است و ورودی زیبا و شیک این تالار منحصر به فرد و چشمگیر است. باغ عروسی بهشت در نزدیکی تهران قرار دارد.این باغ دارای امکاناتی هچون اتاق عقد، کافی شاپ، سفره خانه، سیستم صوتی، آتش بازی و گل آرایی می باشد.

باغ عروسی VIP
باغ عروسی VIP در کیلومتر 16 جاده مخصوص کرج واقع شده است. این باغ تالار 650 متر عمارت در 2250 متر زمین سالن موزیک با عایق اکوستیک صدا حرفه ای دارای 4 اتاق خواب با کمد دیواری تمام چوب دارای شاه نشین مجلل و اتاق بیزینس دارای 30 تا درخت زیبا از جمله بیدمجنون بزرگ 9 متری 3000 عدد بوته رز 54 عدد درخت چنار و 20 عدد درخت تبریزی چمن کاری به متراژ 450 متر نیز می باشد. باغ تالار VIP شبی به یادماندنی برای شما عزیزان رقم میزند.
مشخصات باغ تالار عروسی VIP
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 400-200 نفر
ظرفیت پارکینگ : 150 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی VIP : کیلومتر11 واقع در سعید آباد

باغ عروسی 777
باغ عروسی 777 یک از باغ های به روز برای برگزاری مراسم عروسی است که در منطقه گرمدره کرج قرار دارد. باغ تالار 777 در زمینی به وسعت بیش از 5000 مترمربع بنا شده و در سال 96 مورد بازسازی قرار گرفته است. نقطه قوت این باغ زیبا سالن پذیرایی با سقف بلند آن است. این باغ دارای پارکینگ داخلی و سالنی برای برگزاری مراسم عقد می باشد که دارای معماری مدرن ، باغ با فضای سبز و محیطی مناسب برای پذیرایی هر چه بهتر از میهمانان مراسم عروسی شما می باشد.در این باغ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی برای شما میهمانان عزیز سرو می کنند.
امکانات و تجهیزات باغ عروسی 777 شامل فضای بازی کودکان، سفره خانه، میوه آرایی، شمع آرایی، سفره آرایی، گل آرایی، آتش بازی، موزیک پاپ و سنتی، کافی شاپ، نور پردازی، طراحی دکوراسیون لاکچری و… شامل می شود.
مشخصات باغ تالار عروسی 777
سال ساخت :مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 800 نفر
ظرفیت پارکینگ :200 خودرو

باغ عروسی موناکو
باغ عروسی موناکو یکی از بهترین باغ ها برای برگزاری مراسم عروسی همراه با فضای سبز زیبا و غنی در تهران می باشد و این باغ در سال های اخیر در منطقه گرمدره افتتحاح شده است. ظرفیت باغ عروسی موناکو تهران بین 250 تا 300 نفر است و هر سه پکیج تشریفات عروسی گلد ، سیلور و برنزی در این باغ قابل ارئه می باشد. همچنین باغ عروسی موناکو دارای پارکینگ اختصاصی در داخل باغ با ظرفیت 300 وسیله نقلیه می باشد و نزدیک بودن میز شام به سالن پذیرایی و پیمودن مسافت کوتاه برای مهمانان عروسی از دیگر مزایا باغ موناکو گرمدره می باشد.
مشخصات باغ تالار عروسی موناکو
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 200 الی 300 نفر
ظرفیت پارکینگ : دارای گنجایش 300 خودرو

باغ عروسی خوبان
باغ عروسی خوبان در منطقه گرمدره کرج واقع شده است. این باغ تالار لوکس ورودی مناسب دارای محوطه زیبا و با ظرفیت 500 نفر می باشد. از ویژگی های باغ عروسی خوبان می توان کیفیت بسیار عالی غذا، چایخانه سنتی در فضای باز، ریسه فضای سبز و محوطه، گل آرایی ویژه سالن ها و ماشین عروس نام برد. این باغ عروسی دارای امکاناتی نظیر مجالس عروسی، نامزدی، جشن ها، سمینارها و… در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.
مشخصات باغ تالار عروسی خوبان
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد


زوج های جوان از مدتها دغدغه تشریفات مجالس و انتخاب باغ و سالن عروسی خود  این شب را دارید

و به نحوه برگزاری مراسم عروسی خود می اندیشید ، سرویس جواهرات ، لباسی که به عنوان عروس و داماد بر تن می کنید ، کیفیت غذاها ، تیم فیلم بردار و موزیک  , باغ عروسی همه و همه در کیفیت مراسم عروسی قطعا اهمیت زیادی دارند.

a3

چهار نکته طلایی در انتخاب باغ عروسی
چند ماه قبل برای رزرو باغ عروسی اقدام کنید

اگر می خواهید محلی مناسب جهت مراسم ازدواج رزرو کنید ، حتما از چند ماه قبل به فکر اجاره باغ عروسی باشید . مخصوصا در ایامی از سال که وضعیت آب و هوا مناسب می باشد. رزرو کردن باغ یا سالن عروسی چند هفته مانده به مراسم عروسی کار بسیار دشوار می باشد و معمولا قیمت باغ ها در این ایام کمی گرانتر است ، همچنین در روزهای پایانی هفته و روز های تعطیل مبلغ اجاره باغ عروسی از ایام عادی و داخل هفته بیشتر می باشد.

گنجایش باغ عروسی
مواردی مهمی در این باب وجود دارند که به برخی از این موارد به اختصار اشاره می کنیم :

ظرفیت پارکینگ درحدود یک جای پارک برای ۳ تا ۴ میهمان مناسب است ، محل سرو شام : محل سرو شام باید متناسب با تعداد مهمانان باشد. تعداد سرویس های بهداشتی متناسب با جمعیت ، گنجایش مناسب رختکن واتاق عقد نیز از باید با تعداد مهمانان برابر باشد


سیستم تهویه سالن باغ عروسی
با توجه با اینکه مراسم شما در چه فصلی برگزار می شود ،

بایستی سرمایش و گرمایش سالن باغ عروسی بطور مطلوبی تامین گردد. توجه داشته باشید که در فصول گرم سال عدم وجود سیستم خنک کننده در سالن باغ عروسی باعث کلافه شدن میمانان می شود

بنابر این این مورد را در هنگام رزرو باغ عروسی باید در نظر قرار گرفته شود

زیبایی باغ عروسی
ورودی باغ حسی که در لحظه ورود به شما دست می دهد ،

جایگاه ماشین عروس ، افراد لازم جهت تامین امنیت مراسم ، پارکینگ و نزدیکی آن به سالن باغ عروسی، نورپردازی باغ ، جایگاه گروه موزیک و میهمانان ,محل بازی کودکان ، استخر در راستای زیباتر شدن تشریفات مجالس ، سفره خانه و کافی شاپ مجزا و … همه از مواردی هستند که باید در انتخاب باغ عروسی به آن دقت کرد

تا همه چیز طبق خواسته ما پیش برود.

ین 10 نکته را دنبال کرده تا بتوانید بهترین انتخاب محل برگزاری عروسی با بودجه تعیین شده خود را انجام دهید.

 1)      چک کردن تاریخ مورد نظر و رزرو نبودن آن :
 قبل از اینکه مکان عروسی را بازدید کنید ، بررسی کنید که تاریخ مورد نظرتان خالی است یا خیر . اگر همان مکان مد نظر شماست و تاریخ مورد نظرتان قبلا توسط عروس و داماد دیگری رزرو شده بود شما می توانید تاریخ مراسم تان را تغییر دهید .

 

2 ) ظرفیت تالار عروسی و تعداد میهمانان
بهتر است برای انتخاب تالار پذیرایی و عروسی تان ظرفیت مهیمانان را هم ملاک قرار دهید . به عنوان مثال تالار عروسی بزرگ با میهمانان کم اصلا زیبا نیست یا بر عکس تعداد میهمانان زیاد در یک سالن عروسی کوچک !!!
تعداد میهمانان با ظرفیت سالن عروسی باید با هم تناسب داشته باشد.

 3)درست کردن کروکی
اگر تالار انتخابی شما از لحاظ پیدا کردن موقعیت کمی پیچیده و مشکل است بهتر است با کمک مدیر تالار کروکی یا نقشه ای از منطقه تالار مورد نظرتان برای سهولت و دسترسی آسان میهمان هایتان درست کنید و در اختیار میهمان های محترمتان قراردهید.

 4) سوال در مورد هزینه تالار پذیرایی مورد نظرتان
یکی از مهمترین مسائل که باید در طول مراحل اولیه برنامه ریزی ازدواج به آن توجه نمود ، تعیین کردن بودجه مورد نظر برای انتخاب یک تالار پذیرایی مناسب می باشد. بعضی از تالارها قیمت هایی که به عروس و دامادها نشان می دهند بسیار مناسب می باشد ولی در مرحله پرداخت پول متوجه می شوید که باید هزینه های دیگری مثل ورودی تالار، بادکنک آرایی، مشعل آرایی، اتاق عقد،  مالیات بر ارزش افزوده و ... نیز علاوه بر هزینه هر نفر میهمان پرداخت نمائید که هزینه بسیار بالاتری از پیش بینی مخارج عروسیتان می گردد. پس مناسب است که در ابتدا از کلیه هزینه های تالار عروسیتان آگاه شوید و آن را در انتخاب هایتان دخیل نمائید.
بهتر است با بودجه مورد نظرتان بهترین تالار پذیرایی را از لحاظ امکانات و کیفیت غذا انتخاب نمایید . سایت بانک تالار این امکان را به شما می دهد که به راحتی تالارهای پذیرایی مورد نظرتان را با یکدیگر مقایسه کرده و از بین آنها مناسب ترین تالارعروسی را انتخاب نمائید.

نکته دیگر که حتما باید از مدیر تالار پرسیده شود ، نحوه پرداخت هزینه می باشد .

5) سوال در مورد آتش بازی
اگر دوست دارید میهمان هایتان را در شب عروسی سوپرایز کنید آتش بازی با فشفشه های رنگی و مشعل و .. ایده ی خوبی می باشد.

 6 ) سوال در مورد ریختن نقل و کاغذ رنگی در سالن تالار پذیرایی
در یک عروسی کلاسیک معمولا مرسوم است که بر سر عروس و داماد گل ، پول ، کاغذ رنگی و نقل می ریزند . بعضی از سالن های پذیرایی این اجازه را به شما نمی دهند پس بهتر است قبل از بستن قرارداد این سوال را هم بپرسید.

 7 ) چک کردن موسیقی
از مدیر سالن در مورد سیستم صوتی و افکت های نورپردازی و هماهنگی نور و صدا به صورت اتوماتیک پرس و جو کنید .
چون افکت های نورپردازی جلوه ویژه ای به فیلم عروسیتان می دهد.

8 ) تغییر زمان عروسی بنا به هر دلیلی :
یکی از مسائل مهم دیگری که باید از مدیر تالار پرسیده شود سوال در مورد کنسل شدن مراسم عروسی و تغییر آن به روز دیگر می باشد. بعضی از تالارها این اجازه را به شما نمی دهند و شما مجبورید مبلغی به عنوان جریمه کنسل شدن روز مراسم تان بپردازید.

 9) انتخاب تالار پذیرایی دومی
بهتر است همیشه ما یک تالار دومی با همه ی خصوصیات و امکانات مورد نظرمان در ذهن داشته باشیم که اگر بنا به هر دلیلی نتوانستیم مراسم مان را در روز انتخابی در تالار مورد نظرمان برگزار کنیم سریع به تالار دوم مراجعه کنیم . چون در غیر این صورت مجبوریم دوباره از ابتدا به بررسی و جستجوی تالار بپردازیم و مجبور شویم  تصمیمی عجولانه بگیریم .

 10)تست غذای تالار عروسی
یکی ار مهمترین نکات عروسی غذای شب آن می باشد. قبل از عقد قرارداد از مدیر تالار پذیرایی در خصوص تست غذا حتما سوال بفرمائید.

تالار یا باغ تالار محل برگزاری جشن عروسی تان را انتخاب کرده اید و قرارست امــروز برای عقد قرارداد با باغ تالار عروسی به آنجا تشریف ببرید، در همین ابتدا پیشنهاد می کنم که بهتر است دو نفر از افراد باتجربه خانواده (پدر داماد، پدرعروس و یا هر فرد با تجربه دیگر) شما عروس و داماد عزیز که از قوانین تالار عروسی آگاهی دارند در هنگام امضای قرارداد شما را همـــراهی کنند.
در این مطلب به شما می گوئیم که در هنگام امضای قرارداد تالار چه مواردی را علاوه بر مفادی که از پیش در قرارداد ذکر شده است، بصورت کتبی درج کنید و چه حق و حقوق قانونی برای خودتان به عنوان یک طرف قرارداد در نظر بگیرید تا بهترین شب زندگیتان، بیادماندنی تر شود و خیالتان بابت برگزاری مراسم به بهترین نحو ممکن راحت باشد.
از آنجا که تمامی تالارهای عروسی ، قراردادهایی از پیش آماده و با فرمتی مشخص دارند، قطعاً قرارداد جشن شما هم در همان فرمت های آماده، نوشته شده و به امضای طرفین می رسد. در این مواقع و با توجه به حساسیت های بالای شب عروسی، بهتر است پیش از انتخاب باغ تالار عروسی و امضای هرگونه قرارداد، مطابق با قوانین تالار عروسی تعهداتی که از طرف تالار ممکن است به هر دلیلی به درستی انجام نشود و مراسم شما را تحت الشعاع قراردهد و موجبات ناراحتی تان را فراهم سازد، در همین ابتدا در قرارداد درج شود و برای آنها شرط فسخ و یا جبران خسارت اعلام گردد.
قراردادهای این چنینی (قراردادهای خصوصی) بر طبق ماده 10 قانون مدنی ایران و با توافق طرفین منعقد میگردد، در این ماده قانونی داریم که : " قراردادهای خصوصی نسبت به کسانی که آن را منعقد نموده اند در صورتی که مخالف صریح قانون نباشد، نافذ و برای طرفین لازم الاجراست."
در قسمت اول این مطلب ذکر می کنیم که چه مواردی می بایست در قرارداد مکتوب شود و در قسمت دوم همین مطلب، بندهای حقوقی برای درج در قرارداد را اعلام می کنیم که به شما کمک می کند تا حق و حقوق خود را به عنوان یک طرف قرارداد، بصورت مکتوب درج کنید و در صورت عدم ایفای آن ها توسط تالار، شرط فسخ و اخذ خسارت داشته باشید.



قسمت اول قوانین تالار عروسی


دقت نمائید که در قرارداد فی مابین شما و تالار اطلاعات زیر بصورت دقیق ذکر شود ( بسیاری از این اطلاعات در فرمت های قراردادهای تالارها وجود دارد و شما می توانید بقیه موارد را در صورت عدم وجود در متن قرارداد ، با توجه به این راهنما در هر دو نسخه قید کنید) :
- تاریخ عقد قرارداد (در بالای سربرگ قرارداد آمده است)
- شماره قرارداد ( در بالای سربرگ قرارداد آمده است)
- اطلاعات طرفین قرارداد: در این قسمت می بایست این اطلاعات در خصوص تالار ذکر شود ( نام تالار پذیرایی ، نام سالن های بخصوص آن تالار در صورت داشتن چندین سالن، شماره ثبت ، کد اقتصادی ، آدرس دقیق محل برگزاری جشن، تلفن ، فاکس ، نام مدیر تالار ، نام پدر ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه، شماره ملی ، آدرس)
- روز و تاریخ جشن
- ساعت شروع و خاتمه برگزاری جشن، به علاوه زمان در نظر گرفته شده برای چیدمان قبل جشن و نظافت و جمع آوری بعد از جشن
- تعداد میهمانان
- هزینه ورودی تالار
- هزینه به ازاء هر نفر
- پارکینگ و تعداد پارکینگ در اختیار شما ( حداقل به تعداد یک سوم میهمانان شما)
- اطلاع از وجود برق اضطراری
- عاقد برای خطبه عقد (در صورت داشتن مراسم عقد)
- هزینه های جانبی ( ذکر این هزینه ها در قرارداد ضروری است ، هزینه هایی همچون بادکنک آرایی ، مشعل آرایی و آتش بازی ، اتاق عقد ، عاقد ، مالیات بر ارزش افزوده ، حق خدمات )
- سیستم صوتی ، افکت های نورپردازی، هماهنگی نور و صدا
- شرح پذیرایی با جزئیات کامل که شامل موارد زیر می باشد :
1. مشخص بودن منوی شام با درج توضیحات کامل و تعداد میهمانان ( مثلا " اگر شما باقالی پلو با گوشت سفارش داده اید، باید در قرارداد مشخص شود که برنج مورد استفاده چه نوع برنجی است و میزان گوشت مصرفی برای هر شخص چه وزنی دارد ، وصف مواد مصرفی برای منوی شام کمک به اثبات عدم ایفای تعهد طرف تالار میکند)
2. منوی پذیرایی میوه و تعداد میهمانان (وصف کیفیت میوه)
3. منوی پذیرائی شیرینی و تعداد میهمانان
4. منوی پذیرایی نوشیدنی و تعداد میهمانان (وصف نوع نوشیدنی)
5. ساعت سرو غذا
6. حسن رفتار کادر اجرایی و عدم تکدی گری
7. پوشش و نظم کادر اجرایی

راهنمای حقـــوقی عقد قرارداد با تالار عـــروسی


- ثلث کل مبلغ تالار، بعنوان بیعانه از طرف شما به تالار پرداخت می شود که می بایست این بیعانه در قرارداد درج شود.
- یک سوم دیگر از مبلغ می بایست یک هفته یا 10 روز قبل از برگزاری مراسم به تالار پرداخت شود، دقت فرمائید یک سوم نهایی را می بایست در انتهای برگزاری مراسم و پس از اینکه همه مفاد قرارداد توسط تالار بصورت کامل انجام شد، پرداخت کنید، این مبلغ در واقع برای حُسن انجام کار تالار می باشد. این بند حُسن انجام کار را در قرارداد ذکر کنید، در قسمت دوم این مطلب در ادامه می توانید این بند قرارداد را ببینید.

- اگر تالار انتخابی شما از لحاظ پیدا کردن موقعیت مکانی ، پیچیده و مشکل است، تالار می بایست کروکی یا نقشه تالار را در قالب کارت هایی آماده در اختیار شما قرار دهد تا شما نیز همراه با کارت های دعوت در اختیار میهمان هایتان قرار دهید.

- از قدیم معمولاً مرسوم است که بر سر عروس و داماد، گل، پول ، کاغذ رنگی و نقل می ریزند ، بعضی از سالن های پذیرایی این اجازه را به شما نمی دهند پس بهتر است قبل از بستن قرارداد این سوال را هم بپرسید که در روز مراسم، هزینه نظافت اضافه متقبل نشوید.

- تست غذای تالار عروسی: یکی از مهم ترین نکات عروسی، غذای شب آن می باشد. قبل از عقد قرارداد از مدیر تالار پذیرایی در خصوص تست غذا حتماً سوال بفرمائید و در یکی از مراسم زنده ای که در این تالار برگزار می شود برای تست غذا تشریف ببرید. در قسمت دوم این مطلب در ادامه می توانید این بند قرارداد را ببینید.


قسمت دوم قوانین تالار عروسی

مکتوب کردن موارد زیر در قرارداد باعث می شود تا تالار وظایف و تعهدات خود را به نحو احسن در مراسم شما انجام دهد، بنابراین رودربایسی را کنار گذاشته و تمامی این موارد را در قرارداد خود قید کنید:
1. در قرارداد قید گردد در صورت عدم ایفای تعهد طرف تالار، مبلغ باقیمانده (همان یک سوم باقیمانده) تا تعیین خسارت توسط ........................................... نزد طرف دیگر قرارداد (یعنی شما) بطور امانی می ماند، بدیهی است پس از تعیین خسارت از محل آن استیفا می گردد. (سه نقطه میتواند داور تعیین شود یا به مراجع قضایی ارجاع شود)
تالار باید متعهد شود در صورتی که به هر دلیلی، یکی از مفاد قرارداد به درستی انجام نشد، چه مبلغ خسارتی به شما پرداخت می کند و شما می توانید از مبلغی که بعنوان حسن انجام کار، پرداخت نکرده بودید، برداشت کنید.

     راهنمای حقـــوقی عقد قرارداد با تالار عـــروسی

2. در قرارداد قید گردد در صورت وقوع حوادث غیر مترقبه و فورس ماژور که موجب کنسل شدن مراسم عروسی میگردد، جریمه ای به طرف غیر تالار (یعنی شما) تعلق نمی گیرد. (یکی از شرایط فسخ قرارداد توسط شما)

3. در قرارداد ذکر شود مسئولیت برگزاری مراسم از هر حیث و وجه برعهده تالار می باشد و طرف دیگر قرارداد (یعنی شما) مصون از هرگونه اعتراضی است. (مثلاً در بعضی مواقع سرو صدای جشن موجب اعتراض همسایه گان می شود و ممکن است نیروی انتظامی در حین جشن به محل مراجعه کند، در این مواقع هیچ مسئولیتی بر عهده شما نیست)

4. در قرارداد ذکر شود در صورت کنسل شدن مراسم عروسی، چه مبلغی به عنوان جریمه کنسل شدن، می بایست پرداخت کنید. این مبلغ بصورت یک عدد ثابت و یا بصورت درصدی از کل قرارداد بصورت واضح قید شود.

5. در قرارداد ذکر شود درصورت درخواست جهت تغییر روز مراسم توسط شما، آیا تالار اجازه تغییر روز را به شما می دهد یا خیر و حداکثر تا چند روز قبل از برگزاری مراسم، شما می توانید روز جشن را تغییر دهید و در صورت موافقت، با چه شرایط مالی این اتفاق صورت می گیرد.

6. در قرارداد ذکر شود پس از تست غذای تالار قبل از رسیدن روز مراسم، در صورتی که کیفیت مواد مصرفی و پخت غذا، مورد قبول شما نبود، می توانید قرارداد را فسخ نمائید و هیچ جریمه ای به شما تعلق نمی گیرد.


امیدواریم با در نظر گرفتن تمامی این موارد، بهترین و زیباترین لحظات خود را در شب وصالتان تجربه کنید.

عروس خانوم و آقا داماد عزیز ، مطلبی که خواندید برای راهنمایی شما در خصوص شیوه صحیح قرارداد بستن با تالار  روز عروسیتان است. اگر شما هم تجربه  و یا ایده ای در خصوص  عقد قرار داد بستن با مزون تالار عروسی دارید یا نکته ای در این مورد به نظرتان میرسد در بخش " شما چه فکر میکنید" برایمان بنویسید تا عروس و داماد های  دیگر هم با این موارد آشنا شوند .

تاریخ درج: 1398/07/22
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین باغ ها برای برگزاری مراسم عروسی از مجموع 0 امتیاز