استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین باغ های عروسی تهران در سال جدید

بهترین باغ های عروسی تهران در سال جدید
بهترین باغ های عروسی تهران در سال جدید :باغ تالار پرنیا،باغ تالار تاج،باغ تالار قصر،باغ تالار گرنگالا،باغ تالار ملک،تالار پذیرایی ایرانیکا،باغ تالار کاظمی،تالار پذیرایی سپیده،باغ تالار پذیرایی تهران،باغ تالار نیکان،باغ تالار قصر بهشت،باغ تالار جزیزه آبی











باغ تالار پذیرایی پرنیا  در غرب تهران منطقه شهران ،باغ تالار تاج در اتوبان تهران-کرج ،باغ تالار گرنگالا در کرج ،تالار ایرانیکا در شرق تهران ،باغ تالار پذیرایی کاظمی در غرب تهران منطقه چیتگر ،باغ تالار پذیرایی قصر بهشت  در جنوب تهران ،باغ تالار پذیرایی تهران  در غرب تهران منطقه چیتگر ،



------------------------------------
باغ تالار پذیرایی پرنیا با ظرفیت 550 میهمان در غرب تهران منطقه شهران قرار دارد. باغ پرنیا با دکوراسیون زیبا, پرسنل مجرب با لباس فرم, در محیط 100 درصد مسقف به همراه آبشار, الاچیق, پارکینگ اختصاصی, سفره عقد, استخر و غذای باکیفت محلی مناسب برای برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, عقدکنان و دیگر جشن ها و مراسم میباشد. تخفیف ویژه: 15% از کل قرارداد.
------------------------------------
به جرات می توان گفت با انتخاب باغ تالار تاج برای برگزاری مراسم عروسی، عقد و نامزدی در مورد تشریفات مراسم خود هیچ نگرانی نداشته باشید.
باغ تالار تاج در اتوبان تهران-کرج واقع شده است که با بیش از 20 سال سابقه، تمامی خدمات مربوط به برگزاری مراسم را در سطح حرفه ای ارائه می نماید. فضایی زیبا و رویایی، دکوراسیون مجلل و با شکوه، پرسنل تحصیل کرده و آموزش دیده، دیزاین و چیدمان میز پذیرایی با مدرن ترین متد و ارائه خدماتی از قبیل باغ اختصاصی و آتلیه مجرب برای عکاسی و فیلمبرداری این باغ را به یکی از باغ تالارهای منحصر به فرد در شهر تهران و چه بسا در کل ایران تبدیل نموده است. باغ تالار تاج برای عروس و دامادهایی که برای انتخاب مکان برگزاری مراسم عروسی خود وسواس زیادی دارند و علاوه بر تزئینات زیبا، گل آرایی حرفه ای، جایگاه عروس و داماد شیک و نورپردازی های حرفه ای به راحتی و آسایش میهمانان خود نیز بسیار اهمیت می دهند و سرویس های ارائه شده برای میهمانان را مهم می پندارند انتخاب بسیار خوب و به جایی است.
------------------------------------
باغ تالار قصر با دارا بودن باغ تالار اختصاصی با مساحت بیش از 7000 متر مربع دارای پارکینگ اختصاصی، کادری مجرب و متخصص در امور خدمات و تشریفات افتخار آن را دارد که بهترین جایگاه را در قلب دوستداران خود باز کند ، تالار باغ قصر به خود میبالد که میتواند همیشه لبخند شادی و زیبایی را بر لبان شما نمایان کند و بهترین یادگاری را با برگزاری مراسم عالی و بی نظیر در قلب و ذهن شما به جا بگذارد. باغ قصر با در اختیار داشتن آشپزخانه تخصصی، ظروف و میز و صندلی اختصاصی و منحصر به فرد ، آماده برگزاری تمامی مراسم شما از جمله جشن و عروسی و نامزدی ، سالگرد ازدواج ، جشن های خانوادگی و ... در باغ زیبا و رویایی خود میباشد.
------------------------------------
باغ تالار گرنگالا:لوکس ترین و پر لوکیشن ترین باغ تالار کرج بزرگترین باغ تالار کرج با 35 هزار متر مربع و فضای محوطه سازی شده، دارای 7هزار متر مربع باغ عروس اختصاصی، پارکینگ اختصاصی، 2سالن مجزا با گنجایش 800 نفر، انواع آبنما، استخر، برکه ای بسیار زیبا، تونل گل، 3هزار متر مربع فضای محوطه سازی شده،عقد در فضای باز و رویایی، نور پردازی حرفه ای سالن و محوطه باغ، لوستر آرایی بسیار زیبا، حریر آرایی، تم روستیک، طلایی،نقره ای، سفید، باکسهای چرمی، آیینه ای و ام دی اف می باشد.
باغ تالار گرنگالا دارای کادری مجرب و تحصیلکرده در تشریفات می باشد. همچنین امکان مشاوره رایگان در خصوص اجرای مراسم شما و طراحی دیزاین و چیدمان مطابق با سلیقه شما از دیگر خدمات باغ تالار گرنگالا می باشد.
باغ تالار گرنگالا، دارای اتلیه اختصاصی محوطه ای (out door) است. بیش از 30 لوکیشن خاص و کاربردی برای عکاسی دارد که شامل استخر طرح قلب، فضایی مانند غار با سنگ کوهی طبیعی به همراه آبنما و نور پردازی خاص که دیزاین را بسیار طبیعی جلوه میدهد می باشد.
این باغ تالار دارای رودخانه به طول 50 متر با قایق و 5 برکه و نهر سنگی آماده ساخت یک شب رویایی برای شما عزیزان می باشد.
از جمله قابلیتهای باغ تالار گرنگالا:
آبنما سنگی کوهی، آبنما دیواری به ارتفاع 4 متر و عرض 7متر، چاه چوبی با طراحی و دیزاین در نور و آب حافظیه
خانه گلی (روستایی)، کلبه جنگلی در ارتفاع 3متری، تپه گلهای وحشی
طاق نصرت با طرح قلب، پروانه، کلبه پوشش گیاهی جنگلی و انواع گلها و درختان بهاره و زمستانه...
تمامی لوکیشنها اختصاصی می باشند.
همچنین این باغ تالار دارای آبدارخانه مجزا و کاملا مجهز برای هرسالن 8 سرویس لوکس (استیل طلایی) برای هر سالن نورپردازی پیست رقص کاملا حرفه ای و کامل، 5000 متر محوطه چمنی فلت،مناسب برای چیدمان تابستانه،سفره خانه مراکشی، سفره عقد چمنی ،معماری مدرن ورستیک،سیستم تهویه سیستم گرمایش سرمایش داکت اسپلیت +اسپلیت ایستاده از جمله امکانات و قابلیتهایی است که این باغ تالار آماده ی ساخت زیباترین و خاطره سازترین و ماندگار ترین شب زندگیتان می باشد.
------------------------------------
باغ تالار ملک : باغچه ژاپنی . چیدمان در فضای باز . عقد کلیسایی کنار استخر . ۳ سالن بسیار لوکس و مجلل . نورپردازی کلاسیک . عمارتی زیبا . دو هزار متر مربع فضای باغ . چایخانه کلاسیک .
------------------------------------
تالار تشریفاتی و مجلل ایرانیکا به ظرفیت 550 نفر یکی از مجهزترین و مجلل ترین تالارهای شرق تهران می باشد.
تالار مجلل ایرانیکا دارای سالن و سفره عقد مجزا با ظرفیت بالغ بر 100نفر و با استفاده از بهترین متریالها آماده ی پذیرایی از مهمانان عزیزتان و ساخت یک شبی به یاد ماندنی و ماندگار است.
از اجمله امکانات تالار ایرانیکا میتوان به روف گاردن(Roof Garden) بسیار زیبا برای عکس و فیلم عروس و دامادهای عزیز،فرش قرمز،شمع آرایی به همراه گل آرایی طبیعی برای ورود عروس و داماد اشاره کرد.
همچنین تالار دارای اتاق مجلل vipجهت سرو شام عروس و داماد می باشد
------------------------------------
باغ تالار پذیرایی کاظمی در غرب تهران منطقه چیتگر قرار دارد. باغ تالار پذیرایی کاظمی 1100 نفر ظرفیت دارد و مناسب برگزاری مراسم عروسی, عقدکنان, نامزدی و دیگر جشن ها, مراسم ها وهمایش ها میباشد. از مزیت های باغ تالار عروسی کاظمی میتوان به پرسنل حرفه ای, پارکینگ اختصاصی, سفره خانه سنتی, کیفیت غذای خوب اشاره نمود. همچنین باغ عروسی کاظمی دارای دیزاین خوب و دکوراسیون مناسب میباشد.
------------------------------------
تالار پذیرایی سپیده با بیش از سی سال سابقه ی فعالیت در برگزاری مراسم عروسی ،تولد،ولیمه ،یادبود،همایشها و مهمانی ها با ایجاد فضایی دلنشین و زیبا و ارائه ی بالاترین کیفیت پذیرایی و رفتار حرفه ای و مشتری مداری قوی با به کارگیری پرسنل تحصیلکرده و با تجربه و تولید غذای سالم و بهداشتی و استفاده از بهترین متریالها به صورت روزانه در طبخ غذاها مفتخر به میزبانی از مجالس شما عزیزان می باشد.
------------------------------------
باغ تالار پذیرایی تهران با فضای 800 متری در غرب تهران منطقه چیتگر قرار دارد. باغ تالار پذیرایی تهران دارای ظرفیت 700 میهمان میباشد و مناسب برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, عقدکنان و دیگر جشن ها و مراسم میباشد. باغ تالار عروسی تهران دارای آب نما زیبا, تهیه مواد غذایی روز برای طبخ غذا, امکان برگزاری مراسم در سالن سرپوشید و فضای باز است. همچنین باغ عروسی تهران فضای مناسبی برای عکس برداری دارد و تمام شرایط برای برگزاری مراسم عروسی باشکوه فراهم است.
------------------------------------
باغ تالار نیکان این باغ زیبا، ویژگی های منحصر به فردی دارد. اتاق عقد مجزا در فضای داخل و هم خارج سالن در محوطه ای در حیاط این مجموعه با ظرفیت 40 نفر مهیا است. تیم تخصصی باغ نیکان تمامی نکات ریز یک جشن عروسی ماندگار را مد نظر قرار داده و آمادگی پذیرایی از 1500 نفر در سالنی کاملا یکپارچه را داراست.
در تهران یکی از بهترین باغ تالارهایی است که می تواند بالای هزار نفر را با چیدمانی بسیار زیبا خدمات رسانی کند. ورودی عروس و داماد به باغ مجزاست و دکوراسیون این باغ در روز و هم در شب چشم ها را مجذوب خود می کند. راهروی ورودی عروس و داماد بسیار شیک می باشد و آتش بازی هنگام ورود عروس و داماد منحصر به فرد می باشد.
تنوع ارائه خدمات در این باغ تالار به نحوی است که هر گونه سلیقه ای را پوشش می دهد و رضایت تمامی سلیقه ها را به خود جلب می کند. فضای پارکینگ بالغ بر 250 خودرو را در خود جای میدهد تا راحتی مهمانان عزیز را فراهم کنند. مدیریت این مجموعه نزدیک به 20 سال سابقه در این حوزه را داراست. با توجه به درخواست شما عزیزان توانایی اجرای هر گونه سبکی رو دارا هستند.
مجموعه باغ نیکان بی صبرانه منتظر شما عزیزان هستن تا یک شب رویایی را برای شما به واقعیت تبدیل کنند.
------------------------------------
باغ تالار پذیرایی قصر بهشت با ظرفیت 500 نفر در جنوب تهران قرار دارد. باغ قصر بهشت دارای فضای 5000 متر مربع است و آماده برگزاری مراسم عروسی شما میباشد.تعداد مهمان: 500 ظرفیت پارکینگ: 120
------------------------------------
باغ تالار جزیره آبی با تجربه ای 15ساله به وسعت بیست هزار متر مربع و ظرفیت 100الی 1000نفر به همراه مجرب ترین مهمانداران و نیروی انسانی حرفه ای و تحصیلکرده میزبان پذیرایی از شما و میهمانان شما عزیزان جهت برگزاری مراسم های عقد و عروسی و میهمانی های ویژه می باشد.
از جمله امکانات بی نظیر باغ تالار جزیره آبی می توان به این موارد اشاره کرد:
_ورودی مخصوص عروس و داماد به همراه اجرای بخار سرد وآتش بازی
_برگزاری سفره عقد وسط جزیره رویای
آب نمای صخره ای بینظیر و منحصر به فرد
_تلوزیون شهری ال ای دی به طول 12متر به ارتفاع 3متر
_کف LED ورودی میهمان و پیست شادی غیر همسطح به طول ۱۷۰ متر مربع با تحمل ۱۷۰ نفر
------------------------------------


باغ تالار لوكس روژه

باغ تالار لوكس روژه
مشاور ، طراح و مجرى مجلل ترين مراسم هاى : عروسى ، نامزدى ، همايش و .....
داراى فضاى سبز و محوطه زيبا و سالن هاى مجلل: افر ويژه : وروديه باغ رايگان  : كليه خدمات عروسى شامل :

♦ تشريفات كامل عروسى
♦ آتليه عروس و داماد
♦ مزون لباس عروس
♦ اجاره ماشين عروس
♦ آرايشگاه عروس و داماد
و.....


تالار پذیرایی قصر سیمرغ دماوند

تالار پذیرایی و تشریفات قصر سیمرغ دماوند که به تازگی در منطقه گیلاوند شهر دماوند افتتاح شده است با ظرفیت 450 نفر و دکوراسیونی فاخر و مجلل و امکانات رفاهی متناسب با سلیقه میهمانان گرامی آماده برگزاری مجالس و میهمانی های شما میباشد.
پارکینگ اختصاصی – اتاق عقد مجزا – سفره خانه سنتی – ورودی VIP عروس و داماد – حیاط و فضای باز – منو های متنوع غذایی و آفرهای ویژه و باورنکردنی بخشی از ویژگی های تالار قصر سیمرغ دماوند میباشد.
فاصله تا تهران از آزاد راه تهران پردیس = 30 دقیقه!
مدیریت تالار قصر سیمرغ با سابقه 25 ساله در ضمیمه تالارداری و برگزاری تشریفات مجالس سعی در هرچه بهتر برگزار شدن مجالس شما دارد.

برگزاری مجالس: عقد و عروسی – حنابندان – تولد – سمینار – افطاری – ترحیم.

تشریفات عروسی آرتان

تشریفات عروسی آرتان به مدیریت علی اصغرپور فعالیت حرفه ای خود را از سال 90 شروع نموده با سابقه بسیار درخشان، خالق لحظات زیبا و بیاد ماندنی شما عزیزان می باشد.دارای بیش از پنجاه مورد باغ، تالار، ویلا و سالن اجتماعت مطابق با سلیقه و بودجه شما.

به لطف پروردگار، این مجموعه دارای آشپزخانه تمام صنعتی با سرآشپز ایرانی و فرنگی ، تجهیزات بروز ، دکوراسیون و دیزاین مدرن ، با متد روز دنیا می باشد.

آرتان با بهره گیری از مدرنترین روشهای پذیرایی میزبانی شایسته و ایده آل برای مراسم تکرار نشدنی شما سروران خواهد بود.

تالار پذیرایی قشقائی ورامین

تالار پذیرایی قشقائی دارای ظرفیت ۶۰۰ نفر در ورامین واقع شده است.
تالار قشقایی با دیزاین جدید، سالن های مبله، استیج زیبا عروس و داماد، کیفیت غذای عالی ، پارکینگ اختصاصی و ... افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تشریفات عروسی رویا

تشریفات عروسی رویا با بهره گیری از لوکس ترین لوازم تزیینی ، زیباترین گل ها ، چيدماني عالی ، سرویس دهی حرفه ای و منظم و کیفیت عالی غذا خدماتی را ارائه می نماید تا عروس و دامادهای عزیز در بهترین مراسم زندگی خود، هیچ نگرانی نداشته باشند.
تشریفات رویا برگزار کننده مراسم عقد، عروسی، نامزدی، سمینار و... در باخ اختصاصی واقع در غرب تهران با ظرفیت 500 نفر با ديزاين اروپایی و ژورنالي می باشد.

تشریفات عروسی د‌‌‌‌‌ِ آن

تشریفات مجالس د‌‌‌‌‌ِ آن (DeAn) وظایف مختلفی را به عهده می گیرد تا شما عزیزان با آرامش، لحظه های خاص زندگیتان را با مدعوین سپری کنید.
تشریفات و خدمات مجالس د آن با منو های متنوع و پیشنهادی خود، میتوانید پکیج های کامل و بی نظیری را با قیمت مناسب در اختیار شما سروران عزیز قرار دهد.
تشریفات مجالس د آن با داشتن سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه برگزاری مجالس عروسی، جشن ها و میهمانی ها و برگزاری همایش ها و سمینار ها گزینه بسیار مناسبی برای جشن عروسی شماست.پرسنل دوره دیده و حرفه ای تشریفات مجالس د‌‌‌‌‌ِ آن در کنار دیزاینر ها ( گل آرایی ، نور پردازی و ...) کادری بسیار حرفه ای را تشکیل داده است.
از مشورت با تیم قدرتمند تشریفات عروسی د‌‌‌‌‌ِ آن پشیمان نخواهید شد چون مراسم شما فقط یکبار انجام می شود و دیگر قابل اجرا و یا جبران پذیر نیست.

تشریفات عروسی تیسان

تشریفات عروسی تیسان برگزار کننده خاص ترین و لوکس ترین جشن های عروسی و نامزدی، میهمانی و تولد، همایش و سمینار

 
تشریفات عروسی شایگان

موسسه تشریفاتی شایگان مفتخر است با پرسنل مجرب و متخصص با استفاده از تجهیزات کارآمد و مدرن که منطبق با به روزترین الگوهای دیزاین می باشد ، با اعمال مدیریت منسجم پذیرای شما عزیزان باشد.
بزرگترین افتخار تشریفات عروسی شایگان، رضایت مندی شما عزیزان از خدمات و سرویس های ارائه شده ما می باشد.

برگزارکننده مراسم عروسی، نامزدی، سمینار و کنفرانس در زیباترین باغ های سطح تهران و حومه، کیش و ترکیه


تالار پذیرایی تشریفات قائم

تالار پذیرایی تشریفات قائم دارای دو سالن مجزا به ظرفیت های ۳۵۰ و ۶۵۰ نفر در شهریار واقع گردیده است.

تشریفات عروسی نگاره ها

تشریفات عروسی نگاره ها مجری جشنهای لوکس عروسی، نامزدی، تولد، همایش و سمینار

تشریفات عروسی فرید

تشریفات عروسی فرید با تیمی مجرب طراح و برگزارکننده مجلل ترین مجالس عروسی، نامزدی و مجری سمینارها، همایشها و مراسم دیپلماتیک می‌باشد . این موسسه دارای ۳۰ مورد باغ، سالن و ویلای عروسی در شمال ،شرق و غرب تهران و کرج و همچنین کیترینگ اختصاصی می‌باشد

گروه تشریفات فرید با اندوخته ی سالها تجربه ، هم اکنون با رویکردی نوین در عرصه ی طراحی ، فضا سازی و گل آرایی در خدمت شماست ...

تشریفات عروسی برتر

تشریفات عروسی برتر برگزار کننده جشن های عقد، عروسی ، نامزدی به روش لوکس و حرفه ای

تالار پذیرایی ارکیده (باقر شهر)

تالار پذیرایی ارکیده با ظرفیتی بالغ بر 1200 نفر و محیطی بسیار زیبا و شیک آماده برگزاری مراسم ها و مجالس عزاداری، عروسی، جشن ها، ترحیم، ولیمه و سمینار می باشد. تالار عروسی ارکیده در صورت رضایت مشتری، از مراسم، هزینه را دریافت می نماید.


تالار پذیرایی خوان هفت رنگ لواسان

تالار پذیرایی خوان هفت رنگ دارای ظرفیت 400 نفر در لواسان واقع گردیده است.
تالار خوان هفت رنگ با استفاده از منوی غذای باز شامل غذا های فرنگی، دریایی، سنتی و ... با کیفیت غذای عالی و پرسنل حرفه ای افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تشریفات عروسی دیپلمات رویال

تشریفات عروسی دیپلمات رویال برگزار كننده مجلل ترين مراسم هاي عروسي، ميهماني ها و سمينار ها در شهر تهران




تشریفات عروسی ارکیده رقصان

تشریفات عروسی ارکیده رقصان با کادر حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی و اجرای بهترین و مجلل ترین مراسم ها و همایش ها با هزینه واقعی

تشریفات عروسی رادین

تشریفات عروسی رادین برگزار کننده عروسی نامزدی عقد و جشنهای شما ،مناسب با بودجه شما و جدید ترین دیزاین

تشریفات عروسی رویال RF

تشریفات عروسی رویال RF برگزار کننده مجالس عقد، عروسی، نامزدی، تولد، همایش و ...
تشریفات رویال دارای آتش بازی حرفه ای، بار شمع با تزئینات خاص، ابر مصنوعی و اعزام میهمان دار به تمامی نقاط تهران می باشد.

تشریفات عروسی درسا

تشریفات عروسی درسا مجری، مشاور و برگزارکننده جشن ها و میهمانی های شما عزیزان می باشد.
تشریفات درسا دارای باغ، سالن، ویلا در تهران و حومه و همچنین آشپزخانه مجهز با کادری مجرب می باشد.

پذیرایی و غذا: یکی از مهم ترین بخش های هر مراسمی می باشد و لذا کیفیت بالای غذا سهم بسزایی در بهتر برگزار شدن مراسم شما خواهد داشت که این امر با بهره گیری از کادری کاملا حرفه ای و با استفاده از طرح های متنوع میز شام، بار سالاد و اردور و دسر، میان وعده، به اجرا در می آید.
محل برگزاری مراسم: در انتخاب محل برگزاری مراسم با توجه به امکانات هر محل و دوری و نزدیکی آن و نیز نورپردازی و دیزاین و گل آرایی و شمع آرایی و آتش بازی های متنوع در ورودی عروس و داماد شبی خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می آورد.
موزیک: با اجرای موزیکی شاد و مفرح توسط گروه های موزیک کاملا حرفه ای و با بهره گیری از جدیدترین سیستم های صوتی و تصویری به همراه نورپردازی خاطره ی شبی به یاد ماندنی را برای میهمانان خود فراهم کرده اید.
جایگاه: مرکز توجه تمامی مدعوین به جایگاه عروس و داماد بوده که محل عکس یادگاری گرفتن با عزیزان عروس و داماد و محل قرار گرفتن سفره عقد خواهد بود. لذا به روزترین جایگاه را از ما طلب کنید.
سفره عقد: در آئین و سنت ایرانیان و بعضی از کشورهای دیگر پهن کردن سفره عقد نشانه ای از آرزوی شگون، خوشبختی عروس و داماد می باشد.



تالار پذیرایی زندیه

تالار پذیرایی زندیه دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت در یافت آباد واقع گردیده است.
تالار زندیه دارای دسترسی آسان، پارکینگ اختصاصی، پرسنل آموزش دیده ، مدیریت مجرب با ۲۰ سال سابقه برگزاری مراسم تشریفاتی، دارای محوطه باز دلنشین و اتاق عقد مجزا افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تشریفات عروسی آرا

تشریفات عروسی آرا برگزار کننده مراسم عقد، عروسی، نامزدی، تولد، سالگرد ازدواج، همایش ، سمینار و....
تشریفات آرا در زمینه های موزیک، باغ، آرایشگاه عروس و داماد، آتلیه، گل فروشی، ماشین عروس و تمامی مسائل مربوط به برگزاری عالی مراسم های عروسی ، نامزدی، عقد ، تولد، افتتاحیه و... از صفر تا 100 به صورت کاملا حرفه ای فعالیت می نماید.

تشریفات عروسی طاها

تشریفات مجالس طاها با مدیریت آقای طاها با بیش از 10 سال تجربه در زمینه برگزاری مجالس عروسی و نامزدی افتخار این را دارد که به عنوان یکی از معتبرترین موسسات خدمات مجالس با به کار گیری روش های نوین دیزاین خاطره ای به یادماندنی از مهمترین شب زندگی را برایتان به ارمغان آورد.
این مجموعه با سرمایه گذاری در زمینه دکوراسیون های کلاسیک و مدرن و همکاری با دیزاینرهای حرفه ای به همراه پرسنل مجرب و تحصیل کرده در زمینه صنعت تشریفات مجالس سعی بر این دارد با حفظ ارزش های اخلاقی و حرفه ای با بالاترین سطح کیفی و کمی میزبان شایسته ای برای میهمانان گرانقدر شما باشد.

تشریفات عروسی آداموس

تشريفات عروسی آداموس با بيش از 14 سال تجربه در زمينه برگزاري مجالس عروسي و نامزدي افتخار اين را دارد که به عنوان يکي از معتبرترين خدمات مجالس با به کار گيري روش هاي نوين ديزاين خاطره اي به يادماندني از مهمترين شب زندگي را برايتان به ارمغان آورد.


تشریفات عروسی ژوان

تشریفات عروسی ژوان با بیش از ۱۰ سال سابقه مفید در برگزاری مراسمات عروسی و جشن های شما، موفق به ثبت بهترین خاطرات ماندگار برای صاحبان مجالس از رویایی ترین شب زندگیتان شده است.
با ما روز عروسیتان را بی دغدغه سپری کنید.



تاریخ درج: 1398/08/13
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین باغ های عروسی تهران در سال جدید از مجموع 0 امتیاز