استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین برگزار کنندگان مجالس عروسی در تهران

بهترین برگزار کنندگان مجالس عروسی در تهران
بهترین برگزار کنندگان مجالس عروسی در تهران : موسسات خدمات مجالس و تشریفات عروسی بهترین گزینه ها برای برگزاری مجالس عروسی شیک و لوکس هستند . در لیست برترین خدمات دهندگان مراسم عروسی در شهر تهران و کرج ، کارشناسان سایت دوشیزه 5 تا از تاپ ترین ها که در زمینه طراحی ، دکور و تزیین جشن های عقد و عروسی تخصص دارند را در این مقاله به عروس دامادهای استان تهران والبرز معرفی میکند









بهترین خدمات مجالس و تشریفات در تهران بر اساس قیمت ، کیفیت ، میزان رضایت مندی ، سابقه ، تخصص دسته بندی و در فهرست برترین های سایت دوشیزه قرار می گیرند . عروس دامادها هم با توجه به قیمت و هزینه های برگزاری مراسم عروسی و میزان توقع و سلیقه شان با مقایسه خدمات و امکانات مجموعه های تشریفاتی و کترینگ ها ، حرفه ای ترین و مناسب ترین را انتخاب می کنند . اگر شما هم بدنبال بهترین کترینگ عروسی در تهران با قیمت های خوب ، مناسب و ارزان هستید مقالات و گزارش های تصویری سایت دوشیزه را دنبال کنید






1 - تشریفات پرنسس به مدیریت آقای مقدم نژاد از برترین موسسات برگزارکننده مجالس نامزدی و عروسی در ایران است . سابقه کاری تشریفات و خدمات مجالس و تعداد بالای مراسم های انجام شده توسط تیم حرفه ای خدمات مجالس پرنسس باعث شده تا اکثر عروس دامادهای قبلی رضایت کامل داشته باشند . حضوردر مراسم جهت انجام تست و بازدید از مراسم حقیقی می تواند اعتماد شما را برای عقد قرارداد با تشریفات مجالس پرنسس کامل کند .




2- تشریفات کلاسیک به مدیریت آقای خانی از برندهای معتبر و با سابقه در صنف تشریفات و تجهیز مجالس ، جشن ها و مراسم ها می باشد . برگزاری لوکس ترین مجالس و مهمانی ها در شیک ترین باغ های عروسی تهران و حومه بخشی از خدمات تشریفات آقای خانی می باشد . باغ تالار لاکچری اختصاصی با منوی انتخابی و پکیج های متنوع و تخفیف های ویژه در ایام مختلف سال باعث شده تا موسسه تشریفات مجالس کلاسیک یکی از بهترین انتخاب ها برای زوج های جوان باشد .




3 - تشریفات رنساس به مدیریت آقای یاوری درلیست حرفه ای ترین برگزارکننده مجالس ، همایشها ، سمینارها و افتتاحیه های برند های معتبر در ایران است . خدمات مجالس رنسانس برگزارکننده مجلل ترین و باشکوه ترین مجالس عروسی و میهمانی هادر شیکترین باغ ها و ویلاهای معروف سمت گرمدره ، شهریار ، جاده مخصوص کرج ، قلعه حسن خان ، پل کردان و.... استفاده از جدیدترین دکورها ، میزو صندلی های مبله و نورپردازی منحصر به فرد بخشی از امتیازات و خدمات این تشریفات لوکس در تهران است



4 - تشریفات مشیری به مدیریت آقای رضا مشیری برگزار کننده مجلل ترین و لوکس ترین جشن های عروسی در ایران است . موسسه خدمات مجالس مشیری که سابقه درخشانی در برگزاری مراسم های بزرگ و رسمی تا مهمانی های لاکچری در باغ تالارها ، سالن ها خصوصی و عمومی را در کارنامه خود یدک می کشد . یک انتخاب برای عروس دامادهایی است که بدنبال برگزاری مراسم گران و آنچنانی و خاص در مدرن ترین مجموعه های پذیرایی داخل ایران و حتی خارج کشور می باشد




5 - تشریفات قریشی یکی از با سابقه ترین و معروفترین کترینگ های مجالس ، جشن ها و حرفه ای ترین برگزار کنندگان مراسم عقد و عروسی در ایران می باشد .خدمات مجالس قریشی با چند شعبه در تهرانپارس ، سعادت آباد ، فرمانیه با قیمت منطقی از گذشته تا کنون یکی از پرطرفدارترین موسسات تشریفات عروسی در تهران می باشد

------------------------

بهترین تشریفات عروسی تهران – هنگامیکه صحبت از برگزاری مراسم عروسی به میان می آید، همیشه دغدغه ای بزرگ بر زوج های جوان حاکم می شود که چگونه می توانند مراسم خود را به درستی مدیریت کنند. اما شرکت هایی با نام تشریفات عروسی نیز وجود دارد که می توانند تمامی این مراحل را خودشان انجام دهند و شما از مشاوره ی آنها بهره بگیرید و با خیالی آسوده تر برای مراسم خود برنامه ریزی کنید. ما در این مقاله تعدادی از بهترین تشریفات عروسی در شهر تهران را برایتان آورده ایم که می توانید مراسم خود را به آنها بسپارید.


به گزارش دوشیزه از تشریفات ثمین :
قبل از برگزاری مراسم عروسی زوجین از ماه‌ها قبل، مناسبت های مختلف موجود در تقویم را بررسی کرده و زمانی را برای برگزاری جشن عروسی در نظر می گیرند. قبل از برگزاری عروسی و بعد از آن هزاران کار  کوچک و بزرگ وجود دارد که باید به خوبی انجام شود تا برگزاری مجالس عروسی به گونه ای که به دلخواه و مورد پسند هر دو طرف باشد انجام گیرد. برگزاری مراسم عروسی مستلزم تشریفات عروسی خاص می باشد. برای آنکه بتوانید یک جشن ایده آل داشته باشید باید نکاتی را در نظر بگیرید و در عین حال از حساسیت و نگرانی زیاد بپرهیزید. سعی کنید برنامه ریزی کامل و خاص داشته باشید تا بتوانید خاطره شیرین شب عروسی را برای همیشه در ذهن خود و مهمانان رقم بزنید.

سعی کنید تا حد ممکن از موسسات برگزار کننده خدمات مجالس عروسی برای انجام تشریفات عروسی استفاده کنید. با این کار زمان لازم برای انجام کارهای مهمتر از آن پیدا خواهید کرد. آماده کردن لباس، هماهنگی با آرایشگاه و آتلیه، برنامه ریزی غذا و پذیرایی مهمانان،  باغ عروسی و مکان مورد نظر برای خود را در نظر بگیرید. اجاره تالار یا باغ عروسی، خرید هدیه ها، هماهنگی با آتلیه عکاسی، انتخاب آینه و شمعدان و هماهنگی با محضرخانه از کارهای مهم و اساسی است که نباید فراموش کنید.

مراسم  و تشریفات عروسی

در هر کدام از شهرهای ایران مراسم عروسی به صورت های مختلفی برگزار می شود. در این مراسم ضمن رعایت تشریفات عروسی، جشن برگزار شده و عروس و داماد به خانه جدید خود برای شروع زندگی می روند. روال کار در روز عروسی به این صورت است که صبح روز عروسی، عروس و داماد به آرایشگاه می روند و بعد از آماده شدن، عروس و داماد با ماشین تزیین شده و گل آرایی زیبا به آتلیه رفته و تصاویری از عروسی خود را ثبت می‌کنند. بعد از آن به تالار یا باغ عروسی رفته و در کنار مهمانان، دوستان، آشنایان و بستگان این شب زیبا را جشن می گیرند.

مهمانان و خانواده ها در پایان مراسم پس از برگزاری تشریفات عروسی  به بهترین نحو عروس و داماد را تا رفتن به منزل خود بدرقه می‌کنند و برای آنها شادی، سلامتی و خوشبختی آرزو می‌کنند. فردای روز عروسی مراسمی به نام پاتختی برگزار می شود که در بعضی نقاط ایران مرسوم است. در این مراسم دوستان و آشنایان و فامیل ها حضور پیدا کرده و هدایایی را به عروس و داماد تقدیم میکنند.

چند نکته در مورد  تشریفات عروسی و برگزاری آن

تشریفات عروسی زیاد و هزینه بر است. برای برگزاری مراسم عروسی وسواس نداشته باشید. سعی کنید همه چیز را از قبل پیش‌بینی کرده و بر اساس بودجه خود هزینه کرده و از تراشیدن هزینه‌های اضافی در تشریفات عروسی دوری نمایید که این روز زیبا را با نگرانی و اضطراب خراب نکنید. قبل از جشن مواظب سلامتی خود باشید و آرامش خود را حفظ کنید. از موسسات برگزار کننده تشریفات عروسی به میزان لازم استفاده کنید. تا جایی که می‌توانید کارهای جشن را به آنها محول کنید تا بتوانید جشن آبرومندانه و باشکوهی ضمن حفظ آرامش و سلامت خود داشته باشید.

برای بهتر بودن تشریفات مجالس، تالار یا باغ عروسی را قبل از برگزاری مراسم ببینید و امکانات آن را بررسی کنید. غذاهای شب عروسی را از قبل تست کنید و سپس سفارش دهید. برای برگزاری مراسم و هدایای جشن سختگیری به خرج ندهید و بیشتر به فکر لذت بردن از آن مراسم و شاد بودن باشید. فراموش نکنید در حین برگزاری مراسم عروسی و جشن و پایکوبی به مهمانان خود سر بزنید و از آنان بابت حضور در مهمانی تشکر کنید.
تاریخ درج: 1397/01/09
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین برگزار کنندگان مجالس عروسی در تهران از مجموع 0 امتیاز