استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین تالار عروسی تهران کجاست

بهترین تالار عروسی تهران کجاست
بهترین تالار عروسی تهران کجاست ؟ تالار زندیه یافت آباد،تالار آرتمیس تهرانپارس،تالار موج آبی شهریار،تالار ایرانیان تالار قصر داریوش شهریار،افسریه ، تالار قصر سوگند تهرانپارس ،تالار تخت حمشید شهریار،تالار مروارید شرق حکیمه،تالار شیاق سمت شرق تهران،









-------------------------------
تالار پذیرایی زندیه از مجموعه تالار پذیرایی های یافت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی زندیه دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت در یافت آباد واقع گردیده است. تالار زندیه دارای دسترسی آسان، پارکینگ اختصاصی، پرسنل آموزش دیده ، مدیریت مجرب با ۲۰ سال سابقه برگزاری مراسم تشریفاتی، دارای محوطه باز دلنشین و اتاق عقد مجزا افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
از مزایا و ویژگی های این تالار میتوان به دسترسی آسان به تالار ،پارکینگ اختصاصی،اتاق مجزا همراه با سفره عقدهای زیبا و… اشاره کرد. میدریت این مجموعه پذیرایی آقای حامدی دارای ۲۰ سال سابقه در برگزاری مراسم تشریفاتی آماده پذیرایی از جشن ها و میهمانی های شما عزیزان میباشد.
تخفیف ویژه :
10% تخفیف از کل قرارداد + هدیه ویژه مدیریت در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 17 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه زندیه ، میتوانید با شماره تلفن 66394582 ,09120710175 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " یافت آباد، بلوار الغدیر شمالی، نبش خیابان انصاری، پلاک ۳۸۴- تالار پذیرایی زندیه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------
تالار پذیرایی آرتمیس از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 8 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه آرتمیس ، میتوانید با شماره تلفن 77164020 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان دماوند- بعد از پل خاقانی- تهران شرق- نرسیده به ایستگاه داریوش- تالار پذیرایی آرتمیس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------
تالار پذیرایی مروارید شرق از مجموعه تالار پذیرایی های حکیمیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مروارید شرق ، میتوانید با شماره تلفن 77002194 ,09119817870 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان بابایی به سمت شرق،نرسیده به یاسینی،شهرک امام خمینی،تالار مروارید- تالار پذیرایی مروارید شرق " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------
تالار پذیرایی قصر داریوش - شهریار از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصرداریوش دارای ظرفیت 500 نفر می باشد. تالار قصر داریوش در شهریار واقع شده است و جز تالار های غرب تهران و اطرف تهران به حساب می آید.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر داریوش - شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65409773 ,09123676858 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، کمربندی اندیشه به ملارد، نرسیده به میدان جعفریه- تالار پذیرایی قصر داریوش - شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------
تالار پذیرایی شیان از مجموعه تالار پذیرایی های لویزان-شیان آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه شیان ، میتوانید با شماره تلفن 22947924 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " هنگام - پارك جنگلی لویزان- تالار پذیرایی شیان " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------
تالار پذیرایی تخت جمشید - شهریار از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تخت جمشید یک تالار زیبا و مدرن است و با ظرفیت ۸۰۰ نفر در منطقه شهران شمالی قرار دارد. تالار پذیرایی باغ تخت جمشید با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان آماده پذیرایی از میهمانی ها و مراسم های عروسی شما را دارد و امیدوار است لحظات خوش و خاطره انگیزی را برای شما و مهمانان شما فراهم سازد. از امکانات و ویژگی های تالار باغ تخت جمشید می توان به سبک خاص در گل آرایی تالار و محوطه و همچنین اجرای مراسمات مختلف مثل آتش بازی و شمع آرایی نام برد. همچنین پارکینگ اختصاصی تالار عروسی باغ تخت جمشید دغدغه مهمانان محترم شما را برطرف نموده است. مدل های متنوع سفره عقد این تالار از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار هستند که با توجه به سلیقه و انتخاب شما جهت مراسم شما آماده و دیزاین می شود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تخت جمشید - شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65264048 ,09122441920 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، میدان بسیج، کیلومتر یک جاده رباط کریم- تالار پذیرایی تخت جمشید - شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------
تالار پذیرایی بزرگ قصر جی از مجموعه تالار پذیرایی های جی – شبیری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. تالار پذیرایی بزرگ قصر جی دارای ظرفیت ۴۵۰ نفر می باشد.تالار قصر جی از مجموعه تالار های غرب تهران می باشد که دارای سیستم صوتی JBL، دیزاین کلاسیک، صندلی های مبله، لابی مجلل، کادر مجرب با لباس فرم یکدست، طراحی جایگاه عروس و داماد به سبک رومی و کیفیت غذا عالی با برنج ۱۰۰٪ ایرانی می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بزرگ قصر جی ، میتوانید با شماره تلفن 66068676 ,09125370936 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان آزادی،میدان استاد معین،خیابان ۲۱ متری جی،بین طوس و دامپزشکی- تالار پذیرایی بزرگ قصر جی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------
تالار پذیرایی تشریفات شهریار از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی تشریفات دارای ظرفیت 500 نفر در شهریار واقع شده است.
پکیج طلایی تخفیف
ورودی رایگان، بادکنک آرایی، میزشام عروس و داماد، اتاق عقد، گل آرایی جایگاه و میزمیهمان، ویدئو پروجکشن، خواننده با سیستم حرفه ای، نورپردازی، مشعل آرایی، آتش بازی، فرش قرمز، سالن مبله
با 2 نوع غذا: زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با مرغ با برنج 100% ایرانی
سالاد، نوشابه قوطی، آب معدنی، دسر در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفات شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65220777 ,09122346082 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، بلوار رسول اکرم(ص)، روبروی ستاد فرماندهی- تالار پذیرایی تشریفات شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------
تالار پذیرایی تشریفاتی قصر سوگند از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. تالار تشریفاتی قصر سوگند در منطقه تهرانپارس با ظرفیت 600 نفر واقع شده است. از ویژگی های تالار پذیرایی قصر سوگند می توان به نوساز بودن تالار، سالن های زیبا با سقف بلند، صندلی های مبله و دیزاین جدید مطابق با استانداردهای روز دنیا، جایگاه ویژه و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود. صندلی های فوق العاده شیک، سقف بسیار بلند، آسانسور 15 نفره، بهترین کیفیت غذانیز از جمله مزایای تالار قصر سوگند تهران می باشد در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 8 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی قصر سوگند ، میتوانید با شماره تلفن 77728007 ,09121014741 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهرانپارس، مابین چهارراه تیرانداز و خیابان رشید، بعد از آرایشگاه گلها- تالار پذیرایی تشریفاتی قصر سوگند " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------
تالار پذیرایی موج آبی شهریار از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
مجموعه تالارهای پذیرایی موج آبی دارای دو سالن مجزا به ظرفیت های 500 و 1200 نفر در شهریار واقع گردیده است. تالار موج آبی دارای لابی های مجلل در طبقات ، باشگاه بدنسازی، استخر، ۴۰۰۰ متر فضای پارکینگ و دیزاین استثنایی می باشد. تالارهای موج آبی در سال 1390 افتتاح گردیده است.
  تالار عروسی موج آبی با مدیریت آقای قنبری در حال فعالیت میباشد. این تالار پذیرایی دارای دو سالن مجزا با ظرفیت های ۵۰۰ و ۱۲۰۰ نفر میهمان میباشد و آماده برگزاری مراسم های شما در شبی به یادماندنی میباشد. همچنین این تالار عروسی دارای امکانات دیگری مانند لابی بسیار مجلل در طبقات ، باشگاه بدنسازی ، استخر ،برق اضطراری ، ۴۰۰۰ متر فضای پارکینگ ، میوه آرایی و دیزاین بی نظیر و استثنایی و… میباشد. اگر به دنبال یک تالار پذیرایی شیک و مجلل در شهریار و  غرب تهران میگردید سایت تالارلیست به شما پیشنهاد میکند تا حتما سری به تالار مجلل موج آبی بزنید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه موج آبی شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65773102 ,65773100 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، کیلومتر ۹ جاده شهریار به رباط کریم،نرسیده به شهرک فرارت- تالار پذیرایی موج آبی شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------
تالار پذیرایی تشریفاتی بزرگ ایرانیان (افسریه) از مجموعه تالار پذیرایی های افسریه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی ایرانیان یک مجموعه ای مستقل در بنایی حدود 3000 متر همراه با پارکینگ اختصاصی در منقطه افسریه (مسعودیه) تهران آماده پذیرایی از کلیه مهمانان و عروس و دامادهای محترم می باشد. لابی ورودی بسیار شیک، سالن های کاملا مبله، فضای عقد مجزا با فضایی حدود 200متر، چایخانه سنتی ویژه عروس و داماد، اسانسور ویژه مهمانان، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای، اتلیه ویژه مهمانها با امکان چاپ عکس در شب مراسم، ظروف تماما سیلور و کریستال و همچنین سفره خانه سنتی بسیار زیبا از مزایای ویژه تالار پذیرایی ایرانیان است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 15 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی بزرگ ایرانیان (افسریه) ، میتوانید با شماره تلفن 33229001 ,09190282880 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " افسریه - بلوار 40 متری قصر فیروزه - اول خ ابومسلم خراسانی - ضلع شمالی پارک والفجر- تالار پذیرایی تشریفاتی بزرگ ایرانیان (افسریه) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
-------------------------------
تاریخ درج: 1398/08/27
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین تالار عروسی تهران کجاست از مجموع 0 امتیاز