استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین تالارهای عروسی در پیروزی

بهترین تالارهای عروسی در پیروزی
تالارهای عروسی در پیروزی :تالار عروسی یکی از اجزای مهم تشریفات هر عروسی است. تالارهای عروسی در پیروزی از مکان های زیبا و مجری برگذارکننده بهترین جشن ها میباشند. در ابتدای ورود به هر تالار، تحت تأثیر فضا، نور، رنگ،دیزاین ،دکوراسیون ،چیدمان و تزیینات سالن قرار میگیرید. با دوستانتان در مورد تشریفات و پذیرایی تالارهای مختلف صحبت میکنید.  










مهمتر از همه اینکه عروس و دامادهایی که در تدارک مراسم عروسی هستند؛ به فکر مناسبترین تالارها از نظر تشریفات و بودجه خودشان هستند تا رؤیاییترین شب زندگی خودشان را در آنجا ثبت نمایند. در نتیجه در سالهای اخیر طرح ازدواج آسان مطرح شده که به دنبال برگزاری مجلسی آبرومندانه برای کمک به ازدواج راحتتر جوانان است. بنابراین برخی از تالارها طرف قرارداد با کانونهای ازدواج آسان هستند تا تخفیفهایی را برای عروس و دامادهای ساده زیست قائل شوند.  بعلاوه خانوادههای عروس و داماد هم میخواهند به خوبی از مهمانانی که یک عمر آرزوی خوشبختی فرزندانشان را داشتهاند، پذیرایی نمایند. شما باید با درنظر گرفتن تمامی جوانب، تالار دلخواهتان را برای آغاز یک زندگی عاشقانه انتخاب کنید. در ادامه این مقاله به اهمیت برگزاری جشن عروسی در تالار اشاره خواهیم کرد. سپس ویژگیهای تالارهای عروسی واقع در خیابان پیروزی تهران را مطرح میکنیم.

تالارهای پذیرایی منطقه 13 و 14
 
اهمیت استفاده از تالارهای عروسی
تالارهای عروسی با توجه به آپارتمانی شدن خانهها به یکی از اجزای مهم مراسم عروسی و تشریفات عروسی در دهههای اخیر تبدیل شدهاند. دیگر خانههای ویلایی با حیاطهای بزرگ و حوض آبی در وسط آن کمتر دیده میشوند و به نوعی آثار باستانی تبدیل شدهاند. اینگونه تغییرات در بافت شهرسازی و صنعتی شدن فضای شهری نیاز به تالارهای عروسی را به لازمه زندگی در شهرهای صنعتی همچون تهران مبدل کرده است.
 
حتی خانوادههایی که از فضا و متراژ بزرگ خانه برای برگزاری جشنی  مجلل برخوردار هستند باز هم از عهده مدیریت یک عروسی مجلل بر نمیآیند. برگزاری مراسم عروسی در خانهای که امکانات اولیه همچون آشپزخانه، فضای پارک خودرو، سیستمهای صمعی و بصری را ندارد؛ بسیار دشوار و طاقت فرسا است. البته هزینههای نگهداری و پاکسازی فضای خانه  بعد از مراسم عروسی هم از جمله عواملی است که باعث میشوند تا برگزاری جشن عروسی در تالار عروسی بسیار سهل و آسان شود. تالارهای عروسی حس آرامش و امنیت لازم برای برگزاری جشنی باشکوه را در اختیارتان قرار میدهند.
در عصر ارتباطات دیگر بعد مسافت مانع از اطلاع یافتن تمامی اعضای فامیل و آشنایان از مراسم عروسی نخواهد شد؛ در نتیجه به فضای بیشتری برای پذیرایی از تمامی اعضای خانواده، دوستان و آشنایان خانوادگی نیاز داریم. تالارهای عروسی به خوبی پاسخگوی نیاز امروزی ایرانیان عزیز هستند.
 
ویژگیهای تالارهای عروسی در خیابان پیروزی
تالارهای عروسی واقع در خیابان پیروزی تهران از ویژگیهای مطلوبی برای برگزاری جشنهای عروسی شما عزیزان برخوردار هستند که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
بیشتر هزینه های عروسی در زمینه تشریفات عروسی مربوط به هزینه های تالار عروسی است؛ پس با دقت باید تالاری مناسب با بودجه خودتان را انتخاب کنید. خیابان پیروزی از جمله خیابانهای قدیمی شرق تهران است که هزینههای خدماتی تالارهای آن در مقایسه با غرب و شمال تهران از وضعیت بسیار بهتری برخوردار است.  به شما عروس و دامادهای عزیز مژده میدهیم که با هر بودجهای میتوانید به تالارهای خیابان پیروزی مراجعه کرده و منوی غذایی و تشریفات مناسب با بودجه خودتان را سفارش دهید. تالارهای عروسی واقع در خیابان پیروزی تهران، امکان برگزاری بهترین مجالس با هزینههای معقول را در اختیار عروس و دامادهای خوشبخت و خانوادههای عزیزشان قرار میدهند. بعلاوه عبور بزرگراه امام علی از این خیابان امکان دسترسی به تالارهای آنرا از قسمتهای مختلف تهران بزرگ فراهم میکند تا اسباب راحتی خیال میزبانان و میهمانان برای حضور به موقع در مراسم و نماندن در ترافیک فراهم شود.  هیچ کسی دوست ندارد قبل از شرکت در مراسم جشن عروسی عزیزانش در ترافیک طولانی گیر کند. از همه مهمتر، بانوان محترم هم علاقهای ندارند تا در حالیکه لباس مجلسی به تن کردهاند و آرایش مهمانی دارند، مدت زیادی را در داخل خودرو برای رسیدن به تالار عروسی بگذرانند. پس تالارهای عروسی واقع در خیابان پیروزی تهران دسترسی مناسبی را برای شرکت در مراسم عروسی فراهم مینمایند.
 
غالب رویداد یک روز عروسی مجلل در درون تالار عروسی میگذرد. پس تیم تشریفات شامل متخصصان آتلیه، عوامل تزیینات و گروه موسیقی باید با تیم اجرایی تالار عروسی به همکاری مناسبی برسند. برای تشکیل این همکاری نیازمند فضای دارای امکانات لازم همچون سیستمهای نور پردازی، صوتی و تصویری حرفهای و
مدرن، سالنهایی با ارتفاع سقف مطلوب و رنگ مناسب دیوارها و کف با جلوهها و نمای بصری ویژه و جوانپسند هستیم.  تالارهای عروسی واقع در خیابان پیروزی تمامی این امکانات را با هماهنگی تیم تشریفات عروس و دامادهای عزیز فراهم مینمایند. بعلاوه برخی از تالارها تمامی این امکانات جانبی را در کنار ارائه فضای مناسب در اختیار مشتریان ارجمند قرار میدهند تا کار برگزاری مراسم را سادهتر نمایند.  
 
قبول دارید که ما ایرانیها پس از دیدن عروس و لباس عروس به فکر شام عروسی هستیم. تالارهای عروسی واقع در خیابان پیروزی با بهترین سرآشپزهای سنتی پز و مدرن پز ایران همکاری دارند تا بهترین منوی غذایی شامل انواع پیش غذاها، غذاهای اصلی، سالادها، دسرها، نوشیدنیها و... را طبق سلایق شما عزیزان و خانوادههای محترمتان فراهم نمایند. در این تالارهای عروسی تلاش شده تا از بهترین مواد اولیه برای طبخ غذا استفاده شود و منوی غذایی متنوع با هزینههای منصفانه در اختیار مشتریان عزیز قرار میگیرد. همواره برخورد پرسنل تالار یکی از نقاط قوت هر تالار عروسی محسوب میشود. مدیریت و کارکنان تالارهای عروسی همواره برخورد مناسب و مردم داری را سرلوحه تعامل با مشتریان و میهمانان قرار میدهند تا شبی خاطره انگیز و رؤیایی را برایتان رقم بزنند. با برگزاری جشنهایتان در این تالارها دیگر جایی برای نگرانی بابت پذیرایی مناسب از میهمانان عزیز و گرانقدر وجود نخواهد داشت. کارکنان آموزش دیده در حوزه تشریفات و چیدمان تالار با رفتار مناسب و خلق و خوی مثبت خودشان، ارتباط خوبی را با میزبان برقرار کرده و هماهنگی لازم بین اجزای مختلف یک جشن عروسی شامل پذیرایی، فیلمبرداری، عکاسی، میهمانان و ... را برقرار مینمایند.
 
در تالارهای عروسی علاوه بر برگزاری جشن عروسی امکان برگزاری سایر جشنهای شما عزیزان مانند مراسم عقد، مراسم فارغالتحصیلی، ولیمههای مذهبی، جشن تولد، مراسم ترحیم و غیره هم وجود دارد. فقط باید نوع مراسم مدنظر،  تعداد میهمانان و سایر تشریفات فرعی و مد نظرتان  مثل آتش بازی را با مدیریت تالار در میان بگذارید. مدیریت و کارکنان تالار عروسی با توجه به تجارب کاری و ترندهای سال، بهترین گزینه های متناسب با شرایط و بودجه شما را پیشنهاد میدهند تا طبق سلایق خودتان انتخاب کنید. هر گونه تغییرات لازم برای برگزاری مراسم از جمله تزیینات و نورپردازی مد نظر شما با هماهنگی قبلی قابل اجرا است.
 
تالارهای عروسی خیابان پیروزی با توجه به نزدیکی به برخی از محلههای قدیمی به فکر خانوادههای مذهبی و مقید هم هستند. تالارهای عروسی برای رقم زدن شبی رؤیایی برای همه میهمانان با هر عقیدهای سالنهای مجزا برای خانمها و آقایان را برای رفاه حال خانوادههای عروس و دامادهای خوشبخت فراهم کردهاند. با راحتی
خیال به تالارهای عروسی مراجعه کنید چون کادری مجرب و متخصص در حوزه تشریفات و برگزاری مراسم، منتظر برگزاری جشنهای زیبای شما عزیزان هستند.  
 
در ادامه به بررسی ویژگیهای شاخص برخی از تالارهای خیابان پیروزی خواهیم پرداخت تا شما عزیزان با فراغ بال بیشتری به انتخاب تالار دلخواهتان بپردازید.
 
تالار پذیرایی سورتمه  در خیابان پیروزی بعد از سه راه شکوفه، روبروی فروشگاه رفاه، پلاک  خودرو مناسب است. آقای نفر است. پارکینگ تالار برای پارک و حداکثر گنجایش تالار، حداقل خطیب مدیریت تالار سورتمه را برعهده دارند.  فضای داخلی سالنها به شکل ال است. نورپردازی سقف برای رقص و فیلم برداری مدرن، مطلوب است. میز  نفره تالار دارای روکشهای سفید رنگ هستند. گلآرایی، شمع آرایی، کریستالآرایی و ریسه 8 و صندلیهای کشی میزها و راهرو طبق سلیقه و خواست عروس و دامادهای عزیز قابل تغییر است. بعلاوه میوهآرایی و گلآرایی جایگاه عروس و داماد هم طبق ترندهای روز دنیا قابل اجراست.
 
 نوع غذای اصلی، و انواع نوشیدنیها منوی غذایی تالار پذیرایی سورتمه متشکل از پیش غذاها، بیش از است. همچنین کارکنان خوش برخورد و آموزش دیده حس آرامش و شادی را به میهمانان عزیز هدیه میکنند.  
 
تالار پذیرایی شهرام  نفر مهمان، گزینه تالار پذیرایی شهرام به عنوان یکی از تالارهای باسابقه در شرق تهران با وجود گنجایش خوبی برای برگزاری مراسم مختلف و جشنهای مقرون به صرفه است. از جمله مزیتهای این تالار همکاری با تیم تشریفات با تجربه شامل عکاس و فیلمبردار حرفهای و اختصاصی بانوان، گروه موزیک اختصاصی تالار با سیستمهای صوتی حرفهای و به روز، تیم دیزاین متخصص و هماهنگ با ترندهای روز دنیاست که کار  برگزاری جشنها را برای خانوادههای عزیز ساده کرده است.  آقای شقاقی مدیریت تالار به همراه سایر تیمهای تخصصی تالار شهرام دارای سابقه فعالیت در حوزه برگزاری انواع جشنها، نمایشگاهها و همایشها آماده خدمت رسانی به همشهریان و سازمانهای خصوصی و دولتی هستند. شایان ذکر است که این تالار از طرح ازدواج آسان و مولودی خوانی هم برخوردار است.  
 

 
تالار بیناتس با معماری و طراحی جذاب و به روز توجه بسیاری را در سالهای اخیر به خود جلب کرده است.  میهمان این تالار در نشانی بلوار ابوذر و نبش کوچه ارجمندی قرار گرفته است. تالار بیناتس با گنجایش   خودرو است. دارای دو طبقه پارکینگ با گنجایش سقف منقش و مزین به لوستر، یادآور نقاشیها و دکوراسیون دوره ویکتوریایی است. صندلیهای چوبی با میزهای شیشهای و شمعدانهای برنجی جلوه خاصی به این تالار بخشیدهاند.  همچنین ارتفاع سقف تالار برای فیلمبرداری با کرین مطلوب است و از نورپردازی خوب و چشم نوازی برخوردار است. تالار برای برگزاری جشنهای مختلف دارای سالنهای مجزا و اتاق عقد با چیدمان جذاب و دلخواه شما است.  
 
تالار پاسارگاد  مهمان و پارکینگ تالار پاسارگاد به مدیریت اردستانی واقع در خیابان گل است. این تالار دارای گنجایش  خودرو است. تالار داری حیاط و آب نمای بسیار زیبا است. سیستم نورپردازی و سیستم صوتی 322با ظرفیت حرفهای با گروه موزیک اختصاصی در اختیار مشتریان عزیز است. فضای سنتی مخصوص سرو غذای عروس و داماد تعبیه شده است. دارای سالن عقد مجزا است. امکان برگزاری نمایش و شعبده بازی هم وجود دارد. بادکنک آرایی، گلآرایی و مشعل آرایی به سلیقه عروس و داماد قابل اجراست. کیفیت غذای تالار هم بسیار مطلوب است.
 
تالار حجله  مهمان را دارد.  پارکینگ مجموعه دارای ظرفیت تالار حجله با مدیریت آقای پورکریمی، گنجایش خودرو است. تالار حجله امکان برگزاری مراسم عقد، عروسی، ولیمه و ترحیم را دارد. گلآرایی، شمعآرایی، بادکنک آرایی و مشعل آرایی طبق سلیقه مشتریان محترم قابل اجراست. امکان برگزاری آتش بازی و شعبده بازی هم وجود دارد. کیفیت غذای تالار با توجه به سرو برنج ایرانی در سطح بسیار خوبی قرار دارد.
 
 
تالار قصر امیر این نفر میهمان و پارکینگ برای تالار قصر امیر با مدیریت آقای طلایی دارای ظرفیت تالار با نورپردازی مناسب و سالنهای مبله، فضای دلنشین و زیبایی را در اختیار میزبانان و میهمانان قرار میدهد. تالار قصر امیر دارای امکاناتی همچون فیلمبردار خانم و آقا، موزیک، طرف قرارداد با آرایشگاه عروس   نفر است. طرح ازدواج آسان هم در این تالار برگزار میشود.


تالار قصر پیروزی این تالار با مدیریت آقای اسدی از جمله معدود تالارهای دارای چهار سالن مجزا با گنجایشهای مختلف از  خودرو گنجایش دارد. در نفر میهمان برای جشنها و مراسم مختلف است. پارکینگ تالار واقع این تالار با داشتن طرح ازدواج آسان، نیازهای اقشار مختلف جامعه را برای برگزاری مراسمی به یاد ماندنی مرتفع میکند. امکاناتی همچون موزیک، فیلمبرداری، سیستم نورپردازی و صوتی حرفهای، اتاق عقد مجزا، آتش بازی و شعبده بازی و غیره تنها بخشی از امکانات این تالار مجلل هستند. مجموعه کارکنان و امکانات تالارهای عروسی به دنبال جلب رضایت کامل شما مردم عزیز هستند. نفر میباشد


تالار پذیرایی کوثریکی از تالارهای زیبای منطقه ی پیروزی میباشد.گنجایش تالار حدود  با دکوراسیون وچیدمان زیبا وبه روز زیبایی جشن را چند برابر میکند.تنوع غذاها وکیفیت مجموعه یکی از مزیتهای خوب این تالار میباشد.

 
 
تاریخ درج: 1399/04/02
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین تالارهای عروسی در پیروزی از مجموع 0 امتیاز