استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین زمان برای خرید کفش عروسی

بهترین زمان برای خرید کفش عروسی
بهترین زمان برای خرید کفش عروسی : معمولا کفش عروس رو باید با توجه به فصلول سال و محل برگزاری جشن انتخاب کنین. کفش مختص فصل پاییز و زمستون و همچنین انتخاب باغ یا ساحل برای برگزاری مراسم با کفشی که برای بهار و تابستون و مراسمی که در تالار برگزار میشه تفاوت زیادی داره.



یکی از وسایلی که برای عروس لازم و کاربردیه کفش هست. ممکنه به نظر برسه چون کفش عروس برای یک شبه و یا چون زیر لباس پنهانه، خیلی اهمیت نداره چه کفشی انتخاب بشه ولی برای انتخاب یک کفش مناسب برای عروس علاوه بر سلیقه و زیبایی چند نکته مهم دیگه رو هم باید در نظر بگیرید که در ادامه به مهمترین نکات در انتخاب کفش عروس اشاره میکنم.











آنچه درباره ی استفاده از کفش ها باید بدانید .کفش عروس مناسب و زیبا بعد از انتخاب حلقه و لباس عروس،  یکی از خریدهای مهمیه که عروس خانوم دغدغه زیادی براش داره. با توجه به اینکه عروس قد بلند یا کوتاهی داره و تناسبش با قد داماد به چه شکلیه و همینطور با توجه به لباس عروس که آیا بلند و دنباله دار هست یا کوتاه و جمع و جور، کفشی که انتخاب میکنه هم متفاوته.



کفش مناسب برای عروس


در هرصورت با توجه به همه ی این موارد عروس باید کفشی بپوشه که در عین زیبایی بتونه براحتی باهاش راه بره و برقصه و با توجه به لباسی که تنش میکنه گامهای زیبا و شمرده ای برداره. برای همین در این مطلب سعی کرده ایم گلچینی از بهترین و زیباترین مدلهای کفـش عروس را گرد آوریم تا با دیدن آنها کفش مورد علاقه خود را انتخاب کنید. لطفا ملاحظه بفرمایید:چه کفشی رو با چه لباسی بپوشم؟
هیچ وقت از دیدن تعداد زیاد کفش خانومها تعجب نکنید و مطمئن باشید…


بهترین و زیباترین مدلهای کفـش عروس

راحتی مهمترین نکته در انتخاب کفش عروس
انتخاب یک کفش راحت که تنگ نباشه و به انگشت ها یا پشت پاشنه فشار وارد نکنه یکی از مهمترین ویژگی ها برای خرید کفش عروس هست. عروس باید کفشی رو انتخاب کنه تا بتونه براحتی با اون راه بره، برقصه، فعالیت کنه و تمام زمان مراسم رو با اون بگذرونه بدون اینکه پاهاش خسته بشه و درد بگیره. همه ی اینها بیشتر به جنس، نوع پاشنه و بلندی و کوتاهی اون مربوط میشه.

مهمترین ویژگی ها برای خرید کفش عروس

کیفیت کفش عروس مهم است
برای خرید کفش مناسب که بتونه راحت و انعطاف پذیر باشه باید یک کفش با کیفیت مناسب مثل کفشی با جنس چرم بخرین. کفش های با کیفیت مناسب از مواد طبیعی و با کیفیت ساخته میشن و در صورت استفاده از آن میتونید مدت طولانی تری بایستین و راه برید.فکر کنم تا حالا براتون پیش اومده باشه که از بعضی وسایلتون خسته…

کیفیت کفش عروس

به ارتفاع پاشنه توجه کنین
معمولا زمانی که قصد خرید کفش مجلسی یا کفش عروس رو دارین به این نکته دقت کنین که معمولا با چه نوع کفشی راحت تر هستین و عموما پاشنه کوتاه و اسپرت میپوشین یا پاشنه بلند و مجلسی. برای خرید کفش های پاشنه بلند از انواع لژدار که راحت تر هستن استفاده کنین تا فشار کمتری به پا و کمرتون وارد بشه. همچنین بهتره برای لباس عروس بلند و دنباله دار از کفش های تخت و پاشنه کوتاه استفاده کنین.

خرید کفش مجلسی یا کفش عروس

 توجه به سبک و رنگ
معمولا برای خرید کفش عروس از رنگ های روشن تر مثل سفید، کرم و نباتی استفاده میکنن اما انواع کفش های رنگی مخملی که با رنگ لباس عروس تضاد و کنتراست داشته باشه جذابیت و زیبایی بیشتری داره.



تاریخ درج: 1397/12/19
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین زمان برای خرید کفش عروسی از مجموع 0 امتیاز