استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالار عروسی شیک و ارزان

تالار عروسی شیک و ارزان
تالار عروسی شیک و ارزان :تالار شهر،تالار دهکده المپیک،تالار نگین شهرری،تالار تخت جمشید تهرانپارس،تالار مهرگان ورداورد،تالار بهاره خیابان پرستار،تالار آمیتیس شهریار،تالار میزبان 22 بهمن،تالار رفاه پیروزی،تالار امیر مجیدیه،تالار صدف تهرانپارس،تالار خانجان ولیعصر









--------------------------------
تالار پذیرایی شهر (شهرری) از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
این تالار دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت میباشد. تالار شهر دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ طبقاتی ، برق اضطراری ، میوه آرایی، آسانسور ، پرسنل حرفه ای و آموزش دیده ، کیفیت غذای مطلوب و… میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه شهر (شهرری) ، میتوانید با شماره تلفن 09194938916 ,09128890084 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهرری، ضلع شمالی میدان سه راه ورامین ابتدای جاده سوم(شهید غدیری)- تالار پذیرایی شهر (شهرری) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی المپیک از مجموعه تالار پذیرایی های دهکده المپیک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
منطقه دهکده المپیک در غرب تهران بزرگ و نزدیک به انتهای بزرگراه همت واقع شده است که با توجه به اینکه به تازگی مسکونی شده است هنوزی فکری در مورد مواردی چون تالار پذیرایی و یا سالن پذیرایی در آن اندیشیده نشده است. تالار عروسی المپیک جزو معدود تالارهای عروسی دهکده المپیک و تالارهای پذیرایی منطقه ۲۲ به شمار می آید. در این سالن پذیرایی تمهیداتی چون سالن مجزا برای خانم ها و آقایان اندیشیده شده است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 22 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه المپیک ، میتوانید با شماره تلفن 4294967295 ,09194809372 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میدان المپیک،200 متر پایین تر از میدان(بسمت جنوب)،خیابان افشار نجفی،پلاک 35- تالار پذیرایی المپیک " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی ملاصدرا از مجموعه تالار پذیرایی های ونک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی ملاصدرا درای دو سالن مجزا با ظرفیت 600 نفر می باشد. این تالار با دسترسی خوب می تواند انتخابی خوب برای برگزاری مراسمات و جشن های عروسی شما باشد.تالارپذیرایی ملاصدرا مخصوص پرسنل محترم صدا و سیما می باشد.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ملاصدرا ، میتوانید با شماره تلفن 88052132 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان چمران به سمت شمال،ابتدای وردوی خیابان ملاصدرا- تالار پذیرایی ملاصدرا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی باشگاه سهند از مجموعه تالار پذیرایی های حکیمیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
توضیحات: تالار پذیرایی سهند قابلیت برگزاری دو مراسم به صورت همزمان را دارا می باشد. سالن های تالار سهند برای مراسم با ظرفیت ۳۰۰ و یک سالن با ظرفیت ۵۰۰ میهمان طراحی شده است. سالن های مبله بسیار شیک از مشخصات این تالار زیبا است.سیستم صوتی  حرفه ای و پیشرفته ، دستگاه های نورپردازی بروز با افکتهای زیبا و خاص , پرسنل کارآزموده و کادری مجرب با تحصیلات  در زمینه میهمانداری، دارای  پارکینگ اختصاصی از ویژگی های این تالار می باشد می باشد در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه باشگاه سهند ، میتوانید با شماره تلفن ,77008806 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه بابایی،ورودی حکیمیه،بلوار شهید عبدالرضا(بهار)،تقاطع بابائیان(لاله)- تالار پذیرایی باشگاه سهند " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی اریکه پارسیان (شهرک غرب) از مجموعه تالار پذیرایی های شهرک غرب آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی اریکه پارسیان دارای سالن های مجلل مبله و شیک ، اتاق عقد با دیزاین بی نظیر، فضای کاملا دنج و اختصاصی می باشد.
آتش بازی، گل آرایی، نورپردازی، اجرای برنامه های هنری از دیگر خدمات تالارپذیرایی اریکه پارسیان بشمار می آید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه اریکه پارسیان (شهرک غرب) ، میتوانید با شماره تلفن ,22351230 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهرک غرب،بلوار فرحزادی،خیابان حافظی(ارغوان غربی)،کوچه پرتو،پلاک ۴- تالار پذیرایی اریکه پارسیان (شهرک غرب) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی ولیعصر (عج) از مجموعه تالار پذیرایی های چیذر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی ولیعصر (عج) با ظرفیت 600 نفر در شمال تهران واقع شده است. تالار بزرگ ولیعصر با دکوراسیون جدید و ارائه خدمات آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد برگزاری مراسم و همایشهای خاص, برگزاری مراسم عروسی, نامزدی و جشن تولد. انواع غذاهای متنوع ایرانی،فرنگی،دسر،سالاد بار انواع خدمات مجالس از جمله اتاق عقد،گل آرائی،فیلم و عکس تالار پذیرایی ولیعصر در محدوده قیطریه، چیذر تهران واقع شده است. تالار عروسی ولیعصر دارای ظرفیت حداکثر 600 نفر می باشد و آماده پذیرایی از کلیه جشن ها و میهمانی های شما می باشد.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ولیعصر (عج) ، میتوانید با شماره تلفن 22211170 ,09128484840 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " قیطریه،چیذر،میدان ندا- تالار پذیرایی ولیعصر (عج) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی مهرگان (وردآورد) از مجموعه تالار پذیرایی های جاده مخصوص آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی مهرگان آماده در غرب تهران قرار دارد و آماده  پذیرایی از جشن ها و میهمانی های شماست
این تالار دارای پارکینگ اختصاصی و اتاق عقد لوکس در بهترین نقطه ی منطقه ی وردآورد بیش از سه دهه میزبان عروسی زوج های جوان بوده است.  در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مهرگان (وردآورد) ، میتوانید با شماره تلفن 44983385 ,09123278027 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " کیلومتر ۱۹ جاده مخصوص،شهرک ورد آورد،بلوار اصلی، پلاک ۴۰ آدرس2:اتوبان تهران کرج - پمپ بنزین وردآورد - بلوار اصلی - پلاک 40- تالار پذیرایی مهرگان (وردآورد) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی دیپلمات از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی دیپلمات با ظرفیت 300 نفر جزء شیک ترین تالارهای شرق تهران محسوب می شود. تالار دیپلمات با کیفیت غذای عالی و قیمت مناسب افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. از ویژگی های تالار دیپلمات می توان به واقع شدن سالن ها در همکف، ارتفاع سقف بلند سالن ها(6.5متر)، ستون های بسیار مجلل اشاره کرد. غذای تالار دیپلمات با توجه به استفاده از برنج 100% ایرانی، روغن کرمانشاهی و گوشت گوسفند تازه دارای کیفیت عالی می باشد. همچنین با توجه به اینکه آقای حیدری مالک تالار می باشند و اجاره ای پرداخت نمی نمایند در کنار کیفیت بسیار خوب، قیمت ها بسیار مناسب می باشند.از دیگر مختصات بی بدیل تالار دیپلماتیک می توان به :
وجود پارکینگ نامحدود و اختصاصی رایگان
آب نماهای متعدد و نیز آبشاری زیبا در درب ورودی اصلی میهمانان
همچنین آب نمایی زیبا در جایگاه ویژه عروس و داماد
اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه دیپلمات ، میتوانید با شماره تلفن 22472211 ,77294102 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " فلکه اول تهرانپارس،نرسیده به چهارراه تیرانداز،انتهای 154 شرقی،پلاک 99- تالار پذیرایی دیپلمات " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی قصر آریان از مجموعه تالار پذیرایی های صد دستگاه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصر آریان با جدیدترین دکوراسیون و معماری کلاسیک
از ویژگی های تالار قصر آریان می توان به اتاق VIP بسیار شیک، دکوراسیون مدرن، اتاق عقد مجزا به همراه سفره عقد مجلل، دسترسی آسان و جای پارک وسیع اشاره کرد.
از شاخصه های تالار عروسی قصر آریان  می توان به پذیرایی خوب و سرو غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت خوب ، اتاق عقد مجزا با دکوراسیون شیک و سفره عقد با تنوع و خاص و دسترسی آسان  با جای پارک مناسب اشاره کرد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 14 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر آریان ، میتوانید با شماره تلفن 33179999 ,09120859240 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه بسیج(مسیر شمال به جنوب) - بعد از خروجی ائمه اطهار - لاین کندرو - نرسیده به پارک بسیج - پلاک 558- تالار پذیرایی قصر آریان " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی نگین (شهرری) از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی نگین با ظرفیت 320 نفر در شهرری واقع گردیده است. شعار تالار: یک شب میهمان افتخاری تالار باشید اگر از کیفیت غذا راضی بودید،قرارداد ببندید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه نگین (شهرری) ، میتوانید با شماره تلفن 55918176 ,09123056849 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهرری،خیابان فدائیان اسلام،میدان شهرری،ابتدای خیابان زکریای رازی(24 متری)،مجتمع نگین- تالار پذیرایی نگین (شهرری) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی بزرگ کردستان از مجموعه تالار پذیرایی های شهرک والفجر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
 تالار بزرگ کردستان با ظرفیت 1000 نفر در تقاطع بزرگراه نیایش و بزرگراه کردستان قرار دارد و با دارا بودن فضای مستقل پارکینگ برای یک هزار دستگاه اتومبیل تنها تالار بزرگ تهران با این خصایص می باشد. لابی ورودی حدود 500 متر با فضایی دلپذیر در درب  ورود میهمانان قرار دارد.غذای میهمان های شما توسط رستوران مجلل طریقت طبخ می گردد (شعبه رستوران طریقت در آشپزخانه این تالار فعال است)
نکته بسیار حائز اهمیت تالار بزرگ کردستان، دارا بودن امتیاز اعضای آکادمی هتل داری اوبرلینگن آلمان در ایران می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بزرگ کردستان ، میتوانید با شماره تلفن 88998050 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه نیایش شرق، حد فاصل سئول و کردستان، شهرک فجر- تالار پذیرایی بزرگ کردستان " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی پاسارگاد (پیروزی) از مجموعه تالار پذیرایی های پیروزی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی پاسارگاد با ظرفیت 600 نفر در خیابان پیروزی واقع شده است. تالار پاسارگاد دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت نامحدود، حیاط و آبنمای بسیار زیبا، یخ خشک، سیستم نورپردازی حرفه ای، فضای سنتی مخصوص سرو غذای عروس و داماد و کیفیت غذای عالی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. این تالار دارای پارکینگ اختصاصی همراه با آب نمای بسیار زیبا،حیاط فضای سنتی مخصوص سرو غذای عروس و داماد همراه با پرسنلی متعهد و مجرب آماده ی پذیرایی از مهمانان شما و برگزاری مراسم شما با کیفیتی مطلوب می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه پاسارگاد (پیروزی) ، میتوانید با شماره تلفن 33180013 ,09122304912 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " پیروزی،بلوار ابوذر،بین پل دوم و سوم،بعد از پمپ گاز،خیابان گل- تالار پذیرایی پاسارگاد (پیروزی) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی آمی تیس از مجموعه تالار پذیرایی های سعادت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
مجموعه تالار پذیرایی آمی تیس با مساحتی بالغ بر 3500 متر مربع در 7 طبقه که شامل پارکینگ اختصاصی، لابی و سالنها می باشد در سال 1384 جهت برگزاری مهمانی ها، همایش ها، مراسم رسمی و جشن های عروسی گشایش یافت. تالار آمی‌تیس با ورودی زیبا و باشکوه امکان استقبال از اتومبیل عروس و داماد را در داخل لابی را فراهم ساخته است. مجموعه آمی تیس به دلیل برخورداری از طراحی بسیار ویژه و منحصر به فرد موفق شده جایزه اختصاصی معماری را در سال 1382 به خود اختصاص دهد. سالن های تالار آمی تیس : تالار پذیرایی آمی تیس دارای دو سالن مجزا و تمام آکوستیک با مساحت 1000 متر مربع و با قابلیت پذیرایی ٤٥٠ نفر، نورپردازی منحصر به فرد و زیبا و همچنین سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای می تواند یکی از انتخاب های شما جهت میزبانی مراسماتتان باشد. سالن ویژه مراسم عقد تالار عروسی آمی تیس : سالن عقد اختصاصی تالار با مساحت 100 متر مربع و نورپردازی زیبا و مناسب جهت عکاسی و فیلمبرداری قابل استفاده برای کلیه مراسمات باشکوه و بیادماندنی جشن عقد و همچنین محلی مناسب چهت برگزاری همایش های کوچک می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه آمی تیس ، میتوانید با شماره تلفن 88689980 ,09121224181 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " سعادت آباد،بلوار دریا،انتهای خیابان صرافها،پلاک 37- تالار پذیرایی آمی تیس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی بهاره (خ پرستار) از مجموعه تالار پذیرایی های پیروزی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار بهاره با سابقه درخشان سی ساله خود یکی از تالارهای خوب شرق تهران می باشد. این تالار دارای سالن های شیک با دیزاین جدید ، ورودی مجزا و ظرفیت ۷۰۰ نفر آماده پذیرایی از میهمانی های شما می باشد. همچنین این تالار دارای پارکینگ اختصاصی است. تالار بهاره دارای بهترین و متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی با طعمی بی نظیر می باشد.
یک تخفیف ویژه برای شما عزیزانی که می خواهید مراسم خود ر در تالار عروسی بهاره برگذار کنید انجام داده ایم: ***تخفیف مخصوص خدمات عروسی و تخفیف مخصوص منو غذا*** ویژه ایام هفته بچز تعطیلات و اعیاد.
ضیافتی به یاد ماندنی در تالار پذیرایی بهاره را تجربه کنید.
تالار عروسی بهاره با سی سال سابقه و با دیزاین جدید و شیک می باشد.
همچنین تالار بهاره دارای ورودی مجزا جهت ورود و خروج خانم ها و آقایان و پارکینگ اختصاصی می باشد.
اگر قصد برگذاری مراسم خود در یکی از تالارهای شرق تهران را دارید از این تالار عروسی دیدن نمایید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بهاره (خ پرستار) ، میتوانید با شماره تلفن 33172399 , 0912400094 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان پیروزی - خیابان پرستار - میدان 13 آبان- تالار پذیرایی بهاره (خ پرستار) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی ملل (خ قزوین) از مجموعه تالار پذیرایی های قزوین آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی ملل دارای ظرفیت 300 نفر می باشد. تالار ملل با دیزاین جدید و کیفیت غذای خوب افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.این تالار پذیرایی در خیابان قزوین قرار دارد و آماده ارایه خدمت به شما عزیزان می باشد.
تالار فوق دارای دو سالن زنانه و مردانه با ۳۰۰نفر ظرفیت فول امکانات مبله بسیار شیک و مجلل با کیفیت غذایی بالا وپرسنلی مجرب و کار آزموده آماده پذیرایی میباشد.ظمنا جهت عروسی آسان منتظر شما عزیزان میباشیم.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ملل (خ قزوین) ، میتوانید با شماره تلفن 66101633 ,09121759523 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان قزوین،نرسیده به سه راه آذری،خیابان سبحانی(16 متری امیری)،نرسیده به سنما جی،پلاک 226- تالار پذیرایی ملل (خ قزوین) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی رویال تهران از مجموعه تالار پذیرایی های صادقیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی رویال تهران در غرب تهران در فلکه دوم صادقیه قرار گرفته است . تالار رویال تهران دارای  380  نفر ظرفیت می باشد و با کیفیت بالای  غذا و  سرو و پذیرایی خوب  می تواند میزبانی شایسته برای کلیه مراسم  و جشن های عقد و  عروسی شما عزیزان  می باشد٫
تالار رویال تهران دارای پارکینگ اختصاصی و اتاق عقد و سفره عقد می باشد در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه رویال تهران ، میتوانید با شماره تلفن 44206849 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - فلکه اول صادقیه- خیابان خسرو شمالی- خیابان سازمان آب - نبش خیابان هشتم شمالی- پلاک 179- تالار پذیرایی رویال تهران " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی خان جان از مجموعه تالار پذیرایی های ولیعصر توانیر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار عروسی خانجان از جمله تالارهایی است که در با قدمت طولانی که دارد مراسم های زیادی را در خود جای داده است. آقای خانجانی مالک تالار است که به احتمال زیاد با ایشان در برنامه “مصاحبه با آقای خانجان در برنامه به خانه برمیگردیم” شبکه ۵ سیما و برنامه خانواده شبکه ۱ سیما برخورد نموده اید. به گقته مدیریت تالار عروسی خانجانی هدف اصلی مدیریت تالار برگزاری مراسم هایی با کیفیت بالا و هزینه مناسب برای عروس داماد ها و در نهایت تسهیل امر ازدواج برای زوج های ایرانی است. اگر قصد برگزاری مراسم عروسی را در منطقه میدان ونک را دارید و خواهان این نیستید که در باغ تالار مراسم برگزار کنید، حتما سری به تالار خانجان بزنید. تالار مذکور جزو تالارهای پذیرایی تهران محسوب میشود. تالار خانجان حال اتمام کار تغییر دکور و دیزاین است.
تالار پذیرایی خان جان با استفاده از گوشت و مرغ تازه و به روز کشتار تهران، غذا هایی با طعم و کیفیت عالی را ارائه می دهد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 6 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه خان جان ، میتوانید با شماره تلفن 88663033 ,09302701033 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " ولی عصر - بالاتر از خیابان عباسپور (توانیر) - پ. 250- تالار پذیرایی خان جان " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی تخت جمشید تهرانپارس از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی تخت جمشید در تهرانپارس واقع شده ست. تالار عروسی تخت جمشید دارای دو سالن شیک با دکوراسیون جدید می باشد. ظرفیت این تالار در هر سالن ۵۰۰ نفر است. تالار پذیرایی تخت جمشید دارای دو اتاق عقد مجزا است که یکی از اتاق عقد با ظرفیت ۵۰ نفر و یک اتاق دیگر که اتاق عقد ویژه این تالار می باشد دارای ۱۰۰ نفر ظرفیت است. تالار پیرایی تخت جمشید پذیرای میهمان یها و جشن های شما عزیزان میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تخت جمشید تهرانپارس ، میتوانید با شماره تلفن 77068060 ,09101012262 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - تهرانپارس- بین فلکه سوم چهارم- نبش214 شرقی- پلاک130- تالار پذیرایی تخت جمشید تهرانپارس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی میزبان (22 بهمن) از مجموعه تالار پذیرایی های بریانک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی میزبان در منطقه خیابان قزوین بریانک تهران قرار دارد. تالار میزبان با غذای باکیفیت, هزینه مناسب و نور پردازی حرفه ای آماده برگزاری مراسم عروسی, عقد, ولیمه, افطاری و مراسم ترحیم میباشد.تالار پذیرایی میزبان با ظرفیت 380 نفر ،نورپردازی حرفه ای و منوی غذا با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه شبی به یادماندنی را برای شما عزیزان رقم خواهند زد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه میزبان (22 بهمن) ، میتوانید با شماره تلفن 55777470 ,55728822 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه نواب به سمت جنوب،بلوار بریانک،میدان بریانک- تالار پذیرایی میزبان (22 بهمن) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی چهار فصل از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی چهار فصل دارای  3 سالن بطور مجزا که هر کدام با ظرفیت 400 و 500 و 700 نفر می باشد.تالار چهار فصل در شرق تهران و تهرانپارس قرار گرفته  است٫ تالار چهارفصل با امکانات عالی و با کیفیت آماده میزبانی از کلیه مراسم و مجالس را دارد.
تالار پذیرایی چهار فصل یکی از تالار های خوب شرق تهران واقع در تهرانپارس است که امکان برگزاری 3 عروسی در آن وجود دارد. این سالن ها مستطیل شکل و بدون ستون هستنذد. جایگاه عروس و ذاماد در انتهای سالن قرار دارد و پیست آن فضای بزرگ و مناسبی دارد. تمام سقف و قسمت های مختل دیوار سالن ها دارای نورپردازی و سیستم صوتی حرفه ای می باشد. میزها به موقع شارژ می شوند و پرسنل بسیار خوش برخورد هستند این تالار می تواند گزینه بسیار مناسبی برای برگزاری مراسمی مطلوب باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 8 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه چهار فصل ، میتوانید با شماره تلفن 77871120 ,09121104177 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهرانپارس - ابتدای خیابان آبعلی - بعد از برج دماوند - سمت راست تالار چهارفصل- تالار پذیرایی چهار فصل " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی امیر - مجیدیه جنوبی از مجموعه تالار پذیرایی های مجیدیه جنوبی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار امیر با مدیریت جدید و توانا به تازگی دکوراسیون جدید و شیک همراه با مد روز توسط معمارهایی توانا به اجرا درآمده است.
قیمت مناسب تالار عروسی امیر همراه با کیفیت عالی یکی از ویژگی های این تالار می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 8 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه امیر - مجیدیه جنوبی ، میتوانید با شماره تلفن 88449699 ,09123308359 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه رسالت،خیابان استاد حسن بنا ( مجیدیه جنوبی) پایین تر از پل،پلاک 70- تالار پذیرایی امیر - مجیدیه جنوبی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی مهتاب (نیروی هوایی) از مجموعه تالار پذیرایی های نیروی هوایی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی مهتاب در منطقه نیروی هوایی، پیروزی تهران واقع شده است. تالار مهتاب با ظرفیت 350 نفر آماده پذیرایی از کلیه مهمانی ها و جشن های عروسی شما می باشد.
 تالار مهتاب با بیش از 40 سال سابقه درخشان آماده برگزاری مراسم عروسی, عقد, ولیمه و دیگر مراسم میباشد. این تالار عروسی در سال 1390 به صورت کامل بازسازی شده و با دکوراسیون زیبا و جدید آماده برگزاری انواع مراسم میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مهتاب (نیروی هوایی) ، میتوانید با شماره تلفن 77751714 , 09122872023 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان 30متری نیروی هوایی،نرسیده به خیابان پیروزی،جنب کوچه سادات اصفهانی،پلاک 40- تالار پذیرایی مهتاب (نیروی هوایی) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید
--------------------------------
تالار پذیرایی چهلستون از مجموعه تالار پذیرایی های افسریه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی چهلستون با دکوراسیون جدید و زیبا در منطقه افسریه تهران قرار دارد و از جمله تالارهای جنوب شرق تهران به حساب می آید. تالار چهلستون با ظرفیت 400 میهمان ومدیریت جدید آماده برگزاری مراسم عروسی, عقد, ولیمه, افطاری و ترحیم میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 15 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه چهلستون ، میتوانید با شماره تلفن 33152171 ,09121253685 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " سه راه افسریه،35 متری بلوار قصر فیروزه،نبش دوم- تالار پذیرایی چهلستون " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی پاسارگاد شهریار از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پاسارگاد شهریار در منطقه شهریار واقع شده است و جزو تالارهای پذیرایی غرب تهران محسوب میشود. این تالار دارای سالن های بسیار شیک همراه با دکوراسیون جدید میباشد و دارای ۷۵۰ نفر ظرفیت میهمان آماده پذیرایی از جشن ها و میهمانی های شما در شبی رویایی و به یادماندنی میباشد.تالار پذیرایی پاسارگاد با غذای با کیفیت و پرسنل حرفه ای آماده برگزاری مراسم عروسی و دیگر جشن ها و مراسم میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه پاسارگاد شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65767270 ,09122175907 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، آدران، خیابان اصلی، روبروی شهرک خمینی- تالار پذیرایی پاسارگاد شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی قصر پردیس (یافت آباد) از مجموعه تالار پذیرایی های یافت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصر پردیس با ظرفیت 700 نفر در منطقه یافت آباد تهران قرار دارد.
تالار قصر پردیس با دکوراسیون مدرن و پرسنل حرفه ای آماده برگزاری مراسم عروسی, عقد, نامزدی, ولیمه, افطاری میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 17 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر پردیس (یافت آباد) ، میتوانید با شماره تلفن ,09191400048 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " یافت آباد،بلوار معلم،میدان معلم،ابتدای خیابان مدائن- تالار پذیرایی قصر پردیس (یافت آباد) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی ویولت پایتخت از مجموعه تالار پذیرایی های یافت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار ویولیت یکی از مجلل ترین تالار های عروسی تهران میباشد که در منطقه یافت آباد قرارد دارد. تالار ویولت نوساز است وطرحی و دکوراسیون سبک ایتالیایی دارد. تالار ویولت دارای روف گاردن, آسانسور, نور پردازی, مه سرد و بسیاری از امکانات دیگر میباشد. از ویژگی های تالار عروسی ویولت میتوان به دیزاین مجلل, ماشین عروس در تالار, نور پردازی و کادر حرفه ای اشاره کرد. تالار ویولت مناسب انواع مراسم عروسی, عقد, نامزدی و دیگر مراسم میباشد. تالار پذیرایی ویولت پایتخت تالاری مجلل و زیبا که در منطقه یافت آباد تهران واقع شده است. تالار ویولت دارای ظرفیت حداکثر 650 نفر می باشد و آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. تالار ویولت نوساز بوده و سبک طراحی و دیزاین آن ایتالیایی بوده و منحصر به فرد می باشد. از ویژگی های بارز این تالار می توان به نما و ورودی شیک و مجلل، سالن های مبله با دکوراسیون خاص، روف گاردن، قرار گرفتن ماشین عروس در تالار و همچنین نوردپردازی و تجهیزات صوتی حرفه ای اشاره نمود.. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 17 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ویولت پایتخت ، میتوانید با شماره تلفن 66631130 ,09101012262 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " ابتدای یافت آباد شرقی، نرسیده به بازار موبایل، پلاک ۲۷- تالار پذیرایی ویولت پایتخت " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی صدف (تهرانپارس) از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی صدف دارای دو سالن زیبا به نام های مروارید با ظرفیت پذیرایی 100 تا 300 نفر و صدف با ظرفیت پذیرایی 250 تا 600 نفر و همچنین دارای دو اتاق عقد مجزا جهت پذیرایی از میهمان های شما سروران می باشد.
از ویژگی های تالار صدف کیفیت عالی غذاهای آن بخصوص باقالی پلو با گوشت آن است که از عطر و مزه منحصر به فردی برخوردار است و زبانزد خاص و عام می باشد.
تالار صدف دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 45 خودرو می باشد.
از خدمات تالار می توان به میوه آرایی و دکور مخصوص میز شام اشاره کرد.
گروه تالار پذیرایی صدف با تجارب موفق در امور تشریفات و خدمات مجالس همگام با مدرنترین طراحی های روز دنیا و ارائه کلکسیونی ازبهترین ها سعی برآن دارد گامی نو درجهت رضایت مشتریان خود برداشته و لحظاتی شاد و خاطره انگیز برای شما عزیزان و مدعوین محترمتان خلق نماید.
دراین راستا و درجهت نیل به پیشرفت و رضایت مشتریان، با رعایت کلیه متد بین المللی تشریفات و خدمات مجالس و همچنین رعایت فرهنگ اصیل ایرانی توانسته ایم مجالسی فراموش نشدنی و درخور شما مشتریان عزیز ایجاد نماییم و حداکثر سعی خود را انجام داده ایم تامجموعه ای ازبهترین ها و کامل ترین ها را گرد هم آوریم.
مجموعه تالار پذیرایی صدف پس ازگذشت بیش از بیست و هفت سال موفق در زمینه خدمت رسانی در بخش تشریفات عروسی، پا به عرصه برگزاری همایش ها و سمینارها گذاشت، که می توان به همایش ها و جشنهای معرفی محصول و افتتاحیه های متفاوت اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 8 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه صدف (تهرانپارس) ، میتوانید با شماره تلفن 77861012, 77869505 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهرانپارس - پایین تر از فلکه اول- خ 134غربی(بهار یا شهیدحسینی) - پ 162- تالار پذیرایی صدف (تهرانپارس) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی قصر سفید ملارد از مجموعه تالار پذیرایی های ملارد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصر سفید دارای ۷۵۰ نفر ظرفیت در ملارد واقع شده است. تالار قصر سفید دارای سالن های مبله با دیزاین جدید، کیفیت غذای عالی، مدیریت و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. تالار قصرسفید در سال ۹۵ به عنوان بهترین تالار از طرف اماکن شهرستان ملارد انتخاب گردیده است.
شیکترین و جدید ترین تالار پذیرایی در منطقه و بهترین پذیرایی برای مهمانی های شما عروس و دامادهای عزیز. سایت تالار وب در تلاش آسان کردن برای یافتن یک تالار مجزا با قیمت مناسب برای شما است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر سفید ملارد ، میتوانید با شماره تلفن 4294967295 ,09123046321 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " جاده ملارد، روبروی شهرداری ملارد، بلوار الغدیر، نرسیده به بازینو- تالار پذیرایی قصر سفید ملارد " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی کلاسیک روژه از مجموعه تالار پذیرایی های جردن آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. تالار کلاسیک روژه در خیابان جردن دارای 350 نفر ظرفیت جهت پذیرایی از میهمان های شما عزیزان می باشد. تالار پذیرایی روژه بسیار شیک و دارای کادر پذیرایی مجرب و آموزش دیده برای پذیرایی از میهمان های شما می باشد. جهت رزور تالار کلایسک ژوزه با تلفن 22654539 تماس حاصل فرمایید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه کلاسیک روژه ، میتوانید با شماره تلفن 22015441 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " جردن (آفریقا) - خیابان گلفام - پلاک 44- تالار پذیرایی کلاسیک روژه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی ابریشم از مجموعه تالار پذیرایی های اقدسیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ابریشم ، میتوانید با شماره تلفن 22464961 ,09121996365 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اقدسیه، مینی سیتی، شهرک قائم، میدان اول- تالار پذیرایی ابریشم " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی مجلل بنیامین از مجموعه تالار پذیرایی های زنجان آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی بنیامین در خیابان بهبودی تهران واقع شده است و یکی از تالارهای زیبای محدوده به شمار می رود. تالار بنیامین دارای ظرفیت 400 نفر بوده و آماده میزبانی و پذیرایی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. تالار مجلل بنیامین به تازگی ساخته و طراحی شده و با دکوراسیون و دیزاینی زیبا و دلنشینی که دارد چشم هر بازدیدکننده ای را مجذوب خود می نماید. از ویژگی های تالار عروسی بنیامین می توان به نوساز بودن تالار، دکوراسیون زیبا و کلاسیک، مدیریت با سابقه و با تجربه و پارکینگ اختصاصی اشاره نمود. اتاق عقد این تالار در روف گاردن بسیار زیبای آن که با کیفیت بسیار مطلوبی تجهیز شده واقع شده است و دارای سفره عقدهای بسیار زیبایی است که باعث هرچه زیباتر شدن مراسم شما می شود.
سامانه پیامکی تالار بنیامین :
با ارسال کلمه " تالار بنیامین " به شماره ۱۰۰۰۸۵۹۰ اطلاعات تماس تالار مجلل بنیامین برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مجلل بنیامین ، میتوانید با شماره تلفن ,09121570415 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان بهبودی، بالاتر از نیایش، پلاک ۱۴۵- تالار پذیرایی مجلل بنیامین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی آمیتیس شهریار از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار عروسی آمیتیس در شهریار واقع شده است. این تالار پذیرایی جزو تالارهای پذیرایی غرب تهران محسوب میشود و دارای ظرفیت ۷۰ تا ۷۰۰ نفر میهمان میباشد. تالار آمیتیس شهریار با مدیریت اقای مختاری و با همکاری کادر و پرسنلی مجرب آماده پذیرایی از جشن ها و میهمانی های شما عزیزان میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه آمیتیس شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65241444 ,09121989177 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، میدان نماز، بلوار رسول اکرم، خیابان رزاقی دوست- تالار پذیرایی آمیتیس شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.  
--------------------------------
تالار پذیرایی نگار (تهرانسر) از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانسر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه نگار (تهرانسر) ، میتوانید با شماره تلفن 44506774 ,09126753370 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهرانسر- بلوار اصلی- نبش خیابان چهاردهم(گیتی نما) - بالای بانک سامان- تالار پذیرایی نگار (تهرانسر) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی لوکس مهتاب از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی مهتاب واقع در جنوب تهران می باشد. تالار مهتاب دارای سالن های مبله با ظرفیت 800 نفر آماده پذیرایی از جشن ها و میهمانی های شما عزیزان است. اگر قصد برگذاری مراسم در یکی از تالارهای جنوب تهران را دارید از این تالا عروسی دیدن کنید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه لوکس مهتاب ، میتوانید با شماره تلفن 33769333 ,33741299 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهرری، خیابان فداییان اسلام، ابتدای سرگرد محمدی (صفائیه)، جنب بانک صادرات- تالار پذیرایی لوکس مهتاب " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
--------------------------------
تالار پذیرایی قصر فردوس از مجموعه تالار پذیرایی های نواب صفوی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر فردوس ، میتوانید با شماره تلفن 55827012 ,09124900813 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " انتهای بزرگراه نواب(شمال به جنوب)،بعد از پل 9دی(حق شناس)،اتوبان شهید چراغی،نبش کوچه حسینی- تالار پذیرایی قصر فردوس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی پردیس کیان از مجموعه تالار پذیرایی های زمزم آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی کیان در محدوده جنوب غربی تهران واقع شده است. تالار کیان دارای ظرفیت حداکثر 1200 نفر بوده و آماده پذیرایی از کلیه جشن ها، مجالس عقد و عروسی، میهمانی ها و مراسم تحریم می باشد.تالار پردیس کیان دارای پارکینگ اختصاصی، خارج از طرح زوج و فرد، نزدیک به اتوبان بهشت زهرا، اتاق عقد مجزا، پرسنل مجرب، کیفیت غذای عالی و ... افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 17 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه پردیس کیان ، میتوانید با شماره تلفن 55451020 ,09121934337 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان نواب جنوب، خیابان شهید چراغی(جوانه)، مجتمع تجاری سینمایی پردیس کیان- تالار پذیرایی پردیس کیان " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی یاس کوثر از مجموعه تالار پذیرایی های نیروی هوایی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی یاس کوثر با ظرفیت 450 میهمان در شرق تهران منطقه نیرو هوایی قرار دارد. تالار یاس کوثر دارای اتاق عقد مجزا به همراه سفره های عقد متنوع میباشد. همچنین این تالار عروسی دارای امکاناتی چون پارکینگ اختصاصی, گل آرایی, اتاق شام عروس داماد, غذاهای متنوع و با کیفیت و پرسنل مجرب و حرفه ای میباشد.
تالار یاس کوثر بابیش از  18سال سابقه در برگزاری جشن ها و مراسم
دارای اتاق عقد اختصاصی و مجلل همراه با متنوع ترین سفره های عقد، شمع آرایی، گل آرایی طبیعی و اتاق شام رویایی عروس و داماد به همراه تنوع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی، مشعل آرایی، آتش بازی و به کارگیری پرسنلی مجرب و کارازموده در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه یاس کوثر ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خ نیروی هوایی- مسیل جاجرود- نبش کوچه 8/33 مجتمع فرهنگی ورزشی کوثر- تالار پذیرایی یاس کوثر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی تشریفاتی آرمان (رفاه) از مجموعه تالار پذیرایی های پیروزی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی آرمان (رفاه) ، میتوانید با شماره تلفن 77170570 ,09121766977 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " انتهای پیروزی، بعد از زیرگذر کلاهدوز، اتوبان شهید دوران، میدان مهتدی، جنب فروشگاه رفاه- تالار پذیرایی تشریفاتی آرمان (رفاه) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تاریخ درج: 1398/08/27
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تالار عروسی شیک و ارزان از مجموع 0 امتیاز