استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارها و سالن عقد عروسی تهران

تالارها و سالن عقد عروسی تهران
تالارها و سالن عقد عروسی تهران:تالار شرق پردیس،تالار صدری لواسان،تالار صاحبقرانیه اقدسیه،تالار فرمانیه شهریار،تالار ساقدوش ورامین،تالار قصر پیروزی،تالار یاد یاران نواب،تالار صادقی پور 17 شهریور،تالار نگین غرب شهریار،تالار قائم مهرآباد جنوبی،تالار هامون ورامین










----------------------------------
تالار پذیرایی تشریفات شرق از مجموعه تالار پذیرایی های پردیس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی تشریفات شرق پردیس دارای ظرفیت ۸۰۰ نفر می باشد.. تالار عروسی تشریفات شرق با مدیریت آقای عربشاهی و با همکاری کادری حرفه ای آماده برگزاری مراسم ها و جشنهای شما عزیزان میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفات شرق ، میتوانید با شماره تلفن 76294950 ,09121894678 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " پردیس، فاز 1، میدان عدالت، خیابان فروردین شمالی، خیابان لاله، خیابان دانش- تالار پذیرایی تشریفات شرق " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی صدری از مجموعه تالار پذیرایی های لواسان آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار تشریفاتی صدری تازه تاسیس بوده و دارای ساختمانی نوساز و همچنین دارای دو سالن مجزا مختص خانم ها و آقایان که هر یک به ظرفیت 300 نفر و متراژ 430 مترمربع می باشد. سالنهای مجلل و شیک بدون ستون و ارتفاع سقف تا 4 متر،تهویه هوای مطبوع،پرسنل آموزش دیده از ویژگی های خاص تالار صدری می باشد. لازم به ذکر است فاصله زمانی از خیابان پاسداران تا تالار صدری در زمان اوج ترافیک فقط 20 دقیقه می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه صدری ، میتوانید با شماره تلفن 26551155 ,09122824040 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " لواسان،بلوار امام خمینی، بعد از دادگستری، پلاک ۱۱۵۳- تالار پذیرایی صدری " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی باشگاه تشریفاتی اقدسیه از مجموعه تالار پذیرایی های اقدسیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار تشریفاتی اقدسیه یکی از بهترین تالارهای پذیرایی تهران بشمار می آید. این تالار جزو تالارهای پذیرای شمال تهران محسوب میشود. دارای دو سالن مجزا مبله بسیار شیک با ظرفیت ۷۰۰ میهمان. تالار پذیرایی اقدسیه در منطقه ای واقع شده است که تالارهای پذیرایی زیادی به نسبت جمعیت بالایی که دارد، در آن وجود ندارد. تالار اقدسیه با بهره گیری از هوش بالای مدیرانش در این منطقه ساخته شده تا بتواند میزبان خوبی برای میهمانیهای شما باشد. باشگاه اقدسیه با دیزاین به روز و دکوری بسیار شکیل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه باشگاه تشریفاتی اقدسیه ، میتوانید با شماره تلفن 26116020 ,09122622903 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اقدسیه، ضلع غربی میدان ارتش- تالار پذیرایی باشگاه تشریفاتی اقدسیه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی نمونه از مجموعه تالار پذیرایی های هنگام آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی و عروسی نمونه دارای 4 سالن مجزا با ظرفیت 400 نفر جهت برگزاری دو مراسم عروسی می باشد. تالار نمونه از مجموعه تالارهای شرق تهران می باشد و  دارای چهار طبقه و دارای آسانسور است.
از ویژگی های بارز این تالارپذیرایی  کیفیت عالی غذا تالار می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه نمونه ، میتوانید با شماره تلفن 77894410 ,09121456339 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - م. رسالت - پشت مسجدالرسول - ک. یزدان پناه - پلاک 53- تالار پذیرایی نمونه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی رویال وایت از مجموعه تالار پذیرایی های شوش آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی و تشریفاتی رویال وایت در محدوده جنوب تهران واقع شده . در طراحی و دکوراسیون این تالار از جدیدترین متدهای معماری استفاده شده است. تالار رویال وایت دارای ظرفیت حداکثر 400 نفر بوده و آماده میزبانی از کلیه مراسمات شما می باشد. از ویژگی های تالار عروسی رویال وایت می‌توان به لابی وسیع بسیار زیبا و مجلل، اتاق عقد اختصاصی با ظرفیت ۱۰۰ نفر، سیستم گرمایش و سرمایش فوق حرفه ای، سیستم نورپردازی با ۵ آیتم ( TV, stage , ربات رقص نور، نورپردازی و اپراتور) ، مدیریت با سابقه، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 15 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه رویال وایت ، میتوانید با شماره تلفن ,09123480349 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " فداییان اسلام جنوب، پل سیمان- تالار پذیرایی رویال وایت " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی فردوسی از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار فردوسی جزو اولین تالارهای شرق تهران میباشد دارای ظرفیت 400 نفر می باشد  تالار فردوسی آماده هرگونه خدمات به تهرانی‌های عزیز بخصوص در شرق تهران میباشد.تالار فردوسی دارای دکوراسیون جدید و مبله  آماده پذیرایی از میهمان های شما عزیزان می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه فردوسی ، میتوانید با شماره تلفن 77708616 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - تهرانپارس -فلکه دوم - خ فرجام- بین سراج و اتوبان باقری- پلاک177- تالار پذیرایی فردوسی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی خوان هفت رنگ از مجموعه تالار پذیرایی های لواسان آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی خوان هفت رنگ دارای ظرفیت 400 نفر در لواسان واقع گردیده است. تالار خوان هفت رنگ با استفاده از منوی غذای باز شامل غذا های فرنگی، دریایی، سنتی و … با کیفیت غذای عالی و پرسنل حرفه ای افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه خوان هفت رنگ ، میتوانید با شماره تلفن 26551020 ,09122083151 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " لواسان، انتهای بلوار امام خمینی، نرسیده به میدان بسیج، پلاک 519- تالار پذیرایی خوان هفت رنگ " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی پیوند (تهرانسر) از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانسر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی پیوند در غرب تهران منطقه تهرانسر قرار دارد. تالار پیوند با مدیریت و دکوراسیون جدید و سالن های بدون ستون و سقف بلند مناسب برگزاری مراسم عروسی, عقد, جشن تولد, ولیمه و دیگر مراسم میباشد. تالار عروسی پیوند با ظرفیت 700 نفر آماده پذیرایی از کلیه مراسمات و جشن های عروسی شما می باشد.به جرات میتوان گفت به دلیل دیزایین کاملا حرفه ای و همچنین غذاهای با کیفیت بالا یکی از بی نظیرترین سالنهای پذیرایی در جنوب غرب تهران می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه پیوند (تهرانسر) ، میتوانید با شماره تلفن 44566650 ,09123331534 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهرانسر- بلوار گل ها- بلوار یاس- خیابان گل محمدی- تالار پذیرایی پیوند (تهرانسر) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی یاد یاران از مجموعه تالار پذیرایی های نواب صفوی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی یاد یاران در فضایی به وسعت 2500 متر مربع واقع شده است.تالار یاد یاران با ظرفیت 850 نفر آماده میزبانی از کلیه مجالس و جشن های  شما می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه یاد یاران ، میتوانید با شماره تلفن 55425219 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه نواب جنوب به شمال،خیابان محبوب مجاز شرقی(سینا)،خیابان خوشیاران جنوبی- تالار پذیرایی یاد یاران " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی خورشید (خ پیروزی) از مجموعه تالار پذیرایی های پیروزی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی خورشید در خیابان پیروزی تهران و منطقه 14 تهران  واقع شده است. تالار خورشید با ظرفیت 450 نفر آماده پذیرایی از کلیه مجالس و جشن های شما می باشد.تالار خورشید با وسعت بالای زمین ،دسترسی آسان و کیفیت غذای عالی آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه خورشید (خ پیروزی) ، میتوانید با شماره تلفن 33307184 ,09210380785 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان پیروزی،سه راه سلمانیه،روبروی پمپ بنزین- تالار پذیرایی خورشید (خ پیروزی) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی باشگاه صاحبقرانیه از مجموعه تالار پذیرایی های اقدسیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باشگاه پذیرایی صاحبقرانیه با مدیریتی توانا در امور سرویس دهی به مجالس، با ظرفیت 450نفر در منطقه اقدسیه این امکانات را برای مراجعین محترم فراهم نموده که کلیه خدمات مربوط به جشنها، ولیمه ها و مراسمها را با مرغوبترین مواد اولیه و بهترین کیفیت و شیکترین ظروف و تجهیزات مدرن و زیباترین گل آرایی به همراه محبوبترین کادرپذیرایی و پارکینگ اختصاصی به میهمانان گرامی ارائه دهد.تالار باشگاه صاحبقرانیه با دکوراسیون جدید و به روز در دو طبقه ، مرغوبترین مواد اولیه و بهترین کیفیت ،شیکترین ظروف و پارکینگ اختصاصی افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.  در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه باشگاه صاحبقرانیه ، میتوانید با شماره تلفن 26122544 ,26122542 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان اقدسیه (موحد دانش)،نرسیده به سه راهی اقدسیه،مقابل پاساژ صدف- تالار پذیرایی باشگاه صاحبقرانیه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی یاران محمد (ص) از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار تشریفاتی یاران محمد (ص) در فلکه اول تهرانپارس واقع شده است و از تالارهای خوب شرق تهران به شمار می رود. تالار یاران محمد با ظرفیت حداکثر 400 نفر آماده پذیرایی و میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. از ویژگی های تالار عروسی یاران محمد می توان به دیزاین و دکوراسیون جدید، سالنهای مبله و همچنین کیفیت غذای عالی اشاره نمود. تالار یاران محمد (ص) دارای اتاق عقد اختصاصی با طراحی زیبا و سفره عقد های متنوع و همچنین پارکینگ اختصاصی، در بهترین منطقه تهرانپارس واقع شده آماده خدمت رساني به شما هموطنان عزيز مي باشد.تالار تشریفاتی یاران محمد (ص) با ظرفیت 400 نفر، دیزاین جدید، سالنهای مبله و کیفیت غذای عالی در بهترین منطقه تهرانپارس واقع شده است.تالار یاران محمد (ص) بعد از ماه صفر با دکوراسیون کلاسیک و فوق مجلل آماده خدمت رساني به شما هموطنان عزيز مي باشد.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 8 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه یاران محمد (ص) ، میتوانید با شماره تلفن 77881466 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " فلکه اول تهرانپارس - نرسیده به سه راه تهرانپارس- تالار پذیرایی یاران محمد (ص) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی نگین غرب - شهریار از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار عروسی نگین غرب با مدیریت اقای کفایتی در شهریار تهران واقع شده است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه نگین غرب - شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65325219 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار،سه راه اندیشه، روبروی شهرک اداری- تالار پذیرایی نگین غرب - شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی صدف (تهرانسر) از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانسر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی صدف تهرانسر دارای ظرفیت 650 نفر جهت پذیرایی از میهمان های شما عزیزان می باشد پذیرایی صدف با بهره گیری از دکوراسیون جدید و مدرن، سرویس پذیرایی هتلی، ۸۰۰ متر پارکینگ اختصاصی برای کلیه میهمان ها، اتاق عقد زیبا و مدرن خارج از سالن، فضای باز گل آرایی شده با دید بسیار زیبا، پذیرایی توسط افراد دوره دیده و ماهر با لباس های فرم و دسترسی راحت و آسان به تالار برای میهمان ها می تواند یکی از انتخاب های شما جهت برگزاری کلیه مراسمات و جشن های عروسی باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه صدف (تهرانسر) ، میتوانید با شماره تلفن 44504061 ,09121462157 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهرانسر- بلوار اصلی- خیابان 28 - پاساژ صدف- طبقه اول- پلاک56- تالار پذیرایی صدف (تهرانسر) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی هامون ورامین از مجموعه تالار پذیرایی های ورامین آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی هامون دارای ظرفیت ۹۰۰ نفر در ورامین واقع گردیده است. تالار عروسی هامون دارای کیفیت غذای عالی، کف LED، پروجکشن ، .... می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه هامون ورامین ، میتوانید با شماره تلفن 36275555 ,09122401185 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " ورامین، بلوار باهنر، جنب پل ۱۵ خرداد- تالار پذیرایی هامون ورامین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی رویال آنتیک از مجموعه تالار پذیرایی های خانی آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی رویال آنتیک یکی از تالارهای زیبای تهران است که در منطقه خانی آباد نو تهران واقع شده است. تالار رویال آنیتک دارای ظرفیت حداکثر۵۰۰ نفر می باشد. تالار پذیرایی رویال آنتیک دارای لابی بسیار زیبا و شیک و مجلل پارکینگ با ظرفیت 700خودرو ، سیستم گرمایشی و سرمایشی فوق حرفه ای ،مدیریت با سابقه،پرسنل مجرب و غذای با کیفیت عالی آماده برگزاری مراسم شما به بهترین صورت می باشد که بازدید از این تالار به شما عزیزان پینشهاد میشود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 19 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه رویال آنتیک ، میتوانید با شماره تلفن 55100057 ,09123191425 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خانی آباد نو، خیابان لطیفی، کوچه شهامت- تالار پذیرایی رویال آنتیک " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی مهدی (یاران مهدی) از مجموعه تالار پذیرایی های نیروی هوایی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی یاران مهدی واقع در خیابان پیروزی ایستگاه صد دستگاه با مدیریت جدید و تغییر دکوراسیون اساسی بازگشائی شده است. این تالار از تالارهای پذیرایی شرق تهران و تالارهای خوب خیابان پیروزی بشمار می آید. مدیریت تالار تشریفاتی یاران مهدی با سابقه و تجربه طولانی در امر تالارداری، فضای بسیار مناسبی را برای عروس ودامادهای عزیز فراهم آورده اند، که بعد از بازسازی اساسی در ابتدای سال ۹۵ مجددا بازگشائی شده است. تالار پذیرایی یاران مهدی جزو بهترین و شیک ترین مجریان تالار طرح «ازدواج آسان جوانان» در شرق تهران محسوب میشود. طوری که با دیدن سالن ها شاید باور نکنید که این تالار چنین طرحی اجرا شود. ولی این طرح و قیمت واقعی است و قیمت منوی تالار یاران مهدی که در سایت گذاشته شده است کاملا اجر می شوند.
پکیج طلایی تخفیف:
۲ نوع غذا + سالاد فصل + نوشابه قوطی + ژله
کارت دعوت، لباس عروس، آرایشگاه عروس، ماشین عروس گل زده، فیلم برداری ۲دوربینHD، میوه وشیرینی۱۰۰% در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مهدی (یاران مهدی) ، میتوانید با شماره تلفن 33314511 ,09121394551 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - پیروزی - روبروی ستاد نیروی هوائی - ایستگاه صد دستگاه- پلاک 546 و 548- تالار پذیرایی مهدی (یاران مهدی) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی فرمانیه (شهریار) از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی فرمانیه در منطقه شهریار واقع شده است. این تالار با ظرفیت 700 نفر آمادگی پذیرایی از مجلاس عروسی و مهمانی های شما را دارد. پارکینک اختصاصی، کیفیت پذیرایی خوب و اتاق عقد با دیزاین جدید و دکوراسیون زیبا از مزیت های این تالار می باشد.تالار شهریار دارای سالن های بدون ستون،پارکینگ مجزا و اتاق عقد با دیزاین جدید می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه فرمانیه (شهریار) ، میتوانید با شماره تلفن 65762826 ,09121799050 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار،جاده آدران،ابتدای شهرک شهید مصطفی خمینی- تالار پذیرایی فرمانیه (شهریار) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی ساقدوش ورامین از مجموعه تالار پذیرایی های ورامین آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار ساقدوش با مدیریت آقای تاجیک در ورامین واقع شده است. این تالار پذیرایی جزو یکی از تالارهای پذیرایی_تهران به شمار میرود. تالار عروسی ساقدوش ورامین دارای سالن شیک و زیبا با ظرفیت ۱۰۰ تا ۸۰۰ نفر میهمان را دارا میباشد و مفتخر است تا شبی به یادماندنی با ارائه بهترین خدمات برای شما و میهمانانتان به ارمغان بیاورد. از امکانات این تالار میتوان به اتاق عقد مجزا، پارکینگ اختصاصی، میوه آرایی، برق اضطراری، کیفیت غذای عالی و… اشاره کرد.تالار ساقدوش دارای پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد مجزا، سفره خانه سنتی، پرسنل مجرب، کیفیت غذای عالی و ... می باشد.  در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ساقدوش ورامین ، میتوانید با شماره تلفن 36232496 ,09121875206 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " جاده ورامین، شهرک مدرس، خیابان اصلی، جنب پل هوایی- تالار پذیرایی ساقدوش ورامین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی قصر کمیل اسلامشهر از مجموعه تالار پذیرایی های اسلام شهر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار قصر کمیل در اسلامشهر واقع شده است و جزو تالارهای پذیرایی_تهران به شمار میرود. این تالار پذیرایی با مدیریت اقای جلیلی و همکاری کادری حرفه ای و مجرب در حال فعالیت میباشد. تالار قصر کمیل دارای سالن های شیک و بدون ستون با ظرفیت ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر میهمان میباشد. از ویژگی ها و امکانات این تالار میتوان به برق اضطراری، سالن عقد ، کیفیت غذای مطلوب و…اشاره نمود.تالار قصر کمیل دارای سالن های بدون ستون و کیفیت غذای عالی می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر کمیل اسلامشهر ، میتوانید با شماره تلفن 56122454 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اسلامشهر،خیابان زرافشان،خیابان امامزاده عقیل- تالار پذیرایی قصر کمیل اسلامشهر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی صادقی پور از مجموعه تالار پذیرایی های 17 شهریور آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی صادقی پور در شرق تهران واقع شده است. این تالار دارای سالن پذیرایی و شیک می باشد. تالار عروسی صادقی پور آماده پذیرایی از میهمانی ها و جشن های شما عزیزان می باشد. اگر قصد بگذاری مراسم خود در یکی از تالارهای شرق تهران را دارید از این تالار دیدن کنید. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 18 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه صادقی پور ، میتوانید با شماره تلفن 33705040 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان 17 شهریور،خیابان معیدی،پلاک 251- تالار پذیرایی صادقی پور " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی قائم (مهرآباد جنوبی) از مجموعه تالار پذیرایی های مهرآباد جنوبی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قائم با پشتوانه سال ها تجربه مدیریت همراه با دکوراسیونی بی نظیر و کادر مجرب آماده است تا نقش کوچکی را در خاطره انگیزترین لحظات زندگی تان ایفا کند. تالار قائم با ظرفیت 550 نفر و پارکینگ مجهز در قلب شهر تهران امیدوار است میزبانی شایسته برای شما و میهمانان عزیزتان باشد. منتظر دیدار شما هستیم تالار قائم برای مراسمات ختم فقط پول غذا را دریافت می نماید و کلیه خدمات و حق سرویس رایگان می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 9 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قائم (مهرآباد جنوبی) ، میتوانید با شماره تلفن ,09122729850 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان مهرآباد جنوبی،خیابان دانشگاه هوایی،بعداز چهارراه تقرش- تالار پذیرایی قائم (مهرآباد جنوبی) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی قصر پیروزی از مجموعه تالار پذیرایی های پیروزی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصر پیروزی در شرق تهران قرار دارد. تالار قصر پیروزی با دارا بودن 4 سالن آماده برگزاری مراسم عروسی با تعداد میهمان متفاوت میباشد. تالار قصر پیروزی دارای سالن های متعدد جهت برگزاری مراسمات شما با ظرفیت های مختلف و دکوراسیون های مختلف متناسب با سلیقه شما می باشد. ظرفیت تالار پذیرایی قصر پیروزی تا 900 نفر می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 14 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر پیروزی ، میتوانید با شماره تلفن 77474683 ,09121194742 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " پیروزی - بعد از چهار راه کوکاکولا - روبروی خیابان پرستار- تالار پذیرایی قصر پیروزی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------
تالار پذیرایی گلها ورامین از مجموعه تالار پذیرایی های ورامین آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی گلها دارای ظرفیت ۱۴۰۰ نفر در ورامین واقع گردیده است. تالار عروسی گلها دارای سالن های مربع به دلیل متراژ بالا ، کیفیت غذای عالی، استفاده از مواد غذایی تازه و به روز می باشد.این تالار با مدیریت آقای  به جویان جزو یکی از تالارهای پذیرایی-تهران محسوب میشود. تالار گلها دارای سالن های شیک با ظرفیت ۳۰ تا ۱۴۰۰ نفر میباشد. این تالار با ظرفیت بالا آماده برگزاری مراسم های باشکوه و زیبا در بهترین شب زندگیتان میباشد. از امکانات و ویژگی های این تالار خوب میتوان به میوه آرایی ، برق اضطراری ، کیفیت غذای عالی و… اشاره کرد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه گلها ورامین ، میتوانید با شماره تلفن 36233115 ,09121457802 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " ورامین، خیر آباد- تالار پذیرایی گلها ورامین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------


انتخاب محل برگزاری جشن عروسی یکی از مهمترین انتخاب های هر عروس و دامادی است که برای اینکه یک انتخاب درست داشته باشند ابتدا تفاوت باغ تالار و تالار عروسی را بدانند و بعد در مورد هر کدام از اینها و مزایا و معایب شان هم اطلاعاتی داشته باشند. شما در ادامه این مطلب از یک مشهد در این مورد بیشتر می خوانید.
۱۶ نکته بسیار ضروری در انتخاب تالار پذیرایی و باغ عروسی

۱- اگر در فصل تابستان یا زمستان ازدواج می کنید به سیستم گرمایش و سرمایش مکان عروسی تان باید توجه کنید. در غیر این صورت نه خود شما و نه میهمانان تان از عروسی چیزی به جز زجر به یاد نخواهید آورد.

۲- اگر در دو مکان مراسم دارید باید آن ها را نزدیک به هم انتخاب کنید تا با مشکل ترافیک دچار کمبود وقت نشوید. مثلا اگر مراسم عقد را در خانه برگزار می کنید و بعد می خواهید برای مراسم عروسی به سالن بروید باید به دنبال سالنی باشید که به منزل تان نزدیک تر باشد.

۳- تعدادی از عروس و داماد ها مراسم خود را به دلایل مختلف خارج از شهر برگزار می کنند و این مسافت طولانی هم خودشان و هم میهمانان شان را خسته خواهد کرد. موضوع مسافت برای کسانی که بجه های کوچک داشته باشند ، سالخورده ها و کسانی که وسیله ی نقلیه نداشته باشند مشکل بزرگی خواهد بود و اگر نتوانستند در جشن تان شرکت کنند نباید از آن ها دلخور شوید.

۴- لطفا بعد از آن که تعداد میهمانان تان را شمردید ، مکان عروسی تان را انتخاب کنید . گاهی اوقات پیش می آید که ظرفیت یک خانه ، سالن و … دویست نفر است و لی عروس و داماد سیصد نفر را دعوت کرده اند که این واقعا برای میهمانان سخت خواهد بود . زیرا وقتی یک مکان ظرفیت مشخصی داشته باشد فقط از لحاظ جا و فضا مشکل پیش نمی آید بلکه سیست تهویه ی هوا ، رختکن و گاهی اوقات میز شام و تعداد میزها نیز مشکل ایجاد خواهند کرد.

۵- بهتر است به دنبال مکانی باشید که برای مدعوین نیز جای پارک وجود داشته باشد. البته امروزه تعداد زیادی از سالن ها پارکینگ اختصاصی برای میهمانان در نظر گرفته اند ، یادتان باشد مبلغ ورودی پارکینگ را آقای داماد باید پرداخت کند نه میهمانان، جشن متعلق به شماست و میهمانان به خاطر دعوت شما در آن مکان حضور خواهند داشت.

۶- در انتخاب مکان عروسی به تمیزی و بهداشت سرویس غذا خوری ، رومیزی ها ، راحت بودن صندلی ها ، سرویس های بهداشتی ، رختکن و حتا کف سالن توجه کنید تا مطمئن شوید که میهمانان تان سخت نخواهد گذشت و چیزی برای دل مشغولی شما هم وجود نداشته باشد.

۷ -اگر خانه ی پدر و مادر و یا یکی از اقوام تان جای کافی برای برگزاری مراسم وجود دارد بخصوص اگر خانه ای باشد که در آن بزرگ شده اید یا خاطره ای دارید بهتر است مراسم تان را آن جا برگزار کنید.

۸- بد نیست به فکر سرگرم کردن میهمانان تان نیز باشید به همان نسبتی که بودجه تان اجازه می دهد می توانید آن ها را سرگرم کنید . می توانید از یک گروه موسیقی دعوت کنید تا جشن تان را شاد تر کنند یا از اشخاص شوخ طبعی که می توانند یک برنامه ی شاد تدارک ببینند دعوت به عمل آورید یا بایک آتش بازی زیبا و بی خطر میهمانان را شاد کنید.

۹- وقتی می خواهید منوی غذا را انتخاب کنید باید توجه داشته باشید که برای تعداد زیادی از اشخاص که سنین متفاوت و هم چنین طبع های گوناگون دارند غذا سفارش دهید . سعی کنید بیش تر از غذاهای مرسوم مثل انواع کباب استفاده کنید که معمولا با اکثر مزاج ها سازگاری دارد.

۱۰- معمولا گرم سرو کردن غذا موضوع بسیار مهم و سختی می باشد که باید بسیار به آن توجه نمایید . اگر قصد دارید مراسم تان را در باغ برگزار کنید بهتر است قبل از مراسم مکان عروسی را به سرآشپز و یا مسوول غذا نشان دهید تا اگر جای خاصی برای گرم کردن غذا لازم دارند پیش بینی کنند . توجه داشته باشید که اگر غذا سرد سرو شود تمام زحمات عروس و داماد و آشپز به باد خواهد رفت.

۱۱- اگر در فصل گرما ازدواج می کنید حتما برای پذیرایی از میهمانان تان در چند طعم متفاوت آبمیوه سفارش دهید تا جواب گوی سلیقه های متفاوت میهمانان باشید. اگر هم جشن عروسی تان در فصل سرماست ، شیرکاکائوی داغ ، چای یا نسکافه بهترین انتخاب هستند.

    باغ تالار در مشهد

۱۲- در بیشتر تالارها و یا هتل ها مسوولیت خریدن میوه و شیرینی به عهده ی عروس و داماد است که البته چون خودتان مشغله دارید باید از یکی از اعضای خانواده تان تقاضا کنید که این مسوولیت را بر عهده بگیرند و تا صبح روز عروسی میو ه ها را برای شست و شو و شیرینی ها را نیز تا ظهر به مکان عروسی تحویل دهد.

۱۳- در صورتی که مراسم تان را می خواهید در باغ برگزار کنید قبل از کرایه ی آن به فکر تامین برق مورد نیاز مراسم تان باشید . به عبارتی دیگر مطمئن شوید که برق آن منطقه و یا کنتور باغ تان طوری باشدکه بتوانید هم چرغانی کنید هم گروه موسیقی داشته باشید و هم برای کارهای دیگری مثل تصویر برداری و آشپزی و .. مشکلی پیش نیاید. ضمنا اگر در آن منطقه احتمال قطع شدن برق وجود دارد حتما به فکر اجاره ی موتور برق باشید.

۱۴- تنها چیزی که برای شام از نظر میهمانان مهم است کیفیت غذای مراسم است و کمیت و تنوع غذا زیاد اهمیت ندارد. ضمنا بهتر است برای دسر نیز زیاد هزینه نکنید زیرا هیچ دسری بهتر از کیک عروسی نخواهد بود.

راهنمای انتخاب باغ تالار

۱۵- تنها چیزی که می تواند میهمانان را برای چند ساعت سرگرم کند موزیک است پس پیشنهاد می کنیم که برای انتخاب گروه موسیقی یا گروه های سرگرمی وقت بگذارید و هزینه کنید.

۱۶- تزئینات داخل مکان عروسی اعم از گل آرایی و سرویس رومیزی ها و صندلی ها بهتر است با رنگ دسته گل عروس هارمونی داشته باشد . مثلا اگر دسته گل عروس گل های رز قرمز دارد در گل آرایی مراسم نیز از این گل استفاده کنید و بهتر است رنگ سرویس رومیزی ها نیز به رنگ قرمز باشد.

۱۶- در بعضی از کشور ها میزهای عروسی رزرو می شوند . بدین صورت که مدیر برنامه عروسی لیستی از میهمانان را گرفته و اسامی آن ها را به کمک عروس و داماد افرادی را که با هم دوست هستند و یا افراد مجرد و یا خانواده وار دسته بندی می کنند و نام آن ها را روی کارت هایی نوشته شده و روی میزها گذاشته می شود تا میهمانان بتوانند جای خود را پیدا کنند. این روش از جهاتی دیگر نیز کاربرد دارد مثلا آن که شما از این طریق می توانید میزهای نزدیک به خودتان را برای اقوام درجه ی یک رزرو کنید تا بدین ترتیب به آ نها دسترسی راحت تری داشته باشید . این کارت ها جنبه ی تزئینی دارند و به شکل ها و رنگ های مختلف می توان آن ها را تهیه کرد تا به مراسم رنگ و لعاب بیشتری بدهد . می توانید این کارت ها را نیز با رنگ تزئینات دیگر سالن هماهنگ کنید که زیبایی بیشتری داشته باشد. اگر وقت و حوصله برای کارهای تزئینی دارید می توانید این کارت ها را خودتان درست کنید.
کلمه تشریفات مجالس به چه معناست ؟

استفاده از موسسه های تشریفات و خدمات مجالس ، تقریبا از سال ۱۳۸۰ به بعد در کشور ما رایج گردید. بدین ترتیب که زوج های جوان یا به عبارت دیگر عروس و دامادها به اینگونه موسسات مراجعه می کنند و برگزاری مراسم عروسی خود را به آنها می سپارند. آیتم هایی که می توان ضمن مراجعه به این موسسات از آنها بهره مند گردید، عبارت است از :کرایه باغ ، باغ تالار یا محل برگزاری مراسم ، تزیین محل برگزاری مراسم ، تهیه غذا ، تهیه سفره عقد ، گل آرایی مراسم ، تهیه میوه ، کیک و شیرینی مراسم ، معرفی گروه موسیقی و گروه عکاس و فیلمبردار، تزیین ماشین عروس و دسته گل عروس ، معرفی آرایشگاه و مزون لباس عروس و ….
تشریفات مجالس چیست ؟

شما می توانید تمامی موارد فوق را که ذکر گردید ، به یک موسسه تشریفات و خدمات مجالس بسپارید و یا هر یک از موارد فوق را با یک موسسه تشریفاتی هماهنگ نمایید . البته در صورتی که تک تک موارد را به یک موسسه خدمات مجالس بسپارید ، می بایست که بودجه تان را به خوبی مدیریت نمایید، زیرا این حالت برایتان کمی گران تمام می شود. اما اگر تمامی موارد فوق را به یک موسسه تشریفات و خدمات مجالس بسپارید ، به نفع شماست ولی می بایست که حتما به کار آن موسسه ایمان داشته باشید . در بررسی کار یک موسسه تشریفاتی رسم بر این است که زوج های جوان به محل جشن دیگر زوج ها می روند و بدین ترتیب می توانند ادعاهای موسسه تشریفاتی را به بوته آزمایش بگذارند.


شب جشن عروسی شما یکی از مهم ترین شب های زندگی شماست، بعد از چند ماه دوندگی و استرس برای هماهنگی های عروسی‌تان بالاخره جشنتان برگزار شده و همه ی خانواده و دوستان و آشنایانتان کنارتان هستند تا در شب بزرگتان همراهتان باشند. شب جشن عروسی نتیجه ی همه ی تلاش های شماست و مهم است که در آن شب سلیقه و ذوق و شوقی که برای جشنتان دارید را به خوبی به نمایش بگذارید. تالار عروسی زمینه ی برگزاری جشن شماست پس باید دقت کنید که راحتی مهمان های جشنتان را در نظر بگیرید و تالاری انتخاب کنید که زیبا و چشم نواز باشد.

همه ی عروس دامادها دوست دارند که محل برگزاری عروسیشان شیک و به یاد ماندنی باشد،اما معمولاَ میبینیم که با وجود بودجه و انرژی زیادی که صرف پیدا کردن تالار عروسی شیک و ارزان میشود میشود باز هم زوجین به مشکلاتی برمیخورند.

 مجلل ترین تالارهای عروسی حواسشان به سقف هست

یکی از ویژگی های یک تالار عروسی لوکس و زیبا داشتن سقف های بلند کار شده است، اگر تالار عروسی شما سقف ساده ای دارد می‌توانید از پارچه های بلند و تور های آویزان از لوستر و ستون ها کمک بگیرید تا ظاهری رویایی به تالار عروسی‌تان بدهید و مهمان ها را از شکوه و زیبایی عروسی‌تان شگفت زده کنید.

آیا تالار سرپوشیده بهتر است یا باغ؟

اینکه جشن عروسیتان در فضای سرپوشیده باشد یا باغ مسئله ای است که سلیقه ی شما آن را تعیین میکند.ممکن است شما دوست داشته باشید جشنی کوچک در باغ خانه ی پدری خود برگزار کنید یا در یک تالار عروسی شیک و ارزان در مرکز شهر  و یا حتی ممکن است دوست داشته باشید بخشی از جشنتان در باغ و بخش دیگر در فضای سرپوشیده باشد؛به هر حال باید بدانید که طبیعت همیشه ملاحظه کار نیست،ممکن است روز عروسیتان باران بیاید یا طوفان گرد و غبار!پس بهتر است از قبل چک کنید که باغ تالار انتخابیتان در صورت بروز چنین مشکلاتی فضای جایگزینی را داشته باشد.

رویایی ترین و زیباترین تزیین تالار عروسی : شمع آرایی

برای تزیین محل برگزاری عروسی‌تان می‌توانید از شمع ها استفاده کنید. شمع آرایی تزیینی آسان و تقریبا ارزان قیمت است که میتوانید برا جشنتان در نظر بگیرید، از شمعدان های آویزی گرفته تا شمع های کوچک و شیکی که میتوانید روی میز مهمان هایتان قرار بدهید.

اندازه تالار عروسی چقدر باید باشد؟

اندازه و وسعت تالار عروسی بستگی به تعداد مهمان هایتان دارد،اگر اندازه تالار عروسیتان مناسب با مهمان هایتان نباشد به مشکلات زیادی برمیخورید برای مثال اگر تالار انتخابیتان کوچک باشد برای رقصیدن و حتی عکس گرفتن دچار مشکل میشوید و اگر تعداد مهمان هایتان برای سالن عروسیتان کم باشد ممکن است جشنتان خلوت و بی روح به نظر بیاید.

وضعیت اتاق پرو و سرویس بهداشتی چطور است؟

دسترسی به اتاق پرو و همچنین امنیت آن بسیار مهم است،توجه کنید که یک نفر از کارکنان تالار در اتاق پرو برای جلوگیری از گم شدن وسایلتان باشد.همچنین فاصله ی سرویس بهداشتی از مهمان ها نیز مهم است،نه آنقدر از محل اصلی دور باشد که دسترسی به آن سخت باشد و نه آنقدر نزدیک که بوی بد مهمان هایتان را اذیت کند.

دسترسی به تالار انتخابیتان چگونه است؟

معمولا در تالارهای عروسی مرکز شهر باید حواستان به احتمال ترافیک و شلوغ بودن راه ها بخصوص در تعطیلی ها باشد،اما در تالارهای عروسی که در حاشیه یا خارج از شهر واقع شده اند توجه به اینکه مسیر رسیدن به آن سهل الوصول باشد ضروری است.بعضی از مهمان های شما ممکن است افراد سالمندی باشند که رانندگی در شب برایشان آسان نباشد و یا اگر مهمان هایی دارید که خودشان وسیله نقلیه ندارند باید بدانید که دسترسی به آژانس و امنیت محل چگونه است.

همچنین در هنگام انتخاب یک تالار عروسی شیک و ارزان نباید فقط به ساختمان و فضای داخلی آن توجه کرد،قطعا یک جاده ی خاکی خارج از شهر که در حاشیه آن پر از زباله است و به باغ شما منتهی میشود مطلوب شما و مهمان هایتان نیست.

آیا تالار  شما پارکینگ مناسب دارد؟

قطعا هیج کدام از مهمان هایتان دوست ندارد زمانی که میتواند در جشن شما سپری کند را صرف گشتن دنبال جای پارک کند.خیلی از باغ تالار های اطراف شهر هم با وجود فضای زیادی که برای پارک ماشین دارند فاقد امنیت لازم هستند پس بهتر است هنگام انتخاب این مورد را در نظر بگیرید.

تشریفات شایان فر با تیم مجرب، کاردان و باتجربه در بهترین شب زندگی تان در کنارتان خواهد بود تا شما به تمام خواسته های تان برسید. این افتحار ماست که تاکنون توانسته ایم رضایت بسیاری از عروس داماد های عزیز را جلب کنیم.

روز عروسی یکی از به‌یادماندنی‌ترین روزها در زندگی هر زوجی است. اما برنامه‌ریزی درباره چندوچون برگزاری جشن عروسی چندان هم آسان نیست و در عین لذت‌بخش‌بودن نیاز به تصمیم‌گیری‌های آگاهانه دارد. اگر در حال برنا‌مه‌ریزی برای مراسم عروسی یا نامزدی خود هستید، باید بدانید هر تصمیمی که برای نحوه برگزاری مراسم می‌گیرید تأثیر قابل‌توجهی روی کیفیت مراسم شما خواهد داشت. یکی از مهم‌ترین چالش‌ها درباره مراسم عروسی، انتخاب تالار پذیرایی و محل برگزاری مراسم است. در این مطلب، لیستی از معیارهای مهم برای انتخاب محل برگزاری عروسی آماده کرده‌ایم. شما می‌توانید با تهیه یک چک‌لیست از این معیارها برای باغ و تالار و تیک‌زدن در مقابل هر معیار، گزینه‌ای که بیشترین امتیاز را کسب می‌کند به‌عنوان محل برگزاری جشن انتخاب کنید. در بخش پایانی مقاله نیز می‌توانید معایب و مزایای عروسی در باغ و عروسی در تالار را مطالعه کنید. با ما همراه باشید.
[yektanet.com]

هنگام تصمیم‌گیری درباره محل پذیرایی معمولا دو گزینه پررنگ برای عروس و دامادها وجود دارد: برگزاری عروسی در باغ یا برگزاری عروسی در تالار. هرکدام از این گزینه‌ها به‌نوبۀ خود مزایا و معایبی دارند و هنگام انتخاب آنها با سؤالات زیادی مواجه خواهید شد. درصورت برگزاری مراسم در باغ، اگر باران ببارد چه باید کرد؟ اگر سالن عروسی ظرفیت کافی برای تعداد مهمانان را نداشته باشد، چاره چیست؟ و هزاران سؤال دیگر که به‌کمک مطالب این مقاله و مواردی که در ادامه آورده‌ایم می‌توانید به آنها پاسخ دهید.
معیارهای انتخاب باغ یا تالار پذیرایی برای مراسم عروسی
۱. شخصیت و سلایق شما

سلقیه شما در انتخاب ‌ باغ یا تالار پذیرایی

هر زوجی علایق و سلایق خاصی دارد. بهتر است که به‌کمک همسرتان و به‌صورت یک تیم دونفره، محل برگزاری مراسم را انتخاب کنید. شاید سالن عروسی مدرن را دوست داشته باشید یا یک باغ تالار لاکچری به سلایق شما نزدیک‌تر باشد یا شاید برگزاری جشن نامزدی یا عروسی‌تان در یک باغ زیبا، رؤیای همیشگی شما بوده است. در هر صورت، هنگام انتخاب محل برگزاری مراسم، سلیقه خود و همسرتان را در اولویت قرار دهید.
۲. بودجه‌

بودجه برای انتخاب ‌ باغ یا تالار پذیرایی

مسلّما بودجه یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب محل برگزاری عروسی است؛ اما پیداکردن یک باغ یا تالار زیبا با بودجه محدود چندان هم محال نیست. بهتر است با همسرتان درباره بودجه‌ای که در اختیار دارید صحبت کنید و درمورد مبلغی که برای باغ یا تالار کنار خواهید گذاشت، تصمیم بگیرید.
۳. مکان قرارگیری باغ یا تالار

درنظرگرفتن مکان برگزاری مراسم به‌لحاظ مسافت و دسترسی آسان بسیار اهمیت دارد. اگر برخی دوستان و آشنایان از شهرهای دیگر مهمان شما خواهند بود، بهتر است مکان برگزاری مراسم را به گونه‌ای انتخاب کنید که دسترسی به آن برای مهمانان دشوار نباشد. مهمانان سالمند شما شاید قادر به پیاده‌روی طولانی یا بالارفتن از پله‌ها نباشند. دسترسی به تالار یا باغ در نقاط دورافتاده شهر برای کسانی‌که به شهر شما آشنایی ندارند، چندان آسان نخواهد بود. اگر قرار است مهمانان راه‌دور شما در هتل اقامت داشته باشند، جهت راحتی مهمانان بهتر است فاصله محل برگزاری جشن و هتل زیاد نباشد و مسیرهای دسترسی به آن دشوار نباشند.
۴. تعیین روز عروسی

مشخص کنید که تاریخ عروسی برای شما مهم‌تر است یا محل برگزاری آن؛ چراکه ممکن است محلی که برای برگزاری مراسم انتخاب می‌کنید، در تاریخ موردنظر شما ازقبل رزرو شده باشد. در چنین شرایطی باید تصمیم بگیرید که یا تاریخ یا محل برگزاری مراسم را تغییر دهید. البته برای اکثر زوج‌ها محل برگزاری مراسم اهمیت بیشتری دارد؛ اما اگر شما تاریخ خاصی برای مراسم در نظر دارید، باید از بین باغ‌ها یا تالارهای عروسی گزینه‌ای را انتخاب کنید که امکان رزرو در تاریخ موردنظر را داشته باشد.
۵. فضا و گنجایش آن

گنجایش باغ یا تالار پذیرایی

تعداد مهمانان و برنامه‌های روز جشن را در نظر بگیرید. اگر تعداد مهمانان زیاد است، بهتر است مکانی را انتخاب کنید که گنجایش کافی داشته باشد. مسلّما انتخاب یک تالار کوچک ۱۵۰نفری برای ۳۰۰ مهمان کار عاقلانه‌ای نخواهد بود؛ عکس این حالت نیز هدردادن هزینه است. همچنین اگر دوست دارید بعد از مراسم، یک دورهمی خصوصی با دوستان صمیمی خود داشته باشید، از وجود چنین امکاناتی در محل انتخابی برای برگزاری مراسم اطمینان حاصل کنید.
۶. جای پارک

یکی از مهم‌ترین مسائل درمورد محل برگزاری جشن‌های عروسی، وجود جای پارک برای اتومبیل مهمانان است. برای اینکه مهمانان شما خاطره خوبی از این روز داشته باشند، بهتر است گزینه‌ای را انتخاب کنید که فضای کافی و البته مناسب برای پارک خودروهای مهمانان داشته باشد. بهتر است مسافت پارکینگ تا سالن اصلی برگزاری جشن، طولانی نباشد.
۷. محدودیت‌ زمانی

اکثر سالن‌های عروسی و باغ‌ها قوانین مشخصی درباره مدت‌زمان برگزاری مراسم دارند. اگر دوست ندارید که مراسم عروسی شما بی‌موقع و به‌دلیل پایان‌یافتن وقت تعیین‌شده توسط تالار یا باغ نصفه بماند، قبل از تصمیم‌گیری درباره محل برگزاری مراسم قوانین و مقررات زمانی تالار یا باغ را مطالعه کنید.
۸. برنامه‌ها و خدمات ویژه

شاید برنامه‌های خاصی مثل یک منوی پذیرایی ویژه، آتش‌بازی یا مجسمه‌های یخی برای روز عروسی‌تان در نظر گرفته‌اید که به هیچ قیمتی حاضر به حذف آنها نیستید. اگر تالار یا باغ موردنظر قادر به ارائه این خدمات در روز عروسی نیست، آن تالار را از لیست گزینه‌های ممکن خط بزنید. برخی از سالن‌های پذیرایی یا باغ‌ها پکیج‌هایی شامل سرویس‌های مختلف ازجمله کترینگ، پرسنل پذیرایی و گروه موسیقی ارائه می‌کنند؛ پس قبل از تصمیم‌گیری، پکیج‌های خدماتی ارائه‌شده را مقایسه کنید.
۹. نورپردازی

نورپردازی ‌باغ یا تالار پذیرایی

نورپردازی یکی از عناصر اصلی و به‌یادماندنی در مراسم عروسی است. نورپردازی مکان انتخابی باید با فضا و تِم موردنظر شما برای جشن همخوانی داشته باشد.
۱۰. منوی غذا

اگر قصد دارید در حین برگزاری مراسم از مهمانان خود پذیرایی کنید، بهتر است از تنوع و کیفیت غذاهایی که توسط محل موردنظر ارائه می‌شوند، اطمینان حاصل کنید.
۱۱. ارتباط احساسی با فضا

اگر هنگام ورود به مکانی که انتخاب کرده‌اید و با تصور خودتان و همسرتان در روز عروسی در آن مکان احساس شادی و لذت می‌کنید، انتخاب شما صحیح است.

اگر هنوز نتوانسته‌اید تصمیم قاطعی درباره محل برگزاری جشن عروسی یا نامزدی خود بگیرید، با ما همراه باشید. در ادامه، برخی از مزایا و معایب کلی برگزاری مراسم در باغ یا تالار را خواهید خواند.
مزایای عروسی در تالار
با برف یا باران غافل‌گیر نخواهید شد

اگر سالن عروسی را برای برگزاری مراسم انتخاب کنید، نیازی نیست که نگران شرایط جوی غیرقابل‌پیش‌بینی باشید. حتی اگر بیرون از سالن هوا سرد و بارانی باشد یا باد با سرعت زیادی بوزد، داخل سالن مهمانان در کمال آرامش از مراسم شما لذت خواهند برد.
فضای داخلی تالار را مطابق سلیقه خود دیزاین می‌کنید

دکور ‌باغ یا تالار پذیرایی

دیوارها و سقف و میزهای پذیرایی زمینه فوق‌العاده‌ای است که شما می‌توانید دکور موردنظر خود را با گل، روبان و شمع‌های زیبا یا هر وسیله‌ای که دوست دارید روی آنها اجرا کنید. علاوه‌براین، چون مراسم در فضای بسته برگزار می‌شود، نگران نیستید که باد دکور شما را به هم بریزد.
فضا صمیمی‌تر است

وقتی تمام مهمانان زیر یک سقف و در کنار هم هستند، فضای مراسم گرم‌تر و صمیمی‌تر خواهد بود؛ علاوه‌براین صداهای بیرون ازجمله صدای خودروها مزاحم مراسم شما نخواهند بود.
معایب عروسی در تالار
ممکن است با محدودیت فضا روبه‌رو شوید

برخلاف دکوراسیون، امکان تغییر سایز تالار برای شما وجود ندارد. محدودیت فضا و برخی مسائل امنیتی ممکن است تعداد مهمانان شما را محدود کند. این مشکل زمانی پررنگ‌تر می‌شود که بعد از جشن، برنامه شام داشته باشید.
هزینه دکوراسیون بالاست

امکان تغییر دکوراسیون یکی از مزایای پررنگ در انتخاب تالار است، اما فراموش نکنید که بودجه یکی از مهم‌ترین فاکتورها در چک‌لیستی بود که در ابتدای مقاله معرفی شد. اگر تصمیم دارید فضای داخلی سالن را مطابق با سلیقه خود دیزاین کنید، بهتر است دیزاینی را انتخاب کنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد.
مزایای عروسی در باغ
چشم‌انداز زیبایی خواهید داشت

عروسی در باغ - باغ یا تالار پذیرایی

فضای آزاد باغ چشم‌اندازی زیبا برای برگزاری مراسم و عکاسی در اختیار شما قرار می‌دهد. با انتخاب باغ برای برگزاری مراسم می‌توانید در هزینه‌های مربوط به دکوراسیون صرفه‌جویی کنید؛ زیرا زیبایی فضای باغ شما را از دکوراسیون بی‌نیاز خواهد کرد. درکنار همه این موارد، چشم‌انداز زیبای باغ به عکاس شما برای گرفتن عکس‌های جذاب کمک می‌کند.
نور طبیعی در اختیار شماست

برای داشتن عکس‌های خاطره‌انگیز از روز عروسی هیچ نوری بهتر از نور طبیعی نیست. البته بهتر است یک عکاس حرفه‌ای برای این کار داشته باشید که با اصول عکاسی به هنگام غروب آفتاب نیز آشنا باشد.
فضای بزرگ و مناسب برای خانواده‌ها و بچه‌ها وجود دارد

مهمانان می‌توانند به‌همراه فرزندان‌شان در مراسم شرکت کنند. بی‌شک، فضای باغ برای بازی و خوش‌گذراندن بچه‌ها نسبت به فضای داخل تالار مناسب‌تر است. همین مسئله باعث می‌شود که والدین راحت‌تر باشند و هرج‌ومرج مراسم کمتر شود؛ همچنین فضای بزرگ باغ نگرانی شما بابت گنجایش برای مهمان‌ها به‌ویژه مهمان‌های لحظه‌آخری را کمتر می‌کند.
معایب عروسی در باغ
شرایط هوایی غیرقابل‌پیش‌بینی ممکن است مشکل‌ساز شود

وضعیت آب و هوا - ‌ باغ یا تالار پذیرایی

اکثر عروس‌ها هوای صاف و آفتابی و ملایم را برای روز عروسی خود ترجیح می‌دهند. اگر قصد دارید عروسی را در باغ برگزار کنید، باید احتمال بروز هوای نامساعد را در نظر بگیرید. باد، باران یا گرمای شدید برای مهمانان چندان خوشایند نخواهد بود. این شرایط روی کیفیت عکس‌ها و صدای درحال پخش از بلندگو‌ها تأثیر منفی می‌گذارد. وضعیت نامساعد هوا در فضای آزاد باغ ممکن است دردسرساز شود و در نتیجه مجبور شوید که مراسم را پیش از زمان مقرر به پایان برسانید.
ممکن است حشرات امان‌تان را ببُرند

در فضای آزاد این احتمال وجود دارد که حشراتی مثل پشه و زنبور و مگس باعث اذیت مهمانان شوند و روی غذاها بنشینند.
رزرو باغ همیشه ممکن نیست

باتوجه‌به اینکه فصل‌های گرم سال برای برگزاری مراسم عروسی در باغ مناسب‌تر است، اکثر باغ‌ها در این فصل‌ها مشتریان زیادی دارند؛ همین مسئله رزرو باغ در این اوقات از سال را دشوار می‌کند. بنابراین بهتر است در اسرع وقت محل برگزاری عروسی را رزرو کنید.
توصیه‌ها

توصیه‌های انتخاب ‌باغ یا تالار پذیرایی

اگر دوست دارید که جشن عروسی‌تان بی‌عیب‌ونقص برگزار شود، در هر زمینه‌ای ازجمله انتخاب محل برگزاری مراسم، به توصیه‌ها و تجربه‌های دیگران توجه کنید. درباره تالارهای پذیرایی یا باغ تالارها پرس‌وجو کنید و نظر عروس و دامادهای قبلی را درمورد امکانات و مزایا و معایب آن محل جویا شوید.
چند نکته کلی

    عروسی در تالار نسبت به عروسی در باغ حال‌وهوای رسمی‌تری دارد.
    اگر مراسم خود را در تالار برگزار می‌کنید، می‌توانید بخشی از عکاسی مراسم را در فضای آزاد انجام دهید.
    شرایط آب‌وهوایی منطقه خود را در نظر بگیرید. مثلا احتمال اینکه باران در شهری مثل ساری شما را غافل‌گیر کند، نسبت به شهرهایی مثل تهران یا شیراز بیشتر است.
    اگر تصمیم گرفته‌اید که مراسم عروسی را در باغ برگزار کنید، بهتر است راحتی مهمان‌ها را در اولویت قرار دهید و برای شرایط پیش‌بینی‌نشدۀ هوا آمادگی داشته باشید. مثلا اگر احتمال می‌دهید که روز مراسم هوا گرم باشد، بهتر است نوشیدنی‌های خنک برای پذیرایی از مهمانان تدارک ببینید.


۳۰ ویژگی یک تالار عروسی مناسب در تهران و بقیه شهرها، برای مراسم عروسی چیست؟

چگونه تالار عروسی مناسب برای عروسی پیدا کنیم؟  وقتی که صحبت از عروسی می شود، همه ی شنوندگان بسیار خوشحال می گردند ولی برای عروس و داماد شروع یکسری مشکلات اساسی می باشد که باید با آن دست و پنجه نرم کنند. یکی از مهمترین این مشکلات، انتخاب سالن عروسی مناسب برای مراسم عروسیشان می باشد.

یکی از مشاوران سایت تالارنامه خاطره ای درخور توجه را برایمان تعریف می کند. چند روز پیش، برای یه برنامه کاری، با یکی از تالارهای شهر اصفهان، قرار ملاقات داشتم.

حدودا یه چند دقیقه ای از صحبتهای ما می گذشت که، یه خانم حدود ۴۵ ساله، با دختر خانمی آمدند داخل اتاق مدیر تالار. به مسئول تالار گفتند که، میتونیم تالارتون را ببینیم.

مسئول تالار گفت بله بفرمائید ببینید.

اونها رفتند توی تالار و بعد از چند دقیقه برگشتند و امدند سراغ مسئول تالار و شروع به یکسری سوال کردند.

سوال اول آنها این بود که قیمت ورودی تالار شما چقدر هست؟

وقتی که مسئول تالار قیمت را گفت، یه برقی از سر این عروس خانم و مادرش پرید.

فهمیدم که قیمتش براشون بالا بوده. بعد اون خانم، یه لیست از توی کیفش در آورد که توی اون چندتا تاریخ مشخص شده بود.

شروع کرد از مسئول تالار سوال کنه که این زمان ها آیا خالی هستند یا نه؟

از چند تاریخی که در نظر داشتند، سه تاریخ پر و دو تاریخ دیگر خالی بود.

گفت که میریم یه بررسی میکنیم و خدمتتون میرسیم. آقای حسین کریمی مشاور تالارنامه از اینکه این مادر و دختر نتونسته بودند تالار عروسی مناسبی را پیدا کنند، بسیار ناراحت شده بود.

ایشون در ادامه گفت: اون روز گذشت. من چند روز بعد، رفته بودم توی یک تالار دیگه که با اون هم صحبت کنم، دیدم که همون عروس خانم با مادرش امدند اونجا و همون اتفاقات قبلی دوباره تکرار شد.

وقتی صحبتشون تموم شد، رفتم دنبالشون و باهاشون صحبت کردم که قضیه چیه؟ گفتند که یک هفته هست که تمام تالارهای شهر را دارند میگردند تا یک تالار پذیرایی با قیمت مناسبی که زمان مورد نظر انها را خالی داشته باشه پیدا کنند. اون عروس خانم میگفت که این یک هفته آنقدر استرس پیدا کرده که همش فکر میکنه نتونه یک مراسم خوب را برگزار کنند.

میگفت اگر می شد روشی پیدا بشه که  اونها از این سردرگمی نجات پیدا کنند خیلی خوب بود.

 

مشکلات انتخاب تالار عروسی (به روز رسانی شده)

هنگامیکه شما می خواهید یک مراسم عروسی را برگزار کنید، در ابتدا فکر می کنید که باید از کجا شروع کنید. شاید سر در گم شوید. ولی ما به شما می گوئیم که اولین انتخاب شما باید، انتخاب تالار پذیرایی باشد. این درست. ولی در اینجا سوال مطرح می شود که تالار خوب دارای چه ویژگی هایی می باشد و در کجا می توان یک تالار خوب را پیدا کرد. در این مقاله می خواهیم ویژگی های یک تالار عروسی مناسب را برای شما بیان کنیم.

تیم پشتیبانی تالارنامه، دفترچه ای را برای شما طراحی کرده اند که کارهای لازم برای یک مراسم عروسی را برای شما به خوبی آماده کرده است. می توانید در زیر آن را دانلود کنید و سپس پرینت کرده و استفاده نمائید.
دانلود دفترچه راهنمای عروسی
ویژگی های یک تالار عروسی مناسب چیست؟
۱- آیا مکان تالار عروسی مهم است؟

مکان تالاری که می خواهید انتخاب کنید بسیار اهمیت دارد. شما باید ابتدا در شهر به مکان هایی بروید که تالارها دارای پراکندگی مناسب باشند. این تالار باید برای تمامی مهمان های شما در دسترس باشد تا مهمان های شما به راحتی بتوانند به آن تشریف بیاورند.

نکته ی دیگر برای در دسترس بودن تالار، این است که باید با دیگر اتفاقات روز عروسی شما مناسب باشد. به عنوان مثال باید از باغی که می خواهید برای عکاسی انتخاب کنید، یا آرایشگاه عروس، فاصله ی مناسبی داشته باشد تا در روز عروسی دچار ترافیک و شلوغی و فاصله ی زیاد نشوید.
۲- ظرفیت تالار چه اندازه باید باشد

موضوع دومی که اهمیت پیدا می کند، ظرفیت تالار می باشد. وسعت و بزرگی تالار بسیار با اهمیت است. شما باید بدانید برای چند نفر مهمان می خواهید تالار رزرو کنید تا بر اساس آن بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید. اگر مهمان هایتان کم است یک تالار کوچک کافیست و اگر مهمان هایتان زیاد هستند باید دنبال یک تالار بزرگ باشید. حتما متناسب با تعداد مهمان های خود تالار انتخاب کنبد.
۳- آیا ارتفاع تالار پذیرایی مهم است؟

سعی کنید تالاری انتخاب کنید که ارتفاع سقف آن بلند باشد. زیرا سقف کوتاه باعث خستگی و گرفتگی فضا می شود و مهمان ها به سرعت خسته می شوند. حتی برای فیلم برداری هم ممکن است دچار مشکل شوید.
۴- دنبال تالار با پارکینگ باشیم یا بدون پارکینگ؟

مسئله ی پارکینگ دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. شما فکر کنید که تمامی مهمان های شما با لباس های بسیار تمیز، باید زمان طولانی را به دنبال یک مکان مناسب برای پارک خودروی خود کنند و این باعث اذیت و آزار آنها می شود. تازه اگر مکانی را برای پارک پیدا کنند، دائما نگران سلامتی اتومبیل خود هستند. بهترین تالار اگر پارکینگ نداشته باشد، اصلا به درد نمی خورد.
۵- جنس میز و صندلی و روکش تالار چی هست؟

یکی دیگر از چیزهایی که باید به آن توجه ویژه بکنید، نوع و جنس صندلی های سالن عروسی می باشد. یادتان باشد که مهمان های شما می خواهند ساعت های طولانی بر روی آن بنشینند و از مراسم شما لذت ببرند. پس اگر صندلی ها جنس مناسبی نداشته باشند، کار بسیار سختی برای آنها درست کرده اید. همچنین از مدل روکش صندلی های سالن پذیرایی، بسیار لذت ببرید چون اگر آنها را دوست نداشته باشید، مطمئنا تا آخر مراسم از خودتان ناراحت می شوید.
۶- میز شام عروس و داماد چه شکلی هست؟

اکثر تالارها برای شام عروس و داماد، یک میز اختصاصی آمده کرده اند که با تزئیناتی خاص، برای عروس و داماد آماده شده است. هزینه ی آن شاید برای شما اهمیت داشته باشد چون جزو خدماتی هست که هزینه ی جدایی دارد.
۷- سرویس بهداشتی تالار باید چگونه باشد؟

اصلا فکر نکنید که این یک گزینه ی پیش پا افتاده می باشد و اگر از مسئول تالار بخواهید که سرویس های بهداشتی را ببینید، باعث کسر شان شما می شود. حتما مطمئن شوید که تعداد مناسبی سرویس بهداشتی با تهویه مناسب در تالار وجود دارد. اگر در فصل سرد مراسم دارید، مطمئن شوید که آب گرم در سرویس ها جاری باشد. مایع دستشویی و دستمال های خشک کن وجود داشته باشد. فاصله سالن ها تا سرویس بهداشتی را نیز چک کنید.
۸- آیا میشه غذای تالار را تست کرد؟

اگر یک تالار عروسی را پسندیدید، حتما چند باری در مراسم های آن شرکت کنید تا از نوع خدمات و غذایی که به مهمان ها ارائه می دهد، کاملا آگاه شوید. نحوه ی پوشش پرسنل تالار، نوع برخورد کارمندان، نوع سرویس دهی، مهارت کارکنان، کیفیت ظروف پذیرایی، کیفیت شام و نوع چینش میزهای پذیرایی و میزهای شام و … را حتما چک کنید.

 

تیم مشاوره تالارنامه، برنامه ریزی به صورت آنلاین برای شما در نظر دارند که در زیر می توانید به راحتی مراسم عروسی خود را برنامه ریزی کنید.
برنامه ریزی مراسم عروسی
۹- زمان های خالی در تالار را از کجا می توان پیدا کرد؟

سعی کنید زمان عروسی خود را از قبل انتخاب کرده باشید. این به انتخاب تالار شما کمک می کند. چونکه ممکن است تالاری تمامی مواردی که در بالا بیان کردیم را داشته باشد ولی زمان مورد نظر شما را نداشته باشد. البته من عروس و دامادهایی را دیده ام که بر اساس تالار مناسبی که می پسندند و زمان های خالی که تالار دارد، زمان مراسم عروسی خود را انتخاب می کنند. پس در ابتدا که وارد تالار می شوید، از مسئول در مورد زمان مناسب خودتان سوال کنید و اگر خالی بود، دیگر شرایط را بررسی کنید.
۱۰- آیا می توان یک تالار را از قبل رزرو کرد؟

یکی از توصیه های اساسی که ما به همه ی زوج های جوان داریم، این است که یک تالار دومی را از نظر امکانات و خدمات در نظر داشته باشند. این کار به این خاطر است که اگر بنابر هر دلیلی در زمان مورد نظر اتفاقی چه از جانب شما و چه از جانب تالار اتفاق افتاد، دچار مشکل نشوید.
۱۱- هزینه های یک تالار مناسب به چه صورت است؟

نکته ی آخری که در پایان این مقاله لازم است که در نظر داشته باشید، هزینه های تالار می باشد.

اصولا هزینه های تالار یه قرار زیر است:

هزینه ی ورودی تالار: مبلغی ثابت است که تالار به عنوان اجاره سالن خود برای یک شب از شما می گیرد.

هزینه غذا و پذیرایی: اگر که تمایل داشته باشید که تمامی تشریفات شما را تالار انجام دهد، باید از تمامی هزینه های آن با خبر باشید. برای اینکار در ابتدا تمامی تشریفاتی که خودتان می خواهید انجام دهید را به تالار گفته و بعدا از تالار بخواهید که مابقی را انجام دهد.

هزینه ی خدمات: اصولا تالارها ، میزانی هزینه به عنوان هزینه خدمات از شما دریافت می کنند.

هزینه مالیات و عوارض و ارزش افزوده

هزینه ی تزئیناتی مانند شمع آرایی، بادکنک آرایی، گل آرایی و … که معمولا به صورت انتخابی از طرف شما می باشد.

هزینه ی برنامه های تفریحی مانند اسب سواری، گل ریزان ورودی عروس و داماد و قایق سواری و … که باز هم انتخابی می باشد.

 
۱۲ – آیا تعداد مهمانان، در انتخاب تالار اثر دارد؟

تالار های عروسی دارای ظرفیت بسیار کمی برای برگذاری مراسم شما هستند، پس قبل از انجام هرکاری،ظرفیت آنها را باید در نظر بگیرید.  اقای حسین کریمی، از رویدادهای تجربه شده، توسط تالارنامه می گوید. تقریبا برای هر مراسم تعداد حداقلی مهمانان قابل شمارش وجود دارد: “اطمینان حاصل کنید که کمترین تعداد افراد برای دعوت به تالار خود را تعیین می کنید مثلا ۴۰۰ نفر . ”  اگر تعداد حضور نهایی شما کمتر از پیش بینی شما بود نیازی نیست تالار عروسی با ظرفیت بالا داشته باشید” می توانید اطلاعات بیشتری را برای انتخاب بهترین تالار خود به دست بیاورید.
۱۳- تالار پذیرایی با ظرفیت کم هم وجود دارد؟

آقای حسین کریمی، بر اساس تجربه مشاوره تالارنامه، به این نکته اشاره داشته است که امروزه، بیش از ۹۰ درصد از عروس و دامادها، مراسم خود را بسیار کوچک و با مهمان های کمتر برگزار می کنند. اینکار به این دلیل است که آنها متوجه این موضوع هستند که از تعداد مهمانان خاص و کم خود، لهتر می توانند پذیرایی خالصانه تری داشته باشند. پس برای انجام این مراسم، باید برای مراسم عروسی، از تالارهای عروسی با ظرفیت کم استفاده کنید.

 
۱۴- آیا باید در مورد قیمت تالار عروسی با نامزد خود هم مشورت کنم ؟

اغلب، زوج ها بعد از اینکه محل برگزاری نامزدی و عروسی خود را از طریق سامانه تالارنامه انتخاب کردند بسیار هیجان زده می شوند و می خواهند تاریخ و مکان تالار را سریع رزرو کنند اما در مورد تمام هزینه های دیگر فکر نمی کنند. سامانه آنلاین تالارنامه میتواند به شما امکان را دهد تا محل برگزاری را به صورت آنلاین بر اساس زمان مورد نظر شما، مکان، قیمت و نوع محل برگزاری، و دیگر معیارهای شما جستجو کنید. تعیین اینکه چقدر شما می توانید هزینه کنید، به شما کمک می کند تا از مکان هایی که  از محدوده ی قیمتی شما دور هستند، جلوگیری کنید – قطعا شما نمی خواهید بیش از ۵۰٪ کل بودجه عروسی خود را در محل تالار خود صرف کنید.

انتخاب تالار عروسی با هماهنگی همسرتان

 
۱۵- برای دیدن عکس های واقعی تالار و سالن عروسی مورد علاقه ام از کجا اقدام کنم؟

از آنجایی که پیدا کردن کمی مشکل است و تصاویر تالارهای پذیرایی و عروسی برای داشتن انتخاب بهتر در اینترنت مرتب نشده اند، میتوانید از طریق ارتباط با بخش تماس با ما از سامانه رزرو آنلاین تالار های عروسی درخواست کنید تا تصاویر با کیفیت از سالن های پذیرایی و عروسی را در اختیار شما بگذاریم. همچنین ابتدا مطالعه ای کوتاه برای انتخاب خود داشته باشید.
۱۶- چه ارتباطی بین قیمت تالارهای عروسی با تاریخ عروسی وجود دارد؟

تاریخ عروسی به دلایل مختلف قابل توجه است؛ برخی از زوج ها در روز ملاقات خودشان با یکدیگر، تاریخ تولد خودشان ازدواج می کنند. آقای حسین کریمی از رویدادهای ثبت شده در تالارنامه، می گوید که هر کسی بر اساس زمان خاصی از سال و فصل یا زمان خاص خودش، زمان را رزرو میکند.

اگر شما می توانید با تاریخ ازدواج خود انعطاف پذیر باشید و ماه غیر فصلی را انتخاب کنید، شما اغلب می توانید محل برگزاری مورد علاقه خودتان را با نرخ پایین تر حفظ کنید. به عنوان مثال، به احتمال زیاد شما برای یک عروسی جمعه در مهر کمتر از روز شنبه در ماه تیر خواهید پرداخت. زمان سال، روز هفته ارتباط با قیمت های تالار ها در تمام ایران دارد. از آنجا که مکان های محبوب می توانند به سرعت  رزرو شوند، برای اطمینان از دسترسی به تاریخ، بهتر است قبل از رزرو محل پذیرش، ابتدا با تیم هماهنگ کننده خود مشورت کنید. مشاورین تالارنامه آماده مشاوره به شما هستند.

 

ارتباط قیمت تالارهای عروسی با تاریخ عروسی شما

 
۱۷- آیا محل تالار، میتونه در مراسم عروسی اثر داشته باشه؟

بنابراین مهم است که دیدگاهی از آنچه که می خواهید برای روز بزرگ خود ترسیم کنید. محل تالار عروسی شما شخصیت سوم در داستان عروسی شماست. بهترین مشاوره ای که می توانیم به شما بدهیم این است که یک مکان را انتخاب کنید که دوست دارید مانند خانه خودتان در آن راحت باشید.

 
۱۸- پس از انتخاب تالار، تزئین با کی هست؟

اغلب عروسهایی که به ما مراجعه میکنند برای رزرو تالار و سالن عروسی به ما می گویند که رنگ آنها بنفش و نقره ای است و محل برگزاری آنها دیوار عاجی و صندلی های طلا را انتخاب کرده اند. در مورد چگونگی استفاده از رنگ ها و تم ها، فضای محل برگزاری خود را برای یک نگاه یکپارچه، توصیه می کنیم با آقای حسین کریمی در سامانه رزرو آنلاین تالار های عروسی مشورت کنید.

پس از انتخاب محل برگزاری، رنگ یا تم خود را انتخاب کنید

 
۱۹- اولین تالاری را که می بینیم را باید رزرو کنیم؟

ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید، اما به من اعتماد کنید. حداقل سه مکان را انتخاب کنید که ممکن است مناسب بودجه و سبک شما باشد، سپس ضوابط شرایط هر یک را بنویسید. من قول می دهم که روند را آسان تر و سرگرم کننده تر کند، علاوه بر این، گرفتن نقل قول از چندین مکان، اطمینان حاصل خواهد کرد که انتخاب تالار برای عروسی شما ارزش خوبی خواهد داشت.

 
۲۰- آیا تالار اجازه میده که تزئیناتش را عوض کنیم؟

زوج ها معمولا محل برگزاری را به همان شکل که در طرح دیده اند برگزار می کنند که به همین ترتیب به نظر می رسد، بیشتر سالن ها و تالار های عروسی این امتیاز را به شما می دهد تا با سلیقه خود فضای تالار عروسی و پذیرایی خود را تغییر دهید.

پس از انتخاب محل برگزاری، رنگ یا تم خود را انتخاب کنید
۲۱- نورپردازی چقدر اهمیت دارد؟

اگر یک مکان در مراسم عروسی و نامزدی شما بیش از حد تاریک باشد، می تواند برای عکاسی با نامزدتان شما را جذاب کند. همچنین باید تعیین کنید که آیا محل برگزاری شما برای داشتن چنین فضایی در حال بررسی است یا خیر، ارائه خدمات نورپردازی اضافی مانند روشنایی، روشنایی هوشمند یا گوبو را میتوانید با هماهنگی مسئول مراسم در تالار عروسی خود اجرا کنید.

 
۲۲- آیا مهمانها به راحتی می توانند به تالار بیایند؟

حسین کریمی مشاور تالارنامه می گوید: حمل و نقل و پارکینگ بسته به اینکه آیا شما در شهر یا خارج از شهر ازدواج کرده اید متفاوت است، چه مراحلی و چه پذیرایی در همان محل برگزار می شود و آیا مهمانان، محلی هستند یا خیر؟ محل برگذاری شما باید برای مهمانان شما آنها به اندازه کافی در دسترس باشد.آیا پارکینگ به راحتی در دسترس است؟ گزینه هایی وجود دارد که می توانید برای مهمان های محلی ارائه دهید. بعضی از محل ها هزینه های اضافی برای این گزینه های ارائه می دهند.

بهترین روش راحتی رفت و آمد مهمانان شما از منزل به محل مراسم عروسی
۲۳- آیا داشتن یک طرح احتمالی در صورت تغییر شرایط آب و هوایی ضروری است؟

قبل از رزرو، بپرسید که آیا تالار یا سالن عروسی طرحی برای مثلا بارانی شدن ناگهانی هوا دارد؟ اطمینان حاصل کنید که طرح فضای پشتیبان را در صورت وقوع ناخوشایند هوا دوست دارید؛ اگر این کار را نکنید، ممکن است بخواهید یک محل دیگر یا یک برنامه ریز را استخدام کنید تا در طول راه شما را همراهی کند.

 
۲۴- اهمیت فرم قراداد تالار عروسی

حتما فرم قرارداد تالار عروسی را تنظیم نمائید که در آن کلیه امکانات و تشریفاتی که برای مراسم خود، انتخاب کرده اید را به صورت دقیق بیان کرده باشد. این به این خاطر است که ابتدا، به خوبی آنرا مطالعه کنید که بعدا دچار اشتباه در میزان امکانات و هزینه های خود نشوید.

 
۲۵- تالارهای طرح ازدواج آسان چقدر در برگزاری مراسم عروسی با کیفیت موثر است؟

اگر می خواهید برای مراسم عروسی خود، هزینه ی کمتری داشته باشید، باید تالار عروسی شما، از مکان خاصی انتخاب شود. مشاوران سایت تالارنامه، بر این باور هستند که با انتخاب تالارهای طرح ازدواج آسان، این امکان وجود دارد که شما بتوانید، مراسم خود را با صرف هزینه ی کمتری برگزار کنید.

 
۲۶- میشه تالار عروسی را به صورت اینترنتی رزرو کرد؟

رزرو کردن، اصطلاحیست که شاید عمری در حدود ۵۰ سال در دنیا داشته باشد.

کلمه ای که در ابتدا برای پیش خرید کشتی های مسافربری مورد استفاده قرار گرفت. و بعد از آن در تمامی صنایع گردشگری به اوج خود رسید به نحوی که اکنون بدون این فرایند، گردشگری بی معنا خواهد بود.

هتل ها، مراکز توریستی و تفریحی، مراکز حمل و نقل، همگی بر این فرایند در حال توسعه هستند.

با رشد این فرایند، بسیاری از صنایع و مشاغل دیگر نیز به آن روی خوشی نشان دادند.

مانند رستوران ها و مراکز غذایی و مراکز پزشکی و حتی حمل و نقل عمومی

این فرایند برای مشتری و صاحب صنعت به نحوی اهمیت یافت که شاید با برداشتن این فرایند، این صنایع به رکود بروند.

یکی از راه های تبلیغی جدید برای خدمات دهی، پیش رزرو کردن می باشد.

یعنی مشتری مطمئن باشد که کلیه خدمات را در زمان مشخصی دارا می باشد.

اکنون با دانستن اهمیت این موضوع، هتل داران و صنایع با این ویژگی روبرو شده اند که ارزش بیشتری برای این فرایند قائل باشند و پشتیبانی بیشتری از این فرایند خرید بکنند.

اکنون که تمامی مشاغل به سمت اینترنتی شدن در حال حرکت هستند، تیم تالارنامه رزرو تالارهای عروسی را به صورت اینترنتی در دستور کار خود قرار داده است و مردم می توانند با استفاده از این سامانه، با استرس و دغدغه ای کمتر، رزرو تالار پذیرایی خود را انجام دهند.

 
۲۷- تالارهای عروسی، چگونه در سایت تالارنامه رزرو می شوند؟

مشاوران تالارنامه توصیه ای که دارند این است که، حتما از ۶ ماه قبل از اینکه مراسم خود را بخواهید برگزار کنید، تالار عروسی خود را مشخص کنید و با مسئول تالار به خوبی صحبت کرده و قرار داد نهایی را ببندید.

آیا این امکان می تواند فراهم شود که روزی یک عروس و داماد یا یک شخصی که می خواهد به حج برود یا برای گرفتن یک مراسم تولد یا سالگرد ازدواج یا یک مراسم مذهبی و یا … فقط از طریق یک سیستم یا موبایل متصل به اینترنت بتواند رزرو تالارخود را بدون صرف وقت و انرژی و هزینه ی زیاد، رزرو کند?

تا حدود ۱۰ سال قبل، هنگامی که کسی برای منظوری به دنبال تالار بود، منزل خود یا همسایگان و یا آشنایان اولین انتخاب آنها بود. اما امروزه با افزایش تجمل گرایی و دوری عاطفی مردم از یکدیگر و آپارتمانی شدن منازل، این امکان تقریبا به ۵ درصد کاهش یافته است و بیشتر مردم به استفاده از تالار روی آورده اند.

اینترنت و گسترش این محصول در دنیای تکنولوژی امروز، بسیار با اهمیت است. به طوری که از کودکان ۷ ساله که امروزه مخاطب این فضا هستند تا مردان و زنان مسنی که با این محصول آشنا هستند، همگی اذعان می کنند که با فراگیر شدن این تکنولوژی، تمامی فعالیت های اضافه ای که روزی در بیرون انجام می شده است، اکنون در منزل یا محل کار انجام می شود.

اکنون در این فضا، یکی از مشکلات مردمی که به نحوی برای برگزاری مراسم خود به استفاده از تالار ملزم هستند، فرایند یافتن و رزرو یک تالار مناسب از لحاظ قیمت، فضا و زمان است. به نحوی که یک فرد برای یافتن یک تالار مناسب بین ۲ تا ۱۰ روز زمان می گذارد تا به نتیجه مطلوب برسد.

سایت تالارنامه نیز با در نظر گرفتن قشر کوچکی از جامعه که همان عروس و دامادها می باشد، نیاز آنها را در رزرو آنلاین تالارهای عروسی و پذیرایی کشور در نظر گرفته است و به آنها این امکان را می دهد که در کوتاهترین زمان، به تمامی تالارهای منطقه و شهر خود دسترسی داشته و بتوانند بهترین تالار ،مناسب با شرایط خود را به راحتی و بدون هیچگونه هزینه ای براورده سازند.

سایت تالارنامه، برای اولین بار در کشور، تلاش می کند تا با راه اندازی سامانه رزرو آنلاین تالارهای پذیرایی کشور، این مشکل را برای مردم و شهروندان عزیز حل نماید. برای این منظور، مردم می توانند به راحتی به سایت تالارنامه مراجعه کرده و مشخصات کامل به همراه عکس و فیلم و تمامی اطلاعات تالار را مشاهده کرده و با پرداخت بیعانه ای مختصر به تالار، زمان و روز تالار مورد نظر خود را به راحتی رزرو کرده و بعدا با آسودگی خاطر به تالار مراجعه کرده و قرارداد نهایی خود را با تالار ببندد.

تالارنامه www.Talarnameh.com

تالارهای عروسی، چگونه در سایت تالارنامه رزرو می شوند؟
۲۸- چگونه تالارهای عروسی را می توان به خوبی بررسی کرد؟

در این میان، سایت تالارنامه با بررسی میدانی دقیق، تصمیم به راه اندازی رزرو آنلاین تالارهای پذیرایی کشور کرده است. در این طرح، خریداران که همان کاربران سایت تالارنامه می باشند، می توانند با استفاده از سیستم متصل به اینترنت، تمامی اطلاعات اختصاصی از تالارها را مشاهده کرده و با قیمت های استثنایی، امکان رزو آنلاین برای آنها به راحتی فراهم گردد. البته باید معیارهایی برای انتخاب تالار خود داشته باشید.

مسئول بازاریابی سایت تالارنامه، بیان می کند که در سایت تالارنامه این امکان فراهم شده است که کاربر بر اساس شهر خود ابتدا تمامی تالارهای عروسی موجود در شهر خود را مشاهده کند. سپس بر اساس منطقه ای که می خواهد مراسم خود را برگزار کند، تالارهای مختلف را بر اساس عکس، فیلم، اطلاعات تکمیلی تالار، مکان و شماره تلفن های تالار به خوبی مشاهده نماید. در ادامه می تواند بر اساس تقویمی که برای هر سالن مشخص شده است، زمان مورد نظر خود را به راحتی رزرو کند. همچنین می توانید درون سایت ویکی پدیا، یکسری اطلاعات کلی برای تالار عروسی مناسب پیدا کنید.
۲۹- تالار عروسی شیک و ارزان در کجا هست؟

مشاور سایت تالارنامه، بیان می کند که اکثر کسانی که با این مرکز برای انتخاب مناسب تالار خود صحبت می کنند، همگی به دنبال تالار عروسی شیک که با بودجه مالی آنها همخوانی داشته باشد، می گردند. این متخصص بیان می کند که در سامانه تالارنامه، شما می توانید با دیدن مبالغ ورودی تالارها، مناسبترین تالار را برای خود مشخص کرده و سپس به اخذ قرارداد بپردازید.

 

تالار عروسی شیک و ارزان

 
۳۰- قیمت تالار عروسی چقدر هست؟

یکی از مهمترین مشکلات عروس و داماد، این است که قیمت تالارهای عروسی در شهر و محل زندگی آنها چقدر است؟ آنها برای حل این مشکل، مجبور هستند که تمامی تالارهای پذیرایی شهر خود را به صورت تک تک بروند تا بتوانند در ابتدا فقط قیمت ها را به دست بیاورند. بعد از این مرحله، آنها باید زمان مورد نظر خود را با تالار یکسان کنند که خود آن باز هم زمان بر است.

مشاوران سامانه تالارنامه، تا حدودی این مشکل را برای زوج های جوان حل کرده اند، به این صورت که بر اساس بودجه ی شما، بهترین مبلغ را به شما پیشنهاد می دهند و شما را یاری میکنند.
لیست هزینه های عروسی

تیم تالارنامه، با بررسی اینکه اکثر زوج های جوان با این مشکل روبرو هستند که نمی دانند برای مراسم خود چه گزینه هایی دارند، به درستی هم نمی توانند هزینه ی مراسم خود را برنامه ریزی کنند. پس تیم تالارنامه فایلی را به صورت pdf آماده کرده اند که می توانید هر چیزی را که برای مراسم خود نیاز دارید، را بدانید. این فایل را می توانید در زیر دانلود کن

تاریخ درج: 1398/08/25
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تالارها و سالن عقد عروسی تهران از مجموع 0 امتیاز