استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهای عروسی در تهران

تالارهای عروسی در تهران
تالارهای عروسی در تهران : تالارهای عروسی در کلان شهر تهران با توسعه شهرنشینی، تالار عروسی در تهران، قدمتی افزایش جمعیت و آپارتمان نشینی به یکی از ضرورتهای زندگی تهرانیان تبدیل شدهاند.












سور دادن در فرهنگ ایرانی دارای اشکال مختلف بوده و به مناسبتهای مختلف برگزار میشود. برخی از این مراسم قدمتی چند هزار ساله دارند.  خانوادههای ایرانی قبل از اینکه دختر و پسرها، زندگی مشترکشان را زیر یک سقف آغاز کنند به فامیل و آشنایان ولیمه  میدهند. از طرفی استفاده از تالارهای عروسی برای برگزاری مراسم تولد، ولیمهها، اعیاد مذهبی و فرهنگی و مراسم ترحیم هم متداول است؛ چون در تالارها تمامی امکانات اولیه لازم برای برگزاری مراسمی آبرومندانه از جمله تهیه غذا، سیستمهای تهویه، سیستمهای صوتی، تصویری، سالن مبله و غیره وجود دارد.  


بهترین تالارهای پذیرایی در تهران

 
بعلاوه در سراسر جهان برگزاری مراسم شادی و تهیه غذا به بخشی از خدمات صنعت سرگرمی و تشریفات تبدیل شده است. امروزه ارائه اینگونه خدمات و تشریفات، گردش مالی قابل توجهی را به خودش اختصاص ، سطح تقاضا  میدهد. بعلاوه با رشد اقتصادی در سراسر جهان بعد از رکود بزرگ سالهای مصرف طبقه متوسط جامعه افزایش یافته و به دنبال خدماتی در سطح طبقه اقتصادی مرفه و تقلید از آنها هستند. این مصرف گرایی، بازار تالارهای عروسی را بیش از پیش رونق بخشیده و باعث شده تا تالارهای عروسی در مناطق مختلف شهر تهران برای جلب رضایت مشتریان به دنبال ارائه امکاناتی در سطح بالا و اعمال تغییرات و به روزرسانی فضاها و امکاناتشان بروند.  
 
در قرن بیست و یکم شاهد شکوفایی و رونق گسترده صنعت دیجیتال و فناوری اطلاعات هستیم. این امر دسترسی به اطلاعات و اتفاقات جدید، ترندهای مد و فشن سال و امکانات به روز را در کسری از ثانیه فراهم میکند. بنابراین اقشار مختلف جامعه در هر لحظه از امکانات، خدمات و قیمتهای تالارهای مختلف، مطلع میشوند. حتی قابلیت تور مجازی تالار به شما امکان میدهد تا با بهترین کیفیت تصویری از راه دور به بازدید از فضای داخلی تالارها و امکانات متنوع آن بپردازید. این امر باعث رقابت شدید بین تالارهای عروسی مختلف تهران بزرگ شده که باعث میشود تا مدیریت و کارکنان، حداکثر تلاش خود را در جهت جلب رضایت خانوادههای محترم به کار گیرند.  
 


گاهی اوقات فضای ورودی و داخلی یک تالار آنقدر مجلل و به روز است که به محض ورود، تحت تأثیر فضا قرار میگیرید، چشمهایتان خیره شده و دهانتان باز میماند؛ البته سطح این هیجان زدگی وابسته به سطح بودجه شما است. تالارهای عروسی با شکوه و خیره کننده، پول خوبی هم بابت ارائه این خدمات دریافت میکنند، این هزینه شاید برای خانوادههایی مرفه کاملاً طبیعی به نظر برسد ولی خانوادههای سطح متوسط و ضعیف به سختی از عهده این هزینهها بر میآیند پس میتوان تالارهای واقع در مناطق مختلف تهران را تا حدی معرف شرایط اجتماعی- اقتصادی  آن منطقه دانست. یعنی تالارهای واقع در مناطق بهتر و بالاتر، از خدمات به روزتر و هزینههای بالاتری در مقایسه با تالارهای پایین شهر یا مرکز شهر برخوردار هستند. همین امر تاحدی انتخاب تالارها مناسب را تحت تأثیر قرار میدهد ولی همانگونه که اشاره شد، امروزه خانوادهها برای ثبت کردن شبی رؤیایی و به یاد ماندنی، هزینههای گزافی را بابت تشریفات عروسی پرداخت میکنند که هزینههای مربوط به تالار عروسی، بخش عمدهای از هزینههای عروسی را به خودش اختصاص میدهد. در ادامه به مقایسه امکانات فراهم شده در تالارهای عروسی مناطق مختلف شهر تهران اشاره خواهیم کرد.  
 
یکی از قشنگ ترین قسمتها سفره ی عقد ووجود اتاق عقد میباشد  
برخی از تالارهای شهر تهران در مناطق خوب و مرفه دارای سالنهای عقد مجزا با ظرفیتهای بالا و عاقد هستند. در مقابل برخی دیگر از تالارها در مناطق پایینتر شهر دارای فضا و مساحت کمتر و در نتیجه فاقد اتاق عقد مجزا هستند و برخی هم امکان چیدمان خنچه عقد در داخل سالن اصلی را فراهم کردهاند.  به هر حال تمامی این امکانات تا حد زیادی وابسته به بودجه مشتریان عزیز است.  
 
پارکینگ خودرو
تالارهای عروسی شهر تهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و فضای بازشان گاهی دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا، دارای پارکینگ طبقاتی و یا حتی فاقد پارکینگ هستند. معمولاً تالارهایی با ظرفیت اندک در مرکز شهر یا در نزدیکی پارکینگهای عمومی، فاقد پارکینگ اختصاصی هستند.  
 
ظرفیت  تالار
تالارهای عروسی کلان شهر تهران با ظرفیتهای مختلف در مناطق متفاوت پراکنده هستند. به طور کلی تالارهای قرار گرفته در مناطق خوش آب و هوا و بکر به دلیل داشتن فضاها و زیربنای  بیشتر از مساحت بالاتری هم برخوردار هستند. تالارهای نوساز هم گنجایش بالاتر سالنها را در اولویت قرار میدهند.  
 
دکوراسیون ودیزاین حرفه ای  
تالارهای عروسی شهر تهران از نظر دکوراسیون، تجهیزات و طراحی داخلی دارای شرایط متفاوتی هستند به طور کلی تالارهای قدیمیتر به خاطر گنجایش پایینتر و سبک معماری قدیمیتر، از آزادی عمل کمتری برای تغییر دکوراسیون و تجهیزات برخوردار هستند. تالارهای نوساز در مناطق مرفه شهر تهران برای پاسخگویی به سلایق مختلف مشتریان، امکان تغییر دکور همچون انتخاب رنگ و تم صندلیها، تغییر تزیینات جایگاه عروس و داماد، انتخاب خنچه عقد دلخواه، ریسه کشی، گل آرایی، شمع آرایی، کریستال آرایی، رقص نور و غیره   
 
تجهیزات پیشرفته ی صوتی وتصویری
امروزه با توسعه فناوری و دستگاههای دیجیتال، تقریباً اغلب افراد جامعه ،صوت و تصویر با کیفیت را میشناسند. به همین دلیل، تالارهای عروسی در نقاط مختلف تهران بزرگ، حداقل تجهیزات صوتی و تصویری را فراهم کردهاند و برخی از تالارهای مجلل شهر تهران دارای سیستمهای صوتی و تصویری بسیار پیشرفته و حرفهای با کیفیت عالی پخش صوت و تصویر هستند.  
 
تنظیم دمای هوای تالار  
تالارهای عروسی شهر تهران برای اینکه در فصول مختلف، پذیرای میهمانان و مشتریان عزیز شوند نیازمند سیستمهای گرمایش و سرمایش متناسب با مساحت سالنهای تالار هستند. دمای هوای مطلوب برای داخل  درجه است. برای تأمین این هوا نیازمند سیستمهای تهویه مطلوب و 27 تا 23سالن در فصول مختلف بین سیستمهای گرمایش و سرمایش  نیمه صنعتی هستیم.
 
سرو غذا و نوشیدنی یکی از مهم ترین  بخش های جشن
تالارهای عروسی شهر تهران امکان سرو غذا و نوشیدنی را برای رفاه حال همشهریان عزیز فراهم کردهاند. البته تنوع منوی غذایی هم تا حد زیادی به رتبه و اعتبار تالار وابسته است. تالارهای مجلل در مناطق خوب شهر از تنوع و کیفیت غذای بالاتری برخوردارند. بعلاوه بودجه مشتری هم معیاری تعیین کننده در زمینه تنوع و کیفیت غذا است. منوی غذایی متنوع با غذاهای سنتی و مدرن، هزینه بالاتری را به همراه دارد.   
 
در ادامه به معرفی اجمالی برخی از تالارهای نقاط مختلف شهر تهران میپردازیم.
 

تالار پذیرایی سپیده پل با مدیریت آقای مشاری در خیابان دماوند تهران واقع شده است. گنجایش حداکثر  میهمان است. تالار از شرایط نورپردازی و 32 میهمان را دارد و اتاق عقد مجزای تالار دارای ظرفیت 552 تهویه مطلوبی برخوردار است و موزیک، گل آرایی، شمع آرایی، بادکنک آرایی و غیره از جمله امکانات این تالار هستند. بعلاوه طرح ازدواج آسان هم در این تالار اجرا میشود. کیفیت و تنوع منوی غذا در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد.  
 

 
تالار قصر پارسه در خیابان سی متری طالقانی در دو سالن مجزا و در دو طبقه، گنجایش حدود  نفر و پارکینگ طبقاتی و اختصاصی با 52 میهمان را دارد. تالار قصر پارسه دارای اتاق عقد مجزا با ظرفیت  خودرو است. دکوراسیون داخلی مدرن و سقف بلند، امکان فیلمبرداری حرفهای را فراهم کرده 72ظرفیت است. چند منوی غذا با کیفیت مطلوب در این تالار سرو میشود. نورپردازی حرفهای، موزیک، فیلمبرداری و عکسبرداری، آتش بازی، آسانسور، گل آرایی و غیره برخی از امکانات این تالار هستند.  
 

تالار امپراتور پایتخت در منطقه میدان آراژانتین، تالار نوساز با دکوراسیون و معماری مدرن، لحظات به یاد  نفر میهمان را دارد. 622 ماندنی را برای میهمانان محترم رقم می زند. تالار با سالنهای مجزا، گنجایش نزدیکی به اتوبان حکیم، دسترسی به تالار را آسان کرده است. مدیریت مجموعه بر عهده آقای ذهنی است. کارکنان آموزش دیده و مجرب، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیر هستند. تالار امپراتور پایتخت دارای روف گاردن با تزئینات و چیدمان مدرن است. منوهای غذایی مختلف و تنوع غذایی بالا از جمله ویژگیهای متمایز این تالار است. تالار امپراتور پایتخت دارای سفره خانه سنتی با مساحت هزار مترمربع، کافی شاپ   میهمان است. پارکینگ اختصاصی با ظرفیت52مجهز، اتاق عقد مجزا با طراحی و نورپردازی ویژه و ظرفیت هزار خودرو و آسانسور از جمله سایر ویژگیهای تالار امپراتور پایتخت هستند.  
 

تالار پذیرایی پدیده پارسیان با مدیریت علمداری در منطقه  خودرو را 222 میهمان را دارد.با  پارکینگ تالار  که گنجایش 422 و 382دو سالن مجزا به ترتیب گنجایش  میهمان را دارد.این  تالار دارای چندین منوی غذایی متنوع است. 52دارد. اتاق عقد مجزای تالار، گنجایش
، آتش بازی، گل آرایی، فیلمبرداری و . . . برخی از LCD نورپردازی، سیستمهای صوتی و تصویری، وای فای، امکانات این تالار هستند. این تالار درکلاس قیمت اقتصادی قرار دارد .
 
تالار شادکام از جمله تالارهای مجلل در شرق تهران محدوده ی تهرانپارس است. تالار با مدیریت آقای جوکار  افتتاح شده است و از دکوراسیون و مبلمان به روز با 94 میهمان را دارد. تالار در سال 722حداکثر گنجایش  152 سفقی بلند و مزین به لوسترهای زیبا بهره میبرد. اتاق عقد لوکس و مجزا در طبقه سوم تالار ظرفیت  خودرو را دارد. نور پردازی ویژه، موزیک، آسانسور و گل آرایی 182میهمان را دارد. پارکینگ تالار گنجایش از جمله امکانات این تالار هستند. منو غذا و نوشیدنیها طبق نظرسنجیها انجام شده از کیفیت خوبی برخوردار است. مشتریان قبلی هم از مدیریت و برخورد کارکنان بسیار راضی هستند.  
 
تالار پذیرایی خانجان در خیابان ولیعصر با مدیریت خانجانی اداره میشود.  اتاق عقد مجزای تالار ظرفیت میهمان را دارد. نورپردازی، موزیک، فیلمبرداری، محل بازی کودک، آتش بازی، کافی شاپ، وای فای و غیره  منوی غذایی متنوع و اشرافی با کیفیت بالا است. برخورد 9برخی از امکانات این تالار هستند. این تالار دارای و مدیریت کارکنان در سطح بسیار مطلوبی قرار داد.  
 
تالار هتل شیان با مدیریت بختیاری در منطقه خوش آب و هوای لویزان (شیان) قرار دارد. تالار گنجایش میهمان را دارد. این تالار با ورودی گسترده و مجلل امکان گل آرایی، کریستال آرایی، میوه آرایی، شمع آرایی و غیره را طبق سلیقه مشتریان فراهم کرده است و کیفیت مزههای غذایی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد. این تالار دارای تخفیف ویژه میباشد  و یک شب اقامت در سوییت های هتل، هدیه مدیریت به عروس و دامادهای خوشبخت است.  
 

تالار پذیرایی متین با مدیریت یگانه در خیابان شریعتی تهران قرار گرفته است. این تالار با گنجایش میهمان و پارکینگ اختصاصی در سه طبقه، شبی خاطره انگیز را برای میهمانان محترم رقم می زند. سالنهای
تالار با طراحی و دکوراسیون زیبا و مدرن امکان نورپردازی حرفهای را برای فیلمبرداری های تخصصی فراهم کرده است. منوهای غذایی تالار کاملاً متنوع و اشرافی در نظر گرفته شدهاند. اگر به دنبال تالاری مجلل با نما و پذیرایی خیره کننده هستید، تالار متین انتخاب خوبی است.  
 

 
تالار تشریفات کلاسیک از جمله تالارهای زیبای منطقه نارمک با مدیریت آقای هدایتی است. دکوراسیون جدید تالار با تم سفید و طلایی، نمایی جوان پسند و مدرن دارد. دسترسی به تالار، با توجه به وجود اتوبان باقری در شرق تهران بسیار آسان است. سیستمهای نورپردازی، تهویه، سقف بلند، سالنهای فاقد ستون، اتاق  نفر، مدیریت خبره و کارکنان خوش برخورد در کنار کیفیت بالای غذا و پذیرایی، 62عقد مجزا با گنجایش برخی از امکانات این تالار هستند.  

 
تالار پذیرایی سیاره با مدیریت کلینی فرد از جمله تالارهای مرکز شهر تهران است. سالنهای تالار به ترتیب  خودرو را دارد. اتاق 122 میهمان هستند. پارکینگ تالار، گنجایش بالای 1222 و 422 ،252دارای گنجایش  نفر، موزیک، گل آرایی، شستشوی میوه، نورپردازی ویژه، آسانسور و غیره برخی از 32عقد مجزا با ظرفیت امکانات این تالار هستند. سقف بلند با ارتفاع زیاد، امکان فیلمبرداری حرفهای با کرین و هلی شات را فراهم کرده است.  
 

 
تالار پذیرایی الیزه با معماری و طراحی خیره کننده یکی از تالارهای لوکس شرق تهران است. مدیریت تالار  طبقه ظرفیت 4 میهمان را دارند و پارکینگ در 452به عهده آقای فرجی است. دو سالن مجزای تالار، ظرفیت  خودرو را دارد. ورودی مجلل تالار الیزه با سقف بلند و مجسمهها و نقاشیهای فوق العاده شما 222کلی حدود را محو رؤیا میکند. پیانو نوازی زنده در کنار سالن، فضایی آرامبخش را برای میهمانان رقم می زند. سالنهای بدون ستون، امکان فیلمبرداری و عکاسی حرفهای با کرین و هلی شات را فراهم کرده است و اتاق عقد زیبا و  میهمان را دارد. تنوع و کیفیت غذا هم بسیار مطلوب و پذیرایی فوق العاده 72مجزای سالن، گنجایش حضور از دیگر نقاط قوت این تالار است.  
 


 باغ تالار توسکا در باغی با مساحت بسیار بالا و بسیار   چشم نواز میباشد که مدیریت تالار بر عهده آقای  میهمان است. پارکینگ اختصاصی تالار، ظرفیت 2222حسینی است. چهار سالن تالار با گنجایش  حداکثر  خودرو را دارد. باغ و فضای سبز تالار امکان فیلمبرداری و عکاسی برای عروس و دامادهای عزیز را فراهم 422 میهمان را دارد. تالار دارای کافی شاپ، سفره خانه 52کرده است. اتاق عقد مجزا و مجلل تالار، گنجایش سنتی، محل بازی کودک، طرح ازدواج آسان و اقساطی، آتش بازی، نورپردازی ویژه، فیلمبرداری حرفهای، گل آرایی، شمع آرایی، آسانسور و غیره است. کیفیت غذا و پذیرایی در سطح عالی قرار دارد.  
 

 
 تالار قصر بهشت  (یافت آباد) است. تالار با مدیریت آهنگری، 18تالار پذیرایی قصر بهشت از جمله تالارهای مجلل منطقه  خودرو است. این تالار دارای اتاق عقد 122 میهمان را دارد. گنجایش پارکینگ تالار معادل 522گنجایش  میهمان، نورپردازی، موزیک، گل آرایی، شستشوی میوه، فیلمبرداری حرفهای، اتاق بازی 22مجزا با ظرفیت کودک، سفره خانه سنتی، عاقد، آسانسور و عکسبرداری است.  
 
 
 تالار پذیرایی باشگاه فرمانیه در خیابان فرمانیه افتتاح شد. دو سالن تالار هر کدام گنجایش 79مجموعه تالار باشگاه فرمانیه در سال  خودرو است. گل آرایی خیره کننده و تشریفات عالی 152میهمان را دارند. ظرفیت پارکینگ تالار معادل فضای داخلی و خارجی از جمله ویژگیهای منحصر به فرد این تالار است. سالنهای وسیع با سقف بلند، امکان فیلمبرداری با کرین و هلی شات را فراهم کردهاند. پذیرایی و منوهای غذایی بسیار لوکس و تشریفاتی هستند تا شبی به یاد ماندنی را برای میهمانان محترم رقم بزنند




تاریخ درج: 1399/04/16
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تالارهای عروسی در تهران از مجموع 0 امتیاز