استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهای غرب و شرق تهران

تالارهای غرب و شرق تهران
تالارهای غرب و شرق تهران :تالار قشقائی ورامین،تالار قصر کوروش طرشت،تالار قصر پارسه مهرآباد جنوبی،تالار زیتون شهریار،تالار سرو سعادت آباد،تالار نارنج چیتگر،تالار قصر حسنی ستارخان،تالار آترین شهریار،تالار عرشیا صادقیه،تالار بهشت فرزین نارمک،تالار کلاسیک اسلامشهر










----------------------------------------
تالار پذیرایی قشقائی ورامین از مجموعه تالار پذیرایی های ورامین آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قشقائی دارای ظرفیت ۶۰۰ نفر در ورامین واقع شده است.تالار قشقایی با دیزاین جدید، سالن های مبله، استیج زیبا عروس و داماد، کیفیت غذای عالی ، پارکینگ اختصاصی و ... افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قشقائی ورامین ، میتوانید با شماره تلفن 36233881 ,09122911638 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " جاده ورامین، مابین شهرک مدرس و خیرآباد- تالار پذیرایی قشقائی ورامین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی قصر کوروش از مجموعه تالار پذیرایی های سلیمانی - تیموری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصر کوروش با ظرفیت 400 نفر آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به جشن ها ـ ولیمه ها و مراسم ها را با مرغوب ترین مواد اولیه و بهترین کیفیت و شیک ترین ظروف و تجهیزات مدرن و زیبا ترین گل آرایی به همراه مجرب ترین کادر پذیرایی و پارکینگ اختصاصی تا ظرفیت 80 دستگاه به صورت رایگان به میهمانان گرامی می باشد. یکی از امکانات بارز تالار پذیرایی قصر کورش میتوان به دسترسی آسان میهمانان به تالار اشاره کرد چون تالار کورش در تقاطع شیخ فضل الله و یادگار امام قرار دارد. از دیگر مزیت ها و امکانات این تالار میتوان اشاره کرد که بازدید مراسم در حین برگذاری و تست غذا وجود دارد، تالار پذیرایی قصر کورش دارای ۲ سالن مجزا و زیبا با دکوراسیون بروز با رنگ بندی بسیار زیبا میباشد در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر کوروش ، میتوانید با شماره تلفن 66535688 ,66516589 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " بزرگراه شیخ فضل ا... نوری - نرسیده به پل یادگارامام - بلوار تیموری - کوچه لاله سرخ - پلاک ۵- تالار پذیرایی قصر کوروش " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی قصر پارسه از مجموعه تالار پذیرایی های مهرآباد جنوبی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار عروسی قصر پارسه دارای دو سالن مجزا در دو طبقه مجزا میباشد. این تالار زیبا که به صورت مبله و بسیار شیک چیدمان شده است دارای یک اتاق عقد با ظرفیت بالا و بسیار زیبا و مدرن طراحی و اجرا شده است. بازدید از این تالار برای تمامی عروس داماد هایی که میخواهند در این منطقه مراسم خود را بررگزار نمایند خالی از لطف نخواهد بود. تالار قصر پارسه دارای سه طبقه پارکینگ اختصاصی،سالن های شیک و به روز،ظروف لوکس و ... افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
تالارپذیرایی قصر پارسه با دیزاین جدید درسه طبقه به مساحت 900 متر مربع اجرا گردیده است و دارای سالن هایی با طراحی لوکس و مبله و سقف های بلند  که شکوه و جلال خاصی را در ذهن هر بیننده ای حک مینماید میباشد. از زیباییهای تالر پذیرایی قصر پارسه عدم وجود ستون، هنگام ورود به سالنها میباشد.
این مجموعه با مدیریتی توانا و با ظرفیت 500 نفر این امکانات را برای مراجعین محترم فراهم نموده که کلیه مراسم های رسمی و غیر رسمی از قبیل عروسی، نامزدی، سمینارها، ترحیم، ولیمه و نمایشگاه ها و … را با مرغوبترین مواد اولیه و بهترین کیفیت و زیباترین گل آرایی به همراه مجربترین کادر پذیرایی به میهمانان گرامی ارائه دهد.
سالن عقد این مجموعه به طور قطع زیباترین سالن عقد غرب تهران است که با سفره عقد لاکچری تزیین شده و فضاسازی مناسب جهت خلق عکسهای خاطره انگیز در این مجموعه لحاظ گردیده است. دو لاین آسانسور با ظرفیت بالا برای راحتی مدعوین در نظر گرفته شده و برای سهولت مهمانان سه طبقه پارکینگ مسقف  اختصاص داده شده است.
از دیگر امکانات این مجموعه اتاق  VIP جهت سرو شام عروس و داماد میباشد.  در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 9 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر پارسه ، میتوانید با شماره تلفن 66286508 ,09385565081 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میدان فتح،مهرآباد جنوبی،سی متری طالقانی- تالار پذیرایی قصر پارسه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی سرو از مجموعه تالار پذیرایی های سعادت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی سرو با دکوراسیون لوکس و مدرن خود و امکاناتی چون پارکینگ اختصاصی میهمانان، اتاق عقد، خدمات گل آرایی و موسیقی برای جشن ها و مراسم شماست. هر آنچه برای ثبت خاطره ای با شکوه از جشن های خود نیاز دارید را در تالار سرو گرد هم آورده ایم.
معماری داخلی مجموعه پذیرایی سرو توسط بهترین طراحان دکوراسیون داخلی و بر اساس آخرین مد های طراحی لاکچری به صورت اختصاصی دیزاین شده است. استفاده از بهترین متریال ها و مبلمان، از تالار سرو محیطی زیبا و باشکوه ساخته است. سالن عقد تالار سرو با استفاده از ذوق و هنر هنر مندان با تجربه و به صورت اختصاصی طراحی شده است. طراحان ما دیزاین های سفره عقد را نیز همانند مبلمان با آخرین مد ها تغییر میدهند تا همه چیز در میهمانی شما بروز باشد. مجموعه تالار پذیرایی سرو با در اختیار گرفتن مجرب ترین آشپزها و هنرمندان سفره آرایی توانسته است منویی کامل از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و کیک ها و دسر ها را برای میهمانی شما فراهم نماید تا خاطرات شیرین شما با طمع هایی به یاد ماندنی همراه شود.
تالار پذیرایی سرو با دکوراسیون لوکس و مدرن خود و امکاناتی چون پارکینگ اختصاصی میهمانان، اتاق عقد، خدمات گل آرایی و موسیقی برای جشن ها و مراسم شماست. هر آنچه برای ثبت خاطره ای با شکوه از جشن های خود نیاز دارید را در تالار سرو گرد هم آورده ایم.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه سرو ، میتوانید با شماره تلفن 26760696 ,09125475154 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " سعادت آباد، بین چهارراه سرو و میدان کتاب، جنب بانک تجارت، پلاک ۸۰، طبقه اول- تالار پذیرایی سرو " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی زیتون شهریار از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار زیتون با قابلیت پذیرایی از 600 میهمان در منطقه شهریار تهران قرار دارد . جز تالار های غرب تهران به حساب می آید. این تالار عروسی دارای پارکینگ اختصاصی, کادر حرفه ای, غذای با کیفیت و سفره خانه ستنی میباشد. تالار زیتون آماده برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, عقد, ترحیم, افطاری و دیگر مراسم میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه زیتون شهریار ، میتوانید با شماره تلفن 65634141 ,09122252057 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، وحیدیه، بلوار شهدا، جنب شهرداری- تالار پذیرایی زیتون شهریار " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی نارنج از مجموعه تالار پذیرایی های چیتگر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار تشریفاتی نارنج با ظرفیت۲۵۰نفر در غرب تهران واقع شده است. تالار نارنج جهت برگزاری مراسم ها و جشنهای شما عزیزان با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت آماده پذیرایی می باشد.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه نارنج ، میتوانید با شماره تلفن 44595509 ,09123498997 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران، كیلومتر ۱۱ مخصوص کرج، جنب موزه خودروهای تاریخی ایران- تالار پذیرایی نارنج " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی تشریفاتی پردیس شهرری از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار تشریفاتی پردیس دارای دو سالن مجزا به ظرفیت های ۴۵۰ و ۷۰۰ نفر و همچنین لابی مجلل با دکوراسیون منحصر به فرد می باشد.
از ویژگی های منحصر به فرد این تالار می توان به دکوراسیون زیبا و مجلل، لابی بزرگ با دیزاین لاکچری، سالن های مبله و وسیع، روف گاردن (roof garden) در فضایی سبز با امکانات تشریفاتی مانند کالسکه، آلاچیق های زیبا، برکه، آبنما و شومینه، فضای زیبا جهت سرو شام عروس و داماد و همچنین پارکینگ اختصاصی اشاره نمود.
پارکینگ اختصاصی تالار با متراژی بالغ بر 5000 متر مربع آسودگی خیال را برای شما و میهمانان محترمتان فراهم نموده است.تالار پردیس در منطقه شهر ری قرار دارد و دارای فضای سبز اختصاصی با آلاچیق, برکه, کالسکه میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی پردیس شهرری ، میتوانید با شماره تلفن 33386050 ,09120885800 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهری، میدان بسیج، خیابان ابن بابویه، نبش خیابان شهید نبی پور- تالار پذیرایی تشریفاتی پردیس شهرری " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی تشریفاتی قصر حسنی از مجموعه تالار پذیرایی های ستارخان آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار قصر حسنی (حسنا) در منطقه ستارخان تهران واقع شده است. تالار پذیرایی قصر حسنی دارای 4 سالن مجزا و با ظرفیت 600 نفر آماده پذیرایی از کلیه میهمانی ها و جشن های عروسی شما می باشد. از ویژگی های تالار قصر حسنا می توان به دکوراسیون زیبا و نوساز بودن تالار، صندلی های مبله، پرسنل مجرب و کارآزموده و پارکینگ اختصاصی و سالن های متنوع با طراحی های مختلف مناسب با سلیقه های مختلف اشاره نمود.
مجتمع تشریفاتی قصر حسنا به منظور تسهیل در امر ازدواج جوانان در منطقه غرب تهران بوجود آمده و شروع به کار کرده. در این مجموعه سعی بر فراهم کردن و جمع آوری تمامی امکانات اولیه جهت ازدواجی آسان و کم هزینه شده است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی قصر حسنی ، میتوانید با شماره تلفن 44228001 , 09121066392 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " ستارخان،بین فلکه اول صادقیه و چهارراه خسرو،پلاک ۹۵۸- تالار پذیرایی تشریفاتی قصر حسنی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی آترین از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی آترین با قابلیت پذیرایی 400 میهمان در شهریار تهران قرار دارد. تالار آترین در سال 95 تاسیس شده و دارای فضای سبز دلنشنین, کادر حرفه ای,  با دو سالن مجزا میباشد.این تالار دارای سالن های مبله ، فضای سبز بسیار زیبا و پرسنلی مجرب و با تجربه میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه آترین ، میتوانید با شماره تلفن 65269740 ,09355250440 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شهریار، میدان نماز، سمت کهنز، بلوار رزمندگان اسلام، کوچه رزاق دوست، کوچه حبیبی- تالار پذیرایی آترین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی قصر طلایی اسلامشهر از مجموعه تالار پذیرایی های اسلام شهر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار قصر طلایی با قابلیت پذیرایی از 700 میهمان در منطقه اسلامشهر قرار دارد. تالار پذیرایی قصر طلایی در آماده برگزاری انواع مراسم و میهمانی ها میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر طلایی اسلامشهر ، میتوانید با شماره تلفن 56141454 ,09126441447 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اسلامشهر، گذر پل بسیج، بعد از خیابان کاشانی- تالار پذیرایی قصر طلایی اسلامشهر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی کلاسیک اسلامشهر از مجموعه تالار پذیرایی های اسلام شهر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی کلاسیک با ظرفیت 600 نفر و با مدیریت آقای دماوندی  در منطقه اسلامشهر واقع گردیده است.
تالار کلاسیک با نورپردازی حرفه ای،سالن های نوساز، پارکینگ اختصاصی، خدمات کامل vip، کیفیت عالی غذا و صندلی های مبله افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.  در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه کلاسیک اسلامشهر ، میتوانید با شماره تلفن 56119612 ,09125995670 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اسلامشهر،جنب پل زیرگذر- تالار پذیرایی کلاسیک اسلامشهر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی مفید از مجموعه تالار پذیرایی های سلیمانی - تیموری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی مفید در غرب تهران خیابان ستارخان قرار دارد. تالار پذیرایی مفید دارای ظرفیت80 تا 350 نفر است و با دکوراسیون زیبا و جدید مناسب برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, عقد, جشن تولد و دیگر مراسم میباشد. تالار عروسی مفید دارای اتاق عقد مجزا با دیزاین زیبا و سفره عقد های متنوع میباشد. از دیگر امکانات تالار مفید میتوان به میوه آرایی, گل آرایی, آتش بازی اشاره کرد. همچنین تالار مفید دارای قیمت مناسب میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مفید ، میتوانید با شماره تلفن 66522875 ,66522874 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میدان توحید،به سمت پل ستارخان،خیابان شادمهر،خیابان ذوالفقاری،جنب درب جنوبی مجتمع تجاری مفید- تالار پذیرایی مفید " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی مبینا از مجموعه تالار پذیرایی های نیروی هوایی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی مبینا در منطقه پیروزی، نیروی هوایی تهران واقع شده است..تالار پذیرایی مبینا با ظرفیت 350 و 500 میهمان و 50 پارکینگ اختصاصی در شرق تهران قرارد دارد. تالار مبینا دارای دوسالن مجزا, دو آسانسور اختصاصی, ژنراتور دیزل و بسیاری امکانات دیگر میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مبینا ، میتوانید با شماره تلفن 77460000 ,09121165461 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " سی متری نیروی هوایی،ایستگاه مدرسه،پلاک 377- تالار پذیرایی مبینا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی رویال پارس از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی و عروسی رویال پارس دارای دو سالن پذیرایی و دو سالن عقد مجزا می باشد. سالن شماره1 ( سالن الماس ) با ظرفیت 600 نفر و سالن شماره دو ( سالن عقیق ) با ظرفیت 350 نفر می باشد. از خدمات ویژه سالن عقیق می توان سرو شام در داخل محوطه بسیار زیبای تالار نام برد که در کنار فضای سبز محیطی جذاب و آرامبخش برای شما و میهمان های محترمتان به وجود می آورد.از خدمات ویژه سالن عقیق این  می توان به سرو شام در داخل محوطه و فضای باز بسیار زیبای آن اشاره نمود که در کنار محیطی سرسبز فضایی جذاب و آرامش بخش را برای شما و میهمانان محترمتان به وجود می آورد.لابی بسیار زیبا، آب نمای بسیار شیک، فضای سبز و محوطه زیبا با آبنمای بسیار شیک، ورود خودرو به داخل محوطه تالار و اتاق VIP جهت سرو غذای عروس و داماد  از امکانات تالار پذیرایی رویال پارس است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه رویال پارس ، میتوانید با شماره تلفن 77333131 ,09123480349 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهرانپارس، فلکه دوم، خیابان جشنواره، ضلع شمالی میدان اشراق- تالار پذیرایی رویال پارس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی بهشت فرزین از مجموعه تالار پذیرایی های نارمک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی بهشت فرزین در نارمک واقع شده است و جزو یکی از تالارهای شرق تهران  به حساب می آید. این تالار با غذا و پذیرایی عالی ،رقص نور و … آماده پذیرایی از شما عزیزان میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 8 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بهشت فرزین ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - نارمک - 46 متری شرقی - نبش سمنگان- تالار پذیرایی بهشت فرزین " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.  
----------------------------------------
تالار پذیرایی قصر آریا از مجموعه تالار پذیرایی های فدک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی و عروسی قصر آریا واقع در شرق تهران محدوده فدک  دارای ظرفیت 400 نفر می باشد. این تالار آماده  جهت پذیرایی از میهمان های شما عروس دامادهای محترم می باشد و کمک به شما در جهت هر چه بهتر برگزار کردن مراسم شما می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 8 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر آریا ، میتوانید با شماره تلفن 77835050 ,09121278374 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران- میدان رسالت- خیابان شهید مدنی، 300 متر پایین تر از ایستگاه مترو فدک- تالار پذیرایی قصر آریا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی قصر وصال از مجموعه تالار پذیرایی های نازی آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصر وصال از تالارهای خوب جنوب شهر تهران به شمار می رود. تالار قصر وصال با ظرفیت 300 تا 1000 نفر در منطقه نازی آباد تهران واقع شده است و آماده پذیرایی از کلیه مجالس و جشن های عروسی شما می باشد.این تالار جز زیباترین تالارهای پذیرایی جنوب و شرق تهران می باشد که از مهم ترین و منحصر به فرد ترین امکانات تالار می توان به سالن بدون ستون ، استیج رقص ژله ای و ارتفاع سقف 6 متر نام برد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 16 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر وصال ، میتوانید با شماره تلفن 55529000 ,09122727808 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " نازی آباد جنوبی، انتهای خیابان بهمنیار،میدان وصال، تالار پذیرایی قصر وصال- تالار پذیرایی قصر وصال " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی محمد (ص) - مجیدیه از مجموعه تالار پذیرایی های مجیدیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی محمد (ص)  با ظرفیت 350 نفر در مجدیدیه شمالی واقع شده است.
در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه محمد (ص) - مجیدیه ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " شمس آباد - مجیدیه شمالی - میدان بهشتی - بلوار بیژن - نبش گلستان پنجم - جنب کوچه مقدم - بلوک 90- تالار پذیرایی محمد (ص) - مجیدیه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی ققنوس از مجموعه تالار پذیرایی های خانی آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی ققنوس از تالارهای خوب در جنوب تهران است. تالار ققنوس با ظرفیت 750 نفر آماده پذیرایی از مهمانی ها و جشن های شما می باشد.
تالار ققنوس نگینی در جنوب تهران می باشد که از ویژگیهای آن می توان به ظرفیت بالا،پارکینگ اختصاصی و کیفیت بالای غذا اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 19 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ققنوس ، میتوانید با شماره تلفن 55581433 ,55581434 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان وحدت اسلامی،پایین تر از اداره آگاهی مرکز،جنب پمپ بنزین،تالار پذیرایی ققنوس- تالار پذیرایی ققنوس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی کلاسیک غرب از مجموعه تالار پذیرایی های شهرک فرهنگیان آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالارپذیرایی کلاسیک غرب دارای دو تالاراختصاصی با ظرفیت 400و700نفر میباشد،، برگزاری همزمان دو عروسی در این مجموعه امکان پذیر میباشد. مدیریت تالار کلاسیک غرب آقای هم مسلک هستند که در محدوده ی شهرک آزادی وابتدای بلوار شیشه مینا واقع شده است.از نظر قیمت ها میتوان گفت که تالار پذیرایی کلاسیک جزوء تالارهای قیمت مناسب غرب تهران محسوب میشود. ورودی هر دو تالار از یک قسمت میباشد.امکانات مجموعه پذیرایی کلاسیک غرب که در محدوده شهرک فرهنگیان است شامل اتاق عقد مجزا،پارکینگ اختصاصی،گروه موزیک،منوهای متنوع،آتش بازی،نورپردازی ومدل زیبای جایگاه عروس وداماد میباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر وتست غذا وبازدید از سالن های مجموعه کلاسیک غرب میتوانید با هماهنگی قبلی به این تالار خوب عروسی در کیلومتر 4 جاده مخصوص تهران - کرج مراجعه کنید.
مدیریت تالار با تجربه ای طولانی در امر برگزاری مراسم متضمن برگزاری مراسمی خاص را برای مراجعین است. ظرفیت سالن ها در مجموع حدود ۶۰۰ میهمان است که البته گنجایش بیشتری را برای میهمانیهای بزرگتر داراست ، ولی مالکان این تالار کیفیت بهتر را در برگزای مراسم های با  تعداد کمتر میدانند. هرچند سود مادی مراسم های تعداد بیشتر به مراتب خیلی بالاتر از این میهمانی های تعداد کمتر است. که این دیدگاه مدیران این تالار پذیرایی بسیار ستودنی است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه کلاسیک غرب ، میتوانید با شماره تلفن 44540100 ,09121792384 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میدان آزادی، کیلومتر ۴ جاده مخصوص، بلوار شیشه مینا، بلوار ولیعصر،نبش شهرک فرهنگیان- تالار پذیرایی کلاسیک غرب " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی عرشیا از مجموعه تالار پذیرایی های صادقیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی عرشیا در غرب تهران و فلکه دوم صادقیه واقع شده است.  تالار عرشیا با ظرفبت 300 نفر و با  در اختیار داشتن 3 سالن مجزا در فضایی به وسعت 11000 متر مربع آماده پذیرایی از مهمانی ها و جشن های عروسی شما عزیزان می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عرشیا ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " فلکه دوم صادقیه،اول آیت الله کاشانی،مقابل پمپ بنزین،نبش خیابان احمدی- تالار پذیرایی عرشیا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی زیتون الهیه از مجموعه تالار پذیرایی های الهيه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی زیتون الهیه در خیابان شریعتی بالاتر از پل صدر واقع شده است. این تالار با ظرفیت 400 مهمان آماده پذیرایی از کلیه مجالس و جشن های عروسی شما را دارد.این تالار عروسی دارای غذای با کیفیت, قیمت های مناسب و سالن مبله با پرسنل حرفه ای میباشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 1 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه زیتون الهیه ، میتوانید با شماره تلفن 22612118 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان شریعتی،بالاتر از پل صدر،جنب نمایشگاه اتومبیل زینعلی،پلاک 1724- تالار پذیرایی زیتون الهیه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی غزل از مجموعه تالار پذیرایی های پیروزی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار عروسی غزل در منطقه پیروزی تهران واقع شده است. این تالار  دارای دو سالن مجزا با ظرفیت های 100 و 400 نفر می باشد و آماده پذیرایی از کلیه میهمانی ها، جشن های عقد و عروسی، ولیمه و مجالس ترحیم شما می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه غزل ، میتوانید با شماره تلفن 33170006 ,09121271561 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " پیروزی،پل دوم بلوار ابوذر،خیابان ائمه اطهار،نبش مقداد- تالار پذیرایی غزل " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی خانه سپید از مجموعه تالار پذیرایی های هفت تیر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار خانه سپید در خیابان قائم مقام فراهانی واقع شده است.تالار پذیرایی خانه سپید با ظرفیت 400 نفر آماده پذیرایی از مجلاس شما و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 7 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه خانه سپید ، میتوانید با شماره تلفن 88820522 ,88305025 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران - میدان هفت تیر - خیابان قائم مقام فراهانی - بالاتر از میدان شعاع- تالار پذیرایی خانه سپید " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی جام جم از مجموعه تالار پذیرایی های سهروردی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی جام جم یکی از تالارهای مجلل و خوب تهران می باشد. تالار جام جم در سال 1378تاسیس شده و آماده خدمت رسانی جهت مراسمات جشن عروسی، نامزدی، مهمانی ها و جشن های شما می باشد. تالار عروسی جام جم در مرکز شهر تهران و منطقه سهروردی تهران واقع شده است و دسترسی آسانی به آن فراهم می باشد.
سالن جام جم یکی از مجلل ترین وزیباترین تالارهای مرکز تهران است که در محدوده سهروردی شمالی و نزدیک آپادانا قرار گرفته است.
ورودی این مجموعه شیک و مدرن طراحی مناسب و قشنگی دارد فضای داخلی سالن ها با سقف های بلند ودیزاین ودکوراسیون چشم نوازی دارند.جایگاه عروس وداماد در وسط سالن ومسی رنگ میباشد،دکوراسیون کل سالن با استیج عروس وداماد هماهنگی بسیار خوبی برقرار کرده است . ظرفیت این تالارتشریفات جام جم 650نفر است ومدیریت آن با آقای خسروانی میباشد،که امکاناتی مثل پارکینگ اختصاصی،اتاق عقد مجزا با سفره عقد خیلی قشنگ، منوهای غذایی ایرانی وفرنگی،نورپردازی،گل آرایی،ظروف پذیرایی مناسب وزیبا رابرای مشتریان خود فراهم آورده اند. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 7 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه جام جم ، میتوانید با شماره تلفن 88746864 ,09121099680 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان سهروردی، ابتدای خیابان خرمشهر- تالار پذیرایی جام جم " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی سمرقند از مجموعه تالار پذیرایی های جنت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی سمرقند دارای ۵۰۰ نفر ظرفیت در مجتمع سمرقند واقع گردیده است. تالار سمرقند با دیزاین روز، پارکینگ اختصاصی، سفره خانه سنتی، قیمتهای مناسب و پرسنل مجرب افتخار ارائه خدمات به شما عزیزان را دارا می باشد. تالار تشریفاتی سمرقند به ظرفیت ۵۰۰ نفر در جنت آباد واقع گردیده است. این تالار در مرکز خرید سمرقند قرار گرفته که هم دارای پارکینگ اختصاصی طبقاتی هست و هم دارای آسانسور های مجزا از پارکینگ تا سالن های پذیرایی . جهت رفاه حال میهمانان کیفیت غذایی و پذیرایی تالار پذیرایی سمرقند بسیار خوب و عالی می باشد . دارای مهمانداران متحدالشکل جهت پذیرایی از مهمانان شما از نظر مقایسه قیمت با دیگر تالار های در غرب تهران ، تالار تشریفاتی سمرقند دارای قیمت های خوبی به نسبت دیگر تالار ها می باشد و دیزاین سالن های پذیرایی سمرقند بسیار جدید و لوکس می باشد . در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه سمرقند ، میتوانید با شماره تلفن 44499904 ,09123222783 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان شهید همت از غرب به شرق، بلوار جنت آباد جنوبی، مجتمع تجاری سمرقند، طبقه ۲- تالار پذیرایی سمرقند " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی ولیمه از مجموعه تالار پذیرایی های تهران نو آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی ولیمه با ظرفیت 280 نفر آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ولیمه ، میتوانید با شماره تلفن 77585766 ,77585707 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهران نو، روبروی بلوار مهام، شهر کتاب،ابتدای خیابان فتحنایی(کهن سابق) - نبش بن بست اردیبهشت- تالار پذیرایی ولیمه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی تک اسلامشهر از مجموعه تالار پذیرایی های اسلام شهر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی تک در منطقه اسلامشهر تهران واقع شده است. تالار تک دارای ظرفیت حداکثر 700 نفر می باشد و آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما عزیزان می باشد.
از ویژگی های منحصر به فرد این تالار می توان به روف گاردن زیبای آن اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تک اسلامشهر ، میتوانید با شماره تلفن 56111593 ,09121160791 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اسلامشهر، روبروی مهدیه، جنب بانک ملت- تالار پذیرایی تک اسلامشهر " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی تشریفاتی قصر ثابت از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانسر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی قصر ثابت دارای ۲ سالن مجزا به ظرفیت های ۶۰۰ نفر در غرب تهران واقع  می باشد. تالار قصر ثابت دارای سالن های با دیزاین شیک و مجلل، جایگاه عروس و داماد ویژه، اتاق عقد مجزا، سفره خانه سنتی، سالن های با ارتفاع ۶ متر، سقف رویایی، پارکینگ اختصاصی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. کلیه خدماتی که در باغ تالارها با هزینه های زیاد اجرا می شود در این تالار با هزینه کم قابل اجرا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی قصر ثابت ، میتوانید با شماره تلفن 66180431 ,09122590793 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " میدان آزادی، اتوبان فتح (جاده قدیم کرج)، روبروی سه راه تهرانسر، کیلومتر ۷- تالار پذیرایی تشریفاتی قصر ثابت " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.  
----------------------------------------
تالار پذیرایی زندیان از مجموعه تالار پذیرایی های شهید رجایی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی زندیان در محدوده شهید رجایی واقع است. این تالار دارای 4 سالن است که دارای امکانات مشابه و یکسان می باشند و فقط در رنگهای صندلی های مبله  در رنگ های (سبز،یاسی،نارنجی،قرمز) تفاوت دارند.برای رززو این تالار بایدابتذا با مدیریت تالار تماس داشته باشید و در مورد خدمات و امکانات و هزینه ها با ایشان کنید سپس یک قراربرای بازدید از امکانات تالار تعیین کنید و اگر مورد پسند واقع شد قرارداد تنظم کنید.لازم به ذکر است که این تالار برای رزرو ورودی دریافت می کند که این نکته در زمان قرارداد برای شما توضیح داده می شود.این تالار با کادری مجرب آماده پذیرایی و برگزاری مراسم شما با کیفیت عالی می باشد.یکی از مهم ترین اصولی که از ابتدا جزء خط مشی مدیر و موسس این مجموعه بوده است جلب رضایت مشتری و ارائه با کیفیت ترین سرویس به مشتریان محترم است. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 18 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه زندیان ، میتوانید با شماره تلفن 55001850 ,55000602 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان شهید رجایی،بعد از خیابان ستاره،پلاک 555- تالار پذیرایی زندیان " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی شهریار (فرجام) از مجموعه تالار پذیرایی های فرجام آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی شهریار در بهترین منطقه تهرانپارس واقع شده است. تالار شهریار دارای سالن های مبله با ظرفیت ۲۰۰ الی ۸۰۰ نفر می باشد. از ویژگی های تالار عروسی شهریار می توان به صفحه میز گردان و جایگاه شیشه ای مخصوص عروس و داماد نام برد. همچنین پارکینگ این تالار اختصاصی و رایگان است. تالار پذیرایی شهریار آماده پذیرایی از جشن ها و میهمانی های شما عزیزان می باشد. تالار پذیرایی شهریار فرجام با ظرفیت ۷۵۰ میهمان و پارکینگ اختصاصی در یکی از بهترین مناطق تهرانپارس است که آماده پذیرایی از جشن ها و میهمانی های شما عزیزان میباشد.از ویژگی های تالار عروسی شهریار می توان به دکوراسیون شیک و زیبا، سالن های بزرگ با دیزاین جدید، صندلی های مبله و شکیل، جایگاه شیشه ای عروس و داماد و کیفیت غذا و پذیرایی خوب اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه شهریار (فرجام) ، میتوانید با شماره تلفن 77808383 ,09121977736 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهرانپارس- خیابان فرجام- خیابان سراج- ضلع شمال غربی پل- تالار پذیرایی شهریار (فرجام) " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی شب آهنگ غرب از مجموعه تالار پذیرایی های جنت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
 غرب تهران یکی از مناطقی است که تالار پذیرایی های زیادی را در خود جای داده است. تالارهایی با سطوح مختلف… از بالا ترین سطح تا سطوح متوسط. برای تمامی طبقات جامعه. در این بین تالارهایی هم وجود دارند که در سطوح متوسط به سمت خوب هستند ولی قیمتی پایین را برای منوهایشان برگزیده اند. تالارپذیرایی شباهنگ غرب یکی از این تالار ها یه شمار می آید.تالار فوق واقع در غرب تهران (جنت آباد) و دارای دسترسی آسان از اتوبان های تهران می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 5 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه شب آهنگ غرب ، میتوانید با شماره تلفن 44406669 ,44406668 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " جنت آباد- بالاتر از همت- 20 متری گلستان- تالار پذیرایی شب آهنگ غرب " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------     
تالار پذیرایی خلیج فارس از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی خلیج فارس  در شرق تهران در منطقه تهرانپارس واقع شده است. این تالار با دارا بودن ظرفیت ۷۰۰ نفر و جایگاه مخصوص عروس و داماد و همچنین اتاق عقد دوبلکس جز تالارهای پذیرایی شرق تهران و فلکه اول تهرانپارس بشمار می آید.
پارکینگ اختصاصی و سالن های مبله و شیک از دیگر خصوصیات تالار عروسی خلیج فارس به حساب می آید.از ویژگی های تالار عروسی خلیج فارس می توان به اتاق عقد آکواریوم، جایگاه مخصوص، سرویس های کریستال و همچنین صندلی های مبله با میزهای شیشه ای اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 8 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه خلیج فارس ، میتوانید با شماره تلفن 77711223 ,09122200021 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " تهرانپارس، تقاطع تیرانداز، به سمت شرق، شماره 147- تالار پذیرایی خلیج فارس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی اسلامی از مجموعه تالار پذیرایی های خانی آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی اسلامی  با ظرفیت 600 نفر در منطقه خانی آباد و جنوب تهران  قرار دارد. تالار پذیرایی خانی آباد آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 19 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه اسلامی ، میتوانید با شماره تلفن 55018688 ,09010563762 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خانی آباد نو - خیابان لطیفی - پلاک 25- تالار پذیرایی اسلامی " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------
تالار پذیرایی بابک از مجموعه تالار پذیرایی های شهریار آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
تالار پذیرایی بابک  دارای ۴۰۰ نفر ظرفیت در غرب تهران و در  شهریار واقع گردیده است. تالار بابک دارای سالنهای مبله، سیستم نورپردازی حرفه ای، کیفیت غذای عالی با سه نوع سالاد و نوشیدنی و قیمت مناسب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.در صورتی که قصد برگزاری مراسم عروسی خود در یک تالار عروسی جمع و جور را دارید ، تالار عروسی بابک میتواند گزینه مناسبی برای شما عروس داماد های محترم باشد.
  در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بابک ، میتوانید با شماره تلفن 65603454 ,09192045165 تماس حاصل نموده و یا به آدرس " سه راه شهریار، سمت سعید آباد، روبروی پادگان نبوت- تالار پذیرایی بابک " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.
----------------------------------------


چند نکته اساسی در انتخاب باغ تالار

امروزه مراسم عروسی در باغ تالار و تالار پذیرایی برگزار می شود . در حالیکه در گذشته جشن‌های عروسی در خانه برگزار می‌شد و این مراسم از بعد از ظهر با پذیرایی و شام به پایان می‌رسید. انتخاب نوع پذیرایی معمولاً به وضعیت خانواده‌ها بستگی دارد. به مرور و در آغاز قرن بیستم برگزاری این مراسم در تالار پذیرایی
و باغ تالار رایج شد. مکان‌هایی که امکان برنامه‌ریزی و پذیرایی از مهمانان را در جشن عروسی به عهده داشتنند. مکان‌های معمول برگزاری مراسم عروسی شامل باغ تالار ، تالارهای پذیرایی، هتل‌ها، ورستوران‌ها است که با تجربه کافی و تخصصی که در این زمینه دارند ، می‌توانند میزبانی خوبی از مراسم شما داشته باشند.برای یافتن باغ تالار موردنظر خود می توانید به سایت های بانک اطلاعات عروسی مراجعه نمایید.  اما باید به این نکته توجه کرد که همواره نمی توان به اطلاعات موجود در سایت های مذکور اعتماد کرد و یا حداقل این است که معمولاً برای جذب مشتری تبلیغات کاذب صورت می گیرد . لذا پیشنهاد می گردد که حتماً برای انتخاب باغ تالار مورد نظر خود ، به صورت حضوری از مجموعه بازدید کنید تا با واقعیت امکانات آن آشنا شده و آنگاه تصمیم بگیرید. به قول معروف ” شنیدن کی بود مانند دیدن “.
ملاک‌های انتخاب باغ تالار عروسی مناسب ظرفیت سالن تالار پذیرایی عروسی با توجه به مهمانان ، کیفیت پذیرایی و غذای تالار ، موقعیت و دسترسی آسان به تالار ، ارتفاع سقف تالار (در صورتی که مهمانان شما زیاد است سقف تالار می‌بایست بلند باشد) ، پارکینگ اتومبیل‌ها و جای پارک مناسب برای مهمان‌ها ،وجود آسانسور برای تالار در صورت طبقاتی بودن مجموعه ، روکش مناسب برای صندلی‌ها و رومیزی‌ها ، میز شام عروس و داماد ، سرویسهای بهداشتی و سایر امکانات دیگر . از مشکلات اساسی که زوج های جوان با آن همیشه روبرو هستند، رزرو زمان مورد نظر آنها می باشد. برای این کار، آنها مجبور هستند که چند ماه از زمان خود را صرف چرخیدن در باغ تالارها، برای یافتن زمان های خالی آنها کنند و یک باغ تالار را رزرو کنند. قبل از اینکه مکان عروسی را بازدید کنید ، بررسی کنید که تاریخ مورد نظرتان خالی است یا خیر . اگر همان مکان مد نظر شماست و تاریخ مورد نظرتان قبلا توسط عروس و داماد دیگری رزرو شده بود شما می توانید تاریخ مراسم تان را تغییر دهید .
اگر باغ تالار انتخابی شما از لحاظ پیدا کردن موقعیت کمی پیچیده و مشکل است بهتر است با کمک مدیر باغ تالار کروکی یا نقشه ای از منطقه مورد نظرتان برای سهولت و دسترسی آسان میهمان هایتان درست کنید و در اختیار میهمان های محترمتان قراردهید.
روف گاردن یکی دیگر از سری امکانات یک باغ تالار پذیرایی لوکس بشمار می آید. معنی لغوی Roof Garden به معنای بام باغ یا همان باغ در بام ( پشت بام ) است. روف گاردن در واقع فضای سبز بر روی پشت بام است که توسط باغ تالار های پذیرایی مجلل جهت مجالس عروسی طراحی و پیاده سازی می شود. در این محل گیاهان سبز، مبلمان باغی ، آلاچیق ، سایبان ، آبنما به فیلم و عکس مراسم ، بویژه به هنگام شب جلوه بسیار زیبایی می بخشد.معمولا جهت محوطه سازی این محل از سنگ ، موزائیک ، ترموود پلکانی در کف و از انواع پوشش های گیاهی طبیعی نظیر شمشاد ، کاج جهت محوطه اطراف و از چمن مصنوعی و یا طبیعی جهت فضای مرکزی و نورپردازی بصورت مخفی و یا حتی چراغ محوطه استفاده میشود .
باغ تالار قصر ایساتیس این افتخار را دارد که علاوه بر امکانات فوق که به آن اشاره شد ، با صدها خدمات و امکانات بی نظیر دیگر در یک مجموعه لوکس و رویایی ، آماده برگزاری انواع مراسم شما عزیزان می باشد.
تاریخ درج: 1398/08/27
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تالارهای غرب و شرق تهران از مجموع 0 امتیاز