استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تاپ ترین تالار و باغ های گرمدره

تاپ ترین تالار و باغ های گرمدره
تاپ ترین تالار و باغ های گرمدره :باغ تاج-باغ باران- باغ  777-باغ فردوس-باغ سعادت-باغ نارسيس-باغ سپید-باغ روما-باغ سعادت-باغ vip-باغ 110-باغ 21-باغ 20-باغ 555 -باغ 770-باغ 770 پر مراسم ترین باغ تالارهای گرمدره می باشند











تالار پذیرایی مجتمع پذیرایی ماهان گرمدره کرج
مجتمع پذیرایی و باغ تالار  ماهان به منظور رفاه خال شهروندان مناطق غرب استان تهران، شهرستان کرج، و حومه در مساحتی بالغ بر یک هکتار در میان باغستانهای سبز و خرم در کیلومتر 24 جاده مخصوص تهران - کرج احداث گردیده است. پتانسیل های این مجموعه شامل برگزاری کلیه مراسم شامل جشن عقد، عروسی، نامزدی، تولد، ولیمه حجاج، جشن فارغ التحصیلی، جشنهای ملی مذهبی و... با گنجایشی بیش از 1700 نفر می باشد. کترینگ سرویس خارج از مجموعه ماهان نیز شامل برگزاری کلیه مراسم مذکور در منازل و باغها با کلیه امکانات و ملزومات پذیرایی و سرویس دهی آماده خدمت رسانی به شهروندان گرامی است. قابل ذکر است که مجتمع پذیرایی ماهان به منظور حفظ و ارتقاء سازمانها آماده هرگونه همکاری با مراکز ذیربط جهت برگزاری مراسم سمینار، همایش، جشن، نمایشگاه، ورک شاپ و... با چیدمانی به طریق سینمایی مجهز به سیستم صوتی تصویری حرفه ای، دستگاه ترجمه همزمان، میکرفن کنفرانس، ویدئو پروژکتور و... می باشد. مجموعه ماهان دارای آشپزخانه ای صنعتی و مدرن است که توانایی پخت غذا با ظرفیت 4000 نفر به منظور سرویس دهی غذایی به شرکتها و کارخانجات را دارد. همچنین مجموعه در برگزاری و پذیرایی انواع مراسم در کارخانجات با مراکز مربوطه به شکل آلاکارت، تک پرسی، پذیرایی ناهار یا شام، break، refreshment و... با توجه به نیازهای اعلام شده همراه کلیه امکانات فرنیچر توسط کادری آموزش دیده و مجرب از بهترین هتلهای 5 ستاره همکاری می نماید
----------------------------------------------------------
باغ عروسی فردوس
باغ عروسی فردوس منطقه باغ : گرمدرهظرفیت باغ : 300 نفرظرفیت پارکینگ : 300توضیحات :باغ فردوس با مساحت 10000 متر واقع در بهترین منطقه گرمدره دارای امکاناتی از قبیل:سالن باغ فردوس با دیزاین خاص،  سقف بلند  و طراحی منحصر به فرد به ارتفاع 6 متر و نورپردازی بسیار زیبا بر روی سقف به ظرفیت 400 نفر فضایی بسیار خاص جهت پذیرائی از میهمانان فراهم نموده است همچنین امکان تعوض رنگ و تغییر دادن رنگ دیواره های سالن ( 12 رنگ ) از دیگر امکانات منحصر به فرد داخل سالن باغ فردوس میباشد سفره خانه باغ فردوس با دیزاین بسیار زیبا با چشم انداز باغ و نمای عمارت میباشد سالن شام باغ فردوس دارای دکور شیک و مجزا از سالن اصلی پارکینگ باغ فردوس به ظرفیت 300 ماشین فضای باز باغ فردوس بسیا زیبا با درختانی بلند و ترکیبی از چمن طبیعی و چمن مصنوعی دارای نورپردازی زیبا و برکه ای بسیار زیبا و استخر و امکان چیدمان برای پذیرائی از 300 میهمان را داردنمای عمارت باغ فردوس بسیار زیبا و تداعیگر نمای کاخ سفید میباشد این نما در سال 2015طراحی و بسیار خاص میباشدمحل برگزاری سفره عقد باغ فردوس برای تابستان بر روی استخر بسیار زیبا و منحصر به فردو برای پاییز و زمستان داخل سالن  با پله هایی زیبا و لوکس میباشدپیست رقص باغ فردوس بسیار وسیع و به شکل دایره ای تدارک دیده شده است که دارای ال ای دی های بسیار زیبا میباشداستیج موزیک باغ فردوس بسیار زیبا و منحصر به فرد در بهترین قسمت سالن واقع شده است و امکان استفاده از بندهای موزیک حرفه ای را فراهم نموده است شهری با ابعادی عالی از دیگر امکانات باغ فردوس میباشد که امکان پخش زنده مراسم و پخش کلیپ مراسم را فرهم نموده استTvنورپردازی فوق حرفه ای از دیگران امکانات باغ فردوس  میباشد باغ فردوس کلیه امکانات دیگر از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش ، ژنراتور برق ، رختکن ، آتلیه و .... را دارا میباشد .
----------------------------------------------------------
باغ تالار سعادت
منطقه باغ : گرمدره ظرفیت باغ : 400 نفرظرفیت پارکینگ : 300توضیحات  باغ سعادت با مساحت 5000متر واقع در بهترین منطقه گرمدره دارای امکاناتی از قبیل: سالن باغ سعادت با دیزاین لوکس و سقف بلند و طراحی منحصر به فرد به ارتفاع 6 متر و نقاشیهای زیبا و نورپردازی لوکس بر روی سقف به ظرفیت 400 نفر فضایی بسیار لوکس جهت پذیرائی از میهمانان فراهم نموده است سفره خانه باغ سعادت با دیزاین مراکشی و سقف عربی بسیار زیبا و خاص میباشد سالن شام باغ سعادت دارای دکور شیک و مجزا با طراحی منحصر به فرد و مجزا از سالن اصلی پارکینگ باغ سعادت با مساحت 5000متر به ظرفیت 300 ماشین فضای باز باغ سعادت بسیا زیبا با درختانی بلند و چمن طبیعی دارای نورپردازی زیبا و امکان چیدمان برای پذیرائی را دارد و دارای آبنما و برکه نمای عمارت باغ سعادت بسیار زیبا و منحصر به فرد است این نما در سال 2018 طراحی و اجرا گردید و به جرات میتوان گفت یکی از زیباترین نماهای کار شده در باغهای برگزارکننده مراسم را دارد محل برگزاری سفره عقد باغ سعادت برای تابستان آلاچیقی بزرگ و بسیار زیبا و منحصر به فرد که برای پاییز و زمستان با شیشه محصورمیگردد  چشم اندازی بسیار زیبا به  باغ عمارت سعادت دارد پیست رقص باغ سعادت بسیار وسیع تدارک دیده شده است که با رباطهای سقفی نورپردازی میگردد داستیج موزیک باغ سعادت در بهترین قسمت سالن واقع شده است و امکان استفاده از بندهای موزیک حرفه ای را فراهم نموده است شهری با ابعادی عالی از دیگر امکانات باغ سعادت میباشد که امکان پخش زنده مراسم و پخش کلیپ مراسم را فرهم نموده استTv نورپردازی فوق حرفه ای از دیگران امکانات باغ عمارت سعادت میباشد باغ سعادت کلیه امکانات دیگر از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش ، ژنراتور برق ، رختکن ، آتلیه و .... را دارا میباشد .
----------------------------------------------------------
باغ تالار عروسی 21
باغ تالار عروسی 21 با ظرفیت بالغ بر 300 نفر مناسب برای برگزاری مراسم در چهار فصل سال می باشد.فضای داخلی باغ تالار عروسی 21 شبیه به باغ های سلطنتی طراحی شده است که همه مهمانان مراسم را مجذوب خود خواهد کرد.باغ تالار عروسی 21 دارای سفره های عقد بسیار مدرن با دیزاین متناسب است،این مجموعه بهترین تجهیزات پذیرایی، گرمایشی و سرمایشی را داراست و همچنین نورپردازی حرفه ای و متحرک در تمام ساعات مجالس اجرا خواهد شد.
امکانات و سرویس دهی باغ تالار عروسی 21
1- فضای سبز وسیع
2- معماری منحصر به فرد
3- گل آرایی میز مهمانان و...
4- کیفیت و تنوع در غذا و دسرها
5- انتخاب منو با هر بودجه
----------------------------------------------------------
باغ تالار پذیرایی گیلاس گرمدره تهران
پکیج طلائی باغ گیلاس برای جشن با شکوه شما(بدون ورودی)
8 نوع غذا و 12نوع اردو سالاد و دسر انتخابی
6 نوع میوه فصل 750گرم و پذیرایی کوکتل میوه
شیرینی انتخابی 120گرم.
پذیرایی 2 نوع فینگرفود
سرو 4نوع آب‌میوه طبیعی و 2نوع نوشیدنی گرم بدون محدودیت
ظروف کامل استیل
مهماندار برای هر 20 نفر 1مهماندار و هر 100 نفر یک سر مهماندار
گل ارایی کامل شامل میزهای پذیرایی، دیزاین کامل ورودی باغ، و جایگاه عروس و داماد
شمع آرایی و میز یادبود بصورت کامل
3مرحله آتش بازی و اجرای یخ خشک
هدایای ویژه مدیریت:
کارت دعوت
لباس عروس
آرایشگاه عروس
----------------------------------------------------------
باغ تالار خوبان
منطقه باغ : گرمدرهظرفیت باغ : 400 نفرطرفیت پارکینگ : 300توضیحات :
باغ خوبان با مساحت 4000 متر واقع در بهترین منطقه گرمدره دارای امکاناتی از قبیل: سالن باغ خوبان با دیزاین خاص،  سقف بلند  و طراحی منحصر به فرد به ارتفاع 6 متر به ظرفیت 400 نفر فضایی بسیار زیبا جهت پذیرائی از میهمانان فراهم نموده است سفره خانه باغ خوبان با دیزاین خاص بسیار زیبا و دنج میباشد سالن شام باغ خوبان دارای دکور شیک و مجزا از سالن اصلی پارکینگ باغ خوبان به ظرفیت 300 ماشین فضای باز باغ خوبان نسبتا کوچک اما بسیار زیبا با چمن طبیعی و بسیار یکدست است نمای باغ خوبان بسیار زیباست و قرارگیری تاجی بر فراز نمای ساختمان زیبایی دوچندانی به باغ خوبان داده است این نما در سال 2015 طراحی شده است استفاده از نورپردازی زیبا در نما بر جذابیتهای باغ خوبان افزودی است محل برگزاری سفره عقد باغ خوبان آلاچیقی شیشه ای با چشم انداز فضای باز و عمارت باغ خوبان در نظر گرفته شده استد پیست رقص باغ خوبان بسیار وسیع و مدرن تدارک دیده شده است که دارای ال ای دی های بسیار زیبا میباشد استیج موزیک باغ خوبان بسیار زیبا ، وسیع و منحصر به فرد در بهترین قسمت سالن واقع شده است و امکان استفاده از بندهای موزیک حرفه ای را فراهم نموده است شهری با ابعادی عالی از دیگر امکانات باغ خوبان میباشد که امکان پخش زنده مراسم و پخش کلیپ مراسم را فرهم نموده استTv نورپردازی حرفه ای از دیگران امکانات باغ خوبان  میباشد باغ خوبان کلیه امکانات دیگر از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش ، ژنراتور برق ، رختکن ، آتلیه و .... را دارا میباشد .
----------------------------------------------------------
باغ تالار دانش
منطقه باغ : چهارراه ایران خودرو ظرفیت باغ : 200 نفرظرفیت پارکینگ : 150توضیحات :باغ دانش با مساحت 6000 متر واقع در بهترین منطقه چهارراه ایران خودرو  دارای امکاناتی از قبیل: سالن باغ دانش با دیزاین لوکس و سقف بلند و  ظرفیت 200 فر سالن شام باغ دانش دارای دکور شیک و مجزا از سالن اصلی پارکینگ باغ دانش به ظرفیت 150 ماشین فضای باز باغ دانش بسیار شیک و باغ ماننده است محل برگزاری سفره عقد باغ دانش برای تابستان در فضای باز  و برای پاییز و زمستان داخل سالن پیست رقص باغ دانش بسیار مدرن و وسیع بصورت ال ای دی میباشد استیج موزیک باغ دانش در بهترین قسمت سالن واقع شده است و امکان استفاده از بندهای موزیک حرفه ای را فراهم نموده است شهری با ابعادی متناسب از دیگر امکانات باغ دانش میباشد که امکان پخش زنده مراسم و پخش کلیپ مراسم را فرهم نموده استTv نورپردازی حرفه ای از دیگران امکانات باغ دانش میباشد باغ دانش کلیه امکانات دیگر از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش ، ژنراتور برق ، رختکن ، آتلیه و .... را دارا میباشد .






برای برگزاری مراسم عروسی یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید انجام دهید پیدا کردن تالار پذیرایی و یا باغ تالارهای خوب تهران است که می‌توان یکی از بخش‌های مهم یک عروسی است. برای اینکه یک تالار پذیرایی و یا باغ تالار خوب را انتخاب کنید باید به نکاتی توجه داشته باشید و همچنین بدانید که یک باغ تالار خوب باید دارای چه ویژگی‌ها و امکاناتی باشد. در ادامه ما به شما لیست باغ تالارهای خوب تهران را معرفی می‌کنیم که امیدواریم بتواند کمک خوبی برای انتخاب شما باشد.

باغ تالارهای خوب تهران
برای برگزاری مراسمی بزرگ و به‌یادماندنی برای جشن عروسی‌تان باید بهترین امکانات و شرایط را مهیا کنید تا یک جشن بدون نقص و عالی داشته باشید. همچنین انتخاب باغ تالار می‌تواند انتخاب خوب و مناسبی برای برگزاری مراسم عروسی باشکوه باشد زیرا باغ تالار با توجه به داشتن فضای باز و همچنین وجود باغ و باغچه و گل‌ها در محیط آن، مکان بسیار مناسب و زیبایی برای برگزاری مجالس شادی مانند جشن عروسی است. باغ تالارهای زیادی در شهرهای بزرگ و اطراف آن وجود دارند اما اینکه کدام باغ تالار بهترین است ممکن است سخت باشد پس در ادامه ما به شما لیست باغ تالارهای خوب تهران را معرفی می‌کنیم.


بهترین باغ عروسی تهران کدومه؟ برای زوج هایی که میخوان، مراسم عروسیشون رو توی یه محیط جذاب جشن بگیرن، انتخاب باغ عروسی براشون مهمترین مرحله است. روز عروسی یکی از مهم ترین روزهای زندگی برای همه است و لازمه که بهترین باغ های عروسی رو بشناسی و انتخاب کنی. اگه اهل تهران و حومه هستی میتونی با این مطلب همراه بشی تا با بهترین باغ عروسی تهران آشنا بشی. البته در این مطلب، ۱۰ مورد از بهترین باغ عروسی تهران معرفی میشه که برترین باغ ها برای مراسم و جشن ازدواج هستن.

معرفی بهترین باغ عروسی تهران
۱٫ باغ تالار آریانا زیباترین باغ عروسی تهران
باغ تالار آریانا زیباترین باغ عروسی تهران
اگه تعداد مهمونات خیلی زیاده و تا ۱۰۰۰ نفر قراره دعوت کنی، این باغ تالار با گنجایش فوق العاده ای که داره میتونه بهترین انتخاب برات باشه. باغ آریانا به عنوان بهترین باغ عروسی تهران شناخته میشه و امکانات زیادی هم داره. از جمله امکانتش میشه به گروه موسیقی زنده، سالن دنس، اتاق عقد مجلل، لوکیشن لوکس عکاسی، بازارچه، سفره خانه و… اشاره کرد. این باغ تالار زیبا و دیدنی در اتوبان همت-غرب، خیابان استاد شهریار واقع شده که میتونی از نزدیک دیدن کنی.

۲٫ باغ تالار همتی بهترین باغ عروسی تهران
باغ تالار همتی بهترین باغ عروسی تهران
اگه در منطقه غرب تهران ساکن هستی، بهترین باغ عروسی تهران در منطقه غرب، باغ عروسی همتی است که توی محدوده چیتگر قرار داره. به همین علت توی یه منطقه سر سبز و خوش آب و هواست. این باغ بین عروس و دامادها محبوبیت خاصی داره و به دلیل کیفیت بالای پذیرایی، ظرفیت بالا، سالن های مجلل و وی آی پی و… استقبال خوبی ازش میشه.

۳٫ باغ تالار باران جذاب ترین باغ عروسی
باغ تالار باران جذاب ترین باغ عروسی
اگه دنبال یه باغ تالار شیک و مدرن میگردی، باغ تالار باران مناسب ترین و بهترین باغ عروسی تهران است. تعداد مهمون هایی که این باغ تالار میتونه ازش پذیرایی کنه، حدود ۴۰۰ نفر است. فضای بیرونی و مناظر این باغ تالار بسیار زیبا و رویایی است. باغ تالار باران توی منطقه گرمدره و در ۲۳ کیلومتری غرب تهران واقع شده.

۴٫ باغ تالار الیسا باغ عروسی زیبا
باغ تالار الیسا باغ عروسی زیبا
یکی از باغ تالارهای پررونق توی شرق تهران، باغ تالار الیسا است. این باغ تالار به خاطر طراحی شیکی که داره زیباترین باغ و بهترین باغ عروسی تهران بین عروس و داماد هاست. فضای سبز این باغ با وجود دو هزار متر مربع و آلاچیق های زیبا جذابیتش رو دوچندان کرده. باغ تالار الیسا برای  تعداد مهمونهای نزدیک ۶۰۰ نفر گزینه مناسبیه.

۵٫ باغ تالار شقایق باغ رویایی و چشم نواز
باغ تالار شقایق باغ رویایی و چشم نواز
یه انتخاب قشنگ و خوش سلیقه برای عروس و دامادهای امروزی، باغ تالار شقایق توی منطقه چیتگر تهران است. وسعت این باغ تالار ۱۵۰۰۰ متر مربع با طراحی ساده و کلاسیک است. اگه  اگه میخوای مراسمت توی بهترین باغ عروسی تهران برگزار بشه و دنبال یه جای زیبا و وسیع میگردی، این باغ تالار گزینه خیلی مناسبیه و ۲۲۰۰ نفر ظرفیت داره.



۶٫ باغ تالار قصر پارسیان باغ شگفت انگیز
باغ تالار قصر پارسیان باغ شگفت انگیز
یه تالار محبوب دیگه ای که توی منطقه شرق تهران قرار داره، تالار قصر پارسیان با ظرفیت ۲۰۰ الی ۱۸۰۰ نفر است. جالبه بدونی با امکانات شگفت انگیزی مثل پرواز عروس و داماد با بالن  و ظرفیت نامحدود پارکینگ، این باغ تالار در رده بهترین باغ عروسی تهران قرار گرفته. همچنین گزینه بسیار جذابی است که عروس و دامادها رو برای مراسم عروسی به سمت خودش جذب میکنه.

۷٫ باغ تالار زیبای آماتیس
باغ تالار آماتیس
اگه دوست داری توی یه فضای سر سبز و گل کاری شده جشن بگیری، باغ تالار آماتیس انتخاب خوبیه برات. ظرفیت سالن هم به اندازه ۶۰۰ نفر جا داره و از مهمونات توی ۲ تا سالن جداگونه پذیرایی میشه. این باغ امکانات ویژه ای داره که برای خوشی و راحتی مهمون ها در نظر گرفته شده. مثلا اگه مهمونات همراهشون بچه آوردن، یه مکان مجزا برای بازی و سرگرمی اونها وجود داره که با خیال راحت میشه به جشن و پایکوبی مشغول شد.

۸٫ باغ تالار دیدنی تک درخت
باغ تالار دیدنی تک درخت
باغ زیبای تک درخت که جزو بهترین باغ عروسی تهران محسوب میشه، برای ۷۰۰ نفر ظرفیت داره و به طرز حیرت انگیزی تزیین شده. جالبه بدونی که توی این باغ تالار پیست رقص ژله ای خاصی هم وجود داره که این تالار رو منحصر بفرد کرده.توی ورودی این باغ تالار میتونی شاهد تماشای آتیش بازی های زیبایی باشی و یه شب یاد موندنی رو توی این تالار برای جشن عروسیت رقم بزنی.

۹٫ باغ تالار آناهیتا
باغ تالار آناهیتا
اگه ترجیح میدی که مراسمت توی باغ تالاری برگزار بشه که از فضای شلوغ شهر به دور باشه، باغ تالار آناهیتا میتونه بهترین انتخاب باشه که ۲ تا سالن ۵۵۰ نفری داره. ورودی باغ تالار رو با ال ای دی به شیک ترین شکل تزیین کردن و وجود استخر و آبنما در این تالار میتونه چشم انداز زیبایی برای برگزاری مراسم باشه.

۱۰٫ باغ تالار امیران
باغ تالار زیبای امیران
باغ تالار با دکوراسیون زیبا توی منطقه تهرانپارس واقع شده. ۲ تا سالن مجزای ۴۰۰ و ۷۰۰ نفری هم داره.کیفیت غذا و تنوع در منوهای غذایی در این تالار زبانزد است. این تالار با تجهیزات جدید و مجللی که داره تونسته عروس و دامادها رو برای برگزاری جشن عروسیشون توی این تالار جذب کنه.

انتخاب بهترین باغ عروسی تهران به نظر کار ساده ای نیست! چون هر باغ تالاری زیبایی خاص خودش رو داره و سلیقه عروس و دومادها هم متفاوته. ولی این ها جزو بهترین هایی بودن که من برات معرفی کردم. اگه جشن عروسی خودته یا یکی از آشتاهاته میتونی توی انتخاب باغ تالار بهش کمک کنی. اگه هم مهمون جشنی توی این باغ ها شدی، پس خوشحال میشم که تجربه و نظرت رو در موردش برامون بگی.

زیباترین باغ عروسی تهران، بهترین باغ های عروسی تهران، لوکس ترین باغ عروسی تهران
تاریخ درج: 1398/07/21
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تاپ ترین تالار و باغ های گرمدره از مجموع 0 امتیاز